بازیهای آسیایی گوآنگجو چین

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
پایان کار کاروان ایران با دو نقره در رشته های همگانی

پایان کار کاروان ایران با دو نقره در رشته های همگانی

تیم هندبال کشورمون با شکست در برابر کره جنوبی مدالی خوشرنگتر از نقره نتونس به ارمغان بیاره البته بچه ها حقیقتا خوب بودن مخصوصا نیمه دوم که اگه حساب کنیم اونها نیمه دوم حتی کره رو بردند چون در نیمه اول با هفت امتیاز عقب بودن ولی در پایان با 4 امتیاز اختلاف بازی رو واگذار کردند .

تیم ملی هندبال ایران در دیدار فینال در نهایت با نتیجه ۳۲ بر ۲۸ مغلوب حریف خود شد و از کسب بیست و یکمین مدال طلای ایران بازماند و به نشان نقره بسنده کرد.

اما دومین نقره ما رو والیبالی گرفت که همه ازش انتظار طلا داشتن . نمیدونم چرا ولی بچه ها مثل گذشته بازی نکردن شاید دچار غرور شده بودند و........... .
به هر حال 3-1 به ژاپن باختیم تا بار دیگر مدال طلای بازیهای آسیایی در این رشته رو از دس بدیم .

موسوی: به خودمان باختیم نه ژاپن



محمد موسوی عراقی بازیکن تیم ملی والیبال کشورمان بعد از شکست مقابل ژاپن گفت:« بازی را خیلی بد شروع کردیم. انقدر بد بازی کردیم که برای خود ما هم عجیب بود.» موسو ی با بیان اینکه ما در طول این تورنمنت از ژاپن خیلی بهتر بودیم. انها دو باخت داشتند تا به فینال رسیدند اما ما بدون باخت به فینال رسیدیم و حالا ما با یک باخت دوم شده ایم و انها با دو شکست طلا گرفته اند. » این بازکن در ادامه گفت:« ما به خودمان باختیم نه به ژاپن. مطمئن بودیم که قهرمان می شویم البته همین مسئله در طول بازی استرس هم برایمان ایجاد کرد و فکر می کنم از همین موضوع لطمه خوردیم. سعی کردیم در طول بازی شرایط خوبی را از لحاظ فکری فراهم کنیم اما نشد. » موسوی با اشاره به بازی ژاپن هم گفت:« ژاپن اصلا قابل مقایسه با تیمی که رقابت ها را شروع کرد نبود و امروز بازی زیبایی به نمایش گذاشت.»
معدنی: بچه ها به طلا فکر کردند و باختند



حسین معدنی، سرمربی تیم ملی والیبال بعد از نتیجه‌ای که مقابل ژاپن به دست اورد، گفت:« اگر امروز به این تیم باختیم به این خاطر است که در طول مسابقه بچه ها به طلا فکر می کردند و تمرکزشان روی مسابقه نبود. این موضوع مهمترین علت باخت ما در بازی مقابل ژاپن است. ما می توانستیم این تیم را ببریم اما به اشتباه خودمان باختیم.» معدنی با اشاره به اینکه ایران این تیم ر ا قبلا شکست داده، گفت:« شکست ژاپن برای ما سخت نبود. ما می توانستیم در این بازی پیروز باشیم اما روزمان نبود. بازی را خیلی بد شروع کردیم. در طول گیم سوم سعی کردیم دوباره شرایط خوبی را بر تیم حاکم کنیم. موفق هم شدیم اما دوباره در گیم چهارم بچه ها همان بازی ضعیف خود را نشان دادند.» سرمربی تیم ملی والیبال در ادامه گفت:« ما بازی را به اشتباهات خودمان باختیم ضمن اینکه نباید از بازی خوب ژاپن هم غافل شویم. » معدنی درپاسخ به این سوال که آیا توقع قهرمانی تیم را تحت فشار روانی قرار داده بود؟ گفت:« توقعی که از تیم ما وجود داشت، منطقی بود. ما می توانستیم قهرمان شویم . البته حالا که این اتفاق نیفتاده باید از این بازی درس بگیریم تا دوباره در مسابقه های پیش رو چنین اشتباهی را مرتکب نشویم. » سرمربی تیم ملی درباره اینکه گفته می شود لیبروی ایران در این بازی ضعیف کار کرده، ادامه داد:« فراموش نکنیم که اگر امشب در فینال بازی کردیم به خاطر بازی خوب لیبروی ما در بازی مقابل چین بود. امشب هم این بازیکن بهتر از بقیه بود.»

منبع : سایت رسمی بازیها
 

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام خیلی بد شد که تیم والیبالمون با اون ترکیبه خوب که تا حالا هیچ بازی رو نباخته بود بازی فینال رو واگزار کرد ، آخه چرا؟؟؟؟:cry::cry::cry:
من اصلاً باورم نمیشد که والیبال طلا نگیره...:eek:
بهر حال مقام چهارمی آسیا رو به همه تبریک میگم:gol::gol::gol:
خب متاسفانه روز والیبال ایران نبود و خوبهای بازیهای قبل ایران چون زرینی ، محمد کاظم و عطار بدترین بازیشونو در فینال انجام دادند .
 

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
احسان قائم مقامی در آستانه مسابقه رده بندی تیم های ملی ایران و هند در رقابتهای شطرنج تیمی بازیهای آسیایی گوانگ ژو گفت: «بچه ها از روحیه بالایی برای شکست دادن این حریف و کسب مدال برنز بازیها برخوردار هستند.»
به گزارش خبرنگار اعزامی به بازیهای آسیایی ؛اولین استاد بزرگ شطرنج ایران با اشاره به شکست تیم کشورمان مقابل چین و عدم راهیابی به فینال افزود: «چین تیم قدرتمندی است و اینکه نتیجه مسابقه ما و آنها، تنها روی یک میز مشخص شد برای ما جای خوشحالی دارد. ما حتی می توانستیم در مسابقه امروز چین را شکست بدهیم اما به هرحال باید واقع بین بود. آنها تیم دوم جهان هستند و رنکینگ تک تک نفرانشان از رنکینگ جهانی ما بالاتر است.»
قائم مقامی در ادامه خاطر نشان کرد: «تیم شطرنج ایران، تیم هند را در دور گروهی با تساوی ۲-۲ متوقف کرد، اما فکر می‌کنم من و دیگر بچه‌های تیم برای مسابقه فردا از روحیه بالاتری نسبت هندی ها برخوردار هستند. هندی ها توقع نداشتند در مسابقه نیمه نهایی نتیجه را به فیلیپین واگذار کنند.»
منبع : سایت رسمی بازیها

امیدواریم آقا احسان و انشاالله این محقق میشه:smile:
اما خبر دیگه اینکه بانوان کبدی کار کشورمون تنها به خاطر یک امتیاز اختلاف در برابر قدرت جهان یعنی هند فینال رو از دس دادند و گردن آویز برنز رو بر گردن خواهند دید .
غیرت این بانوان عزیز ستودنیس و نشون دادن که ورزش بانوان ایران اگر بهش توجه بیشتری بشه بارها و بارها شگفتی ساز خواهد شد .
انشاالله
متاسفانه شطرنج بازان کشورمون از هند شکست خوردن جالبه بدونید که تنها ما نیم امتیاز اوردیم:mad: اونم به دلیل تساوی احسان قائم مقامی !
 

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
تثبیت رتبه چهارمی برای ایران

تثبیت رتبه چهارمی برای ایران

وعده ای که محقق شد/ ایران به مقام چهارم بازی های آسیایی رسید




در سیزدهمین روز از بازی‌ها با ۲۰ مدال طلا ۱۲ نقره و ۲۵ برنز بعد از چین، کره و ژاپن چهارم شد. با توجه به مسابقات رشته‌های که مانده است، جایگاهش تغییر نمی‌کند.
قزاقستان نزدیک‌ترین تیم به ایران بود که با ۱۷ مدال طلا، ۲۳ نقره و ۳۷ برنز در رده پنجم قرار گرفت. قزاقستان امیدوار بود که با مدال‌های ۴ در ۴۰۰ متر زنان طلا بگیرد و به رده چهارم جدول برود. اما آنها صاحب نقره شدند و ایران در رده چهارم ماند. این مقام در حالی برای کاروان ایران به دست امد که دقایقی پیش قزاق ها از رسیدن به طلای ۴ در ۴۰۰ متر زنان در دوومیدانی بازماندند و با این نتیجه چهارمی کاروان ایران قطعی شد.
مقام‌های ایران در بازی‌های آسیایی:
۱- ۱۹۵۱ دهلی نو، سوم با ۸ طلا، ۶ نقره و ۲ برنز
۲- ۱۹۵۴ مانیل، ایران حضور نداشت.
۳- ۱۹۵۸ توکیو، چهارم با ۷ طلا، ۱۴ نقره و ۱۱ برنز
۴- ۱۹۶۲ جاکارتا ایران حضور نداشت.
۵- ۱۹۶۶ بانکوک، ششم با ۶ طلا، ۸ نقره و ۱۶ برنز
۶- ۱۹۷۰ بانکوک، چهارم، با ۹ طلا، ۷ نقره و ۷ برنز
۷- ۱۹۷۴ تهران، دوم با ۳۶ طلا، ۲۸ نقره و ۱۷ برنز
۸- ۱۹۷۸ بانکوک ایران حضور نداشت.
۹- ۱۹۸۲ دهلی‌نو، هفتم با ۴ طلا، ۴ نقره و ۴ برنز
۱۰- ۱۹۸۶ سئول، چهارم با ۶ طلا، ۶ نقره و ۱۰ برنز
۱۱- ۱۹۹۰ پکن، پنجم با ۴ طلا، ۶ نقره و ۸ برنز
۱۲- ۱۹۹۴ هیروشیما، هفتم با ۹ طلا، ۹ نقره و ۸ برنز
۱۳- ۱۹۹۸ بانکوک، هفتم با ۱۰ طلا، ۱۱ نقره و ۱۳ برنز
۱۴- ۲۰۰۲ بوسان، دهم با ۸ طلا، ۱۴ نقره و ۱۴ برنز
۱۵- ۲۰۰۶ دوحه، ششم با ۱۱ طلا، ۱۵ نقره و ۲۲ برنز

منبع : سایت بازیهای گوآنگژو
و بزارید من 16 رو خودم اضافه کنم
16 - 2010 گوآنگ جو 20 طلا ، 14 نقره و 25 برنز

یک رکورد بی نظیر بعد از انقلاب که حاصل زحمات ورزشکاران ، فدراسیونها و البته توجه قابل تقدیر دکتر سعیدلو و سایرین بود .

