سلام به همه دوستان
اول یه گله:بعضی از دوستان خیلی کم لطفی میکنن نسبت به تاپیک ها و فقط میان میبینن و ...
بهتره اگه نظری هم دارین بدین هرچند اشتباه باشه.
دوست خوبم در مورد كم لطفي هر چه بگيم كم گفتيم .. منتها من اگر در اين تالار فعاليت ميكنم شايد قبلا اگر هدفم بالا بردن اطلاعات دوستام بود از اين پس اول براي خودم اين كار رو ميكنم دوم براي اون تعداد كم از دوستان عزيز ( 1 تا 2 نفر ) كه هميشه با تشكر خودشون آدم رو براي ادامه راه دلگرم ميكنن ... در مورد عكسات هم بايد بگم كه حتي با ديدنش هم سرم گيج ميرهاين عكسا متعلق به كدوم شهره ؟
در مورد تصوير اول چرا نصف ديوار با سيمان سفيد سيمان كاري شده و نصف ديوار با سيمان سياه ؟؟؟ لابد فكر ميكردن اينطوري قشنگتره !!! البته بزرگترين نكته اين عكس اينه كه به جاي داربست بندي و قرار دادن تخته بنايي روي داربست از طناب استفاده شده كه كاري بسيار خطرناكه ... در تصوير معلوم نيست اين طناب ها از بالا توسط شخص يا وسيله اي بالا يا پايين ميره ... كسي كه براي ساختمون سازيش تا اين حد در هزينه ها صرفه جويي ميكنه معلوم نيست چه كثافت كاري در مرحله اجراي اسكلت داشته ...
در مورد تصوير 2 هم يك انتهاي پله به پشت بام راه داره ظاهرا و سر ديگر هم به هواي آزاد
اگر عكس رو از نزديك خودت هم ديدي توضيح بده اول در مورد جنس اين پله و دوم درباره چگونگي درگيري پله با ديوار ... ظاهرا به نوعي اين پله نقش پله فرار رو داره ولي چرا در نيمه راه قطع شده و ديگه ادامه پيدا نكرده ؟ البته اگه ميخواست ادامه بده ديگه ديواري نبود كه بخواد پله برگشت رو باهاش درگير كنه ... پله فرار فلزي و در بيرون سازه اجرا ميشه .. البته من پله فرار هم ديدم و اجرا كردم كه در داخل سازه اجرا شده و دقيقا بصورت پله معمولي بوده ...
ضمنا اين پله كمه كم ميبايست داراي يك حفاظ در سمت آزاد خود مي بود ... بدون اين حفاظ بهتره اسم اين پله رو بزاريم پله مرگ تاپله فرار ...
ممنون مهندس که نظر دادی و حضور داری تو تالار عمران با اینکه تخصصت چیز دیگس،دوستان هم رشته ای باید ببینن و ...عرض به خدمتون در مورد کم لطفی که باید خدمتون عرض کنم من به نوبه خودم که اخیرا خیلی بر خلاف میل باطنیم کم تو تایپیک ها شرکت میکنم چون برای هر ارسال قرار بشه اخطار بگیریم پس همون شرکت نکنیم بهتره و در مورد سازه ها از این شق القمر ها زیاده یه نمونه اش یه پل آقای شهردار بنا کرد من بعدا عکس همه اینها رو میزارم با هزینه ای بالغ بر 5 میلیارد و حتی کشته هم داد و حالا بعد از 4 سال به این نتسجه رسیدن که باید پل رو جمع کنن از اون ور هم 2 تا پل رو گذر مشابه این در حال ساخته که با اینکه همه مخالف ساختنش ولی داره ساخته میشه اینام احتمالا به سرنوشت پل رو گذر قبلی دچار میشه متاسفانه کسانی دارن مدیریت شهری ما رو اداره میکنن که اول انجام میدن بعد در مورد درستی یا نادرستی قضیه فکر میکنن از این موارد زیاده
خوشحال میشم عکسها رو بزاری.......در اطراف محل زندگي ما يك سازه بتني احداث شده كه در ضلع بيروني سازه ستونها وضعيت بسيار عجيبي دارن .. ستون از ابتدا صاف اجرا شده ولي به تدريج با بالارفتن طبقات ستون حول خودش پيچيده .. حالا عكساش رو به زودي ميزارم .. بهتره به جاي كلمه شاهكار از اين پس بگيم : كثافت كاريهاي مهندسي ..
