عزیزم شما با اون خط زیبات هنرمندیهمین الان الان دارم فکر میکنم مهدیه جان و بهار جان چقدر هنرمندن من نهایت خیاطی کردنم اینه دکمه لباس میفته بدوزم سفارشم قبول میکنید ایا؟🫠
همین الان الان دارم فکر میکنم مهدیه جان و بهار جان چقدر هنرمندن من نهایت خیاطی کردنم اینه دکمه لباس میفته بدوزم سفارشم قبول میکنید ایا؟🫠
مهیا جون داری شکسته نفسی میکنی، علاوه بر خط زیبات که بهار جون گفت، اون شیرینی جذابی که پختی هم هنوز در ذهن ما پر قوت به جا موندهعزیزم شما با اون خط زیبات هنرمندی
متاسفانه من بخاطر گردن و کمرم نمیتونم زیاد خیاطی کنم گاهی که لازم باشه میشینم پای چرخ
به اینکه بهار جون دیروز مامانم یه مانتو خرید، وقتی آوردیم خونه، گفت برام یه سری اصلاحات روش انجام بده، یه سری اصلاحاتش شد کلا مانتو باز کردم و از اول دوختم، یعنی اگه پارچه میگرفت و خودم میدوختم، کمتر برام دردسر داشتعزیزم شما با اون خط زیبات هنرمندی
متاسفانه من بخاطر گردن و کمرم نمیتونم زیاد خیاطی کنم گاهی که لازم باشه میشینم پای چرخ
مشکل خیاطا همینه دیگه مشکل در لباس را برنمیتابنبه اینکه بهار جون دیروز مامانم یه مانتو خرید، وقتی آوردیم خونه، گفت برام یه سری اصلاحات روش انجام بده، یه سری اصلاحاتش شد کلا مانتو باز کردم و از اول دوختم، یعنی اگه پارچه میگرفت و خودم میدوختم، کمتر برام دردسر داشت
اون سردرد دیشب هم بخاطر همین جریان بود![]()
یه مشکل دیگه هم دارم که مامانم اول که میخوام براش یه چیزی بدوزم، میگه تنگ نشه، کوتاه نشه، یقه باز نشه، خلاصه یه سری حرفها رو هر سری تکرار میکنه، بعد که اونجوری که خودش گفت میدوزم، میگه نه تنگتر بشه،کوتاهتر بشه،یقهش رو اینجوری کن، آستینش رو اونجوری کن،خلاصه 10 دفعه تغییر میده.مشکل خیاطا همینه دیگه مشکل در لباس را برنمیتابن![]()
مامانم خودش خیاطه منم همین مشکلات و با اون دارمیه مشکل دیگه هم دارم که مامانم اول که میخوام براش یه چیزی بدوزم، میگه تنگ نشه، کوتاه نشه، یقه باز نشه، خلاصه یه سری حرفها رو هر سری تکرار میکنه، بعد که اونجوری که خودش گفت میدوزم، میگه نه تنگتر بشه،کوتاهتر بشه،یقهش رو اینجوری کن، آستینش رو اونجوری کن،خلاصه 10 دفعه تغییر میده.
بهش میگم مادر من، تو که آخرش قراره اینهمه تغییر بدی، از اول بزار همونجوری که خودم میدونم برات بدوزم
حالا جدیدا میگه تو برای خودت بهتر از برای من میدوزی.
میگم چون من میدونم چی میخوام و همونجوری میدوزم ولی تو نمیدونی،اولش یه چی میگی، آخرش یه چیز دیگه میخوای![]()
مامان من خیاط نیست و من دقیقا بخاطر همین این مشکلات رو باهاش دارم، چون خیلی خوب متوجه صحبتها و توضیحاتم نمیشه و از نظرش خیاطی کار خاصی نیست و خیاطها الکی شلوغش میکننمامانم خودش خیاطه منم همین مشکلات و با اون دارم![]()
مرسیی لطف داریعزیزم شما با اون خط زیبات هنرمندی
متاسفانه من بخاطر گردن و کمرم نمیتونم زیاد خیاطی کنم گاهی که لازم باشه میشینم پای چرخ
ممنووونم لطف داریدمهیا جون داری شکسته نفسی میکنی، علاوه بر خط زیبات که بهار جون گفت، اون شیرینی جذابی که پختی هم هنوز در ذهن ما پر قوت به جا مونده![]()
از نظر من خیاطی کار هنرمندانه ای هستمامان من خیاط نیست و من دقیقا بخاطر همین این مشکلات رو باهاش دارم، چون خیلی خوب متوجه صحبتها و توضیحاتم نمیشه و از نظرش خیاطی کار خاصی نیست و خیاطها الکی شلوغش میکنن![]()
به اینکه:به اینکه بخاطر کمردرد فعلا نباید کاری انجام بدم و خسته شدم![]()
فدات عزیزم بد نبینی همون درد همیشگی اینبار بیشتر شده فقط باید دراز بکشم تا آروم بشهبه اینکه:
خدا بد نده عزیزم، چی شده؟
آب درمانی و حرکات اصلاحی باعث تقویت ماهیچه های وسط بدن میشه منم دارمفدات عزیزم بد نبینی همون درد همیشگی اینبار بیشتر شده فقط باید دراز بکشم تا آروم بشه
مشکلم سیاهی مهره هاست آب درمانی فیزیوتراپی لیزری کردم موقتهآب درمانی و حرکات اصلاحی باعث تقویت ماهیچه های وسط بدن میشه منم دارم
ضربه یا تصادف داشتی؟مشکلم سیاهی مهره هاست آب درمانی فیزیوتراپی لیزری کردم موقته
نه هیچکدوم فکر کنم بخاطر کار سنگین بوده و اینکه تو فیزیوتراپی دکتر تراکشن گذاشت بی اندازه فشار آورد ضربه اصلی و اون زدضربه یا تصادف داشتی؟
دارو یا دم نوش لاغری؟
راست میگی؟به اینکه گویا دوباره جنگ شده
ایران به اسرائیل حمله کردهراست میگی؟
چند وقته بیخبرم، اخبار نمیبینم
آره، امروز هم نتونستم تکرارش رو ببینمب اینکه شنبه شبا با سینا رو حتما، لطفا تکرارشو ببینین،جالبه
بله، درسته، الان دیدمایران به اسرائیل حمله کرده
ای بابا اونا هم اسیر شدنبله، درسته، الان دیدم
.
ذهنم رفت پیش مادرشوهرم اینا، بندههای خدا دلشون میخواد برگردن، به نظر باز موندگار شدن![]()
| Thread starter | عنوان | تالار | پاسخ ها | تاریخ |
|---|---|---|---|---|
|
|
:•:•:•: فکر کن همین الان زنگ در خونتون رو بزنن ... :•:•:•: | زنگ تفريح | 133 | |
|
|
همین الان چکار میکنید ؟! | زنگ تفريح | 3634 | |
| P | همین الان دلتون واسه کدوم دوست هم باشگاهی تنگ شده؟؟ | زنگ تفريح | 254 | |
|
|
همین الان دوست داشتی کنار چه کسی بودی؟ | زنگ تفريح | 278 | |
|
|
دوس داری همین الان چه خبری بشنوی؟؟؟؟؟؟؟؟ | زنگ تفريح | 188 |