خوب همونپدیده های انتقاله انا! حواست کجاس!
آره سیاوش، ترازش از همه گویا پایین تره!
من دوست داشتم ترمو بالا باشه اما میترسم
خوب همونپدیده های انتقاله انا! حواست کجاس!
آره سیاوش، ترازش از همه گویا پایین تره!
...کنترل زیادی ریاضی داره سخت میشه واست..ترمو هم ترازش بالاتره..همین پدیدهای انتقال رو خوب زدی اول بزنبه خدا دوتاتون رو از وسط نصف میکنم اگه قبول نشم
انتقال4747
پلیمر4700
ترمو 4900
کنترل4600
بیو و غذایی هم که شوتن اصلا
...همینجا...سینا کنترل خیلی ریاضی د اره انام از ریاضی خوشش نمیاد زیاد اخههمچنان سر حرف قبلیم هستم. کنترل کمترین تراز رو داره و بیشترین ظرفیت خالی رو. 19 تا خالی داره!
و همچنان سر این حرفم هستم که: انتخاب اول قبولی.
سیـــــــاوش، با تو اما! کجایی؟!![]()
...کنترل زیادی ریاضی داره سخت میشه واست..ترمو هم ترازش بالاتره..همین پدیدهای انتقال رو خوب زدی اول بزن
انتخابات خوبن آنایی، فدات شم، گل دخمل، توکل کن به خدا، بزن. همون انتخاب اول قبولی.خوب همون
من دوست داشتم ترمو بالا باشه اما میترسم
.....بزن اخرین ضربه رو محکمتر بزن قبولی 99.99999 درصدتایید میکنم الان ووووییی
یا امام رضا

آره. یا خدا بگو و بزن تایید. سیا نظرت چیه؟پس شد
انتقال
پلیمر
ترمو
کنترل
بیو
غذا
...خوبه همون اولیو قبول میشین هر دوتون...من استادم یکی از طراح های ترمو بود تو یونی میگفت تکمیل ظرفیت خیلی ها اضافه میشن...نگران نباشید...آره. یا خدا بگو و بزن تایید. سیا نظرت چیه؟
یعنی چی...خوبه همون اولیو قبول میشین هر دوتون...من استادم یکی از طراح های ترمو بود تو یونی میگفت تکمیل ظرفیت خیلی ها اضافه میشن...نگران نباشید...

...خوبه همون اولیو قبول میشین هر دوتون...من استادم یکی از طراح های ترمو بود تو یونی میگفت تکمیل ظرفیت خیلی ها اضافه میشن...نگران نباشید...

....یعنی قبول میشن دیگه...واحد های تهران بود مثل تحقیقا ت تهران ریسکش بیشتر بود ولی در مورد شهرضا که مطمئنم انا میارهیعنی چیتکمیل ظرفیت خیلی ها اضافه میشن؟! ![]()
...بد گفتم....یعنی قبول میشنیعنی چی اضافه میشن؟![]()



....یعنی قبول میشن دیگه...واحد های تهران بود مثل تحقیقا ت تهران ریسکش بیشتر بود ولی در مورد شهرضا که مطمئنم انا میاره

اوهوم! تبریک!تموم شد
آخر یه رسیدمیده و انتخاب ها رو نشون میده که چیا بوده!
درسته مال تو هم همینجوره سینا!؟

در مورد من چه احساسی داری؟!....یعنی قبول میشن دیگه...واحد های تهران بود مثل تحقیقا ت تهران ریسکش بیشتر بود ولی در مورد شهرضا که مطمئنم انا میاره
خیالت راحت، قبولی!حالا باید بشینیم منتظر تا بلکه فرجی بشه.تا نیمه دوم مهر.
.......
فددددات![]()
....تورو مطمئنم قبولییدر مورد من چه احساسی داری؟!![]()
موش بخورتت آنایی! چه نازه!اینم گربه بدجنس سیا
![]()
مرسی سینا خودت هم قبولی
![]()

....تورو مطمئنم قبولیی![]()
در مخیله من که نمیگنجه! ولی تو اگه دوست داری، فکر کن!فک کن 1درصد جایی رو نیارم میمیرم دیگه![]()
| Thread starter | عنوان | تالار | پاسخ ها | تاریخ |
|---|---|---|---|---|
|
|
فهرست طرح های توجیهی و مطالعات امکان سنجی موجود در باشگاه مهندسان ایران | مهندسی شیمی | 7 | |
|
|
تکمیل ویکی باشگاه مهندسان ایران | مهندسی شیمی | مهندسی شیمی | 1 |