کلوپ آبیدلان.

*mohsen_24

عضو جدید
کاربر ممتاز
مسولان باشگاه استقلال در تلاشند تا با رفع مشکلات اداری و ثبت، قراردادهای اعضای این تیم را ثبت کنند این در حالی است که مسئولان معتقدند شنبه تمامی قراردادها به صورت یک جا به ثبت می‌رسد و اعضای تیم استقلال که تا به حال تمامی قراردادهای خود را به باشگاه استقلال ثبت کردند، شنبه تنها پای قراردادهای خود را امضا می کنند.

گفتنی است، مسئولان تیم استقلال اعلام کردند بازیکنان قدیم و جدید تیم استقلال شنبه در هیئت فوتبال حاضر می شوند و قراردادشان را رسمی می‌کنند البته اعلام شده است که برخی بازیکنان تیم استقلال مدعی شدند که تا زمان دریافت پول نمی‌توانند در هیئت فوتبال حاضر شوند و قراردادشان را به ثبت برسانند.

گفتنی است، اعضای تیم استقلال یک نماینده از تیم از صبح در هیئت فوتبال حاضر می شود و بازیکنان تیم استقلال که قرار است قراردادهای خود را به ثبت برسانند یک به یک در هیئت فوتبال حاضر می شوند و پای قراردادهایشان را امضا می‌کنند.

مدیرعامل تیم استقلال مدعی شده است که بازیکنان تیم استقلال با رضایت کامل قرارداد خود را به امضا می رسانند زیرا قبل از حضور در هیئت فوتبال آنها مبلغی را دریافت کرده و با شرایط مناسب برای ادامه کار در تیم استقلال حاضر می‌شوند.
 

pesare abidell

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
ایول همشهری خودم;)میاریمشون اینجا.تمریشونم میزاریم جاده ساحلی ساعت 2ظهر.تیم باید سختی بکشه تا قوی بشه

ایول پس همشهری بودیم و خبر نداشتیم.
شما از بند پ (پارتی) برخورداری.
کاری داشتی به خودم بگو:smile:
 

pesare abidell

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
بله که اردو میخوایم.این مدیر عامل کچارفت،آها رفته امتحان بده،باشه منتظر میمونیم.
ولی رضا تو تو اون هوای اهواز باید بازیکن سخت کوشو با استقامتی شده باشی، بیارمت اینجا خیلی خوب جواب میدی، همون کاپیتانی رو به احتمال زیاد میدم بهت.


شما همین الان اخراجی،تو کار سرمربی دخالت کردین،چون این بازیکنای متعصبو حاضر نیستم الکی سختی بدم،همون صبحو غروب تمرین میدیم کافیه.

داداش حواست باشه با همشهری ما درست صحبت کن:smile:
 

jahan pahlevan

عضو جدید
کاربر ممتاز
خب موقع امتحاناس نمیشه زیاد اومد.
والا ما میخواستیم سر مربی بشیم اجازه ندادن گفتیم دیگه بریم تو زمین!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

تو زمین به عهده داش ابوالفضله پست اداری رو من لازم دارم هم وکیل می خوایم هم مربی بدنساز خانم ها هم مسئول درآمد زایی؟؟؟؟ کدوم رو می خوای؟
 

jahan pahlevan

عضو جدید
کاربر ممتاز
علی فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص صحبت‌های اخیر حسین فرزامی عضو هیئت مدیره استقلال، شرایط این تیم در نقل و انتقالات و اظهارات مدیرعامل باشگاه پرسپولیس صحبت‌های زیر را انجام داد.
اوضاع استقلال چطور است؟
اوضاع خیلی خوب نیست چون دوستان به تعهداتی که داده بودند عمل نکردند و ما را دچار مشکل کردند.
این دوستان چه کسانی هستند؟
منظور من حسین فرزامی است. در تاریخ ۱/۱۲/۹۰ در جلسه هیئت مدیره مصوب شد که فرزامی ریاست کمیته اقتصادی باشگاه را برعهده بگیرد. در این جلسه فرزامی خواست وظیفه جذب اسپانسر و تبلیغ روی پیراهن به عهده او باشد ولی متاسفانه اکنون با گستاخی تمام اعلام کرده که وظیفه هیئت مدیره پول آوردن به باشگاه نیست.
فرزامی نمی‌داند که در تمام دنیا هیئت مدیره و مدیرعامل با هم پولسازی می‌کنند و فقط این مسئله وظیفه مدیرعامل نیست. سؤال من از آقای فرزامی این است پس او برای چه چیزی عضو هیئت مدیره استقلال شده است؟ او فقط برای این عضو هیئت مدیره استقلال بود که تمام سفرها را با تیم بیاید، پول توجیبی‌اش را بگیرد و برای خودش ویزای شنگن اروپا را بگیرد و همه این کارها را هم به نام استقلال انجام دهد. آقای فرزامی! به غیر از این کارها آیا کار دیگری برای استقلال انجام داده‌ای؟
فرزامی گفته رویانیان مثل شیر برای پرسپولیس می‌جنگد اما مدیرعامل ما این کار را نمی‌کند.
من هم مثل شیر جنگیدم. شیر باید اسپانسر بگیرد. مگر سال‌های گذشته خودم این کار را نمی‌کردم؟ این توانایی را داشتم اما شما آقای فرزامی این وظیفه را از من سلب کردید و گفتید من برای باشگاه اسپانسر می‌گیرم. اگر قرار بود فقط مسئولیت پول آوردن به عهده مدیرعامل باشد چه نیازی به این بود که هیئت مدیره تشکیل شود؟ من که سال گذشته به تنهایی این کار را انجام دادم و یک تیم کهکشانی بستم.
آقای رسولی‌نژاد به عنوان رئیس هیئت مدیره به این مسئله ورود نمی‌کند؟
اتفاقا رسولی‌نژاد وقتی دید که این آقا کم‌کاری کرده و از وظایفش طفره رفته ۱۵ روز است که مثل من به دنبال اسپانسر برای تیم می‌گردد. من واقعا متاسفم و تمام اتفاقاتی که فرزامی سرمان آورده را از طریق مراجع قضایی پیگیری می‌کنم تا او بداند کم کاری کردن در یک نهاد دولتی چه تبعاتی دارد.
وزارت ورزش پولی که باید در اختیار باشگاه قرار می‌داده را داده است؟
وزارت ورزش هنوز بودجه‌اش مشخص نشده و آنها حتی به پرسپولیس هم پولی نداده‌اند.
پس آقای رویانیان چطور در حال یارگیری است؟
رویانیان جاهایی را سراغ دارد که می‌تواند از آنها درآمد‌زایی کند.

