آنقدر تنهایم که صدای پای آشنا و غریبه به یک اندازه خوشحالم می کند
سلام به همگیسلااااااام
خوبین آقا بهنام؟
خوبین آقا حسین؟
سلااااااام
خوبین آقا بهنام؟
خوبین آقا حسین؟
هرگاه صدای جدیدی سلام می کند تپش قلب می گیرم! من دیگر کشش خدا حافظی ندارم مرا ببخش که جواب سلامت را نمی دهم!!..سلام حسین جان
چطوری؟
سلااااااام
خوبین آقا بهنام؟
خوبین آقا حسین؟
سلام مرسی خیلی ممنون شما لطف دارین
ای وای خاک عالم شما کجا قایم شده بودی ندیدمتون؟سلام مرسی خیلی ممنون شما لطف دارین
عاشق شدی آقا حسین؟هرگاه صدای جدیدی سلام می کند تپش قلب می گیرم! من دیگر کشش خدا حافظی ندارم مرا ببخش که جواب سلامت را نمی دهم!!..
عاشششششششششششششششششششق شدددددددم
ای وای خاک عالم شما کجا قایم شده بودی ندیدمتون؟
سلام![]()
عاشق شدی آقا حسین؟[/QUOTEنه بابا الکی گفتم بخندین
آره آرهعاشق شدی آقا حسین؟[/QUOTEنه بابا الکی گفتم بخندین
عاشق شدی
میدونم
بچه ها حسین عاشق شده![]()
خیلی باحاله![]()
سلام اقا بهنام گل...ممنون بد نیستم
شما خوبی؟
توی مرخصی هستی؟
نه بابا ابرو ریزی نکنآره آره
عاشق شدی
میدونم
بچه ها حسین عاشق شده![]()
کجا میرین سرکار؟نه اتفا قا فردا صبح زود باید برم سرکار.میگم رشته بیو تکنولوزی چطور گرایشی است؟
کجا میرین سرکار؟
آره آره
عاشق شدی
میدونم
بچه ها حسین عاشق شده![]()
میگم چیکارش داری بچه رو.خب عاشق شده دیگه
ولم کن این بچه ها بود میگفتن حسین عاشق شده حتی شرط بندی هم کردن سرم میخواستم دلشون رو خوش کنم. جدی من یکی رو میشناسم مال همینجاست خلاصه دیگه ....نمیتونم بگممگه عاشقی ابرو ریزیه؟![]()
افرین من هم رشتم گازه : فراوری وانتقال گازشرکت گاز
خب منم فقط اعلام کردم..خوشحال شدم خب...نزنین خب...میگم چیکارش داری بچه رو.خب عاشق شده دیگه
والا من آخرش نفهمیدم.....ولم کن این بچه ها بود میگفتن حسین عاشق شده حتی شرت بندی هم کردن سرم میخواستم دلشون رو خوش کنم. جدی من یکی رو میشناسم مال همینجاست خلاصه دیگه ....نمیتونم بگم
| Thread starter | عنوان | تالار | پاسخ ها | تاریخ |
|---|---|---|---|---|
|
|
فهرست طرح های توجیهی و مطالعات امکان سنجی موجود در باشگاه مهندسان ایران | مهندسی شیمی | 7 | |
|
|
تکمیل ویکی باشگاه مهندسان ایران | مهندسی شیمی | مهندسی شیمی | 1 |