کلوپ طرفداران پرسپولیس

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
[h=2]مهدوی کیا: امیدوارم; ملی پوشان ما بدون مصدومیت برگردند/ دیدار با کره, برای ما حیاتی است[/h]
کانون هواران پرسپولیس : کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همین که پرسپولیس می خواهد ریتم خودش را پیدا کند، لیگ برای دو، سه هفته تعطیل می شود. با این شرایط ما مرتب به عقب بر می گردیم. چنین اتفاقی در هیچ جای دنیا روی نمی دهد.
"مهدی مهدوی کیا" گفت: تعطیلات به ضرر تیم ما تمام می شود. بازیکنان و کادر فنی تمام تلاش خود را می کنند تا جلوی بروز مشکل را بگیرند اما نبود هفت، هشت بازیکن مساله ای نیست که بتوان با آن کنار آمد. همین که تیم ما می آید ریتم پیدا کند، مسابقات تعطیل می شود و در تعطیلات هم بازیکن نداریم که بخواهیم به اردو برویم و تمرینات کاملی انجام بدهیم. وی ادامه داد: اینکه در بازی با گهر و سایپا نمایش متفاوتی داشتیم به خاطر آن بود که تیم ریتم و هارمونی خود را پیدا کرد. اگر تعطیلات مکرر نبود این اتفاق زودتر روی می داد و بعد از تعطیلات این ریتم باید دوباره ایجاد شود. فقط امیدواریم بازیکنان ملی پوش ما بدون مصدومیت برگردند و با پیروزی بر کره روحیه خوبی داشته باشند.
مهدوی کیا افزود: این تعطیلات به کار تیمهایی می آید که بازیکن ملی پوش ندارند. روی مسائل بدنی و فنی کار می کنند و می توانند به اردو بروند ولی برای ما که با احتساب دو، سه مصدوم ناگهان ده بازیکن خود را در اختیار نخواهیم داشت، وضعیت نامناسبی بوجود می آید.
وی افزود: من چنین شرایطی را در هیچ جای دنیا ندیده ام. در آلمان چنین اتفاقی روی نمی دهد. بازی های ملی، لیگ، جام حذفی، جام یوفا، جام قهرمانان اروپا و رقابت های دیگر در کنار هم پیش می رفتند. اینطور نیست که رقابت های باشگاهی دو، سه هفته برگزار شود و بعد مسابقات برای دو، سه هفته متوقف شود.
کاپیتان پرسپولیس همچنین درباره تاثیر این روند روی تیم ملی خاطر نشان کرد: من فکر نمی کنم این اردوهای طولانی تاثیر خوبی داشته باشد. بازی با کره شمالی هم که انجام نشد. این دوری بدون بازیکنان از شرایط مسابقه خوب نیست و اگر لیگ برگزار می شد حداقل در شرایط بازی قرار داشتند. با این وجود آرزو می کنم با توجه به امتیاز میزبانی، کره را ببریم چون این دیدار برای فوتبال ما حیاتی است.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
[h=2]گل محمدی: پیوستن ویکروم شایعه است/ امیدوارم; روند صعودی داشته باشیم[/h]
کانون هواداران پرسپولیس : یحیی گل‌محمدی مربی تیم فوتبال پرسپولیس پیوستن دیوید ویکروم هافبک آفریقایی صبا به پرسپولیس را تکذیب کرد.
اين روزها شايعه شده كه پرسپوليسي‌ها با پيشنهاد يحيي گل‌محمدي مي‌خواهند ويكروم را جذب كنند ولي يحيي اين خبر را تكذيب مي‌كند. او در گفت‌وگو با خبرآنلاين در اين خصوص مي‌گويد:« پيوستن ويكروم به پرسپوليس شايعه است و اينكه مي‌گويند او قرار است با پيشنهاد من به پرسپوليس بيايد صحت ندارد و من هيچ صحبتي در اين خصوص با مسوولان باشگاه و همچنين كادرفني انجام نداده‌ام. اين موضوع شايعه‌اي است كه از طرف رسانه‌ها مطرح شده است.» از گل‌محمدي در خصوص احتمال پيوستن ساموئل به پرسپوليس سوال مي‌كنيم كه او اينگونه جواب مي‌دهد:« استقلال در خط هافبك بازيكن زياد دارد و فكر مي‌كنم با جدايي ساموئل اتفاقي در اين تيم نيفتد. به نظر من اين بازيكن از لحاظ فني قابليت‌هاي خوبي دارد و مي‌تواند به پرسپوليس كمك كند. حالا بايد ديد كه باشگاه پرسپوليس در اين خصوص چه توافقاتي را با باشگاه استقلال انجام خواهد داد.» گل‌محمدي در مورد شرايط فعلي پرسپوليس مي‌گويد:« تيم ما قبل از تعطيلي ليگ وضعيت بهتري داشت ولي متاسفانه دوباره بازي‌ها تعطيل شد و چاره‌اي نداريم جز اينكه با اين وضعيت كنار بياييم ما به بازي‌هاي آينده اميدوار هستيم و اميدوارم در نهايت نتايج گذشته را جبران كرده و يك روند صعودي داشته باشيم.»
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
[h=2]استیلی: با کریمی, می توانیم به کره ایی ها ضربه بزنیم[/h]
کانون هواداران پرسپولیس : حميد استيلي در خصوص تیم ملی ایران گفت: خوشبختانه وفاق ملی بین رسانه و تیم ملی ایران به وجود آمده که امیدوارم تا روز بازی ایران_کره ادامه داشته باشد، این وفاق ملی در بازی مقابل کره به نفع ما خواهد بود.
حمید استیلی گفت: کره ای ها از سرعت بالایی برخوردار هستند و این موضوع را در بازی های گذشته خود به خوبی نشان دادند اما ضعف این تیم نبود یک هافبک خلاق در وسط زمین است که ما برعکس کره ای ها با وجود علی کریمی که یک بازیکن خلاق و با تجربه به شمار مي رود می توانیم به کره ای ها ضربه بزنیم. نگرانی ما جوانی کره ای ها است که میانگین نسبی آنها از ما کمتر است و شاید به علت جوانی، کمی دوندگی کره ای ها ما را آزار بدهد البته بازیکنان جوانی در نیمکت داریم که می توانند در طول بازی کمک کنند. استیلی در خصوص حضور تماشاگران در استادیوم آزادی گفت: همیشه بازی ما با کره ای ها از حساسیت زیادی برخوردار بوده و تا آنجایی که من در خاطر دارم بازی مقابل کره ای ها از حیث حضور تماشاگران فوق العاده بوده است. فاکتوری که کره ای ها دارند انگیزه است، اگر جو ورزشگاه آزادی به نفع تیم ملی باشد می تواند تا حدودی روحیه بازیکنان کره را تخریب کند. حمید استیلی در ادامه در خصوص ضعف آمادگی پرسپولیس اظهار داشت: یک آکادمی خوب می تواند کمک زیادی به یک باشگاه کند، در این سال ها متأسفانه توجه مدیران ما بیشتر به نتیجه گرفتن بوده است، با وجود خیل عظیمی از تماشاگران باشگاه شاید این موضوع کمی طبیعی باشد اما ما باید به روزی برسیم که پرسپولیس از حاصل دست رنج خود برداشت کند.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
