کلوپ طرفداران پرسپولیس

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
یار دوزادهم باز هم به داد استقلال رسید..

یار دوزادهم باز هم به داد استقلال رسید..

بازم ترکی بازم امتیاز جمع کردن برای استقلال ..
مرجع خبری پرسپولیس : یکی از صحنه های دربی 75 پاره شدن پیراهن محسن بنگر توسط جواد نکونام در محوطه جریمه جریمه تیم استقلال به هنگام ارسال کرنر بود.
به گزارش مرجع خبری از سایت باشگاه پرسپولیس، صحنه ای که متاسفانه برخی کارشناسان داوری و حتی کمیته داوران درباره آن سکوت اختیار کرده اند. اینکه در این صحنه داور باید اعلام پنالتی کند یا بازیکن خاطی حریف را اخراج نماید، تصمیمی است که داور از اعلام آن خودداری کرده و عجیب تر اینکه برخی کارشناسان داوری به راحتی از کنار آن عبور کرده­اند و هیچگونه اظهار نظری درباره آن نمی کنند.
در این صحنه جواد نکونام گردن محسن بنگر را گرفت و روی او در شرایطی که توپ در جریان بازی نیست خطای شدیدی را مرتکب می شود که طبق قوانین داوی بازیکن خاطی باید اخراج شود.
در این فیلم به هنگام ارسال کرنر نیز شاهد پاره شدن پیراهن بنگر توسط نکونام هستیم و این یعنی خطای بازیکن استقلال در محوطه جریمه روی بازیکن پرسپولیس به هنگام ارسال کرنر خطای پنالتی انجام شده است.
فیلمبردار باشگاه با شکار این صحنه پرده از ابهامات برداشته است. حال باید دید که کارشناسان داوری و کمیته داوران با مشاهده این فیلم اختصاصی باشگاه پرسپولیس چه نظری درباره این صحنه خواهند داشت.
روابط عمومی باشگاه پرسپولیس این فیلم را در اختیار برنامه 90 و کمیته داوران قرار خواهد داد.
فیلم را می توانید از طریق زیر تماشا کنید:
http://www.perspolisnews.com/media/video/nakoonam-derby75.flv
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
برای بزرگواری که واقعیت را وارونه میبیند
دربی تمام شد با همه خوبی وبدیش با همه استرسش ! اما انچه که ماند عوامفریبی و ریا کاری بود تمام ان درسی که اقایان از حضورشان در فوتبال یاد گرفتند!هرچند که پرسپولیس عالی نبود اما خیلی بهتر ازحریف بود حداقل موقعیت گل بهتری داشت خلق4موقعیت در برابر 2 موقعیت امار برتری یک تیم است همان چیزی که بزرگواران ندیدند و تنها دلخوش به امار 55% مالکیت توپی بودند که زیرش میکشیدند جالب اینجاست که با این بازی به قهرمانی امیدوار شدند!امروز که در محل کارم روزنامه ها را دید میزدم دیدم روزنامه اقایان تیتر زده پنالتی گم شده ارش کجا رفت؟همانجای که پنالتی بنگر رفت همانجایی که 2سال قبل پنالتی رضایی رفت !همانجایی که گل محمد نوری رفت !همانجایی که قرص جک تری دی رفت !پنالتی گم شده ارش همانجایی رفت که شما قبل از دیدارهای حساستان بازیکن اس رقیب را تطمیع میکنید!بائو ٬توره٬و قس علیهذا بازهم میخواهید بدانید پنالتیهایتان کجا رفته؟
مصاحبه بزرگوارتان را با دقت کامل شنیدم عنوان فرمودید رحمتی بیکارترین بازیکن بود!!!!بله بیکار بود که در دروازه از ترسش حمد وسوره میخواندکه گل نخورد بیکاربود که با هر توپی که روی دروازه می امد رنگش میپرید!بیکار بود که موقع کرنر کریمی وقتی رفت هوادارش را ارام کند که سنگ نزنند٬کریمی ژست شوت گرفت وهمین اقای بیکار از ترسش رفت تو دروازه وباعث خنده کریمی هم شد بزرگوار اگر توپ دقیقه30قاضی رفته بود توی گل ایا باز هم رحمتی بیکار بود؟ایا باز هم با یه غوره سردیت میشد و دم از قهرمانی میزدی؟یادت رفته قبل از بازی با اطمینان میگفتی این بهترین دربی میشود؟چون با جوی که حاکم بود مطمئن بودی پرسپولیس را گلباران میکنی اما فکرش هم نمیکردی که این شیر زخمی اینطور کوچ شود و تا استانه شکستت ببرد!تو دیروز کیش شدی بزرگوار کلا خیلی وقته کیش شدی اما با عوامفریبی همه چیز را وارونه جلوه میدهی میخ نامیمون چرا بر نعل وارو میزند!تو دیروز کیش شدی بزرگوار کلا خیلی وقته کیش شدی اما با عوامفریبی همه چیز را وارونه جلوه میدهی میخ نامیمون چرا بر نعل وارو میزند!تو دیروز کیش شدی بزرگوار کلا خیلی وقته کیش شدی اما با عوامفریبی همه چیز را وارونه جلوه میدهی.انقدر سرمست از تساوی بودی که در حالت ذوق زدگی مثل همیشه شروع به تعریف از اطرافیانت کردی و از گزارشگر هم تشکر نمودی!! بزرگوار گفتی که سنتی نیستی راست میگویی از شما معذرت میخواهم چدیداچشمانم کم سو شده و قدرت تشخیص ندارم ببخشید مدرنیزه بودن نشانه هایی دارد که شما دیروز داشتید و من کور ندیدم!اولا برای مدرن بودن باید از هرجا که دیدی توپ را بریزی روی دروازه که شما قطعا این بخش را به نحو احسن انجام دادی دوما باید مدافعت را جلو ببری تا از سانترهای مدرن استفاده کند (اخر عزیزم حتی در همین سنتی بودن هم سرتر نبودی!اخر چند سانتر مدرن انجام دادی؟)سوما مدرنیزه یعنی هرچی هافبک داری بیاری به زمین تا با شلوغ بازی دری به تخته شانستان(ببخشیدمدرنتان)بخور د و گلی بزنید.چهارم فوتبال مدرن یعنی تک فورواردت را بکش بیرون هافبک دفاعی ببر به زمین یعنی مدافعت را ببر نوک حمله تا از همانجا دفاع کند بعد با افتخار بگو که برای گل زدن مدافعم را جلو بردم! بزگوار شما قطعا با این سیستم میروید برای قهرمانی دعای ما هم پشت سرت است فقط سرجدت قسم رحمی به بقیه تیمهای بکن که جلوی سیستم مدرنتان کم نیاورند!بله البته که شما مدرن بودید که مدیرعاملت هم افکار تاکتیکی شما را باعث نباختنتان میداند بهت تبریک میگویم تو از پرسپولیس کبیر یک امتیاز گرفتی افتخار بزرگیست سرت را بالا بگیر مرد!!!!!
امیرخان !شاگرد خلف سلطان!(الان خیلی کیف کردی بهت گفتم امیرخان؟)مربی با دانش مدرن!اگر دیدی اقای دل بوسکه بدون فوروارد قهرمان شد هزار نوع تنوع تاکتیکی بواسطه ژاوی ٬اینیستا٬فابرگاس٬سیلوا ٬الونسو پیاده میکرد شما چه ؟ایا به نظر با تسبیح میتوان تیم را کوچ کرد؟
حاجی دکتر!!!گویا شما هم اظهار فضل نمودی افاضات جنابتان را خواندم اماجواب شما را نمیدهم چونکه حوصله تنگ است و خاموشی برایت بهترین جواب است. اقای بزگوار! جناب دکتر!عوامفریبی را کنار بگذارید بخدا هوادارن ساده شما گناه دارند!
پیر نادرویش ما در خرقه زهد وریا میخ نامیمون چرا بر نعل وارو میزند
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
ویدئوی جنجالی:نکو، پاره می کند! / باشگاه پرسپولیس: پنالتی بود

