اینی که کشیدی یک پست نیروگاهی هست
خب اولین اشکالش اینه که ولتاژ باس متصل به ژنراتور ها غیر واقعی هست
بعدش به دلیل همین اشتباه اول چندتا اشتباه دیگه رخ داده.
مثلا ترانس T4 و T3 که اضافه هست و در سیستم های واقعی همچین چیزی نداریم چون پست ها به ترتیب سطح ولتاژ مرتب میشن و فیدر 33 کیلو از داخل پست 400 بیرون نمیاد!! یعنی ترانس کاهنده نداریم تو پستهای نیروگاهی
یا مثلا کلید خروجی واسه ترانس T4 نذاشتی
یک مورد دیگه ای هم هست اونم اینه که معمولا تو چست های 230 یا 400 که حساس هستن سیستم باس بار ساده استفاده نمیشه! از سیستم های 1.5 کلیدی، دوبل جدا شونده، رینگ و ... استفاده میشه
خب اولین اشکالش اینه که ولتاژ باس متصل به ژنراتور ها غیر واقعی هست
بعدش به دلیل همین اشتباه اول چندتا اشتباه دیگه رخ داده.
مثلا ترانس T4 و T3 که اضافه هست و در سیستم های واقعی همچین چیزی نداریم چون پست ها به ترتیب سطح ولتاژ مرتب میشن و فیدر 33 کیلو از داخل پست 400 بیرون نمیاد!! یعنی ترانس کاهنده نداریم تو پستهای نیروگاهی
یا مثلا کلید خروجی واسه ترانس T4 نذاشتی
یک مورد دیگه ای هم هست اونم اینه که معمولا تو چست های 230 یا 400 که حساس هستن سیستم باس بار ساده استفاده نمیشه! از سیستم های 1.5 کلیدی، دوبل جدا شونده، رینگ و ... استفاده میشه