فال روزانه...فال حافظ

فال روزانه...فال حافظ


  • مجموع رای دهندگان
    61

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
12 بهمن 1390
فال روز متولدین فروردین:
اعصاب خسته شما نیاز به استراحت دارد. در محیط كار ممكن است اختلاف نظرهایی پیدا كنید كه باید باحوصله باشید و محبوبیت خودتان را حفظ كنید. پندها و اندرز‌‌های اطرافیان را به گوش جان بخرید كه ارزشمند است.
حافظ :
رسم بدعهدی ايام چو ديد ابر بهار گريه‌اش بر سمن و سنبل و نسرين آمد
چون صبا گفته حافظ بشنيد از بلبل عنبرافشان به تماشای رياحين آمد
تعبیر:آنچه که مدت ها در انتظارش بودی به دست خواهی آورد. رنج ها و زحمت هایی که در این راه کشیدی، تو را به سعادت و نیک بختی می رساند. از طعنه و سرزنش دشمن نترس و ثابت قدم باش

فال روز متولدین اردیبهشت:
شما نیاز دارید كه این روزها یك رابطه عمیق و پایدار داشته باشید. اما این معجزه امشب بوقوع نمی‌پیوندد؛ شما باید به فعالیت‌های بدنی و روحی خود ادامه دهید. با جذابیت‌های ظاهری و سطحی تمركزتان را از دست ندهید. منتظر یك عشق واقعی باشید!
حافظ:
بعد از اين دست من و دامن سرو و لب جوی خاصه اکنون که صبا مژده فروردين داد
در کف غصه دوران دل حافظ خون شد از فراق رخت ای خواجه قوام الدين داد
تعبیر:صبر و شکیبایی و توکل به خداوند راه گشای تو است. به آنچه که داری قناعت کن تا رنج بیهوده نبری. لطف و کرم خداوند با قناعتگران است. مال و ثروت دنیا ناپایدار و فانی است.

فال روز متولدین خرداد:
از اینكه چند وقتی است كارهای بیشتری برای انجام دادن دارید و سرتان شلوغ‌تر شده خوشحال هستید، حداقل باعث می‌شود تا ذهن‌تان از مشاجرات خانوادگی دور شود. گاهی اوقات پذیرفتن این‌كه اشتباه می‌كنید برایتان مشكل است، اما در نهایت به نتیجه خواهید رسید.
حافظ :
جگر چون نافه‌ام خون گشت کم زينم نمی‌بايد جزای آن که با زلفت سخن از چين خطا گفتيم
تو آتش گشتی ای حافظ ولی با يار درنگرفت ز بدعهدی گل گويی حکايت با صبا گفتيم
تعبیر:با درایت و کمک از دوستان خوب می توانی مشکلات را از پیش روی خود بر داری. سعی کن که دچار اشتباه نشوی و به پند و اندرز ناصحان مشفق عمل کنی. بیهوده مشکلات را به گردن این و آن نینداز. دو دل و مردد نباش. در تصمیم گیری ها عاقلانه فکر کن.

فال روز متولدین تیر:
تا چندی پیش روابط شما بسیار شیرین و دوست‌داشتنی بود، ولی امروز روزی است كه كار كمی مشكل و باعث ناامیدی شما شده است. متاسفانه به نظر می‌رسد كه شما دوست دارید، مرتبا راجع به این مسائل فكر و گفتگو كنید، اما شما مسئول برخی از مسائل هستید و مشغولیات ذهنی مهم‌تری دارید.
حافظ:
عمر خسرو طلب ار نفع جهان می‌خواهی که وجوديست عطابخش کريم نفاع
مظهر لطف ازل روشنی چشم امل جامع علم و عمل جان جهان شاه شجاع
تعبیر:زندگی دو روز است. دنیا ارزش آن را ندارد که خود را گرفتار آرزوهای بیهوده کنی. دوران ناکامی تو عاقبت به سر خواهد آمد. بخت و اقبال به تو لبخند می زند. غم و اندوه را از وجود خود دور کن.

فال روز متولدین مرداد:
شما با حجمی ‌از اطلاعات روبرو هستید كه برای‌تان سخت است كه بخواهید همه آنها را جمع و جور كنید و سر و سامان دهید. فقط زمانی كه فكر می‌كنید چه باید بكنید، می‌توانید چیزهای دیگری یاد بگیرید كه راه متفاوتی را پیش پایتان بگذارد. تصمیمات لجوجانه نگیرید. به خاطر اینكه مجبور می‌شوید كه به محض اینكه خواستید كارتان را شروع كنید افكارتان را تغییر دهید. بهتر است كه كمی ‌این احساس تعهدتان را كنار بگذارید و راهی برای خود باز نگه دارید.
حافظ :
مزن ز چون و چرا دم که بنده مقبل قبول کرد به جان هر سخن که جانان گفت
که گفت حافظ از انديشه تو آمد باز من اين نگفته‌ام آن کس که گفت بهتان گفت
تعبیر:عزیزی را از دست داده ای. هدف و آرزوی خود را گم کرده ای. بیهوده غمگین نباش و واقعیت ها را بپذیر و به آنچه داری رضایت بده و قانع باش. اسیر احساسات خود نباش که نتیجه ای ندارد

فال روز متولدین شهریور:
عشق و مسائل عاطفی برای شما سبب‌ساز خوشبختی است. راز‌دار رازهای خود باشید و سفره دل را پیش هر كسی باز نكنید. گاهی اوقات پیش آمده كه با كسانی درددل می‌‌كنید كه چون حربه، علیه خودتان به كار می‌‌برند. خیلی از حرف‌ها را جدی نگیرید. گاهی، بعضی حرف‌ها را نشنیده بگیرید و خود را به قول معروف به راهی دیگر بزنید. امروز زندگی عاطفیتان در بهترین موقعیت قرار دارد.
حافظ:

خدا را رحمی ای منعم که درويش سر کويت دری ديگر نمی‌داند رهی ديگر نمی‌گيرد
بدين شعر تر شيرين ز شاهنشه عجب دارم که سر تا پای حافظ را چرا در زر نمی‌گيرد
تعبیر:ریا و دروغ را رها کن تا اعتماد مردم را جلب کنی. صداقت و درستی را پیشه ی خود ساز تا بهتر به هدف خود دست یابی. دوستان و ناصحان خیراندیش را از خود نرنجان زیرا در هر کار به کمک فکری دیگران احتیاج پیدا می کنی


فال روز متولدین مهر:
امروز ممكن است به احساسی دست پیدا كنید كه شما را به جایی برساند درست خلاف جهتی كه تا به امروز فكر می‌كردید. در حقیقت، ایده جدید شما احتمالا برخلاف ایده‌های دیگران خواهد بود. راه آسانی نیست چرا كه احتمال آن می‌رود كه طی روزهای آینده با ایستادگی و مقاومت روبرو شوید. بنابراین، بهتر است كه حالا از غریزه‌تان كمك بگیرید و از راه‌های قدیمی‌دوری كنید.
حافظ :
جز اين قدر نتوان گفت در جمال تو عيب که وضع مهر و وفا نيست روی زيبا را
در آسمان نه عجب گر به گفته حافظ سرود زهره به رقص آورد مسيحا را
تعبیر:غرور و تکبر را در زندگی از خود بران و با دوستان و آشنایان مهربان باش و در هنگام بی نیازی و آسایش به فکر سختی و مشقت زندگی دیگران هم باش. با مهربانی و دوستی و با یاری دیگران می توانی زندگی راحتی داشته باشی. با مردم متکبر و خودپسند همنشینی نکن.

فال روز متولدین آبان:
به راحتی نمی‌توانید با كسی صحبت كنید و در این مورد كمی مشكل دارید. شخصی را امروز ملاقات میکنید که به او علاقه‌مند هستید و او كاملا از لحاظ فرهنگی با شما متفاوت است و این مشکلاتی را برای شما به همراه خواهد داشت.
حافظ:
دهقان سالخورده چه خوش گفت با پسر کای نور چشم من بجز از کشته ندروی
ساقی مگر وظيفه حافظ زياده داد کشفته گشت طره دستار مولوی
تعبیر:دنیا مزرعه ای است که هرچه در آن بکاری همان را درو می کنی. پیروزی و شکست انسان نتیجه ی اعمال و رفتار اوست. در صورت شکست باید به اعمال و رفتار خود نگاه کنی تا اشتباهات و خطاهای خود را بشناسی و از آن تجربه کسب کنی و چراغ راه آینده سازی.


فال روز متولدین آذر:
عمولا، شما می‌خواهید كه شاد و با نشاط باشید و دوست ندارید كه هچ چیز مانع شما برای رسیدن به شادمانی باشد. حتی اگر ترجیح می‌دهید كه در خانه باشید جامعه به شما توجه كرده و خوشی و شادمانی را برایتان به ارمغان خواهد آورد.
حافظ:
مسند به باغ بر که به خدمت چو بندگان استاده است سرو و کمر بسته است نی
حافظ حديث سحرفريب خوشت رسيد تا حد مصر و چين و به اطراف روم و ری
تعبیر:زندگی فراز و نشیب بسیار دارد. بهتر است که قدر لحظات با ارزش عمر را بدانی و از آن به خوبی استفاده کنی. به قدرت و جلال خود، مغرور نباش. با دوستان و خانواده ی خود مهربان باش و غرور و خودپسندی را رها کن. دوران ناکامی هم مانند دوران خوش زندگی نا پایدار و فانی است. به خداوند ایمان داشته باش


فال روز متولدین دی:
مدتی است مهربانی و محبت‌تان نسبت به اطرافیان بیشتر شده و دیگران نیز بی‌اختیار با شما همین‌گونه رفتار می‌كنند. در واقع هر چه بیشتر بخواهید احساس‌تان را به دیگران نشان دهید آنها نیز بیشتر از شما و ایده‌های‌تان حمایت می‌كنند. امروز سعی كنید یك كار جدید و غیرمعمول انجام دهید تا عادت هر روز‌تان شود.
حافظ:
جمع کن به احسانی حافظ پريشان را ای شکنج گيسويت مجمع پريشانی
گر تو فارغی از ما ای نگار سنگين دل حال خود بخواهم گفت پيش آصف ثانی
تعبیر:قدر لحظات عمر خود را بدان و آن ها را به راحتی از دست نده. راز خود را با نامحرمان در میان نگذار تا دچار دردسر و حسادت دیگران نشوی. برای رسیدن به هدف باید تلاش کنی. مراقب کارهای خود باش و با تعقل و تفکر و صبر و آرامش کار کن تا با سهل انگاری خود را دچار انحراف و شکست نکنی و پشیمان نشوی

فال روز متولدین بهمن:
دیگران ممكن است كاری كنند كه شما امروز احساس كنید كه دارید دیوانه می‌شوید، مخصوصا اگر خیلی كند حركت كنند. به نظر می‌رسد كاری از دست شما بر نمی‌آید. متاسفانه، شما از وقت تلف كردن خوشتان نمی‌آید و از اینكه منتظر كسی بمانید متنفر هستید. چند نفس عمیق بكشید تا كمی ‌آرام شوید. مطمئن باشید فردا همه به چیز به روال عادی خود خواهد بازگشت.
حافظ:
بخواه جام صبوحی به ياد آصف عهد وزير ملک سليمان عماد دين محمود
بود که مجلس حافظ به يمن تربيتش هر آن چه می‌طلبد جمله باشدش موجود
تعبیر:به آرزوی خود می رسی. دنیا بر وفق مرادت می شود. هرچه بخواهی بدست خواهی آورد. خداوند را شاکر باش تا نعمات خود را بر تو ارزانی دارد.


فال روز متولدین اسفند:
از زندگی بهره كافی را ببرید كه این به نفع شماست. یك نقل و انتقال بزرگ، فكر شما را به خود مشغول ساخته ولی احتیاط را از دست ندهید كه احتیاط شرط اساسی عقل است. مسائل بین شما و همكارانتان یا حتی دوستان و آنهایی كه در غم و شادی شما شریك بوده‌‌اند، سرانجام به پایان خواهد رسید.
حافظ:
تو را آن به که روی خود ز مشتاقان بپوشانی که شادی جهان گيری غم لشکر نمی‌ارزد
چو حافظ در قناعت کوش و از دنيی دون بگذر که يک جو منت دونان دو صد من زر نمی‌ارزد
تعبیر:غم و اندوه بیهوده برای کاری که فایده ای برایت ندارد، کاری ابلهانه است. به دشمنان خود اعتنایی نکن. هر کار بزرگ و خطیر، مشکل و دشوار است. نخست جوانب کار را بسنج و سپس شروع به کار کن
 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
13 بهمن 1390
فال روز متولدین فروردین:
امروز خبرهای زیادی از دوستانتان می گیرید و از جانب كسی كه انتظار ندارید، حمایت می شوید. زمانی كه متوجه شوید یك نفر، پنهانی شما را تحسین می كند و به نفع شما عمل می كند، بسیار خوشحال می شوید.
حافظ:
صرف شد عمر گران مايه به معشوقه و می تا از آنم چه به پيش آيد از اينم چه شود
خواجه دانست که من عاشقم و هيچ نگفت حافظ ار نيز بداند که چنينم چه شود
تعبیر:دوستان را در انتظار نگذار. در زندگی وفای به عهد را فراموش نکن تا موجب رنجش یاران نشوی. یک نفر تو را دوست دارد. به عشق او احترام بگذار. عاقبت اندیش باش و فردای خود را نیز در نظر بگیر.


فال روز متولدین اردیبهشت:
امروز قبل از انجام هر كاری فكر كنید وگرنه به وقایعی كه در اطرافتان می گذرد با خشونت عكس العمل نشان خواهید داد. از همه بالاتر اگر كسی شما را تحریك می كند نادیده بگیرید چون مسایل می توانند از كنترلتان خارج شوند قبل از جواب دادن كمی صبر كنید و همه چیز در نتیجه آرامتر پیش خواهد رفت. و این برای همه بهتر خواهد بود.
حافظ:
سر و زر و دل و جانم فدای آن ياری که حق صحبت مهر و وفا نگه دارد
غبار راه راهگذارت کجاست تا حافظ به يادگار نسيم صبا نگه دارد
تعبیر:اگر می خواهی به موفقیت برسی خدا را فراموش نکن و با اعتدال و میانه روی زندگی کن. افراط و تفریط در کارها زندگی را دچار مخاطره خواهد کرد. دوستان با وفا و مهربان را فراموش نکن و به عهد و پیمان دوستی وفادار باش.


فال روز متولدین خرداد:
اگر در مورد مسائلی مالی صحبت می کنید،سعی کنید صبور باشید.شاید مایوس کننده باشد،اما اگر موضوعی اکنون در موردش صحبت شود،بیشتر به نفع شماست.اگر چه حل مشکلات با سرعت پایین صورت می گیرد اما بهتر است تمام نکات کوچک را به خوبی رسیدگی کنید
حافظ:
دام سخت است مگر يار شود لطف خدا ور نه آدم نبرد صرفه ز شيطان رجيم
حافظ ار سيم و زرت نيست چه شد شاکر باش چه به از دولت لطف سخن و طبع سليم
تعبیر:دوستان و همراهان خود را بیازمای تا اخلاص و دوستی آنها بر تو مشخص شود. اگر از دوستان دغل و حیله گر دچار رنج و زحمت شده ای ناراحت نباش. در دوستی تجدیدنظر کن. به خاطر پول و ثروت، عزت نفس خود را بر باد نده. به خداوند توکل کن و نسبت به واقعیات زندگی شناخت بیشتری داشته باش.


