خدا کنه.....یادت که نرفته قرار بود یه کاریم واسه من پیدا کنیا!!!
کاش یکی از اینا بود...
جناب آقای دکتر حسنی جوشقانی دارای مدرک دکترا از مالزی......
شما چه خبر کارا خوب پیش میره؟؟؟
چشم ما که کاره ای نیستیم.
ایشالا خدا کمکت کنه.
ای بابا حسنی که مدیر گروه بود.
دوباره دردسرا شروع میشه.گیرای الکی دادن و سر وصدای بچه ها در اومدن.خدا بخیر کنه.
سلیمی رفت کجا؟







مرسی.من خوبم.شماها خوبین؟عبادت شما هم قبول حق باشه.دستیار پاچه خوار چطوره؟