سلام نگار جون....راستش من تازه واردمهنوز خیلی بچه های زیست رو نمی شناسم.
فقط یه زیبا می شناسم که وقتی خودمو معرفی کردم بهم خوش آمد گفت.
حالا می خواد اون زیبا باشه یا هر زیبای دیگه ای با تمام صمیمیتم می گم: تولدت مبارک زیبای عزیز![]()
من در تالار كشاورزي فعاليت ميكنم..
منتهي دوستان زيادي هم اينجا دارم.. و دوستان با معرفتم اينجا پيدا كردم...
دركل ماهم ميتونيم باهم دوست باشيم...
فقط یه زیبا می شناسم که وقتی خودمو معرفی کردم بهم خوش آمد گفت.