فال روز متولدین تیر:
آیا تاکنون برای درک تواناییها و صفات مثبت خودتان وقت گذاشته اید ؟ پاسختان هر چه که باشد بدانید که چند روز فرصت بسیار مناسبی است تا قدرت هایتان را ارزیابی کنید. دو دوسته از بزرگترین مهارتهای شما فهم قوی و بی همتایی شما در دیدن مطالب می باشد. که اکنون می توانید از هر دوی آنها به خوبی استفاده کنید
حافظ:
بشارت بر به کوی می فروشان که حافظ توبه از زهد ريا کرد
وفا از خواجگان شهر با من کمال دولت و دين بوالوفا کرد
تعبیر:از کسی که مورد اعتماد تو بود ضربه خورده ای. آرزوهای بلندی که در سر داری تو را دچار دردسر خواهد کرد. قناعت کن و دوستان واقعی خود را بشناس. از ریاکاران و افراد ظاهرالصلاح دوری کن.


فال روز متولدین مرداد:
شما ممكن است این روزها از بازی‌های جبر زمانه كه در روابط‌تان پیش می‌‌آید خسته شده باشید. خوشبختانه، ‌می‌توانید برای آن راهی پیدا كنید. پس مجبور نیستید كه دور خودتان بچرخید. راه حل حتما نباید از بهترین حالت ممكن انتخاب شود. در عوض، اختلافات نظرات شما با دیگران می‌تواند بی‌اهمیت باشد. به جای آن شما بر اهداف طولانی مدت خود تمركز كنید به جای اینكه از اهداف كوتاه مدتی كه زود به نتیجه می‌رسند شادمان شوید.
حافظ:
هر آن کسی که در اين حلقه نيست زنده به عشق بر او نمرده به فتوای من نماز کنيد
وگر طلب کند انعامی از شما حافظ حوالتش به لب يار دلنواز کنيد
تعبیر:نا امید نباش. روزگار خوشی در پیش خواهی داشت. خداوند با عاشقان صادق است. ریا و تزویر را از خود دور کن. دوستان و دشمنان خود را بشناس تا گمراه و مجنون نشوی.


فال روز متولدین شهریور:
امروز مطلبی فکر شما را به خود مشغول کرده و درباره آن صحبت می کنید. با این که شما در رابطه با مسئولیت های کاری تان بسیار باهوش وتیزبین هستید، ولی گاه از یک سری مطالب مهم چشم پوشی می کنید. اگر می خواهید که همه چیز به خوبی پیش رفته و در انتهای کار احساس شرمندگی نکنید، آرامش خود را حفظ کنید
حافظ:
من غلام نظر آصف عهدم کو را صورت خواجگی و سيرت درويشان است
حافظ ار آب حيات ازلی می‌خواهی منبعش خاک در خلوت درويشان است
تعبیر:فریب مال و منال دنیا را نخور و در پی آرزوهای دور و دراز نباش. با قناعت و سادگی زندگی کردن بهتر از زندگی ای است که هر روزش پر از سختی و غم است. تکبر و غرور را رها کن و با ایمان باش.


فال روز متولدین مهر:
شما ممكن است اخیرا دچار حساسیت عاطفی شده باشید، امروز، به هر حال، شما آماده هستید كه كار دشوار و ضروری را برای مواجه شدن با ترس‌هایتان انجام دهید و بر آنها غلبه كنید. كیوان، ‌اكنون حامی‌ شماست و برایتان حد و مرزها را مشخص می‌كند. به جای فرار كردن از كارهای در هم برهم، در لحظه حال قرار بگیرید و ببینید كه در قلب‌تان چه می‌گذرد.
حافظ:
فراق و وصل چه باشد رضای دوست طلب که حيف باشد از او غير او تمنايی
درر ز شوق برآرند ماهيان به نثار اگر سفينه حافظ رسد به دريايی
تعبیر:همچنان امیدوار باش و دست از تلاش بر ندار. به زودی به آرزوی خود می رسی. در دوستی و محبت یکرنگ و استوار باش و سست اراده نشو.


فال روز متولدین آبان:
گاهی اوقات دوست دارید برای خودتان باشید اما امروز این طور نیست.دوست دارید احساسات تان را بیان كنید حتی حرف هایی كه معمولاً آن را خصوصی می دانید.امروز می توانید با كسانی كه با آنها زندگی می كنید در مورد تغییرات خانه صحبت كنید.
حافظ:
ای عاشق گدا چو لب روح بخش يار می‌داندت وظيفه تقاضا چه حاجت است
حافظ تو ختم کن که هنر خود عيان شود با مدعی نزاع و محاکا چه حاجت است
تعبیر:تا زمانی که دست نیاز به سوی متکبران دراز می کنی به مقصود نخواهی رسید. به خود متکی باش و به خداوند توکل کن تا نیاز و خواسته ی تو برآورده شود. نیازمندان را از خود نران و مغرور و بی اعتنا نباش.


فال روز متولدین آذر:
امروز به راحتی عصبانی می شوید ولی دعوا و داد و بیداد نیز كار ساده ای نمی باشد.شاید نتوانید به دلایلی عصبانی شوید. شاید چون فكر می كنید اكنون زمان مناسبی نیست یا چون كسی را با این كار ناراحت می كنید.چند نفس عمیق بكشید سعی كنید انرژی را در كار سازنده ای مصرف كنید.
حافظ:
مرغ زيرک نزند در چمنش پرده سرای هر بهاری که به دنباله خزانی دارد
مدعی گو لغز و نکته به حافظ مفروش کلک ما نيز زبانی و بيانی دارد
تعبیر:فریب ظواهر زیبا را مخور. در زندگی به دنبال کمال و سیرت زیبا باش. با هر کسی مشورت نکن. فقط دوستان واقعی را محرم اسرار بدان. مغرور نباش. به نصایح دوستان گوش کن.


فال روز متولدین دی:
شما امروز روحیه سرعت بخشیدن به زندگی را دارید و هر کس را سنتی و قدیمی رفتار کند اشک شما را از کسالت در می آورد. از طرفی هر کس که جرات متفاوت بودن با دیگران را داشته باشد مثل برق شما را می گیرد. چنان جریان قویی بین شماها ردوبدل خواهد شد که نتوانید حدس بزنید دقیقه بعد چه اتفاقی خواهد افتاد. خوب، راستش نیازی نیست نابغه باشید تا آنرا حدس بزنید.
حافظ :
می خور به بانگ چنگ و مخور غصه ور کسی گويد تو را که باده مخور گو هوالغفور
حافظ شکايت از غم هجران چه می‌کنی در هجر وصل باشد و در ظلمت است نور
تعبیر:از بخت خود شکوه و شکایت نکن و به آنچه که داری قانع باش و در طلب چیزی که دور از دسترس تو است و مشکل به دست می آید خود را به خطر نینداز. هر چیز با صبر و حوصله بدست می آید.


فال روز متولدین بهمن:
ممكن است امروز وظایف خانوادگی به شكل غیر قابل انتظاری پیش بیایند، شاید شما اشتباها فكر می‌كردید كه مسایل قدیمی ‌همه تمام شده‌اند، اما می‌بینید كه خرده كارهای زیاد دیگری هستند كه انتظار شما را میكشند. یك مقدار تمركز عمیق می‌تواند واقعا احساس آزادی بیش از آنچه كه انتظار دارید به شما ببخشد، پس هر كاری را كه فكر می‌كنید سرانجامی ‌برای شما نخواهد داشت قبل از اینكه شروع به انجامش كنید خاتمه دهید.
حافظ:
چو غنچه بر سرم از کوی او گذشت نسيمی که پرده بر دل خونين به بوی او بدريدم
به خاک پای تو سوگند و نور ديده حافظ که بی رخ تو فروغ از چراغ ديده نديدم
تعبیر:راه رسیدن به هدف، دشوار است اما غیر ممکن نیست. اگر از مشکلات نترسی و ناامید نشوی، به هدف خود می رسی. در این راه به خداوند توکل کن تا آرامش داشته باشی.


فال روز متولدین اسفند:
تا آخر این ماه شما مجبور به رویارروئی با عدم تفاهمات با شریک زندگی تان خواهید شد.سعی کنید تا آن جا که می توانید با صداقت و ثابت قدم بودن این کشمکش ها را به حداقل برسانید.بی تفاوتی شما اوضاع را بدتر می کند چرا که هر کس از این بی تفاوتی شما،بر حسب گمان خودش استنباطی کرده و آن نتیجه ای که خودش می خواهد،می گیرد که ممکن است هرج و مرج به بار بیاید.
حافظ:
چه جای من که بلغزد سپهر شعبده باز از اين حيل که در انبانه بهانه توست
سرود مجلست اکنون فلک به رقص آرد که شعر حافظ شيرين سخن ترانه توست
تعبیر:به زودی به مقصد و هدف خود خواهی رسید. زندگی خوبی در انتظار تواست. اگر قصد ازدواج داری با عشق و محبت به سعادت و نیکبختی خواهی رسید
 

anise b

عضو جدید
کاربر ممتاز
فال روز متولدین خرداد:
اگر در مورد مسائلی مالی صحبت می کنید،سعی کنید صبور باشید.شاید مایوس کننده باشد،اما اگر موضوعی اکنون در موردش صحبت شود،بیشتر به نفع شماست.اگر چه حل مشکلات با سرعت پایین صورت می گیرد اما بهتر است تمام نکات کوچک را به خوبی رسیدگی کنید
حافظ:
دام سخت است مگر يار شود لطف خدا ور نه آدم نبرد صرفه ز شيطان رجيم
حافظ ار سيم و زرت نيست چه شد شاکر باش چه به از دولت لطف سخن و طبع سليم
تعبیر:دوستان و همراهان خود را بیازمای تا اخلاص و دوستی آنها بر تو مشخص شود. اگر از دوستان دغل و حیله گر دچار رنج و زحمت شده ای ناراحت نباش. در دوستی تجدیدنظر کن. به خاطر پول و ثروت، عزت نفس خود را بر باد نده. به خداوند توکل کن و نسبت به واقعیات زندگی شناخت بیشتری داشته باش.

ای جونم خرداددددددددددددددددددددددددددددددد
 

"Coral"

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
فال روز متولدین خرداد:
اگر در مورد مسائلی مالی صحبت می کنید،سعی کنید صبور باشید.شاید مایوس کننده باشد،اما اگر موضوعی اکنون در موردش صحبت شود،بیشتر به نفع شماست.اگر چه حل مشکلات با سرعت پایین صورت می گیرد اما بهتر است تمام نکات کوچک را به خوبی رسیدگی کنید
حافظ:
دام سخت است مگر يار شود لطف خدا ور نه آدم نبرد صرفه ز شيطان رجيم
حافظ ار سيم و زرت نيست چه شد شاکر باش چه به از دولت لطف سخن و طبع سليم
تعبیر:دوستان و همراهان خود را بیازمای تا اخلاص و دوستی آنها بر تو مشخص شود. اگر از دوستان دغل و حیله گر دچار رنج و زحمت شده ای ناراحت نباش. در دوستی تجدیدنظر کن. به خاطر پول و ثروت، عزت نفس خود را بر باد نده. به خداوند توکل کن و نسبت به واقعیات زندگی شناخت بیشتری داشته باش.

ای جونم خرداددددددددددددددددددددددددددددددد
واقعا هم ای جونم خردااااااااااااااااااااااااااد
 

"Coral"

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
13 بهمن 1390
فال روز متولدین فروردین:
امروز خبرهای زیادی از دوستانتان می گیرید و از جانب كسی كه انتظار ندارید، حمایت می شوید. زمانی كه متوجه شوید یك نفر، پنهانی شما را تحسین می كند و به نفع شما عمل می كند، بسیار خوشحال می شوید.
حافظ:
صرف شد عمر گران مايه به معشوقه و می تا از آنم چه به پيش آيد از اينم چه شود
خواجه دانست که من عاشقم و هيچ نگفت حافظ ار نيز بداند که چنينم چه شود
تعبیر:دوستان را در انتظار نگذار. در زندگی وفای به عهد را فراموش نکن تا موجب رنجش یاران نشوی. یک نفر تو را دوست دارد. به عشق او احترام بگذار. عاقبت اندیش باش و فردای خود را نیز در نظر بگیر.


فال روز متولدین اردیبهشت:
امروز قبل از انجام هر كاری فكر كنید وگرنه به وقایعی كه در اطرافتان می گذرد با خشونت عكس العمل نشان خواهید داد. از همه بالاتر اگر كسی شما را تحریك می كند نادیده بگیرید چون مسایل می توانند از كنترلتان خارج شوند قبل از جواب دادن كمی صبر كنید و همه چیز در نتیجه آرامتر پیش خواهد رفت. و این برای همه بهتر خواهد بود.
حافظ:
سر و زر و دل و جانم فدای آن ياری که حق صحبت مهر و وفا نگه دارد
غبار راه راهگذارت کجاست تا حافظ به يادگار نسيم صبا نگه دارد
تعبیر:اگر می خواهی به موفقیت برسی خدا را فراموش نکن و با اعتدال و میانه روی زندگی کن. افراط و تفریط در کارها زندگی را دچار مخاطره خواهد کرد. دوستان با وفا و مهربان را فراموش نکن و به عهد و پیمان دوستی وفادار باش.


فال روز متولدین خرداد:
اگر در مورد مسائلی مالی صحبت می کنید،سعی کنید صبور باشید.شاید مایوس کننده باشد،اما اگر موضوعی اکنون در موردش صحبت شود،بیشتر به نفع شماست.اگر چه حل مشکلات با سرعت پایین صورت می گیرد اما بهتر است تمام نکات کوچک را به خوبی رسیدگی کنید
حافظ:
دام سخت است مگر يار شود لطف خدا ور نه آدم نبرد صرفه ز شيطان رجيم
حافظ ار سيم و زرت نيست چه شد شاکر باش چه به از دولت لطف سخن و طبع سليم
تعبیر:دوستان و همراهان خود را بیازمای تا اخلاص و دوستی آنها بر تو مشخص شود. اگر از دوستان دغل و حیله گر دچار رنج و زحمت شده ای ناراحت نباش. در دوستی تجدیدنظر کن. به خاطر پول و ثروت، عزت نفس خود را بر باد نده. به خداوند توکل کن و نسبت به واقعیات زندگی شناخت بیشتری داشته باش.


فال روز متولدین تیر:
آیا تاکنون برای درک تواناییها و صفات مثبت خودتان وقت گذاشته اید ؟ پاسختان هر چه که باشد بدانید که چند روز فرصت بسیار مناسبی است تا قدرت هایتان را ارزیابی کنید. دو دوسته از بزرگترین مهارتهای شما فهم قوی و بی همتایی شما در دیدن مطالب می باشد. که اکنون می توانید از هر دوی آنها به خوبی استفاده کنید
حافظ:
بشارت بر به کوی می فروشان که حافظ توبه از زهد ريا کرد
وفا از خواجگان شهر با من کمال دولت و دين بوالوفا کرد
تعبیر:از کسی که مورد اعتماد تو بود ضربه خورده ای. آرزوهای بلندی که در سر داری تو را دچار دردسر خواهد کرد. قناعت کن و دوستان واقعی خود را بشناس. از ریاکاران و افراد ظاهرالصلاح دوری کن.


