کلوپ طرفداران پرسپولیس

pantaha

اخراجی موقت
صحبت های رویانیان درباره اخبار چند وقت اخیر پرسپولیس!!


کانون هواداران پرسپولیس : محمد رویانیان در پاسخ به اظهارات مدیر عامل باشگاه نفت تهران اظهار داشت: «من به قنبر زاده و حسن زاده احترام می گذارم. کمیته انضباطی هم برای من و باشگاه پرسپولیس قابل احترام است. مطمئن باشید اگر غیر از این بود راحت عقیده ام را می گفتم.» وی افزود: «زمانی که قنبرزاده به کمیته انضباطی رفت من تهران نبودم و به همین دلیل نتوانستم به کمیته انضباطی مراجعت کنم. در آن مقطع تلفنی با حسن زاده تماس گرفتم و بابت حضور پیدا نکردن در جلسه کمیته انضباطی عذر خواهی کردم حتی خواستم از قنبرزاده هم عذر خواهی کنند. حالا که ایشان این صحبت ها را بیان کرده اند اگر بخواهد به دفتر او می روم و با هم چای می خوریم.»
رویانیان در باره تیتر یکی از روزنامه های ورزشی که خبر از امضای تفاهم نامه همکاری بین دو باشگاه پرسپولیس و آث میلان داده بود گفت: «ممکن است صحبت ها و مذاکراتی بین دو باشگاه صورت گرفته باشد اما آن روزنامه اشتباه کرد که چنین خبر اشتباهی را روی جلد خود برد.»
مدیر عامل پرسپولیس درباره شایعه قهر مهدی مهدوی کیا و علی کریمی و اینکه گفته می شود او به کریمی تذکر داده تا از ژوزه حمایت کند عنوان کرد: «کریمی بازیکن بزرگی است و یکی از ارزشمند ترین بازیکنان تاریخ باشگاه پرسپولیس به حساب می آید. مهدوی کیا هم بازیکنی بزرگ و با اخلاق است که سال ها برای پرسپولیس و تیم ملی افتخار آفرینی کرده است. این دو بازیکن با یکدیگر قهر نیستند و باید به حال آنهایی که هر روز شایعاتی را به راه می اندازند تأسف خورد.»
وی افزود: «یک روز شایعه قهر دو بازیکن بزرگ پرسپولیس را به راه می اندازند دیگر روز شایعه می کنند که من به کریمی تذکر داده ام.کریمی و مهدوی کیا با قدرت از ژوزه و پرسپولیس حمایت می کنند و از تمام تلاش خود برای موفقیت تیم و خوشحالی هواداران بهره می گیرند زیرا هر دوی آن ها اینگونه تربیت شده اند.»
hala chera in pers polis miliardi

ba 20miliard basteh shodeh

16 gharar dare
 

sahar.adidas

عضو جدید
کاربر ممتاز
احسان حدادی با پیراهن پرسپولیس سوم شد
[h=2]احسان حدادی نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک لندن و عضو باشگاه پرسپولیس در مسابقات جام ارگو استونی به مقام سوم دست یافت.[/h][h=4]به گزارش خبرآنلاین؛حدادی که در تمام مسابقات داخلی و بین المللی تحت قرارداد با باشگاه پرسپولیس است، در مسابقات جام ارگو استونی شرکت کرد و به مقام سوم دست یافت.مسابقات جهانی ارگو از سال 2006 توسط الکساندر تامرت پرتابگر استونیایی، هر ساله در کشور استونی به منظور انتخاب برترین تیم پرتابگر دیسک در جهان برگزار می شود و ستارگان پرتاب دیسک در آن به رقابت می پردازند.
ششمین مرحله مسابقات ارگو روز گذشته در کوز، دهکده ای در شمال استونی برگزار شد و تیم ها و نفرات برتر در آن مشخص شدند. در بخش انفرادی گرد کانتر با رکورد 64.64 متر و اریک کادی با رکورد 63.79 متر و احسان حدادی با رکورد 61.58 متر در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند.
در بخش تیمی نیز تیم اروپا (اریک کادی و استال) با رکورد 124.04 اول و تیم استونی (کانتر و تامرت) با رکورد 123.60 متر دوم و تیم لهستان (مالاخوفسکی و اربانیاک) با رکورد 121.81 متر سوم شدند.

