کلوپ آبیدلان.

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
عکس یادگاری قلعه‌نویی با نونهالان/خوشحالی استقلالی‌ها دوام نداشت




خبرگزاری فارس: امیر قلعه‌نویی در جریان تمرین امروز با عده‌ای از نونهالان عکس یادگاری گرفت.




  • Tweet




به گزارش خبرگزاری فارس، تیم استقلال از ساعت 15 امروز در کمپ زنده یاد حجازی برنامه های آماده سازی خود را پیگیری کرد. در تمرین امروز آبی پوشان بازیکنان اصلی که در دیدار مقابل مس کرمان به زمین رفته بودند بنا به تشخیص سرمربی این تیم استراحت کردند و تنها خسرو حیدری و مهدی رحمتی برنامه های آماده سازی خود را ادامه دادند.
* بازیکنان استقلال از اینکه در دیدار با سپاهان در جام حذفی میزبان شده اند خوشحال بودند و در این راستا صحبت می کردند. البته این خوشحالی با شنیدن خبر شکایت رینالدو از استقلال و احتمال کسر امتیاز دوام زیادی نیاورد.
* کادر پزشکی استقلال به دستگاه «شوکر قلب سیار» مجهز شد و از این دستگاه برای مسابقات آینده تیم استقلال در صورت لزوم استفاده خواهد کرد.
*فرهاد مجیدی که از دقیقه 60 بازی با مس به زمین رفته بود در تمرین امروز حاضر نشد.
*عباس محمدرضایی، سیاوش اکبرپور و هاشم بیک زاده پس از پشت سر گذاشتن دوران آسیب دیدگی در کارهای گروهی استقلال شرکت کردند.
*امیر قلعه نویی پس از گذشت 10 دقیقه از آغاز تمرین آبی پوشان با لباس شخصی وارد چمن شد و حدود 20 دقیقه کارهای گروهی را زیر نظر گرفت و سپس به زمین چمن مصنوعی مجاور محل تمرین رفت و با نونهالانی که در آنجا بازی می کردند عکس یادگاری انداخت.
* شاهرخ بیانی امروز نظاره گر تمرین استقلال بود.
*مسئولان کمپ باشگاه استقلال در حال تمرین و ساختن قسمت هایی از سکوهای تماشاگران هستند و به همین دلیل بارهای شن و ماسه با کامیون وارد کمپ می شد.
*محور اصلی تمرین آبی پوشان دویدن دور زمین و ارسال پاس های کوتاه و فوتبال درون تیمی در قالب دو گروه بود.
* تیم استقلال روز جمعه ساعت 12 تهران را به مقصد رامسر و سپس انزلی ترک می کنند و پس از بازی ساعت 19:30 شنبه به تهران باز می گردند.
دیدار دو تیم روز شنبه هفته آینده برگزار می شود.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
فتح‌الله‌زاده: صراف متواری شده، اما نمی‌گذاریم فیفا از استقلال امتیاز کسر کند




خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: صرافی که پول رینالدو را نداده است متواری شده اما نمی‌گذاریم از استقلال امتیاز کسر شود.


  • Tweet




علی فتح الله زاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره نامه فیفا به فدراسیون فوتبال مبنی بر شکایت دوباره رینالدو از باشگاه استقلال گفت: این بازیکن از زمان واعظ آشتیانی از باشگاه استقلال طلبکار بوده است. ما با توجه به مهلت فیفا در یک بخش 80 هزار دلار به او دادیم. بخش دوم پول او 100 هزار دلار بود که از طریق یک صرافی این پول را پرداخت کردیم مثل اینکه شماره حسابی که از رینالدو داشتیم اشتباه بوده و این پول به صرافی برگشت می خورد اما این صرافی که در ایران هم هست این موضوع را به ما نگفته و در عوض رسیدی مبنی بر اینکه پول به دست رینالدو رسیده به ما داده است.
وی افزود: ما از طریق مراجع قضایی به دنبال این صرافی متواری هستیم. مملکت قانون دارد و یک نفر نمی تواند با وجود داشتن مجوز صرافی چنین کاری کند. من 10 روز قبل متوجه این نامه فیفا شدم و البته هنوز نامه را نخواندم اما در حال مذاکره با فیفا هستیم تا این پول را به رینالدو بدهیم.
مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به این سؤال که اگر باشگاه نتواند این پول را بدهد 6 امتیاز از این تیم کسر می شود، گفت: ما تمام ضرر و زیان کاری که صرافی کرده را می گیریم و نمی گذاریم کار به کسر امتیاز برسد و تا قبل از اینکه فیفا بخواهد حکم بدهد این پول را می دهیم.
فتح الله زاده در ادامه این گفت و گو در مورد میزبانی استقلال در جام حذفی از سپاهان گفت: اکنون منتظر 100 هزار هوادار هستیم تا با حضور آنها بتوانیم سپاهان را شکست دهیم. اگر هواداران بیایند می توانیم سپاهان را شکست دهیم هر چند که کار سختی پیش رو داریم.
 