باشگاه پرسپولیس عقیده دارد این یک پنالتی - اخراج واضح است

ok

سایت گل - وبسایت پرسپولیس با انتشار ویدئویی جالب جزئیات درگیری میان جوادنکونام و محسن بنگر را منتشر کرد.
به گزارش گل در این صحنه مشخص است که جواد نکونام که یارگیر مستقیم مدافع پیش تاخته پرسپولیس است ، بعد از گرفتن گردن محسن بنگر در ادامه پیراهن او را می کشد و آن را پاره می کند.
سایت پرسپولیس در این باره نوشته است:اینکه در این صحنه داور باید اعلام پنالتی کند یا بازیکن خاطی حریف را اخراج نماید، تصمیمی است که داور از اعلام آن خودداری کرده و عجیب تر اینکه برخی کارشناسان داوری به راحتی از کنار آن عبور کرده­اند و هیچگونه اظهار نظری درباره آن نمی کنند.
ویدئو را تماشا کنید.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
[h=1]منصور رشیدی:آن روز که شش تا خوردیم از دربی 75 بهتربودیم! :w15:[/h]
در دربی 75 استقلال عملکرد بسیار دور از انتظاری داشت و نتوانست حتی یک موقعیت گل هم ایجاد کند. طی شش بازی که از استقلال دیدم خط حمله استقلال بسیار ضعیف کار کرد. وقتی یک تیم در شش بازی فقط 4 گل می زند یک جای کار قطعا ایراد دارد.