[/h]
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
پلاک استقلالی هم اومد ...:d


 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
[h=2]توافق دوپینگی ها با حامی مالی پرسپولیس!![/h]
کانون هواداران پرسپولیس : با اينكه مسئولان تيم استقلال از مطرح كردن نام حامي مالي اين تيم سر باز مي زنند اما اعلام شده است كه حامي مالي آبي ها كه قرار است اين تيم را همراهي كند با پرسپوليس مشترك است.
تیم دوم پایتخت برای داشتن حامی مالی دست به دامن پرسپولیس شد!! همكاري دو طرفه رويانيان و فتح اله زاده طي چند ماه اخير باعث شده است كه اين دو در خصوص حامي مالي و همراهي يكديگر به توافق برسند و قرار شده كه حامي مالي قرمزها كه از شرايط ايده آلي برخوردار است و قرمزها از آن راضي هستند استقلالي ها را نيز همراهي كند و تا پايان فصل به عنوان حامي دو تيم سرخابي ها فعاليت داشته باشد اما اين موضوع در حال حاضر پنهان باقي مانده است.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
[h=2]پیروانی: باید از ژوزه حمایت کرد/مخالف تشکیل جلسه کمیته فنی هستم[/h]
کانون هواداران پرسپولیس : عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد باید از مانوئل ژوزه حمایت شود و این مربی به کارش ادامه دهد.
افشین پیروانی در مورد تساوی بدون گل پرسپولیس برابر نفت تهران گفت: پرسپولیس نسبت به قبل شرایط بهتری داشت. اگر بازیکنان مصدوم برگردند و هماهنگی بین مهره‌ها بیشتر شود مطمئنا پرسپولیس می‌تواند نتایج بهتری بگیرد..
وی در پاسخ به این سؤال که 8 هفته از لیگ گذشته و آیا تیم فرصت هماهنگ شدن را نداشت،‌ تصریح کرد: پرسپولیس اگر روز گذشته می‌برد تا رده دهم جدول بالا می‌آمد. هنوز دیر نشده و فاصله تیم‌ها با یکدیگر کم است. روز گذشته روی سکوها اختلاف وجود داشت و بین تیم و سکو فاصله افتاده است. هواداران باید هوشیار باشند. اگر ژوزه در چیدن مهره‌ها و انتخاب ترکیب مناسب دقت بیشتری کند، مطمئنا شرایط پرسپولیس بهتر خواهد شد.

عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس افزود:‌ پیشکسوت‌ها هم باید دقت کنند. مدیریت تیم همه تلاش خود را کرده‌ است. پرسپولیس تیم بزرگی است و بازیکنان بزرگی دارد و اگر بازیکنان درحد خودشان ظاهر شوند می‌توانند قهرمان شوند.

پیروانی در مورد اینکه تا چه زمانی باید منتظر ماند تا پرسپولیس به هماهنگی برسد، عنوان کرد: این موضوع را غلط می‌دانم، اینکه بخواهیم زمان تعیین کنیم به تیم و مربی استرس وارد می‌کنیم. من موافق حمایت از ژوزه و کی‌روش هستم. اسم کی‌روش را می‌آ‌ورم تا بگویم فقط بحث پرسپولیس نیست. اینکه ما بگوییم تا دو هفته دیگر تیم باید هماهنگ شود فقط استرس به سرمربی وارد کرده‌ایم. باید از تیم حمایت کنیم تا پرسپولیس در ادامه بتواند نتایج خوبی بگیرد.

وی در مورد اتفاقاتی که روز گذشته در سکوها رخ داد و شعارهایی که هواداران علیه تیم سر دادند، گفت: مشکلات سکوها چند سال است وجود دارد اینکه از دقیقه 20 یا 50 یا 80 شروع به سردادن شعار علیه تیم می‌کنند، چه نتیجه‌ای در بر دارد؟ سال گذشته این همه اعتراض کردند آیا نتیجه‌ای گرفتند؟ هواداران یا نیایند یا اگر به استادیوم می‌آیند از تیم حمایت کنند. در استادیوم سه نفر علیه تیم شعار می‌دهند و سایر تماشاگران هم آن کار را ادامه می‌دهند.