فال روز متولدین مرداد:
شما ممكن است این روزها از بازی‌های جبر زمانه كه در روابط‌تان پیش می‌‌آید خسته شده باشید. خوشبختانه، ‌می‌توانید برای آن راهی پیدا كنید. پس مجبور نیستید كه دور خودتان بچرخید. راه حل حتما نباید از بهترین حالت ممكن انتخاب شود. در عوض، اختلافات نظرات شما با دیگران می‌تواند بی‌اهمیت باشد. به جای آن شما بر اهداف طولانی مدت خود تمركز كنید به جای اینكه از اهداف كوتاه مدتی كه زود به نتیجه می‌رسند شادمان شوید.
حافظ:
هر آن کسی که در اين حلقه نيست زنده به عشق بر او نمرده به فتوای من نماز کنيد
وگر طلب کند انعامی از شما حافظ حوالتش به لب يار دلنواز کنيد
تعبیر:نا امید نباش. روزگار خوشی در پیش خواهی داشت. خداوند با عاشقان صادق است. ریا و تزویر را از خود دور کن. دوستان و دشمنان خود را بشناس تا گمراه و مجنون نشوی.


فال روز متولدین شهریور:
امروز مطلبی فکر شما را به خود مشغول کرده و درباره آن صحبت می کنید. با این که شما در رابطه با مسئولیت های کاری تان بسیار باهوش وتیزبین هستید، ولی گاه از یک سری مطالب مهم چشم پوشی می کنید. اگر می خواهید که همه چیز به خوبی پیش رفته و در انتهای کار احساس شرمندگی نکنید، آرامش خود را حفظ کنید
حافظ:
من غلام نظر آصف عهدم کو را صورت خواجگی و سيرت درويشان است
حافظ ار آب حيات ازلی می‌خواهی منبعش خاک در خلوت درويشان است
تعبیر:فریب مال و منال دنیا را نخور و در پی آرزوهای دور و دراز نباش. با قناعت و سادگی زندگی کردن بهتر از زندگی ای است که هر روزش پر از سختی و غم است. تکبر و غرور را رها کن و با ایمان باش.


فال روز متولدین مهر:
شما ممكن است اخیرا دچار حساسیت عاطفی شده باشید، امروز، به هر حال، شما آماده هستید كه كار دشوار و ضروری را برای مواجه شدن با ترس‌هایتان انجام دهید و بر آنها غلبه كنید. كیوان، ‌اكنون حامی‌ شماست و برایتان حد و مرزها را مشخص می‌كند. به جای فرار كردن از كارهای در هم برهم، در لحظه حال قرار بگیرید و ببینید كه در قلب‌تان چه می‌گذرد.
حافظ:
فراق و وصل چه باشد رضای دوست طلب که حيف باشد از او غير او تمنايی
درر ز شوق برآرند ماهيان به نثار اگر سفينه حافظ رسد به دريايی
تعبیر:همچنان امیدوار باش و دست از تلاش بر ندار. به زودی به آرزوی خود می رسی. در دوستی و محبت یکرنگ و استوار باش و سست اراده نشو.


فال روز متولدین آبان:
گاهی اوقات دوست دارید برای خودتان باشید اما امروز این طور نیست.دوست دارید احساسات تان را بیان كنید حتی حرف هایی كه معمولاً آن را خصوصی می دانید.امروز می توانید با كسانی كه با آنها زندگی می كنید در مورد تغییرات خانه صحبت كنید.
حافظ:
ای عاشق گدا چو لب روح بخش يار می‌داندت وظيفه تقاضا چه حاجت است
حافظ تو ختم کن که هنر خود عيان شود با مدعی نزاع و محاکا چه حاجت است
تعبیر:تا زمانی که دست نیاز به سوی متکبران دراز می کنی به مقصود نخواهی رسید. به خود متکی باش و به خداوند توکل کن تا نیاز و خواسته ی تو برآورده شود. نیازمندان را از خود نران و مغرور و بی اعتنا نباش.


فال روز متولدین آذر:
امروز به راحتی عصبانی می شوید ولی دعوا و داد و بیداد نیز كار ساده ای نمی باشد.شاید نتوانید به دلایلی عصبانی شوید. شاید چون فكر می كنید اكنون زمان مناسبی نیست یا چون كسی را با این كار ناراحت می كنید.چند نفس عمیق بكشید سعی كنید انرژی را در كار سازنده ای مصرف كنید.
حافظ:
مرغ زيرک نزند در چمنش پرده سرای هر بهاری که به دنباله خزانی دارد
مدعی گو لغز و نکته به حافظ مفروش کلک ما نيز زبانی و بيانی دارد
تعبیر:فریب ظواهر زیبا را مخور. در زندگی به دنبال کمال و سیرت زیبا باش. با هر کسی مشورت نکن. فقط دوستان واقعی را محرم اسرار بدان. مغرور نباش. به نصایح دوستان گوش کن.


فال روز متولدین دی:
شما امروز روحیه سرعت بخشیدن به زندگی را دارید و هر کس را سنتی و قدیمی رفتار کند اشک شما را از کسالت در می آورد. از طرفی هر کس که جرات متفاوت بودن با دیگران را داشته باشد مثل برق شما را می گیرد. چنان جریان قویی بین شماها ردوبدل خواهد شد که نتوانید حدس بزنید دقیقه بعد چه اتفاقی خواهد افتاد. خوب، راستش نیازی نیست نابغه باشید تا آنرا حدس بزنید.
حافظ :
می خور به بانگ چنگ و مخور غصه ور کسی گويد تو را که باده مخور گو هوالغفور
حافظ شکايت از غم هجران چه می‌کنی در هجر وصل باشد و در ظلمت است نور
تعبیر:از بخت خود شکوه و شکایت نکن و به آنچه که داری قانع باش و در طلب چیزی که دور از دسترس تو است و مشکل به دست می آید خود را به خطر نینداز. هر چیز با صبر و حوصله بدست می آید.


فال روز متولدین بهمن:
ممكن است امروز وظایف خانوادگی به شكل غیر قابل انتظاری پیش بیایند، شاید شما اشتباها فكر می‌كردید كه مسایل قدیمی ‌همه تمام شده‌اند، اما می‌بینید كه خرده كارهای زیاد دیگری هستند كه انتظار شما را میكشند. یك مقدار تمركز عمیق می‌تواند واقعا احساس آزادی بیش از آنچه كه انتظار دارید به شما ببخشد، پس هر كاری را كه فكر می‌كنید سرانجامی ‌برای شما نخواهد داشت قبل از اینكه شروع به انجامش كنید خاتمه دهید.
حافظ:
چو غنچه بر سرم از کوی او گذشت نسيمی که پرده بر دل خونين به بوی او بدريدم
به خاک پای تو سوگند و نور ديده حافظ که بی رخ تو فروغ از چراغ ديده نديدم
تعبیر:راه رسیدن به هدف، دشوار است اما غیر ممکن نیست. اگر از مشکلات نترسی و ناامید نشوی، به هدف خود می رسی. در این راه به خداوند توکل کن تا آرامش داشته باشی.


فال روز متولدین اسفند:
تا آخر این ماه شما مجبور به رویارروئی با عدم تفاهمات با شریک زندگی تان خواهید شد.سعی کنید تا آن جا که می توانید با صداقت و ثابت قدم بودن این کشمکش ها را به حداقل برسانید.بی تفاوتی شما اوضاع را بدتر می کند چرا که هر کس از این بی تفاوتی شما،بر حسب گمان خودش استنباطی کرده و آن نتیجه ای که خودش می خواهد،می گیرد که ممکن است هرج و مرج به بار بیاید.
حافظ:
چه جای من که بلغزد سپهر شعبده باز از اين حيل که در انبانه بهانه توست
سرود مجلست اکنون فلک به رقص آرد که شعر حافظ شيرين سخن ترانه توست
تعبیر:به زودی به مقصد و هدف خود خواهی رسید. زندگی خوبی در انتظار تواست. اگر قصد ازدواج داری با عشق و محبت به سعادت و نیکبختی خواهی رسید
مرسی علی
 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
14 بهمن 1390
فروردین:
شما زیاد علاقه ندارید احساسات خود را با دیگران در میان بگذارید. ، شما شدیداً گوشه گیر شده‌اید. شما بیشتر دوست دارید داخل خانه بمانید، بنابراین مجبور نیستید وارد گروه‌های بزرگ مردمی‌بشوید. شما نباید فکر کنید که دچار دردسر و گرفتاری شده‌اید؛ برای اینکه امروز زیاد اجتماعی نیستید.
حافظ:
بس که در پرده چنگ گفت سخن ببرش موی تا نمويد باز
گرد بيت الحرام خم حافظ گر نميرد به سر بپويد باز
تعبیر:خود را در گرفتاری و مشکلات، تنها می بینی و گمان می کنی که یار و یاوری نداری. اما صبر و تحمل و ایمان به خداوند از بار غم ها می کاهد. خود را به خدا بسپار. هر آنچه که پیش آید، خیر و صلاح تو در آن است.


اردیبهشت:
شما امروز می‌توانید به روشنی و شفافیت در مورد خودتان صحبت کنند به طوری که دیگران مطمئن خواهند شد که شما صادقانه صحبت می‌کنید. اما حقیقت این است که شاد بودن و زود جوش بودن شما نیز می‌تواند عدم اطمینان شما را نشان دهد. به یاد دشته باشید شما واقعاً مجبور نیستید به چیزی که اعتقاد ندارید تظاهر کنید. فقط همان کسی باشید که واقعاً هستید نه کس دیگری.
حافظ:
آن حريفی که شب و روز می صاف کشد بود آيا که کند ياد ز دردآشامی
حافظا گر ندهد داد دلت آصف عهد کام دشوار به دست آوری از خودکامی
تعبیر:ایام سختی و مصیبت تمام خواهد شد. در هنگام بلا باید صابر و شکیبا باشی. به سخنان هر کسی گوش فرا نده زیرا ممکن است تو را از هدفی که داری مأیوس و منحرف کنند. از انسان های متظاهر و ریاکار دوری کن اما خودپسند و مغرور هم نباش. واقع بین و عاقل باش.


خرداد:
شما امروز با خواهر و برادر و یا با یکی از دوستان نزدیکتان مجادله‌ای لفظی خواهید داشت. اما نباید اجازه بدهید که این حادثه تمام روزتان را خراب کند. شما در مقاومت کردن در برابر تجربه‌های قدیمی‌ لنگه ندارید! ولی از تجربیات هیجان انگیز و به یادآوری خاطرات روزهای سخت لذت می‌برید. ولی نباید فراموش کنید که که زندگی کردن در زمان حال از فکر کردن به گذشته شیرین‌تر است.
حافظ:
خود را بکش ای بلبل از اين رشک که گل را با باد صبا وقت سحر جلوه گری بود
هر گنج سعادت که خدا داد به حافظ از يمن دعای شب و ورد سحری بود
تعبیر:از آرزو و هدف خود دور افتاده ای. از دوست عزیز خود دور مانده ای و آرزوی دیدن او را داری. نا امید نباش. باز هم می توانی با صداقت و صمیمیت و دعا، شاهد مقصود را در بر گیری.

تیر:
تنها بودن با خودتان و تفکر کردن برای شما راحت‌تر از این است که رهبری یک گروه را به عهده بگیرید و در جمع سخن بگویید. امروز فرصت رسیدن به خیالات و رویاهایتان فراهم شده است، اما شما نیاز پیدا خواهید کرد برای رسیدن به گنجهایی پنهانی که در ذهنتان مجسم می‌کنید تلاشی آگاهانه داشته باشید.
حافظ:
از حسرت دهانش آمد به تنگ جانم خود کام تنگدستان کی زان دهن برآيد
گويند ذکر خيرش در خيل عشقبازان هر جا که نام حافظ در انجمن برآيد
تعبیر:در راه رسیدن به مقصود باید اراده ای محکم و راسخ داشته باشی. با دست روی دست گذاشتن و سهل انگاری، کاری از پیش نخواهی برد. از شکست ها تجربه بیندوز و امیدوار باش.

مرداد:
امروز شما از نظر ذهنی بسیار رمانتیک بوده و می خواهید با افرادی که خوش مشرب هستند اطراف خود را پر کنید.در حال حاضر مشتاق افراد یا چیزهایی که برای تان ناخوشایند و غیر جذاب اند نیستید.این بسیار عالی است که برای چند ساعتی دنیای کوچک خود را تعطیل کنید ولی اطمینان حاصل کنید که پس از آن دوباره به روی زمین و زندگی عادی باز خواهید گشت.
حافظ:
زين دايره مينا خونين جگرم می ده تا حل کنم اين مشکل در ساغر مينايی
حافظ شب هجران شد بوی خوش وصل آمد شاديت مبارک باد ای عاشق شيدايی
تعبیر:خودپسندی و تکبر را از خود دور کن. آنچه باعث شکست و ناکامی تو می شود بی فکری و غرور است. از افکار بیهوده دست بردار. به آنچه قسمت و نصیب تو است راضی باش و به آنچه که داری قناعت کن. اگر واقع بین و دقیق باشی به آرزوهای خود می رسی.


شهریور:
ممکن است احساس کنید در اوج بازی هستید اما لازم است بدانید که نمی‌توانید این موفقیت آشکار را برای همیشه برای خود نگاه دارید و این وضع پایدار نیست. ممكن است وسوسه شده باشید که اگر به انتظارات خود دست پیدا نکنید از میدان دید بالای خود در زمینه کاری فاصله بگیرید. اما اکنون تصمیم گیری صحیح نیست به خاطر اینکه فردا شما ذهنیت خود را باز هم تغییر خواهید داد.
حافظ:
بخت ار مدد دهد که کشم رخت سوی دوست گيسوی حور گرد فشاند ز مفرشم
حافظ عروس طبع مرا جلوه آرزوست آيينه‌ای ندارم از آن آه می‌کشم
تعبیر:هیچ کاری بدون خطر و سختی نیست. باید ثابت قدم و با اراده بود. به راهنمایی افراد فهمیده و با تجربه توجه کن و از ناملایمات زندگی نترس. به خدا توکل کن.

مهر:
شما نمی توانید در مورد حوادث بیرونی به راحتی آنچه درذهنتان دارید را بر زبان آورید. امروز دوستانی که بهتان نزدیک هستند مثل آینه عمل می کنند و تشویق تان می کنند که چیزهایی که شما باور دارید و چیزهایی که واقعا وجود دارند را از هم تمیز دهید. به جای اینکه به عقل و منطق رجوع کنید به حرف دلتان گوش دهید.
حافظ:
ره ميخانه بنما تا بپرسم مال خويش را از پيش بينی
نه حافظ را حضور درس خلوت نه دانشمند را علم اليقينی
تعبیر:اگر می خواهی به آرزو و مراد خود برسی باید صبر کنی و با مشکلات بسازی. به بازبینی اعمال و رفتار خود بپرداز تا نقاط ضعفت را بشناسی. مغرور و متکبر نباش و خود را انسانی کامل ندان. از کمک و مشورت انسان های خیرخواه بهره گیری کن تا به مقصود خود برسی.