فرزامی در ادامه مصاحبه‌اش اشاره کرده بود اگر فتح‌الله‌زاده نمی‌توانست از عهده کارها برآید چرا برگشت؟

آقای فرزامی! شما که این صحبت را می‌کنید چرا با استعفای من موافقت نکردید؟ مگر من پس از استعفایم می‌توانستم برگردم؟ این هیئت مدیره بود که با استعفایم مخالفت کرد. تمام این سفسطه‌هایی که فرزامی می‌کند را در مراجع قضایی پیگیری می‌کنم. او یک جام را از استقلال گرفت در حالی که تیم در حال نتیجه گرفتن بود با مصاحبه‌هایی که هر روز انجام می‌داد تیم را به هم ریخت ولی اکنون که باید باشد پیدایش نمی‌شود و یک ماه است که از او بی‌خبریم.
آقای فرزامی! آن روز که گفتی برای تیم اسپانسر می‌گیرم چرا نگفتی وظیفه هیئت مدیره پول آوردن نیست و وظیفه مدیرعامل است؟ یکی از مشکلات اصلی من در این فصل این بود که پول نداشتم چرا که شما نگذاشتید من پول بیاورم حالا که پول هم نیاورده‌ای دو قورت و نیمت هم باقی است؟
این وظیفه مدیرعامل نیست که ۵۰ درصد درآمد‌زایی را برعهده داشته باشد بلکه وظیفه مدیرعامل و هیئت مدیره است. من متاسفم که آقای فرزامی رپورتاژ آگهی چاپ می‌کند و باشگاه استقلال را به سخره می‌گیرد. آقای فرزامی! من به خاطر شخص شما رفتم. من که کارم را بلد بودم. تو که مدعی بودی باید یک کاردان به استقلال بیاید چرا این کار را نکردی؟
عضو هیئت‌مدیره‌ای که نداند درآمد‌زایی به عهده همه مدیران باشگاه است نه مدیرعامل به چه دردی می‌خورد؟ شما در این مدت بیلان کاری‌ات را مشخص کن، تا به حال به ما یک آدامس هم نشان نداده‌ای چه برسد به جذب اسپانسر. یادت می‌آید ما برای پشت پیراهن اسپانسر داشتیم اما گفتی من این اسپانسر را می‌آورم و حتی اجازه دادیم پورسانتت را هم بگیری. چطور آن موقع نگفتی وظیفه تو پول آوردن نیست؟ آقای فرزامی نگذار دهانم بیشتر از این باز شود و توصیه می‌کنم سر جایت بنشینی.
قضیه رفتن قاسم دهنوی به تراکتور‌سازی چه بود؟
این مسئله اشکالی ندارد. قرار بود روز گذشته به او چکی بدهیم ولی او چهارشنبه به تراکتور‌سازی رفت. من سال گذشته تیم را به تنهایی کهکشانی بستم و امسال هم قدرت ما خیلی بیشتر از این حرف‌هاست. هواداران نگران نباشند، ما تیم را به بهترین شکل ممکن بسته‌ایم. قلعه‌نویی نام ۶ نفر را به ما داده بود و ما هم از آن لیست ۵ نفر را جذب کردیم.
اما به نظر می‌رسد جدایی تیموریان به تیم ضربه بزند.
رفتن آندو به ما ضربه زد اما این حق تیموریان بود که تیمش را انتخاب کند. من از او راضی هستم. این عرضه مدیرعامل است که یک جانشین خوب برای تیموریان پیدا کند. من هم به هواداران می‌گویم عجله نکنند و به من هم فشار نیاورند. یک هافبک قهار خارجی را جایگزین تیموریان می‌کنم.
ما با اقتدار هستیم، بی‌پول هم نیستیم فقط سرازیر شدن پول به باشگاه عقب افتاده که آن هم به دلیل بی‌تدبیری فرزامی بوده است. مطمئن باشید به زودی پول به باشگاه می‌آوریم. شما یک تیم پیدا کنید که شروع تمریناتش با ۱۷ بازیکن بوده است. ما تاکنون بهترین تیم لیگ هستیم و تیم با قدرت به کارش ادامه می‌دهد.
به نظر می‌رسد حفظ رحمتی و منتظری هم سخت باشد و حتی گفته می‌شود استقلال با دروازه‌بان تیم استرالیا مذاکراتی کرده است؟
تا روزی که به رحمتی قول داده‌ایم به تعهداتمان عمل کنیم، این اتفاق خواهد افتاد. ما بهترین دروازه‌بان ایران و آسیا را داریم و هیچ کس را جای او نمی‌آوریم. پژمان منتظری هم به خاطر استقلال و علاقه‌ای که به این تیم دارد یک پیشنهاد خوب را رد کرده و مطمئن باشید رحمتی و منتظری فصل بعد با استقلال هستند.
گفته می‌شود در حال مذاکره با فرزاد آشوبی و احمد جمشیدیان هستید؟
من فقط این را می‌گویم که چون تیموریان بازیکن بزرگی بود این مسئولیت را می‌پذیرم که به جای او یک بازیکن بزرگ بیاورم. به زودی با بازیکن پرتغالی‌ که در تست پزشکی شرکت کرده نیز قرارداد امضا می‌کنیم.
این روزها با رویانیان دچار اختلافاتی شده و درگیری‌های لفظی میان شما شکل گرفته است…
آقای رویانیان برخلاف هیچ چیزی نمی‌گویم اما برای این کسی فکر نکند از او ترسیده‌ام می‌گویم رویانیان عددی نیست که بخواهد در مورد ما حرفی بزند و من به موقع جوابش را می‌دهم. فعلا او با پول‌های باد آورده جولان بدهد و بداند جوجه را آخر پاییز می‌شمارند و مثل او بی‌جنبه نیستم که به دوستانم توهین کنم.
و سوال آخر. قرار است جام حذفی را در فصل جدید حذف کنند. شما با این مسئله موافقید؟
مسلما موافق نیستم. آیا کی‌روش به فدراسیون ما تعهد می‌دهد در صورت حذف جام حذفی تیم ملی به جام جهانی صعود کند و آیا او تضمین می‌دهد که اگر صعود نکرد نصف مبلغ قراردادش را نگیرد؟ من مطمئن هستم AFC هم با این نظر مخالفت می‌کند.

