ممنون حامدجون. آره جای اسکان داره.یکی ازآشناهاشرکت پتروپارس اون جورکرده.حقوقشم فعلاماه اول دقیق معلوم نیست.
بابا پترو پارس
خب میگفتی برات تو همون پترو پارس تهران یکاری ردیف میکردممنون حامدجون. آره جای اسکان داره.یکی ازآشناهاشرکت پتروپارس اون جورکرده.حقوقشم فعلاماه اول دقیق معلوم نیست.
خب میگفتی برات تو همون پترو پارس تهران یکاری ردیف میکردسلام داداش حامد.....بابا پترو پارسخب میگفتی برات تو همون پترو پارس تهران یکاری ردیف میکرد
آره هم اسکان سخته.هم اقماری.مخصوصاوقتی بخوای متاهل بشی.[/QUOTE]ممنون سهیلاخانم.ایشالله شماهم موفق باشید
مناطق نفت خیز 5تا شرکته که همشونم شیفتن...یعنی اسکان دائم..
البته اقماری هم ظاهرش یخورده گول زنندست ولی برنامه ادمو بهم میریزه...مخصوصا با اقماری که قید متاهل شدن را باید کامل بزنی
ممنون مادربزرگ.
آآآیی گل گفتی..............
حالا شما هم نگران نباش از دو سال پیش تا حالا هم نفت هم گاز چند بار استخدام کرده حتما بازم آگهی میزنه..............به شرکتای کوچیکترم حتما سر بزن.....خیلی وقتا نیرو میخوان اما بدون آگهی پذیزش میکنن.
ممنون.خداکنه شرایط برای همه بهترمیشه.فعلاکه همه جی به سمت بدشدنهمنم به شما تبریک میگم.انشا ا... هر کس هر ارزویی داره بهش برسه.ولی فعلا اوضاع کار برای ما مهندسین شیمی یه مدتیه خیلی بد شده مخصوصا برای ما دخترا
شب بخیر مامان بزرگخب دیگه شب همگی خوش.............ایشال که همگی سلامت باشید.........شاد باشید.........و شغلایی که لایقش هستید پیدا کنید مهندسای عزیز
شب بخیر مامان بزرگ
خیلی وقت بود توی این سایت عضو بودم اما امشب برای اولین بار اومدم.خیلی خوشم اومد.انشا... شبای دیگه حتما میام
خیلی وقت بود توی این سایت عضو بودم اما امشب برای اولین بار اومدم.خیلی خوشم اومد.انشا... شبای دیگه حتما میام

شب خوش مادربزرگخب دیگه شب همگی خوش.............ایشال که همگی سلامت باشید.........شاد باشید.........و شغلایی که لایقش هستید پیدا کنید مهندسای عزیز
سلام
من تازه واردم!
خوش به حالت داری میری سر کار
من اهوازیم،خوزستانیا آدمای خون گرمین
بهت بد نمیگذره![]()
باخوزستانیازمان خدمت خیلی برخوردداشتم.خونگرم ترین بچه هابودن.مخصوصابچه های اهوازودزفولسلام
من تازه واردم!
خوش به حالت داری میری سر کار
من اهوازیم،خوزستانیا آدمای خون گرمین
بهت بد نمیگذره![]()
شرمنده خلاصه امشب اکیپ تکمیل نبود فضا رو معنوی کنیم ایشالا از فردا شب بساط به پاست طبق معمول همیشه![]()
شب خوش مادربزرگ
شب بخیر داداشی....دوستان من برم با اجازتون ....شب همگی خوش![]()
شب شمام بخیر حامد خانحامدجان.نگارخانم وبقیه دستان شب همگی بخیر.بااجازه.شب خوبی بود
سلام و صبح به خیر داش شهرامصبح ادینه همگی بخیر
| Thread starter | عنوان | تالار | پاسخ ها | تاریخ |
|---|---|---|---|---|
|
|
فهرست طرح های توجیهی و مطالعات امکان سنجی موجود در باشگاه مهندسان ایران | مهندسی شیمی | 7 | |
|
|
تکمیل ویکی باشگاه مهندسان ایران | مهندسی شیمی | مهندسی شیمی | 1 |