apadana13

عضو جدید
کاربر ممتاز
[h=1]افشای جزئیات پرونده شکایت رینالدو از استقلال/ کسر امتیاز مطرح نیست![/h]

www.mehrnews.com


در حالی که مسئولان باشگاه استقلال در پرونده رای کمیته انضباطی فیفا در خصوص پرونده شکایت "رینالدو "و پرداخت مطالبات مالی این مهاجم پرویی، فقط یک صرافی را به عنوان مقصر اعلام کرده‌اند اما جزئیات این پرونده حقایق دیگری را فاش می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از قطعی شدن رای کمیته انضباطی فیفا مبنی بر محکومیت باشگاه استقلال به پرداخت مطالبات مالی "رینالدو"، مسئول پرونده شکایت رینالدو از استقلال در کمیته انضباطی فیفا، ابتدا ایمیلی را به این باشگاه تهرانی ارسال کرد. وی در متن این ایمیل از مسئولان باشگاه استقلال خواست طلب 110 هزار دلاری این مهاجم پرویی را به شماره حساب بانکی در کشور پرو پرداخت کنند.

باشگاه استقلال هم به علت تحریم‌های بانکی، طی یک هفته و در سه قسط این پول را از طریق یک صرافی به حساب اعلام شده واریز کرد و رسید این پرداخت‌ها را به فدراسیون فوتبال تحویل داد تا برای پایان بخشیدن به این پرونده، پرداخت شدن بدهی این بازیکن به فیفا به صورت رسمی اعلام شود.

پس از این اقدام و بعد از مدتی بازهم از طرف مسئول رسیدگی به پرونده "رینالدو" ایمیلی به باشگاه استقلال ارسال می‌شود که با توجه به ارائه رسید، پولی به حساب رینالدو در بانک پرویی واریز نشده است. با پیگری مسئولان باشگاه استقلال، مشخص می‌شود صراف این مبلغ را اشتباه به حساب دیگری واریز کرده است.

درحالیکه استقلالی‌ها برای حل این مشکل به سراغ صرافی رفته و کش مکش‌هایی بین طرفین ایجاد می‌شود، مسئول رسیدگی به پرونده "رینالدو" در کمیته انضباطی فیفا ایمیل جدیدی را به این باشگاه تهرانی ارسال کرده و همان ایمیل را هم برای فدراسیون فوتبال جهت اطلاع رسانی، ارسال می‌‎کند.

دراین بین بحث نامه رسمی از سوی کمیته انضباطی فیفا و تهدید به کسر امتیاز مطرح نشده است. البته در این ایمیل شماره حساب جدیدی از بانکی در انگلستان اعلام و به باشگاه استقلال هشدار داده است در نخستین فرصت مبلغ مطالبات "رینالدو" را طبق حکم اعلام شده از سوی فیفا، به این حساب واریز کند، در غیر اینصورت جرایم بعدی فیفا علیه باشگاه استقلال اعمال می‌شود.

 

apadana13

عضو جدید
کاربر ممتاز
معاون باشگاه استقلال: هواداران نگران کسر امتیاز نباشند/ طلب رینالدو پرداخت می شود
www.irna.ir


معاون اجرایی باشگاه استقلال تهران گفت: هواداران پرشمار این باشگاه، نگران کسر امتیاز از تیم فوتبال استقلال به خاطر شکایت بازیکن اسبق آبی پوشان نباشند، چرا که به زودی طلب ˈرینالدوˈ پرداخت می شود و این موضوع مرتفع خواهد شد.

