حالا نگران نباش نمی افتی .من قاتی کرده بودم.......
اونقد سخت نبود.......
ولی احتمالش هست بیفتم.........
نه اینجوری میشه نمیخواد پس..
ایشالاه ترم بعد..........![]()
بهم خبرشو بده شاید یه کاری واست کردم.
به خدا هر کاری از دستم بر بیاد تاجایی که مقدور باشه دریغ نمی کنم.



