گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

FARAS

عضو جدید
کاربر ممتاز
[h=2]فوتبال ملی - سرمربی تیم ملی معتقد است که بازیکنان تیمش استحقاق تقدیر را دارند.[/h][h=4]به گزارش خبرآنلاین؛کنفرانس مطبوعاتی کارلوس کروش از همان ابتدا با انتقاد تند خبرنگاران همراه بود.او حرف هایش را پس از تساوی با قطر این طور شروع کرد:« توقع داشتم که بازی سختی با قطر داشته باشیم.فکر میک نم این تیم به تهران آمده بود تا فقط امتیاز بگیرد.مشکل ما این بود که نتوانستیم از موقعیت های خودمان استفاده کنیم.ما به قطری ها هیچ موقعیتی ندادیم.آنها فقط یک موقعیت داشتند که رحمتی آن را دفع کرد.فکر می کنم قطری ها خوش شانس بودند و ما این شانس را نداشتیم.»
او این را گفت و ادامه داد:«عرب ها با تفکر خاص خود بازی می کنند و این یک مشکل برای ما است.ما در طول نود دقیقه سوار بر بازی بودیم اما نتوانستیم به گل برسیم.من به ایران آمده ام تا به هدفم برسم اما با برگزاری اردو بدون بازیکنان نمی توانم به هدفم برسم. فکر می کنم بازیکنان ما کاملا به بازی مسلط بودند و استحقاق تقدیر را دارند.»
سرمربی تیم ملی در واکنش به این سوال که شما تغییرات زیادی در ترکیب تیم می دهید،آیا این به خاطر عدم شناخت شما از بازیکنان است گفت:«: نمی دانم شما در کجای دنیا زندگی می کنید. شما اگر به لیست بازیکنان تیم ملی در 6 ماه گذشته نگاه کنید 90 درصد همین بازیکنان بودند ولی 90 درصد بازیکنان ثابت در اردوها در همین مسابقه هم در بین بازیکنان ذخیره بودند تا به تیم خدمت کنند و بتوانند جای اصلی ها را بگیرند. 6 بازیکن نسبت به بازی قبلی تغییر دادیم. با همه احترامی که برای شما قائل هستم سوالتان را متوجه نمی شوم.»
وی در مورد اینکه چرا ضربات کرنر به یک شکل زده می شد و چرا امروز کسی به سمت دروازه حریف شوت نزد، گفت:« شما فکر می کنید من به بازیکنان می گویم شوت نزنند و به سمت دروازه خودمان شوت بزنند تا گل شود؟ امروز بازی کاملا یک طرفه بود و توانستیم کنترل کنیم. 70 درصد بازی دست ما بود. امروز گل نزدیم اما در آینده گل می زنیم. بازیکنانی که امشب داشتیم بهترین عملکرد دفاعی را داشتند و بیشترین گل را در آسیا زدند ولی امروز نتوانستند گلزنی کنند. اعتقاد کامل دارم که نتایج لازم را بدست می آوریم و موفق می شویم.»
او در مورد وقت کشی دروازه بان قطر گفت:« دفعه اول نبود که شاهد این بودیم و در بازی های گذشته هم این کار را می کردند. باید 10 دقیقه وقت اضافه گرفته می شد اما این کار داور است و من دخالت نمی کنم.»
خبر آنلاین




بازم نمیریم جام جهانی هیچ کاری ازشون بر نمیاد:razz: :wallbash:

[/h]
 

fbarani67

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلااااااااااااااااااامی دوباره به تالار خالی:biggrin:
خب خدارو شکر امروز حالم خوبه.....اگه بذارن:D
هرکی اینجا هس سریع حضوری بزنه و بره مثل من..............................................................:)

راستی دیروز اینجا بارون وحشتناکی اومد به همراه باد و خاک شدید......احتمالا اشتباهی شده بود یا راهشو گم کرده بود.اخه اینجارو چه به بارون؟؟؟؟؟؟؟ما فقط باید خاک بخوریم:D
 

fbarani67

عضو جدید
کاربر ممتاز


بازم نمیریم جام جهانی هیچ کاری ازشون بر نمیاد:razz: :wallbash:



فکر کنم دیگه باید عادت کنیم فاطمه جان......;)

فعلا جام ملت های اروپارو عشق است.........
 

manochehri_s

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام سارا جون خیلی بد شد روزا نمیتونی بیای منم شبا نمیتونم بیام:(
سلام عزیزم..اره..دلم واست خیلی تنگ شده دوست عزیزم..:cry:خب اگه وصل بشه حتما میام.الان از خونه میام..ساعت 1ظهر میتونم بیام.یه مقدار کارام زیاد شده کم بشه دوباره مثل قبل میام..
 

malina

عضو جدید
کاربر ممتاز
مریــــــــــــــــــــــم................حاضــــــــــــــــــــــر
 

manochehri_s

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام سارا خانوم گل.خوبی عزیزم؟؟؟؟؟چه میکنی؟؟؟سارا جون چند سالتون هست؟؟البته اگه موردی نداره!!!!!!!!!;)
سلام عزیزم..مرسی خوبم..همه میدونن چند سالمه..:Dاز بچه ها بپرسید بهتون میگن..:Dیه راهنمایی میکنم.بالای 25سال:D
 

manochehri_s

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام هوا بس ناجوان مردانه گرمه...............
سلام داداش..بله خیلی گرمه..اون کولرو بی زحمت بزن اینجا یه کم خنک بشه..:D

عزیزم من24سالم میشه امسال:Dپس احترامتون واجبه ساراجون...
ببخشید بایدبرم فعلا;)
به سلامتی..نه عزیزم راحت باش باهام مثل بقیه دوستان..من مشکلی ندارم..;)
 

panjareh_hossein

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
امروز امتحان رو خوب ندادم واییییییییییییییییییییییییییی سوالاتش خیلی باحال بود من 20تا سوال جدا کردم با دوستم نشستیم که بخونیم سوالات مهم هم جدا کرده بودما ........دقیقا از 20تا سوالی که جدا کرده بودم 2تاش اومد 6تای دیگه رو چرت پر کردم ..........سوالات خیلی اسون ولییییییییییییییی اون دوستم که همونا هم ننوشت دلم سوخت حالا من تقلب کردم اون نتونست تقلب کنه هههه ههههه
 

manochehri_s

عضو جدید
کاربر ممتاز
امروز امتحان رو خوب ندادم واییییییییییییییییییییییییییی سوالاتش خیلی باحال بود من 20تا سوال جدا کردم با دوستم نشستیم که بخونیم سوالات مهم هم جدا کرده بودما ........دقیقا از 20تا سوالی که جدا کرده بودم 2تاش اومد 6تای دیگه رو چرت پر کردم ..........سوالات خیلی اسون ولییییییییییییییی
:surprised:این چه طرز درس خوندنه بچه!!!!!!!!!!!!!!:D
 

manochehri_s

عضو جدید
کاربر ممتاز
تازه شروع شدن ههه ههه اولیش که این بود خدا رحم کنه
ایشاله که به خیر میگذره..با نمره های عالی قبول میشی داداش کوچولو..:D;)

کل جزوه 30صفحه ازون هم من خلاصه برداریی کردم به قول خودم ههه هههه هیچی دیگه ..........من همینجا از مراقب تشکر میکنم که گذاشت من از بقلیم ببینم
:biggrin:خدا بهش اجر بده..:D
 
بالا