کلوپ طرفداران پرسپولیس

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
گزينه چهارم سردار از پرتغال مي آيد

ارتش سرخ دات كام: مديرعامل پرسپوليس دقايقي قبل در برنامه ورزش و مردم اعلام كرد علاوه بر دنيزلي، متسو و كالدرون، يك گزينه خارجي ديگر هم مد نظر دارد كه طي يكي دو روز آينده با او مذاكره خواهد كرد.

محمد رويانيان به گفته خودش ساعت 13:30 امروز منتظر تماس تلفني مصطفي دنيزلي و جواب نهايي اين سرمربي تركيه اي خواهد بود. به احتمال فراوان او بعد از قطعي شدن فسخ قرارداد با دنيزلي بايد انتخاب نهايي اش را از ميان گزينه هاي خارجي انجام دهد كه به ادعاي خودش علاوه بر متسو و كالدرون گزينه سومي هم در ميان آن ها هست.

مربي مورد نظر رويانيان يك سرمربي پرتغالي است كه مدت هاست مورد نظر باشگاه پرسپوليس بوده و گزينه چندان جديدي به حساب نمي آيد. رويانيان براي جلوگيري از درز اخبار و ايجاد حاشيه پيرامون اين مذاكرات، در شهري غير از تهران و دور از چشم رسانه ها با اين سرمربي پرتغالي مذاكره خواهد كرد. شايد شرايط مطرح شده توسط متسو و كالدرون هنوز رضايت سردار را جلب نكرده كه او به سراغ گزينه بعدي رفته است.

نكته جالب اين جاست كه به جز دنيزلي، جواب همه اين گزينه ها به پيشنهاد پرسپوليس مثبت است و آن ها هستند كه منتظر جواب پرسپوليس نشسته اند.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
  • در تماس با مدیر عامل باشگاه پرسپولیس/ دنیزلی با عذرخواهی از رویانیان و هواداران از سرمربیگری پرسپولیس استعفا کرد

  • مصطفی دنیزلی که پیش از این چندین بار از مدیر عامل باشگاه پرسپولیس درخواست مرخصی کرده بود تا مشکلات شخصی و خانوادگی اش را رفع کند، امروز (جمعه) در آخرین مذاکره با مدیر عامل این باشگاه، به دلیل مرتفع نشدن این مشکلات با عذرخواهی از وی و هواداران، از سمت سرمربیگری تیم فوتبال پرسپولیس استعفا کرد.

    به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، مدیر عامل سرخپوشان از این مربی خواسته بود که یک دنیزلی تمام عیار باشد و با تمرکز کامل و با تمام توان هدایت این تیم را بر عهده گیرد.
    سردار رویانیان به دلیل احترامی که برای این مربی نام آشنا قائل بود، چندین بار با مرخصی های پی در پی وی موافقت کرد اما تا آخرین لحظه نیز این مشکلات برطرف نشد.
    در پایان این مذاکره تلفنی، دنیزلی اعلام کرد؛ شرایط حضور در پرسپولیس را ندارد و بدلیل بیماری همسر و پدر همسرش، تمرکز لازم را برای اداره پرسپولیس نخواهد داشت؛ لذا وی پس از عذرخواهی از رویانیان و هواداران از سرمربیگری این تیم استعفا کرد.
    وی همچنین اعلام کرده است که در چند روز آینده برای تسویه حساب اقدامات لازم را انجام خواهد داد.
    گفتنی است؛ سردار محمد رویانیان ضمن اطمینان خاطر به هواداران اعلام داشت؛ باشگاه پرسپولیس جهت جذب سرمربی جدید این تیم در حال مذاکره با چند مربی می باشد که پس از جمع بندی نهایی، سرمربی جدید پرسپولیس به زودی معرفی خواهد شد.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
برای عقد قرارداد با پرسپولیس، خلعتبری دوشنبه به ایران می آید

ارتش سرخ دات كام: محمدرضا خلعتبری مهاجم ایرانی باشگاه الوصل امارات که قراردادش با این تیم به پایان رسیده است، روز دوشنبه به ایران می آید.

خلعتبري كه براي استراحتي چند روزه به يكي از كشورهاي اروپايي سفر كرده است، فردا به امارات بازخواهد گشت. اين بازيكن به احتمال فراوان روز دوشنبه به ايران مي آيد تا پس از مذاكره با مسوولان پرسپوليس قراردادش را امضا كند. خلعتبري يكي دو پيشنهاد اماراتي دارد ولي اولويت او حضور در ليگ برتر ايران است. او در صورت توافق با پرسپوليس قراردادش را امضا خواهد كرد.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
وحید هاشمیان پدر شد

ارتش سرخ دات كام: بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس و تیم ملی روز گذشته صاحب فرزند شد. وحید هاشمیان که هفته گذشته به آلمان سفر کرده بود، روز گذشته در شهر هامبورگ پدر شد و دختر خود را در آغوش گرفت. هاشمیان در این خصوص به سایت شخصی خود گفت: پدر شدن حس عجیبی است و انگار دنیا در لحظه ای که "الـــــنا" متولد شد برایم ایستاد.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
بیانیه هیات موسسین کانون پیشکسوتان پرسپولیس در حمايت از رویانیان

ارتش سرخ دات كام: پیشکسوتان پرسپولیس با انتشار بیانیه ای با اعلام حمایت از اقدامات صورت گرفته و در حال انجام از سوی محمد رویانیان ، از مدیر عامل باشگاه پرسپولیس تشکر و قدردانی کردند.

به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس ، هیات موسسین کانون پیشکسوتان پرسپولیس با صدور بیانیه ای با قدردانی از زحمات و تلاش های صورت گرفته از سوی باشگاه در جهت بازگرداندن اقتدار و صلابت پرسپولیس ضمن تشکر از مدیریت باشگاه، حمایت همه جانبه خود برای ادامه این حرکت را اعلام کرد.

در بخشی از این بیانیه ای آمده است: جناب آقای محمد رویانیان آنچه این روزها در پرسپولیس جریان دارد، ما را به یاد سال های طلایی این باشگاه می اندازد که نامش همواره با افتخارات عجین بود و بزرگان بسیاری در این مسیر از وجود خود هزینه کردند.

بدینوسیله از تلاش های جنابعالی در جهت بازگرداندن شکوه باشگاه و ساختن تیمی مقتدر و درخور شأن نام پرسپولیس تشکر و قدردانی می کنیم. امیدواریم در سایه مدیریت شما و تجارب گرانقدر جناب آقای علی پروین، مدیر راهبری پرسپولیس شاهد به ثمر نشستن این تلاش ها باشیم تا با دستیابی به موفقیت های آتی خوشحالی دوستاران پرسپولیس کامل شود.

باور داریم اقداماتی چون بازگشت نام پرسپولیس که برای سال ها خواسته همه ما و میلیون ها هوادار بود، فعالیت های اقتصادی صورت گرفته و در دست انجام و تشکیل تیمی قدرتمند نوید بخش دورانی با شکوه برای پرسپولیس است. امیدواریم در این مسیر موفق و پیروز باشید.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
نصیرزاده: احتمال موافقت AFC با درخواست ایران مبنی بر حذف رقابت های جام حذفی ضعیف است

ارتش سرخ دات كام: هوشنگ نصیرزاده درباره احتمال حذف رقابت های جام حذفی با تصمیم فدراسیون فوتبال عنوان کرد: یکی از سهمیه های فدراسیون ها برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا قهرمان جام حذفی است و از آنجا که مصوبه کمیته مسابقات کن فدراسیون فوتبال آسیا یکی از سهمیه ها را به قهرمان جام حذفی اختصاص داده احتمال موافقت AFC با چشم پوشی از معرفی قهرمان جام حذفی ایران خیلی ضعیف است.

وی ادامه داد: این دستورالعمل مصوبه هیئت رئیسه AFC است و تغییر آن به مفهوم دور زدن آیین نامه برگزاری لیگ قهرمانان آسیا است.

نصیرزاده خاطرنشان کرد: اگرچه در یک نتیجه نابرابر قهرمان جام حذفی با 5 یا 6 مسابقه مشخص می شود اما قهرمان لیگ باید 34 مسابقه انجام دهد ولی نمی توان گفت که چون قهرمان جام حذفی از اعتبار فنی کمتری نسبت به قهرمان لیگ برتر برخوردار است پس نمی تواند در آسیا حضور یابد.

کارشناس قوانین فوتبال تأکید کرد: پذیرفتن پیشنهاد ایران مبنی بر در نظر نگرفتن قهرمان جام حذفی به مفهوم ایجاد تغییر رویه در آیین نامه های صادره از سوی کن فدراسیون فوتبال آسیا است و به همین دلیل احتمال موافقت با آن ضعیف است.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
امامي فر:
پرسپوليس يک*مربي هم*سطح کي*روش مي*خواهد

هافبک سابق تيم فوتبال پرسپوليس گفت: به نظر مي رسد پرسپوليس در فصل نقل و انتقالات خوب عمل کرده اما هنوز تيم کاملي نيست.

عليرضا امامي فر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: به نظر مي رسد پرسپوليس در فصل نقل و انتقالات خوب عمل کرده است . خط دفاع تيم مستحکم شده و در خط حمله قدرتمند هستند اما در هافبک زياد خوب عمل نکرده اند چون هافبک دفاعي ندارند و يک پاسور خوب هم در تيم نيست.

به نظر من علي کريمي براي اينکه در نقش پاسور ظاهر شود زياد خوب نيست و بيشتر پشت مهاجمان جواب مي دهد چون ميل به هجوم دارد.

وي افزود: پرسپوليس اگر بتواند يک پاسور خوب با يک هافبک دفاعي قوي بياورد، تيمش کامل مي شود و مي تواند يک مجموعه قدرتمند و مطمئن داشته باشد . البته اين بازيکناني که پرسپوليس گرفته بايد جايگزين هاي خوبي هم براي آنها روي نيمکت ذخيره ها داشته باشد.

او در ادامه گفت: سرمربي پرسپوليس بايد سريعتر مشخص شود چون زمان را از دست مي دهند متاسفانه پرسپوليس هميشه همين مشکل را دارد و پارسال هم سرمربي تيم دير انتخاب شد و شاهد مشکلات زيادي در تيم بوديم.

هافبک سابق پرسپوليس اظهار داشت: اگر قرار است پرسپوليس مربي خارجي بياورد، حتما يکي دو بازيکن هم با خودش مي آورد تا فلسفه اش را در تيم پياده کند . پرسپوليس نبايد فرصت را از دست دهد و سرمربي بايد زودتر مشخص شود تا نفرات و فضاي فوتبال ما را بشناسد و بتواند افکارش را در پرسپوليس پياد کند. اگر سرمربي سريعتر بيايد، پرسپوليس مي تواند شروع بهتري در فصل جديد داشته باشد.