هر چی میکشی از دست این فرزامی و زرینچه هستش......
اون نجف نژاد هم که بیق دو عالمه
من این زرینچه رو از نزدیک دیدمش کلا آدم خلاصیه... ماشینش پراید مشکیه بعد می خواد برای باشگاه درآمد زایی بکنه
خداییش هییت مدیره استقلال غیر از رضایی و فتح ا... آدم بدرد بخور نداره...
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
فتح‌الله‌زاده: هواداران استقلال بدانند هنوز فتح‌الله‌زاده نمرده است

علی فتح‌الله‌زاده در گفتگویی اظهار داشت:‌ تمدید قرارداد با بازیکنان و جذب بازیکن، زمان‌بر است. وقتی بازیکنی قراردادش تمام می‌شود، در واقع باشگاه برای تمدید قرارداد باید یک بازیکن جدید بگیرد. پس تمدید قرارداد کار ساده‌ای نیست.
وی درباره اینکه برخی می‌گویند چون باشگاه استقلال پول ندارد بازیکنان برای ثبت قرارداد به هیئت فوتبال نمی‌روند، عنوان کرد: ثبت نکردن قرارداد بازیکنان ربطی به پول ندارد. ما اسیر این جو سازی‌ها نمی‌شویم. هواداران استقلال مدیرعامل خود را می‌شناسند و همه می‌دانند من کم بیار نیستم. متاسفانه عده‌ای فکر می‌کنند چون راند اول تمام شده، برنده و در حال له کردن استقلال هستند اما کجای دنیا سراغ دارید کسی پس از نیمه اول خود را برنده بداند؟ بهتر است نیمه دوم هم تمام شود و بعد اظهار نظر کنند.
فتح‌الله‌زاده عنوان کرد: از امروز جذب اسپانسر را آغاز کرده‌ام و تا دو سه روز دیگر اسپانسر می‌گیرم، چک‌های شخصی‌ام هم هست. زمستان تمام می‌شود و روسیاهی به ذغال می‌ماند. تیم قدرتمندی می‌بندیم. تنها مهره کلیدی که از دست داده‌ایم، تیموریان است اما هواداران بدانند هنوز فتح‌الله‌زاده نمرده است. برخی بازیکنان ما باید کارهای اداری را انجام می‌دادند. مهم این است که تمرینات خود را با 17 بازیکن آغاز کردیم و فردا حداقل 10 بازیکن ما برای ثبت قرارداد به هیئت فوتبال می‌روند. همه بدانند استقلال زنده و یکی از مدعیان قهرمانی است.
فتح‌الله‌زاده درباره اینکه گفته می‌شود این باشگاه با محمدرضا خلعتبری به توافقاتی رسیده، گفت: باید شرایط خلعتبری را بررسی کنیم. پیش از این شنیده بودیم که او با پرسپولیس تمام کرده و به همین دلیل باب مذاکره را با او باز نکرده بودیم اما او بازیکن بزرگی است. اگر بتوانیم خلعتبری را جذب کنیم حتما مقدمات کار را فراهم می‌کنیم ولی نمی‌خواهم به هواداران قول بی‌جهت بدهم. تاکنون با 5-6 بازیکن بزرگ حرف زده‌ام که هنوز اسمی از آنها نیاورده‌ام.
وی درباره اینکه گفته می‌شود مجتبی جباری به امیر قلعه نویی قول داده تا آخر هفته تکلیفش با استقلال روشن کند،‌ اظهار داشت: اگر او به امیر قلعه نویی قولی داده باشد من خبری ندارم اما به او پیشنهادی دادیم که اگر بپذیرد، قرارداد امضا می‌کنیم. بهتر است جباری فعلا گشت و گذار خود را در تیم‌های سپاهان و تراکتورسازی انجام دهد. به هر حال این حق اوست که به تیمی برود که پیشنهاد بیشتری می‌دهد. مجتبی جباری هم مثل سایر بازیکنانی است که قراردادشان با استقلال تمام شده است.
فتح‌الله‌زاده در ادامه گفت و گو در خصوص جذب بازیکن خارجی تصریح کرد: از قلعه نویی اجازه خواستم از 4 بازیکن خارجی که می‌توانیم جذب کنیم یک بازیکن را با مسئولیت خودم انتخاب کنم. چون تیموریان را من از دست داده‌ام و با وجود فشاری که به خاطر از دست دادن آندو وارد می‌شود، باز از او تشکر می‌کنم. تیموریان سال گذشته محبت زیادی به ما داشت و همیشه یک بازیکن خوب برای ما بود اما رقم سه میلیارد تومانی باشگاه قطری پیشنهاد بالایی است که کمتر بازیکنی است چنین پیشنهادی را رد کند.