آبان:
به خاطر تغییراتی که تازگی در زندگی تان ایجاد شده، طی این چند هفته گذشته انتظارات شما از روابط دوستانه تان بیشتر شده است. خیلی خوب است که دوباره برای خود اهداف مهم تری را ایجاد کنید، البته قبل از اینکه واقعیت ها این کار را برایتان بکنند!! رویاهای کاذب و دورغین به شکست می انجامد، پس تا موقعی که فرصت دارید، واقعیت ها و حقایق مربوط به خود را دوباره بررسی کنید.
حافظ:
ز شوق روی تو شاها بدين اسير فراق همان رسيد کز آتش به برگ کاه رسيد
مرو به خواب که حافظ به بارگاه قبول ز ورد نيم شب و درس صبحگاه رسيد
تعبیر:به زودی به هدف خود می رسی و شاهد پیروزی و موفقیت را در بر می گیری. همه ی نقشه های دشمنان نقش بر آب می شوند. همه ی اینها را از لطف و کرم خداوند و نتیجه ی سعی و تلاش خود بدان و از خداوند سپاسگزار باش.


آذر:
امروز روزی است که احساسات شدید موجب ناراحتی برخی عزیزان خواهد شد. همه مشکلات بین شما که مدتها مخفی بوده است، به سرعت نمایان شده و متوجه میشوید که در این مورد کاری باید انجام دهید. در صورتی که عکس العمل شدیدی نشان دهید نتیجه اش برعکس انتظارتان خواهد بود.
حافظ:
غرض کرشمه حسن است ور نه حاجت نيست جمال دولت محمود را به زلف اياز
غزل سرايی ناهيد صرفه‌ای نبرد در آن مقام که حافظ برآورد آواز
تعبیر:اکنون که زندگی به کام و مراد تو می چرخد، مراقب دشمنان و حسودان باش. راز دل را با هر کسی در میان نگذار تا مبادا دوباره دچار رنج و زحمت بشوی. با عقل و درایت جوانب کار را بسنج تا پیروزی و سرافرازی تو مستدام باشد.


دی:
اکنون زمانی است که باید سعی کنید دیدگاهی منطقی تر و فلسفی تر نسبت به زندگی و مشکلات آن پیدا کنید. بهتر است تجربیات جدیدتان را با دیگران تقسیم کنید و وظایفتان را نیز با هم تقسیم کنید خودتان را به عنوان یک فرد شکست خورده ندانید زیرا این موضوع حقیقت ندارد.
حافظ:
با که اين نکته توان گفت که آن سنگين دل کشت ما را و دم عيسی مريم با اوست
حافظ از معتقدان است گرامی دارش زان که بخشايش بس روح مکرم با اوست
تعبیر:آن کسی را که به او علاقه مندی از تو دور می شود و تو افسرده و غمگین هستی. عشق و محبت گره از مشکل تو می گشاید. با کمی تلاش و اراده می توانی به مقصود خود برسی.


بهمن :
بهتر است که در خانه بمانید و یا وقتتان را با افراد خانواده سپری کنید. شما اکنون قابلیت‌هایی دارید که شما را تبدیل به میزبانی مهربان کرده است، بنابراین می‌توانید تعداد کمی‌از دوستانتان را دعوت کرده و بساط کباب را راه بیندازید! شما باید برای کسانی که دوستشان دارید جوی صمیمی ‌درست کنید و در این کارچیزی را دریغ نکنید
حافظ:
سيل اين اشک روان صبر و دل حافظ برد بلغ الطاقه يا مقله عينی بينی
تو بدين نازکی و سرکشی ای شمع چوگل لايق بندگی خواجه جلال الدينی
تعبیر:از هوا و هوس خود پیروی نکن، وگرنه پشیمان و نادم می شوی. در هنگام بروز مشکلات صبر و شکیبایی نداری. قدر خود و ارزش های خود را بدان. در انتخاب دوست دقت کن تا آنکه گمراه نشوی. در کارهای خود دقیق باش و نقاط ضعفت را بشناس و در برطرف کردن آنها کوشش کن.

اسفند:
شما قادر نیستید برای تفریح و سرگرمی‌ به شخص دیگری فشار بیاورید، اما اگر احساس کنید ثبات مالی شما در معرض خطر قرار گرفته است می‌توانید مثل یک شیر فریاد بزنید!! اگر لازم شد نباید از روبرو شدن با فردی قدرتمند هراس داشته باشید. فراموش نکید که شما در این بازی برنده نشده‌اید بلکه فقط نسبت به آن آگاهی دارید.
حافظ:
يا رب اين کعبه مقصود تماشاگه کيست که مغيلان طريقش گل و نسرين من است
حافظ از حشمت پرويز دگر قصه مخوان که لبش جرعه کش خسرو شيرين من است
تعبیر:آرزوهای بسیاری در سر داری. تا فرصت داری موقعیت را غنیمت بدان. ثابت قدم باش تا به مقصود برسی. سختی و مشکلاتی در سر راه خود می بینی که با صبر و توکل از سر راه تو برداشته خواهند شد.
 

Girlicious

عضو جدید
کاربر ممتاز
خرداد:
شما امروز با خواهر و برادر و یا با یکی از دوستان نزدیکتان مجادله‌ای لفظی خواهید داشت. اما نباید اجازه بدهید که این حادثه تمام روزتان را خراب کند. شما در مقاومت کردن در برابر تجربه‌های قدیمی‌ لنگه ندارید! ولی از تجربیات هیجان انگیز و به یادآوری خاطرات روزهای سخت لذت می‌برید. ولی نباید فراموش کنید که که زندگی کردن در زمان حال از فکر کردن به گذشته شیرین‌تر است.
حافظ:
خود را بکش ای بلبل از اين رشک که گل را با باد صبا وقت سحر جلوه گری بود
هر گنج سعادت که خدا داد به حافظ از يمن دعای شب و ورد سحری بود
تعبیر:از آرزو و هدف خود دور افتاده ای. از دوست عزیز خود دور مانده ای و آرزوی دیدن او را داری. نا امید نباش. باز هم می توانی با صداقت و صمیمیت و دعا، شاهد مقصود را در بر گیری.

نه اتفاقا مجادله که نداشتم هیچ اشک ریختم خواهرم رفت دانشگاه 1شهر دیگه چقدر دوستش دارم

مرسی
 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
فال روزانه شما شنبه 15 بهمن 90
فال روزانه شما شنبه 4 فوریه 2012
فال روز متولدین فروردین:
امروز ممكن است یك تغییر شغلی خیلی خوب و یا ارتقا درجه داشته باشید و این اتفاق نقدینگی بیشتری را برای شما به همراه خواهد داشت. اما شما هنوز وظایفتان را انجام نداده اید و مجبورید بیشتر تلاش كنید. اگر می‌خواهید استراحت كنید پس نباید انتظار داشته باشد كه كارهایتان تمام شود. حالا شما باید افكار بزرگ داشته باشید و با اطمینان و ثبات قدم این افكار را دنبال كنید.
حافظ:
با محتسبم عيب مگوييد که او نيز پيوسته چو ما در طلب عيش مدام است
حافظ منشين بی می و معشوق زمانی کايام گل و ياسمن و عيد صيام است
تعبیر:ایام به کام تو است و به آرزوهای خود خواهی رسید اما چشم بصیرت را باز کن تا شادکامی و سرور تو دائمی و همیشگی باشد.


فال روز متولدین اردیبهشت:
بسیاری از خانواده های متولدین این ماه بعضی پدر و مادرها بدلایلی با فرزندان خود دچار تضادهایی شده اند، این عده باید برقراری پل های دوستی، ایجاد فضای آرام، نزدیك شدن به فرزندان خود، در حل این مسائل بكوشند وگرنه روزی بخود می آیند كه فاصله عمیق و طولانی است.
حافظ:
من اين مرقع رنگين چو گل بخواهم سوخت که پير باده فروشش به جرعه‌ای نخريد
بهار می‌گذرد دادگسترا درياب که رفت موسم و حافظ هنوز می‌نچشيد
تعبیر:رنج و سختی عاقبت به راحتی و سعادت منجر می شود و به آرزوی خود می رسی. قدر لحظه های زندگی را بدان و دم را غنیمت بشمار تا نادم و پشیمان نشوی. سعی و کوشش را رها نکن


فال روز متولدین خرداد:
امروز شما مشتاقانه می خواهید در مورد موضوعی که ازش روی گردان بودید تحقیق کنید. همه ترس و هراس های شما نسبت به این موضوع امروز کاملاً از بین رفته است. شما خیلی دوست دارید که دیگران هم نقطه نظرات شما را بشنوند، چرا که می دانید هم اکنون تأثیر فوق العاده ای بر دیگران خواهید گذاشت. فقط یادتان باشد قبل از اینکه به موضوع بعدی بپردازید به آنها فرصت کافی بدهید که نظرشان را درباره گفته های شما بگویند.
حافظ:
من چو گويم که قدح نوش و لب ساقی بوس بشنو از من که نگويد دگری بهتر از اين
کلک حافظ شکرين ميوه نباتيست به چين که در اين باغ نبينی ثمری بهتر از اين
تعبیر:اگر تلاش بیشتری داشته باشی حتماً به آرزوی خود می رسی. با دوستان با تجربه مشورت کن تا بهتر بتوانی تصمیم بگیری. در امر زندگی با دقت نظر بیشتری بپرداز و همه ی جوانب را بسنج.


فال روز متولدین تیر:
شما شجاعت و دلیری بیش از حدی برای شرکت در موارد بحث دارید، اما این همه جسارت شما لازم نیست زیرا ممکن است شما را به راه‌های منحرف کننده‌ای بکشانند که سبب پشیمانی شما شود. در رباطه با اظرافیان تان قضاوت‌های بدی را در ذهن تان می‌پرورانید، این قضاوت‌های مضرر را از ذهن‌تان دور کنید تا بتوانید با خیال آسوده تری کارهایتان را پیش ببرید.
حافظ:
چگونه سر ز خجالت برآورم بر دوست که خدمتی به سزا برنيامد از دستم
بسوخت حافظ و آن يار دلنواز نگفت که مرهمی بفرستم که خاطرش خستم
تعبیر:به عهد و پیمان خود پایبند هستی و این بهترین محک برای صداقت و ایمان تو است. اگرچه امروز خود را مغبون می بینی اما در آینده به سعادت و نیکبختی خواهی رسید.

متولدین مرداد :
تمایلاتی که در سابق داشته اید دیگر شما را راضی نمی‌کنند بلکه می‌توان گفت حتی از آنها دلزده نیز شده اید. این کارها را کنار بگذارید زیرا مسائل غیر قابل حلی را برای شما فراهم خواهد کرد..
حافظ:
ميان مهربانان کی توان گفت که يار ما چنين گفت و چنان کرد
عدو با جان حافظ آن نکردی که تير چشم آن ابروکمان کرد
تعبیر:انتظاری که از رسیدن به هدف داشتی برآورده نشده است و به آرزوهایت نرسیده ای. با ناله و شکوه هیچ کاری درست نمی شود. نا امید نباش و در روشی که انتخاب کرده ای تجدید نظر کن و با عقل و تدبیر به سوی هدف برو.


فال روز متولدین شهریور:
امروز آمادگی این را داشته باشید كه یك فرشته وارد زندگی‌تان شود!! اصلاً ممكن است این فرد را قبلاً هم دیده باشید. ژوپیتر در هفتمین خانه تان یعنی خانه افراد خاص قرار دارد و اطرافیان شما بیشتر از قبل از شما حمایت می‌كنند، ولی ناگهان خورشید وارد این چرخه شده و همه چیز را به هم ریخته و درهای شانس و فرصت را به روی شما می‌بندد، در این بین دوستانتان هم حمایت‌های خود را از شما دریغ می‌كنند!
حافظ:
چگونه سر ز خجالت برآورم بر دوست که خدمتی به سزا برنيامد از دستم
بسوخت حافظ و آن يار دلنواز نگفت که مرهمی بفرستم که خاطرش خستم
تعبیر:به عهد و پیمان خود پایبند هستی و این بهترین محک برای صداقت و ایمان تو است. اگرچه امروز خود را مغبون می بینی اما در آینده به سعادت و نیکبختی خواهی رسید.


فال روز متولدین مهر:
بدگوییها و غیبتهای دو سه نفر سبب گردیده روابط صمیمی گروهی از متولدین این ماه با دوستان و فامیل و گاه همكاران دچار تیرگی شود. برای حل این مشكل ابتدا باید این آدمهای مسموم را شناسایی و رسوا نمود و سپس با توضیح و برقراری پل های تازه اجازه چنین دخالتها و سمپاشیهایی را ندهید .
حافظ:
رفته گير از برم وز آتش و آب دل و چشم گونه‌ام زرد و لبم خشک و کنارم تر گير
حافظ آراسته کن بزم و بگو واعظ را که ببين مجلسم و ترک سر منبر گير
تعبیر:با دوستان، صمیمی و با نزدیکان، یکرنگ باش و زندگی را با آسودگی و راحتی طی کن. به دوستان کمک کن تا در لحظات بحرانی به کمک تو بشتابند. در زندگی خانوادگی سختگیر نباش


فال روز متولدین آبان:
شما فکر می کنید که زیادی نسبت به دیگران حساسیت نشان می دهید، اما آنها به هیچ وجه این موضوع را متوجه نشده اند. آنها در حالیکه نسبت به قبل بیشتر شما را کنترل می کنند به شما توجه می کنند. به کارهای قبلی تان نگاهی بیندازید، برای اینکه کاری کرده اید که باعث شده دیگران پیام هایی نامفهومی را از طرف شما دریافت کنند و این موضوع باعث شده که آنها فعالیت های شما را سوء تعبیر کنند. فقط سعی کنید که متظاهر نباشید، هرکس به زودی خودش حقیقت را خواهد فهمید.
حافظ:
چون طهارت نبود کعبه و بتخانه يکيست نبود خير در آن خانه که عصمت نبود
حافظا علم و ادب ورز که در مجلس شاه هر که را نيست ادب لايق صحبت نبود
تعبیر:هیچ کاری با خشونت و بدون سعی و تلاش به انجام نمی رسد. از دوستان ظاهرالصلاح کمک نطلب زیرا به نفع خود کار می کنند. ایمان و اراده به هدف، نیمی از مشکلات تو را چاره می سازند. دعا کن تا روحیه ی قوی داشته باشی.


فال روز متولدین آذر:
شما امروز از كمك‌های خانواده تان نسبت به خود شگفت زده خواهید شد، چراكه اصلاً انتظار چنین حمایت‌هایی را نداشتید. اما آنها با روش‌های عجیب خود از شما حمایت می‌كنند كه شما اصلاً توقع چنین رفتارهایی را از آنها ندارید. باوجود این اصرار و لجبازی را كنار بگذارید و به دوستان و حامیان خود اجازه بدهید هرطور كه دلشان می‌خواهد رفتار كنند.
حافظ:
عدل سلطان گر نپرسد حال مظلومان گوشه گيران را ز آسايش طمع بايد بريد
تير عاشق کش ندانم بر دل حافظ که زد اين قدر دانم که از شعر ترش خون می‌چکيد
تعبیر:غرور و آبروی خود را به خاطر منافع کوچک و بی ارزش از دست نده. به آنچه داری قناعت کن و بلندپرواز نباش. در راه دوستی صادق و محکم باش.




فال روز متولدین دی:
شما امروز توانایی این را دارید که قدم به عقب برداشته و به گذشته خود نگاهی بیندازید، بنابراین می توانید دقیقاً بفهمید که در چه جایگاهی قرار دارید و چه چیزهایی دارید. ماه وارد دومین خانه شما که به مسائل مالی اختصاص دارد می شود و توجه شما را از سوی نیازهای معنوی به سمت نیازهای مادی و دنیوی برمی گرداند. در حال حاضر بهترین کار این است که به موضوعات ساده تر روی بیاورید.
حافظ:
طوطيان در شکرستان کامرانی می‌کنند و از تحسر دست بر سر می‌زند مسکين مگس
نام حافظ گر برآيد بر زبان کلک دوست از جناب حضرت شاهم بس است اين ملتمس
تعبیر:به زودی پیامی به تو می رسد که حاکی از پایان هجران و دوری است. صبر و استقامت کلید و رمز موفقیت تو است. هرکس به اندازه ی توانایی خود می تواند زندگی کند پس با حسرت به زندگی دیگران نگاه نکن و به خدا توکل کن.


