کلوپ طرفداران پرسپولیس

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
برای کمک به زندانیان جرائم غیر عمد صورت گرفت/ حضور پروین و مهدوی کیا در زورخانه

ارتش سرخ دات كام: علی پروین و مهدی مهدوی کیا با حضور در زورخانه چیذر به زندانیان جرائم غیر عمد کمک کردند. با دعوت ستاد دیه استان تهران از باشگاه پرسپولیس برای حضور در مراسم کمک به زندانیان جرائم غیر عمد، علی پروین و مهدی مهدوی کیا به عنوان نماینده باشگاه پرسپولیس در این مراسم حضور پیدا کردند. شیرینی نماینده باشگاه پرسپولیس هم در این مراسم حضور داشت. در پایان این مراسم به 10 نفر از زندانیان غیر عمد کمک های ویژه ای شد.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
واکنش سرپرست استقلال به اتفاقات تمرین پرسپولیس

ارتش سرخ دات كام: سرپرست تیم استقلال گفت: «هیچوقت فکر نمی کنم خدای ناکرده اتمسفر و ادبیات فوتبال ارزش های انقلابی یک سردار را از بین ببرد.» میرشاد ماجدی درباره اتفاقات رخ داده در تمرین صبح روز شنبه تیم پرسپولیس و اظهارات مجری مراسم عنوان کرد: «معتقدم رویانیان از مردان ارزشی نظام است و به طور حتم با عوامل نصب آن بنر برخورد می کند. هیچوقت فکر نمی کنم خدای ناکرده، تاکید می کنم خدای ناکرده اتمسفر و ادبیات فوتبال ارزش های انقلابی یک سردار را از بین ببرد. اطمینان دارم رویانیان اجازه نخواهد داد که بحث لمپنیسم و تحقیر افراد به خاطر تمجید از خود صورت پذیرد.»

وی ادامه داد: «در بحث مجری برنامه هم باید بگویم هر فردی برای خنداندن باید کارهایی انجام بدهد اما چه خوب که این حرف ها در ذهن بماند. هر کلام آدمی مانند دست نوشته ای است که از مغزش بیرون می آید. برخی دست نوشته ها را باید با قیمت بالا بخریم اما برخی دست نوشته ها هستند که قابل خواندن نیستند و باید در سبزی فروشی آنها را پیدا کرد. ان شاءالله دوستان مجری حرف هایشان که نشان از دست نوشته های مغری آنهاست، دور ریختنی نباشد. امیدوارم حرف های مجری برنامه تمرین صبح پرسپولیس فقط مزاح باشد. اگر هم مزاح است بداند، استقلال نام بزرگی در ایران و آسیاست و همه برای موفقیت این تیم تلاش می کنند. به جای اینکه استقلال و پرسپولیس را سخره کنند، به این تیم ها آموزش داده و از آنها آموزش گرفت.»

ماجدی تاکید کرد: «بزرگی استقلال با حرف های مع الفارق از بین نمی رود. به این امید که استقلال و پرسپولیس روزی در آسیا با هم بخندند و نه اینکه به هم بخندند.»
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
نیم صفحه اول مطبوعات ورزشی

ارتش سرخ دات كام: به روال هر روز صبح نيم صفحه اول مطبوعات ورزشي چاپ صبح امروز (یکشنبه) کشور را بررسي مي کنيم :


















 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
مذاکرات اوليه پرسپوليسي*ها با مربي پرتغالي
مانوئل خوزه دوشنبه وارد ايران مي*شود

مانوئل خوزه براي مذاکره حضوري با مسئولان باشگاه پرسپوليس دوشنبه وارد ايران مي*شود.

مسئولان باشگاه پرسپوليس با سه گزينه براي هدايت اين تيم وارد مذاکره شده*اند و پس از اينکه متسو به ايران آمد و مذاکرات خود را با پرسپوليسي*ها انجام داد حالا منتظر جواب رويانيان است.

مسئولان باشگاه پرسپوليس با مانوئل خوزه نيز موارد مذاکرات اوليه را انجام داده اند و با اين گزينه پرتغالي به جمع*بندي*هاي خوبي رسيدند.

خوزه قرار است روز دوشنبه وارد ايران شود و نشستي با محمد رويانيان مديرعامل پرسپوليس در خصوص هدايت اين تيم داشته باشد.

روز گذشته مصطفي دنيزلي رسماً از سرمربيگري پرسپوليس استعفا کرد.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
افزایش شانس خوزه مانوئل برای رسیدن به نیمکت پرسپولیس

ارتش سرخ دات كام: خوزه مانوئل به همراه کالدرون و متسو سه گزینه مربیگری پرسپولیس هستند که نام آنان در سایت رسمی باشگاه درج شده است. در این میان خوزه مانوئل صدرنشین نظرسنجی، شانس بیشتری نسبت به دو گزینه دیگر دارد.مقامات نزدیک به باشگاه پرسپولیس می گویند که شانس متسو با توجه به مخالفت برخی از هواداران این تیم که در تمرین روز گذشته مخالفت خود را با انتخاب وی ابراز داشته اند کم شده است.

در این میان مدیرعامل پرسپولیس تأکید کرده است که پخش تراکت علیه متسو هدفمند بوده و او تحت تأثیر این جوسازی ها قرار نمی گیرد. مانوئل فردا به تهران می آید و با توجه به وعده رویانیان مبنی بر معرفی سرمربی در روز دوشنبه، به نظر می رسد او سرمربی فصل آینده پرسپولیس باشد.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
نورمحمدی:استقلالی ها برای ما جوسازی می کنند/ تیم ما کامل است،فقط یک مربی بزرگ می خواهیم

ارتش سرخ دات كام: رضا نورمحمدی مدافع میانی پرسپولیس معتقد است در فصل جدید تمرکز تمام بازیکنان برای جبران ناکامی های فصل گذشته است و پرسپولیس تیم کاملی را تشکیل داده است.

او ابتدا در مورد تمرینات پرسپولیس می گوید:«تمرینات منظمی داریم و زیر نظر مربی بدنساز تمرین می کنیم. بازیکنان جدید هم به تیم اضافه شده اند تا تیم ما کامل شود. تمرینات ما هر روز بهتر می شود تا آماده حضور در مسابقات شویم.ما در این 10 روزه کار بدنی کردیم هرچند که بسیاری از نفرات همراه تیم نبودند. رویانیان در حال مذاکره است تا سرمربی تیم را انتخاب و معرفی کند. الان دوره بدنسازی هستیم و مشکلی نداشتیم اما امیدوارم سرمربی تیم هرچه سریعتر انتخاب شود تا به مشکل نخوریم.»