[h=2]گردان: رابطه من و نیلسون, بسیار خوب است/ از نبودنم در تیم ملی ناراحتم/قصد جدایی از پرسپولیس را ندارم[/h]
کانون هواداران پرسپولیس : دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: رابطه من و نیلسون بسیار خوب است و تمرینات را به خوبی در کنار هم دنبال می کنیم. "شهاب گردان" اظهارداشت: خوشبختانه چند روز است ژوزه به تمرینات برگشته است و تمرینات خوبی را انجام می دهیم. شرایط خوبی داریم و به دنبال این هستیم تا در ادامه مسابقات لیگ نتایج خوبی بگیریم. وی ادامه داد: از عدم حضور در تمرینات تیم ملی ناراحتم. من در همه اردوها حضور داشتم و الان از تیم دور شده ام. متاسفانه بازی نکردنم در پرسپولیس باعث شد تا از تیم ملی دور شوم و قطعا از این شرایط راضی نیستم. اوایل از این موضوع بیشتر ناراحت بودم اما حالا صحبتهایی شده که فهمیدم روزهای خوشی در انتظارم است و می توانم دوباره به اوج برگردم. دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس درباره رقابت با نیلسون عنوان کرد: او گلر خوبی است و ما دوستان خوبی برای هم هستیم. رابطه ما بسیار خوب است و تمرینات را به خوبی در کنار هم دنبال می کنیم و با هم خوشبختیم. مشکلی بین ما نیست و او هم چند روز پیش در مصاحبه ای گفته بود در کنار هم دروازه پرسپولیس را بیمه می کنیم. گردان ضمن ناراحتی از شایعه جدایی اش از پرسپولیس افزود:‌ نمی دانم این خبر از کجا منتشر شد اما یکبار دیگر عنوان می کنم که من قصد جدایی از پرسپولیس را ندارم و در این تیم راحتم. وی در خاتمه صحبتهایش ضمن آرزوی موفقیت برای تیم ملی اضافه کرد: بازی سختی مقابل تیم فوتبال کره جنوبی خواهیم داشت که امیدوارم بازیکنان بهترین عملکرد را از خودشان به نمایش بگذارند تا نتایج گذشته را جبران کنیم.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
[h=2]اخرین وضیعت مصدومان پرسپولیس[/h]
کانون هواداران پرسپولیس : بنا به اعلام پزشک پرسپولیس غلامرضا رضایی و امیرحسین فشنگچی برای دیدار برابر راه آهن آماده شده‌اند اما هنوز وضعیت حمیدرضا علی عسگری مشخص نیست. دکتر وجیه ا... چشمه سری در این‌باره گفت: رضایی و فشنگچی برای بازی با راه آهن آماده خواهند بود. مانوئل برای اینکه اطمینان حاصل کند که مشکلی پیش نمی آید فقط در بخشی از تمرینات که درگیری زیاد بود آنها را به کار نگرفت. رضایی از روز دوشنبه آماده است تا با صد در صد فشار کار کند. فشنگچی هم با توجه به شدت آسیب، بهبود یافته است اما از بین رفتن کامل آثار مصدومیت در طول زمان اتفاق می‌افتد و او مشکلی برای بازی ندارد. پزشک تیم پرسپولیس درباره حمیدرضا علی عسگری افزود: آسیب دیدگی این بازیکن پارگی لیگامنت دلتوئید بود. در شرایط معمول 4 تا 6 هفته زمان برای رفع این آسیب در نظر گرفته می شود. این در صورتی است که آسیب دیدگی های دیگری در کار نباشد. برای بهبودی علی عسگری حداقل دو تا سه هفته دیگر زمان لازم است.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
[h=2]دعوت ژوزه و گل محمدی از 5بازیکن امید, برای بازی با سایپا شمال[/h]
کانون هواداران پرسپولیس : با تصمیم مانوئل ژوزه و هماهنگی یحیی گل محمدی با سرمربی تیم فوتبال امید پرسپولیس، پنج بازیکن امید به تیم بزرگسالان فراخوانده شدند. سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل عدم حضور ملی پوشان و مصدومان در دیدار تدارکاتی برابر تیم سایپا شمال و ارزیابی تعدادی از بازیکنان تیم امید پرسپولیس از یحیی گل محمدی خواست تا با هماهنگی با منوچهر عبدا...نژاد، پنج بازیکن تیم امید در پست های مختلف در اختیار تیم بزرگسالان قرار گیرند تا در صورت امکان از آنها استفاده شود. منوچهر عبدا...نژاد سرمربی تیم فوتبال امید پرسپولیس ضمن استقبال از این پیشنهاد، پنج بازیکن این تیم را که در پست های مختلف تخصص دارند را به یحیی گل محمدی معرفی کرد. اسامی بازیکنان معرفی شده از سوی عبدا...نژاد به شرح زیر اعلام شد: امیر زارع (دفاع راست)، دانیال جزیی (دفاع وسط)، سید محمد کیایی (هافبک و فوروارد چپ)، مهیار رضایی (هافبک میانی) و جعفر برزگر (هافبک دفاعی). ضمن اینکه پیش از این بازیکنان جوانی چون احمدزاده، اسماعیل زاده، قدمی و کیانی جزو بازیکنانی هستند که در تیم بزرگسالان حضور دارند. گفتنی است؛ دیدار دوستانه تیم های پرسپولیس و سایپا شمال فردا (یکشنبه) در ورزشگاه تختی برگزار می شود.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
مخالفت باشگاه پرسپولیس با دادن قاضی و انصاری فرد