فال روز متولدین بهمن:
امروز نگه داشتن یك تقویم درون جیبتان شاید زیاد لازم نباشد، زیرا همین كه روز شروع می‌شود خیلی به سرعت می‌گذرد و شما نمی‌توانید برای خود برنامه ریزی كنید. احتمالاً امروز نمی‌توانید چیزهای مهم را به خاطر بسپارید و اگر یك قرار ملاقات مهم را فراموش كنید خیلی ناراحت خواهید شد. پس شما باید قانونمند بشوید و همه چیز را بنویسید. اما یادتان باشد دفتر یادداشت خود را جایی جا نگذارید!!
حافظ:
عمر خسرو طلب ار نفع جهان می‌خواهی که وجوديست عطابخش کريم نفاع
مظهر لطف ازل روشنی چشم امل جامع علم و عمل جان جهان شاه شجاع
تعبیر:زندگی دو روز است. دنیا ارزش آن را ندارد که خود را گرفتار آرزوهای بیهوده کنی. دوران ناکامی تو عاقبت به سر خواهد آمد. بخت و اقبال به تو لبخند می زند. غم و اندوه را از وجود خود دور کن.


فال روز متولدین اسفند:
فکر نکنید که شما قادر به فهمیدن عکس العمل دیگران هستید. به جای اینکه کلمات تان را سبک و سنگین کنید آنها را به زبان بیاورید، اما طوری صحبت کنید که مهربانی و انعطاف پذیریتان را به دیگران نشان دهید. آنها برای شنیدن حرف های شما بیش از اندازه از خودشان شور و شوق نشان می دهند، اما اگر بفهمند که شما با آنها مخالفید به حرف هایتان اهمیتی نمی دهند.
حافظ:
ساقيا در گردش ساغر تعلل تا به چند دور چون با عاشقان افتد تسلسل بايدش
کيست حافظ تا ننوشد باده بی آواز رود عاشق مسکين چرا چندين تجمل بايدش
تعبیر:از سختی ها و مشکلات زندگی نترس. همه ی مشکلات با صبر و تحمل از پیش راه تو برداشته می شوند. در اجرای تصمیم ها با تعمق و اندیشه باش. با پشتکار و استوار باش تا موفق شوی
 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
متولدین مرداد :
تمایلاتی که در سابق داشته اید دیگر شما را راضی نمی‌کنند بلکه می‌توان گفت حتی از آنها دلزده نیز شده اید. این کارها را کنار بگذارید زیرا مسائل غیر قابل حلی را برای شما فراهم خواهد کرد..
حافظ:
ميان مهربانان کی توان گفت که يار ما چنين گفت و چنان کرد
عدو با جان حافظ آن نکردی که تير چشم آن ابروکمان کرد
تعبیر:انتظاری که از رسیدن به هدف داشتی برآورده نشده است و به آرزوهایت نرسیده ای. با ناله و شکوه هیچ کاری درست نمی شود. نا امید نباش و در روشی که انتخاب کرده ای تجدید نظر کن و با عقل و تدبیر به سوی هدف برو.
 

ICE-G

عضو جدید
کاربر ممتاز
فال روز متولدین شهریور:
امروز آمادگی این را داشته باشید كه یك فرشته وارد زندگی‌تان شود!! اصلاً ممكن است این فرد را قبلاً هم دیده باشید. ژوپیتر در هفتمین خانه تان یعنی خانه افراد خاص قرار دارد و اطرافیان شما بیشتر از قبل از شما حمایت می‌كنند، ولی ناگهان خورشید وارد این چرخه شده و همه چیز را به هم ریخته و درهای شانس و فرصت را به روی شما می‌بندد، در این بین دوستانتان هم حمایت‌های خود را از شما دریغ می‌كنند!
حافظ:
چگونه سر ز خجالت برآورم بر دوست که خدمتی به سزا برنيامد از دستم
بسوخت حافظ و آن يار دلنواز نگفت که مرهمی بفرستم که خاطرش خستم
تعبیر:به عهد و پیمان خود پایبند هستی و این بهترین محک برای صداقت و ایمان تو است. اگرچه امروز خود را مغبون می بینی اما در آینده به سعادت و نیکبختی خواهی رسید.
حالم گرفته شد که!!!!!:(
 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
فال روز متولدین شهریور:
امروز آمادگی این را داشته باشید كه یك فرشته وارد زندگی‌تان شود!! اصلاً ممكن است این فرد را قبلاً هم دیده باشید. ژوپیتر در هفتمین خانه تان یعنی خانه افراد خاص قرار دارد و اطرافیان شما بیشتر از قبل از شما حمایت می‌كنند، ولی ناگهان خورشید وارد این چرخه شده و همه چیز را به هم ریخته و درهای شانس و فرصت را به روی شما می‌بندد، در این بین دوستانتان هم حمایت‌های خود را از شما دریغ می‌كنند!
حافظ:
چگونه سر ز خجالت برآورم بر دوست که خدمتی به سزا برنيامد از دستم
بسوخت حافظ و آن يار دلنواز نگفت که مرهمی بفرستم که خاطرش خستم
تعبیر:به عهد و پیمان خود پایبند هستی و این بهترین محک برای صداقت و ایمان تو است. اگرچه امروز خود را مغبون می بینی اما در آینده به سعادت و نیکبختی خواهی رسید.
حالم گرفته شد که!!!!!:(
i,m sorry:redface:
 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
16 بهمن 1390

متولدین فروردین:
اگر متولدین این ماه روحیه ملایم و پر از عاطفه خود را بدست حوادث و فراز و نشیب های زندگی بسپارند و سعی كنند به بی تفاوتی ها نزدیك شوند مسلما" دیگر آن محبوبیت گذشته را نخواهند داشت و در مسیری سرد و بدون عشق پا می گذارند.
حافظ:
سرم برفت و زمانی به سر نرفت اين کار دلم گرفت و نبودت غم گرفتاری
چو نقطه گفتمش اندر ميان دايره آی به خنده گفت که ای حافظ اين چه پرگاری
تعبیر:تردید و دو دلی را رها کن. گمان نکن که تنها هستی و به دوستان و یاران خود اعتماد کن. بیهوده آنان را از خود نرنجان. به نصیحت خیرخواهان توجه کن. به کسانی که به تو احتیاج دارند، بی توجهی نکن. در راه رسیدن به مقصود به بخت و شانس و تقدیر تکیه نکن، بلکه به توانایی های ذاتی خود اتکا داشته باش.


فال روز متولدین اردیبهشت:
اگر جواب خیلی از فداکاریها و محبت ها به متولدین دی ماه برنگشته است ولی فضائی از خوش نامی و محبوبیت و یادآوری های دلنشین می تواند آینده ای زیبا برای این گروه ترسیم کند. در حالیکه بعضی متولدین دی ماه سعی دارند از عشق و دردسرهایش فرار کنند و خود را در زندگی معمولی و آدم های نرمال غرق نمایند.
حافظ:
قدم منه به خرابات جز به شرط ادب که سالکان درش محرمان پادشهند
جناب عشق بلند است همتی حافظ که عاشقان ره بی‌همتان به خود ندهند
تعبیر:سست اراده نباش. دوستان صادق را بشناس. فریب و دو رنگی تو را از مقصود دور می کند. ساده اندیشی تو را گرفتار بلا خواهد کرد که رهایی از آن دشوار است. بنابراین تمام جوانب کار را با دقت بسنج تا فریب ظاهر ریاکاران را نخوری.


فال روز متولدین خرداد:
وجود ماه در خانه مخصوص روابط اجتماعی شما این امر را تاكید می كند كه شما در یك شراكت و رابطه نزدیك چقدر راضی و پرانگیزه هستید. شكی نیست كه در این لحظه از بودن با دیگران لذت می برید، ولی برقراری روح آذرماهی شما ممكن است شما را تشویق كند كه انرژی خود را بطور پراكنده استفاده كنید به جای این كه خود را وقف چیزی سازید. اگر جدیداَ فشار بیش از معمول به شما وارد شده، ممكن است بزودی با یك تصمیم اساسی روبرو شوید.
حافظ:
فلک جنيبه کش شاه نصرت لدين است بيا ببين ملکش دست در رکاب زده
خرد که ملهم غيب است بهر کسب شرف ز بام عرش صدش بوسه بر جناب زده
تعبیر:سعادت و نیکبختی در انتظار تو است به شرط آن که غفلت نورزی و از لحظات زندگی به درستی بهره بگیری و تصمیمات عاقلانه بگیری. با پیران خردمند مشورت کن و عجولانه تصمیم گیری نکن. به خداوند توکل کن.


فال روز متولدین تیر:
شما افکار بزرگی را در سر می‌پرورانید و برای اجرای آنها می‌خواهید اقدام کنید، اما بهتر است مدتی را صبر کنید تا اوضاع بیشتر بر وفق مرادتان شود زیرا در آن صورت موفقیت شما صد درصد خواهد بود. شما قدرت تخیل بسیار زیادی دارید، این قدرت بسیار مثبت می‌باشد اما فراموش نکنید که شما در دنیای واقعی در حال زندگی کردن هستید پس باید تمام این احساسات را با دنیای واقعی هم تراز
حافظ:
می‌کشيم از قدح لاله شرابی موهوم چشم بد دور که بی مطرب و می مدهوشيم
حافظ اين حال عجب با که توان گفت که ما بلبلانيم که در موسم گل خاموشيم
تعبیر:ناراحتی و غم روزگار را فراموش کن و به شادی و طرب زندگی فکر کن. اگر عاقل باشی می توانی غم ها را به شادی تبدیل کنی. اگر به نتیجه ی مطلوب نرسیدی نا امید نباش. زندگی فراز و نشیب بسیار دارد.


فال روز متولدین مرداد:
درگیریهای قانونی سبب شده در بعضی از فامیل و دوستان نغمه های جدائی سر داده شود و حتی همین روی ها عده ای را به جدائی كشانده است. معدودی از خانم های متولد این ماه رازی را در دل دارند كه باید با توجه به عكس العمل های پدید آمده درافشای آن اقدام كنند وگرنه همان بهتر كه دردل بگذارند .
حافظ:
بدين رواق زبرجد نوشته‌اند به زر که جز نکويی اهل کرم نخواهد ماند
ز مهربانی جانان طمع مبر حافظ که نقش جور و نشان ستم نخواهد ماند
تعبیر:دوران اندوه تو به پایان و زمان شادکامی فرا می رسد. آن را غنیمت بدان و خدا را شکر کن و فریفته ی لحظات خوش زندگی نباش.


فال روز متولدین شهریور:
اکثر متولدین این ماه برای ساختن زندگی بهتر دست به تلاش میزنند و البته بسیاری نیز به نتیجه مطلوب میرسند و عده ای هم با بن بست هایی روبرو میشوند که نباید نا امید شوند و همچنان به تلاش خود ادامه دهند. خانم های متولد اردیبهشت سخت نکته بین و مشکل پسند هستند و البته این نوع و شیوه زندگی نتایج خوبی نیز ببار میاورد بشرط اینکه به حد افراط و تفریط نرسد.
حافظ:
جان پرور است قصه ارباب معرفت رمزی برو بپرس حديثی بيا بگو
حافظ گرت به مجلس او راه می‌دهند می نوش و ترک زرق ز بهر خدا بگو
تعبیر:مشکل خود را با دوستان در میان بگذار تا به تو کمک کنند. به تنهایی نمی توانی از سد مشکلات بگذری. غرور و خودپرستی را رها کن. از اعمال و رفتار گذشته درس عبرت بگیر تا اشتباهات گذشته را تکرار نکنی. بهتر است با کسی که او را دوست داری بطور مستقیم و با اخلاص صحبت کنی تا به نتیجه ی مطلوب برسی.



فال روز متولدین مهر:
اطراف خیلی از متولدین بهمن ماه را گروهی آدم های دو رو و چاپلوس گرفته اند که این عده اگر در شناسائی این عده اقدامی نکنند و باصطلاح دوست و دشمن را نشناسند مسلما زندگی راحت و بدون دغدغه ای نخواهند داشت. دختر خانم های متولد این ماه اغلب برای دستیابی به عشق و لحظات پر تب و تاب آن هیجان دارند، ضمن اینکه خیلی ها به آن دست می یابند و گروهی بدلیل عجله به راه اشتباهی میروند .
حافظ:
دلم را مشکن و در پا مينداز که دارد در سر زلف تو مسکن
چو دل در زلف تو بسته‌ست حافظ بدين سان کار او در پا ميفکن
تعبیر:به نیروی اراده و عزم راسخ خود تکیه کن تا به نتیجه ی مطلوب برسی. راه رسیدن به مقصود دشوار و سخت است اما غیر ممکن نیست. اگر آینده نگری و عقل خود را به کار بگیری موفق خواهی شد.


فال روز متولدین آبان:
احساس آرامش و سكون دارید و می خواهید كه به آرامی زندگی را تغییر دهید. در این لحظه، عقیده شما راجع به بهشت این است كه در جائی تكیه داده و یك روز كاملاً بی تحرك را بگذرانید. یك جریان شگفت انگیز از كشف و درك مستقیم بین شما و برخی از افراد زندگی تان رخ می دهد و می توانید افكار جالب را در مورد آنها داشته باشید. حتی ممكن است قبل از این كه افراد دهانشانرا باز كنند كه حرفی بزنند، بدانید كه آنها می خواهند در مورد چه چیزی صحبت كنند!
حافظ:
ز خط يار بياموز مهر با رخ خوب که گرد عارض خوبان خوش است گرديدن
مبوس جز لب ساقی و جام می حافظ که دست زهدفروشان خطاست بوسيدن
تعبیر:از کینه و حسد دشمنان دور باش. به دنبال اهداف نا معلوم نرو تا خود را دچار رنج و زحمت نکنی. از ریاکاران دور باش و خودخواهی را از وجود خود پاک کن. زودرنج نباش و در برابر حوادث مقاومت کن.


فال روز متولدین آذر:
امروز شاید مجبور شوید كه انرژی زیادی صرف انجام كارهای روزمره و خانه كنید. جالب اینجاست كه این اصلاً برای شما كار مشكلی نیست. شاید بهتر باشد كه هر چند وقت یك بار، یك زمانی را به برنامه ریزی كردن روی كارهایتان اختصاص دهید.
حافظ:
فريب دختر رز طرفه می‌زند ره عقل مباد تا به قيامت خراب طارم تاک
به راه ميکده حافظ خوش از جهان رفتی دعای اهل دلت باد مونس دل پاک
تعبیر:در زندگی، تکرو و منزوی نباش. در زندگی اجتماعی به وجود دوستان و همراهان نیاز خواهی داشت. به دیگران کمک کن تا در صورت نیاز به یاری تو بشتابند. از زندگی لذت ببر و خود را گرفتار غم های بیهوده نکن.