ˈرینالدوˈ بازیکن پرویی و اسبق تیم فوتبال استقلال تهران که اکنون در تیم ˈکیه ووˈ ایتالیا عضویت دارد، از باشگاه استقلال به دلیل پرداخت نشدن مطالبات خود به فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) شکایت کرده و آبی پوشان را در خطر کسر امتیاز قرار داده است.

ˈعلی امیریˈ معاون اجرایی باشگاه استقلال تهران روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بخشی از مبلغ قرارداد رینالدو پرداخت شده است اما صرافی که قرار بوده بقیه مبلغ قرارداد این بازیکن را بپردازد، از انجام آن سر باز زده و متواری شده است.

وی با اشاره به مهلتی که فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) پیشتر به باشگاه استقلال برای رفع این مشکل داده بود، اضافه کرد: با مدارکی که به ˈفیفاˈ ارایه کرده ایم، مهلت دیگری به باشگاه استقلال داده شد و به طور حتم در مهلت تعیین شده، این مشکل را رفع خواهیم کرد.

معاون باشگاه استقلال تهران به زمان تعیین شده از سوی ˈفیفاˈ به این باشگاه برای پرداخت طلب ˈرینالدوˈ اشاره نکرد.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
بر اساس اعلام فدراسیون آمار و تاریخ فوتبال تیم استقلال ایران به عنوان سومین تیم برتر آسیا در سال 2012 شناخته شد.

 

gharybeh

عضو جدید
کاربر ممتاز
بر اساس اعلام فدراسیون آمار و تاریخ فوتبال تیم استقلال ایران به عنوان سومین تیم برتر آسیا در سال 2012 شناخته شد.


ایشالله از 2013 به بعد بشیم بهترین تیم آسیا ، البته با این بازیکنها بایدم بشیم ، دیگه تیم واقعا هیچ کم و کسری نداره ، فقط جای جانواریو خالی
 

dzzv_13

مدیر مهندسی فناوری اطلاعات
مدیر تالار
در قرعه کشی مرحله نیمه نهایی جام حذفی استقلال میزبان سپاهان شد
جشن صعود به فینال در آزادی.
:w32::w33::w14::w14::w14::w40::w40:

اوهوم

اونوقت قرمزا افتادن توی اصفهان با ذوب آهن .. از همین الان شروع کردن میگن تقلب شده :D
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
[h=1] قلعه‌نویی: نابلدها از فوتبال مثل سوهان اعصاب استفاده می‌کنند/ بازی با ملوان فینال است

[/h]
» سرویس: ورزشي - فوتبال، فوتسال
کد خبر: 91102816838
پنجشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۱



