کلوپ طرفداران پرسپولیس

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
سلام

واقعا چجوری این پرسپولیس و دوست دارین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟;)

به سختی ..:w15:
خب بزا برات بگم ..از اول 2 تا انتخاب داشتیم ..یکی یه تیم که پرطرفدارترین تیم آسیا بود پرافتخارترین تیم داخل ایران بود به تیم دیگه 6 تا زده بود تو 10 دقیقه 3 تا زده بود بازیکن بی غیرت نداشت بازیکن پولکی نداشت همه اسطوره های کشور مال اون تیم بودن و..............................خلاصه از همه لحاظ سرتر بود
یکیم یه تیم 6تایی بدرنگ با 65 تا و نصفی هوادار دسته سه ایی و ..................کلا افتضـــــــــــــــــــاح .
مام عقلمون درست کار کرد طرفدار تیم اولی شدیم و 6تایی دسته 3یی نشدیم ..:D
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
بههههههههههههه سلاااااااااااام به بروبکس پرسپولیسی
آقا من تازه عضو شدم
تاپیک پرسپولیس رو که دیدم سریع اومدم
خوشم میاد پرسپولیس در هر شرایط پرچمش بالاست
ویوا پرسپولیس

سلام همپرسپولیسی خیلی خوش اومدی..:gol:
اینجا باید زود به زود بیایاا وگرنه من کارت میدم ..:)
خوشم میاد پرسپولیس در هر شرایط پرچمش بالاست
ویوا پرسپولیس
 

sahar.adidas

عضو جدید
کاربر ممتاز
بههههههههههههه سلاااااااااااام به بروبکس پرسپولیسی
آقا من تازه عضو شدم
تاپیک پرسپولیس رو که دیدم سریع اومدم
خوشم میاد پرسپولیس در هر شرایط پرچمش بالاست
ویوا پرسپولیس

بهههههههههه سلام... خوش اومدی...
آفرین ک سریع اومدی این تاپیک...این تاپیک خیلی خاصه.....;)
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
http://fa.wikipedia.org/wiki/کیسه_حمام

خط آخرشو بخونید ..
 

sahar.adidas

عضو جدید
کاربر ممتاز
نامه مهناز افشار برای علی کریمی/ طاقت بیار رفیق[h=2]بازیگر معروف سینما این نامه را در یکی از شبکه های اجتماعی نوشته است. [/h][h=4]مهناز افشار می نویسد: «براى اینکه على کریمى را بشناسى حتما نباید فوتبالى باشى. کارهایى که او انجام میدهد از آن جنس کارهایى است که فقط اسطوره ها میتوانند انجام دهند.»
مهناز افشار در ادامه نامه خود می نویسد: «على عزیز میدانم این روزها شما را تحت فشار قرار دادند و میخواهند هرطور که شده شما را از صحنه خارج کنند ولى از شما میخواهم که بمانى، بایستى وبجنگى .طاقـت بیـار رفیـق»
[/h]
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
[h=2]مهرداد پولادی بعد از عمل جراحی[/h]
پولادی, بعد از اتفاق تلخی که در کرمان برایش رخ داد; امروز تاندون انگشت خود را در تهران به تیغ جراحی سپرد... پولادی بازی پرسپولیس - پیکان را از دست داد و در مقابل بازی با ازبکستان هم, باید با اتل باشد... خسارت وارده به پرسپولیس و تیم ملی را که مسبب ان کرمانی ها بودند, به ان ها تبریک عرض می نماییم!!/ کانون هواداران پرسپولیس برای این بازیکن خوب پرسپولیس و تیم ملی ارزوی سلامتی دارد.

