کلوپ طرفداران پرسپولیس

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
پایان قرارداد 23 بازیکن پرسپولیس در انتهای فصل/ فوق کهکشانی*ها می*آیند؟
مرجع خبری پرسپولیس : قرارداد 23 بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در پایان فصل جاری به پایان می*رسد.
مصطفی دنیزلی با توجه به قرارداد 1،5 ساله*ای که با پرسپولیس دارد درصدد است این تیم را برای فصل آینده آماده حضور در میادین کند. این مربی فصل بعد می*تواند خودش تیم را ببندد و با تفکرات خود پرسپولیس را آماده کند. این در حالی است که قرارداد 23 بازیکن در پایان فصل جاری به پایان می*رسد.بازیکنانی که قراردادشان در پایان فصل به پایان می*رسد عبارتند از:غلامرضا رضایی، محمد نوری، میثاق معمار*زاده، رضا نور*محمدی، محمد نصرتی، شیث رضایی، حسین بادامکی، امیر*حسین فشنگچی، هادی نوروزی، علی کریمی، علیرضا محمد*، حبیب هوشیار، مهدی مهدوی*کیا، ممدوتال، ایمون زاید، آودوکیچ، علی عسگری، سامان آقازمانی، مجتبی شیری، مهرداد پولادی، جواد کاظمیان، مازیار زارع و وحید هاشمیان.مهرداد اولادی ابتدای فصل قرارداد ۲ ساله امضا کرد و اگر در سال دوم با پرسپولیس به توافق برسد این قرارداد تمدید و در غیر این صورت فسخ می*شود.ابراهیم شکوری هم یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد. کنعانی مدافع جوان پرسپولیس نیز با قرمز*پوشان قراردادی ۳ ساله امضا کرد و در این تیم ماندنی است.
با این حال باید دید اتمام قرارداد 23 بازیکن خوش شانسی دنیزلی است یا بدشانسی او؟ خوش شانسی از این جهت که شاید سرمربی پرسپولیس تعدادی از این بازیکنان را نخواهد و بدون اینکه باشگاه برای فروش آنها دچار دردسر شود از پرسپولیس می*روند و بدشانسی از این جنبه که پر کردن جای نفرات خالی با توجه به محدودیت جذب بازیکن در فصل نقل و انتقالات می*تواند کار را برای سرخپوشان مشکل کند.رویانیان اعلام کرده برای فصل آینده تیم فوق کهکشانی می*بندند و با این شرایط باید دید پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات که از 23 اردیبشهت آغاز می*شود چه خواهد کرد.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
پروین: بازگشت نام پرسپولیس بزرگترین اتفاق در سالهای اخیر بود
مرجع خبری پرسپولیس : علی پروین گفت: بازگشت نام پرسپولیس بزرگترین اتفاق در سالهای اخیر و شاهکار باشگاه و رویانیان بود.

علی پروین عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در پی اعلام صدور حکم دادگاه تجدیدنظر و بازگشت نام برند پرسپولیس گفت: برای اینکه پرسپولیس سرپا بماند زحمات بسیاری کشیده شد، ما قدیمی ها و این هواداران خون دلها خورده ایم تا پرسپولیس به اینجا برسد. درست نبود افرادی که بدون هیچ زحمتی بخواهند، آنرا مال خود کنند.

وی ادامه داد: پرسپولیس همیشه برای ما پرسپولیس بود و آن را با همین نام صدا می کردیم اما دلمان می خواست همه جا و برای همه این طور باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حالا خیال قدیمی ها و هواداران پرسپولیس بعد از 20 سال راحت شده است، چون نام پرسپولیس به خانه خودش برگشت. این یک کار بزرگ و یک شاهکار از سوی باشگاه و آقای رویانیان بود که همه ما را خوشحال کرد. امیدوارم این اتفاق آغاز یک دوران جدید برای پرسپولیس باشد.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
دایی: زنیدپور روی علی عسگری فن کشتی زد/ با این حکم شوکه شدم
مرجع خبری پرسپولیس : علی دایی در واکنش به حکم کمیته انضباطی علیه پرسپولیس، می گوید: اگر این*طوری باشد که هر باشگاهی می*آید یک سری تماشاگر غالب می*کند به تماشاگران تیم حریف و می*گوید فحش بدهید تا از رقیب امتیاز کم شود.

صدای علی دایی هم درآمد. او مثل علی فتح*الله*زاده، در در حمایت از پرسپولیس، لب به سخن گشود. علی دایی که اتفاقات اخیر لیگ برتر را دنبال کرده، می*گوید با حکم کمیته انضباطی شوکه شده است. حتی می*گوید این حکم، چیزی فراتر از یک شوک به فوتبال ایران بود.
*وضعیت تیم راه*آهن بعد از این برد چطور است؟


از همه نظر خوب است. هم روحیه بچه*ها خوب است هم تمرینات خوبی برگزار می*کنیم. از همه نظر برای بازی با سایپا آماده می*شویم. ما بازی سختی در پیش داریم. ولی این بازی و هر 5 مسابقه*ای که داریم فینال است. ما تا پایان فصل 5 فینال داریم و باید نتایج خوبی بگیریم تا افسوس نخوریم. هر چند الان حسرت بازی*هایی را می*خوریم که در دقایق پایانی خوردیم یا با اشتباه داوری امتیاز از دست دادیم. ولی از آن به بعد باید طوری عمل کنیم که چیزی مانع برد ما نشود.
*با تیمی بازی دارید که در آن بازی می*کردید و از آن خاطرات خوبی دارید. اتفاقا در اولین سال مربیگری با همین تیم قهرمان لیگ شدید.

من باشگاه سایپا را باشگاه خودم می*دانم. همیشه این*طوری بوده و الان هم همین است. خاطرات خوب و فراموش نشدنی دارم در سایپا. چه زمانی که بازی می*کردم و چه زمانی که مربیگری می*کردم. مجموعه خوبی بود. آن موقع در سایپا دلمان نمی*آمد بعد از تمرین برویم خانه*هایمان. می*نشستیم با بچه*ها شوخی و بگو و بخند. روزهای خوبی بود. ولی الان مربی راه*آهن هستم و الان باید تیم خودم (سایپا) را ببرم.


*سایپا هم که اخیرا نتایج خوبی گرفته و بازیکنان این تیم مثل کریم انصاری*فرد و پیروز قربانی در بازی با شما حضور دارند.

بازی کردن در زمین کرج خیلی سخت است. سایپا بازیکنان خیلی خوبی دارد. بازیکنان توانمندی دارد. اخیرا هم نتایج خوبی گرفته*اند و در وضعیت فنی خوبی قرار گرفته*اند. ولی ما در تعطیلات عید و فروردین تمرینات خوبی داشتیم. بازیکنان سر حال و قبراق هستند و فقط به پیروزی فکر می*کنند.