کانون هواداران پرسپولیس : امیرقلعه نوعی، سرمربی تیم استقلال خواستار حضور کریم انصاری فرد در تیمش است:razz:، اما در مقابل استقلالی ها قاضی را در نظر گرفتند که این موضوع شرایط را تغییر داده است. :mad: امیر قلعه نوعی معتقد است شرایط طوری است که آبی ها به حضور انصاری فرد نیاز دارند و در این خصوص باید اقداماتی اصولی را انجام دهند، اما قاضی گزینه اصلی آبی هاست و هنوز مشخص نیست که کدامیک از این 2 بازیکن جذب استقلال می‌‌‌‌‌‌‌‌شوند زیرا توافقی صورت نگرفته است.
مسئولین تیم استقلال قصد دارند در ازای فروش ساموئل یک مهاجم از جمع قرمزها جذب کنند، اما این درحالیست که مدیریت قرمزها خواستار ساموئل بدون فروش بازیکن از تیمش است.
اعضای تیم استقلال خواستار بازیکن قرمز ها هستند اما پرسپولیسی ها راضی به این اتفاق نیستند به این دلیل آبی ها اعلام کردند که می‌‌‌‌‌‌‌توانند در این صورت 600 میلیون تومان از مسئولان قرمز دریافت کنند و ساموئل را به این تیم بدهند.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
کارت زرد به همـــــــــــــه..:yellowcard:
چرا اینقد کمـــــــــرنگ شدیــــــن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عادل که خیلی وقته نیستش قبلا همه اخبارو میزاشت الان هیـــــــــــچ ..عادل کارت قرمــــــــــــز ...:redcard:
سحر هم که فقط تشکر میزنه ...سحر یه تذکر و توبیخ ..اگه ادامه بده میشه کارت زرد .. ...
سیامک هم که اصن نیست سیامک کارت زرد ..:yellowcard:
3ctor هم خیلی وقته نیستش اونم کارت زرد ..:yellowcard:
ali hamraeiiyan هم کم میاد اونم کارت زرد..:yellowcard:
kingworld هم که فقط یه بار اومد و دیگه نیومد اونم کارت قرمز + توبیخ + درج در پرونده :redcard:
shahruzs هم کارت قرمز و توبیخ درج و اینا ..:redcard:
بقیه هم همینطور چون خیلی وقته نبودن ...:redcard:

:d
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز





 

3ctor

عضو جدید
کاربر ممتاز
بابا کارت منو پس بگیر خو بازی های لیگ تعطیل شده منم همش استرس بازی با کره رو دارم :دی امیدوارم که بتونیم کره رو تو آزادی شکست بدیم تا راه صعود آسون بشه اگه ببازیم یا مساوی کنیم خیلی خیلی کارمون سخت میشه چون باید تموم بازی های بیرون از خونه رو ببریم که فک کنم امکان نداره ..... پس همگی برای پیروزی تیم ملی دعا کنیم .....
 

sahar.adidas

عضو جدید
کاربر ممتاز
بازم خوبه من کارت نگرفتم:D

کامران راس میگه لیگ تعطیل شده! ... بازی نداشتیم! ....
دانشگاه هم شروع شده کم میایم! :D
امیــدوارم تیم ملی پیروز شه.......;)
 

sahar.adidas

عضو جدید
کاربر ممتاز
انصاری‌فرد: استقلالی‌ها با من مذاکره نکرده‌اند/ قرار نیست در مورد کره جنوبی حرف بزنیم/ پرسپولیس هم روزهای خوب فوتبال را تجربه خواهد کرد.
مهاجم تیم ملی می گوید که ایران می تواند با حمایت هواداران کره جنوبی را شکست دهد.

کریم انصاری‌فرد مهاجم جوان تیم ملی مثل اکثر ملی‌پوشان امیدوار به شکست کره جنوبی است. او در آستانه بازی روز سه شنبه شرایط ایران را مناسب توصیف کرده و از هواداران تیم ملی هم می‌خواهد که ایران را تنها نگذارند.کریم در مورد این دیدار حساس، بحث معاوضه‌اش با یکی از بازیکنان استقلال و مسائل مختلف دیگر به سوالات پاسخ می‌دهد.
برخی معتقدند شانس پیروزی ما مقابل کره زیاد نیست، نظر تو چیست؟
من چنین نظری ندارم. نمی‌توان ملاک قضاوت را باخت به لبنان بدانیم.همین کره جنوبی هم قبل از این مرحله به لبنان باخت. ما الان در رده دوم جدول هستیم و چیزی را از دست نداده ایم. مطمئن هستم با حمایت هواداران می‌توانیم کره را ببریم و به این انتقادها و حرف و حدیث‌ها پایان بدهیم.
*در مورد کره جنوبی صحبت کن، چقدر از این تیم شناخت دارید؟
بازی کره در اردوی تیم ملی برای ما آنالیز شده است. البته قرار نیست زیاد در مورد کره حرف بزنیم. روز سه‌شنبه همه چیز در زمین مسابقه مشخص خواهد شد. البته باید بگویم که آنها تیم پرقدرتی هستند و در حفظ توپ بسیار خوب عمل می‌کنند.
*شرایط خودت چطور است؟
خوب است و امیدوارم بتوانم به تیم ملی کمک کنم.
*قرار است فیکس بازی کنی؟
فعلا چیزی مشخص نیست و کادرفنی در این مورد تصمیم می‌گیرد.
*مثل اینکه حضور قوچان‌نژاد رقابت را در خط حمله بیشتر کرده، به نظر تو او مهاجم خوبی است؟
قبول دارم که رقابت در خط حمله فشرده است. من نمی‌توانم در مورد قوچان‌نژاد نظر بدهم چون او فقط چند جلسه است که در تیم ملی تمرین می‌کند ولی برایش آرزوی موفقیت می‌کنم.
*شرایط نامناسب پرسپولیس در اوضاع روحی تو تاثیر نگذاشته است؟
پرسپولیس باشگاه بزرگی است و ما در چند بازی اخیر نمایش خوبی داشتیم. من مطمئن هستم که پرسپولیس هم روزهای خوب فوتبال را تجربه خواهد کرد.
*مثل اینکه حرف‌های رویانیان باعث شد تا دلخوری تو از او، از بین برود؟
ایشان به اردوی تیم ملی آمدند و با من صحبت کردند و همه چیز تمام شد.
*خودت فکر می‌کردی در پرسپولیس با چنین شرایطی مواجه شوی؟
من قبل از بازی با سایپا در 7 بازی در مجموع 90 دقیقه بازی کردم ولی با این حال می‌دانم که انتظارها از من زیاد است. من به عشق هواداران پرسپولیس به این تیم آمدم و در چند سال اخیر بحث حضورم در این تیم مطرح بود. امیدوارم در آینده دل هواداران را با گلزنی‌هایم شاد کنم و نتایج خوبی بگیریم.
*این روزها بحث معاوضه ساموئل با یکی از مهاجمان پرسپولیس شنیده می‌شود. آیا استقلالی‌ها با تو صحبت کرده‌اند؟
استقلالی‌ها تماسی با من نداشته‌اند. در ضمن من با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارم و همه چیز به مسوولان دو باشگاه مربوط می‌شود. من فعلا تمرکزم روی تیمی است که با آن قرارداد دارم و باز هم می‌گویم که استقلال صحبتی با من نداشته است.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
بابا کارت منو پس بگیر خو بازی های لیگ تعطیل شده منم همش استرس بازی با کره رو دارم :دی امیدوارم که بتونیم کره رو تو آزادی شکست بدیم تا راه صعود آسون بشه اگه ببازیم یا مساوی کنیم خیلی خیلی کارمون سخت میشه چون باید تموم بازی های بیرون از خونه رو ببریم که فک کنم امکان نداره ..... پس همگی برای پیروزی تیم ملی دعا کنیم .....

