Hamid MB
پسندها
5,118

ارسال های پروفایل آخرین فعالیت ارسال ها درباره

  • موندم خدا چی فکر کرد اون لحظه که تو رو هم تو مهر افرید !!! :w22:
    سلام دانشجوی فوقش لیسانس
    چرا تنظیماتت رو درست نکردی؟
    معمولا همه سریع اینکارو میکنن :دییییی
    مهندسی و اسکلتت تو ...
    شنیدم ارشد عمران هم قبول شدی/تبریک
    حسشش هست اصلا؟مردم امید بستندها:دی
    اکی مهندس/حله خوبه:دی/فعلا
    حداقل اون فینگیلیشه کیبورد انگلیش اولشو پاک میکردی:d
    تاپیکه جدیدتو میگم
    سلام
    سلوم حمید جینگول:D(تیکه کلامه)
    خواوهش میشه سردار:gol:

    خو منم نفهمیدم حرفتو خو !

    روله که فک کنم هم کردا میگن هم لرا .. یه جور قربون صدقه س :دی
    گیان هم به کردی یعنی جان
    شی هم به لری یعنی چی
    موئی هم که میگی هس :دی
    اوره دیه ، مام که بساز و کنار بیا و اینا
    شی موئی روله گیان ؟! (هرجاشو نفهمیدی بوگو ترجمه کنم :دی)
    اوکی بسلامتی همراه با موفقیت های بعدی:D خبر خوبی بود خوشحال شدم
    آره حتما میریم ، الان که فعلا هستی شمال هیچی نباشی هفته ای دو روز هستی:)
    حمید هم جواب پ.خ رو بده هم جواب پیام پروف من بعدا میخونم
    خوابم میاد
    شب بخیر خوب بخوابی
    فریدون کنار هم مگه دانشگاه داره؟
    مبارکه به سلامتی ، ایشالله دکتری:D
    حالا کی بریم بستنی گل و بلبل بخوریم؟:surprised:
    یعنی مرگ تو...حمیدو کفن کنم ها.... کلی بت حال دادم اددت کردم ...فک کردی من کم الکیم؟؟!:D
    شاید نه حتما
    آره کجا قبول شدی بسلامتی مبارکه؟
    نه حست اشتباه نبود من دیشب خوابم میومد:D
    خو منم منظورم همین بو چش قشنگ:D
    آقربون دستت خیلی مرسی..
    خب خدارو شکر
    حل شد نه چی حل شد تو دو تا روح داری دیگه نعمت و ناصر:surprised:
    اومدی شمال کی اومدی؟:eek:
    نع عجیب نشدم
    آره مثـــــــــــــــــــــلا جز دوستام کسی نمیتونه بیاد تو پیجم...!!:surprised:
    ولی شما ((کله گنده ها و بنفشا )) پارتیتون کلفته تازگیا هویجوری رفت و آمد میکنین....خو آدمین ای کارارو میکنه نمیگه شاید یکی سر بریده گذاشته تو پیجش!!:razz:


    اشکال نداره ...حالا ادت میکنم خواستی بیای تو پیجم از قوانین حوزه استحفاظیم سرپیچی نکرده باشی...:cool:

    ولی شکایت منو به آقاتون بکن:mad:
    سلام حمید جان
    خوبی؟
    مرسی خوبم منم
    بد شانس بودم دیگه

    ای وای چه بد، حالا چکار میکنی حمید؟
    قربون اون دلت که خونه...!!
    هر چی باشه از نراق که بهتره :d
    .
    .
    .
    برام ی پیامک 50% اومده!!!!
    اگه پایه باشی دوباره میایم که با دوستان بریم!
    انشالله..............:gol:
    الان کدوم چی بود حمید خندون سبزه چمن
    تو هیچکی نیستی تو همون نعمت سایت هستی[IMG]
    عجیب شدم ، مگه قبلنا شب بخیر نمی گفتم!؟!؟[IMG]
  • بارگذاری...
  • بارگذاری...
  • بارگذاری...
بالا