وی اضافه کرد: اگر هزینه می‌کنید و در گرما و سرما به استادیوم می‌آیید این شعارها نمی‌تواند کمکی کند. مگر می‌شود کسی پیراهن پرسپولیس را به تن کند و بی‌غیرت باشد؟ آرزوی یک فوتبالیست حضور در پرسپولیس است و باگفتن بی‌غیرت کاری درست نمی‌شود. من خودم زمانی که قرار بود به پرسپولیس بیایم اگر می‌گفتند از شیراز پیاده به تهران بیا، حتما این کار را انجام می‌دادم. فاصله‌ای که بین تیم و سکو افتاده بار روانی را بیشتر و به تیم استرس زیادی وارد کرده است.

پیروانی خاطرنشان کرد: فوتبال برد و باخت دارد. انشاءالله پرسپولیس روند رو به رشد را طی می‌کند و با بازیکنان بزرگی که دارد مشکلش برطرف می‌شود.

عضو کمیته فنی پرسپولیس در مورد برگزار نشدن جلسات این کمیته اظهار داشت: مخالف تشکیل جلسه هستم. چه کمکی می‌توانستیم انجام دهیم؟ وقتی مربی تازه آمده و می‌گوید تیم را نمی‌شناسم و من تیم را نبستم دیگر چه چیز می‌توانستیم به مربی بگوئیم. در کمیته فنی 5 نفر با 5 فکر متفاوت حضور دارند. تشخیص در مورد کمیته فنی با مدیریت باشگاه است. من پرسپولیسی هستم و این صحبت‌ها را به عنوان یک پرسپولیسی و طرفدار انجام می‌دهم نه به عنوان عضو کمیته فنی.

پیرواین ادامه داد: عده‌ای القابی مثل کشک و پنیر را به کمیته فنی می‌چسبانند که واقعا نمی دانم چه بگویم. من افتخارم این است که یکی از باسابقه‌ترین بازیکنان پرسپولیس هستم. تمام زندگی‌ام پرسپولیس است. عیبی ندارد به خاطر پرسپولیس این القاب را هم به ما بچسبانند. اگر کس دیگر در کمیته فنی بود، کشک به چلوکباب تبدیل می‌شد؟! باید ببینیم آیا کمیته فنی می‌تواند با سرمربی تعامل برقرار کند تا تشکیل جلسه دهیم. گزارش را باید به چه کسی تحویل می‌دادیم؟ آیا سرمربی پرسپولیس اصلا قبول دارد؟

پیروانی در پایان گفت: ژوزه بداند اگر کسی نزدیک می‌شود و صحبتی می‌کند و می‌خواهد پیشنهادی بدهد قصد کمک یه تیم را دارد. اگر جلسه کمیته فنی تشکیل شود و به نظرات ما ترتیب اثر ندهند همان بهتر که تشکیل نشود.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
[h=2]رويانيان: اين آخرين اولتيماتوم است/ مشكل هماني است كه دنيزلي را به بن‌بست رساند[/h]
کانون هواداران پرسپولیس : مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: مشکل اصلی پرسپولیس کادر فنی نیست، بلکه مشکلی است که فصل گذشته نیز تیم را آزار داد و ما برای حل این مشکل تصمیم گیری خواهیم کرد.
محمد رویانیان در گفت‌وگو با سایت باشگاه پرسپولیس افزود: هواداران پرسپولیس بدانند در جریان تمامی مشکلات تیم هستم و برای حل آن اقدامات لازم را اتخاذ خواهیم کرد.
وی تصریح کرد: نمی‌خواهم سریع و آنی تصمیم بگیرم و در این شرایط خاص دست به اقدامی بزنم که اوضاع را بدتر کند. برای تصمیم گیری نهایی درباره موضوعی که مد نظر ما است، فرصت دارم. ما مشکلات پرسپولیس را ریشه یابی کرده و می دانیم که چه موضوعی هم در فصل گذشته و هم در فصل جاری به تیم لطمه زده است.