بازم خوبه من کارت نگرفتم:D

کامران راس میگه لیگ تعطیل شده! ... بازی نداشتیم! ....
دانشگاه هم شروع شده کم میایم! :D
امیــدوارم تیم ملی پیروز شه.......;)

نه دیگه اینا قبول نیست نیاین کارت میگیرین ...:D
همینجوری بیاین بگین پرسپولیس سروره ...بازیام اینقد تعطیل میشه آدم حوصلش سر میره خو من دلم برا پرسپولیس تنگ شده ...:w05:
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
اسطوره فوتبال جهان در ميان بازيكنان پرسپوليس
پله برای بازی دوستانه با تیم پرسپولیس به ایران آمد.




 

sahar.adidas

عضو جدید
کاربر ممتاز
نه دیگه اینا قبول نیست نیاین کارت میگیرین ...:D
همینجوری بیاین بگین پرسپولیس سروره ...بازیام اینقد تعطیل میشه آدم حوصلش سر میره خو من دلم برا پرسپولیس تنگ شده ...:w05:

والا منم دلم تنگیــده...:redface:
پرسپولیس سروره هرچی آبکیه!
 

sahar.adidas

عضو جدید
کاربر ممتاز
تساوی پرسپولیس مقابل سایپای شمال/یک بار دیگر شعار هواداران علیه مانوئل ژوزه
تیم فوتبال پرسپولیس مقابل تیم سایپای شمال به تساوی دو بر دو دست یافت.

پرسپولیسی ها در دیداری دوستانه به مصاف تیم سایپای شمال رفتند که این بازی در نهایت با تساوی دو بر دو به پایان رسید.در این بازی که بعد از ظهر امروز در ورزشگاه تختی تهران برگزار شد شاگردان ژوزه مانوئل نتوانستند مقابل حریف خود به پیروزی برسند.این اتفاق در حالی افتاد که پرسپولیسی ها بازی را از حریف خود عقب بودند که گرفتن یک پنالتی مشکوک توسط داور بازی کار را به تساوی کشاند.جواد کاظمیان زننده این گل(در دقیقه 76) از روی نقطه پنالتی بود.گل دیگر سرخپوشان را مهدی مهدوی کیا (در دقیقه 10 )به ثمر رساند.[h=4]برای سایپایی ها هم ایمان جعفر اوغلی(در دقیقه 28) و هادی ریاحی(در دقیقه 70) به ثمر رساندند. در این مسابقه که تقریبا دویست تماشاگر از نزدیک شاهدش بودند،یک بار دیگر شعارهایی علیه مانوئل ژوزه سر داده شد.هواداران پرسپولیس از نتایجی که این مربی در تیمشان می گیرد راضی نیستند.
[/h]
 

sahar.adidas

عضو جدید
کاربر ممتاز
مانوئل ژوزه پس از تساوی پرسپولیس با سایپای شمال/تمرین خوبی بود
سرمربی پرسپولیس می گوید درباره یک بازی تمرینی حرفی ندارد که بزند.


