مهندس خرده پا Jan 1, 1970 بله ک مشکلی هست... رفتی بیرون چی خوردی ک توهم میزین؟چی کشیدی؟ ها ها ها ؟ تو اصن با کی میگردی
لیختن اشتاین Jan 1, 1970 نه بابا مونایی اینقدا هم نامرد نیستم سوپ باله هاشو براتون کنار گذاشتم././ بعلاوه کباب روده هاش... نوش جونتونننن
نه بابا مونایی اینقدا هم نامرد نیستم سوپ باله هاشو براتون کنار گذاشتم././ بعلاوه کباب روده هاش... نوش جونتونننن
لیختن اشتاین Jan 1, 1970 اقا اصلا من کچل.. خیلی هم دوست دارم کچلممم... تازه دلتم بسوزهه اینقده خوب کچلیییییییی که موهاش فرفری نباشههههههه
اقا اصلا من کچل.. خیلی هم دوست دارم کچلممم... تازه دلتم بسوزهه اینقده خوب کچلیییییییی که موهاش فرفری نباشههههههه
لیختن اشتاین Jan 1, 1970 عهههه دوس داری اذت تعریف کنم./ خوب میترسم تعریف کنم همه ملت بیان برا خواستگاری./. منم خو حوصله دردسر ندارممممممم تازه اگه بری کی برام غذا درست میکنههههههه
عهههه دوس داری اذت تعریف کنم./ خوب میترسم تعریف کنم همه ملت بیان برا خواستگاری./. منم خو حوصله دردسر ندارممممممم تازه اگه بری کی برام غذا درست میکنههههههه
لیختن اشتاین Jan 1, 1970 نه بابا اصلااااااااااا ببخشید دیگه نمیگممممممم فقط نرید چون اصلا تنهایی رو دوس ندارم./.
مهندس خرده پا Jan 1, 1970 خوب خوشم میاد...کسی ک ازم تعریف نمی کنه مجبورم خودم دس ب کار شم... ملت داداش دارن منم داداش دارم...بلا ب دور
خوب خوشم میاد...کسی ک ازم تعریف نمی کنه مجبورم خودم دس ب کار شم... ملت داداش دارن منم داداش دارم...بلا ب دور
لیختن اشتاین Jan 1, 1970 خوب اجی یکم هوا ابرو مارم داشته باش ./ هر جا میری شروع میکنی به تعریف از خودت....