وي افزود: فکر مي کنم پرسپوليس نسبت به سالهاي قبل خيلي متفاوت باشد و بتواند در فصل جديد هوادارانش را راضي کند. پرسپوليس بايد دنبال قهرماني باشد و وقتي تيم قدرتمندي مي بندي، بايد ديد وسيع تري داشته باشي و به درخشش در آسيا فکر کني.

هافبک سابق پرسپوليس در ادامه گفت: حضور اين ستاره ها در پرسپوليس مشکل ساز نمي شود در صورتي که سرمربي تيم بزرگتر از بازيکنان باشد . پرسپوليس تيم بسيار بزرگ و پرهواداري است و بايد مربي بزرگي داشته باشد. اگر امثال دنيزلي و متسو سرمربي پرسپوليس باشند، خوب است.

امامي فر در پايان گفت: اکثر بازيکنان پرسپوليس ملي پوش هستند و زير نظر مربي بزرگي مثل کي روش کار مي کنند به همين دليل يک مربي ايراني نمي تواند چنين تيم پر مهره اي را جمع کند بلکه يک مربي هم سطح کي روش با يک مقدار پايين تر از او بايد باشد تا بتواند تيم پر ستاره پرسپوليس را هدايت کند.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات



محمد رويانيان مديرعامل باشگاه پرسپوليس در يك و نيم ماه گذشته بي*وقفه تيتر اول مطبوعات بوده است.



سایت هوادار سرخ:
رویانیان از آغاز به کار پرسپولیس کهکشانی با توجه به علاقه*اش به حضور در صف اول مطبوعات، هر روز با نامی جدید روی صفحات اول حاضر شده تا پرسپولیسی*ها از حضور پرحرارت*ترین مدیرعامل این چند سال خوشحال باشند. او بعد از دوره دوم حضور افشین قطبی در پرسپولیس نامدارترین بازیکنان را جذب پرسپولیس کرده است. اما جالب اینکه خریدها همچنان ادامه دارد.



ورودی*ها: آل استارز
شهاب گردان،* حسین ماهینی، محمد قاضی، سیدجلال حسینی،*کریم انصاری*فرد، مهرداد پولادی پنج ملی*پوشی بودند که در فصل نقل و انتقالات به پرسپولیس پیوستند به جز این پنج نفر محسن بنگر مدافع با تجربه ****ان نیز با سروصدای بسیار به پرسپولیس پیوست تا جمع جنجالی*ها جور باشد.
پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات چند بازیکن جوان را نیز به خدمت گرفته که البته در معادلات فنی تیم جای چندانی ندارند اما با هدف کاهش میانگین سنی تیم جذب قرمزپوشان شدند که جهانبخش، خانزاده و اسماعیل*زاده سه بازیکنی بودند که پرسپولیس با آنها قرارداد بست.



جداشده*ها
پس از انتشار ناگهانی فهرست بازیکنان مازاد باشگاه* به مرور برخی از آنها را جذب کرد اما شیث رضایی، مازیار زارع و محمد نصرتی سه بازیکن ثابت تیم که اتفاقا هر سه تجربه ملی نیز داشتند در نهایت به جمع بازنگشتند. حسین هوشیار و میثاق معمارزاده نیز در فهرست جداشده*ها قرار گرفتند تا سرنوشت خود را در تیم دیگری جستجو کنند. حسین بادامکی نیز دیگر بازیکنی بود که با جدایی از پرسپولیس به سرعت تیم دیگری را برای ادامه کار انتخاب کرد و به ملوان پیوست. علیرضا محمد اما بازیکنی است که هنوز مشخص نیست که در پرسپولیس می*ماند یا از جمع جدا خواهد شد. هاشمیان، آودوکیچ، ابراهیم شکوری و مجتبی شیری نیز دیگر پرسپولیسی*هایی هستند که تیم را ترک کردند.



تمدیدی*ها
علی کریمی بعد از همه حرف و حدیث*ها قرارداد خود را با پرسپولیس تمدید کرد تا شادی طرفداران این تیم دو چندان شود. مهدی مهدوی*کیا، امیرحسین فشنگچی، غلامرضا رضایی،* محمد نوری، جواد کاظمیان،*رضا نورمحمدی، هادی نوروزی، حمید علی**عسگر، سامان آقازمانی قرارداد خود را با پرسپولیس تمدید کردند. این بازیکنان که اکثر آنها سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی را هم دارند به پرسپولیس جلوه*ای پرستاره*تر داده*اند.



بلاتکلیف*ها
مهمترین بازیکنی که نامش بارها شنیده شده و در نهایت هم هنوز به مرحله قرارداد نرسیده است محمدرضا خلعتبری است که البته ممکن است آخرین ملی*پوش جذب شده پرسپولیس باشد. علیرضا محمد و مهرداد اولادی هم دو بازیکنی هستند که منتظرند معجزه*ای رخ بدهد و پرسپولیسی شوند به جز این مهرزاد معدنچی نیز در صورتی به پرسپولیس خواهد پیوست که به حضور در تست فنی رضایت بدهد. ایمون زاید هم با پرسپولیس به توافق رسیده اما جذب کریم انصاری*فرد ممکن است تغییراتی در تصمیم او به وجود بیاورد که البته این مساله خیلی هم محتمل نیست.



بازیکنان مورد نیاز
پرسپولیس هنوز در پست هافبک دفاعی بازیکن قابلی را به تیم اضافه نکرده است آنها با یکی دو بازیکن خارجی مذاکرات جدی داشتند اما شاید در انتظار روشن شدن تکلیف سرمربی هستند. رویانیان فعلا در این بخش عجله نکرده تا احتمالا دست مربی خارجی برای یکی دو خرید باز باشد.



ابهام بزرگ: سرمربی
در پرسپولیس همه چیز تحت تاثیر انتخاب سرمربی است. یک سرمربی از بین برونو متسو، کالدرون، مصطفی دنیزلی و شاید علی دایی … آنها راهی کاملا مخالف استقلال رفته*اند و با تیمی پرهیجان در رقابت*ها حضور پیدا می*کنند اگر چه جذب مربی به اندازه همه ستاره*ها ارزش دارد.

 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
رويانيان:
دولت امسال يک قران به پرسپوليس نداده است

محمد رويانيان گفت: دولت امسال يک قران به پرسپوليس و استقلال نداده است و اين از مشکلات ما است.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، مديرعامل باشگاه پرسپوليس درباره نظرش نسبت به عدم رعايت قانون سقف قرارداد توسط پرسپوليس گفت: همه انگار يادشان رفته که سال*هاي گذشته چه قراردادهايي مي*بستند، حالا که من آمدم و راستش را گفتم و اعلام کردم که سقف را رعايت نمي*کنم، 10 ـ 15 روز است که مرا مي*کوبند. هيچ کسي اين قانون را رعايت نمي*کرد. ظاهرا راست گفتن هزينه دارد و ما مشغول پرداخت اين هزينه هستيم.

وي گفت: همه مي*گفتند که سقف را رعايت مي**کنيم، اما در واقع اين کار را انجام نمي*دادند. الان بعضي از باشگاه*ها مجبورند که سقف را رعايت کنند و حتي قراردادهاي زير سقف مصوب ببندند. باشگاه*هايي همچون گهر زاگرس يا صباي قم. صبا الان که آسيايي شده، نمي*تواند هزينه سنگيني براي بستن تيمش بکند، ما هم نمي*توانيم بکنيم، اما مجبوريم. پرسپوليس 30 ميليون يا دست کم 25 ميليون نفر هوادار دارد که البته از هواداران استقلال بيشتر است. براي برآورده کردن انتظار*هاي اين تعداد هوادار مجبوريم تيم خوبي ببنديم. علي فتح*الله*زاده مدير عامل باشگاه استقلال مجبور است که چک بدهد تا به هزار بدبختي جايگاه تيم را حفظ کند. ميليون*ها آدم مي**خواهند پرسپوليس و استقلال خوبي را ببينند، نمي*شود همه تيم*ها بازيکنانشان را بگيرند و بازيکناني که مانده**اند و کسي آن*ها را نخواست، ما بگيريم. فشار روي امثال پرسپوليس نسبت به صبا بيشتر است. صبا طرفدار زيادي ندارد، اما تيم خوبي است.

رويانيان که کمي عصباني هم شده بود، ادامه داد: مدير عامل باشگاه که نمي*تواند بنشيند و فقط تماشا کند، دولت امسال يک قران هم به پرسپوليس و استقلال نداده است و اين از مشکلات ما است. مگر در برنامه پنجم توسعه، نيامده که دولت حق هيچ گونه کمکي به باشگاه*ها ندارد. خب، با اين حساب اگر باشگاه نتواند خودش پول در نياورد چه کار کند؟ چرا اصلا وجود دارد؟ چرا من را به عنوان مدير عامل سر کار گذاشته*اند؟ من از زماني که به پرسپوليس آمده ام تنها 4.5 ميليارد تومان از دولت گرفته*ام. تراز مالي باشگاه در سال قبل مشخص است و به هر کدام از مسئولان فدراسيون و يا سازمان بازرسي که آن را خواستند، تحويل مي*دهم.

وي خاطر نشان کرد: پرسپوليس سال گذشته تيمش را با 10 و نيم ميليارد تومان بسته است، الان 15 تا 20 درصد افزايش قيمت*ها هم که طبيعي است. دولت هم پولي به ما نداده است. پرسپوليس هم که اصلا تيم پايه*اي ندارد. پس با اين وضعيت ما بايد دست روي دست بگذاريم و اوضاع را تماشا کنيم؟ ما محکوم به خريد بازيکن هستيم. البته اگر من سه سال مدير عامل پرسپوليس باشم، کار را به گونه*اي به جلو مي*برم که بعد از سه سال اين طور بازيکن نخرم و پرسپوليس از داشته*هايش در تيم*هاي پايه استفاده کند.