[h=4][/h]
کرمانیا ..واقعا که ...:razz:
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
[h=2]پولادی: الان شرایط دستم خوب است/ از سه شنبه صبح, تمرینات را شروع می کنم/ مردم کرمان برایم عزیز هستند[/h]
کانون هواداران پرسپولیس : مهرداد پولادی بعد از جراحی دستش ، آماده می شود تا تمریناتش را از سر بگیرد. مهرداد پولادی بازیکن پرسپولیس از جراحی دستش سخن می گوید:« دیروز دستم را جراحی کردیم و الان شرایطش خوب شده است . دردش افتاده و امیدوارم هرچه زودتر شرایطش بهتر شود. » او درباره زمان شروع دوباره تمریناتش می گوید:« فعلا که تا 48 ساعت باید استراحت کنم اما اگر خدا بخواهد تمریناتم را از صبح سه شنبه با تیم شروع خواهم کرد. فعلا باید بروم دستم را با آتل فیکس کنم و فکر می کنم حتی برای بازی با ازبکستان در تهران هم اگر قرار باشد بازی کنم باید آتل به دستم باشد. » اما چه شد که این اتفاق افتاد؟ او خیلی علاقه ای به حرف زدن ندارد:« تعادلم را از دست دادم و این طور شد.» از او درباره حرف های کاپیتان مس می پرسیم. اینکه حسین خانی گفته ، اتفاقات روز بازی حاصل برخوردهای پولادی و حرف هایش درباره مردم کرمان بوده که او می گوید:« من هیچ وقت به مردم خوب کرمان چیزی نگفتم. جوابی هم برای آقایانی که این حرف ها را می زنم ندارم. فقط این را بگویم که اگر مثل بعضی ها برای 10 تا لیدر هزینه می کردم ، الان بیشتر از همه تشویقم می کردند. من همیشه رابطه خوبی با مردم عزیز کرمان داشتم و آنها برایم عزیز هستند.»
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
[h=2]رویانیان: پولادی به خاطر پرسپولیس, پیشنهاد های خارجی را رد کرد/ پولادی با غیرت است[/h]
کانون هواداران پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با حمایت از مهرداد پولادی گفت: این بازیکن به‌خاطر پرسپولیس پیشنهادهای خوب خارجی را رد کرد. محمد رویانیان اظهار داشت: پس از مدتی که بنا به دلایلی جلسات کمیته فنی برگزار نشده بود در نشستی بسیار مفید،‌ 13 هفته گذشته لیگ برتر را مورد بررسی و ارزیابی قرار دادیم. نقاط ضعف، قوت و چالش‌های پرسپولیس را بررسی کردیم تا با یک نتیجه کامل و جامع به پرسپولیس کمک کنیم. وی افزود: ژوزه را به این جلسه دعوت کردم و او 40 دقیقه حرف‌هایش را زد و پس از رفتن او دو ساعت درباره مسائل ریز و درشت با یکدیگر گفت‌وگو کردیم. جلسه بسیار خوب و مفیدی بود و قطعا کمک به پرسپولیس خواهد کرد. رویانیان عنوان کرد: از نوع نگاه پروین، پیروانی، آشتیانی و استیلی که نظرات پخته‌ای در این جلسه دادند بسیار خوشحال شدم و این موضوع برای من بسیار جالب بود. به هیچ عنوان دیگر اجازه نخواهم داد در برگزاری این جلسات خللی ایجاد شود و انشاءالله تا پایان فصل در کنار این بزرگواران خواهیم نشست و در مورد پرسپولیس بحث و تبادل نظر می‌کنیم. رویانیان ذر ادامه با حمایت از مهرداد پولادی گفت: در یک سالی که وارد این فوتبال شدم به عنوان مدیرعامل باشگاه بزرگ پرسپولیس یکی از ارزنده‌ترین بازیکنانی که تاکنون دیدم مهرداد پولادی است و همیشه به او به عنوان یک فرزند ایرانی افتخار می‌کنم. مدیرعامل پرسپولیس تصریح کرد: پولادی در تیم ملی غیرتمندانه و جانانه به میدان می‌رود و در پرسپولیس هرچه در توان دارد به معرض نمایش می‌گذارد و تاکنون یک حاشیه کوچک هم نداشته است. او بازیکنی باصداقت، باغیرت و پرتلاش است و به همین دلیل من به عنوان مدیرعامل پرسپولیس به این بازیکن افتخار می‌کنم. رویانیان اضافه کرد: با این وجود کار این بازیکن پس از بازی با مس مورد تأیید نیست و قطعا خودش هم بابت آن اتفاق ناراحت است. با پولادی برخورد انضباطی خواهیم داشت اما به هر عنوان و راه و رسمی که بخواهیم حساب کنیم بی احترامی به این جوان ملی پوش ایرانی درست نبود.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
[h=2]کانون هواداران پرسپولیس: 7آبان زاد روز بزرگ مرد پارسی فرخنده باد[/h]
کانون هواداران پرسپولیس:منم کورش پسر بهشت در اوستا-سیروس در تورات-سایروس در انجیل-ذوالقرنین در قرآن- نخستین شاه جهان - اولین داد گستر گیتی-پدر ایران زمین.زاد روز کوروش بزرگ فرخنده باد. در این پست نگاهی به تاریخچه پرسپولیس (تخت جمشید) که اسم زیبای بزگترین تیم آسیا از آن بر آمده است می اندازیم .
تخت جمشید (Takht -e- Jamshid) نام محلی است که پایتخت داریوش بزرگ است؛ که از لحاظ وسعت، عظمت و شکوه، مهمترین مجموعه باستانی هخامنشی در ایران است. این مجموعه بی نظیر در دامنه کوه رحمت (کوه مهر)، در مقابل جلگه مرودشت و 55 کیلومتری شمال شرقی شیراز قرار دارد. یونانیان و به تبع آنها اروپائیان، گاهی آنرا "پرسه پلیس"، "پرسَپُلیس" (با کسر "پ" اول، فتح "سین" اول و ضم "پ" دوم) یا "پرسپولیس" (persepolis) می خوانند؛ اما نام تاریخی آن که در کتیبه های کاخ ها ثبت شده پارسَه (parsa) به معنای شهر مردمان پارسی است.