او ادا مه می دهد:« چون فصل قبل یک مربی بزرگ مثل دنیزلی داشتیم و ایشان نتوانست به دلیل مشکلات شخصی با ما ادامه دهد الان باشگاه دنبال یک مربی بزرگ است تا با این بازیکنان خوب تیم هرچه سریعتر به هماهنگی و آمادگی برسد تا از همان بازی اول شخصیت قهرمانی را نشان دهیم.»

نورمحمدی در مورد موضع گیری های اخیر پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات تاکید می کند:« مدیران در فصل نقل و انتقالات همیشه چنین مسایلی را با هم دارند. مدیرعامل ما با برنامه در فصل نقل و انتقالات عمل کرد و چون عملکرد خوبی داشت و استقلالی ها نتوانستند عملکرد خوبی داشته باشند به همین دلیل جوسازی می کنند. مدیر ما تمام تلاشش را کرده و تیم بسیار خوبی بسته است و الان هم دنبال یک مربی بزرگ برای پرسپولیس است. دعواهای مدیریتی همیشه هست و بازیکنان زیاد در این مسایل دخالت نمی کنند.»
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
کاظمی: در صورت عدم موافقت AFC جام حذفی از هفته ششم آغاز می شود

ارتش سرخ دات كام: دبیر سازمان لیگ گفت: در صورتی که مسئولان AFC با حذف جام حذفی موافقت نکنند، این مسابقات از هفته ششم به بعد آغاز خواهد شد. علی کاظمی در حاشیه مراسم قرعه کشی لیگ دوازدهم به نمایندگان باشگاه ها گفت: هنوز AFC پاسخ استعلام ما در مورد برگزار نشدن جام حذفی را اعلام نکرده است. در صورتی که AFC با حذف جام حذفی موافقت نکند، مسابقات جام حذفی از هفته ششم به بعد لیگ برتر آغاز می شود.

وی ادامه داد: از هفته اول لیگ برتر مسابقات را در شب برگزار می کنیم و ورزشگاه های ما اگر مشکل نور دارند، هر چه سریع تر آن را برطرف کنند. تمام بازی ها در ماه مبارک رمضان در شب برگزار می شود.

دبیر سازمان لیگ با اشاره به فشردگی برنامه مسابقات از باشگاه ها عنوان کرد: به خاطر این برنامه فشرده عذرخواهی می کنم و امیدوارم AFC با حذف جام حذفی موافقت کند که در آن صورت ما شرایط بهتری خواهیم داشت. در این برنامه ریزی نظر کی روش تا حد زیادی تامین شده است. البته مختصر تغییراتی داشته ایم و امیدوارم نظر کی روش تامین شود و برنامه مسابقات لیگ از این فشرده تر نشود.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
تماس ستاره*هاي پرسپوليس با شهریار
خبرنگار ورزشی سايت «جهان» از تماس ستاره*هاي جديد پرسپوليس با علي دايي براي نشستن وي بر روي نيمكت پرسپوليس خبرداد.

در حالی که سردار رویانیان این روزها مشغول رایزنی برای جذب یک مربی خارجی است و گفته می شود برونو متسوی فرانسوی کارش با سرخپوشان تمام شده است و بزودی روی نیمکت پرسپولیس خواهد نشست، خبر می رسد که ستاره های جدید پرسپولیس که خریداری آنها در این فصل تبعاتی را برای رویانیان داشته و سرو صدای فراوانی بپا کرده است طی تماس هایی با علی دایی آرزو کرده*اند که وی سرمربی بعدی این تیم باشد.

یکی از نزدیکان دایی با تایید این خبر به همکار ما گفت: این نفرات علی دایی را خیلی قبول دارند و اگر سید مهدی رحمتی را به آنها اضافه کنید همان نفراتی می*شوند که دایی دو فصل قبل نامشان را در لیستی به حبیب کاشانی داده بود. آنها به دایی لطف دارند و اخیرا هم با ایشان تماس*هایی داشته*اند.

این موضوع درحالی مطرح می*شود که خبر می رسد رویانیان پیش از این دایی را برای سرمربیگری سرخپوشان مد نظر داشت و حتی برخی از نفرات جدید پرسپولیس با هماهنگی علی دایی به این تیم ملحق شدند.

از سوی دیگر امروز یکی سایت های خبری مدعی شد که دایی برای رسیدن به نیمکت پرسپولیس یک مخالف جدی که مقامش خیلی بالاتر از رویانیان است دارد.

موضوع بی*مربی بودن پرسپولیس و بستن تیمی که سرمربی خود را نمی شناسد از اتفاقات عجیب فوتبال ما است که این روزها منتقدان فروانی به آن اشاره می کنند.

مدیرعامل پرسپولیس گفته است که تا روز دوشنبه سرمربی این تیم را معرفی می کند
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
گلر خارجی سرخ ها به زودی به تهران می آید

ارتش سرخ دات كام: در شرایطی که همه چیز در باشگاه پرسپولیس زیر سایه انتخاب سرمربی جدید قرار گرفته، هواداران پرسپولیس نگران کاستی های این تیم در فصل نقل و انتقالات هستند. با این حال سردار رویانیان همچنان پیگیر وضعیت نقل و انتقالات پرسپولیس است و در کنار مذاکره با مربیان خارجی با بازیکنان مورد نظرش برای فصل آینده هم مذاکره می کند.

پس از آنکه باشگاه پرسپولیس با یک دروازه بان صربستانی به توافق رسید، کمیته فنی این تیم در نقل و انتقالات چند گلر دیگر را هم از منطقه بالکان معرفی کرده است که عملکرد آن ها زیر ذره بین باشگاه قرار دارد.
قرار است پس از جمع بندی شرایط، بهترین گزینه برای امضای قرارداد با پرسپولیس وارد تهران شود. فرآیندی که به نظر می رسد انتخابش دستکم تا اواسط هفته آینده ادامه خواهد داشت اما هواداران نباید نگران وضعیت دروازه بان دوم تیمشان باشند.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
سومین برنامه رادیو اینترنتی پرسپولیس منتشر شد +امکان دانلود


ارتش سرخ دات كام:
سومین برنامه رادیو پرسپولیس با بخشهای متنوعی همچون مرور عناوین مهم مطبوعات در هفته گذشته، اخبارحواشی جام ملت¬های اروپا، گفتگو با بازیکنان پرسپولیس از جمله مهدی مهدوی کیا و جواد کاظمیان، گفتگو با کامبیز دیرباز و ... منتشر شد. برنامه های قبلی رادیو پرسپولیس تاکنون بیش از 200 هزار بار بارگزاری شده که در نوع خود رکوردی بی نظیر در میان رادیوهای اینترنتی فارسی زبان، محسوب می شود.
می توانید این برنامه رادیویی را از لینک های زیر با توجه به سرعت اینترنتی که دارید دریافت کنید.

