لیختن اشتاین Jan 1, 1970 خوب کلا از ادم معتاد بدمممممم میاد./. چه برسه به اینکه یه نفر بهم بگه معتاددددددددددد.//.
لیختن اشتاین Jan 1, 1970 خیلی خوب حالا نمی خواد اب غوره بگیرم .. انبار دیگه جا نداره./ خوب منم معتاد نیستم .//////
لیختن اشتاین Jan 1, 1970 ههههههههههههههههههههههههههه میگم من معتاد نیستمممممممممممم میزنم همه چیزو میشکنم هااااااااااااااااااا همتونم میزنمممممممممممممممممممممممم خودمم حلق اویز میکنممممممممم
ههههههههههههههههههههههههههه میگم من معتاد نیستمممممممممممم میزنم همه چیزو میشکنم هااااااااااااااااااا همتونم میزنمممممممممممممممممممممممم خودمم حلق اویز میکنممممممممم
لیختن اشتاین Jan 1, 1970 اره جواب ازمایشاش همیشه مثبته........ مهتادم خودتی... به جامعه ورزشکاران توهین نکن ... میگم بیان بزننت صدا قوچ بدی ها..
اره جواب ازمایشاش همیشه مثبته........ مهتادم خودتی... به جامعه ورزشکاران توهین نکن ... میگم بیان بزننت صدا قوچ بدی ها..
لیختن اشتاین Jan 1, 1970 نه بابا پ فک کردی من به خاطر تو اینجاممممممممم./.... پپپپپپپپپپپپپپپپپپپععععععععع
لیختن اشتاین Jan 1, 1970 موناااااااااااااااااااااااااا.....داشتیمممم میخواید منو از دیوار اویزون کنید...ارههههه
لیختن اشتاین Jan 1, 1970 معلوم نیست این همه شکلک عجیب غریبو از کجا ور میداره میاره اینجا..... همینه که شکلک های بومی مهاجرت میکنن
معلوم نیست این همه شکلک عجیب غریبو از کجا ور میداره میاره اینجا..... همینه که شکلک های بومی مهاجرت میکنن
لیختن اشتاین Jan 1, 1970 عهههه اجی داشتیم./ مث اینکه این داداشت ورزشکاره ها... مواد پواد تو کار مون نیست اجییییی