وی درباره اینکه گفته می‌شود به دلیل مشکلات مالی شاید این تیم به ترکیه نرود، گفت: دوستان می‌خواهند ما را بازنده اعلام کنند اما اگر من همه جیب‌هایم را بتکانم پول ترکیه از آن درمی‌آید. قطعا 10 تیر برای برگزاری اردو به ترکیه می‌رویم. هواداران مطمئن باشند به زودی پول به باشگاه می‌رسد و وزارت ورزش هم به ما کمک می‌کند. عده‌ای می‌خواهند عمدا جو را علیه ما کنند اما در فصل جدید مشخص می‌شود که چه تیمی قدرتمند است.
وی در پایان در جواب این پرسش که امیر قلعه‌نویی قراردادش را ثبت نمی‌کند، گفت: قلعه‌نویی احتیاجی به ثبت قرارداد ندارد. او با ما قرارداد سفید امضا کرده و حرفش حجت است.
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
اقای رویانیان تو را به خدا پوست مرغ ها را دور نریز؟!

محمد رحمانی در وبلاگ امت حزب الله نوشت:
به همسایه ها گفت بود تو را به خدا پوست مرغ هایتان را دور نریزید بدهید به ما !!
می گفت شب ها وقتی بچه هاش بهانه شام می گیرند از روی ناچاری قابلمه را پر از آب میکنه و روی گاز میزاره تا بجوشید و بچه ها در رویای غذا به خواب برن!
فقیر بود اما صورتش را با سیلی سرخ نگه می داشت، زن بیوه با هزار امید می امد جلوی خیریه مسجد می‌ایستاد تا شاید با گرفتن اندک برنج هندی و پاکستانی صبح خود و کودکانش را شب کند.
اشتباه نکنید ماجرا افسانه نیست عین واقعیته، داستان مال 100 سال پیش نیست مال همین روزگاره روزگاری که عده ای از گشنگی می میرند و عده ای دیگر از پر خوری ...
اینجا تهران است پایتخت ایران اسلامی همانجا که شعار عدالت میدهد، عدالت علی؟!
راستی چه نام آشنایی است علی !
راستی چرا امیر المومنین تیم فوتبال نداشت؟
فکر کنم مولا ضد فوتبال بوده!
راستی اگر امام زمان بیاید تکلیف فوتبال چه می شود؟
امام زمان بودجه پرسپولیس را می‌دهد یا نه؟
یادش به خیر چقدر زود می گذرد، عجب دنیای کوچکی است!
رفقا یادتان هست یادتان هست آن روزی که برای حمایت از مظلوم پا به استادیوم گذاشتیم چه شد؟!
یادتان هست حبیب کاشانی بعد از بازی یک هو سر کله اش پیدا شد؟
ان روز به کاشانی که لیدر ها دوره اش کرده بودند، گفتم حاجی ، برادر شهید! جای تو میان اینها نیست فردا روز دیگر امت حزب الله تو را نمی پذیرد، قلدری هلم داد و برای سلامتی حاجی شان صلوات فرستاد و رفتند!
و چه زود همان ها با فحش خواهر و مادر به سراغ حاجی شان رفتند؟!
ای کاش هیچ وقت پای حاجی ها به فوتبال باز نمی شد
ماجرای امروز رویانیان دیدن دارد، سردار دیروز حالا برای خودش لاتی شده دلالی شده، به راحتی بیت المال را به حلق عروسک هایش می ریزد، راستی آقای رونیان پوست مرغ های خانه ات را چه می کنی؟!
ای کاش همانکزاواتی ها در فوتبال می ماندند، ای کاش اسپانسر فوتبال به جای شرکت های دولتی، نظامی و... همان شرکت اب‌جو سازی بود، دیگر ان وقت تکلیفمان روشن بود سرمان را بالا می گرفتیم و می گفتیم، خب بیت المال که نیست !
با لحن طلبکارانه‌ای می گفتیم همین پول ها را خورده‌اند که هر روز سر از یک پارتی شبانه در می‌اورند. اما امروز سرهایمان باید پایین باشد، راستی آقای رویانیان با بودجه دولتی باشگاهت با آن BMW ها BENZ ها و Porsche چقدر پوست مرغ می شه خرید ؟
 

