همین الان داری به چی فکر میکنی؟

♥@SH!M♥

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
عزیزم دلم😍
ایشالله که همینطوره😘
مرسی مهدیه جون🥰
به اینکه این روزا دارم سخت ترین روزای زندگیمو‌میگذرونم
ادم خودش حاضره هزار درد بگیره ولی یه خار تو پای بچه ش نره!😢
 

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
مرسی مهدیه جون🥰
به اینکه این روزا دارم سخت ترین روزای زندگیمو‌میگذرونم
ادم خودش حاضره هزار درد بگیره ولی یه خار تو پای بچه ش نره!😢
بچه درد داره الان؟ شرایطش چطوریه؟
 

frotan68

کاربر حرفه ای
سلام:D

مرسی مهدیه جون🥰
به اینکه این روزا دارم سخت ترین روزای زندگیمو‌میگذرونم
ادم خودش حاضره هزار درد بگیره ولی یه خار تو پای بچه ش نره!😢
نگران نباش ویروس دست پا دهنه.چند روزی داخل دهان و روی دست و پاش جوش در میاره.حتی بعضی بچه ها ناخون هاشون میوفته ولی دوباره بعد یه ماه درمیاد.ایشالا زودی خوب میشه
 

frotan68

کاربر حرفه ای
سلام عزیزم، خوبی؟ نی‌نی خوبه؟😍
هنوز v در نیاوردی؟😁
سلامممم ممنون خوبیم و خوبه اتفاقا چند شب پیش داداشم اومد خونمون همین که رسید حدقه چشمای منو بررسی کرد گفت چرا v نداری:biggrin: ولی گفت یه چیزایی تو چشم چپته که یکم شبیه y :D
به به سرکار خانم فروتن
خوبی
خوش اومدی؟
بچه بدنیا اومد؟
سلام
ممنون
نه حالا چه عجله ایه:D
شما ازدواج کردی؟
 

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
به اینکه شکر مشکل دخترم ی ویروس بوده ک تا چند روز دیگ خوب میشه:giggle::giggle:
امیدوارم خودتون و خانوادتون همیشه تنتون سالم باشه و همگی در پناه خدا باشید:gol::gol::gol:
خداروشکر عزیزم، چه خبر خوبی، امیدوارم همیشه خوشحال باشی😍😍😍
 

essyh2003

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
به اینکه شکر مشکل دخترم ی ویروس بوده ک تا چند روز دیگ خوب میشه:giggle::giggle:
امیدوارم خودتون و خانوادتون همیشه تنتون سالم باشه و همگی در پناه خدا باشید:gol::gol::gol:
نسیم صبح وزید و ز دل غبار برفت
حرارت از تن رنجور گل‌عذار برفت
چو غنچه خنده زد آن روی چون بهار لطیف
به یک نسیم شفا رنگ زرد زار برفت
به شکر عافیتی کز کرم نصیبش شد
ز جان خسته ما سایه خمار برفت
تقدیم به نوگل امید:w40:
 

naghmeirani

مدیر کل سایت
عضو کادر مدیریت
مدیر کل سایت
مدیر ارشد
به اینکه شکر مشکل دخترم ی ویروس بوده ک تا چند روز دیگ خوب میشه:giggle::giggle:
امیدوارم خودتون و خانوادتون همیشه تنتون سالم باشه و همگی در پناه خدا باشید:gol::gol::gol:
به اینکه:خدا رو هزاران هزار بار شکر

به اینکه:همیشه خوش خبر باشی شیما جون،راحت شدم
 

♥@SH!M♥

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
نسیم صبح وزید و ز دل غبار برفت
حرارت از تن رنجور گل‌عذار برفت
چو غنچه خنده زد آن روی چون بهار لطیف
به یک نسیم شفا رنگ زرد زار برفت
به شکر عافیتی کز کرم نصیبش شد
ز جان خسته ما سایه خمار برفت
تقدیم به نوگل امید:w40:
به اینکه مرسی اقا اسی🌹🌹چه خوش ذوق🌸🌸🌸
به اینکه:خدا رو هزاران هزار بار شکر

به اینکه:همیشه خوش خبر باشی شیما جون،راحت شدم
به اینکه مرسی نغمه جون…ببخشید ک نگرانیمو به همه منتقل کردم💐💐💐
خداروشکر عزیزم، چه خبر خوبی، امیدوارم همیشه خوشحال باشی😍😍😍
فداااات مهدیه جون😘😘
🥰🥰🥰
 

Similar threads

بالا