کلاغ هم نشدیم ..............!!!

mmm111kkk

عضو جدید
واقعا خجالت دارد. شما ببین این حیوان یک وقت ها کار هایی می کند که انسان باید انگشت به دهان بماند و تماشا کند.مثلا همان طور که لابد از قبل هم می دانستید و دیده بودید دعوا و در گیری بین کلاغ ها امری عادی است اما اخیرا معلوم شده این پرندگان که برخی صفت بدیمنی را به آنها نسبت می دهند،پس از اینکه دعوایشان تمام شد و به قول معروف خنک شدند، با یکدگر روبوسی کرده و پر های یکدیگر را مرتب می کنند.
دانشمندان فهمیده اند پس از کشمکش و در گیری که شامل تعقیب و گریز و نوک زدن به یکدیگر است، این پرنده ها متوقف شده و رفتار خود را به سرعت تغییر داده و با ابراز محبت از یکدگر دلجویی می کنند.
حالا شما این مربی های فوتبال را نگاه کن که مثلا اول بازی برای هم دسته گل هم می برند و به هم استاد استاد هم می گویند اما پایش که برسد از هیچ کتک کاری و دشنامی دریغ ندارند .به قول یارو گفتنی "کلاغ هم نشدیم که یک ذره مرام و معرفت داشته باشیم."



قار،قار، اینقدر کینه ای نباشین،قار،مگه شترین؟
قار،لذتی که در بخشش هست در انتقام نیست.
قار،قار
 

nice_Alice

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
هیچ وقت کسی رو نببخش نه فراموشش کن فقط سرفرصت مناسب بزن خوب لهش کن!
(دکترشریعتی با اعصاب خراب:):دی)
 

mmm111kkk

عضو جدید
قار قار...مگه شتر نميبخشه؟:surprised:

میگن یارو کینه شتریه تا حالا نشنیدی؟

پس خوبه اینو بخونی :


در عربستان شتر نر را
لوک و شتر ماده را ناقه می گویند ولی در کویر ایران به ویژه در اطراف کاشان شتر نر را لوک و شتر ماده را ارونه و همچنین نوزاد ماده را مجی و نوزاد نر را هاشی می خوانند .
کینه شتری کینه پی گیری است که تاکنون سابقه نشان نداده که پذیرایی و ملاطفت مجدد ساربان بتواند آن را تعدیل نماید . شتر خشمگین همواره منتظر فرصت مناسب است که انتقامش را از ساربان متجاوز بگیرد . عجب در این است که شتر مست و دیوانه به ساربان مورد نظر هنگامی که در جمع قرار دارد هرگز حمله نمی کند . فقط نگاه خشم آلودش را که شراره انتقام از آن می بارد به چشمان آن ساربان می اندازد و با دهان کف آلود پیاپی نعره های چندش آور و هولناک سر می دهد زیرا لوک کینه توز در عین مستی و دیوانگی خوب احساس می کند که اگر در میان جمع به ساربانی که اذیتش کرده حمله کند سایرین با چوب و چماق به جانش می افتند . وای به روزی که شتر مست و کینه توزآن فرصت مناسب را به چنگ آورد و ساربان مورد نظر را یکه و تنها در بیابان گیر بیاورد . البته ساربانان برای این طور مواقع راه چاره و علاجی اندیشیدند که به لیاقت و زرنگی آنان بستگی دارد . وقتی ساربان در بیابان مورد حمله لوک خشمگین قرار گرفت راه نجاتش این است که در حال فرار از شتر، لباسهایش را یکایک درآورد و به پشت سرش بیندازد .
در اینجاست که شتر گول می خورد و به جای ساربان که در حال فرار است لباسی را که جلویش افتاده به دندان می گیرد و تنه سنگین خود را روی آن می مالد .
سپس مجدداً با لنگهای درازش به تعقیب ساربان می پردازد و خود را به او می رساند . ساربان یک تکه دیگر از لباسهایش را می اندازد و خلاصه به این ترتیب تا آخرین تکه لباس خود را بیرون آورده در حال فرار جلوی شتر انتقامجو می اندازد . چنانچه تا زمانی که لباسهایش تمام شد توانست خود را به آبادی یا پناهگاهی برساند بدون شک نجات خواهد یافت وگرنه مرگش حتمی است آن هم چه مرگ فجیع و دلخراشی.
 

omid_008

عضو جدید
میگن یارو کینه شتریه تا حالا نشنیدی؟

پس خوبه اینو بخونی :


در عربستان شتر نر را
لوک و شتر ماده را ناقه می گویند ولی در کویر ایران به ویژه در اطراف کاشان شتر نر را لوک و شتر ماده را ارونه و همچنین نوزاد ماده را مجی و نوزاد نر را هاشی می خوانند .


بسیار ممنون.ولی نمی دونستم کینه شتری اینقدر ممکنه خطرناک باشه:eek:
 

Similar threads

بالا