رويانيان خطاب به منتقدانش، گفت: نبايد به جاي کمک به يکديگر به هم بتازيم. مديرعامل پرسپوليس بايد چکار کند، وقتي که قانون مي*گويد خودت مجبور هستي پول در بياوري. هر چند در اين مدت به من توهين هم شد، اما من، فتح*الله*زاده را بزرگ خودم مي*دانم. همه در فشار هستيم و بايد به يکديگر کمک کنيم. پيش از اين قرار بود نيمي از هزينه*هاي پرسپوليس را دولت تامين کند و نيمي را خودمان با درآمدزايي کسب کنيم. بنابراين بخشي که بايد خودم تامين کنم را از طريق برنامه*ريزي*هاي اقتصادي و جذب اسپانسر بايد به دست بياورم. کجاي اين موضوع خلاف است؟

مدير عامل باشگاه پرسپوليس که صبح امروز (جمعه) در برنامه تلويزيوني «ورزش و مردم» حاضر شده بود، در واکنش به اين که انتقادها بيشتر معطوف به اين بود که شما بازار نقل و انتقالات را گران کرده ايد و سطح نرخ بازيکنان را افزايش داده*ايد، اظهار کرد: از کجا اين را مي*دانيد؟ کسي که مي*گويد فلان بازيکن با يک ميليارد و اندي به پرسپوليس رفته، قطعا خودش پيشنهاد يک ميلياردي به آن بازيکن داده که حالا مثلا من با 50 يا 100 ميليون تومان بيشتر آن بازيکن را جذب کردم، چه کسي مي*داند که من با ارقام ميلياردي بازيکن گرفته*ام، ملاک و معيارشان چيست؟ امسال با افزايش سقف قرارداد به اضافه متعلقات آن 550 ميليون تومان حداکثر مبلغ دريافتي يک بازيکن است. اما پارسال که من نبودم، آقايان با ارقام 700 يا 900 ميليون توماني و يک ميليارد توماني تيمشان را بستند.

رويانيان در واکنش به اين که آيا با تعهد به پرداخت مبالغ کلان در آينده درگير بدهي*هاي سنگين مالي غير قابل پرداخت نمي*شويد؟ تصريح کرد: متاسفانه بدون بررسي صحبت*هايي را در اين باره مطرح مي*کنند. حتي ديدم بعضا روساي فدراسيون فوتبال و سازمان ليگ و يک بار هم وزير ورزش و جوانان برابر افکار عمومي به نوعي عنوان کردند که ما رقم*هاي بالايي را به بازيکنان داده*ايم! اين مسئولان کجا از من مدرک خواستند که به آن*ها نداده*ام؟ يک کسي گفته بود شايد از ارث پدرش بوده، اما من همين جا مي گويم که کل خانه پدري* من در لب خط راه*آهن قم 49 متر است. بچه*هاي من همين الان مستاجر و بعضا بيکارند. خودم از يکجا حقوق دريافت مي*کنم، اما متاسفانه اتهام مي*زنند که رويانيان ميلياردي هزينه مي*کند.

وي ادامه داد: من امسال شش ـ هفت بازيکن ملي*پوش گرفته*ام، اين هنر ما است.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
آخرین وضعیت واگذاری سهام سرخابی ها

مرجع خبری پرسپولیس : 51 درصد از سهام پرسپولیس و استقلال به صورت ویژه واگذار می شود. ايفاي نقش دبيرخانه توسط سازمان خصوصي سازي وهمچنين آخرين وضعيت واگذاري هواپيماي هما، استقلال پرسپوليس و پست بانك و پرداخت سود سهام از مهم ترين محورهايي بود كه توسط رئيس سازمان خصوصي سازي عنوان شد.

آخرين وضعيت عرضه استقلال و پرسپوليس
چرا واگذاري استقلال و پرسپوليس متوقف شد؟ نوري: نه اين طور نيست. اين دو شركت فرايند واگذاري را طي مي*كنند و عرضه آنها قطعاً اتفاق مي*افتد ولي بايد عواطف و احساسات طرفداران اين تيم*ها مورد توجه قرار گيرد و اعتقاد دارم علاوه بر وظايف قانوني در خصوص واگذاري*ها، وظايف و رسالت هاي اجتماعي را نیز بايد رعايت كنيم. اين در حالي است كه وقتي مدت زماني از عرضه مي*گذرد و بنا به دلايلي عرضه به تاخير مي*افتد، گزارش كارشناسي از انتفاع خارج مي*شود و دوباره بايد كارشناسي صورت گيرد. همين كار كارشناسي مجدداً زمان عرضه را به تعويق مي*اندازد. اگر اين موضوع چند بار تكرار شود معلوم است چه اتفاقي مي*افتد. واگذاري اين دو شركت الان در چه مرحله*اي است؟ آيا امسال واگذار مي*شود؟ نوري: اين شركت*ها جزو ليست واگذاري است و حتماً واگذار مي*شود و اين كه گفته شده است از ليست واگذاري خارج شده است به شدت تكذيب مي*كنم.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
رویانیان: ساعت یک و نیم با دنیزلی مذاکره می کنم/ جواب فتح الله زاده را نمی دهم

