ممکنه چند سالشه عزیزم؟ رو شکمش و پشت گوشش نگاه کن اگه دونه های آبدار باشه همونهیا خدااااااااا
نکنه تبی هم داشت مربوط به همینه!!
اصلا نگران نباش توسن پایین خطرناک نیست
ممکنه چند سالشه عزیزم؟ رو شکمش و پشت گوشش نگاه کن اگه دونه های آبدار باشه همونهیا خدااااااااا
نکنه تبی هم داشت مربوط به همینه!!
شوهر من هنوز آبله مرغون نگرفته، من الان که پسرم آبله مرغون بگیره، نگران پسرم نیستم، نگران شوهرم هستم که توی این سن یه وقت آبله مرغون نگیرهممکنه چند سالشه عزیزم؟ رو شکمش و پشت گوشش نگاه کن اگه دونه های آبدار باشه همونه
اصلا نگران نباش توسن پایین خطرناک نیست
منم نگرفتم ولی دو تا بچه ها شش سالگی گرفتن .باز من نگرفتمشوهر من هنوز آبله مرغون نگرفته، من الان که پسرم آبله مرغون بگیره، نگران پسرم نیستم، نگران شوهرم هستم که توی این سن یه وقت آبله مرغون نگیره![]()
ولی من دوم راهنمایی که بودم گرفتم، دقیقا چهار روز قبل از عید نوروزمنم نگرفتم ولی دو تا بچه ها شش سالگی گرفتن .باز من نگرفتم
به اینکه سخته اذیت میشن!!!احتمالا هست.
اگه باشه که بهتره، راحت میشی، پسر من هنوز آبله مرغون نگرفته، اتفاقا دلم میخواد زودتر بگیره.
اگه نزدیکم بودی پسرم رو میاوردم پیش دخترت تا ازش بگیره.
پسرم گرفته بود من دخترمو حامله بودم ولی خدا میدونه چقدر استرس گرفتم .طفلک بچم با ماسک فقط تو اتاقش بود با اون سن کم درک میکرد نباید نزدیکم بشه .ولی من دوم راهنمایی که بودم گرفتم، دقیقا چهار روز قبل از عید نوروز
یکشنبه صبح برای آخرین روز قبل از عید رفتم مدرسه و ظهر اومدم خونه، بعدازظهر خوابیدم و وقتی بیدار شدم رفتم دست و صورتم رو بشورم یهو خودم رو توی آینه دیدم با کلی تاول قرمز روی صورت
در عجبم که تا دو ساعت قبلش هیچ کدوم از اون تاولها نبود،چطور سر دو ساعت یهو همه ریختن بیرون![]()
نه هیچ جا دیگ نیست فعلاممکنه چند سالشه عزیزم؟ رو شکمش و پشت گوشش نگاه کن اگه دونه های آبدار باشه همونه
اصلا نگران نباش توسن پایین خطرناک نیست
من و یکی از همکارهام با هم سر پسرهامون باردار بودیم،اونم مثل اینکه قبلا نگرفته بود و از یه بچهای آبله مرغون گرفت، توی 16 هفته، حالش خیلی بد شده بود و دکترها توی سونوی 18 هفته بهش گفتن که احتمالا بچه نابینا به دنیا میاد که خداروشکر اینطوری نشد و بچه مشکل خاصی نداشت.پسرم گرفته بود من دخترمو حامله بودم ولی خدا میدونه چقدر استرس گرفتم .طفلک بچم با ماسک فقط تو اتاقش بود با اون سن کم درک میکرد نباید نزدیکم بشه .
ای جانم .شاید آلرژی ساده باشه یا تب ویروسی اون دونه ها هم بخاطر تب باشه فقط گفتیم یه وقت دیدی بیشتر شد نگران نشینه هیچ جا دیگ نیست فعلا
پنج سالش
خدارو شکرنه هیچ جا دیگ نیست فعلا
پنج سالش
به اینکه من متاسفانه نه تنها توی عید آبله مرغون داشتم که اتفاقا اون عید مصادف شده بود با ماه محرم و پدر و مادرم یه شب توی تکیه محل به اهالی شام دادن و موقع پخت و پز کلی آدم میرفتن و میومدن و منو با اون قیافه تاول زدهی داغون میدیدن.متاسفانه ابله مرغون تابستون گرفتم که مدرسه تعطیل بود
ولی اریون زمستون گرفتم دکتر ۳ روز مرخصی نوشت کلاس اول و چقدر عالی بود اون ۳ روز بعد رفتم مدرسه مربی بهداشت گفت اینور لپش هنوز ورم داره حداقل ۹ روز باید استراحت کنه ، و چه جمله ای![]()
چرااابه استعفا
به اینکه فعلا نگه داشتمبه اینکه سارا خانم شمش را فروخت یا نگه داشت
به اینکه واکسن سرخک و سرخجه زدیم زمان مدرسهبه اینکه من اوریون و سرخک نگرفتم.
من سالهاست بچهای که آبله بگیره ندیدم، فکر میکنم این بیماریها هم تقریبا ریشهکن شدن
ب اینکه برای خودم که نه، مرسی بهار جونمچرااا
| Thread starter | عنوان | تالار | پاسخ ها | تاریخ |
|---|---|---|---|---|
|
|
:•:•:•: فکر کن همین الان زنگ در خونتون رو بزنن ... :•:•:•: | زنگ تفريح | 133 | |
|
|
همین الان چکار میکنید ؟! | زنگ تفريح | 3638 | |
| P | همین الان دلتون واسه کدوم دوست هم باشگاهی تنگ شده؟؟ | زنگ تفريح | 254 | |
|
|
همین الان دوست داشتی کنار چه کسی بودی؟ | زنگ تفريح | 278 | |
|
|
دوس داری همین الان چه خبری بشنوی؟؟؟؟؟؟؟؟ | زنگ تفريح | 188 |