فال روز متولدین دی:
شما فعالیت‌ها یا صحبت‌هایی را به تازگی آغاز کرده اید که به آنها ایمان کامل دارید، باور اعمال‌تان شما را در مسیری که وارد شده اید بسیار یاری می‌دهد تا بتوانید با مشکلاتی که بر سر راه‌تان قرار می‌گیرد راحت تر مقابله کنید. اصلا نگران نباشید زیرا مسیری که در آن وارد شده اید شما را به سعادت خواهد رساند. از فعالیت‌های روزمره تان نیز غافل نشوید چون فعالیت‌های روزمره‌تان همواره تجارب بسیاری را برای شما به همراه دارد.
حافظ :
حافظا شايد اگر در طلب گوهر وصل ديده دريا کنم از اشک و در او غوطه خورم
پايه نظم بلند است و جهان گير بگو تا کند پادشه بحر دهان پرگهرم
تعبیر:راه رسیدن به هدف دور و دراز است و اراده ای محکم می خواهد. دست از سعی و تلاش بر ندار و نا امیدی را به خود راه نده. دعا به درگاه خدا را فراموش نکن تا آرامش روانی داشته باشی. به کمک دوستان خود امیدوار باش.


فال روز متولدین بهمن:
پردمجردهای مر ماه در مسیر پولدار شدن و توفیق در كارهای اجتماعی و تخصصی هستند. توجه عمیق به سلامت جسمی و روحی باید سرلوحه زندگی متولدین مر ماه قرار گیرد، خصوصا" آنها كه در سنین بالای پنجاه قرار دارند باید با ورزش و تغذیه مناسب این مراقبت را دقیق تر سازند حتی اگر ممكن است پیاده روی را پیشه كنند .
حافظ:
جان علوی هوس چاه زنخدان تو داشت دست در حلقه آن زلف خم اندر خم زد
حافظ آن روز طربنامه عشق تو نوشت که قلم بر سر اسباب دل خرم زد
تعبیر:برای رسیدن به آرزوها و اهداف باید رنج و مصائب را تحمل کرد و هیچ چیز آسان و سهل بدست نمی آید. باید برای رسیدن به آن تلاش و کوشش کرد و هوشیار بود و فریب کاری حسودان و دشمنان را باید شناخت.


فال روز متولدین اسفند:
یک مسئله کوچک در زندگی زناشوئی بعضی متولدین این ماه سبب میشود ناگهان دامنه اختلاف و در گیری وسعت گرفته و کارشان را به بن بست هایی بکشد در حالیکه در اصل همه این مسائل براحتی قابل حل و رجوع است و پیوندهای محکم و استوار اکثر متولدین این ماه نباید با چنین رویدادهائی دچار خدشه شود.
حافظ:
به عشق روی تو روزی که از جهان بروم ز تربتم بدمد سرخ گل به جای گياه
مده به خاطر نازک ملالت از من زود که حافظ تو خود اين لحظه گفت بسم الله
تعبیر:از دوستان و همنشینان بد احتراز کن و دوستان مشفق را بشناس. در هر کار با دقت و تعمق پیش برو. مهر و وفای خود را به دیگران اثبات کن تا نظر مثبتی نسبت به تو داشته باشند
 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
فال روزانه شما دوشنبه 17 بهمن 90
فال روزانه شما دوشنبه 6 فوریه 2012



فال روز متولدین فروردین:
همه میدانند که شما قلب بزرگی دارید، و امروز این امر واضحتر است. فقط کمی صبر و تحمل داشته باشید، حتم داشته باشید که در کنار همسرتان به اوج دوست داشتن خواهید رسید. حداکثر استفاده را از عمرتان ببرید.
حافظ:
به نااميدی از اين در مرو بزن فالی بود که قرعه دولت به نام ما افتد
ز خاک کوی تو هر گه که دم زند حافظ نسيم گلشن جان در مشام ما افتد
تعبیر:مشکلی را که داری زیاد بزرگ و دشوار ندان. سعادت و نیکبختی در انتظار تو است و به مراد و آرزوی خود می رسی.


فال روز متولدین اردیبهشت:
اعتماد به نفس شما خوب است، اما نباید به مرز غرور و تکبر نزدیک شوید. هدف ویژه ای دارید و این نکته مثبتی در زندگی شماست، البته به شرطی که اطلاعات لازم را کسب کنید و قدم به قدم پیش بروید.
حافظ:
حديث از مطرب و می گو و راز دهر کمتر جو که کس نگشود و نگشايد به حکمت اين معما را
غزل گفتی و در سفتی بيا و خوش بخوان حافظ که بر نظم تو افشاند فلک عقد ثريا را
تعبیر:در زندگی با خیال راحت و آسوده زندگی کن و به آنچه داری راضی و خشنود باش و حریص نباش زیرا حرص و آز سرانجام رسوایی و بدنامی به بار می آورد. با پیران و بزرگان مشورت کن و از تجربه های آنان استفاده کن


فال روز متولدین خرداد:
امروز شما مجبور می شوید تصمیم نهایی خودتان را مطرح کنید. اگر در محل کارتان سو تفاهمی وجود داشته باشد با نزدیک شدن به افراد هم فکر خود می توانید آنها را بر طرف کنید. به قدرت های خودتان شک نکنید. زمانی که شما در حال صحبت یا کار کردن هستید منطقی بودن به قدرت شما اضافه می کند.
حافظ:
تو خود وصال دگر بودی ای نسيم وصال خطا نگر که دل اميد در وفای تو بست
ز دست جور تو گفتم ز شهر خواهم رفت به خنده گفت که حافظ برو که پای تو بست
تعبیر:گره ی مشکلات تو گشوده خواهد شد به شرط آنکه عاقلانه اقدام کنی. با بی حوصلگی و تندخویی به نتیجه نخواهی رسید


فال روز متولدین تیر:
با کسی که برایتان مهم است اختلاف عقیده و سلیقه پیدا نموده و بهمین دلیل نیز باید مواظب باشید که با تعصب کوکورانه او را از خود نرنجانید. در دوره ای هستید که تمرین مراحل مختلف تفکر و یوگا میتواند نه تنها در تصمیم گیریهای صحیح بسیار مثبت واقع شود بلکه برای حفظ سلامتیتان نیز مهم خواهد بود.
حافظ:
هميشه پيشه من عاشقی و رندی بود دگر بکوشم و مشغول کار خود باشم
بود که لطف ازل رهنمون شود حافظ وگرنه تا به ابد شرمسار خود باشم
تعبیر:زندگی فراز و نشیب بسیار دارد. نه در روز های بد نا امید و مأیوس باش، نه در روزهای خوشی مغرور و خودبین. اگر امروز دچار شکست شدی، فردا با سعی و تلاش به مقصود خود می رسی. زندگی ارزش آن را ندارد به خاطر آن خانواده و دوستان خود را مورد آزار قرار دهی.


فال روز متولدین مرداد:
کار سخت و طاقت فرسا انسان را از پا در میآوردباید هر ازچندگاهی به استراحت یا تفریح پرداخت تا انرژی کافی برای ادامه کار داشته باشید. امروز خبر خوشی به شما خواهد رسید.
حافظ:
وفا مجوی ز کس ور سخن نمی‌شنوی به هرزه طالب سيمرغ و کيميا می‌باش
مريد طاعت بيگانگان مشو حافظ ولی معاشر رندان پارسا می‌باش
تعبیر:در زندگی، مشکلات فراوان است. سعی کن با صداقت به دوستان خود کمک کنی تا در هنگام سختی به کمک تو بشتابند. ریا و کینه را از خود دور کن و بیهوده در طلب خواسته های محال و دست نیافتنی خود را به زحمت نینداز. به خدا و کمک او اطمینان داشته باش.


فال روز متولدین شهریور:
شما احتمالا امروز برای رهایی از تنگنایی كه جلوی روی شماست، آسان ترین راه یعنی تنبلی را انتخاب می‌كنید. اگرچه این راه قابل تحسینی نیست، اما دوری كردن از درگیری و مجادله و به تاخیر انداختن تصمیمات مهم می‌تواند بهترین و زیركانه ترین راه شما برای موقعیت فعلی تان باشد. صبر و تحمل شما می‌تواند برایتان شور و عشق را همراه بیاورد، اجازه دهید این اختلافات خود به خود حل شده و از بین بروند. یكی دو روز به خود مهلت داده و بعد تلاش تان را شروع كنید.
حافظ:
بر رهگذرت بسته‌ام از ديده دو صد جوی تا بو که تو چون سرو خرامان به درآيی
حافظ مکن انديشه که آن يوسف مه رو بازآيد و از کلبه احزان به درآيی
تعبیر:در کاری که می خواهی انجام بدهی دقت کن و عجولانه تصمیم نگیر تا خدای ناکرده پشیمان نشوی. به سخنان هر کس گوش فرا نده. آنها را با دقت سبک و سنگین کن. غمگین و ناامید نباش. به مراد و مطلوب خود می رسی اگر با احتیاط و عاقلانه رفتار کنی



فال روز متولدین مهر:
اگرچه شما به روشنی می‌بینید كه چقدر كار دارید، ‌اما الان دوست دارید به جای اینكه دید منفی نسبت به این قضیه داشته باشید آرام بمانید. شما معمولا محتاط و خوش بین هستید، اما این را هم می‌دانید كه رسیدن به اهداف تان نمی‌تواند ساده باشد. امروز را استراحت كنید و فردا را برای برنامه ریزی بگذارید، سپس تلاش خود را شروع كرده و موانع پیش روی تان را از بین ببرید.
حافظ:
بعد از اين دست من و دامن سرو و لب جوی خاصه اکنون که صبا مژده فروردين داد
در کف غصه دوران دل حافظ خون شد از فراق رخت ای خواجه قوام الدين داد
تعبیر:صبر و شکیبایی و توکل به خداوند راه گشای تو است. به آنچه که داری قناعت کن تا رنج بیهوده نبری. لطف و کرم خداوند با قناعتگران است. مال و ثروت دنیا ناپایدار و فانی است.


فال روز متولدین آبان:
زندگی شما همیشه با تخیلات بسیار همراه است واین می‌تواند باعث شود تلاش كنید تا آنها را تحقق بخشید یا اینكه در رویاهایتان غرق شوید.اما اكنون تبدیل رویا و تصور به واقعیت می‌تواند با مشكلات بسیار همراه باشد چرا كه شما همواره از این می‌ترسید كه اهدافی كه برای رسیدن به موفقیت داشتید به سرانجام نرسند. اینكه از خود بپرسید كه چه می‌خواهید شروع خوبی است، اما مهمتر این است كه زمان را از دست ندهید و با شجاعت پیش بروید.
حافظ:
ساغری نوش کن و جرعه بر افلاک فشان چند و چند از غم ايام جگرخون باشی
حافظ از فقر مکن ناله که گر شعر اين است هيچ خوشدل نپسندد که تو محزون باشی
تعبیر:اگر با چشم باز به وقایع اطراف خود دقت کنی به جایی خواهی رسید. سهل انگاری و غفلت را از خود دور کن. اگر می خواهی به نتیجه برسی، باید شایستگی خود را ثابت کنی و از مشکلات راه هراسی به دل راه ندهی. آدمی بی نیاز و دریادل باش. در طلب مال و منال دنیا، خود را به زحمت نینداز زیرا ارزش آن را ندارد.


فال روز متولدین آذر:
حالا که ماه در نشانه شما قرار گرفته شما احساس ضعف و آسیب پذیر بودن می کنید. امروز صادق بودن و درست کار بودن از قدرتمند بودن مهم تر است از نشان دادن و ابراز کردن نقطه ضعف های خود نترسید، برای اینکه اگر شما انرژی خود را برای پنهان کردن آنها تلف نکنید تمام نقطه ضعف های شما می توانید به توانایی و قدرت تبدیل شود.
حافظ:
هميشه پيشه من عاشقی و رندی بود دگر بکوشم و مشغول کار خود باشم
بود که لطف ازل رهنمون شود حافظ وگرنه تا به ابد شرمسار خود باشم
تعبیر:زندگی فراز و نشیب بسیار دارد. نه در روز های بد نا امید و مأیوس باش، نه در روزهای خوشی مغرور و خودبین. اگر امروز دچار شکست شدی، فردا با سعی و تلاش به مقصود خود می رسی. زندگی ارزش آن را ندارد به خاطر آن خانواده و دوستان خود را مورد آزار قرار دهی.


فال روز متولدین دی:
امروز امکان دارد ایده‌های فرد دیگری با ایده‌ها و افکار شما تضاد داشته باشد، اما اصلا فکر خوبی نیست که برای رسیدن به برتری نارضایتی تان را تبدیل به جنگی تمام عیار کنید. حتی اگر فکر شما بهتر است، مطرح کردن مشکلات فرصتی که در جستجویش بودید را ایجاد نمی‌کند؛ این کار فقط موانع بیشتری را جلوی راه شما ایجاد می‌کند. اما شما با بازنگری کردن در کارتان، بهتر کردن برنامه‌هایتان و دوباره تلاش کردن وقتی که همه آمادگی دارند، فرصت عالی برای نشان دادن هوشمندی و زیرکی خود دارید.
حافظ :
به صورت از نظر ما اگر چه محجوب است هميشه در نظر خاطر مرفه ماست
اگر به سالی حافظ دری زند بگشای که سال‌هاست که مشتاق روی چون مه ماست
تعبیر:گرفتار غم و اندوهی و از آن به سادگی رها نخواهی شد. امیدوار باش. سعی و کوشش کن. سهل انگاری را رها کن. این گره به دست خودت باز می شود.


فال روز متولدین بهمن:
پرداختن به مسایلی که قبلا برای آنها زمینه سازی کرده بودید، به خصوص در مورد مسائل احساسی حالا برای شما تبدیل به موضوع مهم و سختی شده است. امروز حتی باوجود سیاره بخت شما که تشویق تان می‌کند به امیال آنی خود بها بدهید، عاقلانه تر است که به جای پیدا کردن دوستی های جدید، دوستی‌های قدیمی‌خود را از نو زنده کنید. اگر هم تنها هستید و دوستی ندارید، بهتر است به جای اینکه به دنبال پیدا کردن دوست باشید اول احساسات قلبی خود را تقویت کنید.
حافظ:
کافر مبيناد اين غم که ديده‌ست از قامتت سرو از عارضت ماه
شوق لبت برد از ياد حافظ درس شبانه ورد سحرگاه
تعبیر:زندگی بر وفق مراد تو می چرخد و به آرزوهای خود می رسی. در امر زندگی کاملاً موفق خواهی بود. از حسودان و ریاکاران دوری کن. نسبت به دیگران مغرور نباش تا نعمت و سعادت تو پایدار و مداوم باشد.