سرمربی پرسپولیس در پایان بازی دوستانه تیمش حرف خاصی نزد.به نظر او یک بازی تمرینی موضوع خاصی نیست که او بخواهد در موردش اظهار نظر کند.مانوئل می گوید:«این فقط یک بازی دوستانه بود.یک بازی تمرینی.من چه حرفی باید در این مورد بزنم؟فقط می توانم بگویم که یک تمرین خوب را برگزار کردیم.»
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
شنیدین فتح اله زاده و قلعه اومدن باشگاه پرسپولیس و فتح اله زاده گفته با رویانیان کار اقتصادی انجام میدم و قلعه گفته تیم دومم پرسپولیسه ؟ :razz: من نمیدونم چرا الان تیم دومش پرسپولیسه چرا الان فتح اله زاده میاد میگه ما با پرسپولیس دوستیم روابطمون خوبه ؟ پارسال چرا نیومدن سال قبلش چرا ؟ اصلا اولای این فصل چرا اینقد برامون حاشیه درست کردن ؟ چرا دقیقا باید وقتی بیان که بخاطر مشکل مالی 3تا از بهترین بازیکناشونو دارن از دست میدن ..؟ جالبه که فتح اله زاده اول فصل را به را مصاحبه میکرد و از ماشینایی که رویانیان میده حرف میزد از اینکه پول بنزینو پول مردمو خرج میکنه از اینکه رویانیان مال مردم خوره ......نمیدونم چرا الان داره باهاش کار اقتصادی میکنه مگه رویانیان همون مال مردم خوره نیست ؟ چقد بده آدم اینقد دورو و دروغگو و مکار باشه ....
من نمیدونم رویانیان گول اینا رو میخوره یا نه اما فتح اله زاده شدیدا آدم مکار و سیاستمداریه اینو مطمئنم ...
از فوتبالی که اینقد آدم دورو و دروغگو توش باشه بدم میاد ..
 

sahar.adidas

عضو جدید
کاربر ممتاز
شنیدین فتح اله زاده و قلعه اومدن باشگاه پرسپولیس و فتح اله زاده گفته با رویانیان کار اقتصادی انجام میدم و قلعه گفته تیم دومم پرسپولیسه ؟ :razz: من نمیدونم چرا الان تیم دومش پرسپولیسه چرا الان فتح اله زاده میاد میگه ما با پرسپولیس دوستیم روابطمون خوبه ؟ پارسال چرا نیومدن سال قبلش چرا ؟ اصلا اولای این فصل چرا اینقد برامون حاشیه درست کردن ؟ چرا دقیقا باید وقتی بیان که بخاطر مشکل مالی 3تا از بهترین بازیکناشونو دارن از دست میدن ..؟ جالبه که فتح اله زاده اول فصل را به را مصاحبه میکرد و از ماشینایی که رویانیان میده حرف میزد از اینکه پول بنزینو پول مردمو خرج میکنه از اینکه رویانیان مال مردم خوره ......نمیدونم چرا الان داره باهاش کار اقتصادی میکنه مگه رویانیان همون مال مردم خوره نیست ؟ چقد بده آدم اینقد دورو و دروغگو و مکار باشه ....
من نمیدونم رویانیان گول اینا رو میخوره یا نه اما فتح اله زاده شدیدا آدم مکار و سیاستمداریه اینو مطمئنم ...
از فوتبالی که اینقد آدم دورو و دروغگو توش باشه بدم میاد ..