مجموعه تخت جمشید یا پرسپولیس که روزگاری به ثروتمند ترین شهر روی زمین مشهور بود، مظهر نبوغ هنرمندان ‏عصر هخامنشی و پایتخت تشریفاتی بزرگترین امپراطوری باستان است. داریوش این شهر را در سال 519 قبل از میلاد تاسیس کرد تا این شهر باشکوه ترین پایتخت هخامنشی در میان چهار پایتخت شوش، اکباتان، بابل و پرسپولیس باشد که به طور حساب شده در مناطق مختلف برپا شده بودند تا در اداره این امپراطوری گسترده به پادشاهان هخامنشی کمک کنند.
پرسپولیس(شهر پارسی) واقع در 70 کیلومتری شمال شرقی شیراز امروز در جنوب استان فارس، توسط داریوش اول و جانشینانش طی 50 سال ساخته شد. این مجموعه به وسعتی به مساحت 125.000 مترمربع به خاطر داشتن کتیبه های حیرت انگیز سنگی، معماری بی همتا و ستون های چوبی ساخته شده از سروهای لبنانی و درختان ساج هندی در نوع خود بی نظیر است. در میان سنگها از هیچ گونه ملاتی استفاده نشده اما در بعضی نقاط، سنگها را با بست های آهنی به نام دم چلچله ای به هم اتصال داده اند و از چفت هایی سربی استفاده کرده اند. آثار تاریخی به جای مانده در آن، از باشكوه ترین مجموعه های تاریخ ایران و جهان است. این بنا در زمان داریوش اول از پادشاهان هخامنشی در سال 518 قبل از میلاد به قصد ایجاد پایتختی آئینی در جلگه مرودشت، بر دامنه كوه مقدس رحمت (كوه مهر) بنیان نهاده شد و ساخت آن جمعا حدود 120 سال به طول انجامید.
در آن زمان هر سال در تاریخ 21 مارس(اول فروردین) نمایندگان قلمروهای مختلف تحت کنترل داریوش به پرسپولیس می آمدند تا نوروز را جشن بگیرند و بهترین هدایا را برای پادشاه می آوردند. حکاکی های پرسپولیس بیانگر حضور باختری ها، بابلی ها، فینیقیه ای ها، اتیوپیوئی ها و افغانی ها با هدایای گرانبهایی مانند طلا و عاج است. هیئت نمایندگان به رهبری یکی از رجال ایرانی یا مادی از پله های دو طرفه ای بالا می رفتند که انتهایش در مقابل دروازه ملل قرار می گرفت. پس از عبور از این پله ها آنها به یک مجموعه تشریفاتی باشکوه می رسیدند. در دو سوی دروازه ملل پیکره دو گاونر سنگی که نماد نگهبانی هستند، وجود داشت. دروازه ملل یک تالار بزرگ با 4ستون دارد. در ورودی های شرقی و غربی پیکره های شیر با سر انسان وجود دارد که نام خشایارشاه به سه زبان روی آنها حک شده است.
رجال حکومتی پس از ورود به تالار بزرگ روی نیمکتهای مرمری سیاه می نشستند تا به نوبت به پادشاه ادای احترام کنند. پس از عبور مقامات نظامی از در شرقی به سمت کاخ صدستون، ماموران هدیه به دست، به سمت قصر آپادانا هدایت می شدند. آپادانا، ساخته شده توسط داریوش کبیر، مجلل ترین کاخ پرسپولیس می باشد. این قصر دارای یک تالار مدور است با 72ستون 20متری که 13امین ستون هنوز هم پابرجاست.