اما جدول رده بندی کل تا این لحظه به شکل زیر است البته اینکه میگم تا این لحظه چون فردا نیز فینال چند رشته دیگر برگزار میشود که البته به جایگاه چهارم ما لطمه وارد نمیکند .
1) چین با 197 طلا ، 117 نقره و 98 برنز
2) کره جنوبی
3) ژاپن با 48 طلا ، 73 نقره و 94 برنز . جالبه که بدونید مردان ژاپن تنها موفق به کسب 25 مدال طلا شدند ! و بقیه رو ........... .
4) جمهوری اسلامی ایران
5) قزاقستان با 18 طلا و ........
6) هند
7) چین تایپه 8) ازبکستان 9) تایلند 10) مالزی

در پایام لازم میدونم از همکاری دوستان به خصوص آقا مجید عزیز در به سرانجام رسوندن این تایپیک تشکر کنم:smile::gol::gol::gol:

در ضمن من به یکی دوستان قول دادم مبنی به جواب دادن به سوالشون که انشالله فردا پاسخ خواهم داد .
 

majid_mz

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام .. بالاخره بازیهای آسیایی هم تموم شد و ایران به لطف درخشش رشته هایی مثل کشتی آزاد و فرنگی , تکواندو و ووشو و همینطور درخشش ستاره های رشته های دو و میدانی , کاراته , قایقرانی و وزنه برداری تونست تو رتبه چهارم قرار بگیره ... حالا فکر کنم علاوه بر تقویت این رشته ها باید به فکر رشته هایی باشیم که نتایج ضعیفی گرفتن تا چهار سال دیگه از تعداد زیاد مدالهای تقسیم شده تو اون رشته ها ما هم عایدی داشته باشیم ...
زور هندبال ما به کره جنوبی نرسید و نتیجه هندبال راضی کننده بود اما در مورد والیبال ... یه مشکلی تو این تیم خوب وجود داره که حتی در بازیهای قهرمانی آسیا تو ارومیه و قرمانی جهان در ایتالیا شاهدش بودیم و دیروز دقیقا به همین دلیل به ژاپن باختیم ... اینکه تیم ایران اگه تو یه گیم 4-5 امتیاز عقب بمونه دیگه نمیتونه این رو جبران کنه و به لحاظ روحی بهم میریزن .. اگه خاطرتون باشه سر همین جریان تو ارومیه نزدیک بود به هند ببازیم .. یا تو ایتالیا یه گیم رو 25-11 به ایتالیا باختیم و دیروز گیم دوم رو 25-13 ... شاید اگه فکری به حال این مشکل میشد ما الان جای ژاپن قهرمان میشدیم ...
در مورد فوتبال هم که چیزی نصیبمون نشد .. حالا بهتره پاسخگو باشن .. نه اینکه مدام بگن بدشانسی بود و این حرفا .. تو همین بازیها میشد به یه دروازه بان جوان میدان داد تا به آمادگی برسه و تجربه لازم برای بازیهای مقدماتی المپیک رو بدست بیاره اما بی دلیل چند بازیکن بزرگسال اعزام شدن تا تیم چهارم بشه و واقعا چیزی به داشته های فوتبال اضافه نشد ...
امیدوارم مسئولین کشور هم این پیروزی ها رو سیاسی نکنن و بنام خودشون ننویسن و بیشتر تلاش کنن تا تو المپیک لندن نتایج خوبی بگیریم و شکست در المپیک پکن رو فراموش کنیم ...
موفق و سر بلند باشید ....
 

majid_mz

عضو جدید
کاربر ممتاز
فهرست تمام مدال‌آوران ايران در بازي‌هاي آسيايي 2010 گوانگجو به شرح زير است:

روز اول:
تيم ملي تيراندازي زنان در رشته تفنگ بادي 10 متر مدال نقره
احسان پيغمبري در ووشو رشته تالو مدال برنز
محمدرضا رودكي در جودو مدال برنز

روز دوم:
تيم ملي اسپرينت دوچرخه سواري مدال برنز

روز سوم:
مرتضي رضاييان در دسته 69 كيلوگرم وزنه برداري مدال نقره

روز چهارم:
محمدرضا رودكي در جودو مدال نقره

روز پنجم:
حميدرضا قلي‌‌پور در ووشو رشته ساندا مدال طلا
خديجه آزادپور در ووشو رشته ساندا مدال طلا
محسن محمد سيفي در ووشو رشته ساندا مدال طلا
عليرضا نصرآزاداني در تكواندو مدال طلا
يوسف كرمي در تكواندو مدال طلا
الهه احمدي در تيراندازي زنان در رشته تفنگ 3 وضعيت 50 متر مدال نقره
تيم ملي تيراندازي زنان در رشته تفنگ 3 وضعيت 50 متر مدال برنز
سجاد عباسي در ووشو رشته ساندا مدال برنز
الهه منصوريان در ووشو رشته ساندا مدال برنز
سارا خوش‌جمال فكري در تكواندو مدال برنز
مهدي سهرابي در دوچرخه سواري مدال برنز

روز ششم:
اصغر ابراهيمي در دسته 94 كيلوگرم وزنه برداري مدال نقره
سوسن حاجي‌پور در تكواندو مدال برنز
سمانه شش‌پري در تكواندو مدال برنز
فرزاد عبداللهي در تكواندو مدال برنز

روز هفتم:
محسن شادي در قايقراني در رشته روئينگ مدال طلا
محمد باقري معتمد در تكواندو مدال طلا
بهداد سليمي در دسته +105 كيلوگرم وزنه‌برداري مدال طلا
راحله آسماني در تكواندو مدال نقره
پريسا فرشيدي در تكواندو مدال نقره
تيم روئينگ زنان مدال برنز
سجاد انوشيرواني در دسته +105 كيلوگرم وزنه‌برداري مدال برنز

روز هشتم:
حسين عسكري در دوچرخه سواري جاده مدال برنز

روز نهم:
سعيد عبدولي در كشتي فرنگي مدال طلا
اميد نوروزي در كشتي فرنگي مدال طلا
كاوه موسوي در پرتاب چكش مدال نقره

روز دهم:
بابك قرباني در كشتي فرنگي مدال طلا
طالب‌ نعمت‌پور در كشتي فرنگي مدال طلا
فرشاد عليزاده در كشتي فرنگي مدال برنز

روز يازدهم:
سجاد مرادي در دووميداني ماده 1500 متر مدال نقره

روز دوازدهم:
ذبيح‌الله پورشيب در كاراته مدال طلا
جمال ميرزايي در كشتي آزاد مدال طلا
صادق گودرزي در كشتي آزاد مدال طلا
احسان حداد در پرتاب ديسك مدال طلا
مهدي تقوي در كشتي ازاد مدال نقره
علي مظاهري در بوكس مدال برنز
محمد ستارپور در بوكس مدال برنز
روح‌الله حسيني در بوكس مدال برنز
محمد صميمي در پرتاب ديسك مدال برنز

روز سيزدهم:
احمدرضا طالبيان در قايقراني مدال طلا
سجاد مرادي در دوي 800 متر مدال طلا
رضا يزداني در كشتي آزاد مدال‌ طلا
شاهو ناصري در قايقراني مدال نقره
كاياك 4 نفره مردان مدال برنز
تيم ملي كبدي بانوان مدال برنز
فاطمه چالاكي در كاراته مدال برنز
فردين معصومي در كشتي مدال برنز

روز چهاردهم:
جاسم ويشگاهي در كاراته مدال طلا
تيم ملي كبدي مردان مدال نقره
تيم ملي هندبال مدال نقره
تيم ملي واليبال مدال نقره
تيم ملي بسكتبال مدال برنز
سميرا ملكي‌پور در كاراته مدال برنز
 

majid_mz

عضو جدید
کاربر ممتاز
رده بندي نهايي مدال‌هاي بازي‌هاي آسيايي 2010 گوانگجو به شرح زير است:
1- چين؛ 199 طلا، 119 نقره و 98 برنز

2- كره‌جنوبي؛ 76 طلا، 65 نقره و 91 برنز

3- ژاپن؛ 48 طلا، 74 نقره و 94 برنز

4-ايران؛ 20 طلا، 14 نقره و 25 برنز

5-قزاقستان؛ 18 طلا، 23 نقره و 38 برنز

6-هند؛ 14 طلا، 17 نقره و 33 برنز

7-تايوان؛ 13طلا، 16 نقره و 38 برنز

8-ازبكستان؛ 11 طلا، 22 نقره و 23 برنز

9-تايلند؛ 11 طلا، 9 نقره و 32 برنز

10-مالزي؛ 9 طلا، 18 نقره و 14 برنز

كشورهاي هنگ‌كنگ، كره شمالي، عربستانب، بحرين، اندونزي، سنگاپور، كويت، قطر، فيليپين، پاكستان، مغولستان، ميانمار، اردن، ويتنام، قرقيزستان، ماكائو، بنگلادش، تاجيكستان و سوريه كشورهايي بودند كه توانستند با كسب مدال‌هاي طلا به ترتيب در رده‌هاي يازدهم تا بيست و نهم بايستند.

امارات، افغانستان، عراق، لبنان، لائوس، نپال و عمان نيز با كسب مدال‌هاي نقره و برنز تا رده سي و ششم را به خود اختصاص دادند و بوتان، برونئي، كامبوج، مالديو، فلسطين، سريلانكا، تيمورشرقي، تركمنستان و يمن نيز از رسيدن به مدال‌ بازماند.
 

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
الوعده وفا

الوعده وفا

متاسفانه قبول کنید که نباید سیاست رو قاطی ورزش کرد.
متاسفانه شما از جناح مورد نظرتون حمایت میکنید حالا هر نتیجه ای که گرفته باشه!!
اولا اینو بگم که کمتر از 1 سال هستش که سعید لو تو ورزش اومده واینو خوب میدونید که کمترین پروسه برای نتیجه گیری یه رشته حداقل 4 ساله.در حالی که ایشون کمتر از 1 ساله اومده!!!
در مورد غلام پیروانی من نظری ندادم که شما بهش پرداختید .بحث من بحث فدراسیون بوده!!!
در مورد علی دایی هم بگم که همه میدونن انتخابش برای مریگری تیم ملی زود بود که این از ضعفای فدراسیون بود
در مورد بانکوکم بگم که تیم ایران تیم کاملشو اورده بود و در ضمن عمان بحرین تیمی نبودند که در موردش نظر بدید!!
در مورد آقای علی آبادی بگم که ایشون افتخار خاصی تو ورزش کسب نکردند .و فقط افتخاراتشون احداث سالن های غیر استاندارد بوده!!!
در ثانی بازم میگم که این آقا میتونه مدیری توانا باشه در زمینه عمران و شهر سازی نه ورزش و شیلات.!!!
در آخرم بگم که من نامید نیستم .اگه کسیم تو این مملگت امید داشته باشه منم .ولی در کل قبول باید کرد که امکانات خیلی کمه و افراد غیر تخصصی روی کار هستند.!!
در آخرم بگم که جوابتون خیلی خلاصه بود و از خیلی از مطالب فاکتور گرفتید!!!