با یک مربی دیگر هم طی 48 ساعت آینده مذاکره می کنم/ دیروز با کریمی سفید امضا کردم
مرجع خبری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به اینکه مذاکراتش با متسو و کالدرون به نتیجه پایانی رسیده گفت: ساعت یک و نیم بعدازظهر امروز قرار مذاکره تلفنی با دنیزلی دارد تا تکلیف او را روشن کند. به گزارش مرجع خبری پرسپولیس، محمد رویانیان در گفتگوی زنده تلویزیونی افزود: آقای دنیزلی از من فرصت خواسته تا فکر کند به اینکه می تواند به شکل تمام عیار در خدمت پرسپولیس باشد یا خیر.
وی با اشاره به اینکه قصد قطع همکاری با دنیزلی داریم ادامه داد: آقای دنیزلی انسان خیلی بزرگی است. ایاشن خواست اجازه بدهیم فکر کند که می تواند با مشکلاتی که دارد برای پرسپولیس مفید باشد یا خیر. ایشان فکر کرد و تماس گرفت و گفت بعید است با مشکلات زیادم بتوانم و شما می توانید از طرف من در ایران اعلام کنید که خودم قرارداد را پس گرفتم. من به ایران خواهم آمد و عذرخواهی هم خواهم کرد. هرچقدر هم که به من پول دادید به اندازه نیم فصل که گرفتم حلال است و باقی آن حرام است و باید پس بدهم . ایشان حتی گفت به دلیل نتایج خوبی که گرفتیم آن میزان پول هم حلال نیست و باید کمتر شود. رویانیان ادامه داد: درباره قرارداد من دیروز با ایشان صحبت کردم و امروز منتظر پاسخ هستم. امروز ساعت یک و نیم قرار داریم با صحبت کنیم که جواب بدهم می تواند جواب قطعی بدهد که می آید یا خیر؟ وی درباره مذاکره با گزینه های دیگر سرمربی گری این تیم گفت: بله من با ایشان مذاکره کردم. آقای متسو الان از طریق دبی راهی فرانسه شده و منتظر جواب ماست. آقای کالدرون هم منتظر جواب ماست و با یک مربی دیگر هم ممکن است طی فردا یا پس فردا مذاکره کنم و تصمیم بگیرم. چون این کار بزرگی است و من نماینده هواداران پرسپولیس هستم و نمی توانم به سادگی در این خصوص تصمیم بگیرم با افراد جدیدتری هم مذاکره خواهم کرد. رویانیان در خصوص شانس مربیان ایرانی برای سرمربی گری در پرسپولیس گفت: من با بازیکنان سابق پرسپولیس مثل پیروانی و استیلی و.... رفیق بودم و هستم و دوستشان دارم. مربی برای پرسپولیس الان در داخل کشور هم داریم اما باید اتفاقاتی بیفتد زمینه برای فعالیت آنها فراهم شود. مثلا علی دایی که آدم کوچکی نیست و می تواند یک مربی کاملا شش دانگ و بزرگ باشد مانند پیروانی و استیلی و ...همه. اما باید یک مقطع زمانی عبور کند و شرایط فراهم شود چراکه این ها سرمایه ما هستند. خود آقای قلعه نویی یکی از بزرگ ترین مربی هاست که خودش می داند من خیلی عاشق او هستم و از قبل ها هم این طور بوده ، خودش می داند دروغ نمی گویم. البته ایشان گفته پرسپولیس بیشتر از استقلال از دولت پول گرفته که اصلا این طور نیست. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص قانون سقف قرارداد گفت: این قانون مرزی است که همه را متخلف کرده است. هر جا ما محدودیت درست کنیم خلاف شکل می گیرد. شما اگر بین مرز دو کشور تبادل کالا را ممنوع کنید تمام مردم قاچاقچی می شوند چون نیاز به تبادل کالا دارند. سقف قرارداد هم همین کار را در فوتبال کرده است. شما بیایید این سقف را بردارید آن وقت دیگر تخلف حساب نمی شود. وی در خصوص شفاف کردن قراردادهای بازیکنان فوتبال گفت: شما بروید در نرم افزارهای فوتبال سرچ کنید قراردادها تمام بازیکنان فوتبال ثبت شده. شما می توانید بر اساس شرایط بازیکن با همان قیمت و یا کمی بالاتر و پایین تر با او قرارداد ببندید. اما در ایران این طور نمی شود. ما می آییم همه را دزد می کنیم، همه را خلافکار می کنیم. چرا سقف می گذاریم؟ شما باید رنج قیمت بگذارید. مثلا سیدجلال حسینی در رنج ملی A است و تا این سقف حداکثر می تواند دستمزد بگیرد. شما این کار را نمی کنید و می گویید باید سقف بگیرد، خوب این سقف دروغ است و مجبوری برای این بازیکن بیشتر خرج کنی. وی تاکید کرد: من ریز قرارداد تمام بازیکنان را نوشتم و قصد داشتم آن را در سایت ها منتشر کنم اما ترسیدم. همکارانم به من گفتند این کار را نکنم چون تا به حال کسی این کار را نکرده و اگر برای اولین بار این کار را بکنی تو را ذبح می کنند به جرم راست گفتن. من می ترسم چون فوری به من گویند خلاف کردی، برای اینکه راست بگویی می گویند خلاف کرده ای! دوستان در بعضی از مواقع با اتهاماتی غیر مستند به بنده اتهام زدند شما با پراداختهای میلیاردی به بازیکنان بازار را خراب کردید ، سوال من از این عزیزان اینست شما از کجا می دانید که ما میلیاردی به بازیکنان پول پرداخت کردیم؟ لابد خود شما پیشنهاد میلیاردی داده اید و بعد چون بازیکنان پیش ما آمده اند این حساب را کرده اید که ما میلیاردی پرداخت کرده اید. آن برادری که می آید این حرف را می زند مردم را تحریک میکند. شاید بگویند از ارث پدری اش پرداخت می کند ، کل زندگی ما در شهر قم 49 متر است لب خط راه آهن ، . من یک سربازم در این مملکت و امدم به پرسپولیس کمک کنم ، تنها از یک جا حقوق می گیرم ، بچه های خود من متساجرند ، بیکارند ، بعد اتهام می زنند من قرارداد میلیاردی پرداخت می کنم. اینکه 7 نفر از بازیکنان ملی پوش را به تیم پرسپولیس استخدام کردم از هنر بنده بوده است. تیم های پایه ما صفر است ، چندین سال است به ما یک بازیکن هم به ما نداده است، من چکار باید بکنم جز اینکه بازیکن بخرم؟
450 میلیون تومان سال گذشته سقف قرارداد بوده که 15 درصد افزایش پیدا کرده و در نهایت رسیده به 550 میلیون. 100 میلیون تومان هم از آقای بهروان خواهش کردیم برای افزایش انگیزه بازیکنان ملی پوش افزایش پیدا کند و در نهایت حداکثر سقف قرارداد به 650 میلیون تومان رسیده است. من که این را نگذاشتم. آقایان سال گذشته این سقف را گذاشته اند. پارسال که آقایان قرارداد های 900 میلیونی و میلیاردی می بستند اصلا من در ورزش بودم؟ وی تاکید کرد: من خودرو داده*ام، اما اين گونه بوده كه مثلا قرارداد را 500 ميليون تومان نوشتيم و 200 ميليون تومان آن را خودرو تعيين كرديم. من برنامه*هاي زيادي براي اسپانسرينگ باشگاه پرسپوليس دارم. من مي**خواهم هزار تا از اين خودروها را وارد كنم با شرکتی که وابسته به پرسولیس تاسیس کرده ایم. تيمي كه امسال براي پرسپوليس بسته*ايم براي اين است كه در كورس قهرماني باشد نه اينكه لزوما قهرمان شود. ما مي*خواستيم تيمي داشته باشيم كه متناسب با آبرو و شان پرسپوليس باشد. وی ادامه داد: در ايران راست گفتن هزينه دارد چيزي كه نه تنها يك درد ورزشي كه يك مساله اجتماعي است. از قبل هم سقف را رعايت نمي*كردند اما نمي*گفتند ما يك سال است وارد ورزش شده*ايم اما قبل از ما هم اين بحث*ها بوده، كاري كه ما امسال كرديم اين بوده كه دروغ نمي*گويم و شفاف صحبت مي*كنيم. پرسپوليس يك باشگاه ويژه است و طرفداران ميليوني دارد من محمد رويانيان نمي*توانم بنشينم و ژست مظلوميت بگيرم تا كار پيش برود. بعضي از تيم*ها هستند كه شرايط ما را ندارند اما استقلال و پرسپوليس با 30 ميليون طرفدار نمي*توانند قانون سقف را رعايت كنند اما به نظر من اگر امثال صبا و گهر هم پول داشتند آنها هم سقف قرارداد را رعايت نمي*كردند. فرق من با همه اين است كه ما با شفافيت همه چيز را اعلام كرديم الان هم تراز مالي سال گذشته من به رئيس ورزش تحويل شده است. وی تاکید کرد: دولت يك قران به ما پول نداده است، از ابتداي حضورم در پرسپوليس تا الان 4 و نيم ميليارد تومان پول گرفته*ام و براي امسال دولت به ما يك قران پول نداده. اينطوري كه نمي*شود به ما مي*گويند 40 درصد را شما تامين كنيد، 60 درصد را ما مي*دهيم اما هيچ كمكي نمي*كنند من هم نمي*توانم سر جايم بنشينم و كاري نكنم. من مديرعاملم بايد حركت كنم تا تيمي در حد نظر طرفداران بسازم الان هم كه اين بحث*ها مطرح شده بايد بگويم سازمان بازرسي هيچ ورودي به كار ما نمي*تواند بكند. سازمان لیگ یک نهاد خصوصی است چطور سازمان بازرسی می خواهد در آن ورود کند؟ من از این سازمان دعوت می کنم به باشگاه پرسپولیس بیاید و تمام مدارک ما را بررسی کند. آقایان فدراسیون فوتبال چرا از ما نمی خواهند مدارکمان را ارائه کنیم؟ چرا بی پایه و اساس تهمت می زنند؟ رویانیان ادامه داد: در جايي خواندم كه فلاني پول بنزين را مي*آورد پرسپوليس آخر اين چه حرفي است مگر من به پول بنزين دسترسي دارم. پمپ بنزين، بنزين را مي*فروشد و به خزانه دولت وارد مي*شود و تازه مگر دولت مي*تواند آن پول را به دلخواه خود خرج كند؟ تازه اين حرف*ها را آدم*هايي مي*زنند كه در اين مملكت مدير و مسوول*اند و من تعجب مي*كنم كه چرا ما فقط همديگر را با اين بحث*هاي بي*پشتوانه تضعيف مي*كنيم. رویانیان در خصوص وضعیت قرارداد کریمی و اینکه آیا شرطی برای ماندن مازیار زارع و یا گرفتن پول زیادی داشته یا خیر گفت: نه این طور نیست. اگر هم بوده به من چیزی نگفته. ایشان دیروز عصر با من جلسه اش داشت و قرارداد سفید امضا کرد. کریمی آدم بزرگی است و قیمتش بالاتر از این حرف هاست. قیمت کریمی یک قران - دو زار و در سطح بقیه نیست. البته از این تریبون بگویم که پول او را خواهیم داد حقش را می دهیم نگران نباشد! رویانیان که در ابتدای برنامه گفته بود من رفیق آقای فتح الله زاده هستم و ایشان را دوست دارم زمانی که متوجه اظهارات توهین آمیز امروز وی شد گفت: من با ایشان دوستم گویا ایاشن با من قهر کرده. البته یک حرفی زده که من خیلی ناراحت شدم اما جواب نمی دهم چون تحمل می کنم. من زمانی که آمدم در جواب آقای فتح الله زاده گفتم می خواهم تیم فوق کهکشانی ببندم که همین جا عذرخواهی می کنم. من تیمی بستم فقط در خور شأن پرسپولیس. و شأن قهرمانی به آن دادیم ، انشالله که قهرمان هم بشود و خوشحال شویم. اما هواداران پرسپولیس نباید توقع داشته باشید این تیم بیاید همه را بزند. اگر این طور باشد که برد و باخت وجود نداشت و همیشه یک تیم قهرمان می شد و تیم های دیگر هیچ کاری نمی کردند.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
فتح الله زاده: رویانیان عددی نیست که درباره ما حرف بزند:eek::mad:

ارتش سرخ دات كام: مدیرعامل باشگاه استقلال با انتقاد از رویانیان گفت: او عددی نیست که بخواهد در مورد ما حرفی بزند و من به موقع جوابش را می دهم.

این روزها با رویانیان دچار اختلافاتی شده و درگیری های لفظی میان شما شکل گرفته است...

آقای رویانیان برخلاف چهره ظاهری اش حرف هایی می زند و به ما توهین می کند. من فعلا چیزی نمی گویم اما برای این کسی فکر نکند از او ترسیده ام می گویم رویانیان عددی نیست که بخواهد در مورد ما حرفی بزند و من به موقع جوابش را می دهم. فعلا او با پول های باد آورده جولان بدهد و بداند جوجه را آخر پاییز می شمارند و مثل او بی جنبه نیستم که به دوستانم توهین کنم.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
ملاقات دنیزلی با یک زندانی سیاسی

ارتش سرخ دات كام: دنیزلی به همراه 'شانسآل بیوکا' و 'عمر گونچ' از نویسندگان ورزشی مشهور ترکیه در زندان 'ینی پازار' در نزدیکی شهر ' آیدین' با محمد آغار دیدار کرد.
بر پایه این گزارش دنیزلی پس از این دیدار از پاسخ دادن به سووالات خبرنگاران خودداری کرد.

' محمد آغار ' وزیر کشور اسبق و رهبر پیشین حزب راه راست ترکیه به جرم اقدامات غیرقانونی و فعالیتهای فراقانونی در دوران ریاست خود بر شهربانی کل ترکیه اردیبهشت گذشته روانه زندان شد.

وی به دلیل جرائم فوق به سه سال و نه ماه زندان محکوم شد ولی براساس قوانین و مقررات دادگستری ترکیه وی قرار است به مدت دو سال در زندان بسر برد.

محمد آغار در ارتباط با پرونده مشهور 'سوسورلوک'' که طی آن رابطه نزدیک بین سیاستمداران، مافیا و پلیس و قوه قضائیه افشا شد، محاکمه و محکوم به حبس گردید.

پس از گذشت چندین روز از بی خبری در مورد مصطفی دنیزلی سرمربی تیم پرسپولیس خبرنگاران صبح امروز وی را در شهر ساحلی 'بدروم' در سواحل دریای اژه در جنوب غرب ترکیه یافته بودند.

خبرنگاران از مصطفی دنیزلی در حالی که وی همراه با همسرش تعطیلات خود را در هتلی در 'بودروم' می گذراند عکسبرداری کردند.
طی چند روز گذشته رسانه های ترکیه از محل اقامت مصطفی دنیزلی بی اطلاع بودند و برخی رسانه های ایران نیز مدعی شده بودند که وی به آمریکا سفر کرده و گروهی نیز از سفر رویانیان به ترکیه برای دیدار با مصطفی دنیزلی خبر داده بودند.
گفته می شود پرسپولیسی ها در آخرین مذاکره با دنیزلی به او تا روز سوم تیرماه فرصت داده اند تا آخرین تصمیم را بگیرد.



 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
داوران در انتظار دستمزد 700 هزار تومانی

ارتش سرخ دات كام: هيات رييسه فدراسيون فوتبال در جلسه هفته آينده خود قرار است در رابطه با افزايش دستمزد داوران شاغل در فوتبال ايران تصميم نهايي را اتخاذ كند. قبل از اينكه فريدون اصفهانيان رسما به عنوان رييس كميته داوران انتخاب شود، حسين عسگري با ارسال نامه اي به رييس فدراسيون فوتبال رسما پيشنهاد داد تا حقوق داوران 30 درصد نسبت به سال گذشته افزايش يابد. هر چند علي كفاشيان در جريان جلسات فدراسيون اعلام كرده افزايش 30 درصدي حقوق داوران امكان پذير نيست اما اگر شرايط مهيا باشد براي رفاه حال داوران 15 تا 20 درصد ميزان دستمزد آنها زياد مي شود.