تالار حضار با فرشهای چندرنگی پوشیده و دیوارهای آن با کاشی های زیبا و دیگر تزئینات آراسته شده بوده است. در سه سوی قصر ایوان مثلث شکل با دو ردیف ستون شش ایی ساخته شده است.
تالار تاج گذاری یا قصر صدستون توسط خشایار شاه پایه گذاری و توسط اردشیر اول به اتمام رسید. ستونهای این قصر از مرمر سیاه با سرستونهای شکل گاو نر ساخته شده است. این بنا هشت راهروی سنگی با تصاویر تاج و پادشاه دارد. این قصر با مساحت 4600 مترمربع بزرگترین بنا در این مجموعه بوده و صدها نظامی را در خود جای می داده است.
قصر تریپلون یا تالار مشورت توسط پادشاهان هخامنشی برای تشکیل جلسات مشورتی بین رجال عالی رتبه ایرانی و مادی و دیگر مقامات مورد استفاده قرار می گرفته است. نقوش بر جای مانده روی دیوارها حاکی از اجرای مراسم نوروز است؛ مردانی دیده میشوند که دست در دست یکدیگر در حال صحبتند و دیگران در حال حمل گل و شکوفه و چیزهای گرد به شکل سیب یا تخم مرغ رنگی هستند.
در میان اشیای کشف شده تعدادی لوح وجود دارد که اطلاعات ارزشمندی درباره کارگران پرسپولیس می دهد. این کتیبه های ایلامی بیانگر آن است که کارگران پرسپولیس برده نبوده و در مقابل کار حقوق دریافت می کرده اند. آنها همچنین نشان می دهند که کارگران پرسپولیس ناظران زن داشته اند و گاهی حقوق آنها دوبرابر مردان بوده و مرخصی های زایمان داشته اند. با کشف الواح گلی تخت جمشید شهرت نابجایی را که می گفتند قصرهای تخت جمشید مانند اهرام مصر با ظلم و جور و بیگاری گرفتن رعایا ساخته شده باطل گشت. زیرا این اسناد حکایت از آن دارد که به تمام کارگران این قصرها، اعم از عمله، بنا، نجار، سنگتراش، معمار و مهندس مزد می دادند و هر کدام از این الواح، سند هزینه یک یا چند نفر است. کارگرانی که در بنای تخت جمشید دست اندرکار بودند؛ از ملتهای مختلف، چون ایرانی، بابلی، مصری، یونانی، عیلامی و آشوری تشکیل می شدند که همه آنان رعیت دولت شاهنشاهی ایران به شمار می رفتند. گذشته از مردان، زنان و دختران نیز به کار گل مشغول بودند. مزدی که به کارگران می دادند غالبا جنسی بود نه نقدی، که آنرا با یک واحــد پـول بابلی به نام "شکــل" سنجیده و برابر آن را به جنس پرداخت می کردند. اجناسی را که بیشتر به کارگران می دادند و مزد آن محسوب می شد عبارت بود از: گندم و گوشت.
در تصاویر حکاکی شده بر سنگهای تخت جمشید هیچکس عصبانی نیست