*مهم*ترین اتفاقاتی که این هفته افتاد کسر امتیاز از پرسپولیس بود و قطع بازی این تیم با داماش. نظر شما چیست؟

هم به خاطر قطع بازی در حالی که یکی دو دقیقه مانده بود تمام شود، هم به خاطر کسر امتیاز، آدم شوکه می*شود و نمی*داند چه بگوید. چه می*شود که چنین مسائلی در این مسابقه اتفاق می*افتد. مگر بار اول است که فحاشی می*شود به داور. هر وقت فحاشی شد باید بازی قطع شود یا کسر امتیاز شود؟ اگر این*طوری است چرا تا حالا این اتفاق نیفتاده؟ تا حالا نه بازی قطع شده نه امتیاز کسر شده. مگر به مربیان و بازیکنان توهین و فحاشی نمی*شود؟ من همین الان می*توانم 20 نمونه بگویم که در لیگ امسال بدترین فحاشی*ها شده است، حتی بدتر از این بازی. ولی نه بازی قطع شده نه امتیاز کسر شده. بازی*هایی بوده که 100 هزار تماشاگر به یک بازیکن یا مربی یا داور فحش داده*اند ولی آب از آب تکان نخورده است. اما حالا می*آیند امتیاز کم می*کنند. نه این*که من در این تیم بوده*ام و هوادارانش را دوست دارم، بلکه هر تیمی بود این حرف را می*زدم. این تصمیماتی فراتر از شوک است. فوتبال ما تا کی باید تاوان این اشتباهات را بپردازد؟ این اشتباهات و این تصمیمات تا کی باید به فوتبال ما ضربه بزند؟ چرا آمده*ایم با یک سری کارها جو را ملتهب می*کنیم؟ من فقط یک سوال دارم. آیا این راه اصلاح کردن تماشاگران است؟ یا این*که این تصمیمات بدتر می*کند جو را؟ الان یک کلاف سر در گمی درست شده که 100 نفر نمی*توانند آن را درست کنند. اگر این*طوری باشد که هر باشگاهی می*آید یک سری تماشاگر غالب می*کند به تماشاگران تیم حریف و می*گوید فحش بدهید تا از رقیب امتیاز کم شود. خیلی راحت می*شود این کار را انجام داد. من از یک حرف آقای رویانیان در برنامه نود خوشم آمد. آنجایی که گفت ما در فوتبال علت*ها را رها کرده*ایم و به دنبال معلول*ها هستیم. تا وقتی علت برطرف نشود، آیا می*توان بقیه چیزها را درست کرد؟


*مثل این*که شما هم از آقای رفیعی خاطرات زیاد جالبی ندارید؟

من نمی*خواستم در مورد این موضوع صحبت کنم. رفیعی داور است و داور هم اشتباه می*کند. ولی الان که این سوال را پرسیدید یاد فصل گذشته افتادم که پرسپولیس با نفت بازی داشت و رفیعی داور بود و مکرر به ضرر پرسپولیس اشتباه می*کرد. من هم بعد از بازی مصاحبه کردم و خیلی ناراحت و عصبانی بودم. ولی مسئولان به جای این*که با ایشان برخورد کنند با من برخورد کردند و از او دفاع کردند. من را جریمه نقدی و ممنوع*المصاحبه کردند. در حالی که من حرف حق را زدم. و گذشت زمان همه چیز را مشخص کرد. همین داور فصل قبل با اشتباهات خودش بازی راه*آهن – پاس را در همدان به جنجال کشاند. در یک مسابقه دیگر هم اشتباهی کرد که من گفتم یک بچه هم این را تشخیص می*دهد. متاسفانه مثل آب خوردن همه چیز را سر ما خالی می*کنند. در حالی که باید دنبال علت بگردند. در بازی پرسپولیس همه دیدند که گل داماش آفساید بود. دو بازیکن پرسپولیس به ناحق اخراج شدند. خیلی*ها می*گویند اخراج مازیار زارع درست بود ولی نظر من این است که مازیار اصلا کاری با بازیکن حریف نداشت و توپ را زد. کارشناسان داوری دوباره این صحنه را ببینند و بگویند مازیار زارع توپ را زده یا نزده. در صحنه اخراج نصرتی به وضوح مشخص بود قبل از این*که نصرتی روی زنیدپور خطا کند، زنیدپور خطایی روی علی*عسگری انجام داد که وقتی دیشب این صحنه را دیدم، یک لحظه فکر کردم این دو نفر دارند با یکدیگر کشتی می*گیرند که در آن کشتی، زنیدپور فن زیبایی زد و صاحب توپ شد اما داور این خطا را اعلام نکرد. من در برنامه نود دیشب مسائلی را دیدم که نشان داد فوتبال ما چرا دارد به بیراهه می*رود. جایی که برخی، شخصیت فردی آدم*ها را هدف می*گیرند برای توجیه کارشان.


*واضح*تر صحبت می*کنید؟

نیازی به این نیست که بخواهم همه چیز را بشکافم. خیلی مشخص و واضح بود.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
قدرداني رويانيان از بازگشت برند پرسپوليس


مديرعامل باشگاه پرسپوليس از همکاري*هاي صورت گرفته در خصوص بازگشت برند پرسپوليس به اين باشگاه قدرداني کرد.

به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، محمد رویانیان مدیرعامل این باشگاه از تلاش های دکتر محمد صلاحی استاندار خراسان، مهندس حسن بیادی عضو شورای شهر تهران و اسماعیل وفایی در بازگشت برند پرسپولیس تقدیر و تشکر کرد.




سردار مردی مرد ما هوادارا تا زمانی که اینجوری پای پرسپولیس باشی پشتت خواهیم بود.
درود بر همه پرسپولیسی های با غیرت
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
ترابیان: انحلال فوتسال پرسپولیس را رسماً اعلام کنند*/ گمنام*ها مفیدترند
مرجع خبری پرسپولیس : رئیس کمیته فوتسال ایران گفت: مسئولان باشگاه پرسپولیس باید انحلال تیم فوتسال*شان را به صورت رسمی به فدراسیون اعلام کنند.