1- کیفیت پایین

دانلود کل برنامه (9.82 مگابایت)

دانلود قسمت اول برنامه (3.77 مگابایت)

دانلود قسمت دوم برنامه (2.66 مگابایت)

دانلود قسمت سوم برنامه (3.4 مگابایت)



2- کیفیت متوسط

دانلود کل برنامه (19.65 مگابایت)

دانلود قسمت اول برنامه (7.55 مگابایت)

دانلود قسمت دوم برنامه (5.31 مگابایت)

دانلود قسمت سوم برنامه (6.8 مگابایت)



3- کیفیت بالا

دانلود کل برنامه (39.3 مگابایت)
دانلود قسمت اول برنامه (10.6 مگابایت)
دانلود قسمت دوم برنامه (13.58 مگابایت)
دانلود قسمت سوم برنامه (15.1 مگابایت)
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
نیم صفحه اول مطبوعات ورزشی

ارتش سرخ دات كام: به روال هر روز صبح نيم صفحه اول مطبوعات ورزشي چاپ صبح امروز (شنبه) کشور را بررسي مي کنيم :
















 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
فشنگچی: پرسپولیس را رویارویی معرفی کنید، نه کهکشانی

ارتش سرخ دات كام: هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان خیلی خوبی را جذب کردیم و بهتر است به جای پرسپولیس ی کهکشانی این تیم را رویایی بخوانیم. امیرحسین فشنگچی پس از تمرین امروز پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همان گونه که بارها گفته ام به هیچ وجه مشکل من و پرسپولیس بر سر مسائل مالی نبوده، بلکه حرف هایی بود که در جلسه با رویانیان آن را حذف کردم. من پرسپولیس را دوست دارم و همه می دانند از تیم های دیگر پیشنهادهای خوبی داشتم.

وی افزود: خدا را شکر امسال بازیکنان بسیار خوبی را جذب کردیم، اما لطفا اسم ما را کهکشانی نگذارید و بگویید پرسپولیس رویایی؛ چون از الان خیلی از تیم ها از قدرت این تیم هراس دارند.

فشنگچی ادامه داد: ما در فصل نقل و انتقالات بسیار خوب کار کردیم و باید خیلی از تیم ها مثل شرایط فصل گذشته ما آستانه تحمل خود را بالا ببرند. بالاخره این هوشیاری یک مدیر است. زمان را به خوبی ارزیابی می کند، سپس بازیکنان مورد نیاز را جذب می کند. امیدواریم که امسال بتوانیم ناکامی های فصل گذشته را جبران و در 2 جام به نتایج خوب برسیم.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
پركاس مي آيد؟/ برنامه پرسپوليس براي تيم هاي پايه

ارتش سرخ دات كام: ظاهرا برنامه ريزي هاي مديرعامل پرسپوليس براي تشكيل يك تيم پرقدرت فقط به خريدهاي ميلياردي و جذب مربي خلاصه نمي شود. رويانيان براي تقويت تيم هاي پايه و خودكفا كردن پرسپوليس در سال هاي آينده هم برنامه هاي بلندمدتي دارد كه بخشي از آن ها به مرحله عمل هم رسيده اند.

محمد رويانيان كه از عملكرد تيم هاي پايه پرسپوليس و ميزان بازدهي آن ها در سال هاي گذشته به هيچ وجه رضايت ندارد در تلاش است تا كادر مجرب و ورزيده اي را براي اين تيم ها انتخاب كند. او در گام اول مذاكراتي را با يك مربي ايراني شاغل در آلمان آغاز كرد تا كار مديريت تيم هاي پايه و استعداديابي را به اين مربي بسپارد.

محمدرضا پركاس مربي ايراني كه دوره هاي مربيگري را در اروپا سپري كرده و هم اكنون در آلمان به سر مي برد، فرد مورد نظر رويانيان است. مذاكرات اوليه با او در ارديبهشت ماه انجام شده و پركاس طي سفري به ايران از امكانات و شرايط تيم هاي پايه پرسپوليس هم بازديد كرده است. او در اين سفر با مسئولان پرسپوليس و همچنين با اسماعيل حلالي كه قرار است همكار او در تيم هاي پايه باشد ملاقات كرده است. اسماعيل حلالي بازيكن سابق پرسپوليس سال گذشته هدايت تيم «ب» پرسپوليس را بر عهده داشت و قرار است در هدايت تيم هاي پايه با باشگاه پرسپوليس همكاري داشته باشد. محمدرضا پركاس برنامه هاي خود را براي استعداديابي و رشد تيم هاي پايه به صورت مكتوب به مسئولان پرسپوليس ارائه داده و اين برنامه ها هم اكنون در دست بررسي است.

مسئولان پرسپوليس در نظر دارند با تشكيل يك كادر قوي در سطح تيم هاي پايه در سال هاي آينده از بازيكنان ساخته و پرداخته خودشان در تيم اصلي استفاده كنند. بايد ديد اين برنامه ها تا چه اندازه در عمل محقق خواهند شد.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
به دلیل تبانی در بازی با پرسپولیس / کمیته استیناف قهرمانی را از تیم فوتسال گیتی پسند گرفت

ارتش سرخ دات كام: به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کمیته استیناف فدراسیون فوتبال، درباره تخلفات دیدار تیم های گیتی پسند اصفهان، پرسپولیس ، فولاد ماهان و شهید منصوری قرچک مورخ 10 آذر 90 در رقابت های لیگ برتر فوتسال، رای خود را صادر کرد.

این رای به شرح زیر است:

"با توجه به تخلفاتی که از سوی حسین افضلی سرمربی و احمد رضا شمس الکتابی سرپرست تیم فوتسال فولاد ماهان سپاهان که بر اساس ماده 41 آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال سر زده بود هرکدام به پرداخت مبلغ هشتاد میلیون ریالجریمه نقدی محکوم شده اند . امین نورالهی ، داود عباسی ، سید نصراله مومنی و سعید عبداله وند بر اساس مواد 41 و 43 آیین نامه به پرداخت هشتادمیلیون ریالجریمه نقدی و هجده ماه محرومیت از فعالیت های رسمی فوتبال و فوتسال محکوم شده اند.

گفتنی است، محمد امام وردی سرپرست و محمد رضا حیدریان کاپیتان تیم فوتسال پرسپولیس به ترتیب بر اساس مواد 41 و 25 آیین نامه به پرداخت هشتادمیلیون ریالجریمه نقدی و چهار ماه محرومیت از فعالیت های رسمی فوتبال و فوتسال و پرداخت چهل میلیون ریالجریمه نقدی محکوم شده اند.