هیچکس سوار بر اسب نیست

هیچکس را در حال تعظیم نمی بینید

و در بین این صدها پیکر تراشیده شده حتی یک تصویر برهنه وجود ندارد


این ادب اصیل ما ایرانیان است:

نجابت

قدرت

احترام

ایمان

مهربانی

خوشرویی
و این است پرسپولیس من بزگترین و محبوب ترین تیم آسیا تیمی با تاریخچه 2500 ساله




 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
[h=2]حضور 12بازیکن پرسپولیس در منزل ژوزه; جادوگر را برگردان!!/ ژوزه, کمی دست از لجبازیش کشید!![/h]
21بازیکن پرسپولیس امروز به منزل مانوئل ژوزه رفتند و از وی خواستند شرایط بازگشت کریمی را فراهم کند.
علی کریمی مدتی است که از سوی مانوئل ژوزه به دلیل اظهارنظرها و رفتارهایش کنار گذاشته شده است.
در این مدت افراد زیادی سعی کردند ژوزه را متقاعد کنند تا کریمی را به پرسپولیس بازگرداند اما این مربی پرتغالی با این موضوع مخالفت کرده است. اعضای کمیته فنی نیز رأی دادند کریمی به تمرینات پرسپولیس برای دیدار مقابل پیکان بازگردد اما سرمربی قرمزپوشان مخالفت خود را با این موضوع اعلام کرد و گفت تا زمانی که در پرسپولس است کریمی جایی در این تیم ندارد. همین موضوع باعث شد 12 بازیکن پرسپولیس امروز به منزل ژوزه بروند و رسما درخواست خود را برای بازگشت کریمی اعلام کنند. در بین این بازیکنان نفراتی مانند پولادی، ماهینی، بنگر، مهدوی‌کیا، انصاری‌فرد، معدنچی، حسینی و کاظمیان دیده می‌شدند. این عده به منزل ژوزه رفتند و از وی خواستند بستری آماده شود تا علی کریمی پس از بازی فردا با پیکان به تمرینات بازگردد. ژوه در این جلسه دلایلی را برای کنار گذاشتن کریمی مطرح کرد اما بازیکنان با این وجود خواستار بازگشت کریمی به پرسپولیس شدند. ژوزه نیز که دید بازیکنان تأکید زیادی بر این موضوع دارند اعلام کرد به زودی در این باره تصمیم خواهد گرفت. این در شرایطی است که حمید استیلی نیز موافقت علی کریمی را برای بازگشت به پرسپولیس گرفته است.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
خیلییییی باغیرته...
[h=2]نامه پولادی به هواداران/ اقای رویانیان مرا جریمه کنند ولی نماد تعصب و غیرت برگردد [/h]
مهرداد پولادی در نامه‌ای درباره اتفاقات دیدار پرسپولیس و مس کرمان توضیحاتی داد.
متن نامه مهرداد پولادی هافبک پرسپولیس به شرح زیر است: با سلام به ملت شریف ایران دلیل این که برای اولین بار دست به قلم می‌برم و نامه‌ای سرگشاده خطاب به رسانه‌های محترم و هواداران عزیز پرسپولیس و البته مردم شریف کرمان می‌نویسم، اتفاقات ناگواری است که در جریان بازی پرسپولیس و مس کرمان رخ داد. یک سوی این اتفاقات جماعتی بودند که نمی توانم آنها را منتسب به شهروندان محترم و میهمان نواز کرمانی بدانم و سوی دیگرش شخص خودم که البته هیچ توجیهی در قبال آن چه انجام دادم نخواهم داشت اما لازم است در این فرصت به مواردی اشاره کنم. اولا آقای رویانیان در مصاحبه خود از جملاتی در قبال بنده استفاده کرده‌اند که مایه مباهات و افتخار من است. وقتی به عنوان سرباز پرسپولیس می‌شنوم که آقای رویانیان در قامت مدیرعامل باشگاه در توصیف بنده می‌گویند: «پولادی یک ستاره است و در کنار ستاره بودن، احساسات، عاطفه و غیرت هم دارد...» هم به خودم می‌بالم و هم بابت تمام آن چه باعث آزردگی دل هواداران پرسپولیس و مدیریت باشگاه شده احساس عذاب وجدان می‌کنم. در پاسخ به آن چه آقای رویانیان در گفت و گو با رسانه‌ها