باشگاه مهندسان ایران

Bahar5746
Bahar5746
به به باسلیقه جان:love:
*mahdieh*
*mahdieh*
مونده بودم عصرونه چی درست کنم که الان فهمیدم👍😁
*mahdieh*
*mahdieh*
مهیا جون من تا حالا توی حلوا از نشاسته‌ی ذرت استفاده نکرده بود.
امروز که امتحان کردم واقعا همگی خوشمون اومد، تازه برای همسایه هم یه بشقاب دادم👍
خوبه ازین به بعد چیزهایی که درست میکنی رو عکسش رو بزاری تا ایده‌های جدید بگیریم ما😘
*mahdieh*
*mahdieh*
اینم حلوا عربیِ امروزِ خونه‌ی ما:
Screenshot_20260620_164940.jpg
Bahar5746
Bahar5746
مهدیه جون با سلیقه 😍😍
*mahdieh*
*mahdieh*
فدات شم عشقم😍
بهار جون شما نشاسته ذرت میریختی توی حلوا؟
Bahar5746
Bahar5746
خدا نکنه عزیزم
من با آرد میپزم اما حتما تست میکنم حتما خوب میشه
*mahdieh*
*mahdieh*
منم آرد میریختم همیشه.
توی دستور حلوا عربی از نشاسته ذرت هم استفاده کرد، به نظرم خیلی خوب شد، یه بافت لطیفی داد به حلوا.
تازه یه چیز جدید هم یاد گرفتم امروز که بعد از تفت آرد و نشاسته، اول مخلوط آرد رو الک کرد،بعدش روغن و کره بهش اضافه کرد.
باعث شد دونه‌های درشت آرد جدا بشه و بافت حلوا یه دست و سبک بشه.
mahyam68
mahyam68
بالا