عباس ترابیان در خصوص انحلال تیم فوتسال پرسپولیس عنوان کرد: رویانیان صاحب نظر است. گفتن یک مطلب با ارائه مستندات متفاوت است؛ بارها از مسئولان باشگاه پرسپولیس تقاضا کرده*ایم تا اسامی متخلفان را به ما بدهند تا بررسی*های لازم را انجام دهیم. اما متأسفانه تاکنون هیچ مدرکی به کمیته و فدراسیون ارسال نشده و این مسائل فقط در حد ادعا باقی مانده است.وی ادامه داد: انحلال پرسپولیس را پیش*بینی می*کردم. مدت*ها بود که احساس کرده بودم پرسپولیس در فوتسال نمی*خواهد تیم*داری کند. این موضوع خیلی دور از ذهن نبود. اما باید بحث انحلال را به صورت رسمی به ما اعلام کنند. اینکه در رسانه*ها پیرامون تصمیمات خود صحبت می*کنند جنبه حقوقی ندارد. تقاضا می*کنم سعی کنند موارد را به صورت رسمی و اداری انجام دهند.رئیس کمیته فوتسال خاطرنشان کرد: اگر پرسپولیس منحل شود مشکلی وجود نخواهد داشت و ما تیمی را جایگزین خواهیم کرد.
ترابیان در مورد اینکه مسئولان راه ساری اعلام کرده*اند که با انحلال پرسپولیس تیمشان به لیگ برتر بازخواهد گشت، یادآور شد: در این مورد هنوز تصمیم نگرفته*ایم. ابتدا باید باشگاه پرسپولیس به صورت رسمی انحلال خود را اعلام کند تا پس از آن ما تصمیم بگیریم. ما بند به بند پیش می*رویم.رئیس کمیته فوتسال با اشاره به عدم توجه دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به رشته*های غیر از فوتبال تصریح کرد: متأسفم که برند بالا و دوست*داشتنی دو باشگاه بزرگ استقلال و پرسپولیس با این همه طرفدار فقط مختص به فوتبال است. با وجود اینکه این دو باشگاه نام فرهنگی ورزشی و اسم طولانی و اهداف بلند را یدک می*کشند اما تمام توجه خود را به فوتبال گذاشته*اند.وی افزود: متأسفانه این تجربه بارها تکرار شده است که دو باشگاه در فوتسال حضور یافته*اند، اما با بی*توجهی کنار کشیده*اند و همواره طلبکار دارند. با وجود چنین شرایطی به این واقعیت رسیده*ایم که تیم*های گمنامی که با علاقه در لیگ حاضر می*شوند می*توانند جای این تیم*ها را بگیرند و برای مسابقات مفیدتر خواهند بود.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
کرانچار: پرسپولیس با دنیزلی متحول شده/ سخت است اما سه امتیاز را می*خواهیم
مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال ****ان گفت: از وقتی دنیزلی به پرسپولیس آمده این تیم متحول شده است.
زلاتکو کرانچار در مورد بازی روز پنجشنبه با پرسپولیس گفت: احترام خاصی برای پرسپولیس و هواداران این قائل هستم و امیدوارم بازی فردا خوب و جذاب و در نهایت نتیجه مثبت برای ما داشته باشد.

وی افزود: برای این مسابقه بنگر را به دلیل محرومیت و اشجاری را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم اما سایر بازیکنان مشکلی ندارند. اکنون به ۱۰ متر پایانی دوی ۱۰۰متر رسیده ایم. تلاش می کنیم به قهرمانی تمیز و جوانمردانه برسیم و آن را به اصفهانی ها و هواداران سپاهان تقدیم کنیم. می دانیم بازی سختی در پیش داریم اما سه امتیاز را می خواهیم.سرمربی ****ان در مورد رویارویی با دنیزلی و پرسپولیس گفت: واقعیت این است که در فوتبال حرفه*ای احساسات نقشی ندارد و ما می رویم که ۹۰ دقیقه بازی خوب انجام دهیم. دنیزلی مربی با تجربه ای است و از وقتی به پرسپولیس آمده این تیم را متحول کرده است.کرانچار با اشاره به هواداران سپاهان گفت: از هواداران تیم بی نهایت تشکر می کنم که هر جا بوده ایم آمده اند و از آنها می خواهم که همچنان حامی ما باشند.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
محسن ترکی مسابقه سپاهان - پرسپولیس را قضاوت می کند
مرجع خبری پرسپولیس : بر اساس اعلام فدراسيون فوتبال، محسن تركي ديدار مهم تيمهاي سپاهان و پرسپوليس را داوري خواهد كرد.
به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دیدار بین تیم*های سپاهان و پرسپوليس که فردا ساعت 17 در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می*شود را محسن ترکی به عنوان داور وسط، علیرضا کهوری و بابک داوری به عنوان کمک*های اول و دوم و امیرحسین فتاحی به عنوان داور چهارم این دیدار قضاوت خواهند کرد.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
به شعور مردم توهین نکنید/ وقتی آقای قاضی تاریخ برگزاری مسابقات را نمی داند
مرجع خبری پرسپولیس : مسابقه ای که البته در تاریخ 9 بهمن ماه 90 انجام شد نه 24 اسفند!
به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ زمانی که عادل فردوسی پور در برنامه دوشنبه شب 90 به تبعیض در آرای کمیته انضباطی اعتراض کرد و از اسماعیل حسن زاده پرسید چرا به تخلفات پرتعداد تماشاگران تراکتورسازی به ویژه در بازی با استقلال رسیدگی نمی کنید، قاضی فوتبال ایران پاسخ جالبی داد!
حسن زاده در واکنش به اعتراض عادل فردوسی پور گفت: بازی استقلال و تراکتورسازی در ورزشگاه یادگار امام 24 اسفند سال 90 انجام شد و به خاطر همزمانی با تعطیلات نوروز و زمان بر بودن فرآیند تحقیقات رای کمیته انضباطی به زودی اعلام می شود!شاید جالب باشد بدانید بازی تیم های استقلال و تراکتورسازی 9 بهمن ماه 90 در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار شد نه 24 اسفند! به این ترتیب کمیته انضباطی بعد از گذشت بیش از 2 ماه هنوز واکنشی به آن نشان نداده.در مسابقه مذکور هواداران میزبان با پرتاب صندلی و گلوله های برفی امنیت جانی عوامل تیم رقیب را نیز به خطر انداخته بودند اما هیچگونه تصمیمی برای توقف مسابقه یا تنبیه انضباطی اتخاذ نشد!البته در فوتبالی که دوپینگ در آن یک اتفاق عادی تلقی می شود، شعارهای سیاسی و جدایی طلبانه در ورزشگاه هایش سکوت مسئولان را در پی دارد و در دربی استان شمالی 90 دقیقه فحاشی به همه اعضای سببی و نسبی خانواده حریفان مجاز است، نباید از اتفاقاتی اینچنین تعجب کرد!در چنین شرایطی است که برخورد فیزیکی با داور مسابقه عواقبی کمتر از توهین دارد و البته برای پرطرفدارترین تیم قاره آسیا و پرافتخارترین تیم لیگ ایران قوانین جدیدی ابداع می شود تا پرچم اخلاق مداری برافراشته بماند!
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
ابهام درحضور احمدي دربازي برابر پرسپوليس


محمدجعفر رشادي گفت: به غير از رحمان احمدي تمام بازيکنان آماده و سرحال هستند و مشکل خاصي نداريم.