بیان کرده‌اند فقط می‌توانم سپاسگزار باشم و آرزو کنم هرگز نه ایشان و نه هیچ یک از هواداران باشگاه را با رفتار و گفتار و حتی اندیشه‌هایم از این باور برنگردانم. ثانیا آقای رویانیان در مصاحبه خود گفته‌اند: «با پولادی برخورد انضباطی می‌کنیم تا یاد بگیرد از این پس در کنار غیرت و تعصب و احساسات، خودش را کنترل کند. چون پولادی بازیکن تیم ملی و سرمایه فوتبال ماست...» و من خدمت محمد رویانیان عزیز می‌گویم که از هرآن چه ایشان به عنوان مدیرعامل باشگاه به عنوان جریمه و برخورد انضباطی با بنده در نظر بگیرند را روی دو چشم می‌گذارم، می‌پذیرم و باعث افتخار خود می‌دانم که مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مواجهه با اشتباهی که من مرتکب شده‌ام، جنبه منافع ملی را در نظر می‌گیرند نه منافع باشگاهی را. خطایی کرده و آن قدر باید شهامت داشته باشم که عواقب آن را بپذیرم. خطایی در مجموعه بزرگ پرسپولیس مرتکب شده‌ام و می‌دانم باید مقابل برخورد انضباطی باشگاه تمکین کنم اما پیش از آن که با هرگونه تنبیهی که محقم است روبرو شوم، از مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، تک تک هواداران پرسپولیس و البته تمامی مردم شریف ایران (به عنوان بازیکن تیم ملی کشور عزیزم) بابت آن چه در کرمان مرتکب شدم عذرخواهی می‌کنم. پیش از آن که قصاص خطای خود را بپردازم امید دارم از من بپذیرند که این آخرین اشتباه من در ادوار زندگی حرفه‌ای‌ام خواهد بود. حال آماده برخورد باشگاه محترم پرسپولیس هستم. ثالثا درخواستی عاجزانه از محمد رویانیان دارم. مردی که امروز می‌دانیم چگونه به تنهایی مقابل تمامی مشکلات ایستاده و تمامی هجمه‌های اخیر را به دوش می‌کشد. می‌دانیم دلسوز است و هیچ تصمیمی را براساس امیال شخصی‌اش اتخاذ نکرده و جز موفقیت پرسپولیس رویایی در سر ندارد. از آقای رویانیان به عنوان یک سرباز کوچک خواهش می‌کنم زمینه را برای بازگشت علی کریمی به باشگاه پرسپولیس فراهم کند. از آقای رویانیان که می‌دانیم روزهای سختی را به خاطر اشتباهات ما بازیکنان می‌گذراند درخواست می‌کنم فرصتی دوباره به یکی از بزرگترین بازیکنان کنونی فوتبال ایران بدهد تا با حضور خودش در تمرینات تیم، باعث افزایش روحیه تیمی و بالا رفتن امیدهای ما برای موفقیت شود. از آقای رویانیان می‌خواهم هیچ تخفیفی در جریمه و تنبیهات بنده قائل نشود، ولی این درخواست عاجزانه‌ام را در زمینه بازگرداندن نماد تعصب و غیرت به مجموعه پرسپولیس را بپذیرند. بازگشت کریمی به پرسپولیس را مانند جریان دوباره خون در رگ‌های پرسپولیس می‌دانم و امیدوارم آقای رویانیان با درایت و حسن مدیریت خود، این لطف را در حق رگ‌های پرسپولیس داشته باشند. بار دیگر به عنوان یک سرباز خاطی، بابت تک تک اشتباهات فنی و اخلاقی‌ام چه در کرمان و چه در سایر روزهایی که پیراهن مقدس پرسپولیس را بر تن داشتم از مدیریت باشگاه، سرپرست تیم، تک تک بازیکنان و یکایک هواداران و مردم شریف ایران عذرخواهی می‌کنم.
==============================================================
پولادی ِ کریمی
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
خیلی دلم برا پرسپولیس تنگ شده ..برا همون پرسپولیسی که همه تیما از اقتدارش میلرزیدن ...آرزشون بود تو 20 دقیقه اول کارشون تموم نشه ..
نمیخوام غر بزنم فقط کاش بازیکنا فقط یکم حال ما رو میفهمیدن..یکم حال امشب منو میفهمیدن ..
 

