گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

RaminPSLP

عضو جدید
کاربر ممتاز
صبح همگی بخیر
کسایی که الان بیدارن 2 دسته میشن،یا کسایین که خیلی منظمن و با دیسیپلینن و ساعت خوابشون تنظیمه، یا کسایی که اوضاشون مثل من خرابه و خواب و خوراک درس حسابی ندارن و دیشب کلا بیدار بودن تا الان :D البته اینجا الان 12 نیم ظهره ولی من از دیشب تا الان بیدارم
 

شهرام 59

عضو جدید
کاربر ممتاز
صبح همگی بخیر
کسایی که الان بیدارن 2 دسته میشن،یا کسایین که خیلی منظمن و با دیسیپلینن و ساعت خوابشون تنظیمه، یا کسایی که اوضاشون مثل من خرابه و خواب و خوراک درس حسابی ندارن و دیشب کلا بیدار بودن تا الان :D البته اینجا الان 12 نیم ظهره ولی من از دیشب تا الان بیدارم


سلام من دسته دومم
 

malina

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلااااااااااااااااااام
من اومدم:redface:
خوبین؟خوشین؟
 
  • Like
واکنش ها: bera

bera

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
ای خدا از دهنت بشنوه

توکل به خدا

راستی الان بهتره منظورمدستت که صدمه دیده بود.

نه براثر ضربه براده توی خط گاز با فشار به بالای سینه ام خورد و عفونت کرده بود تازه چند روز پیش متوجه شدم .مگین باید جراحی کنم.نگران نباش چیز مهمی نیست
 
بالا