اگه دوستی نکنه کی واس باشگاه اسپانسر جور کنه؟ !! :D
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
[h=2]رضا حقیقی, اولین خرید پرسپولیس در نیم فصل/ حضور حقیقی, تقریبا قطعی است/ منتفی شدن حضور ساموئل
[/h]
کانون هواداران پرسپولیس : رضا حقیقی هافبک مشهدی الاصل فجر سپاسی اولین بازیکنی است که حضورش در پرسپولیس بعد از نیم فصل قطعی به نظر می رسد. امروز محمد رویانیان مدیرعامل پرسپولیس برای استخدام حقیقی که اتفاقا قراردادش هم با فجر نیم فصل به پایان می رسد با مدیران این تیم توافق کرد.
حقیقی در پست هافبک دفاعی بازی می کند و احتمالا بهترین خرید ممکن برای قرمزپوشان خواهد بود. البته این قرارداد هنوز رسمی نشده است اما با توجه به تمایل دو طرفه باید کار را تمام شده دانست. با حضور حقیقی پرسپولیس نیازی به استخدام ساموئل نخواهد داشت. البته فجری ها علاقه مند به از دست دادن حقیقی نیستند اما تیم به در آمد فروش او احتیاج دارد. حقیقی در حال حاضر مصدوم است.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
[h=2]رویانیان: درباره معاوضه بازیکنان, حرفی نزده ایم[/h]
کانون هواداران پرسپولیس : مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس گفت: درباره همکاری های مشترک اقتصادی و همچنین راهکارهای جذب بودجه دولتی با مسئولان باشگاه استقلال دیدار و گفتگو کردیم.
محمد رویانیان درباره حضور مدیر عامل و سرمربی استقلال در باشگاه پرسپولیس افزود: دو باشگاه پرسپولیس و استقلال همکاری های مشترک اقتصادی با یکدیگر دارند و ما در این باره بارها با آقای فتح ا...زاده نشست هایی داشته ایم و امروز نیز در این باره با یکدیگر گفتگو و مذاکره کردیم. از طرف دیگر درباره جذب بودجه دولتی با هم صحبت کردیم تا راهکارهایی برای رفع این مشکل اساسی داشته باشیم.


مدیر عامل باشگاه پرسپولیس درباره ملاقات با امیر قلعه نوعی گفت: آقای قلعه نوعی به واسطه حضور ما در مراسم یادبود و ترحیم مادر مرحومش به باشگاه آمده بودند تا از ما تشکر کنند. ایشان همچنین از پیشکسوتان و هواداران پرسپولیس که با او ابراز همدری کرده بودند قدردانی کردند.