انشاالله در آینده به شما جواب خواهم داد بعد از بازیها
به نام خدا

خوشبختانه بازیهای آسیایی گوآنگجو برای ما خوش یمن بود و شاهد اتفاقات بسیار خوبی بودیم هر چند که تلخیهای بزرگی چون محقق نشدن وعده ها در مورد بعضی ورزشها خصوصا فوتبال داشت که حقیقتا چه تلخیها و چه خوشیها بایستی آنالیز بشه میگیم آنالیز نه حذف کردن کسی . یادم اومد به المپیک مربیهای کشتی چه شد که بعد ازموفقیت در بازیهای آسیایی وتنها ناکامی در مسابقات جام آسیا همگی تعویض شدن یکی از اونها همین مربی غیور کشتی فرنگی کشورمون بود . از المپیک عبرت بگیرید . از این بازیها هم خیلی میشد عبرت گرفت
اینکه فلان تیمی فلان کشوری رو حتی تو بازیهای جهانی برده دلیل نمیشه که خودشو از پیش برنده تصور کنه و به فکر مدال طلای خیالیش باشه نه بازی . و خیلی چیزهای دیگه که امیدواریم آنالیز و بررسی بشه .
اما در جواب شما دوست عزیز :
چرا متاسفانه ؟! قطعا سیاست از ورزش جداست حتی سازمانهای ورزشی مثل فیفا و فیلا در این زمینه خیلی کار انجام دادن که فیلا قطعا بیشتر موفق بود چون حرف و عملش مثل اون یکی در قبال بعضی کشورها در تناقض نبود .
در کشور ما متاسفانه فوتبال مدتیس که این چنین شده از صحبتهای رییس فدراسیون چه حاضر و چه سابق که اومدن تو برنامه نود و علنا حمایت سیاسی کردن معلومه . اصلا از اینها بگذریم به چه دلیل اون شخص دس رد بر سینه دکتر سعید لو گذاشت . خودشون فرمودن چون فوتبال ناپاکه و مواردی از اقدامات آقای علی آبادی رو با توهین کردن واضح به ایشون در برنامه نود بیان کردن . آقا ما میگیم قبول فوتبال ناپاکه شما مگه اینو نمیگی خیرخواهشم مگه نیستی بسم الله این گوی و میدان دوباره وارد ورزش شو و مثل اون سالهایی که رییس فدراسیون بودی ورزش رو پاک سازی کن . قطعا اینکه شما پیشنهاد دکتر سعید لو و حتی دکتر احمدی نژاد رو رد کردید دو علت میتونه داشته باشه 1) دوست ندارید جامعه اصولگرا موفق باشن و براتون مهم نیس که مردم چی میخوان 2) از حرف هم حزبیهاتون میترسید اه فلانی خیانت کرد نیگاه کن تو رو خدا بهشون کمک کرد و این دومی به نظر من درستتره چون تو همون برنامه نود حرفهایی رو زدین که نشان داد چقدر سیاسی هستین .
من خودم به شخصه رییس فعلی فدراسیون رو قبول ندارم چون کاملا معلومه که چه بلایی سر فوتبالمون اومده
البته یکی از عاملهای مقصر رو شما میدونم چون خیلیها حتی بعضیها که خودشون در کمال ناباوری عضو شدن از شما هم خواستن که کاندید شید . رفتار قهرآمیز شما اصلا قابل توجیه نبود و نیست حتی بعدش مدیر عاملی پرسپولیس رو رد کردید . اینا همش نشون میده که متاسفانه برای شما منافع سیاسی مهمتر از ملیس .
زمانیکه همه دکتر دادکان رو مقصر میدونستن من ازشون حمایت میکردم چون به نظرم فدراسیون فوتبال توسط یک فرد فوتبالی بایستی اداره بشه .
انشاالله در آینده همونطورکه حسین رضازاده قهرمان وزنه برداری جهان رییس فدراسیون این رشته شد یک فوتبالی و چه بهتر از بهترین نسل فوتبال کشورمون که متاسفانه یکیشونو به دلیل انتقاد و زدن حرف درست ممنوع المصاحبه کردن رییس فدراسیون فوتبال کشورمون بشه تا فوتبال ما از این آلودگیها بیرون بیاد .
اصلا همچین چیزی نیست فوتبال زمان آقای دادکان کجا الآن کجا قابل مقایسه نیس . دولت اصلاحات به هر ورزشی نرسید در زمینه فوتبال خوب بود البته زیر ساختها اکثرا در حد کلنگ زدن باقی مونده بود .
در مورد دکتر سعیدلو ایشون مدت مدیدی در عرصه ورزشند و معاون رییس تربیت بدنی سابقم بودن .
من اصلا این حرف رو قبول ندارم به دودلیل تیم ایران با برانکو رفت جام جهانی بسیار ضعیف بازی کردن کی چوبشو خورد دولت فعلی و دست اندرکاران حاضر . تیم هندبال ، بسکتبال و والیبال آیا در زمان ریاست فدراسیونهای قبلی پیشرفت شگرف کردن یا زمان مشحون ، داورزنی و..... .
در المپیک نتایج بد بود کی مورد هجوم قرار گرفت مسئولین اون موقع حتی اونا هم مثل شما بعضیاشون توجیه کردن اینا کار دولت قبلی بوده و ........... . همین هندبال بعد از جام جهانی که ضعیف بودیم مربی و رییس فدراسیونش عوض شد ولی خب اشخاصی اومدن که کمتر از 3 ماه تیم رو جم کردن .
بحث زیر ساخت بله قبول اکثرا هموناییس که در دولتهای قبل انجام نشده ولی اینکه انجام بشه قطعا یه محرکی حالا هس که انجام شده . همین ورزشگاه نقش جهان اصفهان 36 ساله که دارن یه پروژه نیمه تمام رو درست میکنن حتی هنوزم تموم منشده ولی مقدار پیشرفت در هر زمان مهمه . در این بین بعضی سالنها مثلا مثل ساخت زمین فوتسال و ...... پروژه خیلی طولانی نیست . دلیل میخواین آفریقا میزبان جام جهانی شد چنتا ورزشگاه داشت ورزشگاهاش یه سال مونده به بازیها چطور بود بعد چی شد . البته متاسفانه گاهی اوقات تسریع بیش از حد سبب نادیده گرفتن استانداردهای جهانی میشه که میبینید کم نداریم از این جور چیزا .

انتخاب علی دایی بله زود بود ولی گاهی اوقات ریسک میتونه نتیجه بده نمونش آلمان یو آخین لو اصلا میشناسیدش در چنتا تیم باشگاهی مربیگری کرد و کدوم تیم رو قهرمان کرد . حالا ریسک که کرده هیچ حمایتم نمیکرد مگر حمایت زبانی از طرفیم بنده خدا دایی به فکر جوونگرایی بود چون فرصت داشت که تیم بسازه ولی بقیه
هی بازیکن با تجربه بهش به زور تحمیل میکردن . اصولا تو اون موقع همه مربی شده بودن .:(
دوست عزیز بانکوک تایلند رو میگید که سرمربی ایران منصور پورحیدری بود . اونجا همه بازیکنان اصلی نبودن من جمله احمد رضا عابدزاده و مکیسا دروازه بان بود اگه یادمه دلیلش اینه که تو بازی با عمان استاد اسدی پاس داد به نادر محمد خانی او هم پاس داد به نکیسا که گل خوردیم !
خب من نظر خودمو میدم به مظر شما هم احترام میزارم نیگاه میکنم به اطرافم که روزگاری چنتا سالن ورزشی داشتیم حالا چنتا داریم و حالا چه استاندار چه غیر استاندارد حداقلش اینه که یه سالن الآن هم زمین فوتسال ، هم والیبال ، هم هندبال و هم بسکتبال نیست . البته زمینهای چمن مصنوعیم میبینم .
قطعا امکانات ما خیلی کمه ولی میشه با همین امکانات کم بهترین نتایج رو گرفت.
مثلا امکنات ما کجا کشورهای عربی کجا .
راستی اینم یادم رفت بگم نمیدونم چرا شما با کشورهای عربی تا این حد مشکل دارید ولی اینو قابل توجه شما میگم تو همین فوتبال عمان در رده نوجونان و جوانان از بهترین تیمهای آسیاست . تو این دوره فکر کنم تنها تیمی که با دروزاه بان ملیش اومد ایران بود و واقعا جای تاسف داره وقتی بفهمیم امارات با تیم یکدست امیدش اومد و به فینال راه یافت یا حتی ژاپن بعضیها گفتن تیم جوانانش بوده . البته کره نیز با دوتا از بازیکنای اصلیش اومده بود ولی
به دروازه بان تیم امیدشون بها داده بودن ولی واقعا ما چی . ای کاش حتی سه تا بازیکنم میوردیم ولی دروازه بان تیم امید رو میزاشتیم که یه تجربه بزرگ کسب کنه .:(
اصولا من اهل فاکتور گرفتن نیستم و سعی میکنم همه رو جواب بدم
با اینکه همه چی رو مطمئنم در این چند پستی که با شما مباحثه داشتم گفتم ولی خب اگه سوالی بازم براتون پیش اومده شمرده بگید و تک به تک تا همه هم ببینن که من جواب دادم در خدمتتونم :smile:
 

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام .. بالاخره بازیهای آسیایی هم تموم شد و ایران به لطف درخشش رشته هایی مثل کشتی آزاد و فرنگی , تکواندو و ووشو و همینطور درخشش ستاره های رشته های دو و میدانی , کاراته , قایقرانی و وزنه برداری تونست تو رتبه چهارم قرار بگیره ... حالا فکر کنم علاوه بر تقویت این رشته ها باید به فکر رشته هایی باشیم که نتایج ضعیفی گرفتن تا چهار سال دیگه از تعداد زیاد مدالهای تقسیم شده تو اون رشته ها ما هم عایدی داشته باشیم ...
زور هندبال ما به کره جنوبی نرسید و نتیجه هندبال راضی کننده بود اما در مورد والیبال ... یه مشکلی تو این تیم خوب وجود داره که حتی در بازیهای قهرمانی آسیا تو ارومیه و قرمانی جهان در ایتالیا شاهدش بودیم و دیروز دقیقا به همین دلیل به ژاپن باختیم ... اینکه تیم ایران اگه تو یه گیم 4-5 امتیاز عقب بمونه دیگه نمیتونه این رو جبران کنه و به لحاظ روحی بهم میریزن .. اگه خاطرتون باشه سر همین جریان تو ارومیه نزدیک بود به هند ببازیم .. یا تو ایتالیا یه گیم رو 25-11 به ایتالیا باختیم و دیروز گیم دوم رو 25-13 ... شاید اگه فکری به حال این مشکل میشد ما الان جای ژاپن قهرمان میشدیم ...
در مورد فوتبال هم که چیزی نصیبمون نشد .. حالا بهتره پاسخگو باشن .. نه اینکه مدام بگن بدشانسی بود و این حرفا .. تو همین بازیها میشد به یه دروازه بان جوان میدان داد تا به آمادگی برسه و تجربه لازم برای بازیهای مقدماتی المپیک رو بدست بیاره اما بی دلیل چند بازیکن بزرگسال اعزام شدن تا تیم چهارم بشه و واقعا چیزی به داشته های فوتبال اضافه نشد ...
امیدوارم مسئولین کشور هم این پیروزی ها رو سیاسی نکنن و بنام خودشون ننویسن و بیشتر تلاش کنن تا تو المپیک لندن نتایج خوبی بگیریم و شکست در المپیک پکن رو فراموش کنیم ...
موفق و سر بلند باشید ....
انشاالله که این چنین بشه دکتر سعیدلو هم دیشب در برنامه ورزش دو مطالبی رو مطرح کردن البته یه خرده سیاسی بود اما نه اینکه مثل بعضیعا اسم از گروه بیارن از حمایتهای رییس جمهور اسم اوردن به خصوص در ورزشهای همگانی که دروغم نیس همین همایش پیاده رویهای همگانی که اقدام قابل تقدیریه .
ایشونم هدف نهایی رو المپیک بیان کردن و گفتن اگه بدون تجزیه و تحلیل بخوایم از این بازیها بگذریم مشکلاتمون حل نمیشه .
قطعا بایستی کارگروهی تشکیل داد و ضعفها و قدرتهامون در این بازیها مورد بررسی و تحلیل قرار بگیره .
امیدواریم که فدراسیونها همکاری لازم رو در این زمینه با ما داشته باشن ..................
 