پزشک تیم فوتبال سپاهان در خصوص وضعیت مصدومیت رحمان احمدی گفت: در حال حاضر در حال کارهای تشخیصی و درمانی هستیم و عصر امروز دکتر اورولژی باید رحمان را ببیند که مشخص شود رحمان مشکلی دارد یا اينکه مي*تواند بازي کند.

وی با بیان اینکه رحمان احمدی بهبودی نسبی دارد، عنوان*کرد: نظر دکتر اورولژي برای ما بسیار مهم است و باید ببینیم دکتر چه تشخیصی می دهد.

رشادی در پاسخ به این سوال که وضعیت آمادگی بقیه بازیکنان چگونه است، خاطرنشان کرد: به غیر از رحمان همه بازیکنان آماده و سرحال هستند.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
برنامه تمرینی دنیزلی برای بازیکنان/پورحیدری توهین می کند، زادمهر تشکر





ارتش سرخ دات كام:

آخرین تمرین پرسپولیس قبل از سفر به اصفهان از ساعت ۱۵ امروز برگزار شد. در این تمرین بازیکنان پرسپولیس ۴۰ دقیقه تمرینات سبک انجام دادند.

* مهرداد اولادی که مصدوم است با لباس شخصی حضور داشت.

* با توجه به مصدومیت و محرومیت، ۹ بازیکن پرسپولیس از سفر به اصفهان باز ماند. شیث رضایی - اولادی - پولادی - مازیار زارع - نصرتی - غلامرضا رضایی- میثاق معمارزاده - حمید علی عسگر نفراتی هستند که به اصفهان نمی روند. آودوکیچ که نمی تواند در لیگ پرسپولیس همراهی کند هم در تهران ماند. این بازیکنان پس از تمرین امروز از دنیزلی برنامه تمرین گرفتند.

* مازیار زارع زودتر از سایرین ورزشگاه درفشی فر را ترک کرد.

* زارع قائم مقام باشگاه در تمرین امروز حضور پیدا کرد و در جلسه ای با بازیکنان و کادر فنی شرکت کرد.

* با توجه به اینکه قرمزپوشان ساعت ۱۷:۳۰ امروز برای دیدار مقابل سپـاهان عازم اصفهان می شوند، دنیزلی به کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی نخواهد رسید.

* پنچر شدن ماشین کریمی در تمرین امروز از نکات جالب بود.

* زادمهر سرپرست پرسپولیس در انتهای تمرین با حضور در جمع خبرنگاران از تلاش آنها تقدیر و تشکر کرد. این در حالی است که همزمان با این موضوع پورحیدری سرپرست استقلال در تمرین این تیم با خبرنگاران رفتار ناشایستی انجام داد و به آنها توهین کرد.

* هوشیار تمرینات ویژه ای زیر نظر انور انجام داد.
 

metamoeen

عضو جدید
برنامه تمرینی دنیزلی برای بازیکنان/پورحیدری توهین می کند، زادمهر تشکر





ارتش سرخ دات كام:

آخرین تمرین پرسپولیس قبل از سفر به اصفهان از ساعت ۱۵ امروز برگزار شد. در این تمرین بازیکنان پرسپولیس ۴۰ دقیقه تمرینات سبک انجام دادند.

* مهرداد اولادی که مصدوم است با لباس شخصی حضور داشت.

* با توجه به مصدومیت و محرومیت، ۹ بازیکن پرسپولیس از سفر به اصفهان باز ماند. شیث رضایی - اولادی - پولادی - مازیار زارع - نصرتی - غلامرضا رضایی- میثاق معمارزاده - حمید علی عسگر نفراتی هستند که به اصفهان نمی روند. آودوکیچ که نمی تواند در لیگ پرسپولیس همراهی کند هم در تهران ماند. این بازیکنان پس از تمرین امروز از دنیزلی برنامه تمرین گرفتند.

* مازیار زارع زودتر از سایرین ورزشگاه درفشی فر را ترک کرد.

* زارع قائم مقام باشگاه در تمرین امروز حضور پیدا کرد و در جلسه ای با بازیکنان و کادر فنی شرکت کرد.

* با توجه به اینکه قرمزپوشان ساعت ۱۷:۳۰ امروز برای دیدار مقابل سپـاهان عازم اصفهان می شوند، دنیزلی به کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی نخواهد رسید.

* پنچر شدن ماشین کریمی در تمرین امروز از نکات جالب بود.

* زادمهر سرپرست پرسپولیس در انتهای تمرین با حضور در جمع خبرنگاران از تلاش آنها تقدیر و تشکر کرد. این در حالی است که همزمان با این موضوع پورحیدری سرپرست استقلال در تمرین این تیم با خبرنگاران رفتار ناشایستی انجام داد و به آنها توهین کرد.

* هوشیار تمرینات ویژه ای زیر نظر انور انجام داد.


سلام به همه پرسپولیسی هایی عزیز تر از جان!
ای بابا هیشکیو نداره که!!
خداکنه از سپاهان حداقل مساوی بگیره!! اینا اصفهانی هستند نمیشه 3تا گرفت !
 

sahar.adidas

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام به همه پرسپولیسی هایی عزیز تر از جان!
ای بابا هیشکیو نداره که!!
خداکنه از سپاهان حداقل مساوی بگیره!! اینا اصفهانی هستند نمیشه 3تا گرفت !

سلام ب تو پرسپولیسی عزیز!
پرسپولیس قدرتی بود امروز میتونست برنده هم باشه.. ولی سپاهان هم خوب ظاهر شد..درکل میشه گفت مساوی عادلانه تر بود;)...
 

mehrce

کاربر فعال مهندسی عمران ,
کاربر ممتاز
این رکورد یک پیروزی بزرگ برای ایران و پرسپولیس بود

این رکورد یک پیروزی بزرگ برای ایران و پرسپولیس بود

این رکورد یک پیروزی بزرگ برای ایران و پرسپولیس بود/ رویانیان: باید در مقابل شرافت هواداران سر تعظیم فرود بیاوریم
مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: ما به دنبال کسب پیروزی بودیم اما مهم تر از کسب این نتیجه در زمین فوتبال، یک پیروزی بزرگ برای فوتبال ایران بر روی سکوها رقم خورد.