sami.20

عضو جدید
تاریخ باخت مجدد لنگ برای فصل بعد مشخص شد....

دربي هفتاد و پنجم در هفته ششم ليگ برتر



لنگ و استقلال در هفته ششم ليگ برتر فوتبال به مصاف هم مي‌روند.

مراسم قرعه کشي دوازدهمين دوره رقابت‌‌هاي فصل ليگ برتر فوتبال از ساعت 15 در محل سازمان ليگ آغاز شد.

با انجام قرعه‌کشي مشخص شد تيم‌هاي لنگ و استقلال دربي هفتاد و پنجم را بايد در هفته ششم در تاريخ 2 يا 3 شهريور برگزار کنند.
 

rfa_65

عضو جدید
کاربر ممتاز
برنامه کامل نیم فصل اول دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال + تایخ بازی ها

خبرگزاری فارس: قرعه کشی دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال برگزار و برنامه کامل دور رفت مشخص شد.



به گزارش خبرگزاری فارس، مراسم قرعه کشی دوازدهمین دوره لیگ برتر با حضور غلامررضا بهروان سرپرست سازمان لیگ و نمایندگان باشگاهها برگزار شد.
برنامه کامل نیمفصل اول لیگ برتر به شرح زیر است(نام تیمهای میزبان اول آمده است.)
* هفته اول 29 و 30 تیر ماه(پنج شنبه و جمعه)
داماش- فولاد خوزستان
نفت آبادان- پرسپولیس04
فجرسپاسی شیراز- ذوب آهن
استقلال- آلومینیوم هرمزگان
صبای قم - پیکان
تراکتورسازی- سایپا
گهر زاگرس - ملوان
سپاهان- مس کرمان
نفت تهران- راهآهن
* هفته دوم 2 و 3 مرداد(دو شنبه و سه شنبه)
آلومینیوم هرمزگان- داماش
ذوب آهن - صبا
فولاد- سپاهان
پرسپولیس04- فجر
ملوان- نفت آبادان
سایپا - استقلال
راه آهن- گهر زاگرس
مس کرمان- نفت تهران
پیکان- تراکتورسازی
* هفته سوم 9 و 10 مرداد(دوشنبه و سه شنبه)
داماش- پیکان
فجر سپاسی- نفت آبادان
فولاد- سایپا
نفت تهران- آلومینیوم هرمزگان
صبای قم- ملوان
گهر زاگرس- پرسپولیس04
تراکتورسازی- مس کرمان
سپاهان- راه آهن
استقلال- ذوب آهن
* هفته چهارم 15 -16 مرداد(یکشنبه و دوشنبه)
سایپا - داماش
نفت آبادان- نفت تهران
آلومینیوم هرمزگان- فولاد
ملوان - فجر
پرسپولیس04 - صبای قم
پیکان- گهر زاگرس
مس کرمان- استقلال
راه آهن- تراکتورسازی
ذوب آهن- سپاهان
* هفته پنجم 27-28 مرداد(جمعه و شنبه)
داماش- پرسپولیس04
تراکتورسازی - نفت آبادان
فولاد- مس کرمان
صبای قم- فجر
آلومینیوم- راه آهن
سپاهان- سایپا
گهر - ذوب آهن
نفت تهران- پیکان
استقلال- ملوان
* هفته ششم 2-3 شهریور(پنج شنبه و جمعه)
مس کرمان- داماش
نفت آبادان- صبا
راه آهن - فولاد
فجر- گهر زاگرس
سایپا - آلومینیوم هرمزگان
ذوب آهن- تراکتورسازی
ملوان- نفت تهران
پیکان - سپاهان
پرسپولیس04- استقلال
* هفته هفتم 7-8 شهریور(سه شنبه و چهارشنبه)
داماش- ملوان
گهر - نفت آبادان
فولاد- پرسپولیس04
سپاهان - فجر
آلومینیوم هرمزگان- مس کرمان
تراکتورسازی- صبای قم
سایپا - راه آهن
نفت تهران- ذوب آهن
استقلال - پیکان
* هفته هشتم 24 و 25 شهریور(جمعه وشنبه)
فجر - داماش
نفت آبادان - سپاهان
ذوب آهن - فولاد
پیکان- آلومینیوم هرمزگان
صبای قم- گهر زاگرس
مس کرمان- سایپا
ملوان - تراکتورسازی
راه آهن- استقلال
پرسپولیس04 - نفت تهران
* هفته نهم 1 و 2 مهر ماه(شنبه و یکشنبه)
داماش - راه آهن
فولاد - ملوان
آلومینیوم - نفت آبادان
سایپا - پیکان
مس - ذوب آهن
تراکتور - گهر