khooshe

مدیر بازنشسته
آقا مجید و آقا محممد،دستتون درد نکنه....واقعا دیگه ثانیه به ثانیه خبرارو می نوشتین...
خوده من وقت نمی کردم بازیا رو ببینم می اومدم باشگاه....
واقعا یه خسته نباشید زحمتااتونو جبران نمی کنه ولی خسته نباشید;)
 

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
:gol:
آقا مجید و آقا محممد،دستتون درد نکنه....واقعا دیگه ثانیه به ثانیه خبرارو می نوشتین...
خوده من وقت نمی کردم بازیا رو ببینم می اومدم باشگاه....
واقعا یه خسته نباشید زحمتااتونو جبران نمی کنه ولی خسته نباشید;)
خواهش میکنم وظیفه بود . تشکر:gol::gol::gol:

خب دوستان با پایان یافتن این بازیها دیگه بحث این تایپیکم به نظرم تموم شد . وقت لازمم دادیم که اگه کسی سوالی داشت و جوابی خواست بهش پاسخگو باشیم حالا یا من یا هر کدوم از دوستان

به هر حال بازم لازم میدونم در پایان تشکر خود رو ابتدا از مدیریت محترم باشگاه افسون خانم که در پرفروغ بودن این تایپیک هر نوع تعامل رو با بنده داشتن سپس دوست عزیزم آقا مجید که خداییش کم نذاشتنو در به روز رسانی این تایپیک قطعا از من هم فعال تر بودند و دوستان خوب دیگمون مثل(خوشه )khooshe، آقا مهدی ، ( دختر بارانی )rainy girl و ........... بیان و ابراز کنم .

امیدوارم دو سال دیگه موقع المپیک لندن نیز ، همچین تایپیکی رو داشته باشیم حالا چه من استارتر اون باشم یا هر کدوم از اعضای محترم باشگاه و انشاالله اونجا هم خبر های خوبی داشته باشیم:smile: ( یک دوم نه یک سومم نه فقط یه چهارم مدالهای اینجا رو اونجا بیارن قطعا موجبات خوشحالی ملت فراهم میشه البته مهمتر از همه چیز با غیرت بازی کردن و مغرور نبودن بچه هاست )
انشاالله
 

reynolds_nike

عضو جدید
کاربر ممتاز
به نام خدا

خوشبختانه بازیهای آسیایی گوآنگجو برای ما خوش یمن بود و شاهد اتفاقات بسیار خوبی بودیم هر چند که تلخیهای بزرگی چون محقق نشدن وعده ها در مورد بعضی ورزشها خصوصا فوتبال داشت که حقیقتا چه تلخیها و چه خوشیها بایستی آنالیز بشه میگیم آنالیز نه حذف کردن کسی . یادم اومد به المپیک مربیهای کشتی چه شد که بعد ازموفقیت در بازیهای آسیایی وتنها ناکامی در مسابقات جام آسیا همگی تعویض شدن یکی از اونها همین مربی غیور کشتی فرنگی کشورمون بود . از المپیک عبرت بگیرید . از این بازیها هم خیلی میشد عبرت گرفت
اینکه فلان تیمی فلان کشوری رو حتی تو بازیهای جهانی برده دلیل نمیشه که خودشو از پیش برنده تصور کنه و به فکر مدال طلای خیالیش باشه نه بازی . و خیلی چیزهای دیگه که امیدواریم آنالیز و بررسی بشه .
اما در جواب شما دوست عزیز :
چرا متاسفانه ؟! قطعا سیاست از ورزش جداست حتی سازمانهای ورزشی مثل فیفا و فیلا در این زمینه خیلی کار انجام دادن که فیلا قطعا بیشتر موفق بود چون حرف و عملش مثل اون یکی در قبال بعضی کشورها در تناقض نبود .
در کشور ما متاسفانه فوتبال مدتیس که این چنین شده از صحبتهای رییس فدراسیون چه حاضر و چه سابق که اومدن تو برنامه نود و علنا حمایت سیاسی کردن معلومه . اصلا از اینها بگذریم به چه دلیل اون شخص دس رد بر سینه دکتر سعید لو گذاشت . خودشون فرمودن چون فوتبال ناپاکه و مواردی از اقدامات آقای علی آبادی رو با توهین کردن واضح به ایشون در برنامه نود بیان کردن . آقا ما میگیم قبول فوتبال ناپاکه شما مگه اینو نمیگی خیرخواهشم مگه نیستی بسم الله این گوی و میدان دوباره وارد ورزش شو و مثل اون سالهایی که رییس فدراسیون بودی ورزش رو پاک سازی کن . قطعا اینکه شما پیشنهاد دکتر سعید لو و حتی دکتر احمدی نژاد رو رد کردید دو علت میتونه داشته باشه 1) دوست ندارید جامعه اصولگرا موفق باشن و براتون مهم نیس که مردم چی میخوان 2) از حرف هم حزبیهاتون میترسید اه فلانی خیانت کرد نیگاه کن تو رو خدا بهشون کمک کرد و این دومی به نظر من درستتره چون تو همون برنامه نود حرفهایی رو زدین که نشان داد چقدر سیاسی هستین .
من خودم به شخصه رییس فعلی فدراسیون رو قبول ندارم چون کاملا معلومه که چه بلایی سر فوتبالمون اومده
البته یکی از عاملهای مقصر رو شما میدونم چون خیلیها حتی بعضیها که خودشون در کمال ناباوری عضو شدن از شما هم خواستن که کاندید شید . رفتار قهرآمیز شما اصلا قابل توجیه نبود و نیست حتی بعدش مدیر عاملی پرسپولیس رو رد کردید . اینا همش نشون میده که متاسفانه برای شما منافع سیاسی مهمتر از ملیس .
زمانیکه همه دکتر دادکان رو مقصر میدونستن من ازشون حمایت میکردم چون به نظرم فدراسیون فوتبال توسط یک فرد فوتبالی بایستی اداره بشه .
انشاالله در آینده همونطورکه حسین رضازاده قهرمان وزنه برداری جهان رییس فدراسیون این رشته شد یک فوتبالی و چه بهتر از بهترین نسل فوتبال کشورمون که متاسفانه یکیشونو به دلیل انتقاد و زدن حرف درست ممنوع المصاحبه کردن رییس فدراسیون فوتبال کشورمون بشه تا فوتبال ما از این آلودگیها بیرون بیاد .
اصلا همچین چیزی نیست فوتبال زمان آقای دادکان کجا الآن کجا قابل مقایسه نیس . دولت اصلاحات به هر ورزشی نرسید در زمینه فوتبال خوب بود البته زیر ساختها اکثرا در حد کلنگ زدن باقی مونده بود .
در مورد دکتر سعیدلو ایشون مدت مدیدی در عرصه ورزشند و معاون رییس تربیت بدنی سابقم بودن .
من اصلا این حرف رو قبول ندارم به دودلیل تیم ایران با برانکو رفت جام جهانی بسیار ضعیف بازی کردن کی چوبشو خورد دولت فعلی و دست اندرکاران حاضر . تیم هندبال ، بسکتبال و والیبال آیا در زمان ریاست فدراسیونهای قبلی پیشرفت شگرف کردن یا زمان مشحون ، داورزنی و..... .
در المپیک نتایج بد بود کی مورد هجوم قرار گرفت مسئولین اون موقع حتی اونا هم مثل شما بعضیاشون توجیه کردن اینا کار دولت قبلی بوده و ........... . همین هندبال بعد از جام جهانی که ضعیف بودیم مربی و رییس فدراسیونش عوض شد ولی خب اشخاصی اومدن که کمتر از 3 ماه تیم رو جم کردن .
بحث زیر ساخت بله قبول اکثرا هموناییس که در دولتهای قبل انجام نشده ولی اینکه انجام بشه قطعا یه محرکی حالا هس که انجام شده . همین ورزشگاه نقش جهان اصفهان 36 ساله که دارن یه پروژه نیمه تمام رو درست میکنن حتی هنوزم تموم منشده ولی مقدار پیشرفت در هر زمان مهمه . در این بین بعضی سالنها مثلا مثل ساخت زمین فوتسال و ...... پروژه خیلی طولانی نیست . دلیل میخواین آفریقا میزبان جام جهانی شد چنتا ورزشگاه داشت ورزشگاهاش یه سال مونده به بازیها چطور بود بعد چی شد . البته متاسفانه گاهی اوقات تسریع بیش از حد سبب نادیده گرفتن استانداردهای جهانی میشه که میبینید کم نداریم از این جور چیزا .