همچنین محمد حسینعراقی زاده سرپرست تیم فوتسال گیتی پسند بر اساس ماده 41 آیین نامه به پرداخت مبلغ هشتاد میلیون ریالجریمه نقدی و چهار ماه محرومیت از فعالیت های رسمی فوتسال و فوتبال محکوم شده اند و مدیر عاملباشگاه فرهنگی ورزشی شهید منصوری قرچک نیز از آن جهت که در بخش پایانی رأی صادره از کمیته انضباطی نتیجه مسابقه بین تیم های فوتسال پرسپولیس تهران و گیتی پسند اصفهان به قوت خود باقی مانده و همچنین مدیر عامل تیم فوتسال فولاد ماهان سپاهان به جهت خدشه به حیثیت باشگاه متبوع و توجه تبانی به اعضای تیم فوتسال به موجب رأی مذکور همگی نسبت به آن اعتراض و حسب مورد درخواست برائت یا نقض رأی صادره را کرده اند که اعضای کمیته استیناف با پس از بررسی تمامی محتویات پرونده و به ویژه مشاهده فیلم بازی تیم های مذکور و حواشی آن و گزارش سه نفر کارشناس خبره منتخب کمیته انضباطی و تطبیق عمل و رفتار هر یک از عوامل و اشخاص مذکور با مواد آیین نامه انضباطی و در نظر گرفتن نکات و حقایق مسلمی چون:

1) تبانی دو تیم فوتسال گیتی پسند و پرسپولیس تهران به دلالت گزارش سه نفر کارشناس خبره اظهار نظر بی شائبه مدیر عاملباشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران، اظهار نظر و گفت وگوی بازیکنان تیم فوتسال اخیر الذکر در اطراف زمین بازی و نحوه و نوع بازی برخی بازیکنان تیم فوتسال پرسپولیس به قطع و تعیین مسلم و مبرهن است.

2) در گزارش سه نفر کارشناس خبره اشاره ای به تبانی بین مدیران و بازیکنان و عوامل دو تیم فوتسال ماهان سپاهان و شهید منصوری قرچک نشده است.

3) به صراحت ماده 41 آیین نامه انضباطی گزارش سه نفر کارشناس خبره منتخب کمیته انضباطی موضوعیت داشته و وصف و جنبه طریقت ندارد تا کمیته انضباطی یا استیناف مجوز قانونی تجزیه و تفکیک نتایج و آثار حقوقی مترتب بر گزارش مزبور را داشته باشند.

4) بر اساس ماده 41 آیین نامه انضباطی تبانی خواه در سطح کلان بین مدیران و متولیان دو باشگاه صورت گیرد و خواه بین اجزاء و عوامل آنها از حیث نتیجه و عقوبت انضباطی تفاوتی ندارد و اصطلاح و عبارات و اظهار نظر اخیر کمیته انضباطی مبنی بر این که « چون توافق نامه تام و اکمل متولیان فوتسال دو باشگاه گیتی پسند و پرسپولیس مبنی بر تبانی احراز نشده و اراده قبلی ایشان به تبانی کشف نشده از آنها مستحق تنبه نبوده و نتیجه هر دو مسابقه به قوت خود باقی است » منطبق با قواعد و اصول حقوقی نبوده و وجاهت و اعتبار قانونی ندارد و از سوی دیگر نتیجه مذکور و قائل شدن به عدم تبانی با دیگر قسمت های رأی مورد اعتراض متضمن محکومیت مربیان و عوامل و بازیکنان دو تیم فوتسال گیتی پسند و پرسپولیس در تناقض آشکار و نا همگونی است.

5) تخلف تبانی و مداخله بین تیم های ورزشی حرکتی بسیار ناجوانمردانه بوده و دلیل موهن و قاطع به فقدان لیاقت و شایستگی تیم فوتبال یا فوتسال مرتکب تخلف مزبور در دستیابی به نتایج حاصل از بازی قوام با تبانی است و وضع تنبیهات مقرر در رأی مورد اعتراض و صیانت باشگاه و تیم فوتسال بهره مند از بازی قوام با تبانی از محرومیت و عقوبت تخلف مذبور نه تنها منطبق با آیین نامه انضباطی و رویه حسنه جاری در فوتبال و فوتسال مدرن نیست بلکه سبب دلسردی جمعیت حاضر در صحنه ورزش و آنهایی که با سلامت و معیارهای صحیح ورزش در رقابت بسر می برند، شده و بدبینی و عدم اقبال اهالی فوتبال و فوتسال و علاقمندان به آن را در پی دارد بنابر مراتب کمیته استیناف اولا اگر چه تخلف حسین افضلی سرمربی و احمد رضا شمس الکتابی سرپرست تیم فوتسال ماهان سپاهان را از نوع تبانی و منطبق با ماده 41 آیین نامه انضباطی نمی داند زیرا از یک سو تخلف ایشان در کم کاری و عدم استفاده صحیح و مناسب از بازیکنان در اختیار انطباقی با پدیده تبانی ندارد بلکه تبانی مستلزم هماهنگی و هم فکری عوامل یک تیم با تیم مقابل به قصد تحصیل نتیجه و غرض خارج از معیار صحیح و واقعیت بازی سالم و جوانمردانه است و با برائت تیم مقابل از این تخلف و عدم محکومیت آن قصور تبانی از یک طرف بازی منطقی و عقلانی نیست وانگهی در نظریه هیأت سه نفره کارشناسان خبره همانطور که در صدر اشاره شد و مستند اصلی رأی کمیته انضباطی بوده و موضوعیت دارد اشاره ای به تبانی از سوی نامبردگان با عوامل و بازیکنان تیم فوتسال شهید منصوری قرچک نشده است، لیکن از آنجا که حرکت نامبردگان خارج از اصول جوانمردی و رعایت بازی شرافت مندانه که تبلور بروز هر آنچه واقع و شایسته بوده در پرتوبازی دو تیم و سایر تیم ها، می باشد و با اطلاق حرکت غیرورزشی منطبق است از این رو ضمن نقض رأی مورد اعتراض در این بخش و برائت دو نفر مذکور از اتهام تبانی به سببیت حرکت غیرورزشی ایشان مستنداً بند "الف" ماده 22 و بند یک ماده 17 آیین نامه انضباطی هر یک از نامبردگان را به پرداخت مبلغ دویست میلیون ریالجریمه نقدی محکوم می کند ثانیاً با توجه به مسلم و محرز بودن تبانی بین بازیکنان، مربی و سرپرست تیم فوتسال پرسپولیس و گیتی پسند اعتراض آقایان امین نورالهی ، داود عباسی ، سید نصراله مومن ، سعید عبداله وند، محمد امام وردی، محمد رضا حیدریان و محمد حسینعراقی زاده نسبت به رأی صادره وارد و موجه نبوده و کمیته استیناف در این بخش به استناد بند یک ماده 17 آیین نامه مذکور رأی مورد اعتراض را در این قسمت ها و علیه نامبردگان عیناً تایید می کند ثالثا بر اساس مدلول ماده 41 و بند یک ماده 17 آیین نامه انضباطی با نقض و اعلام بی اعتباری تصمیم اخیر کمیته انضباطی در بخش پایانی رأی مورد اعتراض راجع به نتیجه بازی دو تیم فوتسال پرسپولیس و گیتی پسند حکم به استرداد جوایز و نشان ها و مقام های حاصل از بازی مذکور از باشگاه فوتسال گیتی پسند و کسر 6 امتیاز از مجموع امتیازات کسب شده در کل بازی ها از هر دو تیم فوتسال گیتی پسند و پرسپولیس تهران صادر و اعلام می کند، رأی صادره قطعی است.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
شاید باورتون نشه ولی اسم افشین قطبی هم برای سرمربیگری تیم پرسپولیس به میان آمده است




 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
حسینی، ماهینی و گردان با پرسپولیس استارت زدند




مرجع خبري پرسوليس :*

سه بازیکن ملی*پوش تیم فوتبال پرسپولیس از امروز در تمرینات شرکت کردند.