سرمربی تیم استقلال بدون اینکه نامی از سعید شیرینی ببرد، به صحبت‌های سرپرست تیم پرسپولیس واکنش نشان داد.
به گزارش ایسنا، امیر قلعه‌نویی قبل از شروع تمرین امروز باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران در رابطه با بازی شنبه این تیم با ملوان گفت: هر بازی حکم فینال را برای ما دارد و این دیدار از اهمیت و سختی بیشتری برخوردار است. به این دلیل که ما در مقابل تیم خوبی به نام ملوان قرار می‌گیریم که در ورزشگاه انزلی تیم پخته‌تری است. تیم ملوان که این فصل متحول شده است همواره یکی از قطب‌های فوتبالی بوده و همواره تیم‌های بزرگ را اذیت کرده است. از سویی دیگر این تیم از یک مدیر خوب به نام آقای درودگر بهره می‌برد که کارش را به خوبی بلد است ولی ما هم روند رو به رشدی را آغاز کرده‌ایم و بازیکنان روز به روز همدل‌تر می‌شوند.
وی افزود: با توجه به فشردگی مسابقه‌ها ما تنها به ریکاوری و آماده‌سازی بدنی بازیکنان می‌رسیم و فرصت برای کارهای تاکتیکی نداریم و امیدواریم این دیدار مانند همیشه بازی زیبایی از کار دربیاید. از طرفی با استعلام از هواشناسی متوجه شدیم هوای انزلی در روز بازی بارانی نیست و نسبت به سال پیش چمن این ورزشگاه از وضعیت بهتری برخوردار است.
قلعه‌نویی در پاسخ به سوالی در رابطه با اینکه آیا جو داربی در این بازی بر روی بازیکنان استقلال تاثیرگذار است یا خیر گفت: همه فکرم بازی با ملوان است و در حال حاضر فینال انزلی را در پیش داریم.
قلعه‌نویی در پاسخ به سوالی در رابطه با مصدومان و محرومان استقلال برای بازی با ملوان گفت: خسرو حیدری محروم است و عباس محمدرضایی را نیز با وجود تلاش زیاد کادر پزشکی استقلال شاید در این بازی در اختیار نداشته باشیم.
سرمربی استقلال در پاسخ به اینکه چرا کری‌خوانی داربی از تماشاگران، بازیکنان و مربیان به مدیران این دو باشگاه سرایت کرده گفت: من اصلا مطبوعات را نمی‌خوانم ولی جامعه ما به آرامش نیاز دارد و مردم این رفتار را قطعا نمی‌پسندند. طرفداران فوتبال باید از فوتبال لذت ببرند و نباید طوری نباشد که تا از یک مدیر تعریف کنی،عده‌ای به علت تعریف شما از آن مدیر علیه شما موضع بگیرند. دلیل آن این است که اهل فن دست اندرکار فوتبال نیستند. من یک بار از رویانیان تمجید کردم و گفتم او مدیر خوبی است و عده‌ای علیه من به شدت موضع گرفتند. متاسفانه ما به جای لذت بردن از فوتبال، از این رشته ورزشی مثل یک سوهان اعصاب استفاده می‌کنیم. اگر آقایان علیه من اطلاعیه‌ای ندهند، من باز هم می‌گویم که هر دوی مدیران استقلال و پرسپولیس افراد زحمت‌کشی هستند و فتح‌الله‌زاده در این میان سابقه بیشتری دارد و این در شان فوتبال ما نیست که به کسی توهین کنیم. متاسفانه نابلدها برای مطرح شدن باعث ایجاد مشکل می‌شوند. اگر دقت کنید هیچ گاه مصاحبه‌های افراد فوتبالی مانند محمود خوردبین باعث تنش نمی‌شود.
قلعه‌نویی افزود: من دیشب دیدار بارسلونا را تماشا می‌کردم و این تیم با وجود اینکه گل مساوی را در دقیقه 89 دریافت کرد، هواداران این تیم از این تیم تشکر کردند و از فوتبال لذت بردند. باز هم می‌گویم آدم‌های اهل فن در این فوتبال نیستند و این در فوتبال ایران مشکل ایجاد کرده است.
قلعه‌نویی در پایان حفظ احترام به رویانیان و فتح‌الله‌زاده را لازم دانست و گفت: همه باید به هم احترام بگذاریم و از تنش دوری کنیم. در این میان هواداران گهر دورود نمونه‌ی خوبی برای این مسئله هستند.
 

gharybeh

عضو جدید
کاربر ممتاز
خوب ایشالله پس فردا هم ملوان رو بتونیم ببریم ، بخصوص اینکه ملوان تو دور برگشت فعلا ضعیف تر از قبل به نظر میرسه ، بعدشم دیگه آماده دربی بشیم
فقط امیدوارم جباری و ساموئل تو این دو تا بازی کم نیارن ، روز بازی با مس ، بازی مجتبی جباری واقعا بچشم میومد اما اون اواخر هم مجتبی و هم ساموئل خسته شدن انگاری و شاید دلیل عقب کشیدن تیم هم همین بود ، نکونام هم چند تا اشتباه بد کرد و یکم صدای تماشاگرا رو دراورد ، ایشالله بتونیم بازی اصلیمون رو هم تو این دو تا بازی انجام بدیم ، اینجوری حتما 6 امتیاز میگیریم
 

majid_mz

عضو جدید
کاربر ممتاز
به به ببین کی اینجاست.........دوست قدیمی........چطوری داداش کم پیدا بودی............
قهرمانی تو لیگ که حتمیه همه یک دل شدیم برای قهرمانی آسیا..........
البته خودمم کم پیدام............
کلا خوشحال شدم دیدم هستی...........

قربانت جهان پهلوان ، هم اسم هم بودیم دیگه:gol:
تعداد پست ها رو نگااااه ....... 1414:surprised: ... 100 بودی که ، تازه کم پیدایی... اینی
آره ایشالله قهرمان میشیم ..... پرسپولیسم میبریم ، سپاهانم میبریم ..... الهلال رو هم که دیگه حتما میبریم
 

Similar threads

بالا