انتخاب علی دایی بله زود بود ولی گاهی اوقات ریسک میتونه نتیجه بده نمونش آلمان یو آخین لو اصلا میشناسیدش در چنتا تیم باشگاهی مربیگری کرد و کدوم تیم رو قهرمان کرد . حالا ریسک که کرده هیچ حمایتم نمیکرد مگر حمایت زبانی از طرفیم بنده خدا دایی به فکر جوونگرایی بود چون فرصت داشت که تیم بسازه ولی بقیه
هی بازیکن با تجربه بهش به زور تحمیل میکردن . اصولا تو اون موقع همه مربی شده بودن .:(
دوست عزیز بانکوک تایلند رو میگید که سرمربی ایران منصور پورحیدری بود . اونجا همه بازیکنان اصلی نبودن من جمله احمد رضا عابدزاده و مکیسا دروازه بان بود اگه یادمه دلیلش اینه که تو بازی با عمان استاد اسدی پاس داد به نادر محمد خانی او هم پاس داد به نکیسا که گل خوردیم !
خب من نظر خودمو میدم به مظر شما هم احترام میزارم نیگاه میکنم به اطرافم که روزگاری چنتا سالن ورزشی داشتیم حالا چنتا داریم و حالا چه استاندار چه غیر استاندارد حداقلش اینه که یه سالن الآن هم زمین فوتسال ، هم والیبال ، هم هندبال و هم بسکتبال نیست . البته زمینهای چمن مصنوعیم میبینم .
قطعا امکانات ما خیلی کمه ولی میشه با همین امکانات کم بهترین نتایج رو گرفت.
مثلا امکنات ما کجا کشورهای عربی کجا .
راستی اینم یادم رفت بگم نمیدونم چرا شما با کشورهای عربی تا این حد مشکل دارید ولی اینو قابل توجه شما میگم تو همین فوتبال عمان در رده نوجونان و جوانان از بهترین تیمهای آسیاست . تو این دوره فکر کنم تنها تیمی که با دروزاه بان ملیش اومد ایران بود و واقعا جای تاسف داره وقتی بفهمیم امارات با تیم یکدست امیدش اومد و به فینال راه یافت یا حتی ژاپن بعضیها گفتن تیم جوانانش بوده . البته کره نیز با دوتا از بازیکنای اصلیش اومده بود ولی
به دروازه بان تیم امیدشون بها داده بودن ولی واقعا ما چی . ای کاش حتی سه تا بازیکنم میوردیم ولی دروازه بان تیم امید رو میزاشتیم که یه تجربه بزرگ کسب کنه .:(
اصولا من اهل فاکتور گرفتن نیستم و سعی میکنم همه رو جواب بدم
با اینکه همه چی رو مطمئنم در این چند پستی که با شما مباحثه داشتم گفتم ولی خب اگه سوالی بازم براتون پیش اومده شمرده بگید و تک به تک تا همه هم ببینن که من جواب دادم در خدمتتونم :smile:


متاسفانه شما همه حرفات سیاسی هستش.آیا من از دکتر دادکان یا صفایی فراهانی حمایت کردم که این حرفارو تحویل من میدین!!!!!!
اولا اینو بگم که علی آبادی نباید به ورزش بیاد هیچ شکی نیست چون برای این کار یک آدم متخصص در زمینه مدیریت ورزشی احتیاج داریم.و آقای علی آبادی بیشتر به درد کارای عمرانی میخورن تا ورزش.
من نمیدونم شما چی از سعید لو دیدین که اینهمه ازش تعریف میکنید.
مشورای پیشرفته مثل کره و ژاپن بین 10 الی 20 سال سرمایه گذاری میکنند و بعد این مدت جواب میگیرند.نمونش میشه به تیم فوتبال کره وژاپن اشاره کرد که دیگه از ما جدا شدند!!!
حالا آقای سعید لو 1 سالم نیست که اومده و شما داری همه موفقیت هارو به اسم اون تموم میکنی!!!
در ضمن اینو خیلی راحت بگم که فوتبال ما دست همه هستش غیر از کفاشیان
همه کاره فوتبال ما عبارتند از سعید لو .علی آبادی. سردار تاج و سردار سپاه عزیز محمدی!!!حالا نمیدونم انتخاب این سردارا برای ورزشی مثل فوتبال چه لزومی داره!!!!
نمونشم میتونیم زمان آقای دادکان رو مثال بزنیم که علی آبادی همش تو کار دادکان دخالت میکرد و آخرشم چون 2-0 به پرتقال باخته بودیم از مردم عذر خواهی کرد و دادکانو اخراج کرد.و اونجا بود که فوتبال ایران به تعلیق در اومد .اگه دادکان بی خیال شکایتش نمیشد فوتبالو تعلیق میکردند.این حرفایی که دادکان تو 90 زد در عوض این کارای علی آبادی بود .پس دیدید که خود علی آبادی تو فوتبال دخالت میکرد.
بهدشم که علی آبادی ول کن نبود و میخواست شخصا رئیس فدراسیون فوتبال بشه.!!!در حالی که رئیس سازمان تربیت بدنی بود و چه کسی جرائت داشت بهش رای مثبت نده!!!این آقا در حالی که رئس ورزش ایران بود میخواست یه پست پایین تر بره که خیلی جالب بود!!!!که اونجا بود که صفایی فراهانی این موضوع رو به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارجاع داد و مانع این کار شد.البته نمیدونم اون برنامه ای که صفایی فراهانی اومده بود 90 رو دیدید.ولی اگه یادتون باشه صفایی فراهانی مستنداتشو به فردوسی پور نشون داد و کیومرث هاشمی هم که حرفی برای گفتن نداشت گفت ما هم بزودی مستنداتمونو ارائه میکنیم که با گذشت چند سال این اتفاق رخ نداده!!!!

در مورد آقای رضا زاده بگم که ایشون افتخار کشورمون هستند ولی ایشون تو هیئات مدیره فوتبال سایپا چیکار میکنند!!!!
در مورد کلنگ زدن دولت اصلاحات بگم که استادیوم های یادگار امام تبریز.نقش جهان اصفهان و... در دولت اصلاحات بوده ولی با اتمام شدن دوره خاتمی کسی ادامش نداد!!!
از احمدی نژاد به بعد ما یه استادیوم ورزشی کامل درست کردیم.یا اصلا بگم کلنگشم نزدیم فقط داریم ورزشگاهای کوچک و 100 منظوره و غیر استاندارد درست میکنیم ولی بازم بدنیست
البته بازم الان شهرداری داره جور دولت رو میکشه(تو تهران) و چنتا استادیوم خوب زده!!!
من نمیدونم که چرا شما هی چوب سعید لو رو به سینه میزنید!!!ایشون کسی بودند که مجلس اصولگرا هم بهشون برای وزارت رای ندادند!!!پس سعی کنید ازش الکی تعریف نکنید.
من بازم میگم .تو کشور ما سیستم فدای افراد میشه که کاملا اشتباهه.حالا هر کی مه میخواد باشه .پس به هیچ کس نمیشه اطمینان کرد چون سیستم ما مشکل داره!!!


واما بریم سراغ دایی
یواخیم لو با دایی قابل مقایسه نیست.
چون یواخیم لو زیر دست مربیان بزرگی کار کرده و تجارب علمی زیادی بابت این رشته کسب کرده.نمونش مورینیو که به عنوان مترجم بوده .و بعدش زیر دست چنتا مربی بزرگ شاگردی کرده و بعد سالها بود که تبدیل به مربی بزرگ شد
ولی آقای دایی بعد از پایان دوره بازیگری مستقیما وارد مربیگری شده.من خودم پرسپولیسیم ولی متاسفانه ایشون غرورش خیلی زیاده !!!!

در بازی های تایلند نمیدنم شما چند سالت بود و چیزی یادت میاد یا نه ولی اینو بگم که تیم ما کامل بئد حالا نهایتش این بود که عابدزاده نبود.
تیمهای ژاپن و کره با زیر 23 اومده بودند اونجا.
ولی ز4 سال بعد تیم زیر 23 رفت کره و شاهکار کرد ولی ازین موقعیت استفاده نکردند!!!
همین اقایان محمد خانی و استاد اسدی 2 نونه هستند که شما خوب اشاره کردی/که حدودای سنشون بین 28 تا 30 بود. در ضمن تیم ایران تیمی بود که قبلش به جام جهانی رفته بود و تو اوجش بود!!

در کل بگم که تو این مملکت هر کسی به فکر خود وجناحشه و کسی اشتباهاتشو قبول نمیکنه متاسفانه
و به این خاطره که کشورمون زیاد پیشرفتی نداره!!!
 

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
متاسفانه شما همه حرفات سیاسی هستش.آیا من از دکتر دادکان یا صفایی فراهانی حمایت کردم که این حرفارو تحویل من میدین!!!!!!
اولا اینو بگم که علی آبادی نباید به ورزش بیاد هیچ شکی نیست چون برای این کار یک آدم متخصص در زمینه مدیریت ورزشی احتیاج داریم.و آقای علی آبادی بیشتر به درد کارای عمرانی میخورن تا ورزش.
من نمیدونم شما چی از سعید لو دیدین که اینهمه ازش تعریف میکنید.
مشورای پیشرفته مثل کره و ژاپن بین 10 الی 20 سال سرمایه گذاری میکنند و بعد این مدت جواب میگیرند.نمونش میشه به تیم فوتبال کره وژاپن اشاره کرد که دیگه از ما جدا شدند!!!
حالا آقای سعید لو 1 سالم نیست که اومده و شما داری همه موفقیت هارو به اسم اون تموم میکنی!!!
در ضمن اینو خیلی راحت بگم که فوتبال ما دست همه هستش غیر از کفاشیان
همه کاره فوتبال ما عبارتند از سعید لو .علی آبادی. سردار تاج و سردار سپاه عزیز محمدی!!!حالا نمیدونم انتخاب این سردارا برای ورزشی مثل فوتبال چه لزومی داره!!!!
نمونشم میتونیم زمان آقای دادکان رو مثال بزنیم که علی آبادی همش تو کار دادکان دخالت میکرد و آخرشم چون 2-0 به پرتقال باخته بودیم از مردم عذر خواهی کرد و دادکانو اخراج کرد.و اونجا بود که فوتبال ایران به تعلیق در اومد .اگه دادکان بی خیال شکایتش نمیشد فوتبالو تعلیق میکردند.این حرفایی که دادکان تو 90 زد در عوض این کارای علی آبادی بود .پس دیدید که خود علی آبادی تو فوتبال دخالت میکرد.
بهدشم که علی آبادی ول کن نبود و میخواست شخصا رئیس فدراسیون فوتبال بشه.!!!در حالی که رئیس سازمان تربیت بدنی بود و چه کسی جرائت داشت بهش رای مثبت نده!!!این آقا در حالی که رئس ورزش ایران بود میخواست یه پست پایین تر بره که خیلی جالب بود!!!!که اونجا بود که صفایی فراهانی این موضوع رو به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارجاع داد و مانع این کار شد.البته نمیدونم اون برنامه ای که صفایی فراهانی اومده بود 90 رو دیدید.ولی اگه یادتون باشه صفایی فراهانی مستنداتشو به فردوسی پور نشون داد و کیومرث هاشمی هم که حرفی برای گفتن نداشت گفت ما هم بزودی مستنداتمونو ارائه میکنیم که با گذشت چند سال این اتفاق رخ نداده!!!!

در مورد آقای رضا زاده بگم که ایشون افتخار کشورمون هستند ولی ایشون تو هیئات مدیره فوتبال سایپا چیکار میکنند!!!!
در مورد کلنگ زدن دولت اصلاحات بگم که استادیوم های یادگار امام تبریز.نقش جهان اصفهان و... در دولت اصلاحات بوده ولی با اتمام شدن دوره خاتمی کسی ادامش نداد!!!
از احمدی نژاد به بعد ما یه استادیوم ورزشی کامل درست کردیم.یا اصلا بگم کلنگشم نزدیم فقط داریم ورزشگاهای کوچک و 100 منظوره و غیر استاندارد درست میکنیم ولی بازم بدنیست
البته بازم الان شهرداری داره جور دولت رو میکشه(تو تهران) و چنتا استادیوم خوب زده!!!
من نمیدونم که چرا شما هی چوب سعید لو رو به سینه میزنید!!!ایشون کسی بودند که مجلس اصولگرا هم بهشون برای وزارت رای ندادند!!!پس سعی کنید ازش الکی تعریف نکنید.
من بازم میگم .تو کشور ما سیستم فدای افراد میشه که کاملا اشتباهه.حالا هر کی مه میخواد باشه .پس به هیچ کس نمیشه اطمینان کرد چون سیستم ما مشکل داره!!!