تمرین امروز پرسپولیس از ساعت 9:40 در ورزشگاه درفشی فر آغاز شد.این تمرین در شرایطی شروع شد که تعداد بازیکنان این تیم به 16 نفر رسیده است.

امروز شهاب گردان، حسن ماهینی و سید جلال حسینی بازیکنان ملی پوش برای اولین بار در تمرین حضور دارند اما از کریم انصاری فرد و غلامرضا رضایی خبری نیست.


حدود 70 تماشاگر پشت درهای بسته هستند. این عده به دلیل تصمیم باشگاه نمی توانند وارد ورزشگاه شوند. حضور هواداران در تمرین پرسپولیس تا روز چهارشنبه ممنوع شده است.


تمرین پرسپولیس همچنان در جریان است.




 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
گزارش تکمیلی تمرین امروز: همه ملی پوشان آمدند جز انصاری فرد



مرجع خبری پرسپولیس :

تمرین امروز پرسپولیس با حضور 3 ملی پوش این تیم برگزار شد.

تمرین پرسپولیس از ساعت 9:40 در ورزشگاه درفشی*فر آغاز شد. در این تمرین بازیکنان پرسپولیس ابتدا با کش*های مخصوص تمرین کردند و سپس به کارهای قدرتی، هوازی و تعادلی که در تمرینات پرسپولیس نکته جدیدی بود، برگزار کردند.



* حدود 70 هوادار پشت درهای بسته حضور داشتند. آنها تا روز چهارشنبه حق حضور در ورزشگاه را ندارند.


* بازیکنان پرسپولیس در تمرین امروز با لباس قرمز و کادر فنی با لباس سفید حضور داشتند.


* شهاب گردان، جلال حسینی و حسین ماهینی برای اولین بار در تمرین پرسپولیس حضور داشتند اما خبری از غلامرضا رضایی و کریم انصاری*فرد نبود.


* خانبان روانشناس پرسپولیس در تمرین امروز حضور داشت.


* عکاسان فقط از روی سکو اجازه عکس برداری داشتند.


* سامان آقازمانی نیز پس از اینکه روز گذشته تمرین نکرد امروز همراه تیم به تمرین پرداخت. قاضی هم در کنار سایر بازیکنان به تمرین پرداخت.


* بحث حضور سرمربی جدید پرسپولیس سوژه اصلی هواداران بود.


* در تمرین امروز ماهینی با شماره 13 جلال حسینی با شماره 4 و شهاب گردان با شماره یک تمرین کردند.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
از تومباکوویچ تا متسو/ نماینده 40 میلیون ایرانی باش سردار




علت حمایت رسانه های دولتی از متسو چیست؟



مرجع خبری پرسپولیس : رویانیان در حالی می گوید عده ای در پی تخریب متسو هستند که همان چند ساعت نمایش عمومی نتایج نظرسنجی سایت باشگاه نشان داد هواداران پرسپولیس این مربی فرانسوی را نمی خواهند.

پس از آنکه هواداران پرسپولیس در تمرین روز گذشته از مدیرعامل باشگاه خواستند برونو متسو فرانسوی را از میان گزینه های سرمربیگری این تیم حذف کند، رویانیان موضع گیری تندی در این خصوص داشت.



در شرایطی که رسانه های نزدیک به دولت از جمله خبرگزاری فارس و ایرنا حمایت علنی خود را از برونو متسو برای هدایت پرسپولیس آغاز کرده اند ، محمد رویانیان اقدام اخیر هواداران را تخریب این مربی فرانسوی می داند و آن را هدفمند در جهت فضاسازی توصیف می کند.


این در حالیست که روز گذشته سایت باشگاه پرسپولیس اقدام به نظرسنجی از هواداران از میان سه گزینه هدایت این تیم کرده بود و ساعتی پس از آنکه نتایج نظرسنجی با آرای زیاد خوزه مانوئل و گابریل کالدرون و اختلاف فاحش این 2 مربی با گزینه متسو مواجه شد، مسئولان سایت باشگاه نتایج نظرسنجی را از دید عموم پنهان کردند!

علاوه بر این اما ، دیگر نظرسنجی های اینترنتی هم نتیجه ای مشابه را نشان می دهد ! عدم اقبال عمومی هواداران نسبت به گزینه برونو متسو وقتی با شعار هواداران در تمرین دیروز و پخش اعلامیه از سوی آن ها مواجه شد با واکنش تند خبرگزاری های نزدیک به دولت و البته سردار رویانیان مواجه شد.

خبرگزاری فارس این اقدام را از سوی عده ای "ناشناس" عنوان کرد که پس از پخش این اعلامیه ها با خودرو شخصی ار ورزشگاه درفشی فر متواری شده اند! به راستی چرا باید عده ای پس از اعلام نظرشان در خصوص یکی از گزینه های هدایت پرسپولیس از کمپ تمرینی تیمشان متواری شوند؟


علاوه بر فارس، خبرگزاری ایرنا هم فضاسازی بسیاری در حمایت از این مربی فرانسوی انجام داده است. خبرگزاری دولت دقایقی بعد از خداحافظی مصطفی دنیزلی از پرسپولیس خبر حضور قریب الوقوع متسو در این تیم را در حالی منتشر کرد که تنها ساعتی بعد رویانیان در گفت و گو با خبر 18:45 سیما شانس هر سه گزینه را برای هدایت پرسپولیس برابر دانست.


سئوال دیگر اینکه برونو متسو فرانسوی که آخرین قرارداد خود را با الغرافه قطر با رقمی در حدود 5.5 میلیون دلار (نزدیک به 10 میلیارد تومان) امضا کرده بود و البته از این تیم اخراج شد ، چگونه حاضر است با قراردادی 800 هزار دلاری هدایت پرسپولیس را برای یک فصل به دست بگیرد؟!


