لیختن اشتاین Jan 1, 1970 راستی مونا اون تخم مرغه سهم تو بود ها .. میخوای جدا برات درستش کنم... بخوری قشنگ مریض شی بهت بخندیم./
راستی مونا اون تخم مرغه سهم تو بود ها .. میخوای جدا برات درستش کنم... بخوری قشنگ مریض شی بهت بخندیم./
لیختن اشتاین Jan 1, 1970 خوب همش تقصیر دوستام بود هی میگفتن زود باش زود باش./.. خوب منم بهش اعتماد کردم دیگه./..
مهندس خرده پا Jan 1, 1970 خخخخخخ اخه مگه خدا اون 2 تا چشمو برا چی داده بت؟خو وقتی میخری نیگا کن تا اینجوری نشه دیگه چرا میندازی گردن شانس
خخخخخخ اخه مگه خدا اون 2 تا چشمو برا چی داده بت؟خو وقتی میخری نیگا کن تا اینجوری نشه دیگه چرا میندازی گردن شانس
لیختن اشتاین Jan 1, 1970 هههه منم فقط برا خودممو اجیم غذا درست میگم ..قابل توجه شکم بعضی ها.. الکی صابون نخورن./
لیختن اشتاین Jan 1, 1970 ارههههههههههه..داشتیممممممم موناااااایی بزار منم یه اتو ازت بگیرم .. همچی چماقش کنم برات .//