من واقعا شرمنده شما ام خانومییادتون باشه وقتی میاین بگین سلام وقتی میرین بگین خداحافظاینطوری مهمونو نذارین اینجا یه دفعه غیبتون بزنه
![]()
الان من متوجه نشدم واقعا!!متوجه بیانیه
یعنی چی اونوخ؟
من نشدین یا از کار اونا شاکی هیتین؟؟؟قربونت حرص نخور
برا داغ کردن صندلی مجهول باید آماده بشی
تو عزیز دلمی تو عزیز دلمی(با صدای منصور بخونید)![]()
بوووووووووووووووس



