گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

شهرام 59

عضو جدید
کاربر ممتاز
من قاتی کرده بودم.......
اونقد سخت نبود.......
ولی احتمالش هست بیفتم.........:(
نه اینجوری میشه نمیخواد پس..:redface:
ایشالاه ترم بعد..........:redface:
حالا نگران نباش نمی افتی .

بهم خبرشو بده شاید یه کاری واست کردم.

به خدا هر کاری از دستم بر بیاد تاجایی که مقدور باشه دریغ نمی کنم.
 

Estrella

عضو جدید
کاربر ممتاز
حالا نگران نباش نمی افتی .

بهم خبرشو بده شاید یه کاری واست کردم.

به خدا هر کاری از دستم بر بیاد تاجایی که مقدور باشه دریغ نمی کنم.
خیییییییییییلیییییییییییییی خییییییییییییلییییییییی ممنون.........:)
من برم فعلا.........
مواظب اینجا باشید......:D
 

شهرام 59

عضو جدید
کاربر ممتاز
من صاحب تایپیکم
نه بابا ملک شخصی که نیست
راحت باشید
نه اینکه خیلی راحت باشی تایه حدی:d
ر
راحتم داش ارش من کلا اینجا راحتم
اخه عمو پیرجو 3 دونگ اینجا رو زده به اسمم.:D


مگه ندید هی مهمون دعوت می کنم میارم خونمون
 

emanoeel

عضو جدید
سلام به همگی. صبح همه بخیر. اصلا فکر نکنید من ظهر امتحان دارم و کلی اشکالام هنوز برطرف نشده ها :دی:D
 
بالا