محمد رویانیان که در بازی پرسپولیس و الغرافه برای اولین بار در ورزشگاه آزادی حاضر شده بود در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: می توانستیم در این بازی سه امتیاز مسابقه را کسب کنیم و با قاطعیت صدر جدول را در اختیار داشته باشیم. اگر آن گل را دریافت نمی کردیم همه چیز در بهترین حالت برای هواداران رقم می خورد اما فراموش نکنیم که الغرافه با تمام وجود آمده بود که یک امتیاز بگیرد.قصد داشتیم هوادارانمان در نهایت شادی به خانه هایشان بازگردند اما پرسپولیس هنوز سرنوشت خود را در دست دارد.
وی ادامه داد: ما دنبال کسب پیروزی بودیم اما مهم تر از کسب این نتیجه در زمین فوتبال، یک پیروزی بزرگ برای فوتبال ایران بر روی سکوها رقم خورد. در روز وسط هفته ورزشگاه آزادی لبریز از جمعیت شد. این فقط موفقیت فوتبال نبود، نمایش همبستگی همه ایران در مقابل یک رقابت خارجی بود. در این مسابقه از همه قشرها حضور داشتند، از چهره های سیاسی مثل آقایان محسن رضایی و بذرپاش که با نگاه ملی آمدند تا هنرمندانی همچون آقایان احمد نجفی و داود رشیدی که با احساسات مردم همراه شدند و همه اینها جای تقدیر دارد.
مدیر عامل پرسپولیس سپس با اشاره به آنچه در بازی با داماش و روزهای بعد از آن اتفاق افتاد گفت: به عنوان نماینده ایران در مصاف با یک تیم بیگانه انتظار داشتیم از سوی فدراسیون فوتبال مورد حمایت قرار بگیریم اما اتفاقاتی که روی داد متاسفانه برخلاف این بود.دوشنبه که در اردوی تیم حاضر شدم، حس کردم که بازیکنان هنوز تحت تاثیر آن مسائل هستند و با نگرانی از امتیازاتی که در جدول برخی روزنامه ها از پرسپولیس کسر شده بود، صحبت می کردند. این موضوع روی روحیه تیم تاثیر گذاشته بود و این مورد را امروز بین هواداران در ورزشگاه احساس کردم.
سردار رویانیان در پایان تصریح کرد: تماشاگران با عشق به ایران و با غیرت مثال زدنی، مردانه در ورزشگاه حضور پیدا کردند. باید در مقابل شرافت هواداران سر تعظیم فرود بیاوریم. قبل از آغاز بازی با آنها صحبت کردم تا این پیام را بدهم که اخلاق و قانون همیشه سرلوحه کار ماست.بین آنها که بودم کاملا درک می شد که با وجود آن همه شور و هیجان از مسائلی رنج می برند. مسائلی که باعث ناراحتی آنها شده تا اندکی از آن انرژی و نشاط روزهای گذشته کاسته شود. امیدوارم این مسائل بیشتر مورد توجه مسئولان فدراسیون فوتبال قرار بگیرد. این بازی مساوی شد ولی با رکوردی که توسط تماشاگران پرسپولیس در آسیا بر جای گذاشت، یک پیروزی بزرگ برای فوتبال ایران رقم خورد.
 

rfa_65

عضو جدید
کاربر ممتاز
عکسی جالب از بچگی های علی و فرشید کریمی بهمراه خواهرشان ،فرد ایستاده علی کریمی.

 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
دنیزلی: کریمی را فقط تا آخر فصل تحمل می کنم!

سرمربی ترک پرسپولیس پس از بازی با الهلال در یک ملاقات خصوصی به رویانیان هشدار داده بود که کریمی‌ را فقط تا پایان فصل می‌تواند تحمل کند و برای فصل آینده او را نمی‌خواهد.
کریمی‌ اولین بار در همان نخستین روزهای حضور دنیزلی در تهران و در یکی از اردوها مقابل دنیزلی ایستاد. پیرمرد ترک تاکید کرده بود که همه بازیکنان باید ناهار را در کنار هم بخورند اما کریمی ‌زیر بار پذیرفتن این دستور نرفت.

یک مصاحبه طعنه‌آمیز دیگر از علی کریمی‌ در پایان مسابقه ای که با تساوی پرسپولیس مقابل تیم 10نفره قطری و در حضور حدود 96 هزار تماشاگر به پایان رسیده بود.

هواداران پرسپولیس با چهره عصبانی کاپیتان تیمشان و اعتراضات بی محابای او به خوبی آشنایی دارند. قابلیت‌های فردی شماره هشت آن قدر قابل اعتنا و مسحور‌کننده هست که قرمزدوست‌ها همواره و در هر منازعه‌ای طرف علی کریمی ‌را گرفته اند و چاره ای غیر از فرار برای رقیب او باقی نگذاشتند.

این بار اما قضیه تا حدودی متفاوت است. علی کریمی ‌با مصطفی دنیزلی نمی‌سازد و از حضور این مربی روی نیمکت پرسپولیس راضی نیست. کریمی‌اولین بار در همان نخستین روزهای حضور دنیزلی در تهران و در یکی از اردوها مقابل دنیزلی ایستاد. پیرمرد ترک تاکید کرده بود که همه بازیکنان باید ناهار را در کنار هم بخورند اما کریمی‌زیر بار پذیرفتن این دستور نرفت.

پس از آن درگیری دیگری بین این دو در عربستان و پیش از بازی با الهلال اتفاق افتاد. ماجرا به جایی رسید که برخی از رسانه‌ها از احتمال خروج کریمی‌از ترکیب اصلی برای آن بازی خبر دادند اما با پادرمیانی محمد رویانیان قضیه فیصله پیدا کرد و دنیزلی در مصاحبه‌ای گفت: «کریمی‌مثل پسر من می‌ماند. او برای تیم ما بازیکن بسیار مهمی‌است.» پس از بازگشت پرسپولیس به تهران مدیرعامل باشگاه تاکید کرد که کریمی‌هم باید حد و حدود خود را به عنوان یک بازیکن نگه دارد و از سرمربی تیم حرف شنوی داشته باشد. در بازی با نفت تهران دنیزلی 90 دقیقه علی کریمی‌را روی نیمکت نشاند و پرسپولیس در آن بازی با سه گل برنده شد. هرچند گفته می‌شد آقای سرمربی به او استراحت داده تا برای بازی با الشباب در تهران سرحال باشد اما تعبیر دیگری هم وجود داشت و آن اینکه دنیزلی قصد داشت به هواداران و بازیکنان پرسپولیس تفهیم کند که تیم بدون کریمی‌هم می‌تواند بازی‌های درخشانی را ارئه بدهد. سرمربی ترک در تمرینات تفاوتی بین کریمی‌و دیگر بازیکنان قائل نیست و بارها به این بازیکن تاکید کرده که باید دوندگی بیشتری در زمین مسابقه داشته باشد؛ آنچه که برای شماره هشت به عنوان بازیکنی که همواره مورد تایید بوده و تعریف و تمجید شنیده تا حدودی سنگین است و از ابتدا قابل پیش‌بینی بود که این رابطه دوام چندانی نخواهد داشت.