وی در ادامه گفت: به صراحت باید بگویم مشکل اصلی پرسپولیس کادر فنی نیست. بخش عمده مشکلات پرسپولیس به مسائلی بر می گردد که فصل گذشته نیز تیم را تخریب کرد. مساله‌ای که فصل قبل مصطفی دنیزلی را به بن بست کشاند، امسال به شکل دیگری بروز پیدا کرده است و من به خاطر پرسپولیس در صورت رفع نشدن این مشکلات اقدام خواهم کرد.

رویانیان ادامه داد: ایمان دارم که با تغییر کادر فنی مشکل پرسپولیس حل نخواهد شد، بلکه باید مشکلات دیگر را برطرف کرد. ما باید مشکل شناسایی شده را حل و فصل کنیم. این مشکل فصل قبل هم وجود داشت. ما برای حل و فصل آن تمام راه‌ها را امتحان کردیم. اما ظاهرا بعضی نمی خواهند مشکل حل شود و به حسن نیت، اعتماد و اتمام حجت‌های ما نه تنها پاسخ مثبت نداده، بلکه درخواست های ما برای حل مشکل را در عمل رد کرده‌اند. بنابر این بنده برای حل این مشکل مجبورم آخرین اولتیماتوم را بدهم.

مدیر عامل پرسپولیس خاطر نشان کرد: امروز هم می خواهم با این حرف ها موضوع را سر بسته با هواداران در میان بگذارم. اگر این مشکل حل نشود و بار دیگر بروز پیدا کند، دست به عمل جراحی خواهم زد. ما برای حل این مشکل همه راه‌ها را امتحان کردیم ولی متاسفانه اثر بخش نبوده است. امیدوارم مجبور نشوم تصمیمی بگیرم که بر خلاف تصور هواداران باشد. تاکید می کنم وقتی پای مصلحت و آبروی پرسپولیس در میان باشد با هیچ فرد و گروهی تعارف نخواهم کرد و تصمیمی خواهم گرفت که به نفع پرسپولیس باشد و دلایل اتخاذ چنین تصمیمی را نیز با هواداران در میان خواهیم گذاشت.

رویانیان در پایان گفت: با صراحت باید بگویم یکبار دیگر برای رفع این مشکل اقدام خواهم کرد اما اگر اثربخش نبود، به زودی تصمیم نهایی را اتخاذ می کنم.

رويانيان پيش‌تر از تخريب ژوزه توسط يكي از بازيكنان كليدي تيم صحبت كرده بود؛ بازيكني كه مي‌گويند دليل اصلي رفتن دنيزلي از ايران بود.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
پرسپولیس تو هیچوقت تنها نیستی، حتی تو بدترین شرایط..

پرسپولیس سرور اس دق لاله ..


اس دق لال یادت باشه پرسپولیس تا ابد سرورته..