فال روز متولدین اسفند:
شما امروز می‌توانید هرکسی را قانع کنید که دیدگاه‌های مثبتی دارید و بر روی آنها پافشاری می‌کنید. اما شور و هیجان شما اصلا نمی‌تواند جایگزین کاملی برای کارهای دشواری که شما را به اهدافتان می‌رساند باشد. اگر خیلی بلند پروازی نکنید، می‌توانید برتمام موانع چیره شده و به موفقیت‌ها دست پیدا کنید، اما نباید فوری منتظر دیدن نتیجه باشید. این نتیاج بیشتر از آنچه شما انتظار دارید زمان و انرژی می‌طلبد.
حافظ:
بعد از اين دست من و دامن سرو و لب جوی خاصه اکنون که صبا مژده فروردين داد
در کف غصه دوران دل حافظ خون شد از فراق رخت ای خواجه قوام الدين داد
تعبیر:صبر و شکیبایی و توکل به خداوند راه گشای تو است. به آنچه که داری قناعت کن تا رنج بیهوده نبری. لطف و کرم خداوند با قناعتگران است. مال و ثروت دنیا ناپایدار و فانی است
 

F@tima s332

عضو جدید
کاربر ممتاز
فال روز متولدین دی:
امروز امکان دارد ایده‌های فرد دیگری با ایده‌ها و افکار شما تضاد داشته باشد، اما اصلا فکر خوبی نیست که برای رسیدن به برتری نارضایتی تان را تبدیل به جنگی تمام عیار کنید. حتی اگر فکر شما بهتر است، مطرح کردن مشکلات فرصتی که در جستجویش بودید را ایجاد نمی‌کند؛ این کار فقط موانع بیشتری را جلوی راه شما ایجاد می‌کند. اما شما با بازنگری کردن در کارتان، بهتر کردن برنامه‌هایتان و دوباره تلاش کردن وقتی که همه آمادگی دارند، فرصت عالی برای نشان دادن هوشمندی و زیرکی خود دارید.
حافظ :
به صورت از نظر ما اگر چه محجوب است هميشه در نظر خاطر مرفه ماست
اگر به سالی حافظ دری زند بگشای که سال‌هاست که مشتاق روی چون مه ماست
تعبیر:گرفتار غم و اندوهی و از آن به سادگی رها نخواهی شد. امیدوار باش. سعی و کوشش کن. سهل انگاری را رها کن. این گره به دست خودت باز می شود.

خوشم میادآقای حافظ همیشه میزنه توخال
مرسی
 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
فال روزانه شما سه شنبه 18 بهمن 90

فال روزانه شما سه شنبه 7 فوریه 2012


فال روز متولدین فروردین:
اکنون که احساس میکنید آرامش بیشتری در زندگی پیدا نموده و اغلب نگرانیهای مربوط به خانواده و سلامتی به پایان رسیده است، بهتر است همه انرژیتان را صرف بهبودی بیشتر موقعیت اجتماعی و رشته فعالیتتان صرف نمائید.
حافظ :
جگر چون نافه‌ام خون گشت کم زينم نمی‌بايد جزای آن که با زلفت سخن از چين خطا گفتيم
تو آتش گشتی ای حافظ ولی با يار درنگرفت ز بدعهدی گل گويی حکايت با صبا گفتيم
تعبیر:با درایت و کمک از دوستان خوب می توانی مشکلات را از پیش روی خود بر داری. سعی کن که دچار اشتباه نشوی و به پند و اندرز ناصحان مشفق عمل کنی. بیهوده مشکلات را به گردن این و آن نینداز. دو دل و مردد نباش. در تصمیم گیری ها عاقلانه فکر کن.


فال روز متولدین اردیبهشت:
بعد از مدتهای طولانی متوجه خواهید شد که کسی که مورد اعتماد شما بوده است نسبت به شما احساسی عاشقانه دارد. عجولانه قضاوت نکنید و برای قبول این احساس بزرگ سعی کنید تلاش مثبتی بکنید.
حافظ:
عاشقان را گر در آتش می‌پسندد لطف دوست تنگ چشمم گر نظر در چشمه کوثر کنم
دوش لعلش عشوه‌ای می‌داد حافظ را ولی من نه آنم کز وی اين افسانه‌ها باور کنم
تعبیر:بلند همت و با اراده هستی. دارای طبعی بلند می باشی و همین کافی است. با سخت کوشی و تلاش به نتیجه ی دلخواه می رسی. به دوستان ظاهرالصلاح اعتماد نکن. در کارها تعقل و اندیشه کن.

فال روز متولدین خرداد:
ممكن است امروز روز ترقی و پیشرفت شما نباشد، مخصوصا اگر شخصی از نزدیكان تان چیزی از شما بخواهد كه شما قادر نباشید درخواست او را انجام دهید. این تقاضاها ممكن است به خاطر وابستگی شخصیتی كه شمادارید یك درگیری شدید ایجاد كند كه هیچ برنده ای هم نداشته باشد. به جای اینكه تلاش كنید تا یك موقعیت حل نشدنی را تعمیر كنید، قواعد بازی را عوض كنید. تنها هدف واقعی كه شما نیاز دارید این است كه به سخنانی كه دیگران می گویند خوب گوش كنید. استدلال هایتان را برای وقت دیگری نگاه دارید.
حافظ :
عمر خسرو طلب ار نفع جهان می‌خواهی که وجوديست عطابخش کريم نفاع
مظهر لطف ازل روشنی چشم امل جامع علم و عمل جان جهان شاه شجاع
تعبیر:زندگی دو روز است. دنیا ارزش آن را ندارد که خود را گرفتار آرزوهای بیهوده کنی. دوران ناکامی تو عاقبت به سر خواهد آمد. بخت و اقبال به تو لبخند می زند. غم و اندوه را از وجود خود دور کن.

فال روز متولدین تیر:
عشق نقش بسیار مهمی برای امروز شما بازی خواهد نمود. حتی اگر جزو مجردین ماجراجو نیز باشید، احساس خواهید نمود که احتیاج به یک رابطه ثابت و همنشین احساسی واقعی دارید. شاید به همین دلیل متاهلین نیز سعی خواهند نمود تا بجای سربسر هم گذاشتن، از وجود همدیگر لذت ببرند.
حافظ:
ميان مهربانان کی توان گفت که يار ما چنين گفت و چنان کرد
عدو با جان حافظ آن نکردی که تير چشم آن ابروکمان کرد
تعبیر:انتظاری که از رسیدن به هدف داشتی برآورده نشده است و به آرزوهایت نرسیده ای. با ناله و شکوه هیچ کاری درست نمی شود. نا امید نباش و در روشی که انتخاب کرده ای تجدید نظر کن و با عقل و تدبیر به سوی هدف برو.


فال روز متولدین مرداد:
بهتر است انرژیتان را صرف خانه و بودن با عزیزان بکنید و بر درآمدتان اضافه گشته و جبران همه عقب افتادگی های مالی گذشته خواهد گشت. در رابطه با پول تغییرات بسیار مثبتی و رضایت بخشی را تجربه خواهید نمود.
حافظ :
يا رب آن زاهد خودبين که بجز عيب نديد دود آهيش در آيينه ادراک انداز
چون گل از نکهت او جامه قبا کن حافظ وين قبا در ره آن قامت چالاک انداز
تعبیر:از لحظه های عمر بهره ی کافی بگیر و زندگی را در طلب آرزوهای دور و دراز به هدر نده. به آنچه داری قانع باش و از زندگی لذت ببر. خانواده ی خوبی داری. رنج و زحمت دنیا را بیهوده برای خود به وجود نیاور


فال روز متولدین شهریور:
یک مساله ی فوق العاده پیش آمده است و شما را به خود مشغول کرده است آنچنان که ممکن است حتی شما را از انجام کاری مهم باز دارد. وظایف و مسئولیت خود را در هیچ شرایطی فراموش نکنید.
حافظ:

مرو به خانه ارباب بی‌مروت دهر که گنج عافيتت در سرای خويشتن است
بسوخت حافظ و در شرط عشقبازی او هنوز بر سر عهد و وفای خويشتن است
تعبیر:در کاری که در پیش رو داری مردد نباش که در کار خیر نباید تأمل و درنگ کرد. نا امیدی و دلسردی را از خود دور کن و با درایت و هوشمندی از موقعیت ها استفاده کن


فال روز متولدین مهر:
حالتهای روحی شما امروز بسیار عالیست و این نشان میدهد که شما برای آغاز یک برنامه ی تازه آمادگی کافی را دارید و زندگی را به صورت یک حرکت دائم و رو به جلو را باید جدی گرفت.
حافظ :
بنياد هستی تو چو زير و زبر شود در دل مدار هيچ که زير و زبر شوی
گر در سرت هوای وصال است حافظا بايد که خاک درگه اهل هنر شوی
تعبیر:بهتر است اول در کارها دقت کنی و با عجله تصمیم نگیری. با دوستان با تجربه مراوده و رفت و آمد کن تا تجربه ی بیشتری کسب کنی. اگر ایمان داشته باشی از هیچ مشکلی در هراس نخواهی بود. خدا را در نظر بگیر و به او توکل کن. نا امیدی و یأس را از خود دور کن. در وجود خود نگاه کن و کاستی ها و ضعف های خود را بشناس و آن ها را برطرف کن.

فال روز متولدین آبان:
چرا همچون گذشته سعی میکنید بر خلاف جریان آب شنا کنید این سرسختی شما بعضی مواقع دردسر آفرین میشود و به شما آسیب میرساند. بهتر است که در همه کارها ابتدا عقل خود را در نظر بگیرید.
حافظ:
ياران همنشين همه از هم جدا شدند ماييم و آستانه دولت پناه تو
حافظ طمع مبر ز عنايت که عاقبت آتش زند به خرمن غم دود آه تو
تعبیر:دوستان و یاران را فراموش نکن و از آنها دور نشو. دلسرد و مأیوس نباش و با اندک دلخوری و ناراحتی از روزگار، خود را آزار نده. شاد باش و دنیا را به خوشی و لذت بگذران.


فال روز متولدین آذر:
شاید میخواهید برای مدتی با خود بوده و به تفریح بپردازید و برای همین نیز اگر مجرد هستید، آخرین نگرانیتان در رابطه با عشق خواهد بود. متاهلین نیز سعی کنید در مقابل ناملایمات روابط زناشوئی صبوری و تحمل بیشتری نشان دهید.
حافظ:
طوطيان در شکرستان کامرانی می‌کنند و از تحسر دست بر سر می‌زند مسکين مگس
نام حافظ گر برآيد بر زبان کلک دوست از جناب حضرت شاهم بس است اين ملتمس
تعبیر:به زودی پیامی به تو می رسد که حاکی از پایان هجران و دوری است. صبر و استقامت کلید و رمز موفقیت تو است. هرکس به اندازه ی توانایی خود می تواند زندگی کند پس با حسرت به زندگی دیگران نگاه نکن و به خدا توکل کن.


فال روز متولدین دی:
آن دسته از خانمها که بدلیلی زندگی زناشوئی خود را یکنواخت می بینند باید هر چه زودتر به فکر چاره باشند، چاره تغییرات در ظواهر زندگی، تدارک یک سفر کوتاه، حتی تغییر آرایش و لباس خود در ضمن گفتگو با همراه زندگی خود در راه رفع مشکلات و مسائل و بزودی در زمینه کاری برای این افراد شانس هایی پدید میاید .
حافظ:
ساقيا در گردش ساغر تعلل تا به چند دور چون با عاشقان افتد تسلسل بايدش
کيست حافظ تا ننوشد باده بی آواز رود عاشق مسکين چرا چندين تجمل بايدش
تعبیر:از سختی ها و مشکلات زندگی نترس. همه ی مشکلات با صبر و تحمل از پیش راه تو برداشته می شوند. در اجرای تصمیم ها با تعمق و اندیشه باش. با پشتکار و استوار باش تا موفق شوی.


فال روز متولدین بهمن:
اگر وقتتان را بجای فعالیت در تفریح بگذارانید، گرفتاری طویل مدتی برای خود ایجاد خواهید نمود. خرید و فروش ملک و املاک میتوانید رشته ای بسیار مثبت برایتان بشمار بیاید. پشت سر دیگران بدگوئی نکنید که قلب شما را تاریک خواهد کرد.
حافظ:
بگشا بند قبا تا بگشايد دل من که گشادی که مرا بود ز پهلوی تو بود
به وفای تو که بر تربت حافظ بگذر کز جهان می‌شد و در آرزوی روی تو بود
تعبیر:با خلق خوش، دوستان زیادی را به خود جلب می کنی. ریا و دروغ را از خود دور کن. از موفقیت های خود دچار غرور کاذب نشو تا شکست نخوری. دوستان را برای روزهای آینده نگه دار تا تنها نباشی.

فال روز متولدین اسفند:
امروز ستارگان شما کمک میکنند که کلماتی را بزبان بیاورید که بسیار به درد شما خواهد خورد و تاثیر گذار است. در جایی باید صحبتی داشته باشیه که تاثیرات بسیار مهم و خوبی بر مخاطبین خواهید داشت ولی این بدان معنا نیست که خودتان نباشید. در حقیقت هر چه بیشتر احساس شادی کنید، بیشتر موثر خواهید بود.
حافظ:
راستی خاتم فيروزه بواسحاقی خوش درخشيد ولی دولت مستعجل بود
ديدی آن قهقهه کبک خرامان حافظ که ز سرپنجه شاهين قضا غافل بود
تعبیر:افسوس گذشته را مخور. آنچه از گذشته باقی می ماند، خاطره است. خاطرات خوب را چراغ راه آینده قرار بده و بصیر و بینا باش تا راه رفته را دوباره طی نکنی.
 

"Coral"

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
فال روز متولدین خرداد:
ممكن است امروز روز ترقی و پیشرفت شما نباشد، مخصوصا اگر شخصی از نزدیكان تان چیزی از شما بخواهد كه شما قادر نباشید درخواست او را انجام دهید. این تقاضاها ممكن است به خاطر وابستگی شخصیتی كه شمادارید یك درگیری شدید ایجاد كند كه هیچ برنده ای هم نداشته باشد. به جای اینكه تلاش كنید تا یك موقعیت حل نشدنی را تعمیر كنید، قواعد بازی را عوض كنید. تنها هدف واقعی كه شما نیاز دارید این است كه به سخنانی كه دیگران می گویند خوب گوش كنید. استدلال هایتان را برای وقت دیگری نگاه دارید.
حافظ :
عمر خسرو طلب ار نفع جهان می‌خواهی که وجوديست عطابخش کريم نفاع
مظهر لطف ازل روشنی چشم امل جامع علم و عمل جان جهان شاه شجاع
تعبیر:زندگی دو روز است. دنیا ارزش آن را ندارد که خود را گرفتار آرزوهای بیهوده کنی. دوران ناکامی تو عاقبت به سر خواهد آمد. بخت و اقبال به تو لبخند می زند. غم و اندوه را از وجود خود دور کن.
مرسی علی....
مثل همیشه عالی
 

F@tima s332

عضو جدید
کاربر ممتاز
فال روز متولدین دی:
آن دسته از خانمها که بدلیلی زندگی زناشوئی خود را یکنواخت می بینند باید هر چه زودتر به فکر چاره باشند، چاره تغییرات در ظواهر زندگی، تدارک یک سفر کوتاه، حتی تغییر آرایش و لباس خود در ضمن گفتگو با همراه زندگی خود در راه رفع مشکلات و مسائل و بزودی در زمینه کاری برای این افراد شانس هایی پدید میاید .
حافظ:
ساقيا در گردش ساغر تعلل تا به چند دور چون با عاشقان افتد تسلسل بايدش
کيست حافظ تا ننوشد باده بی آواز رود عاشق مسکين چرا چندين تجمل بايدش
تعبیر:از سختی ها و مشکلات زندگی نترس. همه ی مشکلات با صبر و تحمل از پیش راه تو برداشته می شوند. در اجرای تصمیم ها با تعمق و اندیشه باش. با پشتکار و استوار باش تا موفق شوی.