کریمی ‌برای از پیش رو برداشتن رقیب جدید در قیاس با تجربه‌های قبلی اش کار دشواری دارد. مصطفی دنیزلی در میان هواداران پرسپولیس مرد محبوبی است و بخصوص پس از آنکه توانست بازی 2 بر صفر باخته مقابل استقلال را به پیروزی 3 بر 2 تبدیل کند محبوبیت خود را در میان قرمزها چندین برابر کرد. از طرفی او آن قدر باتجربه هست که برای کنار زدن مخالفانش به ادبیات تند و برخورد مستقیم روی نیاورد و برنامه‌های مورد نظرش را آرام آرام و با استراتژی دقیق پیش ببرد. در سوی مقابل اما علی کریمی ‌کاراکتر تندمزاج و ادبیات صریحی دارد و زمانی که از کوره در می‌رود منطق چندانی در جملاتش به چشم نمی‌آید.

کریمی‌که نتوانسته با سرمربی جدید ارتباط برقرار کند پس از تساوی پرسپولیس مقابل الغرافه در ورزشگاه آزادی مصاحبه تند و تیز و غافلگیرکننده‌ای را انجام داد. او به‌طور خاص دنیزلی را هدف گرفت و گفت: «تساوی مقابل این همه جمعیت دست کمی ‌از باخت ندارد. مربی ما باید در مورد این نتیجه پاسخگو باشد. متاسفانه بعضی از بازیکنانی که در بازی قبلی تیم عملکرد ضعیفی داشتند در این بازی هم در ترکیب اصلی به میدان رفتند. نتیجه این کار چیزی جز از دست رفتن 2 امتیاز نمی‌تواند باشد.»

کریمی‌ در حالی این‌ گونه به دنیزلی تاخت که عملکرد این تیم در لیگ قهرمانان آسیا فراتر از حد تصور بوده و به ‌رغم این تساوی، قرمزها کماکان شانس اول صعود از گروه هستند. به نظر می‌رسد او زمان مناسبی را برای زیر سوال بردن عملکرد پیرمرد ترک انتخاب نکرد و بعید نیست این عجله کار دست کاپیتان دوم پرسپولیس بدهد. سابقه حضور مصطفی دنیزلی در فوتبال ایران نشان می‌دهد او هم کسی نیست که با ستاره‌های معترض مماشات کند. دنیزلی در پاس حتی رودرروی مدیرعامل باشگاه ایستاد و به همراه تیمش به اصفهان نرفت.

او در پرسپولیس پایش را در یک کفش کرد و موفق شد به حضور چند ساله حمید استیلی روی نیمکت این تیم پایان بدهد. پیرمرد به محض بازگشت دوباره به ایران محمود خوردبین را به عنوان یکی دیگر از اعضای ثابت نیمکت پرسپولیس خانه نشین کرد و جالب اینکه در هیچ‌کدام از این موارد به‌خاطر نمی‌آوریم او به طور مستقیم با کسی طرف شده باشد و یا مصاحبه تند و تیزی انجام داده باشد. درست برخلاف کریمی‌که با هر جرقه‌ای کلمات تحریک‌کننده‌ای را به صورت مدیر و سرمربی پرتاب می‌کند. با این حساب برنده این نبرد پنهان و آشکار چه کسی می‌تواند باشد؟

کریمی‌ و دنیزلی هر دو به نفر اول بودن عادت کرده اند و این اصلی‌ترین دلیلی است که آنها نمی‌توانند با هم کار کنند. دنیزلی در ترکیه هم در هر تیمی‌که کار کرده مرد اول سکوهای تماشاگران بوده و اینچنین بود که در گالاتاسرای، بشیکتاش و فنرباغچه هیچ بازیکنی به اندازه او تشویق نمی‌شد. این ویژگی مشترک بین او و شماره هشت پرسپولیس است. کریمی‌حتی با ایمون زاید هم که پس از هت تریک در بازی با استقلال به یکی از محبوب ترین بازیکنان پرسپولیس تبدیل شد رابطه خوبی ندارد. ادعای او درباره بازیکنی که مقابل سپاهان ضعیف کار کرد اما باز هم در ترکیب اصلی قرار گرفت دقیقا ایمون زاید را نشانه می‌رفت. زاید در بازی با سپاهان در دو نوبت مانع گلزنی کریمی‌شد و در بازی با الغرافه هم پاس طلایی کریمی‌را از داخل محوطه جریمه به خارج زد.

قرارداد علی کریمی‌ با پرسپولیس در پایان این فصل تمام می‌شود اما دنیزلی یک فصل دیگر با قرمزها قرارداد دارد. سرمربی ترک پس از بازی با الهلال در یک ملاقات خصوصی به رویانیان هشدار داده بود که کریمی‌را فقط تا پایان فصل می‌تواند تحمل کند و برای فصل آینده او را نمی‌خواهد. فصل آینده یک نفر از این دو در پرسپولیس خواهد بود و البته که انتخاب کریمی‌ و تسویه حساب با دنیزلی از لحاظ مالی به هیچ عنوان برای باشگاه مقرون ‌به ‌صرفه نیست.
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
دعوای پنهان در پرسپولیس : کریمی - دنیزلی آتش زیر خاکستر !

هفته چهارم از مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا با پیروزی الهلال عربستان مقابل الشباب امارات و کاهش فاصله امتیازات این تیم با پرسپولیس پیگیری شد.


الهلالی‌ها که بیشتر از سایرین از توقف پرسپولیس مقابل الغرافه خوشحال شده بودند، فرصت کم کردن فاصله خود با صدر جدول گروه D را مغتنم شمردند و بامداد دیروز در خانه خود با نتیجه 2 بر یک مقابل الشباب امارات به برتری رسیدند.
این پیروزی در حالی برای نماینده عربستان به دست آمد که الشباب، گل نخست را در دقیقه 28 به ثمر رساند، اما در ادامه این الهلال بود که با گلزنی در دقایق 44 و 66 به برتری رسید.

الهلال با این پیروزی شش امتیازی شد تا بازی روز 12 اردیبهشت این تیم و پرسپولیس 8 امتیازی در ورزشگاه آزادی، حساسیتی دوچندان پیدا کند.

با توجه به این‌که در این گروه، الغرافه و الشباب به ترتیب 3 و 2 امتیاز دارند، جدال پرسپولیس و الهلال را باید جنگ صدرنشینی نامید.

البته این بازی می‌توانست حساسیت کمتری هم داشته باشد، اما اشتباهات مکرر بازیکنان پرسپولیس، در طول بازی با الغرافه به متزلزل شدن صدرنشینی این تیم انجامید.