رویانیان در پاسخ به این سوال که آیا در خصوص نقل و انتقالات بازیکن هم مذاکره بین طرفین انجام شد یا خیر با خنده گفت: خیر، صحبتی نشد!
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
[h=2]سفیر کرواسی: من یک پرسپولیسی دو اتشه هستم/ دربی تهران, سومین دربی مهم دنیاست[/h]
کانون هواداران پرسپولیس : سفیر کرواسی در ایران در دیدار با مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: من یک پرسپولیسی دو آتشه هستم.
آساد پرویچ سفیر کرواسی که آخرین روزهای خدمتش را در ایران سپری می‌کند، عصر امروز نشست یک ساعته‌ای با محمد رویانیان داشت و درباره مسائل مختلف با مدیرعامل باشگاه پرسپولیس دیدار و گفت‌وگو کرد. آساد پرویچ گفت: وقتی به ایران آمدم پرسپولیس شماره یک بود و قهرمان، اما حالا تیم در این رتبه نیست اما من کماکان جزو هواداران دو آتشه پرسپولیس هستم و این تیم محبوب را در هیچ شرایطی تنها نمی‌گذارم. وی درباره نشست خود با مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: دیدار بسیار صمیمانه و خوبی بود. با مدیر عامل باشگاه پرسپولیس درباره مسائل مختلفی صحبت کردیم. بنده از دیدگاه‌ها و برنامه‌های مدیریت باشگاه برای آینده پرسپولیس مطلع شدم و باید بگویم ایشان برنامه‌های بسیار مدرن و خوبی را مد نظر دارند تا پرسپولیس نه تنها در زمینه مسائل ورزشی بلکه در تمامی جوانب فعال و موفق بوده و بتواند فراتر از گذشته پرافتخار خود عمل کند و حتی در عرصه بین المللی فعال باشد. آساد پرویچ افزود: ضرب المثلی می گوید راه رسیدن به بالا، از پائین است و برای آتیه باشگاه برنامه‌های خوبی مد نظر مدیریت باشگاه قرار گرفته و بنده به هواداران پرسپولیس با اطمینان می‌گویم که رسیدن به این اهداف در کوتاه مدت امکان پذیر خواهد بود. نباید به این نگاه کرد که پرسپولیس در حال حاضر در رتبه پائین قرار گرفته است بلکه باید کاری کرد که از پائین به بالا رسید. سفیر کرواسی در ایران ادامه داد: این نشست، ما را تشویق خواهد کرد که برای رسیدن پرسپولیس به برنامه‌های مورد نظر با مدیریت باشگاه همکاری صمیمانه‌ای داشته باشیم. بدون تعارف من خودم را یکی از هواداران پرسپولیس می‌دانم و معتقدم که در دنیا سه دربی مهم وجود دارد و نه بیشتر. یکی بازی بارسا و رئال، دیگری دیدار اینتر و میلان و همچنین بازی پرسپولیس و استقلال. این تنها نظر شخصی بنده نیست بلکه بر اساس اسناد رسمی، مورد نظر و ملاک فیفا نیز قرار گرفته است. وی تصریح کرد: دربی پرسپولیس و استقلال هیچ ربطی به رتبه دو تیم و وضعیت آنها در جدول ندارد و همیشه تعداد هواداران ثابتی داشته و خواهند داشت. این یک بازی بی‌نظیر است که همیشه مرا تحت تاثیر قرار داده است، چه قبل از بازی و چه بعد از رقم خوردن نتیجه. آساد پرویچ در پاسخ به این سوال که آیا «ویچ‌ها» و فوتبال کراوسی همچنان می‌توانند در فوتبال ایران تاثیرگذار باشند گفت: مربیان کروات نه تنها در فوتبال بلکه در واترپلو، هندبال، والیبال و بسکتبال ایران نیز نقش فعال و موفقی داشته‌اند. چیزی که توانسته دلیل تاثیرگذاری مربیان کروات در ورزش ایران باشد، روحیات نزدیک ایرانی‌ها و کروات‌ها به همدیگر است. بنده تردیدی ندارم که کروات‌ها هنوز هم می‌توانند برای فوتبال ایران موثر باشند. کما اینکه می‌بینید این مربیان هنوز در ایران نتایج خوبی می‌گیرند. در حال حاضر به یاد ایویچ افتادم و جا دارد یادی از او کنم که خدمت بزرگی به فوتبال ایران کرد و پدر سیستم مدرن مربیگری در کرواسی بود. در پایان این نشست، محمد رویانیان هدایایی به رسم یادبود به سفیر کرواسی که تا روزهای آخر خدمتش را در ایران سپری می‌کند، اهدا کرد و مقرر شد جلسات طرفین در آینده ادامه داشته باشد تا اهداف و برنامه‌های مورد نظر پیگیری شود.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
[h=2]پولادی: فردا روز خوب ایران است[/h]
کانون هواداران پرسپولیس : مدافع تیم ملی فوتبال ایران بر آمادگی کامل این تیم برای رویارویی در بازی فردا (سه‌شنبه) مقابل کره جنوبی تاکید دارد و معتقد است اگر دستورات کادر فنی اجرا شود می‌توانیم کره را ببریم. مهرداد پولادی درباره بازی فوتبال ایران و کره جنوبی گفت: خدا را شکر وضعیت تیم ملی خوب است. ما تمرین‌های سازنده‌ای را پشت سر گذاشتیم و به خوبی برای بازی با کره آماده شدیم. امیدوارم با حضور همه هواداران که ورزشگاه آزادی را پر خواهند کرد بتوانیم سه امتیاز لازم را کسب کنیم. وی افزود: وقتی تیم ملی در خانه خودش بازی می‌کند صددرصد به دنبال سه امتیاز است البته همیشه برتری نسبی در بازی‌های ایران و کره با تیم ملی ما بوده و بازی‌های خوبی مقابل کره‌ای‌ها به نمایش گذاشتیم. هرچند نمی‌توان بازی فردا را پیش‌بینی کرد اما فکر می‌کنم روز خوب تیم ایران باشد. وی در پاسخ به این سوال که آیا تیم ملی برای مهار سرعت بالای بازیکنان کره‌ای برنامه‌ای دارد گفت: به هر حال بازیکنان تیم‌های شرق آسیا سرعتی هستند و ما آن‌ها را کاملا می‌شناسیم. تیم ایران روی نقاط ضعف و قوت کره جنوبی کار کرده است. اگر باهوش عمل کنیم و بتوانیم به خوبی دستورات کادر فنی را اجرا کنیم همه چیز خوب خواهد بود. بازیکنان هیچ گونه استرسی برای این بازی مهم و حساس ندارند.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
دست کره درد نکنه که تا حالا چنتا نزده .. واقعا فقط شانس باعث شده که الان بازی مساوی باشه ..امیدوارم یه امتیاز بهمون بده با این وضع به یه امتیازم امیدی نیست ..الان نیمه دوم شروع شد فعلا که دو تا توپ خورده به تیر و با خوش شانسی رفته بیرون سومی شاید بیرون نره و........
 

sahar.adidas

عضو جدید
کاربر ممتاز
دست کره درد نکنه که تا حالا چنتا نزده .. واقعا فقط شانس باعث شده که الان بازی مساوی باشه ..امیدوارم یه امتیاز بهمون بده با این وضع به یه امتیازم امیدی نیست ..الان نیمه دوم شروع شد فعلا که دو تا توپ خورده به تیر و با خوش شانسی رفته بیرون سومی شاید بیرون نره و........

خدارو شکر هرجور شده بردیم..

علییییییییییییییییییییییییییییی کریمییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
 

Similar threads

بالا