واما بریم سراغ دایی
یواخیم لو با دایی قابل مقایسه نیست.
چون یواخیم لو زیر دست مربیان بزرگی کار کرده و تجارب علمی زیادی بابت این رشته کسب کرده.نمونش مورینیو که به عنوان مترجم بوده .و بعدش زیر دست چنتا مربی بزرگ شاگردی کرده و بعد سالها بود که تبدیل به مربی بزرگ شد
ولی آقای دایی بعد از پایان دوره بازیگری مستقیما وارد مربیگری شده.من خودم پرسپولیسیم ولی متاسفانه ایشون غرورش خیلی زیاده !!!!

در بازی های تایلند نمیدنم شما چند سالت بود و چیزی یادت میاد یا نه ولی اینو بگم که تیم ما کامل بئد حالا نهایتش این بود که عابدزاده نبود.
تیمهای ژاپن و کره با زیر 23 اومده بودند اونجا.
ولی ز4 سال بعد تیم زیر 23 رفت کره و شاهکار کرد ولی ازین موقعیت استفاده نکردند!!!
همین اقایان محمد خانی و استاد اسدی 2 نونه هستند که شما خوب اشاره کردی/که حدودای سنشون بین 28 تا 30 بود. در ضمن تیم ایران تیمی بود که قبلش به جام جهانی رفته بود و تو اوجش بود!!

در کل بگم که تو این مملکت هر کسی به فکر خود وجناحشه و کسی اشتباهاتشو قبول نمیکنه متاسفانه
و به این خاطره که کشورمون زیاد پیشرفتی نداره!!!
دوست عزیز سیاسی نبود حقیقت بود دروغ میگم بگو نیومد گفت من از افتخاراتم ......... و گفتم رو قبرم بنویسن ....... بعدشم خنده دارش اینه که ایشون میان از ناپاکی فوتبال میگن وقتی میگن خودت بیا وارد شو نشون بده برطرف کن ........... .
یکی از قسمتهای ورزش زیر ساخته که کاملا مرتبط به عمران است . ولی قطعا رییس فدراسیونها بایستی ورزشی باشن در این حرف هیچ شکی ندارم . من به تنهایی تعریف نمیکنم بقیه جامعه ورزش نیز این تعریف رو میکنن .
زمان ایشون توجهات به مراتب نسبت به گذشته بالاتر رفته و البته دخالتها مخصوصا نسبت به دوره قبل .
کره و ژاپن که خیلی از ما جلوترن به دوره های اخیرم برنمیگرده انقده زورم گرفت که استرالیا شد بهترین تیم آسیا خداییش در حق کره و ژاپن نامردی کردن .
شما میگی بین 10 تا 20 سال ولی من معتقدم اصلا اینطوری نیس اونا چشمشون به آینده است و اینکه به آینده نگاه میکنن بازم میبینید دلیل نمیشه تیماشون بد نتیجه بگیره جون هدف گذاری درستی دارن و قدم به قدم میرن آهسته و پیوسته ولی رییس قبلی ما به خصوص در فوتبال خیلی عجله داشت شاید یه کار خوبی که کرد مثلا الگوی فوتبال برامون تعیین کرد این خودش خیلی مهمه هر چند که این الگو خیلی زیاد خواهانه بود . اما خب این اقدامم خودشو میتونه نگاه به جلو باشه . دکتر سعید لو گفتم یه ساله به قول شما رییس شدن ولی قبلا معاون رییس قبل بودن قبلشم تو عرصه ورزش بودن . بعدشم نحوه برخوردها به نظرم خیلی مهمه . سعیدلو قابل مقایسه با هیچکدوم قبلیها نیست . والا منم نمیدونم ولی با این حال سردار عزیز محمدی نظم بسیار خوبی رو به لیگ ما داد شما مقایسه کنید با گذشته قابل مقایسه نیس . البته منشوری که ایجاد کردن به نظرم دخالت واضح در کار مدیرعاملاس که البته مدیر عانلا گفتن توانایی ایکار رو ندارن که این منشور این چنین شد . اینکه مثل روز روشن بود . صفایی فراهانی شخصیتی فوتبالیه ؟ سمتهاشو در دولت اصلاحات میدونید ؟!
مدیرعامل سایپا کیه بعدشم به نظر من هیچ مشکلی نداره مدیرعامل که نشده اعضای هیئت مدیره وظایفشو شما میدونید . مثلا هدایتی . بعدشم ایشون افتخار کشور ایرانن و از همه مهمتر وطنشونو به پول نفروختن اگر احیانا یادتون نرفته و لایق همه نوع همکاریو کمک هستن .
در مورد این حرف بگم که دولت قبل از اصلاحاتم اصلاحات حساب کردم چون یهو شد پدر اصلاحات دیگه .
بله دولت اصلاحات به شهرهای بزرگ بد نرسید ولی شهرهای کوچیک رو معذرت میخوام نمایشی عمل کرد .
این دولت مجبوره ابتدای امر به شهرهای کوچیک برسه تا به بزرگا برسن بعد تعادل رو برقرار کنه . ظاهرا شما خبر ندارید نزدیک 26 ساله که اگه بیشتر نباشه ورزشگاه نقش جهان نیمه کارست و جالبه بدونید که بعد از سه سال دولت جدیدی که اومد خواست این طرح رو که پیشرفت بسیار ناچیزی داشت رو انجام بده ولی نشد بین معمارکار و کارگرا و ......... مشکل پیش اومد تا اینکه سال سوم این دولت خبرهای خوبی رسید و گفته میشه سالی که میاد درست بشه البته دوباره هم مشکل ایجاد شد که اینبار دکترسعیدلو رفتن و قول داده شده که تموم بشه هر چند که شخص قبلی گفته بود لیگ امسال راه میفته و اون اواسطش بود که دکتر سعیدلو با جرات گفت نه و متاسفانه مشکلات زیادی بر سر ناسازگاریها برامون به وجود اومده بعد ظاهرا مهندس ناظر رو عوض کردن و حالا کار روال بهتری گرفته . امیدواریم این قول دکتر نیز مثل سایر قولاش عمل بشه .
خداییش نه نهایتش 20 هزار نفری ولی شما در نظر بگیر که اینا اکثرا تو شهرهای کوچیک بوده و میشه استانداردش کرد ولی هزینه زیادی میخواد .
راستی یه حرف این وسطا جا موند معذرت میخواما این تو اون زمان خواسته همه جراید ، برنامه ها بخصوص نود بود که هم دادکان بره هم برانکو در شرایطی که به نظرم کارنامه خوبی داشتن . صعود نکردن به دور بعد و البته داشتن تنها یک امتیاز موجب این شد . بعدشم دادکان اون موقع از دخالتهای علی آبادی نمیگفت وقتی اخراج شد یه سری ادعاها کرد . اصلا تیم ملی به کنار قبول نکردن مدیر عاملی پرسپولیس دلیلش میتونس چی باشه اونکه دیگه به علی آبادی ربطی نداشت . دادکان قهر کرد همین . خدا رو شکر که تا حاج حبیب رو داریم نیاز به هیچکی نداریم .مردی که حقیقتا مدیره .
ایشون در چه پست وزارتی رای نیوردن و بعدش کی رای اورد خیلی مهمه . دلیل اصلیشم اینه که ایشون کمتر اهل باند بازی و حزب بازی هستن .:smile:;)
علی دایی بازیکن بایر مونیخ زیر دست اتمار هیتسفلد بود باشگاه هرتابرلین که اون موقع مربی بزرگی داشت . بیلیفلد و السد قطر و ............ .
البته قلعه نوعیم مربی قابلیه زیر دست مربی لورکوزن بود . ولی اگه شما بخوای تو ایران حساب کنی ایطوری هیچ کی بالاتر از استیلی نیس که دستیار دنیزلی بود .
بله تاجاهای قبول دارم همینه که هم به خودش هم به تیمش ضربه میزنه او هم داره لجبازی میکنه . درسته بزرگه ولی آدم نباید تکبر داشته باشه بالاتر از پیغمبر که نیست . خدانود متکبران را دوست ندارد:(
حالا اون به کنار مطمئنی اون تیم میرزاپور دروازه بانش بود ، کاظمیان ، مبعلی ، معدنچی ، نکونام و ......... . تازه یادمه علی دایی قرار بود بره مصدوم شد اگه اشتباه نکنم .
دو حرف آخرتونو متاسفانه قبول دارم وکاملا درسته هر کی حزب خودشو میاره بالا و حزب قبلی رو میاره پایین
بهتر بگم هر کی ساز خودشو میزنه و برای حزب مخالف ساز مخالف میزنه .
اما پیشرفت ،درسته اونا مقصرن ولی ما هم کم مقصر نیستیم .
 