مروری بر صحبت‌های برخی بازیکنان پرسپولیس خود گویای سهل‌انگاری این تیم در از دست دادن 2 امتیاز حساس بازی با الغرافه است:

محمد نصرتی: پس از زدن گل، تمرکز خود را از دست دادیم.

وحید هاشمیان: باید در دقایق پایانی به حفظ توپ می پرداختیم.

سامان آقازمانی: به خاطر یک اشتباه امتیاز از دست دادیم.

جواد کاظمیان: هم بدشانس بودیم و هم بی‌دقت،

مهدی مهدوی‌کیا: فرصت‌های زیادی را از دست دادیم

محمد نوری: شرمنده هواداران شدیم.

در این میان البته صحبت‌های کاپیتان علی کریمی رنگ و بوی دیگری داشت. او که خود زننده گل برتری پرسپولیس بود، پس از پذیرفتن گل تساوی و ناکامی در کسب سه امتیاز، پیکان انتقاد را به سمت مصطفی دنیزلی نشانه رفت و با اشاره به این مساله که برخی بازیکنان پس از اشتباه در بازی قبل، در بازی بعد هم به میدان می‌روند، گفت: خدا را شکر با این اشتباهات نباختیم، گرچه این تساوی کمتر از باخت نبود. وقتی بازیکنی در زمین راه می‌رود یا مرتکب اشتباهات فراوان می‌شود در بازی بعد دوباره فیکس می شود و با این وضعیت، نتیجه بهتر از این نخواهد بود.
کریمی همچنین با اشاره به شرایط پرسپولیس در جدول افزود: با این دو امتیازی که از دست دادیم، مطمئنا الهلال در بازی بعدی برای ما مشکل‌ساز خواهد شد. ما می‌توانستیم با خیالی آسوده به استقبال دو بازی بعدیمان برویم، اما حالا کار برای صدرنشینی به اما و اگر کشیده شد که البته در این خصوص خود سرمربی باید پاسخگو باشد!
با کنار هم قرار دادن اتفاقات چند بازی اخیر پرسپولیسی‌ها به نظر می‌رسد محتمل‌ترین گزینه‌ای که از سوی علی کریمی مورد انتقاد قرار گرفته، ایمون زائدی است که بیشتر از دیگر مهاجمان قرمز در ترکیب اصلی قرار گرفته است.

این بازیکن در دیدار با سپاهان در یک صحنه مزاحم گلزنی کریمی شد که در همانجا هم مورد اعتراض کاپیتان پرسپولیس قرار گرفت.

او همچنین در نیمه دوم دیدار با الغرافه بهترین فرصت گلزنی بازی را با یک ضربه سر ناشیانه از دست داد.
به نظر می‌رسد هدف کریمی از طرح این انتقادات صریح، نه بازیکن خاصی که خود مصطفی دنیزلی است.

کاپیتان قرمزها پیش از این، قبل از برپایی اردوی قطر و بازی با الهلال عربستان، در گفت‌وگو با شبکه‌های تلویزیونی بصراحت از دنیزلی انتقاد کرده و گفته بود؛ این به هیچ وجه منطقی نیست که ما برای هر بازی خود در لیگ قهرمانان یک هفته در اردوی شبانه‌روزی باشیم!

دعوای کریمی و دنیزلی حتی در عربستان هم ادامه داشت تا جایی که پس از منع بازیکن پرسپولیس از صحبت کردن با تلفن همراه در اتوبوس، کریمی از این قانون سرپیچی و بعد تهدید کرد اردوی پرسپولیس را در عربستان شبانه به سمت تهران ترک می‌کند.
در هر حال تمرین دیروز قرمزها تعطیل بود تا خبرنگاران این فرصت را نداشته باشند که از دنیزلی، خود کریمی یا حتی ایمون زائد و دیگر بازیکنان پرسپولیس درباره اظهارات اخیر کاپیتان پرسپولیس سوال کنند.
شکایت الغرافه از ایرماتف
از سوی دیگر، باشگاه الغرافه قطر از داور دیدار این تیم با پرسپولیس در چارچوب مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به AFC شکایت کرد.

باشگاه الغرافه در خبری که روی خروجی سایت باشگاه قرار داده، گفته که مجیدی به دلیل شبیه‌سازی از سوی روشن ایرماتف کارت زرد دوم را دریافت کرد و از زمین اخراج شد، حال آن‌که مدافع ایرانی روی وی مرتکب خطای پنالتی شد و تصاویر تلویزیونی این موضوع را نشان می‌دهد.

 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
برخورد سرد برخی بازیکنان با کریمی در غیاب دنیزلی



خبرگزاری فارس: آخرین تمرین پرسپولیس قبل از دیدار مقابل سایپا عصر امروز در غیاب دنیزلی برگزار شد.


به گزارش خبرگزاری فارس، آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس قبل از دیدار مقابل سایپا از ساعت 17:30 امروز به مدت 60 دقیقه دنبال شد.
* در این تمرین مصطفی دنیزلی که به ترکیه رفته است غایب بود. وی قرار است امشب به تهران بازگردد.
* در تمرین امروز زارع قائم مقام باشگاه پرسپولیس حضور داشت. حرکات نمایشی وی با توپ در نوع خود جالب بود.
* تمام بازیکنان در تمرین امروز حضور داشتند.
* برخورد سرد برخی بازیکنان با کریمی و صحبت درباره اظهارات او از نکات جالب تمرین امروز بود. همه به دنبال این بودند تا منظور علی کریمی از بازیکنی که خوب بازی نکرده اما در دیدار برابر الغرافه به میدان رفته را بدانند.
* وزش شدید باد در تمرین امروز نیز دقایقی تمرین را برای قرمزپوشان سخت کرده بود.
* عاشوری در انتهای تمرین به مدت 10 دقیقه با بازیکنان گفت‌وگو کرد. سپس پرسپولیسی‌ها راهی هتل اوین شدند تا خود را برای بازی فردا مقابل سایپا آماده کنند.
* امشب قرار است فیلم بازی‌های سایپا آنالیز شود.
* کریمی و مهدوی کیا دقایقی طولانی با یکدیگر گفت‌وگو کردند.
* خبر احتمال کسر 9 امتیاز از پرسپولیس ترس را به جان قرمز‌پوشان انداخته بود و به دنبال صحت و سقم این خبر از خبرنگاران بودند.
 

NEW MOHAMMAD

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
امشب چه شب تلخی واسه هوادارای پرسپولیس و بارسا بود :cry:
اون از باخت پرسپولیس اینم از باخت بارسا :biggrin:
بیچاره پرسپولیس...
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
پرسپوليس بازنده به ميدان آمد





جام جم آنلاين: تيم فوتبال پرسپوليس كه از اختلافات داخلي رنج مي‌برد، در يك بازي ناهماهنگ مقابل سايپا تن به شكست داد.