به گزارش قدس آنلاین، منصور رشیدی دروازه بان سابق باشگاه استقلال و یکی از رقیبان جدی ناصر حجازی در مصاحبه ای اختصاصی با قدس آنلاین به شدت از عملکرد استقلال در دربی 75 انتقاد کرد. منصور رشیدی درباره عملکرد استقلال می گوید:" اینکه امیر قلعه نویی مربی باهوشی است و توانایی هایش را به اثبات رسانده خود یک بحثی است اما نمی توان به سادگی از کنار بازی های ضعیف استقلال گذشت. در دربی 75 استقلال عملکرد بسیار دور از انتظاری داشت و نتوانست حتی یک موقعیت گل هم ایجاد کند. طی شش بازی که از استقلال دیدم خط حمله استقلال بسیار ضعیف کار کرد. وقتی یک تیم در شش بازی فقط 4 گل می زند یک جای کار قطعا ایراد دارد." رشیدی که در آن باخت کذایی استقلال در سال 1352 به پرسپولیس در ترکیب استقلال حضور داشت و 3 گل از شش گل آن بازی را دریافت کرد نمایش استقلال در دربی 75 را با آن باخت عجیب در سال 1352 برابرمی داند:" در آن بازی ما شش گل دریافت کردیم. ما در آن روز حملات زیادی روی دروازه پرسپولیس انجام دادیم. یادم هست درنیمه اول دروازه پرسپولیس را چند بار تهدید کردیم اما چون بچه ها به طور فردی با افت روحی_ روانی رو به رو شده بودند نتوانستیم در نیمه دوم عملکرد خوبی داشته باشیم. باور کنید اگر بازی ادامه داشت 10 گل دیگر هم از پرسپولیس می خوردیم و هیچ کس نمی توانست جلوی آن باخت را بگیرد. در دربی 75 اگر چه استقلال شش گل نخورد اما شکل بازی اش مثل همان سال 52 بود. لااقل استقلال در آن سال چند بار تا زدن گل پیش رفت و می توانست دروازه پرسپولیس را باز کند اما در این بازی ماجرا خیلی فرق می کرد و استقلال از سال 1352 بهتر از این بازی بود!" رشیدی که علاقه خاصی به قلعه نویی دارد حرف هایش را با این جملات تمام کرد:" من فکر می کنم امیر قلعه نویی می تواند تیمش را جمع کند. او تجربه این کارها را دارد."
-----------------------------------------------------------------
خوشم میاد خودشون هم قبول دارن چقد دوزارین .... این خبرو زدن تو سایت استقلالی همشون اومدن میگن تروخدا حذفش کنید جون من حذفش کنید ..بازم اسم 6 رو آوردین ...
[h=1]:w15:[/h]
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
گل پرسپولیس پیشانی فرکی را شکافت/ تورهای دردسرساز!
اهواز - خبرگزاری مهر: به ثمر رسیدن اولین گل پرسپولیس برابر فولادخوزستان باعث شد هواداران معترض اهوازی با یک بطری آب یخ پیشانی سرمربی فولاد را خونی کنند.
به گزارش خبرنگار مهر، بازی دو تیم فولاد و پرسپولیس از سری دیدارهای هفته هفتم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در حالی در اهواز برگزار شد که هوایی کاملا شرجی بر فضای این شهر حاکم بود و بازیکنان برای ارائه این بازی تا حدودی با مشکل مواجه شدند.
در حالیکه انتظار می‌رفت این بازی که معمولا با استقبال فراوانی مواجه می‌شود در ورزشگاه تازه تاسیس و 50 هزار نفری الغدیر اهواز برگزار شود، بازی دو تیم فولاد و پرسپولیس در ورزشگاه پیر تختی اهواز که گنجایش کمی دارد، برگزار شد. این بازی با تاخیر سه دقیقه‌ای مواجه شد، زیرا یکی از تورهای دروازه‌های زمین ایراد داشت و مسئولان قبل از آغاز بازی ایراد آن را برطرف کردند. این در حالی بود که تیم داوری ساعت 18 با حضور در زمین چمن ورزشگاه تختی تمام موارد را بررسی کرده و ایرادی در این خصوص نگرفته بودند. قبل از آغاز بازی مهدی مهدوی کیا که در این بازی به صورت ثابت در ترکیب تیم پرسپولیس قرار گرفته بود به سمت حسین فرکی، سرمربی فولاد و مربی سابقش در تیم ملی فوتبال ایران رفت و برای حضور در بازی از وی رخصت گرفت. همچنین علی کریمی که نیمه اول این بازی را از روی نیمکت ذخیره‌ها دنبال کرد در ابتدای بازی با رفتن به سمت جانبازان حاضر در ورزشگاه به آنها ادای احترام کرد. این بازی قرار بود ساعت 19 برگزار شود اما به علت گرمای هوا به ساعت 20 موکول شد تا فولاد نتواند آنگونه که انتظار می‌رفت از فاکتور گرمای هوا برای برتری برابر حریف استفاده کند. همچنین بلیت فروشی این دیدار ساعت هشت صبح امروز در مقابل ورزشگاه تختی آغاز شده بود و در ورزشگاه نیز از ساعت 15 به روی هواداران باز شد. تیم فولادخوزستان در دقیقه 12 این بازی یک ضربه پنالتی را توسط ایوب کلانتری بازیکن خود از دست داد. ضربه پنالتی بازیکن تیم فولاد توسط نیلسون، دروازه بان پرسپولیس مهار شد تا نیمه اول بدون اینکه توپی از خط دروازه ها عبور کند به پایان برسد. این پنالتی ثابت کرد که فولاد در این فصل نیز مشکل خراب کردن پنالتی‌ها را با خود از فصل قبل به یادگار دارند تا نواختن ضربات پنالتی برای بازیکنان فولاد به کابوس تبدیل شود. در دقیقه 43 بازی ضربه استثنائی بختیار رحمانی، بازیکن فولاد به تیر دروازه پرسپولیس برخورد کرد تا آه از نهاد هواداران فولاد بلند شود. البته این توپ در برگشت توسط عباس پورخسروانی، مهاجم فولاد به گل تبدیل شد ولی کمک داور این بازی اعتقاد به آفساید بودن این حرکت داشت. در دقیقه 63 بازی آرش افشین، بازیکن فولاد با فرار خود به سمت دروازه حریف، در محوطه جریمه پرسپولیس سرنگون شد ولی داور این حرکت وی را نه تنها پنالتی تشخیص نداد که به علت تمارض به این بازیکن یک کارت زرد داد. در دقیقه 74 بازی پاس در عمق علی کریمی به حسین ماهینی و سانتر این بازیکن روی دروازه فولاد با ضربه سر محمد قاضی به اولین گل پرسپولیس منجر شد ولی بلافاصله اتفاقی عجیب روی نیمکت فولادخوزستان رخ داد و یک بطری آب یخ که از سوی هواداران فولاد به سمت نیمکت این تیم پرتاب شده بود به سر حسین فرکی برخورد کرد. به دنبال این حادثه پیشانی حسین فرکی شکافته شد تا شوک فولاد از گل قاضی دو چندان شود. به علت مصدومیت فرکی، پزشک تیم فولاد تا پایان این دیدار در کنار او قرار گرفت و سرمربی سرخپوشان خوزستانی را تحت مداوا قرار داد؛ هر چند این حرکت و پرتاب بطری آب یخ، از سوی اغلب هواداران دو تیم مورد سرزنش قرار گرفت. در حالیکه هواداران پرسپولیس جشن پیروزی روی سکوهای ورزشگاه تختی را برپا کرده بودند، ایوب کلانتری در دقیقه 89 بازی از روی ارسال بلند مهدی نوری با ضربه سر دروازه پرسپولیس را باز کرد تا این بازی به تساوی بکشد و این بازیکن نیز با این گل، خراب کردن ضربه پنالتی برای فولادی ها در نیمه اول را جبران کند. در نهایت بازی دو تیم فولادخوزستان و پرسپولیس تهران از سری رقابت‌های هفته هفتم لیگ برتر با تساوی یک بر یک به پایان رسید. پرسپولیس و فولاد با این تساوی شش امتیازی شدند تا همچنان در رده‌های آخر جدول رده بندی به فکر روزهای خوش آینده باشند.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
بازی دیشب ..داشتیم بازی رو میبردیم اما خوب نبودیم ... درسته دمای هوا 46 درجه بود و واقعا سخته راه رفتن چه برسه به بازی کردن و دویدن اما انتظارات ما بیشتر بود ... خودم تو دمای 34 درجه تنگی نفس گرفتم و حالم بد شد یه جوری درک میکنم که بازیکنا نتونن خوب باشن ...اما هر چی باشه اونا بد بودن نیلسون عالی بود ... امیدوارم همیشه اینطوری باشه ..حق فولاد نبود ببازه اما شانس آورد 5 دقیقه مونده به آخر بازی از بکش زیرش بازیکنای ما بهترین استفاده رو کرد ... و بازیکنا ما نشون دادن یه تاکتیک رو خیلی خوب بلدن ..بکش زیرش...حتی 5 دقیقه نتونستن با 4 تا پاس وقت رو بکشن هر جا توپ زیر پاشون رسید میکشیدن زیرش ...:biggrin: ...خوزه نتونسته ایرانی بازی کردن بازیکنای ما رو عوض کنه ..سر فرکی بنده خدا رو هم شکوندن این فولادیا بی انصافن فصل قبل هم خیلی بد با جلالی رفتار کردن ..
در کل مساوی تو 46 درجه و هوای شرجی و خفه کننده اهواز و جلوی یه تیم با انگیزه نتیجه خوبیه و اگه تیم الان صدر جدول بود هیچکس اعتراض نمیکرد که هیچ همه تعریف هم میکردن اما چون نتایج قبلی خوب نبوده همه دارن اعتراض میکنن ... امیدوارم باشگاه نخواد سرمربی رو عوض کنه و امیدوارم میلیاردرامون یکم بیشتر تلاش کنن و سرمربی هم یکم بیشتر بازیکنا رو بشناسه و قاضی رو فیکس نزاره تو زمین و کریم رو بزاره رو نیمکت ... رضاییو فیکس نزاره و زایدو رو نیمکت ..
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
رويانيان: بركناري ژوزه بي‌عقلي است/هنوز فرصت قهرماني را از دست نداده‌ايم



» سرویس: ورزشي - فوتبال، فوتسال
کد خبر: 91060905110
پنجشنبه ۹ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۲



محمد رويانيان مي‌گويد بركنار ژوزه پس از گذشت هفت هفته از ليگ بي‌انصافي و بي‌عقلي است. او همچنين معتقد است پرسپوليس هنوز فرصت قهرماني را از دست نداده است.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره تساوي اين تيم مقابل فولاد و حضور سرخ‌پوشان در رده شانزدهم جدول پس از برگزاري 7 هفته از رقابت‌هاي ليگ برتر و وضعيت نيمكت پرسپوليس پس از اين نتايج صحبت كرد.