آیا رویانیان نمی داند علت مخالفت هواداران با متسو در نظرسنجی سایت باشگاه و شعارها در ورزشگاه درفشی علیه این مربی چیست؟ آیا مدیرعامل پرسپولیس نمی داند واسطه مذاکره اش با این مربی فرانسوی همان مدیر برنامه ممنوع الفعالیت است که شرایط حضور تومباکوویچ را در استیل آذین فراهم کرد و این تیم را به ورطه نابودی کشاند؟


رویانیان که با خریدهای پرطمطراق و بمب هایش در فصل نقل و انتقالات، به یکی از محبوب ترین مدیران سال های اخیر پرسپولیس بدل شده بهتر نیست همچنان به گفته خودش نماینده 40 میلیون طرفدار پرسپولیس بماند و اسیر جوسازی های اطرافیانش نشود؟

رویانیان این روزها آنقدر نزد هواداران تیمش عزیز است که مدیران و مربیان و بازیکنان حریف در بنر جشن آغاز تمرینات به احترامش خبردار بایستند و هواداران با شعارهای رنگارنگ از مدیر موفق سرخ ها تقدیر کنند که به واقع با توجه به عملکرد رویانیان تا به امروز به نوعی حق مطلب را در خصوص او ادا کردند.

اما مدیرعامل سرخ ها در بزنگاه یک انتخاب سرنوشت ساز و تاریخی باید هنر مدیریت خود را بیش از پیش نشان دهد. آیا سردار از خود پرسیده که چرا برونو متسو فرانسوی از سال 2008 در هر تیمی فعالیت کرده است به جدایی و اخراج منجر شده ؟ آیا رویانیان از خود سئوال کرده است با ندیده گرفتن موفقیت سنگال مقابل فرانسه و قهرمانی العین در لیگ قهرمانان آسیا که تاریخ آن 8 سال به عقب باز می گردد، این مربی فرانسوی چه موفقیت قابل ذکری در این سال ها به دست آورده؟
آیا قهرمانی در جام خلیج فارس در حضور تیم های درجه چندم حاشیه خلیج فارس افتخار است؟آیا رویانیان از خود پرسیده که این مربی پرآوازه البته به زعم اطرافیان باشگاه ، چطور یک بازنده مطلق در مقابل همین مربیان سنتی ایرانی از جمله امیرقلعه نوعی بوده و در شکست خوردن مقابل این مربی ایرانی هت تریک کرده است؟!

رویانیان امروز بیش از آنچه خودش تصور می کند برای ما و هواداران پرسپولیس عزیز است، به همین خاطر است که دوست نداریم همه کارهای بزرگ سردار در این مدت با یک انتخاب نادرست به کابوس بدل شود.

عدم نمایش نتایج نظرسنجی سایت باشگاه راه حل مناسبی نیست، همانطور که نمی توان نتایج سایر نظرسنجی ها، شعارهای هواداران و درخواست های پرشمار برای حذف این گزینه از میان سایر گزینه های هدایت پرسپولیس را جوسازی و فضاسازی خواند!
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
مهدوی کیا: اتحادیه ای که دیروز تشکیل شد مورد تایید فیفا نیست



خودم اتحادیه بازیکنان ایران را تاسیس می کنم


مرجع خبری پرسپولیس :
مهدی مهدوی کیا می گوید اتحادیه که دیروز تشکیل شد مورد تایید مسئولان فیفا نیست.


كاپيتان پرسپوليس در پاسخ به اين سوال كه چرا ديروز در جلسه اتحاديه بازيكنان فوتبال ايران شركت نكرده است مي*گويد: به نظرم اين اتحاديه*اي كه ديروز راه*اندازي شد، قانوني و مورد تاييد فيفا نيست.
من خودم دنبال اين هستم كه از طريق فيفا و كنفدراسيون فوتبال آسيا تشكلي را راه*اندازي كنم كه همان اتحاديه بازيكنان فوتبال باشد و ساختار آن همان چيزي باشد كه در همه دنيا هست.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
حسینی: امیدوارم انتظارات پرسپولیسی*ها را برآورده کنم



مرجع خبری پرسپولیس :

مدافع جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس هواداران زیادی دارد و امیدوارم انتظارات آنها را برآورده کنم.


سیدجلال حسینی پس از حضور در تمرین پرسپولیس گفت: با بیشتر بازیکنان پرسپولیس دوست هستم و مدت*ها با آنها همبازی بودم. می*دانم انتظارات از من بالاست و برای جواب دادن به آنها باید تلاش بی*وقفه*ای داشته باشم.


پرسپولیس هواداران میلیونی دارد و آنها بسیار پرشور و دوست*داشتنی هستند.



وی در خصوص انتخاب سرمربی پرسپولیس گفت*: این موضوع به من ارتباطی ندارد. وظیفه من تمرین کردن است.



حسینی در پاسخ به این سؤال که آیا قبول دارید فصل قبل دفاع پرسپولیس چندان خوب نبوده اما امسال با حضور شما وضعیت بهتر می*شود، گفت: به نظر من بازیکنان فصل قبل هم تمام تلاش خود را انجام دادند و زحمت کشیدند. سال گذشته پرسپولیس در خط دفاعی بد نبود و ما هم اکنون آماده*ایم تا با تمام توان برای تیم بجنگیم. امیدوارم انتظارات را برآورده کنم.



وی در خصوص رقم قراردادش و هزینه*هایی که رویانیان انجام می*دهد گفت: من در مورد پول اصلا حرفی نمی*زنم، چون همه چیز مشخص است و نباید یک موضوع را تکرار کرد. اسم هیچ بازیکنی در زمین بازی نمی*کند. ما بازی می*کنیم تا جزو بهترین*ها باشیم و هواداران را راضی نگه داریم. بازی در تیم بزرگ پرسپولیس آسان نیست و باید هرچه سریع*تر با شرایط کنار بیاییم.


حسینی در پاسخ به این سؤال که آیا برای پیوستن به پرسپولیس شرطی برای جدایی شیث و نصرتی گذاشته بود، گفت: اصلا در این باره حرفی نمی*زنم. شایعاتی بوده چون برخی دوست داشتند در این شرایط ما را به حاشیه ببرند.



مدافع پیشین
سپاهان در خصوص شرایط این تیم تاکید کرد: سپاهان از لحاظ سازماندهی و مدیریت تیم بسیار قوی و خوب است و هیچ مشکلی ندارد. آنها همیشه مدعی هستند و انشاءالله امسال هم در آسیا بتوانند به هدفشان برساند. با رفتن ما چیزی از قابلیت*های سپاهان کم نمی*شود و من برای این تیم آرزوی موفقیت می*کنم. به پرسپولیس آمدم تا انشاءالله خاطرات خوبی با این تیم داشته باشم و امیدوارم هواداران کمک کنند تا سال خوب و پرباری داشته باشیم.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
تمرین پرسپولیس تا چهارشنبه پشت درهای بسته انجام می شود




مرجع خبری پرسپولیس :
با تصمیم کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس، تمرینات این تیم تا عصر روز چهارشنبه پشت درهای بسته برگزار می شود.