نفت تهران - صبا
سپاهان - پرسپولیس04
استقلال - فجر
* هفته دهم 6 و 7 مهر ماه(پنج شنبه و جمعه)
نفت آبادان - استقلال
فجر - تراکتور
صبا - داماش
گهر - نفت تهران
راه آهن- مس
پیکان - فولاد
پرسپولیس04 - آلومینیوم
ملوان - سپاهان
ذوب آهن- سایپا
* هفته یازدهم 28 و 29 مهر(جمعه و شنبه)
داماش- ذوب آهن
فولاد - نفت آبادان
آلومینیوم - فجر
سایپا - پرسپولیس04
مس - ملوان
راه آهن- پیکان
نفت تهران- تراکتور
سپاهان - گهر
استقلال - صبا
* هفته دوازدهم 5 و 6 و 7 آبان(جمعه و شنبه و یکشنبه)
نفت آبادان- داماش
فجر - نفت تهران
صبا - سپاهان
گهر - فولاد
تراکتور - استقلال

پیکان - مس
پرسپولیس04 - راه آهن
ملوان - سایپا
ذوب آهن- آلومینیوم هرمزگان
* هفته سیزدهم 26 و 27 آبان(جمعه و شنبه)
داماش - گهر
فولاد - فجر
آلومینیوم - صبا
سایپا- نفت آبادان
مس - پرسپولیس04
راهآهن - ملوان
پیکان- ذوب آهن
سپاهان - تراکتور
استقلال - نفت تهران
* هفته چهاردهم 1 و 2 آذر(چهارشنبه و پنج شنبه)
نفت آبادان - مس
فجر - سایپا
صبا - فولاد
گهر - استقلال
تراکتور - داماش
نفت تهران - سپاهان
پرسپولیس04 - پیکان
ملوان - آلومینیوم
ذوب آهن- راه آهن
* هفته پانزدهم 6 و 7 آذر(دوشنبه و سه شنبه)
داماش - نفت تهران
فولاد - تراکتور
آلومینیوم - گهر
سایپا - صبا
مس- فجر
راه آهن- نفت آبادان
پیکان - ملوان
سپاهان - استقلال
پرسپولیس04 - ذوب آهن
* هفته شانزدهم 11 و 12 آذر(شنبه و یکشنبه)
نفت آبادان - ذوب آهن
فجر - پیکان
صبا - راه آهن
گهر - مس
تراکتور - آلومینیوم
نفت تهران - سایپا
سپاهان - داماش
استقلال- فولاد
ملوان - پرسپولیس04
هفته هفدهم 17 و 18 آذر(جمعه و شنبه)
داماش - استقلال
فولاد - نفت تهران
آلومینیوم- سپاهان
سایپا - گهر
مس - صبا
راه آهن- فجر
پیکان - نفت آبادان
پرسپولیس04 - تراکتورسازی
ذوب آهن- ملوان

Qaynaq : خبرگزاری فارس
 

h@med_1

عضو جدید
کاربر ممتاز
در نشستی که در محل اتحادیه باشگاه‌ها برگزار شد و در آن بازیکنان تیم‌های مختلف نیز حضور داشتند سیدمهدی رحمتی با اکثریت آرا به عنوان دبیر اتحادیه بازیکنان فوتبال انتخاب شد. قرار است جلسات اتحادیه 10 روز یک‌بار برگزار شود.
 

1992.sarina

عضو جدید
خلعتبری: با استقلال تمام کرده‌ام


بازیکن فصل قبل تیم فوتبال الوصل امارات گفت که با استقلال به توافق رسیده است.
به گزارش مشرق ، محمدرضا خلعتبری ساعت 4 بامداد یکشنبه وارد ایران شد. او در فرودگاه امام خمینی (ره) گفت: «با استقلال تقریبا تمام کرده ام و به احتمال 70 درصد به این تیم می پیوندم، مگر آنکه باشگاه های خواهانم در امارات شرایط مرا بپذیرند.»

اما موضوعی که باعث می شود شایعه حضور خلعتبری در استقلال قوت یابد، حضور شهراد ناظمی است. بعد از رفتن تیموریان به قطر بود که قلعه نویی مصاحبه تندی انجام داد و این ایجنت را متهم کرد که بازیکنان بزرگ را به پرسپولیس می برد و بازیکنان بزرگ استقلال را از این تیم خارج می کند. ناظمی گفته است که با انتقال خلعتبری به استقلال می خواهد این اتهام را از خودش دور کند.

