معیار ازدواج 99 درصد پسران مشخص شد !

vahid.gerrard

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز

نو اندیش:
هم اکنون معیارهایی که جوانان برای ازدواج خود در نظر می گیرند به علت شرایط نامناسب اقتصادی جامعه با گذشته تفاوت بسیاری کرده است.

رئیس انجمن مددکاری ایران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری مهر با اعلام این مطلب که معیارهای ازدواج بستگی به سن افراد دارد ، گفت: پسران و دختران در سنین 18 تا 22 سالگی معمولا افرادی را برای ازدواج در نظر می گیرند که تنها از آنها خوششان بیاید و به مفهوم ازدواج فکر نمی کنند و تنها چیزی که مهم است دوست داشتن است.
دکتر مصطفی اقلیما با اشاره به اینکه معیار ازدواج 99 درصد پسران ثروت دختران است ، خاطر نشان کرد: بر اساس تحقیقات انجام شده زندگی زوجهایی که تنها بر مبنای دوست داشتن بوده و نه امکانات مالی ، چندسال بیشتر دوام نمی آورد و پس از گذشت 5 سال به دلیل مشکلات اقتصادی و عدم تفاهم از یکدیگر جدا می شوند.
وی گفت: همچنین معیار و فکر دختران و پسران برای ازدواج تا سن 24 سالگی مرتب در حال تغییر است و فکر ثابتی ندارد و در این سنین آمار طلاق بیش از سنین دیگر است اما بعد از این سن این دختران تنها کسی را برای زندگی خود انتخاب می کنند که بتوانند روی آن حساب کنند و دیگر به داشتن پول و مدرک پسر توجهی نمی کنند اما پسران دقیقا برعکس عمل می کنند و در حال حاضر فقط با توجه به پول ، مدرک ، تک فرزند بودن و شغل دختر با او ازدواج می کنند .
رئیس انجمن مددکاری تاکید کرد: دخترتان به دلیل فشار و اجبار خانواده برای ازدواج به آنها تحمیل می شود حاضر به ازدوج با پسرانی می شوند که از امکانات کافی برای زندگی برخوردار نیستند و مدرک تحصیلی بسیار پایین تر از خودشان دارند و کوچکتر نیز هستند

واقعا نمیدونم کسی هست که یه کلمه درس خونده باشه و این چرندیات رو باور کنه؟؟؟؟؟
من یه پسرم و تنها چیزی که برام مهم نیست دقیقا همین چیزاییه که اینجا نوشته!!!
تنها چیزی که واسه من و اکثر پسرا مهمه پاکی و نجابت دختره و اینکه بتونیم به دختر اعتماد کنیم!!!و چون نمیتونیم دختر با این معیارامون پیدا کنیم و دختر قابل اعتماد نمیتونیم پیدا کنیم! پس نمیتونیم ازدواج کنیم و سن ازدواج رفته بالا...البته دلیل دیگه ی بالا رفتن سن ازدواجم دقیقا نقطه ی عکس این متنه!!!!چون دخترا پول دوست هستن با پسرایی که تازه مستقل میشن ازدواج نمیکنن!!و پسر باید چند سال بره سر کار و جون بکنه تا پول جمع کنه!!!حالا من نمیدونم این متن چقد صحت داره!!!!همش دقیقا برعکس شد!!!
واسه اون دسته از پسرایی که نظرشون با این متن یکیه بگم: اصن پول دختر به درد پسر نمیخوره خداییش!!فقط توقع دختر رو میبره بالا!!!مثلا اگه یه دختر از خونواده ی متوسط بگیرین میتونین واسه تولدش یه هدیه 200 هزار تومنی بخرین ولی اگه دختره پدرش پولدار باشه نه تنها چیزی ازون پول به شما نمی ماسته بلکه باید واسه تولدش با یه حقوقه کارمندی یه هدیه 2 میلیون تومنی بخرین!!!
استارتر محترم هرچی هرجا میبینی منتقلش نکن اینجا!!!!اول خودت بخونش ببین با عقل سالم جور در میاد بعد کپیش بکن...مرسی
 

ahmadpashaei

عضو جدید
والا قرار نیست زن و شوهر باهم دشن و رقیب باشن،خوب چه عیبی داره که زن وضع مالیش خوب باشه و پسره معمولی؟!!! باهم زندگی می کنن دیگه.ولی کلا متن اصلی استارتر به نظرم خوب و جامع نیست و بیشتر به نظر من اشتباهه. الان بدبختی همه مسکن و کار با حقوق مناسبه که سن ازدواج بالا رفته. در شروع عشقم خوب اولین چیز اینه که هردو طرف از ظاهر و قیافه هم امواج مثبت بگیرن و به جنسیت اصلا ربطی نداره فاز بعدیش میشه رفتار و شخصیت و خانواده و ... . من خودم دنبال خوشگل نیستم ولی خوب باید از صورت اون دختر آرامش بگیرم و حس خوبی از بودن باهاش داشته باشم دیگه.البته هرکس فکر میکنه همسرش خوشگله ولی شاید به نظر دیگری حتی زشت باشه!! این همون امواج مثبت اولیه هست که بعدا در اثر رفتار خوب و پیدا شدن عشق باعث میشه طرف به نظر زیبا بیاد.
 

حامدیا

اخراجی موقت
من این و قبول ندارم ...که به خاطر پول دختر و تک فرزند بودنش ازدواج کنید .................

من دوتا داداشام هر دو همسرشون یا تک فرزنده یا تک دختره .....ولی این بدتر شده

بیشتر حساس هستن خانواده همسر چون تک دخترشون هستش ......

ولی این طرز فکر که به خاططر پول و موقعیت همسر باهاش ازدواج کنی این که نشد از دواج .. بریز دور

من که همچین پولی نمی خوام ...برام درکش هم مشکله
 

mahdi26465

عضو جدید
کاربر ممتاز
اولا دخترا دنبال پسر پولدارن بیشتر
دوما اصلا در زمانه ما ازدواج معنای واقعی خودشو از دست داده.اینکه دو نفر با ازدواج به کمال برسن و مکمل هم باشن و اینچیزا الان اصلا از یاد رفته و متاسفانه ازدواج به یه بازی بچه گانه تبدیل شده.
معیارهای امروز برای خانما شده پول و موقعیت اجتماعی و برای اقایون شده زیبایی و این چیزا.
یه سری چیزا که قبلا بعنوان ارزش بودن الان اصلا مطرح نیستن.
اصلا دید امروز به ازدواج متاسفانه با اون فلسفه ازدواج نمیخونه.و دلیلشم ............
بیخیال خیلی فلسفی شد
 

kayvan90

عضو جدید
خوب من تمام تلاشمو ميكنم خودم پول داشته باشم...........من جز اون يك درصدم............اين يه سودجوييه .....مفهوم ازدواج رو له كردن با اين حرف زدنها....
 

Similar threads

بالا