به گزارش روز شنبه جام‌جم آنلاين، در ادامه هفته سي و يكم ليگ برتر فوتبال تيم‌هاي پرسپوليس و سايپا در ورزشگاه آزادي به مصاف هم رفتند كه اين ديدار در پايان با نتيجه 4 بر 2 به سود خودروسازان به پايان رسيد.

پرسپوليس كه در نيمه نخست بازيكناني چون علي كريمي، ايمون زائد و محمد نوري را در اختيار نداشت با تغييرات زيادي به مصاف سايپايي رفت كه به سه امتياز اين بازي مي‌انديشيد و در فكر بالا آمدن از ته جدول و خطر سقوط بود.


گل‌هاي زودهنگام سايپا در دقايق 5 و 7 باعث شد تا قرمزپوشان بازي خوبي را از خود به نمايش نگذارند.
البته كار قرمزپوشان به اينجا ختم نشد و با اخراج سامان آقازماني در دقيقه 44 و با 10 نفره شدن كار براي شاگردان دنيزلي به مراتب سخت‌تر شد.

نيمه نخست اين ديدار با برتري 2 بر صفر خودروسازان به پايان رسيد.

در نيمه دوم شاگردان تقوي باز هم توانستند به گل برسند دقيقه 58 مجيد غلام‌نژاد اختلاف را به عدد سه رساند.

دنيزلي با آوردن علي كريمي در نيمه دوم تغييراتي در خط حمله اين تيم داد كه نتيجه آن گل دقيقه 74 ابراهيم شكوري بود.

اما سايپا دست بردار نبود و باز هم به گل رسيد. ميلاد غريبي در دقيقه 79 گل چهارم خودروسازان را به ثمر رساند اما اين پايان كار نبود ارسال زيباي علي كريمي قرمزپوشان را در دقيقه 87 به گل رساند و در نهايت اين بازي با نتيجه 4 بر 2 به سود سايپا به پايان رسيد.

پرسپوليس با اين شكست 39 امتيازي شد و با يك پله سقوط به رده نهم رفت. سايپا هم با 40 امتياز به رده هشتم صعود كرد.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
اختلافات داره کمکم حل میشه!!
دنیزلی با کریمی آشتی کرد!!
اما کسر 9 امتیاز از پرسپولیس ضربه ی بزرگیه!!
حرف کریمی به اینکه بازیکنان کم کاری میکنند باعث سردی رفتار بازیکنان شده
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
همه گفتن علی کریمی الگوی ماست دیگه نه در این حد که جلوی خودش حرکاتش رو تقلید کنن


عشق فقط جادوگر


 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
ی مدتی واسه امتحانام نبودم نتونستم اخبار بگذارم
اما از اینجا به بعد میگذارم
ورزشگاه آزادی 96هزار و 200 نفر را به خودش دید.
کسر 9 امتیاز در جام باشگاه های آسیا به خاطر بدهی پرسپولیس به یک بازیکن و شکایتش به فیفا ممکن است!!!
اعراب در شکایت این بازیکن اورا همراهی کردند.!!!
این اخبار را خوندم خلاصه دارم میگذارم!!
نوه ی دنیزلی به دنیا آمد.
در تمرین برای بازی پرسپولیس با سایپا تیم بدون دنیزلی تمرین کرده بود.
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
کنفدراسیون فوتبال آسیا : پرسپولیس در خانه اش تحقیر شد

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی از شکست 4 بر 2 پرسپولیس مقابل سایپا در هفته سی‌و‌یکم لیگ برتر ایران نوشت: پرسپولیس صدرنشین گروه D لیگ قهرمانان آسیا روز گذشته پیش از بازی حساس با الهلال عربستان (12 اردیبهشت) در لیگ خانگی با شکست 4 بر 2 مقابل سایپا تحقیر شد.
در این بازی که در ورزشگاه آزادی برگزار شد، میزبان در 7 دقیقه اول با نتیجه 2 بر صفر عقب افتاد و نتوانست در این نیمه نتیجه را جبران کند. کریم انصاری‌ فرد، بازیکن جوان سایپا در دقیقه 5 اولین گل را وارد دروازه حریف کرد و امین منوچهری دو دقیقه بعد اختلاف را به عدد 2 رساند تا فشار بیشتری بر روی شاگردان دنیزلی وارد شود.
پرسپولیس تلاش کرد در نیمه دوم به بازی برگردد اما برای این کار بسیار دیر شده بود. سایپا جایی برای بازگشت پرسپولیس باقی نگذاشت و در دقیقه 58 توسط مجید غلام‌نژاد به گل سوم دست یافت. ابراهیم شکوری در دقیقه 74 گل اول قرمزپوشان را وارد دروازه حریف کرد تا یکی از گل‌های خورده جبران شود.

سایپا در شرایطی نبود که به پرسپولیس اجازه جبران بدهد و در دقیقه 79 میلاد غریبی نتیجه را 4 بر یک کرد. علیرضا نورمحمدی در دقیقه 87 دومین گل پرسپولیس را به ثمر رساند و بازی با نتیجه 4 بر 2 به پایان رسید.
پرسپولیس، صدرنشین گروه D لیگ قهرمانان آسیا با 8 امتیاز از 4 بازی است و یک پیروزی مقابل الهلال، این تیم را به جمع 8 تیم برتر مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2012 خواهد رساند.
 

sahar.adidas

عضو جدید
کاربر ممتاز
اختلافات داره کمکم حل میشه!!
دنیزلی با کریمی آشتی کرد!!
اما کسر 9 امتیاز از پرسپولیس ضربه ی بزرگیه!!
حرف کریمی به اینکه بازیکنان کم کاری میکنند باعث سردی رفتار بازیکنان شده

رویانیان گفت مشکلشو حل میکنیم...;)
همه گفتن علی کریمی الگوی ماست دیگه نه در این حد که جلوی خودش حرکاتش رو تقلید کنن


عشق فقط جادوگر



کریمی سرور استقلاله.....:cool:

ی مدتی واسه امتحانام نبودم نتونستم اخبار بگذارم
اما از اینجا به بعد میگذارم
ورزشگاه آزادی 96هزار و 200 نفر را به خودش دید.
کسر 9 امتیاز در جام باشگاه های آسیا به خاطر بدهی پرسپولیس به یک بازیکن و شکایتش به فیفا ممکن است!!!
اعراب در شکایت این بازیکن اورا همراهی کردند.!!!
این اخبار را خوندم خلاصه دارم میگذارم!!
نوه ی دنیزلی به دنیا آمد.
در تمرین برای بازی پرسپولیس با سایپا تیم بدون دنیزلی تمرین کرده بود.

;)
 

Similar threads

بالا