sahar.adidas

عضو جدید
کاربر ممتاز
خیلی دلم برا پرسپولیس تنگ شده ..برا همون پرسپولیسی که همه تیما از اقتدارش میلرزیدن ...آرزشون بود تو 20 دقیقه اول کارشون تموم نشه ..
نمیخوام غر بزنم فقط کاش بازیکنا فقط یکم حال ما رو میفهمیدن..یکم حال امشب منو میفهمیدن ..

هی ی ی ی ی ی ی............. 4ساله در حسرتش موندیم....
از این ژوزه بددددم میاد..... غروره در چ حد آخهههههههه .... دلمون واس کریمی تنگگگگگگگ شدههههههههههههه:w06:
 

sahar.adidas

عضو جدید
کاربر ممتاز
بیانیه تند کروش علیه سرمربی پرسپولیس: می‌خواهی اتحاد تیم ملی را از بین ببری/ شخصیت درمانده‌ای داری آقای ژوزه
سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران در بیانیه‌ای پاسخ هموطن خود در تیم پرسپولیس را داد.


کارلوس كروش چند هفته پس از مصاحبه مانوئل ژوزه با صدور بیانیه‌ای پاسخ سرمربی پرسپولیس را داد.كروش که در مصاحبه قبلی جواب ژوزه را نداده بود، درباره علت تاخیرش گفت: بعد از مصاحبه ژوزه می‌خواستم پاسخ دهم اما سکوت کردم تا بلکه به عنوان سرمربی تیم ملی حمایت شوم. این حمایت از من انجام نشد در صورتی که انتظار داشتم مسئولان انضباطی به حرف ژوزه واکنش نشان دهند و با او برخورد کنند و چون این اتفاق نیفتاد مجبور هستم برای دفاع از خودم این بیانیه را منتشر کنم.سرمربی پرتغالی تیم ملی عنوان کرد: علاوه بر این موضوع، آن مصاحبه چند روز قبل بازی ایران مقابل کره‌جنوبی منتشر شد و ژوزه به من و برخی بازیکنان تیم ملی حمله کرد. آن زمان می‌خواستم پاسخ او را بدهم اما به دلیل نزدیکی دیدار با کره جنوبی و حساسیت آن مسابقه شرایط برای پاسخگویی مناسب نبود. اکنون شرایط متفاوت است و حالا می‌توانم با انتشار بیانیه پاسخ او را بدهم و ناگفته‌هایی را در این زمینه بیان کنم.
متن کامل بیانیه کارلوس كروش به شرح زیر است:

1- مانوئل ژوزه در تاریخ 12/7/91 مصاحبه‌ای با یک خبرگزاری داخلی انجام داد و مرا برای شفاف‌سازی کلی مجبور کرد به اتهامات وارد شده از سوی سرمربی تیم پرسپولیس نسبت به خود پاسخگو باشم.2- در مصاحبه‌ آقای مانوئل ژوزه، آسیب زدن به تیم ملی تقویت شد و سعی و تلاش بر این شد که جو تیم ملی خدشه‌دار شود و از سوی دیگر تلاش شد به غرور و شأن سرمربی تیم ملی ایران صدمه و خدشه وارد شود.
3- اظهارنظرهایی که در آن مصاحبه شد و به طور شفاف بیانگر شخصیت فردی است که درمانده و آشفته است و با بیان کردن توصیه‌ها و بهانه‌ها سعی دارد هواداران پرسپولیس را گمراه و منحرف کند.
4- دقیقاً قبل از اردوی آماده‌سازی تیم ملی برای دیدار مقابل کره‌جنوبی و دقیقاً زمانی که در راه صعود به جام جهانی بودیم آن مصاحبه تلاش
مستقیمی بود برای برهم زدن اتحاد و انگیزه تیمی و همان‌طور که مطلع هستید این یک اتفاق نبود.
5- بدرفتاری‌های آقای مانوئل ژوزه برخورد کاملاً غیر محترمانه‌ای است مقابل تیم ملی فوتبال ایران و کاملاً غیر قابل قبول و مستحق یک برخورد جدی و مناسب است. نحوه رفتار و اخلاق مانوئل ژوزه مرا شگفت‌زده نمی‌کند. وقتی به شرایط فعلی مربیگری او در پرسپولیس نگاه می‌کنم نوع اخلاق ژوزه برایم شگفت‌انگیز نیست چون وی در حال فرار از شرایط فعلی است.
6- بدون شک تمام شواهد و مستندات بیانگر این واقعیت است که واقعاً چه شخصی در حال صدمه زدن و مسموم کردن شرایط روحی بازیکنان پرسپولیس است و دلیل شرایط امروز پرسپولیس بدون شک، جو حاکم در تیم ملی نیست.
از طریق این بیانیه به صورت عمومی از آقای مانوئل ژوزه دعوت می‌کنم مدارک و مستندات شفاف برای اظهاراتش ارائه کند تا بتواند اتهاماتی که در آن مصاحبه وارد کرده به اثبات برساند. می‌خواهم تأکید کنم که بنده هیچ شکی ندارم که آقای مانوئل ژوزه موفق به اثبات و اعتبار بخشیدن به گفته‌هایش نخواهد بود.در پایان ژوزه فقط یک راه پایانی خواهد داشت؛ وی به دلیل سوءرفتارش و بی‌احترامی که به فوتبال ایران داشته و به دلیل آنکه سعی داشته به منافع فوتبال ملی ایران صدمه برساند، باید عذرخواهی کند.
کارلوس كروش - سرمربی تیم ملی فوتبال ایران
 

alone.eng

عضو جدید
کاربر ممتاز
میگم شما دوتام وقت دارینا
بابا بیخیال پرسپولیس دیگه
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
چقد بی ادبه این آقای کی روش ..