* پرسپوليس بازي برده را در دقايق پاياني با تساوي عوض كرد. فكر مي‌كنيد با حضور در رتبه شانزدهم جدول انتظارات هواداران برآورده شده است؟

ـ من اول از همه به حسين فركي و شاگردانش تبريك مي‌گويم كه يك امتياز از ما گرفتند اما از تيم بزرگ پرسپوليس انتظار داريم كه از هر بازي با برد بيرون بيايد. مساوي اصلا براي ما خوب نيست. ساختار تيم ما تكميل شده و بازيكنان از نظر روحي ـ رواني خيلي خوب شده‌اند. تيم رو به جلو حركت مي‌كند و به لطف خدا جلوي حاشيه‌ها را گرفته‌ايم. يعني اين تيم بايد در هر بازي حريف خود را شكست دهد و مساوي براي ما قابل قبول نيست. البته اين بازي بعد از داربي بود و بازيكنان هنوز خسته بودند ضمن اينكه اول قرار بود تيم با اتوبوس به اهواز برود و حتي بحث رفتن تيم با قطار هم پيش آمد و در لحظات پاياني بود كه سفر با هواپيما قطعي شد. همه اين مسائل دست به دست هم دادند و ضمن اينكه در آن سوي ميدان فولادي‌ها شرايط خوبي در جدول نداشتند و نياز به پيروزي در اين بازي داشتند به همين خاطر براي به دست آوردن امتياز خود را به آب و آتش زدند. در هر حال انتظار من از پرسپوليس اين نبود.

* هفت هفته و 6 امتياز، آيا از عملكرد ژوزه راضي هستيد؟

ـ ما قول داده بوديم كه در 5 بازي اول ليگ هر نتيجه‌اي كه به دست آمد بپذيريم، اما از بازي داربي به كادر فني گفتيم كه از اين به بعد بايد ببريد. اين حق مانوئل بود كه تا هفته ششم به او فرصت دهيم تا تيم را بشناسد. البته در دو هفته اخير باخت نداشته‌ايم اما مساوي هم براي ما خوب نيست. پرسپوليس تيم بزرگي است و به همان ميزان كه حاشيه‌هاي اين تيم زياد است، جمع كردن آن هم سخت است. بازيكنان بزرگي كه در پرسپوليس هستند بقيه را مي‌ترسانند و يك سري افراد دوست دارند با حاشيه و هجوم و تخريب اين بازيكنان براي خودشان موقعيت‌هايي ايجاد كنند. طبيعي است كه چنين حاشيه‌هايي براي پرسپوليس درست شود. با اين بازيكنان بزرگي كه در اختيار داريم انتظار تخريب و حاشيه‌سازي را داشتيم و اين مسائل طبيعي است. بعضي‌ها كه از خريد اين بازيكنان توسط پرسپوليس ناراحتند و يا از تيم و از باشگاه ناراضي‌اند، دست به اين كارها مي‌زنند. براي ما زياد دور از ذهن نبود. قبلا هم گفته بودم كه چه كساني اين تخريب‌ها را انجام مي‌دهند. فقط مي‌خواهم به هواداران بگويم كه بدانند مشكلاتي كه براي ما ايجاد مي‌شود، خيلي سنگين است و حتي بخشي از آن‌ها غير متعارف است. من خودم تا به امروز چيزهايي را ديده‌ام كه براي خودم بي‌نظير بود و تا حالا در عمرم نديده بودم. مغزم از اين حاشيه‌هايي كه براي ما ايجاد شده سوت مي‌كشد.
 

azera46

عضو جدید
سلام به همه پرسپولیسی های عزیز ... از 4 سالگی طرفدار پرسپولیس بودم ، تو 8 سالگی اولین بار برای پرسپولیس گریه کردم و اگه خدا بخواد تا 80 سالگی هم طرفدارش می مونم ... عشق است پرسپولیس :gol:
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
سلام به همه پرسپولیسی های عزیز ... از 4 سالگی طرفدار پرسپولیس بودم ، تو 8 سالگی اولین بار برای پرسپولیس گریه کردم و اگه خدا بخواد تا 80 سالگی هم طرفدارش می مونم ... عشق است پرسپولیس :gol:

سلام دوست عزیز ..
خوش اومدی همپرسپولیسی.:gol:
 

3ctor

عضو جدید
کاربر ممتاز
میگم این بازیکن کره ایه تو چ تیم هایی فعالیت داشته؟؟
سحر جان مهم نیست کجا بازی کرده باشه مهم اینه بتونه با تیم مچ بشه که بتونیم میانه میدون رو با نبود سوسا و یه هافبک خلاق پر کنیم به خدا اگه ما یه هافبک تهاجمی خوب داشتیم مهاجم ها کارشون راحت تر بود و راحت به گل میرسیدیم
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
یه پولادیو داشتیم اونم تیم ملی گرفت ..امروز تو خبرها اومده بود تا یک ماه مصدومه ..الان چپ کاملا خالیه ...فشنگچی هم مصدومه ..خدا کنه کی وون بتونه جاشونو پر کنه
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
فردا سالروز 6تاییاست ...:w17:

[h=2]علی پروین: امیدوارم همه روز های پرسپولیس مثل 16شهریور 1352 باشد[/h]

کانون هواداران پرسپولیس : علی پروین پیشکسوت پرسپولیس گفت: امیدوارم همه روزهای پرسپولیس مثل 16 شهریور 52 باشد و ما همیشه یک پرسپولیس رویایی را در مسابقات ببینیم.
رئیس کمیته فنی و عضو هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس در گفتگویی با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس در خصوص بازی معروف 6 تایی ها افزود: در مورد آن بازی تاریخی باید بگویم یادش بخیر، هر چند درباره آن مسابقه هر چه بگوئیم کم است. البته ما همیشه به استقلال و استقلالی ها احترام می گذاریم چون یک تیم بزرگ و پر هوادار است و رقابت این دو باشگاه از جذابیت های فوتبال ایران است. وی با تاکید بر اینکه امیدوارم پرسپولیس همه روزهایش مثل 16 شهریور 52 باشد، گفت: پرسپولیس بزرگترین تیم آسیاست و باید بزرگ بماند و یقینا این بزرگی را از هواداران دارد. تا این هواداران هستند آن را از دست نمی دهد. علی پروین خاطر نشان کرد: هواداران نگران نباشند، همه دست به دست هم می دهیم و با حمایت از آقای رویانیان که زحمات فراوانی برای پرسپولیس کشیده است به روزهای خوب پرسپولیس می رسیم. انشاءا... همه این زحمات اثر می کند و ما ثمره اش را با نتایج خوب پرسپولیس خواهیم دید. عضو هیات مدیره و رئیس کمیته فنی پرسپولیس در پایان گفت: فرا رسیدن این روز را به همه هواداران پرسپولیس تبریک می گویم و برای آنها آرزوی موفقیت دارم.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
خیلی باحال بود مرسییییییییییی:w15::w15::w15::w15::w15::w15::w15:

خواهش میکنم ..:gol:
-------------------------------------------------------------------------------------------
[h=2]فردا شانزدهم شهريور مصادف با 6تايي شدن استقلال[/h]
كانون هواداران پرسپوليس: شانزدهم شهریور یک تاریخ ماندگار برای پرسپولیسی هاست و به همان میزان استقلالی ها هم دوست ندارند چیزی از این روز یادآوری شود.
سال1352 زمانی که برای اولین بار یک لیگ منظم به نام لیگ تخت جمشید متولد شد، هیچ کس فکرش را نمی کرد یک بازی تاریخی بین استقلال و پرسپولیس رقم بخورد که بعد از 39 سال هنوز کاری تکرار نشدنی به نظر بیاید. آنچه می خوانید یادداشتی است که احسان زارعی یکی از خبرنگاران پرسپولیس نویس برای سایت باشگاه پرسپوليس ارسال کرده است.
پرسپولیس 52، بهترین تیم تاریخ باشگاه
پرسپولیس 52 بهترین تیم در تاریخ این باشگاه پرافتخار پایتخت است، چرا که سرخپوشان در این سال با اقتدار تمام قهرمان لیگ شدند. پرسپولیس در این سال بدون باخت قهرمان شد و رکوردی را از خود بر جای گذاشت که هنوز در فوتبال ایران شکسته نشده است و بعید است در سالهای آینده هم تیمی بدون باخت موفق به قهرمانی شود. سرخپوشان در این سال از 22 بازی 15 برد و 7 مساوی بدست آوردند و 46 گل زده در مقابل فقط 6 گل خورده داشتند! یعنی بهترین خط حمله و خط دفاع لیگ تخت جمشید. 6 گل از این گل‌های پرشمار در بازی رفت وارد دروازه رقیب سنتی شد که آن روزها ملی پوشان بی شماری را در ترکیب خود داشت. این تعداد گل در هیچ بازی دیگری بین دو تیم در سالهای بعد ردو بدل نشد تا این دربی به نوعی در تاریخ تک باشد.
32 روز تعطیلی لیگ تخت جمشید بعد از هفته پنجم موقتاً تعطیل شد تا تیم ملی خود را آماده دو بازی سرنوشت ساز مقدماتی جام جهانی 1974 مقابل استرالیا کند. ایران در بازی رفت 3- صفر به استرالیا در سیدنی باخت و در بازی برگشت نیز علیرغم برد 2- صفر ، در نهایت از صعود به جام جهانی 1974 آلمان بازماند. مسابقات لیگ برتر پس از 32 روز تعطیلی دوباره از سر گرفته شد. جایگاه دو تیم قبل از دربی تا قبل از این دربی که در هفته هفتم لیگ تخت جمشید برگزار می شد، پرسپولیس با 4 برد و 2 تساوی و کسب 10 امتیاز در صدر جدول بود و تیم استقلال نیز با 4 برد و 2 تساوی و 10 امتیاز در رده دوم بود. فقط تفاضل گل پرسپولیس به خاظر 3 گل زده بیشتر نسبت به رقیب سنتی بهتر بود و جالب اینکه هر دو تیم فقط 2 گل خورده بودند. استقلال در هفته ماقبل دربی به سختی و با نتیجه 2-1 بانک ملی را برده بود و پرسپولیس نیز مقابل پاس صفر- صفر کرده بود. سرخپوشان روز پنج شنبه بازی کرده بودند و استقلال روز جمعه.
چهره های شاخص در این بازی چهره های شاخصی مانند: همایون بهزادی، ابراهیم آشتیانی، مسیح مسیح نیا، جعفر کاشانی، رضا وطن خواه، ایرج سلیمانی، علی پروین، حسین کلانی و اسماعیل حاجی رحیمی پور در ترکیب پرسپولیس و نفراتی مثل منصور رشیدی، نصرالله عبداللهی، اکبر کارگرجم،جواد الله وردی، عزت جانملکی، کارو حق وردیان، جواد قراب، علی جباری،محمدرضا عادلخانی، حسن روشن و غلامحسین مظلومی برای استقلال پای به میدان گذاشت.
ملی پوشان دو تیم در ترکیب دو تیم ملی پوشان زیادی حضور داشتند که همین چند روز قبل در بازیهای مقدماتی جام جهانی 1974 برای ایران به میدان رفته بودند. آشتیانی،کاشانی، حاج رحیمی پور و علی پروین در پرسپولیس و رشیدی، حجازی، کارگرجم، قراب، عادلخانی، مظلومی و حق وردیان ملی پوشانی بودند که چند روز قبل در قالب تیم ملی مقابل استرالیا بازی کرده بودند. البته صفر ایرانپاک مهاجم تیم پرسپولیس نیز جز ملی پوشان بود که در بازی رفت مقابل استرالیا در سیدنی مصدوم شد و به این بازی نرسید. با نگاهی به ترکیب دو تیم مشخص می شود که استقلال از چهره های ملی پوش بیشتری برخوردار بود.
اولین دربی در آزادی شاید جالب باشد که بدانید این اولین دربی پایتخت بود که در ورزشگاه آزادی برگزار می شد. دوازدهمین دربی پایتخت قرار بود روز جمعه 16 شهریور و از ساعت 6 بعدظهر در ورزشگاه بزرگ آزادی برگزار شود. داور این بازی نیکولای پتروجیانو از رومانی بود که هفته قبل به تهران آمده بود و بازی پرسپولیس و پاس را نیز سوت زده بود و بنابراین به جو ورزشگاه آزادی و همچنین رفتار بازیکنان ایرانی آشنا بود.
فیلم دربی چه شد؟! اما همزمان با این بازی تهران میزبان مسابقات قهرمانی کشتی جهان بود که در ورزشگاه حیدرنیای فعلی برگزار می شد. بنابراین بیشتر توجهات به سمت این مسابقات مهم بود و به همین دلیل هم دوربین های تلویزیونی راهی این ورزشگاه شده بودند و شاید یکی از دلایل نداشتن تصویر از بازی معروف دربی 16 شهریور همین موضوع باشد. برخی هم می گویند تمام فیلم های این بازی در اقدامی "خودجوش" (تیکه کلام عادل فردوسی پور) از دسترس خارج شد. تحت تاثیر مسابقات کشتی برای دربی نیز کمتر از 50 هزار نفر در یک روز گرم تابستانی راهی ورزشگاه آزادی شده بودند که البته عجیب نبود، چرا که بیشتر تماشاگران راهی تماشای مسابقات کشتی شده بودند و ثانیاً بازی دو تیم در آن سال‌ها به حساسیت امروز نبود و شاید کسی فکر نمی کرد که این بازی به این صورت جذاب و پرگل شود. معجزه سرخ پوش­ها اما گزارش بازی را از مجله دنیای ورزش نقل می کنیم که با تیتر معجزه سرخپوش‌ها اینگونه شروع می شود: اگر پرسپولیس دیشب را در برابر تاج با آژاکس- نامدار بزرگ اروپا قیاس کنیم، راهی به خطا نرفته ایم و سخنی گزاف نگفته ایم، مگر آنکه در این قیاس پای ارزش‌های مادی به میان آید که یقیناً کسی را در ایران به ارزش های 6 تا 8 میلیون که قیمت بازیکنان خوب آژاکس است، نداریم.( توضیح اینکه آژاکس بهترین تیم باشگاهی اروپا در اوایل دهه 70 بود و نکته جالب اینکه قیمت بازیکنان ایرانی در آن زمان زیر 500 هزار تومان بود! یک سال قبل کریستال پالاس انگلیس به علی پروین که بهترین بازیکن ایران در آن زمان بود، پیشنهاد قرارداد 500 هزار تومانی داده بود).
ابهت خیره کننده پرسپولیس
مجله دنیای ورزش در ادامه گزارش بازی می نویسد: دیشب پرسپولیس ابهتی خیره کننده داشت و سراپا وجودش را انتقام فرا گرفته بود، انتقام از دو شکست روزهای نزدیک که این چنین جنگنده ،یکپارچه، فداکار ، خوش فکر و بی آرام بر دروازه تاج کوبید و حتی تا آخرین ثانیه ها، آن گاه که داور بازی می رفت تا سوت پایان را بدمد، کوبنده و خستگی ناپذیر بر دروازه تاج آتش بارید و دو گل پایان بازی که در دو دقیقه آخر به ثمر رسید، نتیجه این خستگی ناپذیری و انتقام جویی بود. پرسپولیس از حریف دیرین خود انتقام گرفت، انتقامی سخت که شاید هرگز برای تاج و پرسپولیس در خواب و رویا هم نمی گنجید برای تاج جبران آن شاید هیچگاه اتفاق نیفتد!
1- فرار حاج رحیمی پور، تیز چنگی کلانی بازی دو تیم تا دقیقه 31 متعادل پیش رفت. حفظ توپ بازیکنان آبی پوش در میدان عالی بود و پرسپولیس نیز با فرارهای حاج رحیمی پور چندین فرصت گل ایجاد کرد. اما در این دقیقه یک حادثه اتفاق افتاد: ضربه آزاد پروین که توسط حاج رحیمی پور گرفته شده بود، را دفاع استقلال برگرداند و آشتیانی توپ برگشتی را روی دروازه فرستاد که تعلل رشیدی در دفع این توپ باعث شد کلانی تیزچنگ خود را به توپ رساند و با ضربه ای آرام آن را راهی دروازه کرد.
2- شلیک زنده یاد سلیمانی از 25 متری این اشتباه روحیه استقلالی ها را حسابی خراب کرد و آن ها به خشونت روی آوردند که داور رومانیایی بی تفاوت از کنار صحنه های عبور می کرد. دقیقه 43 پاس پروین به زنده یاد ایرج سلیمانیرسید و او هم با شلیک 25 متری دروازه رشیدی را برای بار دو گشود تا نیمه اول 2- صفر به سود سرخپوشان تمام شود. 3- شلیک سر ضرب همایون سر طلایی نیمه دوم با حملات پرسپولیس آغاز شد و در دقیقه 50 روی یک حرکت تیمی توپ به حاج رحیمی پور رسید و سانتر او را همایون بهزادی کاپیتان سرخپوشان با یک شلیک سرضرب درون دروازه جای داد.
4- باز هم شوت ویرانگر ایرج سلیمانی دقیقه 57 ایرج سلیمانی دوباره در محوطه جریمه استقلال حاضر شد و یک شوت محکم دیگر گل چهارم پرسپولیس را به ثمر رساند.
رایکوف دست به کار شد و هادی نراقی و مسعود مژدهی را به جای روشن و مظلومی به بازی فرستاد. چند دقیقه بعد حجازی را هم جانشین رشیدی در دروازه کرد. 5- سانتر کلانی، ضربه سر بهزادی از دقیقه 60 بازی دوباره متعادل شد و آبی پوشان چند حمله را بر روی دروازه پرسپولیس تدارک دیدند. شاگردان رایکوف تلاش می کردند تا از بار سنگینی شکست بکاهند، اما پرسپولیس هم در ضد حملات خطرناک نشان داده بود. دقیقه 88 بود که سانتر کلانی را بهزادی با ضربه سر به گل پنجم تبدیل کرد.
6- ششمین گل وارد دروازه شد ... در حالی که بیشتر تماشاگران از ورزشگاه خارج شده بودند، در دقیقه 90 سانتر حاج رحیمی پور در محوطه جریمه زیر پای بهزادی افتاد و بدین ترتیب ششمین گل هم وارد دروازه حجازی شد. مرتضی احمدی بازیگر معروف کشورمان که از پرسپولیسی های اصیل و قدیمی است می گوید: بعد از گل ششم گفتیم "ششمین گل وارد دروازه شد" و در ادامه ما بقی هوادارن گفتند: تیم تاج آواره شد. مرتضی احمدی تاکید می کند: من خودم دیدم که از این بازی فیلمبرداری شد اما فیلم بازی هرگز پخش نشد، هر کاری هم کردم مسئولان تلویزیون آن زمان فیلم بازی را به من ندادند.
تیترهای جالب مطبوعات شنبه 17 شهریور 1352، مجله های کیهان ورزشی و دنیای ورزش در حالی روی دکه روزنامه فروشی ها قرار گرفتند که عکس و تیتر یک روی جلدشان به مسابقات کشتی قهرمانی جهانی اختصاص داشت. دنیای ورزش در گزارش بازی تیتر زد" معجزه سرخپوش‌ها" و کیهان ورزشی نیز با این تیتر بازی شش تایی را پوشش داده بود: "این 3 تن شش بار دروازه تاج را لرزاندند". 16 شهریور نکته دیگر اینکه پرسپولیس 3 بازی بعدی خود در لیگ تخت جمشید مقابل بانک ملی، نفت آبادان و برق تهران را با تساوی پشت سر گذاشت، بازی برگشت دو تیم هم در حالی که تعیین کننده قهرمانی نبود با تساوی 1-1 پایان یافت. همچنین از نکات جالب می توان به غیبت آلن راجرز سرمربی پرسپولیس در تمرینات اشاره کرد مسئولیت آماده کردن سرخ­پوشان بر عهده همایون بهزادی بود. او تیم را آماده کرد و تحویل راجرز داد. تیمی که 6 گل کاشت، تا هر زمان که 16 شهریور از راه می رسد پرسپولیسی ها یادی از آن بازی کنند.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
توضیحات سرمربی تیم ملی درباره مصدومیت پولادی / این اتفاقات طبیعی است:razz:

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم ملی فوتبال ایران روز چهارشنبه درباره مصدومیت مهرداد پولادی توضیحاتی داد.
به گزارش مرجع خبری و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کارلوس کی روش درباره آسیب دیدگی پولادی گفت: "مصدومیت او یک اتفاق کاملا عادی در فوتبال است. او درطول یکی از تمرینات ما احساس درد و کشیدگی عضلانی داشت اما بخاطر اشتیاق و تعصبی که نسبت به تیم ملی دارد و طبیعی هم هست، با آن احساس درد به تمرین ادامه داد و متاسفانه در زمان مناسب به هیچیک از افراد کادر تیم این وضعیت را اطلاع نداد که اگر این کار را می کرد، همان لحظه به وضعیت او رسیدگی می شد. به هرحال به تمرین ادامه داد و باعث این مصدومیت شد. پولادی بازیکن جوان و بسیار باانگیزه ای است و او نمونه خوبی است از بازیکنانی که گاهی انگیزه های بیش از حدشان را در تیم ملی مشاهده می کنیم اما در فوتبال این مصدومیت ها طبیعی است. او اکنون از تیم خارج می شود زیرا به تشخیص تیم پزشکی، به بازی به لبنان نمی رسد و امیدواریم بزودی بتواند به ترکیب پرسپولیس و پس از ان تیم ملی بازگردد".
 

