ئه چه حیف شد حتما سایز 40به بالاش مونده بودسلام سودا جان
از من نپرسیدی
اما منم جواب میدم
راستش من هم غروب زدم بیرون
برم برا خودم خریدای خوشکل خوشکل(کفش بیشتر مدنظرم بود)کنم
اما همشون سایز من رونداشتن.....یا اون رنگی ک میخواستم نداشتن.......نمیدونی کفشه رفته تو دلم اما اون رنگش رو نداشت
آخرش هم با یه نوک مداد ک خریدم برگشتم خونه![]()