سلام به همه دوستان اول یه گله:بعضی از دوستان خیلی کم لطفی میکنن نسبت به تاپیک ها و فقط میان میبینن و ... بهتره اگه نظری هم دارین بدین هرچند اشتباه باشه. دوتا شاهکار مهندسی:![]()
![]()
با سلام بجه ها تقريبا همه نظرات درسته هم از بابت راه بله وهم از بابت دو تكه بودن اجراي سيمان و بودر سنك
اما يه نكته جالب كه اينجا به نطر مي رسه همون مثل قديمي كه ميكه ادب از كه اموختي از بي ادبان
يه نكته جالب كه ميشه روش كار كرد بحث مهار تخته كار از بالاست كه ارزش يه مقدار فكر كردن رو داره
حالا مثلا به ذهن من ميرسه اينه كه مي تونيم با با 5 عدد سيم بوكسل قوي و يه سري قرقره جرثقيلي
با در نظر كرفتن 4 عدد جلو بر و مهار به سبك جرثقيل وه ايجاى يك رديف 50 سانتي اؤ قوطي يا تخته و مهار اونها
يه همجين كاري رو انجام بىهيم شايد در ظاهر يه مقدار از لحاظ اجرايي و ايمني نا ممكن فرض بشه ولي اكر بيشتر فكر كنيم
مطمينن شدني البته همين مسايله كه ما بايد روي اونها زوم كنيم و ابتكارا ت جديىي رو بناكنيم تا فرق بين يه مهنىس با يه ادم غير فني مشخص بشه ىوستان لطفا يه مقدار اول فكر كنيى بعى نظرتون بدين
سلام
در مورد عکس اول به نظرم اسمشو بذاریم حماقتآخیلی خطر ناکه این کارشون
حالا بحث دو مدل پلاستر بماند....
در مورد عکس دوم فکر میکنم این ایستگاه آخر پله یه جایی واسه یه تانک یا یه تاسیساتی چیزی باشه
چون هم آبچکون داره هم ناودون از زیرش اومده
منظورم اینه که یه فکری روش کردن احتمالا که اینارو براش گذاشتن
شاید جای یه مخزنی چیزی که از پشت بام بیان سراغش
که البته بحث حفاظش اصلا رعایت نشده
سلامبا سلام بجه ها تقريبا همه نظرات درسته هم از بابت راه بله وهم از بابت دو تكه بودن اجراي سيمان و بودر سنك
اما يه نكته جالب كه اينجا به نطر مي رسه همون مثل قديمي كه ميكه ادب از كه اموختي از بي ادبان
يه نكته جالب كه ميشه روش كار كرد بحث مهار تخته كار از بالاست كه ارزش يه مقدار فكر كردن رو داره
حالا مثلا به ذهن من ميرسه اينه كه مي تونيم با با 5 عدد سيم بوكسل قوي و يه سري قرقره جرثقيلي
با در نظر كرفتن 4 عدد جلو بر و مهار به سبك جرثقيل وه ايجاى يك رديف 50 سانتي اؤ قوطي يا تخته و مهار اونها
يه همجين كاري رو انجام بىهيم شايد در ظاهر يه مقدار از لحاظ اجرايي و ايمني نا ممكن فرض بشه ولي اكر بيشتر فكر كنيم
مطمينن شدني البته همين مسايله كه ما بايد روي اونها زوم كنيم و ابتكارا ت جديىي رو بناكنيم تا فرق بين يه مهنىس با يه ادم غير فني مشخص بشه ىوستان لطفا يه مقدار اول فكر كنيى بعى نظرتون بدين
سلام به همه دوستان
اول یه گله:بعضی از دوستان خیلی کم لطفی میکنن نسبت به تاپیک ها و فقط میان میبینن و ...
بهتره اگه نظری هم دارین بدین هرچند اشتباه باشه.
دوتا شاهکار مهندسی:
![]()
![]()
Thread starter | عنوان | تالار | پاسخ ها | تاریخ |
---|---|---|---|---|
م | نظر سنجی اجرایی در خصوص اتصال ستونهای پیش ساخته | فیلم ها و عکس های عمرانی | 0 | |
![]() |
نظرت چیه مهندس | فیلم ها و عکس های عمرانی | 43 |