sahar.adidas

عضو جدید
کاربر ممتاز
http://www.www.www.iran-eng.ir/Images/News/Smal_Pic/19-3-1391/IMAGE634748639845319060.jpg

[h=3][/h][h=1]به دلیل مذاکره با برخی از باشگاه ها /حمید علی عسگر از تیم بزرگسالان اخراج شد/باشگاه پرسپولیس بیانیه داد http://www.www.www.iran-eng.ir/Images/Kind/1.png[/h][h=2]لیگ برتر - سایت رسمی باشگاه پرسپولیس نوشت:[/h]
[h=4]سر مربی تیم فوتبال پرسپولیس، حمید علی عسگر را از تیم کنار گذاشت و در اختیار باشگاه قرار داد.پیشنهاد سه باشگاه لیگ برتری به حمید علی عسگر بازیکن جوان پرسپولیس و اقدام این بازیکن مبنی بر مذاکره با برخی از این باشگاه ها و عدم بی توجهی او به این پیشنهادات و همچنین برخی اتفاقات دیگر در تمرینات پرسپولیس، ناراحتی ژوزه مانوئل را در برداشت.به همین دلیل سرمربی پرسپولیس تصمیم گرفت، حمید علی عسگر را از تیم کنار بگذارد.مانوئل ژوزه این موضوع را صبح امروز به سرپرست تیم و باشگاه اعلام کرد.محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس نیز ضمن اعلام حمایت قاطع از سرمربی تیم، گفت: آقای مانوئل حمید علی عسگر را در اختیار باشگاه قرار داده و این بازیکن تا پایان مدت قراردادش به هیچ تیمی منتقل نخواهد شد و فعلا باید در تمرینات تیم دوم پرسپولیس شرکت کند. ما به شدت با چنین مسایلی برخورد می کنیم و اجازه نمی دهیم برخی اتفاقات روحیه و انسجام تیمی پرسپولیس را تضعیف کند. در چنین مواقعی حمایت مدیریت باشگاه از تصمیمات سرمربی کاملا ضروری و لازم است.این اتفاق در حالی افتاده است که در روزهای اخیر شایعات زیادی مبنی بر مذاکره امیر قلعه نویی با بازیکن سرخپوشان به گوش می رسید.
اما پس از اخراج حمید علی عسگر از تیم بزرگسالان باشگاه پرسپولیس برای روشن شدن اذهان عمومی اطلاعیه ای را به شرح زیر صادر کرد:
باشگاه پرسپولیس با صدور بیانیه ای از اقدام غیرحرفه ای و ناشایست برخی باشگاه های لیگ برتری انتقاد کرده و به کمیته انضباطی فدارسیون فوتبال و مراجع قانونی ذیربط شکایت خواهد کرد.در این اطلاعیه آمده است: متاسفانه برخی مسئولین باشگاه های لیگ برتری در رفتار غیر حرفه ای و ناشایست از مدتی قبل به چند بازیکن پرسپولیس پیشنهاداتی دادند در حالی که فصل نقل و انتقالات به پایان رسیده و چنین اقدامی به هیچ عنوان نمی تواند توجیه پذیر و اخلاق مدار تلقی شود.
متاسفانه برخی با هدف تخریب روحیه بازیکنان پرسپولیس، بر هم زدن انسجام تیمی، تضعیف تیم و همچنین تصور اینکه می توانند به راحتی این بازیکنان را در اختیار بگیرند، چنین پیشنهاداتی را در کوران مسابقات به بازیکنان ما اعلام کرده­اند. این رفتارها پیگیری قانونی و برخوردهای لازم را از طرف باشگاه پرسپولیس در پی خواهد داشت.
باشگاه پرسپولیس تمام این اتفاقات را رصد کرده و جزئیات این مسائل با خبر شده است. برخی بازیکنان پرسپولیس شرافتمندانه و در اقدامی حرفه ای و قابل تحسین همه مسایل را به باشگاه منتقل کرده و مدیریت باشگاه و همچنین سرپرست تیم از جزئیات این اتفاقات با خبر هستند. متاسفانه تاکنون چهار تیم لیگ برتری دست به چنین اقدامی زده و به سراغ بازیکنان ذخیره و حتی فیکس پرسپولیس رفته اند .. برخی از آنها از سر پرسپولیسی بودن و دلسوزی اقدام به پیشنهاد به بازیکنان پرسپولیس کرده اند و برخی به عنوان رقیب موجب تخریب روحیه تعدادی از بازیکنان پرسپولیس شده اند.
این افراد در گذشته نیز سابقه چنین اقدامی را داشته اند که متاسفانه اراده کافی برای برخورد با این اتفاقات ناشایست و غیر حرفه ای در کمیته انضباطی و سازمان لیگ دیده نشده است. لکن انتظار قانونی و حق مسلم باشگاه پرسپولیس است که مسئولین ذیربط از این گونه اقدامات جلوگیری کرده و اقدامات لازم را به عمل بیاورند.
باشگاه پرسپولیس به منظور دفاع از حق و حقوق خود و هوادارانش بدون اغماض و پرده پوشی به مراجع قانونی شکایت خواهد کرد.بدون تعارف اعلام می کنیم در صورتی که لازم باشد جرئیات این اقدامات و اسامی کسانی که به صورت مستقیم و غیر مستقیم اقدام به ارائه پیشنهاد، مذاکره و در نهایت تخریب روحیه بازیکنان و بر هم زده انسجام تیمی پرسپولیس کرده اند را به رسانه های گروهی اعلام خواهیم کرد
[/h]
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
خاطره ای از استاد ♥مرتضی احمدی♥ درباره ی 6 تایی شدن استقلال:

درسته که قدیمیه ولی هر وقت میخونمش اصن حال میکنم اساسی!

