ببخشیدبابا به این شب چه حوصله ای داری افتادی دنبال یه موجود بیچاره

ببخشید
الان که فکرشو میکنم گریم میگیره![]()
چشمحالا نیازی به گریه نیست .قول بده که تکرار نشه
چشم
ولی الان داره پروانهه تلافی میکنه.کمککککککککک
![]()
ای دادبیداد .گفتم اذیتشون نکن .پس واجب شد بیام کمکتون
وای مرسیییییی راضی به زحمت نیستم
منو ببین![]()
نه
خواستم حوصلش سر نره
نمیدونمفکر کنم حامد ترجیح داده سکوت کنه
انگار خبری ازش نیست
اگه میخوای بری برو به پشت سر نگاه نکن
حتی اگه صدات زدم دیگه تو اعتنا نکن
به فکر قلب من نباش که بشکنه یا نشکنه
هر جای دنیا که باشی دلم به یادت میزنه
دیدن خوشبتی تو برای من همین بسه
مهر تو به دلم نشست این واسه من مقدسه
ستاره ی دنباله دار فقط مال تو قصه هاست
حقیقتو بخوام بگم جدایی سهم آدماست
میخوام یه پرسه بزنم تو لحظه های قبلیمون
وقت هایی که دلم میخواست بهت بگم با من بمون
اینارو گفتم بدونی عشق من عادت نبوده
دوست داشتن چشمای تو فقط تو خلوت نبوده
میخوام بگم اشک چشام فانوس راه تو بشه
این دلم که قابلی نداشت اونم فدای تو بشه
نهمیگم عاشق شدی!!!!!!!!!!اخه شعر هات مستقیما عشق رو نشونه گرفته
فکر کنم حامد ترجیح داده سکوت کنه
انگار خبری ازش نیست
خوب بودراستی امروز تالار رو چطور دیدی؟

خوب بود
بحث درس و کار و یه کم هم شلوغ بازی بود
حالا شما اسمتون رو نگفتین![]()
استفاده میکنیم از محضر شما
اااااا بهنام شما بودی؟ای بابا مگه دیشب بهتون نگفتم .من بهنام هستم .شما راستی م.شیمی هستید وکجا خوندید؟
اااااا بهنام شما بودی؟ببخشید.همه رو قاطی کردم.
بله.دانشگاه اراک.شما چی؟
| Thread starter | عنوان | تالار | پاسخ ها | تاریخ |
|---|---|---|---|---|
|
|
فهرست طرح های توجیهی و مطالعات امکان سنجی موجود در باشگاه مهندسان ایران | مهندسی شیمی | 7 | |
|
|
تکمیل ویکی باشگاه مهندسان ایران | مهندسی شیمی | مهندسی شیمی | 1 |