کادر فنی سرخپوشان اعلام کرد؛ برای آرامش هر چه بیشتر بازیکنان و انجام تمرینات ویژه بدنسازی، تمرینات این تیم از امروز پشت درهای بسته انجام می شود و هواداران می توانند بعدازظهر روز چهارشنبه در تمرین پرسپولیس حضور یافته و تمرینات تیم کامل پرسپولیس را از نزدیک مشاهده کنند.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
پولادی: پرسپولیس یک انسان بزرگ و دوست داشتنی را از دست داد




مرجع خبری پرسپولیس :
مهرداد پولادی می گوید با جدایی مصطفی دنیزلی، پرسپولیس یک انسان بزرگ و دوست داشتنی را از دست داد.


مهرداد پولادی مدافع ملی*پوش پرسپولیس خیلی دوست داشت که با مصطفی دنیزلی کار کند و بابت جدایی قطعی این مربی ناراحت است. پولادي در خصوص جدايي دنيزلي مي*گويد: به نظر من پرسپوليس يك انسان بزرگ، با شخصيت و دوست*داشتني را از دست داد.
من از كار كردن با دنيزلي لذت مي*بردم و دوست داشتم بماند و مشكلات خانوادگي به او اين اجازه را نداد. به نظر من پرسپوليس مردانگي كرد و نمي*خواست دنیزلی در پرسپوليس بماند ولي تمركز نداشته باشد. من اميدوارم هر چه زودتر مشكل همسر و پدر همسر دنيزلي برطرف شود.

از پولادي در مورد حساسيت استقلالي*ها به هزينه*هاي پرسپوليس سوال مي*كنيم كه او اينگونه جواب مي*دهد:* خيلي از تيم*ها در فصل گذشته خريدهاي خوبي انجام دادند و حالا پرسپوليس خوب يارگيري كرده است. دليلي ندارد كه ديگران در مورد خريدها و هزينه*هاي پرسپوليس موضع بگيرند. ما يك تيم خوب را تشكيل داده*ايم و كهكشاني هم نيستيم چون همه بازيكنان پرسپوليس از شمال و جنوب به اين تيم آمده*اند. من از كرج آمده*ام، گردان از شمال آمده، ماهيني از جنوب آمده، سيدجلال از انزلي آمده، كريم براي اردبيل است، قاضي اهل تهران است و بقيه هم همين شرايط را دارند.


پولادي تاكيد مي*كند:« پرسپوليس در فصل جديد كار سختي در پيش دارد چون هميشه انتظارها از اين تيم بالا است. اميدوارم نتايج سال قبل را جبران كنيم و در نهايت قهرمان شويم.»

 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
قرعه*کشي ليگ برتر فوتبال
دربي هفتاد و پنجم در هفته ششم ليگ برتر

پرسپوليس و استقلال در هفته ششم ليگ برتر فوتبال به مصاف هم مي*روند.

مراسم قرعه کشي دوازدهمين دوره رقابت**هاي فصل ليگ برتر فوتبال از ساعت 15 در محل سازمان ليگ آغاز شد.

با انجام قرعه*کشي مشخص شد تيم*هاي پرسپوليس و استقلال دربي هفتاد و پنجم را بايد در هفته ششم در تاريخ 2 يا 3 شهريور برگزار کنند.

 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
پيروزي روبين بر شاختار با حضور عليرضا حقيقي


ديدارهاي تدارکاتي پيش فصل تيمهاي اروپايي آغاز شد.

به گزارش گلز، نتايج اين رقابتها به شرح زير است :

اف ث کلن 5 - 0 لينگن آلمان

بازل سوئيس 2 - 4 استه وا بخارست روماني

شاختار دونيتسک اوکراين 2 - 3 روبين قازان روسيه

- در اين ديدار عليرضا حقيقي سنگربان ايراني تيم روبين در نيمه دوم در ترکيب تيم روبين قرار گرفت و در اين نيمه هر سه گل تيم روسي وارد دروازه حريف مطرح اوکرايني شد. ضمن اينکه دروازه حقيقي در دقيقه 90 بازي گشوده شد.

اسپارتاک مسکو 6 - 2 خيمکي روسيه

کارلسروهه آلمان 1 - 0 دينامو کيف اوکراين
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
قاضي:براي آمدن به پرسپوليس بازارگرمي نکردم




کانون هواداری قرمزته :

مهاجم جديد تيم فوتبال پرسپوليس در اولين روز حضورش در تمرين اين تيم گفت: آمده ام که به هواداران پرسپوليس خدمت کنم.


در پايان مراسم افتتاح رسمي تمرينات تيم فوتبال پرسپوليس در فصل جديد ليگ برتر محمد قاضي که اين فصل به پرسپوليس اضافه شده است، گفت: من هواداران پرسپوليس را دوست داشتم و در اولين روز فصل نقل و انتقالات به پرسپوليس آمدم. من براي آمدن به پرسپوليس بازارگرمي نکردم و آمده ام که به هواداران خدمت کنم.


وي درباره اين که گفته مي شود وي با مبلغ هنگفتي به پرسپوليس آمده است، گفت: من در اين رابطه حرفي نمي زنم، اما همه بايد بدانند که من بالاتر از سقف نگرفته ام، چون در اين صورت جريمه و محروم خواهم شد.


مراسم افتتاح رسمي تمرينات پرسپوليس براي حضور در فصل دوازدهم ليگ برتر فوتبال در حالي خاتمه يافت که هواداران پرشماري پشت در هاي ورزشگاه «درفشي فر» منتظر خروج بازيکنان پرسپوليس و گرفتن عکس يادگاري با آن ها بودند. آن ها همچنين با تشويق هاي مداوم خود رويانيان را تا خروج از ورزشگاه همراهي کردند. بازيکنان پرسپوليس نيز پس از اتمام مراسم به رختکن رفتند تا پس از آن با حضور در سالن به تمرين با وزنه و بدنسازي بپردازند
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
رویانیان: تخریب متسو هدفمند است و مشکوک/ تحت تاثیر این فضاسازی ها قرار نمی گیرم





ارتش سرخ دات كام:
مدیرعامل پرسپولیس می گوید تحت تاثیر جوسازی ها علیه متسو قرار نمی گیرد. دیروز در تمرین پرسپولیس نوشته هایی علیه برونو متسو در دست تعدادی از لیدرهای این تیم بود. متسو که یکی از گزینه های سرمربیگری پرسپولیس است، اخیار با جو منفی مواجه شده که علیه او در ایران درست کرده اند. آخرین جوسازی علیه این مربی مربوط به تمرین دیروز پرسپولیس است که رسما نوشته هایی در دستان برخی از افراد خاص بود که از رویانیان خواسته بودند این مربی را بهپرسپولیس نیاورد. اما مدیرعامل پرسپولیس می گوید تحت تاثیر این جوسازی ها قرار نخواهد گرفت.