خلعتبری که پیش از این چندین بار گفته بود که در ایران فقط برای پرسپولیس بازی می کند و رویانیان هم در این زمینه از او قول گرفته بود، ظاهرا قرار است این بار هم مانند سال های قبل زیر حرفش بزند و سر از تیم دیگری دربیاورد.
البته شاید دلیل این چرخش ناگهانی خلعتبری به انتخاب احتمالی متسو برای نیمکت سرخپوشان هم برگردد.
گفته می شود فتح الله زاده به دنبال جواد نکونام هم هست.

 

h@med_1

عضو جدید
کاربر ممتاز
به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، 6 بازیکن استقلال پس از تمرین صبح امروز استقلال با حضور در هیات استان قراردادهای‌شان را به ثبت رساندند.
هاشم بیگ‌زاده، ایمان مبعلی، میلاد میداودی، میثم بائو، امیرحسین صادقی و سیاوش اکبرپور 6 بازیکنی بودند که امروز قرارداد‌های‌شان را با استقلال رسمی کردند.



 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
شعار هوادار ایتالبا در بازی دیشب خطاب به دروازبان انگلیس

هر کی که قرمز بپوشه آبی سوراخش میکنه:w25::w25:
رضــــــــــــــــــــا.........سانسور کردم بعدا بهت میگم!!!!
خیلی باحال بود،دمت گرم داداش!!!!
 

pesare abidell

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
رضــــــــــــــــــــا.........سانسور کردم بعدا بهت میگم!!!!
خیلی باحال بود،دمت گرم داداش!!!!

محمد ....خودت:D
دیشب بعد پنالتی ها خواستم بزنگم گفتم شاید خوابی.
لنگی پاره پاره ..... دوباره:neutral::neutral:
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
بیانیه کانون هواداران استقلال : به افتخار آنها که از جان و مالشان گذشتند ، تا ابد خبردار می ایستیم !

هنوز آن قدر از سالهای دفاع مقدس ملت غیور این مرز و بوم علیه متجاوزان به این خاک پرگهر نمی‌گذرد که از خاطرمان محو شده باشد.در آن سال ها و در آن جنگی که بر ما تحمیل شد ،دنیا مردانی را شاهد بود که برای دفاع از کیان خویش از همه چیز و همه کس گذشتند و مکتبی را پایه گذاری نمودند که زبان در وصف آن قاصر شد .
در مکتب آنان ، گرفتن حق و البته عدالت محوری ساده ترین خواسته شان بود و همگان با یک اندیشه راهی شدند ،دفاع از حق و عدالت.... و حال ما مانده ایم ،با حقانیت و عدالتی فراموش شده و سخنانی که همچنان ناگفته باقی مانده است.
اظهارات اخیر مدیر عامل باشگاه فرهنگی ! ورزشی پرسپولیس جناب آقای سردار رویانیان ، تبعیض ها و ناعدالتی های صورت گرفته و البته رفتار عجیب و توهین آمیز هواداران منتسب به باشگاه ایشان ،ما را بر آن داشت تا نکاتی را صرفاً محض اطلاع گوشزد کنیم چرا که گویا گوشها ناشنوا و چشمها نابینا شده اند!
- دوستان عزیز پرسپولیسی ؛ سرداران واقعی این کشور عزیزانی هستند که از جان و مال خود برای دفاع از این مرزو بوم گذشتند و ما استقلالی ها با احترام به افتخار این عزیزان تا ابد خبردار می ایستیم .همانهایی که اتفاقا در روز جانباز اعضای باشگاه و کادر فنی تیم ما مخلصانه و خالصانه و عاشقانه به دیدارشان شتافتند و بر دست و پیشانی آنان بوسه زدند. از نظر ما سردار واقعی آن جانباز پرسپولیسی است که 20 سال بدون هیچ حرکتی ، تخت بیمارستان تنها مونس اوست و آبی ترین مدیر عامل دنیا بر پیشانی قرمزین هوادار شما از سر مهر و قدرشناسی بوسه زد.
- سردار عزیز ؛ حتما بودید و دیدید بنر نصب شده در محل تمرینتان را ! در باورمان نمی گنجد که در قبال این حرکت سکوت پیشه کرده باشید !
سردار عزیز ؛ نکند گوشمان کر ، زبانمان لال شما هم بدتان نمی آمد که شاهد و موافق این عمل هوادارانتان باشید ؟! نه ، بعید می دانیم سردارانی که ما در ذهنمان ساخته و پرداخته کرده ایم همانایی که از جان خود نیز برای حفظ این مرز و بوم گذشتند هرگز دنبال پست و مقام و شهرت باشند و شما هم که سردار رویانیان هستید نباید تافته جدا بافته باشید.
هرگز دوست نداریم شعار چند هوادار ، هورای چند همراه ، بنر چند در چند متر پر حرف و حدیث و ... خدای ناکرده ،ارزشهای انقلابی یک سردار را از بین ببرد ! ما مانده ایم معطل که چرا سردار پرسپولیسی ها هیچ واکنشی به لمپنیسم و تحقیر افراد به خاطر تمجید ،از خود نشان نداد !
سردار عزیز؛ یادتان باشد که شما سردار انقلاب و دفاع مقدسید و مبادا شهرت و محبوبیت چند روزه در عالم فوتبال بر روحیات شما سایه افکند که مردمان این دیار سالهاست که با نگاهی ویژه به شما و امثال شما زل زده اند و در هوایتان نفس کشیده اند.
...ودر آخر..
با تو هستم ، هوادار عاشق آبی !
به این جمله خوب توجه کن : تخریب پرسپولیس در استقلال ممنوع!
مسئولان استقلال بر خلاف هم ترازانشان در باشگاه رقیب صمیمانه از شما خواسته اند که از هرگونه مقابل به مثل جلوگیری شود چرا که باشگاه فرهنگی ، ورزشی استقلال همچون همیشه با جدیت به دنبال حفظ حرمت ها و اشاعه فرهنگ غنی استقلالی است و هواداران استقلال همیشه و همه جا ثابت کرده اند که احترام و اخلاق و روحیه جوانمردی و ورزشکاری همه جا برایشان حرف اول را می زند و هرگز با تکیه بر بی اخلاقی و لودگی در مسیری گام نگذاشته و نخواهند گذاشت.
و این است مکتب استقلال : با اخلاق مداری ، اتحاد و هم دلی ، پیش بسوی قهرمانی

