آخه هر وقت میومدم اینجا
جز سلام و احوال پر30 کسی تحویلم نمیگرفت![]()
محاله اینجا کسی رو تحویل نگیریم. حتی اگه کسی امروزم اومده باشه همه بچه های اینجا اینقد گل و خوب هستن که احساس غربت نمی کنه شما که جای خود داری
خودت افتخار نمی دی بیای اینجا از اون نظرات زیبات ما رو هم بهره مند کنی