رویانیان می گوید: «عده ای هدفمند در حال تخریب متسو هستند و نمی خواهندپرسپولیس به اوج برسد. این اقدام و ایجاد فضای کاذب علیه متسو هدفمند است و مشکوک. یکی از جوسازی ها علیه متسو ماجرای خلعتبری است. من تحقیق کردم و به این نتیجه رسیدم که متسو عامل جذب خلعتبری بوده نه اخراج این بازیکن. بنده تحت تاثیر فضاسازی های منفی علیه گزینه ها قرار نگرفته و تصمیمی می گیرم که به صلاح پرسپولیس است.»
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
دنيزلي پول نیم*فصلی را که در پرسپولیس بود دریافت کرد که به اندازه قرارداد یک بازیکن ملی*پوش است.
مهدي حاجي*خاني - گل

گفتگوي تلفني دنيزلي با مديرعامل پرسپوليس در ظهر روز جمعه تكليف اين مربي را به طور قطعي با پرسپوليس روشن كرد. حالا رويانيان خيلي جدي*تر به بررسي گزينه*هاي جانشيني او مي*پردازد و البته از مصطفي دنيزلي و رفتار حرفه*اي او هم به نيكي ياد مي*كند. مديرعامل پرسپوليس برونو متسو را از ديگر گزينه*ها به نيمكت پرسپوليس نزديك*تر مي*داند.
به نظر می*رسید در برنامه ورزش و مردم دل پری داشتید؟

من واقعیت*هایی را که در این چند هفته پیرامون من و باشگاه پرسپولیس مطرح می*شد اعلام کردم تا همه هواداران و مردم را در جریان اصل ماجرا بگذارم. چرا که احساس می*کنم یک سری شیطنت*ها باعث می*شود من و باشگاهم به حاشیه برویم. بنده سعی کردم واقعیت را شرح دهم و احساس می*کنم توانسته*ام مسائل را درباره پرسپولیس روشن کنم.

درباره صحبت*های تند روز گذشته آقای فتح*ا...زاده چه نظری دارید؟

ایشان همکار بنده هستند و مورد احترام من اما بعضی حواشی در مورد دو باشگاه وجود دارد که به نظر من باید از مجرای صحیح به گوش مخاطب که ایشان هستند برسد و این دور از مسلمانی است که من به کسی بی*احترامی کنم.

بگذریم، دنیزلی هم که استعفا داد؟

بله. متاسفانه ایشان از ادامه حضور در پرسپولیس منصرف شدند که این بسیار ناراحت*کننده بود. هواداران پرسپولیس و بنده علاقه بسیاری به ایشان داشتیم و داریم اما چه کنیم که ایشان مشکلات زیادی داشتند و نمی*توانستند روی پرسپولیس تمرکز کنند.

چه زمانی با دنیزلی گفتگو کردید؟

جمعه ظهر بود که با ایشان تلفنی صحبت کردم و دنیزلی تصمیم*اش را برای جدایی از پرسپولیس اعلام کرد. جالب است برای شما بگویم که حتی با خانواده ایشان هم صحبت کردم. آنها به من گفتند که مصطفی خیلی به پرسپولیس و هوادارانش علاقه*مند است و ما دوست داریم او در کنار پرسپولیس باشد اما خودش می*گوید مشکلات خانوادگی تمرکز را از من گرفته و به خاطر همین موضوع نمی*تواند در ایران و کنار تیم باشد. گفتگو با دنیزلی من را کاملا احساساتی کرد. به نظرم ایشان خیلی مردانگی کردند.

چطور؟

متاسفانه در بعضی از رسانه*ها قرارداد باشگاه با ایشان را زیر سوال بردند اما برای اولین بار است این را می*گویم که قرارداد ما با ایشان همان نیم*فصل بود و خود دنیزلی به من گفت که اگر بیشتر از این مبلغ از باشگاه دریافت کنم حرام است. بنابراین او پول نیم*فصلی را که در پرسپولیس بود دریافت کرد که به اندازه قرارداد یک بازیکن ملی*پوش است.

یعنی قرارداد باشگاه با دنیزلی به همین سادگی پایان یافت؟

بله. به همین سادگی! او در قرارداد بین باشگاه و خودش آورده بود در صورت عدم تمایل به همکاری و قبل از اتمام قرارداد تنها کسی که حق دارد در مورد مبلغ دریافتی تصمیم*گیری کند و حَکَم باشد محمد رویانیان است و زیر آن را امضا کرده بود. من از همین رسانه اعلام می*کنم مصطفی دنیزلی مبلغ نیم*فصل حضورش را از پرسپولیس دریافت کرده است. این برخوردهای او مرا به تحسین واداشت و باز هم می*گویم او واقعا مرد بزرگی است.

بنا بر گفته شما پرسپولیس می*تواند با مبلغ باقیمانده قرارداد دنیزلی با مربی جدید به توافق برسد؟

بله. با این اقدام دنیزلی مربی جدید پرسپولیس به اندازه فصلی که دنیزلی از ما دریافت می*کرد با ما قرارداد می*بندد و خوشبختانه مبلغ قرارداد مربی جدید پرسپولیس هیچ بار مالی را به باشگاه وارد نمی*کند.

مربی جدید چه زمانی معرفی می*شود؟

دوشنبه همین هفته مربی پرسپولیس را به هواداران معرفی خواهیم کرد.

نظر شما روی کدام مربی مثبت است؟

تا امروز متسو از همه گزینه*های دیگر به نیمکت پرسپولیس نزدیک*تر است و الان دم دست*تر از همه آنها است. چراکه من تا این لحظه بیشترین گفتگو را با ایشان داشته*ام و به نتیجه خوبی راجع به این مربی رسیده*ام. اما هنوز هيچ چيز نهایی نشده است.

 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
تسویه حساب پرسپولیس با بازیکنان جداشده




ارتش سرخ دات كام:
تسویه حساب بازیکنان جداشده پرسپولیس از امروز آغاز می شود. پرسپولیس شماری از بازیکنان فصل قبل را مازاد اعلام کرد و از آنجا که این بازیکنان برای عقد قرارداد جدید نیاز به برگه تسویه حساب مالی دارند، باشگاه از امروز این برگه ها را صادر می کند.
برخی از بازیکنان پرسپولیس از جمله اولادی نسبت به بی توجهی به خواسته های بازیکنان جدا شده از باشگاه انتقاداتی کرده بوند.
محمد و شیری جزو اولین بازیکنانی هستند که برای تسویه حساب به باشگاه مراجعه خواهند کرد.

 

Similar threads

بالا