کانون رسمی هواداران باشگاه استقلال
 

h@med_1

عضو جدید
کاربر ممتاز
[h=2]سردار آبی‌ها هم با پول آمد/جذب اسپانسر ۹ میلیارد تومانی برای استقلال[/h]
سردار محمد صلاحی در جلسه هیئت مدیره استقلال به عنوان قائم مقام اقتصادی این باشگاه انتخاب شد. وی در اولین اقدام قصد دارد اسپانسر ۹ میلیاردی برای استقلال بیاورد.
صلاحی در این باره به فارس گفت: “برای آنکه بازیکنان و هواداران استقلال به هیچ عنوان دغدغه مالی نداشته باشند برای شروع کارم در این باشگاه مردمی و پرطرفدار یک اسپانسر ۹ میلیارد تومانی برای فصل آینده جذب کردم تا دیگر بازیکنان استقلال دغدغه پول نداشته باشند.”
 

1992.sarina

عضو جدید
طنز
مديرعامل:
سلام كريم جون، مياي تو تيم ما؟
بازيكن: نه نميام!
مديرعامل: اگر بهت يك ميليارد و نيم بدم؟
بازيكن: نه نميام!
مديرعامل: اگر بهت يه ماشين بالاي سيصد ميليوني بدم؟
بازيكن: نه نميام!
مديرعامل: ديگه داري دندون گردي ميكني ها، جهنم و ضرر! يه پوستر از خودم ميدم بچسبوني به ديوار اتاقت!
بازيكن: راست ميگي؟ بگو به خدا!
مديرعامل: باور كن... يه عكس از خودم دارم كه از توش كلي جذبه زده بيرون!
بازيكن: همونكه بخاطرش كلي بازيكن ها دوستت دارند؟
مديرعامل: بعله... پس چي؟!
بازيكن: باشه ميام، فقط بايد قول بدي اون پوسترت رو به كس ديگه اي ندي ها؛ نگهش دار تا من بيام؛ باشه؟!
مديرعامل: باشه بابا، تو هم چقدر سيريشي، خوش تيپ نديدي مگه؟ من از اين پوسترها زياد دارم، بدو بيا!
بازيكن: يه چيز ديگه بگم؟
مديرعامل: چيه كارت سوخت مي خواي؟
بازيكن: نه بابا... كارت سوخت رو مي خوام بذارم سر قبرم؟ ميگم شما كه انقدر خوب حرف ميزني «كه وقتي بازیکنان تو را می بینند عاشقت می شوند» ميشه يه سي دي از صدات رو هم به من بدي؟ قول ميدم عوضش خوب بازي كنم و برات كلي گل بزنم!
مديرعامل: ديگه روت رو زياد نكن ديگه... نخير نميشه؛ اون رو گذاشتم باهاش كريس رونالدو و مسي رو جذب كنم!

*در همان راستا كه در بالا گفته شد يكي از مسافران پرواز تهران- مشهد بخشي از صداي كاپيتان پرواز را برايمان ارسال كرده است كه در زير متن پياده شده آنرا مي خوانيد:
كاپيتان: با سلام و خير مقدم خدمت شما مسافران محترم. مقصد ما مشهد است و با توجه به شرايط آب و هوايي پيش‌بيني مي‌كنيم كه 75 دقيقه بعد در فرودگاه مشهد فرود بياييم. پيشاپيش آرزوي قبولي زيارات شما را داشته و از شما التما....بعله، من همان كاپيتان قبلي هستم. همين الان به بنده اطلاع دادند مديرعاملي كه پيش از اين به بازيكنانش در هنگام عقد قرارداد ماشين هديه مي داد، پولدار شده است و اقدام به هديه دادن هواپيما كرده است. با توجه به اينكه اين هواپيما نيز به يكي از بازيكنان هديه داده شده است، صاحب جديد هواپيما دستور داده اند سر هواپيما را بچرخانيم سمت كيش! از اين رو آرزوي قبولي زيارت را پس گرفته و بجايش برايتان سواحلي نيلگون با انواع مخلفات را آرزومنديم. به جاي ما هم حال كنيد! صاحب جديد هواپيما گفته اند هر كس ناراحت است مي تواند همين الان پياده شود!
 

Similar threads

بالا