قرار است در جلسه هفته آينده هيات رييسه فدراسيون فوتبال فريدون اصفهانيان رسما نام اعضاي كميته داوران كه تمايل دارد با آنها كار كند و همچنين پيشنهاد افزايش 30 درصدي حقوق داوران را مطرح كند تا اعضا ضمن بحث و تبادل نظر در رابطه با اين مساله نظر نهايي خود را اعلام كنند.در صورتي كه هيات رييسه فدراسيون فوتبال با افزايش 30 درصدي دستمزدها موافقت كند، با آغاز مسابقات ليگ برتر داوران وسط 700 هزار تومان و كمك ها 520 هزار تومان و داور چهارم 350 هزار تومان در هر بازي دريافتي حقوق خواهند داشت.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
پيوس در جواب كرماني مقدم: مهاجم بايد خوره باشد/ انصاري فرد و قاضي بهترين فورواردهاي پرسپوليس هستند

ارتش سرخ دات كام: ـ مرتضي كرماني مقدم مهاجم سال هاي نه چندان دور پرسپوليس چند روز پيش مصاحبه اي انجام داد و در قسمتي از حرف هايش در مورد فرشاد پيوس حرف زد. كرماني مقدم گفته كه اصلا بازي كردن در كنار پيوس را دوست نداشت چرا كه اين مهاجم خوره بود و فقط فكر گلزني خودش بود.

پيوس در جواب حرف هاي كرماني مقدم مي گويد:«اولا بايد بگويم كه حرف هاي مرتضي بيشتر شوخي بوده و من ناراحت نيستم. او گفته كه من خوره بودم و خودم معتقدم كه مهاجم بايد خوره باشد تا بتواند گل بزند. يك مهاجم اگر خوره نباشد هيچ وقت نمي تواند از طريق ديگران لقب بهترين را بگيرد به همين دليل اول از همه بايد به گلزني خودش فكر كند.»

از پيوس در مورد كرماني مقدم و اينكه خيلي ها معتقدند بداخلاقي هاي او مانع از پيشرفت فوتبالش شد سوال مي كنيم. پيوس مي گويد:« مرتضي واقعا يك فوتباليست خوبي بود كه خيلي راحت نفر راحت از روبه رو برمي داشت. آن زمان من، كرماني مقدم ، عاشوري، محرمي، رحيم يوسفي و ... اكيپ خيلي خوبي تشكيل داده بوديم و واقعا تيم خوبي داشتيم.»

پيوس در مورد حرف هاي كرماني مقدم كه گفته او را در شرايطي كه با مديرروستا رقابت داشت آقاي گل كرديم تاكيد مي كند:« بله، دقيقا همين طور است و آن بازي را به ياد دارم. ما در تبريز با ماشين سازي يا تراكتور بازي داشتيم كه من هم در كورس آقاي گلي بودم. يادم مي آيد كه 4 گل زديم و كرماني 2 پاس گل به من داد. خيلي ها فكر مي كنند گل زدن كار ساده اي است ولي اصلا اينطور نيست و اتفاقا خيلي سخت است.»

از پيوس در مورد خط حمله پرسپوليس و حضور 4 مهاجم نوك كه خصوصيات مشابهي دارند سوال مي كنيم و او مي گويد:« من معتقدم پرسپوليس مهاجمان خوبي دارد ولي اگر بخواهد با يك فوروارد بازي كند موفق نخواهد بود. پرسپوليس حتما بايد با 2 مهاجم بازي كند و هيچ كدام از اين بازيكنان را از دست ندهد.» او در پاسخ به اين سوال كه نظر شخصي شما در مورد اينكه بهترين مهاجم پرسپوليس كيست تاكيد مي كند:« فكر مي كنم در حال حاضر انصاري فرد و قاضي بهترين مهاجمان اين تيم هستند.»
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
کریمی هم با پرسپولیس سفید امضا کرد






مرجع خبری پرسپولیس :
پس از مهدی مهدوی کیا ، علی کریمی هم به عنوان دومین بازیکن پرسپولیس با این تیم سفید امضا کرد.


علی کریمی که دوشنبه شب و مصادف با مبعث پیامبر با پرسپولیس توافق کرده بود روز گذشته قرارداد خود را برای یک فصل دیگر با پرسپولیس به امضا رساند.
رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به این مطلب افزود: با کریمی روز گذشته قرارداد سفید امضا کردیم. البته ارزش این بازیکن بالاتر از این حرف هاست و از این طریق می گویم نباید نگران باشد چون پولش را می دهیم!

کریمی و مهدوی کیا تنها بازیکنان پرسپولیس هستند که بدون توافق بر سر مبلغ با این تیم قرارداد بسته اند
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
فتح الله زاده:آقای رویانیان توهین کنی جوابت را می دهم

به گزارش افکار نیوز به نقل از فارس، مدیر عامل استقلال در مصاحبه ای بی سابقه به شدت از فرزامی و رویانیان انتقاد کرده است.

*اوضاع استقلال چطور است؟

اوضاع خیلی خوب نیست چون دوستان به تعهداتی که داده بودند عمل نکردند و ما را دچار مشکل کردند.

*این دوستان چه کسانی هستند؟

منظور من حسین فرزامی است. در تاریخ ۱/۱۲/۹۰ در جلسه هیئت مدیره مصوب شد که فرزامی ریاست کمیته اقتصادی باشگاه را برعهده بگیرد. در این جلسه فرزامی خواست وظیفه جذب اسپانسر و تبلیغ روی پیراهن به عهده او باشد ولی متاسفانه اکنون با گستاخی تمام اعلام کرده که وظیفه هیئت مدیره پول آوردن به باشگاه نیست.

فرزامی نمی*داند که در تمام دنیا هیئت مدیره و مدیرعامل با هم پولسازی می*کنند و فقط این مسئله وظیفه مدیرعامل نیست. سؤال من از آقای فرزامی این است پس او برای چه چیزی عضو هیئت مدیره استقلال شده است؟ او فقط برای این عضو هیئت مدیره استقلال بود که تمام سفرها را با تیم بیاید، پول توجیبی*اش را بگیرد و برای خودش ویزای شنگن اروپا را بگیرد و همه این کارها را هم به نام استقلال انجام دهد. آقای فرزامی! به غیر از این کارها آیا کار دیگری برای استقلال انجام داده*ای؟

*فرزامی گفته رویانیان مثل شیر برای پرسپولیس می*جنگد اما مدیرعامل ما این کار را نمی*کند.

من هم مثل شیر جنگیدم. شیر باید اسپانسر بگیرد. مگر سال*های گذشته خودم این کار را نمی*کردم؟ این توانایی را داشتم اما شما آقای فرزامی این وظیفه را از من سلب کردید و گفتید من برای باشگاه اسپانسر می*گیرم. اگر قرار بود فقط مسئولیت پول آوردن به عهده مدیرعامل باشد چه نیازی به این بود که هیئت مدیره تشکیل شود؟ من که سال گذشته به تنهایی این کار را انجام دادم و یک تیم کهکشانی بستم.

*آقای رسولی*نژاد به عنوان رئیس هیئت مدیره به این مسئله ورود نمی*کند؟

اتفاقا رسولی*نژاد وقتی دید که این آقا کم*کاری کرده و از وظایفش طفره رفته ۱۵ روز است که مثل من به دنبال اسپانسر برای تیم می*گردد. من واقعا متاسفم و تمام اتفاقاتی که فرزامی سرمان آورده را از طریق مراجع قضایی پیگیری می*کنم تا او بداند کم کاری کردن در یک نهاد دولتی چه تبعاتی دارد.

*وزارت ورزش پولی که باید در اختیار باشگاه قرار می*داده را داده است؟

وزارت ورزش هنوز بودجه*اش مشخص نشده و آنها حتی به پرسپولیس هم پولی نداده*اند.

*پس آقای رویانیان چطور در حال یارگیری است؟

رویانیان جاهایی را سراغ دارد که می*تواند از آنها درآمد*زایی کند.

*فرزامی در ادامه مصاحبه*اش اشاره کرده بود اگر فتح*الله*زاده نمی*توانست از عهده کارها برآید چرا برگشت؟

آقای فرزامی! شما که این صحبت را می*کنید چرا با استعفای من موافقت نکردید؟ مگر من پس از استعفایم می*توانستم برگردم؟ این هیئت مدیره بود که با استعفایم مخالفت کرد. تمام این سفسطه*هایی که فرزامی می*کند را در مراجع قضایی پیگیری می*کنم. او یک جام را از استقلال گرفت در حالی که تیم در حال نتیجه گرفتن بود با مصاحبه*هایی که هر روز انجام می*داد تیم را به هم ریخت ولی اکنون که باید باشد پیدایش نمی*شود و یک ماه است که از او بی*خبریم.

آقای فرزامی! آن روز که گفتی برای تیم اسپانسر می*گیرم چرا نگفتی وظیفه هیئت مدیره پول آوردن نیست و وظیفه مدیرعامل است؟ یکی از مشکلات اصلی من در این فصل این بود که پول نداشتم چرا که شما نگذاشتید من پول بیاورم حالا که پول هم نیاورده*ای دو قورت و نیمت هم باقی است؟

این وظیفه مدیرعامل نیست که ۵۰ درصد درآمد*زایی را برعهده داشته باشد بلکه وظیفه مدیرعامل و هیئت مدیره است. من متاسفم که آقای فرزامی رپورتاژ آگهی چاپ می*کند و باشگاه استقلال را به سخره می*گیرد. آقای فرزامی! من به خاطر شخص شما رفتم. من که کارم را بلد بودم. تو که مدعی بودی باید یک کاردان به استقلال بیاید چرا این کار را نکردی؟

عضو هیئت*مدیره*ای که نداند درآمد*زایی به عهده همه مدیران باشگاه است نه مدیرعامل به چه دردی می*خورد؟ شما در این مدت بیلان کاری*ات را مشخص کن، تا به حال به ما یک آدامس هم نشان نداده*ای چه برسد به جذب اسپانسر. یادت می*آید ما برای پشت پیراهن اسپانسر داشتیم اما گفتی من این اسپانسر را می*آورم و حتی اجازه دادیم پورسانتت را هم بگیری. چطور آن موقع نگفتی وظیفه تو پول آوردن نیست؟ آقای فرزامی نگذار دهانم بیشتر از این باز شود و توصیه می*کنم سر جایت بنشینی.

* قضیه رفتن قاسم دهنوی به تراکتور*سازی چه بود؟

این مسئله اشکالی ندارد. قرار بود روز گذشته به او چکی بدهیم ولی او چهارشنبه به تراکتور*سازی رفت. من سال گذشته تیم را به تنهایی کهکشانی بستم و امسال هم قدرت ما خیلی بیشتر از این حرف*هاست. هواداران نگران نباشند، ما تیم را به بهترین شکل ممکن بسته*ایم. قلعه*نویی نام ۶ نفر را به ما داده بود و ما هم از آن لیست ۵ نفر را جذب کردیم.