پرسپولیس یعنی عشق ..
بدون عشق هم زندگی معنی نداره ..پس همیشه عاشقتم و کنارت میمونم
..
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
[h=2]سکوت کریمی بغض هواداران است[/h]سکوت معنا دار کریمی!!
کانون هواداران پرسپولیس: نتایج ضعیف بزگترین تیم آسیا نه تنها سکو های ارتش سرخ را بهم ریخته است بلکه باعث شده است روزنامه های زرد ( ل-گ) از این موقعیت استفاده کنند و به فکر پر فروش کردن روزنامه های خود باشند و ارتش سرخ آسیا را به حاشیه ببرند. برای به حاشیه بردن این شیر زخمی دست گذاشتن روی محبوب ترین بازیکن آسیا شاید بهترین مسیر و سریع ترین مسیر باشد ولی باید بدانند سالار فوتبال آسیا علی کریمی به همین راحتی وارد حاشیه نخواهد شد.
پس از بازی ضعیف پرسپولیس در مقابل نفت تهران علی کریمی از روی تعصب و غیرت خود که بارها و بارها نشان داده است در رختکن ناراحتی خود از بازی هم تیمی های خود اعلام می کند همین موضوع باعث شده است روزنامه های زرد تیترهای را برای فروش بیشتر روزنامه های خود انتخاب کنند و دم از جدایی کریمی از پرسپولیس بزنند. در تیمی که اکثر بازیکنان قرداد های بالای سقف قرار داد گرفته اند علی کریمی که ستاره سال قبل پرسپولیس بوده سفید امضا می کند با وجود این که پیشنهادات نجومی از تیم های اماراتی و... داشته برای دل هواداران و به عشق پرسپولیس سفید امضا می کند تا در تیم محبوب خود بماند پس همه حاشیه سازان باید بدانند پرسپولیس خانه کریمی است.
سکوت معنا دار کریمی علی کریمی که در بالاترین سطح فوتبال جهان بازی کرده است بعید است دم به تله حاشیه سازان بدهد و همیشه در مقابل حاشیه ها سکوت کرده است و اگر یک فلش بک به اتفاق سال های اخیر بزنیم همیشه علی کریمی در مقابل حاشیه ها سکوت کرده است و مشکلات به وجود اماده را با مدیران باشگاه رو در رو حل کرده است مانند فصل نقل و انتقالات اخیر که همه صحبت از جدایی کریمی می کردند علی کریمی بدون هیچ مصاحبه پس از جلساتی با سردار رویانیان در هیئت فوتبال تهران حاضر شد سفید امضا کرد. و حالا در حاشیه جدیدی که برای بزگترین بازیکن تاریخ فوتبال آسیا به وجود آورده اند کریمی باز هم سکوت کرده است و حتی با صحبتی هایی که اینجانب با دکتر مقدم و علی کریمی داشته ام و هماهنگی های که تلفنی از قبل شده بود اماده برای مصاحبه ی کامل با ایشان شده بودیم که باز هم علی کریمی سکوت کرد و گفت : بازی با سپاهان نزدیک است و بهتر است بعد از بازی سپاهان حرف های زده شود این قول را به ما داد که بعد از بازی سپاهان در مصاحبه ی اختصاصی و حضوری جواب همه سوالات کانون هواداران پرسپولیس را بدهد و خیال هواداران را بار دیگر راحت کند.
 

Y..or..Z

همکار مدیر مهندسی مکانیک
کاربر ممتاز
سکوت کریمی بغض هواداران است

سکوت معنا دار کریمی!!
کانون هواداران پرسپولیس: نتایج ضعیف بزگترین تیم آسیا نه تنها سکو های ارتش سرخ را بهم ریخته است بلکه باعث شده است روزنامه های زرد ( ل-گ) از این موقعیت استفاده کنند و به فکر پر فروش کردن روزنامه های خود باشند و ارتش سرخ آسیا را به حاشیه ببرند. برای به حاشیه بردن این شیر زخمی دست گذاشتن روی محبوب ترین بازیکن آسیا شاید بهترین مسیر و سریع ترین مسیر باشد ولی باید بدانند سالار فوتبال آسیا علی کریمی به همین راحتی وارد حاشیه نخواهد شد.
پس از بازی ضعیف پرسپولیس در مقابل نفت تهران علی کریمی از روی تعصب و غیرت خود که بارها و بارها نشان داده است در رختکن ناراحتی خود از بازی هم تیمی های خود اعلام می کند همین موضوع باعث شده است روزنامه های زرد تیترهای را برای فروش بیشتر روزنامه های خود انتخاب کنند و دم از جدایی کریمی از پرسپولیس بزنند. در تیمی که اکثر بازیکنان قرداد های بالای سقف قرار داد گرفته اند علی کریمی که ستاره سال قبل پرسپولیس بوده سفید امضا می کند با وجود این که پیشنهادات نجومی از تیم های اماراتی و... داشته برای دل هواداران و به عشق پرسپولیس سفید امضا می کند تا در تیم محبوب خود بماند پس همه حاشیه سازان باید بدانند پرسپولیس خانه کریمی است.
سکوت معنا دار کریمی علی کریمی که در بالاترین سطح فوتبال جهان بازی کرده است بعید است دم به تله حاشیه سازان بدهد و همیشه در مقابل حاشیه ها سکوت کرده است و اگر یک فلش بک به اتفاق سال های اخیر بزنیم همیشه علی کریمی در مقابل حاشیه ها سکوت کرده است و مشکلات به وجود اماده را با مدیران باشگاه رو در رو حل کرده است مانند فصل نقل و انتقالات اخیر که همه صحبت از جدایی کریمی می کردند علی کریمی بدون هیچ مصاحبه پس از جلساتی با سردار رویانیان در هیئت فوتبال تهران حاضر شد سفید امضا کرد. و حالا در حاشیه جدیدی که برای بزگترین بازیکن تاریخ فوتبال آسیا به وجود آورده اند کریمی باز هم سکوت کرده است و حتی با صحبتی هایی که اینجانب با دکتر مقدم و علی کریمی داشته ام و هماهنگی های که تلفنی از قبل شده بود اماده برای مصاحبه ی کامل با ایشان شده بودیم که باز هم علی کریمی سکوت کرد و گفت : بازی با سپاهان نزدیک است و بهتر است بعد از بازی سپاهان حرف های زده شود این قول را به ما داد که بعد از بازی سپاهان در مصاحبه ی اختصاصی و حضوری جواب همه سوالات کانون هواداران پرسپولیس را بدهد و خیال هواداران را بار دیگر راحت کند.
آخه پرسپولیس کجا بهترین تیم آسیاست
 

