حــامد
پسندها
8,991

ارسال های پروفایل آخرین فعالیت ارسال ها درباره

  • پلیته L شکله؟یعنی عمود به مخزن بعد یه پلیت به سمت پایین؟
    یکمم احوالتو بپرسم چه کارا میکنی؟راستی الان پالایشگاه تهران مشغولی؟
    دستت درد نکنه میخواستم بدونم در عمل اون چیزی که استفاده میشه چیه.تو پالایشگاه خودتون خوب این اینترنالها گرونن مثلاً برایko drum به عناون ورودی schoepentoeter هم استفاده میشه. که خیلی هم گرونه .ولی در ورودی سوخت گازی هیتر که شامل مایع چندانی نیست به این اینترنال نیازی نیست.KO-drum سوخت هیتر پالایشگاه چی براش استفاده شده؟
    حامد جان لطف میکنی جواب این سوالمم بدی ko-drum ی که قبل از سوخت گازی هستش چه اینترنالی داره؟wire mesh که حتماً داره. توی ورودیdevice خاصی نصب شده؟مثل deflector یا half open pipe?
    یه چیزی manual برنرهای atuoflame رو دارم اگه خواستی برات میفرستم یکم سیستمشون فرق کرده مثلاً من تو خط سوخت flowmeter گذاشتم گفتند سیستمmm ما خودش فلو رو نشون میده و نیازی به این فلومتر نیست حالا شاید واقعآ پایلوت روشن کردن براشون اتومات شده باشه می پرسم ازشون ببینم چطوری روشن میکن.
    من بدشانسی اوردم بد موقع مدیر صدام کرد .شما رفتید .ببخشد حامد جان اذیتت میکنم و مرسی از جوابت آره منظورم fd fan همونطوری که تو جدول میبینی fd fan هنگام esd قطع میشه نظر atuflame اینه که برای purge باشه حالا به نظرت روشن بودنش لازمه و با روشن بودن پایلوت تناقض نداره؟
    الان اونجا هنوز گاز کشی نشده و خط پایلوت کاملاً از جدا از خط سوخته البته من جاهای دیگه هم دیدم قبل از shutoff valve یه انشعاب برای پایلوت میگیرند و shut off ولوهای پایلوت مستقل از ولوهای خط سوخت عمل میکنه
    دوباره سلام .این بار به صورت آنلاین.الان برات trip schedule رو که تهیه کردم برات میذارم منم پایلوت رو خاموش نکردم ولی شرکتautoflame که تهیه کننده مشعلمون کامنت زده از تریپ اول تا آخر پایلوت رو خاموش کرده.یه چیز دیگه من روی فن هم تریپ دادم یعنی گفتم که فن هم خاموش بشه ولی atuo flame گفته لازم نیست فن رو خاموش کنید به جهت پرج حالا اگه پایلوت روشن باشه فن هم روشن مشکلی ایجاد نمیشه؟اونا معتقدقند که روشن کردن پایلوت براشن کار اصلاض سختی نیست.
    سلام.خوبی؟من جند تا سوال داشتم صبرشو نداشتم بذارم تو تاپیک با اجازه شما مستقیم اومدم سراغ خود منبع .fail شدن تیوب توی کوره در چه شرایطی ممکنه اتفاق بیفته؟(hot spot بشه و باعث سوراخ شدن تیوب بشه؟)وقتی کوره هاتون ESD می خورند pilot در چه شرایطی خاموش میشه؟همیشه خاموش می شوند یا نه مثلاً اگه به خاطر کاهش فشار سوخت باشه نیازی به خاموش شدنش نیست اگه من برای تمام فرمانهای ESD پایلوت رو خاموش کنم فردا اپراتورها لعنتم نمیکنند؟
    از طرف کارفرما پیشنهاد شده که به جای ترانسمیترها درداخل خود کوره از سوییچ استفاده بشه اگه باهاشون موافقت کنم تعداد دفعات تریپ خوردن سیستم بالا نمیره؟(بازم لعنت اپراتورها)
    راستی این پنجره ا خیلی خوشگله!
    سلام دایی حامد
    ببخشید اگه افتادی توی زحمت
    در بارهی
    نحوی ساخت کاربردهاش
    ممنون می شم اگه کمکم کنید
    چه میگی سی خوت
    چن وقت دیه آزادش می‌کنم :دی
    اصلن به دیدنم نیا
    دوستت دارم را توی گل‌های سرخ نگذار
    برایم نیار
    اصلن به من
    به ویلای خنده‌داری در جنوب
    فکر نکن
    سردرد نگیر
    عصبی نشو
    اصلن زنگ در
    تلفن
    خواب
    خیال
    خلوت مرا نزن
    این قدر نمک روی زخم من نپاش
    اصلن نباش
    با این‌همه
    روزی اگر کنار بیراهه‌ای عجیب حتا
    پیدایم کردی
    چیزی نگو
    تعجب نکن
    حتمن به دنبال تو آمده بودم.

    «روجا چمنکار»
    آموزش زبان رشتی

    ای وای:آووووووووووووو
    قربات برم:تی قوربان
    دختر:کر
    پسر:ره
    بلای تو بر سر من:تی بلا می سر
    گربه:پیچا
  • بارگذاری...
  • بارگذاری...
  • بارگذاری...
بالا