reynolds_nike

عضو جدید
کاربر ممتاز
دوست عزیز سیاسی نبود حقیقت بود دروغ میگم بگو نیومد گفت من از افتخاراتم ......... و گفتم رو قبرم بنویسن ....... بعدشم خنده دارش اینه که ایشون میان از ناپاکی فوتبال میگن وقتی میگن خودت بیا وارد شو نشون بده برطرف کن ........... .
یکی از قسمتهای ورزش زیر ساخته که کاملا مرتبط به عمران است . ولی قطعا رییس فدراسیونها بایستی ورزشی باشن در این حرف هیچ شکی ندارم . من به تنهایی تعریف نمیکنم بقیه جامعه ورزش نیز این تعریف رو میکنن .
زمان ایشون توجهات به مراتب نسبت به گذشته بالاتر رفته و البته دخالتها مخصوصا نسبت به دوره قبل .
کره و ژاپن که خیلی از ما جلوترن به دوره های اخیرم برنمیگرده انقده زورم گرفت که استرالیا شد بهترین تیم آسیا خداییش در حق کره و ژاپن نامردی کردن .
شما میگی بین 10 تا 20 سال ولی من معتقدم اصلا اینطوری نیس اونا چشمشون به آینده است و اینکه به آینده نگاه میکنن بازم میبینید دلیل نمیشه تیماشون بد نتیجه بگیره جون هدف گذاری درستی دارن و قدم به قدم میرن آهسته و پیوسته ولی رییس قبلی ما به خصوص در فوتبال خیلی عجله داشت شاید یه کار خوبی که کرد مثلا الگوی فوتبال برامون تعیین کرد این خودش خیلی مهمه هر چند که این الگو خیلی زیاد خواهانه بود . اما خب این اقدامم خودشو میتونه نگاه به جلو باشه . دکتر سعید لو گفتم یه ساله به قول شما رییس شدن ولی قبلا معاون رییس قبل بودن قبلشم تو عرصه ورزش بودن . بعدشم نحوه برخوردها به نظرم خیلی مهمه . سعیدلو قابل مقایسه با هیچکدوم قبلیها نیست . والا منم نمیدونم ولی با این حال سردار عزیز محمدی نظم بسیار خوبی رو به لیگ ما داد شما مقایسه کنید با گذشته قابل مقایسه نیس . البته منشوری که ایجاد کردن به نظرم دخالت واضح در کار مدیرعاملاس که البته مدیر عانلا گفتن توانایی ایکار رو ندارن که این منشور این چنین شد . اینکه مثل روز روشن بود . صفایی فراهانی شخصیتی فوتبالیه ؟ سمتهاشو در دولت اصلاحات میدونید ؟!
مدیرعامل سایپا کیه بعدشم به نظر من هیچ مشکلی نداره مدیرعامل که نشده اعضای هیئت مدیره وظایفشو شما میدونید . مثلا هدایتی . بعدشم ایشون افتخار کشور ایرانن و از همه مهمتر وطنشونو به پول نفروختن اگر احیانا یادتون نرفته و لایق همه نوع همکاریو کمک هستن .
در مورد این حرف بگم که دولت قبل از اصلاحاتم اصلاحات حساب کردم چون یهو شد پدر اصلاحات دیگه .
بله دولت اصلاحات به شهرهای بزرگ بد نرسید ولی شهرهای کوچیک رو معذرت میخوام نمایشی عمل کرد .
این دولت مجبوره ابتدای امر به شهرهای کوچیک برسه تا به بزرگا برسن بعد تعادل رو برقرار کنه . ظاهرا شما خبر ندارید نزدیک 26 ساله که اگه بیشتر نباشه ورزشگاه نقش جهان نیمه کارست و جالبه بدونید که بعد از سه سال دولت جدیدی که اومد خواست این طرح رو که پیشرفت بسیار ناچیزی داشت رو انجام بده ولی نشد بین معمارکار و کارگرا و ......... مشکل پیش اومد تا اینکه سال سوم این دولت خبرهای خوبی رسید و گفته میشه سالی که میاد درست بشه البته دوباره هم مشکل ایجاد شد که اینبار دکترسعیدلو رفتن و قول داده شده که تموم بشه هر چند که شخص قبلی گفته بود لیگ امسال راه میفته و اون اواسطش بود که دکتر سعیدلو با جرات گفت نه و متاسفانه مشکلات زیادی بر سر ناسازگاریها برامون به وجود اومده بعد ظاهرا مهندس ناظر رو عوض کردن و حالا کار روال بهتری گرفته . امیدواریم این قول دکتر نیز مثل سایر قولاش عمل بشه .
خداییش نه نهایتش 20 هزار نفری ولی شما در نظر بگیر که اینا اکثرا تو شهرهای کوچیک بوده و میشه استانداردش کرد ولی هزینه زیادی میخواد .
راستی یه حرف این وسطا جا موند معذرت میخواما این تو اون زمان خواسته همه جراید ، برنامه ها بخصوص نود بود که هم دادکان بره هم برانکو در شرایطی که به نظرم کارنامه خوبی داشتن . صعود نکردن به دور بعد و البته داشتن تنها یک امتیاز موجب این شد . بعدشم دادکان اون موقع از دخالتهای علی آبادی نمیگفت وقتی اخراج شد یه سری ادعاها کرد . اصلا تیم ملی به کنار قبول نکردن مدیر عاملی پرسپولیس دلیلش میتونس چی باشه اونکه دیگه به علی آبادی ربطی نداشت . دادکان قهر کرد همین . خدا رو شکر که تا حاج حبیب رو داریم نیاز به هیچکی نداریم .مردی که حقیقتا مدیره .
ایشون در چه پست وزارتی رای نیوردن و بعدش کی رای اورد خیلی مهمه . دلیل اصلیشم اینه که ایشون کمتر اهل باند بازی و حزب بازی هستن .:smile:;)
علی دایی بازیکن بایر مونیخ زیر دست اتمار هیتسفلد بود باشگاه هرتابرلین که اون موقع مربی بزرگی داشت . بیلیفلد و السد قطر و ............ .
البته قلعه نوعیم مربی قابلیه زیر دست مربی لورکوزن بود . ولی اگه شما بخوای تو ایران حساب کنی ایطوری هیچ کی بالاتر از استیلی نیس که دستیار دنیزلی بود .
بله تاجاهای قبول دارم همینه که هم به خودش هم به تیمش ضربه میزنه او هم داره لجبازی میکنه . درسته بزرگه ولی آدم نباید تکبر داشته باشه بالاتر از پیغمبر که نیست . خدانود متکبران را دوست ندارد:(
حالا اون به کنار مطمئنی اون تیم میرزاپور دروازه بانش بود ، کاظمیان ، مبعلی ، معدنچی ، نکونام و ......... . تازه یادمه علی دایی قرار بود بره مصدوم شد اگه اشتباه نکنم .
دو حرف آخرتونو متاسفانه قبول دارم وکاملا درسته هر کی حزب خودشو میاره بالا و حزب قبلی رو میاره پایین
بهتر بگم هر کی ساز خودشو میزنه و برای حزب مخالف ساز مخالف میزنه .
اما پیشرفت ،درسته اونا مقصرن ولی ما هم کم مقصر نیستیم .




متاسفانه من یک سری حرفایی رو زدم که اینجا هم باید تکرار کنم
در نظر شما هر فردی که از نظر سیاسی هم سو با شماست آدم خوبیه و بقیه بدند!!!


اگه از دید شما با انتخاب استرالیا در حق ژاپن و کره اجحاف شده باید بگم که 1 الی 2 سال پیش که فدراسیون ایران رو بهترین فدراسیون انتخاب کردند رو چی میگید!!!!!

در مورد سردار عزیز محمدی بگم که ایشون کی سابقه مدیریت داشته که این دومیش باشه.البته شاید سابقه مدیرییت تو سپاه و اطلاعاتو داشته باشه!!!!
این آقا از ورزش چی میفهمه؟؟؟!!!!!البته سیاست کلی نظام اینه که تو پستای مهم از افراد سپاه استفاده میکنه!!!!کسی که چی میفهمه فوتبال یعنی چی و مدیریت یعنی چی؟؟انتخاب این سردار سپاه برای لیگ یه سورپرایز جالب از سوی بالادستی ها بود!!!فکر کنم بدتر ازین انتخاب وجود نداره.حالا شما داری میگی خیلی خوب کار کرده!!!این آقا و دوتاشم پشت سر هم بازیکنان و مربیان رو محروم میکنن!!!چون قبلا کارشون تو اداره منکرات بوده بهمین خاطر فوتبال رو با اونجا اشتباه گرفتند!!!!

در مورد صفایی فراهانی اینو بگم که اولا من رو هیچ حزبی تعصب ندارم و اینکه اسمشو بردم به خاطر ان بود که میخواستم قضیه رئیس فدراسیون شدن علی آبادی رو بگم که صفایی اینو به آسیا گزارشکرد.
اگه حرفای منو با دقت بخونید من از این آقا هیچ طرفداری نکردم.پس سعی کنید روی این قضیه زوم نکنید .چون این کار مربوط به حواشی میشه!!!!
دوما اینو بگم که شما اشتباه داری میکنی.این مهم نیست که رئیس فدراسیون ورزشی باشه.مهم اینه که فرد مورد نظر مدیر و کار بلد باشه.شما اگه یه سرچی داشته باشی مدیرای اروپایی هیچ کدوم ورزشی نبودند .


اولا در مورد آقای رضازاده بگم که ایشون افتخار ورزش ایران بوده وهست ولی بحث اصلی اینکه 1-ایشون هم رئیس فدراسیونه2-تو هیئت مدیره سایپا هستش3و...رو من نمیدونم خدا میدونه!!!!ایشون به نظر حداقل 2 شغله میاد.آیا بهتر نیست از اشون فقط در مورد وزنه برداری استفاده کنند؟؟؟!!!!البته اینطور که شما ازش دفاع میکنی بنظر میرسه ایشون قبلا فوتبالیست بوده و در زمینه مدیریتی هم تبحری داره!!!
البته اینجا لازمه از زحماتش تشکر کنم ولی چیزی که مهمه اینه که ایشون فقط بدرد وزنه برداری میخوره نه فوتبال.حتی اگه رکورد خودشو ببره رو 500 کیلوگرم!!!!!
در مورد هدایتی هم اینو بگم که این آقارو تو پرسپولیس به خاطر پولش اوردند.و یکی دیگه هم که پولش از پارو بالا میرفت رو تو استقلال آوردند که اسمش یادم نیست!!!!و اگه دقت کرده باشید چه شخصی هدایتی رو اورد تو پرسپولیس؟؟؟لابد میگید صفایی فراهانی!!!!!دوست عزیزتون آقای علی آبادی بود که این آقارو آورد!!!



در مورد اصلاحاتم بگم که من گفتم که به هیچ حزبی وابستگی خاصی ندارم و دنبال حقیقتم.چون اگه به جناح خاصی وابسته باشم مثل شما مجبورم با وجود ضعفاش ازش حمایت الکی بکنم!!!!

در مورد ساخت و سازم قبلا گفتم که متاسفانه سیستم ما مشکل داره و هرکسی دوست داره آمار ساخت و ساز خودشو بالا ببره!!!!و ما الان تو کل کشور کلی پروژه نیمه کاره داریم ولی مدیرا ازش میگذرند و شروع به ساختن پروژه دیگخ ای میکنند تا اسمشونو تو رکوردای گینس ثبت کنند!!!
در مورد سعید لو هم بگم که خیلی داری بزرگش میکنی.بذارید موهر وزارتش خشک بشه بعد همه چیو به نامش بکنید!!!


در مورد اینکه جراید و روزنامه ها دوست داشتند برانکو و دادکان بره سلیقه ای بوده .مهم نظر شخص فدراسیونه.اگه بحرف روزنامه ها باشه که یه دفعه مدیر مسئول روزنامه هارو باید بکنند رئیس فدراسیون!!!
منم اونموقه از برانکو ریاد راضی نبودم .اونم فقط به خاطر اینکه بازیکنای تیم ملی همه مشخص بودند.و تو همه بازیهای راحت نظیر گوام و نپال و ....از علی دایی استفاده میشد تا رکورد بزنه!!!بدش که بقیه اومدند فهمیدم که مربی تو انتخاب بازیکن نقش کمی داره!!!

در ضمن شما توقع داشتیم ما پرتقال و مکزیک رو ببریم!!!!و آنگولایی که تیمای بزرگ آفریقایی رو حذف کرده بود و پرتقال به سختی اونو برده بودو گلباران میکردیم!!!!!

البته ما تیم خوبی داشتیم ولی دعوای مدیرامون باعث ایجاد حاشیه تو تیم شده بود!!!!