یادش نیست تیم خودش با خوش شانسی و کمک داور تا حالا نتیجه گرفته و دوزار بازی کردن بلد نیست ..
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
[h=2]رویانیان خبر داد: موافقت مانوئل برای بازگشت علی کریمی/ مذاکره با سه خارجی[/h]
مدیر عامل باشگاه پرسپولیس با اعلام اینکه مانوئل ژوزه در خصوص پذیرش و بازگشت علی کریمی اعلام آمادگی کرده است، گفت: سه گزینه داخی و خارجی را برای ترمیم خط میانی تیم در نیم فصل در نظر گرفته‌ایم که در صورت فراهم شدن شرایط به تیم ما ملحق خواهند شد. محمد رویانیان ضمن بیان مطلب فوق گفت: علی انصاریان و بهروز رهبر فرد طی مراسمی به مناسبت اعیاد غدیر و قربان دوستان و پیشکسوتان و برخی از هنرمندان را دعوت کردند که من نیز جزو این دعوت شده ها بودم. وی در همین خصوص افزود: علی کریمی نیز در این مراسم حضور داشت که ما با یکدیگر ضمن احوال پرسی دقایقی نیز گفتگو کردیم. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص بازگشت علی کریمی به تمرینات تیم خاطرنشان کرد: مانوئل اعلام کرده که کریمی برای بازگشت مشکلی ندارد. ضمن اینکه 12 بازیکن تیم نیز هنگام صرف ناهار با مانوئل ژوزه در خصوص مسائل مختلف از جمله بازگشت علی کریمی صحبت کردند که مانوئل برای پذیرش و بازگشت علی کریمی ابراز آمادگی کرد. وی در خصوص جذب بازیکن خارجی از جمله مذاکره با نشاط اکرم ملی پوش عراقی و دیوید کارنی مدافع ملی پوش استرالیایی، خاطر نشان کرد: ما به دنبال جذب سه بازیکن داخلی و خارجی در نیم فصل هستیم که دربین بازیکنان خارجی بازیکنان آفریقایی، اروپایی و آسیایی مد نظر ما هستند. وی افزود: ما بهترین بازیکنان را در خط حمله و دفاع داریم و در حال حاضر بیشترین نیاز ما به جذب هافبک دفاعی است ضمن اینکه در پستهای هافبک چپ ، راست و میانی نیز نیاز به جذب بازیکن داریم. در کل باید بگویم در نیم فصل به دنبال ترمیم خط میانی تیم هستیم.
 

sahar.adidas

عضو جدید
کاربر ممتاز
رویانیان خبر داد: موافقت مانوئل برای بازگشت علی کریمی/ مذاکره با سه خارجی


مدیر عامل باشگاه پرسپولیس با اعلام اینکه مانوئل ژوزه در خصوص پذیرش و بازگشت علی کریمی اعلام آمادگی کرده است، گفت: سه گزینه داخی و خارجی را برای ترمیم خط میانی تیم در نیم فصل در نظر گرفته‌ایم که در صورت فراهم شدن شرایط به تیم ما ملحق خواهند شد. محمد رویانیان ضمن بیان مطلب فوق گفت: علی انصاریان و بهروز رهبر فرد طی مراسمی به مناسبت اعیاد غدیر و قربان دوستان و پیشکسوتان و برخی از هنرمندان را دعوت کردند که من نیز جزو این دعوت شده ها بودم. وی در همین خصوص افزود: علی کریمی نیز در این مراسم حضور داشت که ما با یکدیگر ضمن احوال پرسی دقایقی نیز گفتگو کردیم. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص بازگشت علی کریمی به تمرینات تیم خاطرنشان کرد: مانوئل اعلام کرده که کریمی برای بازگشت مشکلی ندارد. ضمن اینکه 12 بازیکن تیم نیز هنگام صرف ناهار با مانوئل ژوزه در خصوص مسائل مختلف از جمله بازگشت علی کریمی صحبت کردند که مانوئل برای پذیرش و بازگشت علی کریمی ابراز آمادگی کرد. وی در خصوص جذب بازیکن خارجی از جمله مذاکره با نشاط اکرم ملی پوش عراقی و دیوید کارنی مدافع ملی پوش استرالیایی، خاطر نشان کرد: ما به دنبال جذب سه بازیکن داخلی و خارجی در نیم فصل هستیم که دربین بازیکنان خارجی بازیکنان آفریقایی، اروپایی و آسیایی مد نظر ما هستند. وی افزود: ما بهترین بازیکنان را در خط حمله و دفاع داریم و در حال حاضر بیشترین نیاز ما به جذب هافبک دفاعی است ضمن اینکه در پستهای هافبک چپ ، راست و میانی نیز نیاز به جذب بازیکن داریم. در کل باید بگویم در نیم فصل به دنبال ترمیم خط میانی تیم هستیم.

:w17::w17:
 

Similar threads

بالا