*اما به نظر می*رسد جدایی تیموریان به تیم ضربه بزند.

رفتن آندو به ما ضربه زد اما این حق تیموریان بود که تیمش را انتخاب کند. من از او راضی هستم. این عرضه مدیرعامل است که یک جانشین خوب برای تیموریان پیدا کند. من هم به هواداران می*گویم عجله نکنند و به من هم فشار نیاورند. یک هافبک قهار خارجی را جایگزین تیموریان می*کنم.

ما با اقتدار هستیم، بی*پول هم نیستیم فقط سرازیر شدن پول به باشگاه عقب افتاده که آن هم به دلیل بی*تدبیری فرزامی بوده است. مطمئن باشید به زودی پول به باشگاه می*آوریم. شما یک تیم پیدا کنید که شروع تمریناتش با ۱۷ بازیکن بوده است. ما تاکنون بهترین تیم لیگ هستیم و تیم با قدرت به کارش ادامه می*دهد.

*به نظر می*رسد حفظ رحمتی و منتظری هم سخت باشد و حتی گفته می*شود استقلال با دروازه*بان تیم استرالیا مذاکراتی کرده است؟

تا روزی که به رحمتی قول داده*ایم به تعهداتمان عمل کنیم، این اتفاق خواهد افتاد. ما بهترین دروازه*بان ایران و آسیا را داریم و هیچ کس را جای او نمی*آوریم. پژمان منتظری هم به خاطر استقلال و علاقه*ای که به این تیم دارد یک پیشنهاد خوب را رد کرده و مطمئن باشید رحمتی و منتظری فصل بعد با استقلال هستند.

*گفته می*شود در حال مذاکره با فرزاد آشوبی و احمد جمشیدیان هستید؟

من فقط این را می*گویم که چون تیموریان بازیکن بزرگی بود این مسئولیت را می*پذیرم که به جای او یک بازیکن بزرگ بیاورم. به زودی با بازیکن پرتغالی* که در تست پزشکی شرکت کرده نیز قرارداد امضا می*کنیم.

*این روزها با رویانیان دچار اختلافاتی شده و درگیری*های لفظی میان شما شکل گرفته است...

آقای رویانیان برخلاف چهره ظاهری*اش حرف*هایی می*زند و به ما توهین می*کند. من فعلا چیزی نمی*گویم اما برای این کسی فکر نکند از او ترسیده*ام می*گویم رویانیان عددی نیست که بخواهد در مورد ما حرفی بزند و من به موقع جوابش را می*دهم. فعلا او با پول*های باد آورده جولان بدهد و بداند جوجه را آخر پاییز می*شمارند و مثل او بی*جنبه نیستم که به دوستانم توهین کنم.

* و سوال آخر. قرار است جام حذفی را در فصل جدید حذف کنند. شما با این مسئله موافقید؟

مسلما موافق نیستم. آیا کی*روش به فدراسیون ما تعهد می*دهد در صورت حذف جام حذفی تیم ملی به جام جهانی صعود کند و آیا او تضمین می*دهد که اگر صعود نکرد نصف مبلغ قراردادش را نگیرد؟ من مطمئن هستم afc هم با این نظر مخالفت می*کند.

 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
بهروان: سهمیه حضور قهرمان جام حذفی در آسیا کسر نمی شود/کاهش تیم های لیگ برتر

ارتش سرخ دات كام: سرپرست سازمان لیگ با اشاره به گرفتن استعلام از AFC در خصوص برگزار نکردن جام حذفی، گفت: برای کن فدراسیون فوتبال آسیا تعداد بازی تیم ها در سال مهم است و فکر نمی کنم سهمیه حضور قهرمان جام حذفی در آسیا از ایران کسر شود.

غلامرضا بهروان در مورد اینکه بحث حذف جام حذفی از مسابقات فصل آینده فوتبال ایران از نظر AFC مورد قبول واقع شده است، ضمن بیان مطلب فوق گفت: کن فدراسیون فوتبال آسیا به این مسائل داخلی کشورها ورود نمی کند اما برای اینکه بحثی وجود نداشته باشد، یکبار استعلام گرفتیم و بازهم در این خصوص اقدامات لازم را انجام می دهیم تا مشکلی پیش نیاید.

وی با اشاره به اینکه طبق الزامات AFC یک تیم باید در سال 30 بازی انجام دهد، افزود: این طرح فقط امسال اجرا می شود. برای AFC تعداد بازی تیم ها در سال مهم است و فکر نمی کنم سهمیه حضور قهرمان جام حذفی در آسیا از ایران کسر شود اما بازهم در حال بررسی آن هستیم تا مشکلی ایجاد نشود. در صورت قطعی شدن این مسئله، چهار تیم برتر لیگ آسیایی می شوند.

سرپرست سازمان لیگ ادامه داد: شرایط تیم ملی در سال آینده به نحوی است که می بایست تعدادی از بازی ها را کم می کردیم. حذف جام حذفی باعث کم شدن چهار بازی سنگین، کاهش فشردگی مسابقات و کمتر شدن فشار روی ملی پوشان می شود. برگزار نشدن این بازی ها فشار روی تیم ها و بازیکنان را کمتر کرده و از ایجاد وقفه های یکی دو هفته ای در لیگ به خاطر اردوهای تیم ملی و مسابقات جام حذفی، جلوگیری می کند.

وی با اشاره به سه بازی حساس تیم ملی در خردادماه سال 92 که دو دیدار آن خارج از خانه برگزار می شود و می تواند زمینه ساز صعود تیم ملی به جام جهانی شود، اضافه کرد: مجبوریم فضای آزادی را در اختیار تیم ملی قرار دهیم، به همین دلیل اردیبهشت ماه سال آینده هم بطور کامل در اختیار کی روش و تیم ملی قرار می گیرد تا اقدامات لازم را برای آماده سازی تیم ملی انجام دهند.

بهروان خاطرنشان کرد: وقتی امسال چهار تیم برتر لیگ آسیایی شوند و 1+4 تیم در خطر سقوط قرار داشته باشند، جذابیت مسابقات لیگ هم بیشتر می شود. قطعا با توجه به تاثیرات مثبت برگزار نشدن جام حذفی در لیگ و جام حذفی، مسئولان و کادرفنی تیم ها هم با این مسئله مخالفت نکرده و حق را به اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال می دهند.

وی با اشاره به اینکه در پروسه یک ساله تعداد تیم های لیگ برتر و در پروسه سه، چهار ساله تعداد تیم های دسته اول کاهش خواهد یافت، خاطرنشان کرد: در فصل جاری مسابقات دسته اول مانند سال گذشته در دو گروه 14 تیمی برگزار می شود اما در نهایت هشت تیم سقوط کرده و دو یا سه تیم صعود می کنند. این پروسه ادامه پیدا می کند تا در نهایت طی سه، چهار سال آینده لیگ دسته اول با حضور 18 تیم و در یک گروه برگزار شود.

سرپرست سازمان لیگ با اشاره اینکه باید کیفت تیم های حاضر در مسابقات فوتبال افزایش یابد نه کمیت آنها، ادامه داد: اکثر تیم ها بدهکار هستند و بدهی های خود را با خریدهایی که در فصل نقل و انتقالات انجام داده اند، بیشتر کرده اند. ما به باشگاه ها فرصت داده ایم تا مشکلات مالی خود را برطرف کرده و طراز مالی باشگاه را مثبت کنند، اما چرا دروغ بگویم فکر می کنم بالای 95 درصد تیم ها نتواند این موضوع مهم را عملی کند!

وی با تاکید بر اینکه باید الزامات AFC تا زمان اعلام شده (17 تیرماه) به فدراسیون تحویل داده شود تا قبل از ورود نمایندگان کن فدراسیون فوتبال آسیا به ایران در مردادماه مشکلات برطرف شود، افزود: باشگاه هایی از جمله داماش، گهر زاگرس، ملوان و ... هنوز مدیرعامل و هیات مدیره خود را مشخص نکرده اند، قطعا حل نشدن این مشکلات به ضرر فوتبال باشگاهی ایران خواهد بود.

بهروان در پایان با بیان اینکه با توجه به قرارداد فدراسیون با شرکتی که وظیفه تبلیغات محیطی را برعهده دارد، این شرکت وضعیت نامشخصی دارد، در پاسخ به این پرسش که حذف جام حذفی باعث کاهش حق پخش تلویزیونی و ضرر میلیاردی فوتبال نمی شود، گفت: تاثیر این مسئله در حق پخش زیاد نیست، ضمن اینکه بسیاری از هزینه های ما را هم کاهش خواهد داد.​
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
امیر عابدزاده در تیم منتخب هفته لیگ آمریکا قرار گرفت

مرجع خبری پرسپولیس : امیر عابدزاده در تیم منتخب هفته لیگ فوتبال آمریکا قرار گرفت. امیر عابدزاده که از سال 2011 به عضویت تیم فوتبال لس آنجلس بلوز آمریکا درآمده توانست با عملکرد خوب خود در بازی این تیم مقابل دایتون در تیم منتخب این هفته لیگ usl قرار بگیرد.

تیم لس آنجلس بلوز توانست در آخرین دیدار خود در لیگ فوتبال usl آمریکا، با یک گل از سد تیم دایتون بگذرد و به رده ششم جدول این لیگ صعود کند. "برایت دایک" مهاجم تیم فوتبال لس آنجلس بلوز با زدن گل پیروزی بخش تیمش در این بازی نه تنها در تیم منتخب این هفته قرار گرفت بلکه به عنوان بهترین بازیکن هفته نیز انتخاب شد. امیر عابدزاده نیز به دلیل مهارهای خوبش در این بازی به عنوان دروازه بان منتخب هفته انتخاب شد. این هفتمین بازی عابدزاده برای لس آنجلس بلوز از آغاز لیگ usl بود. فرزند دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال ایران، در حال حاضر 19 سال دارد و پیش از آغاز فصل جدید لیگ فوتبال آمریکا از تیم "چیواس" که در لیگ mls آمریکا حضور دارد پیشنهادی دریافت کرد اما ترجیح داد در لس آنجلس بلوز بماند. لیگ usl پس از mls که معتبرترین لیگ آمریکا محسوب می شود و همچنین nasl ، سومین لیگ معتبر فوتبال در آمریکا محسوب می شود.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
دهنوی: با پیراهن استقلال به من نان هم نمی*دهند!