" اون روز یادش بخیر، نشسته بودم تو جایگاه پرسپولیسی ها، داشتم نذر و نیاز می کردم که بازی را ببریم. گفتم یا حضرت اباالفضل هر گلی که پرسپولیس به تاج بزنه یکی از اسکناس‌ها رو به عشق تو نذر می‌کنم! آقا بازی شروع شد و پرسپولیس یکی زد 2تا ,3تا.....تا شیش تا!! گفتم یا حضرت عباس غلط کردم، بسه دیگه، حداقل بذار یه صدی تو جیبم بمونه برگردم خونه. اون بازی حضرت عباس به تاج رحم کرد!"
دم هر چی پرسپولیسیه باغیرت مثه مرتضی احمدیه گرم!
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
http://www.www.www.iran-eng.ir/Images/News/Smal_Pic/19-3-1391/IMAGE634748639845319060.jpg

به دلیل مذاکره با برخی از باشگاه ها /حمید علی عسگر از تیم بزرگسالان اخراج شد/باشگاه پرسپولیس بیانیه داد http://www.www.www.iran-eng.ir/Images/Kind/1.png

لیگ برتر - سایت رسمی باشگاه پرسپولیس نوشت:


سر مربی تیم فوتبال پرسپولیس، حمید علی عسگر را از تیم کنار گذاشت و در اختیار باشگاه قرار داد.پیشنهاد سه باشگاه لیگ برتری به حمید علی عسگر بازیکن جوان پرسپولیس و اقدام این بازیکن مبنی بر مذاکره با برخی از این باشگاه ها و عدم بی توجهی او به این پیشنهادات و همچنین برخی اتفاقات دیگر در تمرینات پرسپولیس، ناراحتی ژوزه مانوئل را در برداشت.به همین دلیل سرمربی پرسپولیس تصمیم گرفت، حمید علی عسگر را از تیم کنار بگذارد.مانوئل ژوزه این موضوع را صبح امروز به سرپرست تیم و باشگاه اعلام کرد.محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس نیز ضمن اعلام حمایت قاطع از سرمربی تیم، گفت: آقای مانوئل حمید علی عسگر را در اختیار باشگاه قرار داده و این بازیکن تا پایان مدت قراردادش به هیچ تیمی منتقل نخواهد شد و فعلا باید در تمرینات تیم دوم پرسپولیس شرکت کند. ما به شدت با چنین مسایلی برخورد می کنیم و اجازه نمی دهیم برخی اتفاقات روحیه و انسجام تیمی پرسپولیس را تضعیف کند. در چنین مواقعی حمایت مدیریت باشگاه از تصمیمات سرمربی کاملا ضروری و لازم است.این اتفاق در حالی افتاده است که در روزهای اخیر شایعات زیادی مبنی بر مذاکره امیر قلعه نویی با بازیکن سرخپوشان به گوش می رسید.
اما پس از اخراج حمید علی عسگر از تیم بزرگسالان باشگاه پرسپولیس برای روشن شدن اذهان عمومی اطلاعیه ای را به شرح زیر صادر کرد:
باشگاه پرسپولیس با صدور بیانیه ای از اقدام غیرحرفه ای و ناشایست برخی باشگاه های لیگ برتری انتقاد کرده و به کمیته انضباطی فدارسیون فوتبال و مراجع قانونی ذیربط شکایت خواهد کرد.در این اطلاعیه آمده است: متاسفانه برخی مسئولین باشگاه های لیگ برتری در رفتار غیر حرفه ای و ناشایست از مدتی قبل به چند بازیکن پرسپولیس پیشنهاداتی دادند در حالی که فصل نقل و انتقالات به پایان رسیده و چنین اقدامی به هیچ عنوان نمی تواند توجیه پذیر و اخلاق مدار تلقی شود.
متاسفانه برخی با هدف تخریب روحیه بازیکنان پرسپولیس، بر هم زدن انسجام تیمی، تضعیف تیم و همچنین تصور اینکه می توانند به راحتی این بازیکنان را در اختیار بگیرند، چنین پیشنهاداتی را در کوران مسابقات به بازیکنان ما اعلام کرده­اند. این رفتارها پیگیری قانونی و برخوردهای لازم را از طرف باشگاه پرسپولیس در پی خواهد داشت.
باشگاه پرسپولیس تمام این اتفاقات را رصد کرده و جزئیات این مسائل با خبر شده است. برخی بازیکنان پرسپولیس شرافتمندانه و در اقدامی حرفه ای و قابل تحسین همه مسایل را به باشگاه منتقل کرده و مدیریت باشگاه و همچنین سرپرست تیم از جزئیات این اتفاقات با خبر هستند. متاسفانه تاکنون چهار تیم لیگ برتری دست به چنین اقدامی زده و به سراغ بازیکنان ذخیره و حتی فیکس پرسپولیس رفته اند .. برخی از آنها از سر پرسپولیسی بودن و دلسوزی اقدام به پیشنهاد به بازیکنان پرسپولیس کرده اند و برخی به عنوان رقیب موجب تخریب روحیه تعدادی از بازیکنان پرسپولیس شده اند.
این افراد در گذشته نیز سابقه چنین اقدامی را داشته اند که متاسفانه اراده کافی برای برخورد با این اتفاقات ناشایست و غیر حرفه ای در کمیته انضباطی و سازمان لیگ دیده نشده است. لکن انتظار قانونی و حق مسلم باشگاه پرسپولیس است که مسئولین ذیربط از این گونه اقدامات جلوگیری کرده و اقدامات لازم را به عمل بیاورند.
باشگاه پرسپولیس به منظور دفاع از حق و حقوق خود و هوادارانش بدون اغماض و پرده پوشی به مراجع قانونی شکایت خواهد کرد.بدون تعارف اعلام می کنیم در صورتی که لازم باشد جرئیات این اقدامات و اسامی کسانی که به صورت مستقیم و غیر مستقیم اقدام به ارائه پیشنهاد، مذاکره و در نهایت تخریب روحیه بازیکنان و بر هم زده انسجام تیمی پرسپولیس کرده اند را به رسانه های گروهی اعلام خواهیم کرد

سردار بهترین جریمه رو براش در نظر گرفته ..تمرین کردن با تیم ب از کم کردن نصف قراردادم بدتره ....:biggrin:
این بازیکنا باید بدونن لباس چه تیمی تنشونه ..
جالبه باشگاه گفته با خیلی از بازیکنامون مذاکره کردن ...فوتبال کثیف تا این حد ..:eek:
استقلال و قلعه نوعی واقعا باید خجالت بکشن ..:razz:
 

Similar threads

بالا