مهیا جون من تا حالا توی حلوا از نشاستهی ذرت استفاده نکرده بود.
امروز که امتحان کردم واقعا همگی خوشمون اومد، تازه برای همسایه هم یه بشقاب دادم
خوبه ازین به بعد چیزهایی که درست میکنی رو عکسش رو بزاری تا ایدههای جدید بگیریم ما
منم آرد میریختم همیشه.
توی دستور حلوا عربی از نشاسته ذرت هم استفاده کرد، به نظرم خیلی خوب شد، یه بافت لطیفی داد به حلوا.
تازه یه چیز جدید هم یاد گرفتم امروز که بعد از تفت آرد و نشاسته، اول مخلوط آرد رو الک کرد،بعدش روغن و کره بهش اضافه کرد.
باعث شد دونههای درشت آرد جدا بشه و بافت حلوا یه دست و سبک بشه.