shahruzs

عضو جدید
کاربر ممتاز
من همون بازی اول گفتم امسال این تیم رو ول کنید کلی هم حرف شنیدم ولی بازم میگم اینا به هیچ جایی نمیرسن
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
من همون بازی اول گفتم امسال این تیم رو ول کنید کلی هم حرف شنیدم ولی بازم میگم اینا به هیچ جایی نمیرسن

منم همون اول گفتم که این تیم به جایی میرسه و نتیجه میگیره و هنوزم اینو میگم ..
 

Anarchist

اخراجی موقت
کاربر ممتاز
من همون بازی اول گفتم امسال این تیم رو ول کنید کلی هم حرف شنیدم ولی بازم میگم اینا به هیچ جایی نمیرسن
هوادارای پرسپولیس اینجوری نبودن هاااااااااااااااااا
ما پرسپولیس رو دوست داریم نتیجه بگیره قطعا خیلی بهتره نتیجه نگیره بازم ما دوسش داریم درضمن شک نکن این تیم به روزای خوب برمیگرده البته اگه حسودا بذارن...
فقط پرسپولیس
 

hamed d

عضو جدید
[h=2]بزیک: پرسپولیس نه مشکل مهاجم دارد، نه مشکل هافبک[/h][h=2]шаблоны сайтов
joomla
[/h]
خبرگزاری پرسپولیس : مهاجم سابق پرسپولیس گفت: بزرگترین مشکل امروز مهاجمان پرسپولیس فشار توقعات زیاد است، البته باید به مسائل فنی هم توجه کرد.


ادموند بزیک افزود: در میان بازیکنان سابق و جدید پرسپولیس هیچکس نیست که بخواهد وضعیت پرسپولیس اینطور باشد. من هم اعتقاد دارم تیم از نظر روحی و روانی به هم ریخته است. از نظر تدارکاتی، باشگاه همه تلاش ها را انجام داده است اما شکی نیست که مشکلات فعلی تیم با وجود تغییر تعداد زیادی بازیکن به این فصل ملحق شده است. دلیلش می تواند به نتیجه نگرفتن در 2، 3 بازی اول مربوط شود.

وی ادامه می دهد؛ مسائل دیگری هم در میان است. طرح رقم های بالا در رسانه ها حساسیت روی پرسپولیس و بازیکنانش را در کل جامعه فوتبال از هواداران گرفته تا رسانه ها بسیار زیاد کرد.

این حساسیت فشار زیادی را از نظر روحی و روانی ایجاد کرد و پیروزی در دو، سه بازی می تواند تیم را از بحران خارج کند.