مرجع خبری پرسپولیس : قاسم دهنوی هافبک فصل گذشته مس کرمان که با استقلال به توافق رسیده بود در نهایت سر از تراکتورسازی تبریز درآورد.
دهنوي در شرايطي راهي تراكتور شد كه استقلالي*ها روي جذب او حساب باز كرده بودند. اين بازيكن اما از رفتار مسوولان استقلال ناراحت شد و به دليل عدم دريافت بخشي از مبلغ قراردادش در نهايت تصميم گرفت به پيشنهاد تراكتور پاسخ مثبت بدهد. دهنوي در اين خصوص مي*گويد: استقلالي*ها خودشان هم مي*دانند كه سهل*انگاري كردند و اگر واقعا دنبال جذب من بودند مطمئنا با اين تيم قرارداد امضا مي*كردم.
او ادامه مي*دهد: همانطور كه قبلا گفتم روز چهارشنبه به باشگاه استقلال رفتم ولي رفتار خوبي با من صورت نگرفت. من از استقلال چك 250ميليوني در دست داشتم ولي مي*دانستم اين چك تبديل به پول نمي*شود. من واقعا به اين پول احتياج داشتم و شرايط خانوادگي*ام را بايد در نظر مي*گرفتم. در طرف مقابل اما تراكتوري*ها 40 درصد از مبلغ قراردادم را دادند و من در نهايت با اين تيم قرارداد امضا كردم.
دهنوي در قسمتي از حرف*هايش مي*گويد: در اين چند روز بعضي*ها از تعصب بازيكن به پيراهن صحبت مي*كنند و مدام حرف از قديم*ها مي*زنند. من مطمئن هستم قديمي*ها كه اين حرف*ها را مي*زنند، وضع خودشان خوب است. مگر مي*شود الان شرايط خانوادگي را در نظر نگرفت و به صورت غيرمنطقي از تعصب حرف زد. من يك فوتباليست هستم كه درآمدم از راه فوتبال به دست مي*آيد. آيا واقعا با پيراهن استقلال به من نان مي*دهند؟ صددرصد نمي*دهند. من دوست داشتم براي استقلال بازي كنم ولي همانطور كه گفتم آنها سهل*انگاري كردند.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
مهدوی کیا: در 18 سالگی هم با پرسپولیس قرارداد سفید امضا کردم
مرجع خبری پرسپولیس : کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در 18 سالگی هم با سرخپوشان قرارداد سفید امضا کردم. به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ مهدی مهدوی کیا در خصوص امضای قرارداد سفید با پرسپولیس گفت: من از کودکی عاشق این تیم بودم و حتی در 18 سالگی هم با این تیم قرارداد سفید امضا کردم.

وی افزود: هیچ بحث مالی با پرسپولیس ندارم. دوست داشتم یک فصل دیگر در خدمت پرسپولیس باشم که با نظر مثبت باشگاه این امر محقق شد.
 

mina12345

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
آقای رویانیان برخلاف چهره ظاهری*اش حرف*هایی می*زند و به ما توهین می*کند. من فعلا چیزی نمی*گویم اما برای این کسی فکر نکند از او ترسیده*ام می*گویم رویانیان عددی نیست که بخواهد در مورد ما حرفی بزند و من به موقع جوابش را می*دهم. فعلا او با پول*های باد آورده جولان بدهد و بداند جوجه را آخر پاییز می*شمارند و مثل او بی*جنبه نیستم که به دوستانم توهین کنم.
واقعا براي مدير عامل يه تيم بزرگ مثل استقلال متاسفم ...........
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
بنگر: هر کس بخواهد می تواند حساب بانکی ام را هم چک کند/ رحیمی همیشه راست می گوید!

مرجع خبری پرسپولیس : مدافع جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هرکس نسبت به قانونی بودن رقم قرارداد من تردید دارد، شماره حساب شخصی ام را در اختیارش می گذارم تا آن را کنترل کند. محسن بنگر در خصوص اینکه گفته می شود یکی از خریدهای میلیاردی پرسپولیس بوده، گفت: این موضوع را بهتر است از مسئولان باشگاه بپرسید چرا که من انقدر در این خصوص توضیح داده ام که خسته شدم.

وی افزود: قرارداد من همان رقم سقف قرارداد (در حدود 400 میلیون تومان) است. اگر کسی در این خصوص تردید دارد، شماره حساب شخصی ام را در اختیارش می گذارم تا اگر یک ریال بیشتر از آن پول گرفته بودم من را متخلف معرفی کنند. بنگر در خصوص اظهارات محمدرضا رحیمی مدیرعامل باشگاه ****ان هم گفت: ایشان همیشه درست می گویند! گفته اند 30 نفر شاهد دارند و من دیگر حرفی در این خصوص ندارم چرا که ایشان بزرگ است و همیشه راست می گوید، این ما آدم های کوچک هستیم که راست نمی گوییم! وی در پایان اظهار داشت: می خواستم پس از چند سال با تیم دیگری قهرمانی و موفقیت را تجربه کنم و هیچ گزینه ای برایم بهتر از پرسپولیس نبود.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
پرویز حیدری: انصاریفرد را به زور نگه نمی داریم/ مذاکره با سرخ ها برای صدور رضایتنامه




ارتش سرخ دات كام:
مدیرعامل باشگاه سایپا با بیان اینکه برای صدور رضایتنامه کریم انصاریفرد با مدیران پرسپولیس مذاکره می کند، گفت: نه انصاریفرد و نه هیچ بازیکن دیگری را در تیم سایپا به زور حفظ نمی کنیم.

پرویز حیدری در گفتگویی در خصوص صحبت های محمد رویانیان مدیرعامل باشگاهپرسپولیس مبنی بر اینکه باشگاه سایپا هنوز رضایتنامه کریم انصاریفرد را صادر نکرده است، تصریح کرد: انصاریفرد یکسال دیگر با سایپا قرارداد دارد اما ما بنا نداریم هیچکس را به زور در تیم نگه داریم. قرار است با مدیران پرسپولیس در این خصوص مذاکره کنیم تا این مشکل حل شود.

وی در خصوص اینکه قرارداد انصاریفرد با سایپا برای سال دوم توافقی بوده است، تاکید کرد: قرارداد انصاریفرد در فدراسیون فوتبال موجود است و شما می توانید آنرا مشاهده کنید. طبق توافق قرار بود فقط مبلغ قرارداد این بازیکن در سال دوم 20 درصد افزایش یابد و حرفی از جدا شدن در قراردادش به میان نیامده بود.

مدیرعامل باشگاه سایپا با بیان اینکه هر بازیکنی دلش با سایپا باشد در این تیم می ماند، گفت: تلاش ما این بوده است تا به بازیکنان جوان میدان بدهیم. به همین خاطر از تیم سایپای شمال و سایپا مهرکرج بازیکنان جوان زیادی گرفته ایم. به هر حال بازیکنان جوان هم به دنبال اثبات و جا انداختن خود در فوتبال هستند و انگیزه زیادی دارند.

وی در پایان در پاسخ به این سئوال که "هدف سایپا برای فصل آینده کسب چه جایگاهی است؟"، تصریح کرد: ما با توجه به بودجه و اندازه گلیم خود، پای مان را دراز می کنیم. در مجموع با تلاش و توکل به خدا قصد داریم حداقل از رتبه سال گذشته در جدول پایین تر نرویم.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
نوری:امیدوارم هرچه زودتر سرمربی تیم مشخص شود / در حال حاضر هیچ مشکلی نداریم





ارتش سرخ دات كام:
"محمد نوری" هافبک میانی پرسپولیس با لقب کهکشانی برای تیمش مخالف است چرا که معتقد است چنین القابی فقط توقعات را از تیم بالا برده و پرسپولیسرا به حاشیه می برد.

حرفهای نوری را در ذیل می خوانید:

*از شرایط پرسپولیس راضی هستی؟

- وضعیت ما خوب است و تمرینات را ادامه می دهیم و با آرامش کار می کنیم. در حال حاضر هیچ مشکلی نداریم.

*اما سرمربی هنوز مشخص نشده است؟

- انشاءالله سرمربی تیم زودتر معلوم شود البته الان بدنسازی می کنیم و وجود سرمربی زیاد الزامی نیست. آقای عاشوری هست و بدنسازی خوبی هم داریم تا بچه ها از نظر بدنی به آمادگی مطلوب برسند.

*خیلی ها معتقدند پرسپولیس بدون سرمربی زمان را از دست می دهد. در این رابطه چه نظری دارید؟

- انشاءالله سرمربی تیم هرچه سریعتر انتخاب می شود و می آید تا با قدرت بیشتری کار کنیم. ماهم منتظر سرمربی هستیم.

*بحث حضور دنیزلی پررنگ شده است. در این رابطه صحبت می کنی؟

- اگر آقای دنیزلی برگردد، خیلی بهتر است چون 7 ماه با تیم ما کار کرده و از پرسپولیس شناخت کاملی دارد و راحت تر و بهتر می تواند کار کند.

*اگر مربی خارجی دیگری بیاید باید چه شرایطی داشته باشد؟

-باید شناخت کافی روی پرسپولیس و فوتبال ایران داشته باشد نه اینکه زمان را از دست بدهد و بگوید تیم را من نبسته ام.

*اینکه می گویند پرسپولیس کهکشانی شده را قبول داری؟

-نه، اصلا قبول ندارم. پرسپولیس بازیکنان خوبی گرفته اما اسمها در زمین فوتبال بازی نمی کنند. انشاءاللهبتوانیم در قالب یک تیم خوب کار کنیم. لقب کهکشانی فقط توقعات را بالا می برد و حاشیه درست می کند.

*امسال غیر از قهرمانی توقع دیگری از پرسپولیس نیست. قبول داری؟

- پرسپولیس خوب یارگیری کرده اما تیمهای دیگر هم بیکار ننشسته اند و خوب بازیکن گرفته اند. پرسپولیسقدرت مطلق لیگ نیست و امسال رقابتها خیلی جذاب است اما تلاش می کنیم هر 2 جام را بگیریم.

 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
در تماس با رویانیان/ دنیزلی به دلیل مشکلات شخصی از پرسپولیس خداحافظی کرد



خداحافظ رفیق، خداحافظ...!
مرجع خبری پرسپولیس :
مصطفی دنیزلی در تماس تلفنی با محمد رویانیان به دلیل مشکلات شخصی از ادامه همکاری با پرسپولیس انصراف داد.