اوه مای گاد
مرسی
 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
19 بهمن 1390
فال روز متولدین فروردین:
تعهدات كاری كه دارید ممكن است خیال استفاده از تعطیلات شما را به خیالی موهوم تبدیل كند. این فقط درباره این نیست كه باید برای سروكله زدن با كارهای دشوارتان به محل كارتان برگردید یا اینكه درباره زمان دشواری كه در پیش رو دارید نگران باشید؛ شما نمی خواهید امور به روال گذشته پیش بروند. بلكه می خواهید حتی اگر كمی هم كه شده در راه ترقی و پیشرفت گام بردارید. فقط به این منظور كه تغییر كنند. اما سعی نكنید كه كارها را به زور و با عجله انجام دهید. زمان زیادی برای تان وجود خواهند داشت و می توانید در طی آن كارهایتان را با صبر و حوصله و بهتر از الان انجام دهید.
حافظ:
هر آن که روی چو ماهت به چشم بد بيند بر آتش تو بجز جان او سپند مباد
شفا ز گفته شکرفشان حافظ جوی که حاجتت به علاج گلاب و قند مباد
تعبیر:آسوده و مطمئن به انجام کاری که در نظر داری بپرداز زیرا به موفقیت بزرگی دست خواهی یافت. از طعنه ی سرزنش کنندگان و کینه ی دشمنان به زودی خلاص خواهی شد.


فال روز متولدین اردیبهشت:
ممكن است امروز میان كارهای تكراری تان یك وقفه غیر قابل پیش بینی پیش بیاید كه شما را تا حدودی دلسرد كند. اما می تواند معنی نشاط آوری به زندگی و كار خسته كننده و ملال آور شما دهد؛ پس از این فرصت استفاده كنید؛ احتمالا برای تصمیم گیری زمان سختی خواهد بود، چون كه نمی دانید راه جدیدی در زندگی تان انتخاب كنید یا اینكه یك برنامه ساده از فعالیت های معمولی برای خود انتخاب كنید. زیاد نگران این نباشید كه باید چه كاری بكنید؛ اجازه دهید قلب تان شما را در طول روز در تصمیم گیری هایتان راهنمایی كند.
حافظ:
ملول از همرهان بودن طريق کاردانی نيست بکش دشواری منزل به ياد عهد آسانی
خيال چنبر زلفش فريبت می‌دهد حافظ نگر تا حلقه اقبال ناممکن نجنبانی
تعبیر:فرصت ها و لحظات زندگی را مفت و مسلم از دست نده تا پشیمان و نادم نشوی. در روزگار راحتی و آسایش به فکر آینده و دوران سختی باش و عاقبت اندیشی کن. دیده ای حقیقت بین و آگاه لازم است تا ناگهان دچار لغزش و اشتباه نشوی.


فال روز متولدین خرداد:
این حق شماست كه امروز فكر كنید و ببینید چه چیزی مهمتر است -بیان كردن استقلال و آزادی تان یا اینكه زیر فشار اختیارات و تعهدات خود خم شوید و بخواهید وظایف بیشتری را بر عهده بگیرید. این كار ممكن است موجب شود كه از وظایفی كه در خانه دارید غافل شوید. اما هر چرا انتخاب كنید، نتیجه دقیقا آن چیزی نمی شود كه شما انتظارش را دارید. در نهایت، انجام دادن آنچه كه باعث شود درک و دانش شما افزایش یابد بسیار مهمتر از این است كه وظایف خود را رها كنید. در تعطیلات وقت آن را پیدا می كنید كه تعهدات خود را انجام دهید.
حافظ:
هر چند بردی آبم روی از درت نتابم جور از حبيب خوشتر کز مدعی رعايت
عشقت رسد به فرياد ار خود به سان حافظ قرآن ز بر بخوانی در چارده روايت
تعبیر:در زندگی آنچنان که شایسته تو است به مقامی نرسیده ای و از بی چشم و رویی ناکسان در عذابی. هدف و مقصود از تو دور نیست به شرط آنکه صداقت و درستی را رها نکنی و به لطف خداوند و هنر و علم خود ایمان داشته باشی. سرگردانی و هراس و نا امیدی را از خود دور بگردان که در غیر اینصورت به بن بست خواهی رسید.



فال روز متولدین تیر:
بعضی از متولدین این ماه در جستجو برای یافتن عزیزانی به نتیجه رسیده و به شادی و شعف فراوانی میرسند. عده ای نیز بخاطر بعضی یکدندگی ها عزیزی را گم می کنند و بهمین جهت توصیه میشود آن دسته که اسیر یکدندگی و لجاجت هستند کمی آرام باشند.
حافظ:
وفاداری و حق گويی نه کار هر کسی باشد غلام آصف ثانی جلال الحق و الدينم
رموز مستی و رندی ز من بشنو نه از واعظ که با جام و قدح هر دم نديم ماه و پروينم
تعبیر:افکار و اندیشه های بلند و متعالی داری. با سعی و تلاش، مقصود شما حاصل می شود. اراده ی محکم و ایمان راسخ، بهترین یار و یاور تو است. سعی کن جاه طلبی را از آرزوها و اندیشه های خود دور کنی.


فال روز متولدین مرداد:
امروز ترکیب بندی ستاره ها شما را بسیار محتاط خواهند کرد. خصوصاً اگر مشغول کارهای مربوط به خانه هستید. مایلید که کارهای روزمره و سخت را از سرراهتان بردارید پس وقت تلف نکرده و دیگر راجع به آنها فکر نمی کنید. به طریقی امروز شخص مورد علاقه تان را بیشتر ا ز همیشه از نظر روحی و معنوی حمایت می کنید و هر کاری که لازم باشد می کنید تا او احساس بهتری از خود داشته باشد.
حافظ:
پنهان ز حاسدان به خودم خوان که منعمان خير نهان برای رضای خدا کنند
حافظ دوام وصل ميسر نمی‌شود شاهان کم التفات به حال گدا کنند
تعبیر:به دوستان ریاکار و ظاهر الصلاح متکی نباش. هرچه می خواهی از خدا بخواه. دشمنان و حسودان را بشناس و همه ی جوانب کار را بسنج. پس از کسب اطمینان، شروع به کار کن.


فال روز متولدین شهریور:
مسئولیت هایتان اكنون پیچیده شده است. به خاطر اینكه شما در قبال چندین نفر مسئول هستید- و حتی ممكن است وعده و تعهد شما با همدیگر در تضاد باشند-. الان زمان این است كه با توانایی و شایستگی كه دارید اوضاع پیچیده و درهم ریخته را كمی سر و سامان دهید. بدیهی است، با این اوضاع شما نمی توانید هیچ كاری انجام دهید، استعدادها و امكانات تان را آشكار كنید و بگذارید دیگران بفهمند شما چه كاری می توانید انجام دهید و چه كاری را نمی توانید. مطمئن باشید دیگران از این صداقت شما قدردانی خواهند كرد.
حافظ:
آه و فرياد که از چشم حسود مه چرخ در لحد ماه کمان ابروی من منزل کرد
نزدی شاه رخ و فوت شد امکان حافظ چه کنم بازی ايام مرا غافل کرد
تعبیر:در انجام کاری که در پیش داری دچار مشکل و نا امیدی شده ای. یأس و حرمان انسان را از ادامه ی راه باز می دارد و بهتر است راه های دیگر را هم امتحان کنی. با صبر و حوصله و ایمان می توانی کوه مشکلات را از پیش پای خود برداری. مشورت با صاحبنظران را فراموش نکن. به تنهایی از عهده ی حل مشکلات بر نمی آیی.


فال روز متولدین مهر:
ممكن است امروز كسی از اطرافیان تان كاری فوق العاده شگفت انگیز انجام دهد كه شما را شوكه كند. ابراز وجود دیگران می تواند بسیار خارج از موضوع باشد كه شما حتی ندانید چگونه باید به آن فكر كنید. به جای اینكه حرف هایی را بزنید كه بعدها از گفتن شان پشیمان شوید، بهتر است فعلا از واكنش نشان دادن درباره احساسات تان خودداری كنید. اجازه بدهید دیگران بفهمند شما تا بحال احتیاط می كردید، و نیاز به زمان دارید كه قبل از اینكه بتوانید پاسخ گوی مسئله ای باشید باید آن را به خوبی بررسی كنید.
حافظ:
روی زرد است و آه دردآلود عاشقان را دوای رنجوری
بگذر از نام و ننگ خود حافظ ساغر می‌طلب که مخموری
تعبیر:با تظاهر و ریا نمی توان به جایی رسید. در هر کاری صداقت لازمه ی کار است. بهتر است اول نقائص خود را برطرف سازی و سپس محکم و استوار به دنبال هدف خود بروی. جوانب کار را بسنج و به خود مغرور نباش تا اشتباهی از تو سر نزند.

فال روز متولدین آبان:
همسرتان کمی عجیب است وباید علت آنرا حدس بزنید.شاید برنامه ها در لحظه آخر تغییر کند.سعی کنید انعطاف پذیر باشید واگر نه خودتان را ناراحت می کنید.امروز همه چی به انتخاب خودتان بستگی دارد اما دوست دارید کارها مرتب و منظم انجام شوند.تنها نگرانی این است که در آینده چطور از این فرصت بدست آمده استفاده کنید.حاضر شدن در لحظات آخر شما را کمی نگران می کند.
حافظ :
به صورت از نظر ما اگر چه محجوب است هميشه در نظر خاطر مرفه ماست
اگر به سالی حافظ دری زند بگشای که سال‌هاست که مشتاق روی چون مه ماست
تعبیر:گرفتار غم و اندوهی و از آن به سادگی رها نخواهی شد. امیدوار باش. سعی و کوشش کن. سهل انگاری را رها کن. این گره به دست خودت باز می شود.


فال روز متولدین آذر:
در جنگی كه پیش رو دارید میان آنچه كه دوست دارید انجام دهید و آن كاری كه بایدانجام دهید، استقلال و بی نیازی به دیگران بر مسئولیت هایتان پیروز خواهد شد. اما این یك راه حل طولانی مدت نیست؛ این فقط واكنشی موقتی است در برابر اتفاقات اخیر؛ تصمیم ناخودآگاه و ناگهانی شما ممكن است آنقدر دیگری را ناراحت كند كه او مانع برنامهها و پیشرفت های آینده شما شود. از این جنگ عقب نشینی نكنید كه فقط كارها را دشوارتر و پیچیده تر خواهد كرد. اگر برای زمان طولانی تری بتوانید از مواجهه مستقیم با او خودداری كنید موفق تر خواهید بود. كمی فاصله گرفتن از این موقعیت به شما توانایی و نیروی جدیدی می دهد كه بتوانید چشم اندازی جدید به زندگی داشته باشید.
حافظ:
زهد من با تو چه سنجد که به يغمای دلم مست و آشفته به خلوتگه راز آمده‌ای
گفت حافظ دگرت خرقه شراب آلوده‌ست مگر از مذهب اين طايفه بازآمده‌ای
تعبیر:از فرصت پیش آمده نهایت استفاده را داشته باش و چشم بصیرت داشته باش و سره را از ناسره تشخیص بده. همه ی عوامل برای اینکه به مقصود برسی فراهم است. شک و تردید را از خود دور کن و تصمیمی جدی بگیر.


فال روز متولدین دی:
شما ممكن است وظایف و تعهدات مالی ای داشته باشید كه باید آنها را همین حالا انجام دهید، اما هنوز قطعه هایی از پازل مشكل شما گمشده هستند. تا زمانی كه بتوانید همه اطلاعات مورد نیاز را برای سازماندهی وضعیت خود را گردآوری كنید، خیلی سخت است كه بخواهید موقعیت اخیر را اداره كنید با این وجود، شما نمی توانید همین طور دست روی دست بگذارید و هیچ كاری انجام ندهید. براساس اطلاعاتی كه تا كنون داشته اید تصمیم بگیرید. می توانید وقتی كه همه حقایق را كشف كردید، آن را اصلاح كنید.
حافظ :
بخواه جام صبوحی به ياد آصف عهد وزير ملک سليمان عماد دين محمود
بود که مجلس حافظ به يمن تربيتش هر آن چه می‌طلبد جمله باشدش موجود
تعبیر:به آرزوی خود می رسی. دنیا بر وفق مرادت می شود. هرچه بخواهی بدست خواهی آورد. خداوند را شاکر باش تا نعمات خود را بر تو ارزانی دارد.


فال روز متولدین بهمن:
پیش آمدن مسائل مختلف چون نامزدی، شروع عشق، ازدواج در زندگی نود درصد از مجردین این ماه، در حقیقت این گروه مرتب با رویدادهای پرهیجان روبرو هستند و درضمن اکثریت آنها با نتایج خوبی نیز همراه خواهند شد. در زمینه کاری و شغلی برای بعضی از متولدین این ماه موقعیت های خوب بوجود آمده و یا با پیشنهادات تازه روبرو میشوند و یا خود تصمیم به شروع یک کار مستقل میگیرند که در هر حال سازنده و مثبت خواهد بود .
حافظ:
فرصت شمر طريقه رندی که اين نشان چون راه گنج بر همه کس آشکاره نيست
نگرفت در تو گريه حافظ به هيچ رو حيران آن دلم که کم از سنگ خاره نيست
تعبیر:در انجام کاری که در پیش داری درنگ و شتاب نکن. عشق و محبت و ایمان به هدف تو را بهتر و زودتر به هدف می رسانند. در امر ازدواج موفق خواهی شد.


فال روز متولدین اسفند:
احتیاج دارید که منزل بمانید و زیاد در اجتماع ظاهر نشوید. در هر صورت، اخیراً زیاد در بیرون از خانه بوده اید. لازم است که انرژی تان را برای جشن ها و مهمانی ها نگهدارید و یک روز آرام شما را تازه نفس می کند.نزدیکان شما بیشتر از همیشه نسبت به شما احساساتی هستند وتصمیم دارند تغییراتی ایجاد کنند. به خاطر خدا به حرفهای آنها گوش کنید! می بینید که منطقی صحبت می کنند.
حافظ :
از برای شرف به نوک مژه خاک راه تو رفتنم هوس است
همچو حافظ به رغم مدعيان شعر رندانه گفتنم هوس است
تعبیر:به آرزوی خود خواهی رسید اگر چه کمی مشکل و سخت خواهد بود. اگر مراقب نباشی تمامی نقشه هایت نقش بر آب می شود بنابراین با احتیاط همه ی جوانب
 

F@tima s332

عضو جدید
کاربر ممتاز
فال روز متولدین دی:
شما ممكن است وظایف و تعهدات مالی ای داشته باشید كه باید آنها را همین حالا انجام دهید، اما هنوز قطعه هایی از پازل مشكل شما گمشده هستند. تا زمانی كه بتوانید همه اطلاعات مورد نیاز را برای سازماندهی وضعیت خود را گردآوری كنید، خیلی سخت است كه بخواهید موقعیت اخیر را اداره كنید با این وجود، شما نمی توانید همین طور دست روی دست بگذارید و هیچ كاری انجام ندهید. براساس اطلاعاتی كه تا كنون داشته اید تصمیم بگیرید. می توانید وقتی كه همه حقایق را كشف كردید، آن را اصلاح كنید.
حافظ :
بخواه جام صبوحی به ياد آصف عهد وزير ملک سليمان عماد دين محمود
بود که مجلس حافظ به يمن تربيتش هر آن چه می‌طلبد جمله باشدش موجود
تعبیر:به آرزوی خود می رسی. دنیا بر وفق مرادت می شود. هرچه بخواهی بدست خواهی آورد. خداوند را شاکر باش تا نعمات خود را بر تو ارزانی دارد.



عالی بود مرسی
 
آخرین ویرایش:

Similar threads

بالا