مهاجم سال های نه چندان دور پرسپولیس با اشاره به تعداد گل های زده سرخپوشان تصریح کرد: کریم انصاری فرد و محمد قاضی همان مهاجمان سال قبل هستند. نباید طوری برخورد کرد که گویی هیچگاه گلزن نبوده اند. به هر حال این فشارها روی آنها هم اثر گذاشته است. گذشته از این، پرسپولیس باید در جریان بازی، موقعیت های به مراتب بیشتری ایجاد کند. گاهی هم باید شکل حرکت بازیکنان را تغییر داد.

الان شرایط با گذشته فرق می کند. وقتی من بازی می کردم کاری نداشتند که توپ مناسبی برایت می آید یا نه، فقط می گفتند باید گل بزنی. من در مقطعی در پرسپولیس دچار مشکل گلزنی شدم اما وقتی به سپاهان رفتم همان بزیک بودم و دوباره گل زدم. یک چیزهایی در فوتبالم رخ داد که بلد بودم ولی یادم رفته بود.

بزیک در پایان افزود: زمان ما مدافعان خیلی خشن تر بودند و تیم ها جلوی پرسپولیس خیلی بسته تر بازی می کردند. الان شرایط خیلی بهتر است اما برای کریم انصاری فرد یک توصیه دارم.

در این روزها نباید سراغ رسانه برود که ببیند چه نوشته می شود، باید گوشش را هم ببندد. او باید آرامش و تمرکز خودش را به دست بیاورد و مساله بعدی این خواهد بود که سایر بازیکنان هم به همین طریق خود را در شرایط بهتری قرار بدهند. پرسپولیس با این بازیکنان می تواند در هر بازی موقعیت های بسیار ایجاد کند و اصلا این حرف را قبول ندارم که پرسپولیس از نظر هافبک هم مشکل دارد.

 

hamed d

عضو جدید

به عنوان يك هوادار وظيفه داريم جلوي حاشيه هاي بي پايه و اساس كه بيش از هر چيزي به تيم ضربه مي زنند بگيريم .... هر چند اگر نتايج پرسپوليس اصلا راضيمون نمي كنه و در شأن پرسپوليس نيست ...
بيش از هر رسانه ديگري دو رسانه خبرورزشي و سايت گل در حال ضربه زدن به پرسپوليس هستند ....فقط كافيه به گزينش تيتر ها و مطالب توجه كنيد .....حتي گزينش عكس ها ( تيتر امروز روزنامه خبرورزشي و عكسي كه كار شده بود ) ....
از همين الان اين دو رسانه رو تحريم كنيد .....روزنامه رو نخرين و سايت گل رو هم اصلا باز نكنيد ....
اطلاع رساني كنيد تا اين تحريم فراگير بشه ......





 

shahruzs

عضو جدید
کاربر ممتاز
هوادارای پرسپولیس اینجوری نبودن هاااااااااااااااااا
ما پرسپولیس رو دوست داریم نتیجه بگیره قطعا خیلی بهتره نتیجه نگیره بازم ما دوسش داریم درضمن شک نکن این تیم به روزای خوب برمیگرده البته اگه حسودا بذارن...
فقط پرسپولیس
ما سالهاست هوادار بودیم و هستیم چه اون زمان که پشت سر هم قهرمان میشدیم و به همه 4-5 تا میزدیم چه زمانی که تیم بی صاحاب بود و همش میباخت و همین الانم هواداریم ولی این دلیل نمیشه که خودمون رو گول بزنیم و وقتی تیم درب و داغونه ازش بیخودی تعریف کنیم
 

Anarchist

اخراجی موقت
کاربر ممتاز
ما سالهاست هوادار بودیم و هستیم چه اون زمان که پشت سر هم قهرمان میشدیم و به همه 4-5 تا میزدیم چه زمانی که تیم بی صاحاب بود و همش میباخت و همین الانم هواداریم ولی این دلیل نمیشه که خودمون رو گول بزنیم و وقتی تیم درب و داغونه ازش بیخودی تعریف کنیم
کسی نگفت الآن از تیم تعریف کنید.
ولی اینکه بگی این تیم هیچی نمیشه و ناامید باشی خوب نیست
ایشالله همه چی درست میشه
 

Similar threads

بالا