همین الان داری به چی فکر میکنی؟

Bahar5746

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
همین الان الان دارم فکر میکنم مهدیه جان و بهار جان چقدر هنرمندن من نهایت خیاطی کردنم اینه دکمه لباس میفته بدوزم سفارشم قبول میکنید ایا؟🫠
عزیزم شما با اون خط زیبات هنرمندی
متاسفانه من بخاطر گردن و کمرم نمیتونم زیاد خیاطی کنم گاهی که لازم باشه می‌شینم پای چرخ
 

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
همین الان الان دارم فکر میکنم مهدیه جان و بهار جان چقدر هنرمندن من نهایت خیاطی کردنم اینه دکمه لباس میفته بدوزم سفارشم قبول میکنید ایا؟🫠
عزیزم شما با اون خط زیبات هنرمندی
متاسفانه من بخاطر گردن و کمرم نمیتونم زیاد خیاطی کنم گاهی که لازم باشه می‌شینم پای چرخ
مهیا جون داری شکسته نفسی میکنی، علاوه بر خط زیبات که بهار جون گفت، اون شیرینی جذابی که پختی هم هنوز در ذهن ما پر قوت به جا مونده😍
 

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
عزیزم شما با اون خط زیبات هنرمندی
متاسفانه من بخاطر گردن و کمرم نمیتونم زیاد خیاطی کنم گاهی که لازم باشه می‌شینم پای چرخ
به اینکه بهار جون دیروز مامانم یه مانتو خرید، وقتی آوردیم خونه، گفت برام یه سری اصلاحات روش انجام بده، یه سری اصلاحاتش شد کلا مانتو باز کردم و از اول دوختم، یعنی اگه پارچه میگرفت و خودم میدوختم، کمتر برام دردسر داشت🙄
اون سردرد دیشب هم بخاطر همین جریان بود🙄
 

Bahar5746

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
به اینکه بهار جون دیروز مامانم یه مانتو خرید، وقتی آوردیم خونه، گفت برام یه سری اصلاحات روش انجام بده، یه سری اصلاحاتش شد کلا مانتو باز کردم و از اول دوختم، یعنی اگه پارچه میگرفت و خودم میدوختم، کمتر برام دردسر داشت🙄
اون سردرد دیشب هم بخاطر همین جریان بود🙄
مشکل خیاطا همینه دیگه مشکل در لباس را برنمیتابن:LOL:
 

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
مشکل خیاطا همینه دیگه مشکل در لباس را برنمیتابن:LOL:
یه مشکل دیگه هم دارم که مامانم اول که میخوام براش یه چیزی بدوزم، میگه تنگ نشه، کوتاه نشه، یقه باز نشه، خلاصه یه سری حرف‌ها رو هر سری تکرار میکنه، بعد که اونجوری که خودش گفت میدوزم، میگه نه تنگ‌تر بشه،کوتاهتر بشه،یقه‌ش رو اینجوری کن، آستینش رو اونجوری کن،خلاصه 10 دفعه تغییر میده.
بهش میگم مادر من، تو که آخرش قراره اینهمه تغییر بدی، از اول بزار همونجوری که خودم میدونم برات بدوزم🙄
حالا جدیدا میگه تو برای خودت بهتر از برای من میدوزی.
میگم چون من میدونم چی میخوام و همونجوری میدوزم ولی تو نمیدونی،اولش یه چی میگی، آخرش یه چیز دیگه میخوای🙄😁
 

Bahar5746

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
یه مشکل دیگه هم دارم که مامانم اول که میخوام براش یه چیزی بدوزم، میگه تنگ نشه، کوتاه نشه، یقه باز نشه، خلاصه یه سری حرف‌ها رو هر سری تکرار میکنه، بعد که اونجوری که خودش گفت میدوزم، میگه نه تنگ‌تر بشه،کوتاهتر بشه،یقه‌ش رو اینجوری کن، آستینش رو اونجوری کن،خلاصه 10 دفعه تغییر میده.
بهش میگم مادر من، تو که آخرش قراره اینهمه تغییر بدی، از اول بزار همونجوری که خودم میدونم برات بدوزم🙄
حالا جدیدا میگه تو برای خودت بهتر از برای من میدوزی.
میگم چون من میدونم چی میخوام و همونجوری میدوزم ولی تو نمیدونی،اولش یه چی میگی، آخرش یه چیز دیگه میخوای🙄😁
مامانم خودش خیاطه منم همین مشکلات و با اون دارم😁😁
 

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
مامانم خودش خیاطه منم همین مشکلات و با اون دارم😁😁
مامان من خیاط نیست و من دقیقا بخاطر همین این مشکلات رو باهاش دارم، چون خیلی خوب متوجه صحبتها و توضیحاتم نمیشه و از نظرش خیاطی کار خاصی نیست و خیاطها الکی شلوغش میکنن😁
 

yas87

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
مامان من خیاط نیست و من دقیقا بخاطر همین این مشکلات رو باهاش دارم، چون خیلی خوب متوجه صحبتها و توضیحاتم نمیشه و از نظرش خیاطی کار خاصی نیست و خیاطها الکی شلوغش میکنن😁
از نظر من خیاطی کار هنرمندانه ای هست
 

Bahar5746

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
ضربه یا تصادف داشتی؟
دارو یا دم نوش لاغری؟
نه هیچکدوم فکر کنم بخاطر کار سنگین بوده و اینکه تو فیزیوتراپی دکتر تراکشن گذاشت بی اندازه فشار آورد ضربه اصلی و اون زد
 

Bahar5746

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
بله، درسته، الان دیدم🙄
.
ذهنم رفت پیش مادرشوهرم اینا، بنده‌های خدا دلشون میخواد برگردن، به نظر باز موندگار شدن🙄
ای بابا اونا هم اسیر شدن
فعلا پروازهای مهرآباد و بستن
 

Similar threads

بالا