مصطفی دنیزلی، سرمربی پرسپولیس رسما از این تیم جدا شد. دنیزلی که از چند وقت قبل به ترکیه برگشته بود و احتمال بازگشتش به ایران وجود داشت، دقایقی قبل در تماس با سردار رویانیان به او گفت که نمی*تواند به ایران برگردد.


رویانیان صبح امروز در برنامه ورزش و مردم گفت: «من با او صحبت کردم. گفت می*خواهم همان دنیزلی باشم که از من انتظار دارید. ولی چون پدر همسرم و خود همسرم بیمار هستند و از طرفی خودم هم مشغله*های زیادی دارم، اجازه بدهید فکر کنم که اگر توانستم همان دنیزلی همیشگی باشم به پرسپولیس برگردم.»


حالا دنیزلی در تماس با مسئولان باشگاه پرسپولیس اعلام کرده که به ایران برنمی*گردد و پرسپولیسی*ها هم با خیال راحت*تری مذاکره با گزینه*های دیگر را به صورت جدی پیگیری می*کنند.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
لنگ و کیسه ها را زمین بگذارید!

ارتش سرخ دات كام: پرسپولیس ،قهرمان لیگ دوازدهم از نگاه همه!
فصل نقل و انتقالات رو به پایان و لیگ دوازدهم رو به آغاز است.در این سالها هرگز به یاد ندارم که مدیران،بازیکنان،اصحاب رسانه،فوتبالی ها و غیر فوتبالی ها تا این حد به نزدیک شدن تیمی به جام قهرمانی آن هم پیش از شروع رقابتها اعتراف کرده باشند.حتی تیم رغیب هم گاه و بیگاه در غالب مصاحبه،بیانیه،اعتراض،تبری ک،تهدید و... به این امر مهر تایید زده است.دلیل این اعترافات خرید ستارگان فوتبال ایران توسط سرداری سرخ پوش است.او که در کمتر از یک سال حضورش در پرسپولیس تهران یک تنه تمامی وعده های مدیران سالهای قبل این تیم را عملی کرد،پیدایشی عجیب داشت!



پیدایش رویانیان !
در سالهایی که در این فوتبال لغت "مسئول" هواداران فوتبال را به خنده می انداخت و کینه ی چندین و چند سالشان نسبت به همین به ظاهر مسئولین ،آنها را هر دوشنبه شب پای تلویزیون میخکوب میکرد تا شاید زبان تند عادل دست آلوده به روابطشان را رو و شاید از این فوتبال، کوتاه کند و مرحمی بر دل سوخته شان باشد، مسئولی آمد!

او خودش نیامد! آخر خودش چیزی نمیدانست! آن موقع که او آمد هواداران در حال جشن و سرور پس از استعفای سرپرست موقت!! تیم شان بودند! اما به یکباره وقتی پیشوند "سردار" را در تیتر اخبار ورزشی روزنامه ها و وبسایت ها به عنوان جانشین دائمی موقت سابق دیدند، دیگر ادامه اسم او را نخواندند. برایشان فرقی نداشت سردار رویانیان باشد یا آجرلو یا عزیزمحمدی یا اصلا شخص وزیر ورزش! دولتی دولتی بود. هواداران دنبال مدیری از جنس فوتبال،آن هم از جنس تیمشان بودند نه از جنس دولت. وقتی او آمد همه علیه اش موضع گرفتند. با عادل فردوسی پور در برنامه نود درگیری لفظی پیدا کرد و به شدت به "غیر ورزشی بودن" متهم شد.حق با خبرنگاران بود!حق با عادل بود! حق با ما بود! او غیر ورزشی ترین فرد ممکن بود! اما باهوش هم بود. او به سرعت از ابزار های غیر ورزشی اش برای خود محبوبیت ساخت. او میدانست برای ادامه ی کار باید فضا را عوض کند،او برای عوض کردن فضا حمایت هواداران را نیاز داشت.او رویانیان بود،آجرلو نبود!کاشانی نبود! میدانست برای به دست آوردن دل هواداران باید دل علی دایی را به دست آورد،باید علی کریمی را دوست داشت. باید با دنیزلی همکاری کرد.او خوب صحبت کردن را بلد بود و پس از هدیه دادن افندی به هواداران و برد شیرین در دربی پایتخت در فضایی آرام تر به کار خود ادامه داد و دیگر خواسته های هواداران تیمش را شناخت... پس از آن همه سال "مسئولی" آمد و همه وعده های عملی نشده ی مسئولین قبلی را عملی کرد. او در فصل نقل و انتقالات ،علاوه بر بازیکنان خواب را هم از چشم مدیران تیم های رغیب دزدید و با اعتماد بنفس جهانی شدن تیمش را در سه سال آینده به هواداران وعده داد.


امــــــا...


چه چیز باعث شد تا مدیر دیروز تسلیم خمپاره های همکار تازه واردش در تیم رغیب شود؟


جواب که واضح است: بی پولی!


چه چیز باعث شد تا امسال برای مدیر دیروز پولی نمانده باشد؟


جواب باز هم واضح است: نبود اسپانسر و نرسیدن بودجه دولتی،و همچنین بالا بردن قیمت ها توسط مدیر امروز تیم رغیب!


آیا شباهتی بین حال و روز امروز استقلال با دیگر تیم های لیگ برتر در سالهای گذشته احساس میکنید؟


جواب: بلی! تیم فوتبال پرسپولیس تهران! همین فصل پیش! قبل از نصب سردار هوشمند!


با توجه به تکرار تاریخ آیا امکان دارد پرسپولیس دوباره به روزهای تلخ گذشته بازگردد؟


جواب: با توجه به اظهارات اخیر سردار رویانیان ، اگر ایشان حداقل سه سال در سمت خود باقی بمانند خیر! وگرنه همانطور که آقای عابدینی اشاره فرمودند در صورت عزل سردار. پرسپولیس روز های تلخی را تجربه خواهد کرد!


چاره چیست؟


ابقای سردار رویانیان در چند سال آینده!


چگونه؟


با همدلی! نه فقط میان پرسپولیس ی ها،بلکه با کنار گذاشتن کینه و دشمنی دیرینه میان هواداران پرسپولیس و استقلال! بله! در این سالها همیشه هواداران نظاره گر بی مهری مسئولین به قرمز و آبی های پایتخت بوده اند اما فرصت نکرده اند عکس العمل نشان بدهند! چون درگیر کری خواندن و جنگ و دعوا و تحقیر همتای پرسپولیس ی/استقلالیشان بوده اند! در تمام زمانی که سودجویان زالو صفت شیره ی وجود این شیر های زخمی را میمکیدند هواداران سرها را به زیر برف فرو برده و مشغول "خود زنی" بوده اند.نتیجه اش شد تضعیف فوتبال ایران ! نتیجه اش شد عزل مدیران موفق! نتیجه اش شد قهرمانی های نوبتی! نتیجه اش شد فوتبال با سیاست نمیخوایم نمیخوایم ! که به راستی با همان یک ربع اتحاد میان هواداران قرمز و آبی سریال تساوی های از پیش تعیین شده قسمت آخر خود را تجربه کرد! فقط با یک ربع اتحاد!


لنگ و کیسه ها را زمین بگذارید !

برادران و خواهران هوادار، لنگ ها و کیسه ها را زمین بگذارید . از رقبای سنتی پایتخت حمایت کنید.شما صاحبان ابدی این باشگاه ها هستید. با این وضع هر ضربه ای که شما روی سر همتای لنگی/کیسه کشتان بکوبید،او فصل بعد بر سر شما خواهد کوفت! جام ها را در تهران نگه دارید،پنجه از پنجه ی یکدیگر بردارید تا تیمتان قدرتمند شود.همه ی ما روزهایی را یادمان هست که استقلال و پرسپولیس در همه ی بازی های لیگ محکوم به پیروزی بودند.از آن روزها زمان زیادی نگذشته است... لنگ ها و کیسه ها را زمین بگذارید پرچم تیمتان را بردارید.هوادار تیم خود باشید و حامی یکدیگر.در فوتبالی که هیچکس به فکر ما و تیممان نیست. خودمان باید به فکر خود و تیممان باشیم.

 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
آقای رویانیان برخلاف چهره ظاهری*اش حرف*هایی می*زند و به ما توهین می*کند. من فعلا چیزی نمی*گویم اما برای این کسی فکر نکند از او ترسیده*ام می*گویم رویانیان عددی نیست که بخواهد در مورد ما حرفی بزند و من به موقع جوابش را می*دهم. فعلا او با پول*های باد آورده جولان بدهد و بداند جوجه را آخر پاییز می*شمارند و مثل او بی*جنبه نیستم که به دوستانم توهین کنم.
واقعا براي مدير عامل يه تيم بزرگ مثل استقلال متاسفم ...........

ب خدا
جای تاسف داره
مثل بچه ها میمونه
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
تکمیلی/ دنیزلی از رویانیان و هواداران عذرخواهی کرد و استعفا داد




مرجع خبری پرسپولیس :

مصطفی دنیزلی که پیش از این چندین بار از مدیرعامل پرسپولیس درخواست مرخصی کرده بود تا مشکلات شخصی و خانوادگی اش را رفع کند، امروز در آخرین مذاکره با رویانیان، به دلیل مرتفع نشدن این مشکلات با عذرخواه از وی و هواداران، از سمت سرمربیگری تیم پرسپولیس استعفا کرد.


به نقل از سایت رسمی باشگاه ، مدیرعامل سرخپوشان از این مربی خواسته بود که یک دنیزلی تمام عیار باشد و با تمرکز کامل و با تمام توان هدایت این تیم را بر عهده گیرد.


سردار رویانیان به دلیل احترامی که برای این مربی نام آشنا قائل بود، چندین بار با مرخصی های پی در پی وی موافقت کرد اما تا آخرین لحظه نیز این مشکلات برطرف نشد.


در پایان این مذاکره تلفنی، دنیزلی اعلام کرد؛ شرایط حضور در پرسپولیس را ندارد و بدلیل بیماری همسر و پدر همسرش، تمرکز لازم را برای اداره پرسپولیس نخواهد داشت؛ لذا وی پس از عذرخواهی از رویانیان و هواداران از سرمربیگری این تیم استعفا کرد.


وی همچنین اعلام کرده است که در چند روز آینده برای تسویه حساب اقدامات لازم را انجام خواهد داد.


گفتنی است؛ سردار محمد رویانیان ضمن اطمینان خاطر به هواداران اعلام داشت؛ باشگاه پرسپولیس جهت جذب سرمربی جدید این تیم در حال مذاکره با چند مربی می باشد که پس از جمع بندی نهایی، سرمربی جدید پرسپولیس به زودی معرفی خواهد شد.
 

Similar threads

بالا