در ضمن بگم که اگه دادکان شکایت میکرد فوتبال ایران به تعلیق میرفت !!!چونکه دخالت علی آبادی باعث شده بود فیفا حساسیت پیدا کنه!!!!حالا شما هی بگو قهر کرد!!!!دادکانو علی آبادی انداخت بیرون عزیز من!!!

در مورد حبیب کاشانی اینو بگم که همین آقارو بعد از قهرمانی پرسپولیس با قطبی انداختند بیرون.به این بهانه که 2 شغله هستش!!!:biggrin:
و 1 سال بعد دوباره اوردنش تو تیم.میتونید بگید این چه سیاستی هستش که وقتی تیم قهرمان میشه مدیر عاملشو میندازند بیرون!!!!!؟؟؟؟؟؟پس اینجا به این نتیجه رسیدیم که دادکان یه چیزی میدونست که نیومد.مگه میزاشتند آب خوش از گلوش پایین بره!!!!1

در مورد سعید لو بگم که احمدی نژاد خیلی دوست داشت وزارت نفت رو به سعید لو بده ولی مجلس رای نداد.دوما حرف شما درست که ایشون اهل باند بازی نیستند.ولی اینجا سوالی که مطرح میشه اینه که اونایی که رای آوردند اهل باند بازی بودند؟؟؟!!!!!


من نمیدونم شما تو بازیهای آسیایی بانکوک 98 چند سالتون بود ولی شما 98 رو با 2002 اشتباه گرفتید!!!
سال 98 که ایران با همه بازیکناش اول شد مربیش پورحیدری بود و 2002 هم که قهرمان شد مربیش برانکو بود که خوب تیمی درست کرده بود و فقط گل محمدی و میرزاپور فکر میکنم سهمیه بزرگسالاشون بودند.

در مورد دایی اینو بگم که حتی باعث شد کریم باقزی هم برخلاف میلش خداحافظی کنه!!!ولی برای اینکه حاشیه درست نشه چیزی نمیگه.کریم واقعا بازیکن بزرگیه
 

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
متاسفانه من یک سری حرفایی رو زدم که اینجا هم باید تکرار کنم
در نظر شما هر فردی که از نظر سیاسی هم سو با شماست آدم خوبیه و بقیه بدند!!!


اگه از دید شما با انتخاب استرالیا در حق ژاپن و کره اجحاف شده باید بگم که 1 الی 2 سال پیش که فدراسیون ایران رو بهترین فدراسیون انتخاب کردند رو چی میگید!!!!!

در مورد سردار عزیز محمدی بگم که ایشون کی سابقه مدیریت داشته که این دومیش باشه.البته شاید سابقه مدیرییت تو سپاه و اطلاعاتو داشته باشه!!!!
این آقا از ورزش چی میفهمه؟؟؟!!!!!البته سیاست کلی نظام اینه که تو پستای مهم از افراد سپاه استفاده میکنه!!!!کسی که چی میفهمه فوتبال یعنی چی و مدیریت یعنی چی؟؟انتخاب این سردار سپاه برای لیگ یه سورپرایز جالب از سوی بالادستی ها بود!!!فکر کنم بدتر ازین انتخاب وجود نداره.حالا شما داری میگی خیلی خوب کار کرده!!!این آقا و دوتاشم پشت سر هم بازیکنان و مربیان رو محروم میکنن!!!چون قبلا کارشون تو اداره منکرات بوده بهمین خاطر فوتبال رو با اونجا اشتباه گرفتند!!!!

در مورد صفایی فراهانی اینو بگم که اولا من رو هیچ حزبی تعصب ندارم و اینکه اسمشو بردم به خاطر ان بود که میخواستم قضیه رئیس فدراسیون شدن علی آبادی رو بگم که صفایی اینو به آسیا گزارشکرد.
اگه حرفای منو با دقت بخونید من از این آقا هیچ طرفداری نکردم.پس سعی کنید روی این قضیه زوم نکنید .چون این کار مربوط به حواشی میشه!!!!
دوما اینو بگم که شما اشتباه داری میکنی.این مهم نیست که رئیس فدراسیون ورزشی باشه.مهم اینه که فرد مورد نظر مدیر و کار بلد باشه.شما اگه یه سرچی داشته باشی مدیرای اروپایی هیچ کدوم ورزشی نبودند .


اولا در مورد آقای رضازاده بگم که ایشون افتخار ورزش ایران بوده وهست ولی بحث اصلی اینکه 1-ایشون هم رئیس فدراسیونه2-تو هیئت مدیره سایپا هستش3و...رو من نمیدونم خدا میدونه!!!!ایشون به نظر حداقل 2 شغله میاد.آیا بهتر نیست از اشون فقط در مورد وزنه برداری استفاده کنند؟؟؟!!!!البته اینطور که شما ازش دفاع میکنی بنظر میرسه ایشون قبلا فوتبالیست بوده و در زمینه مدیریتی هم تبحری داره!!!
البته اینجا لازمه از زحماتش تشکر کنم ولی چیزی که مهمه اینه که ایشون فقط بدرد وزنه برداری میخوره نه فوتبال.حتی اگه رکورد خودشو ببره رو 500 کیلوگرم!!!!!
در مورد هدایتی هم اینو بگم که این آقارو تو پرسپولیس به خاطر پولش اوردند.و یکی دیگه هم که پولش از پارو بالا میرفت رو تو استقلال آوردند که اسمش یادم نیست!!!!و اگه دقت کرده باشید چه شخصی هدایتی رو اورد تو پرسپولیس؟؟؟لابد میگید صفایی فراهانی!!!!!دوست عزیزتون آقای علی آبادی بود که این آقارو آورد!!!



در مورد اصلاحاتم بگم که من گفتم که به هیچ حزبی وابستگی خاصی ندارم و دنبال حقیقتم.چون اگه به جناح خاصی وابسته باشم مثل شما مجبورم با وجود ضعفاش ازش حمایت الکی بکنم!!!!

در مورد ساخت و سازم قبلا گفتم که متاسفانه سیستم ما مشکل داره و هرکسی دوست داره آمار ساخت و ساز خودشو بالا ببره!!!!و ما الان تو کل کشور کلی پروژه نیمه کاره داریم ولی مدیرا ازش میگذرند و شروع به ساختن پروژه دیگخ ای میکنند تا اسمشونو تو رکوردای گینس ثبت کنند!!!
در مورد سعید لو هم بگم که خیلی داری بزرگش میکنی.بذارید موهر وزارتش خشک بشه بعد همه چیو به نامش بکنید!!!


در مورد اینکه جراید و روزنامه ها دوست داشتند برانکو و دادکان بره سلیقه ای بوده .مهم نظر شخص فدراسیونه.اگه بحرف روزنامه ها باشه که یه دفعه مدیر مسئول روزنامه هارو باید بکنند رئیس فدراسیون!!!
منم اونموقه از برانکو ریاد راضی نبودم .اونم فقط به خاطر اینکه بازیکنای تیم ملی همه مشخص بودند.و تو همه بازیهای راحت نظیر گوام و نپال و ....از علی دایی استفاده میشد تا رکورد بزنه!!!بدش که بقیه اومدند فهمیدم که مربی تو انتخاب بازیکن نقش کمی داره!!!

در ضمن شما توقع داشتیم ما پرتقال و مکزیک رو ببریم!!!!و آنگولایی که تیمای بزرگ آفریقایی رو حذف کرده بود و پرتقال به سختی اونو برده بودو گلباران میکردیم!!!!!

البته ما تیم خوبی داشتیم ولی دعوای مدیرامون باعث ایجاد حاشیه تو تیم شده بود!!!!

در ضمن بگم که اگه دادکان شکایت میکرد فوتبال ایران به تعلیق میرفت !!!چونکه دخالت علی آبادی باعث شده بود فیفا حساسیت پیدا کنه!!!!حالا شما هی بگو قهر کرد!!!!دادکانو علی آبادی انداخت بیرون عزیز من!!!

در مورد حبیب کاشانی اینو بگم که همین آقارو بعد از قهرمانی پرسپولیس با قطبی انداختند بیرون.به این بهانه که 2 شغله هستش!!!:biggrin:
و 1 سال بعد دوباره اوردنش تو تیم.میتونید بگید این چه سیاستی هستش که وقتی تیم قهرمان میشه مدیر عاملشو میندازند بیرون!!!!!؟؟؟؟؟؟پس اینجا به این نتیجه رسیدیم که دادکان یه چیزی میدونست که نیومد.مگه میزاشتند آب خوش از گلوش پایین بره!!!!1

در مورد سعید لو بگم که احمدی نژاد خیلی دوست داشت وزارت نفت رو به سعید لو بده ولی مجلس رای نداد.دوما حرف شما درست که ایشون اهل باند بازی نیستند.ولی اینجا سوالی که مطرح میشه اینه که اونایی که رای آوردند اهل باند بازی بودند؟؟؟!!!!!


من نمیدونم شما تو بازیهای آسیایی بانکوک 98 چند سالتون بود ولی شما 98 رو با 2002 اشتباه گرفتید!!!
سال 98 که ایران با همه بازیکناش اول شد مربیش پورحیدری بود و 2002 هم که قهرمان شد مربیش برانکو بود که خوب تیمی درست کرده بود و فقط گل محمدی و میرزاپور فکر میکنم سهمیه بزرگسالاشون بودند.

در مورد دایی اینو بگم که حتی باعث شد کریم باقزی هم برخلاف میلش خداحافظی کنه!!!ولی برای اینکه حاشیه درست نشه چیزی نمیگه.کریم واقعا بازیکن بزرگیه
سلام در پاسخ به شما باید بگویم ، این نظر شماست . اون موقع که ایران اول شد هم ، حق ژاپن یا کره بود ولی استرالیا دیگه شاهکاره اون موقع نوجوانان و جوانان ما قهرمان آسیا شده بودن ولی الآن استرالیا ..........
من حقیقتش در مورد ایشون چیز خاصی نمیدونم ولی خداییش نظم لیگ بهتر شده و همونطور که گفتم اینو تنها من نمیگم همه کارشناسان میگن حتی برنامه نود . البته اذعانم کردم که منشور رو قبول ندارم ظاهرا اینو نشنیدین هر چند که ف - ک که محروم شد به نظرم داشت فوتبال رو به طنز و البته بیراهه میبرد . و حتی گفتم که دخالت آشکاریس در کار مدیر عاملان باشگاه . همه جای دنیا همینطوره اخبار مربوط به وین رونی رو بخونید ، ولی فرقش اینه که باشگاه باهاش برخورد میکنه نه ...............
مدیر عامل باشگاه رو نگفتم رییس فدراسیونها گفتم نمونش قیصر آلمان
من حاج حسین رضازاده رو قبول دارم و قطعا موافقم که بیشتر در وزنه برداری باشن ولی بحث رفتن به سایپا اونم نه مدیرعاملی ................. خواهشا واردش نشید هر چند که بارها توضیح دادم ماجرای حضور در تبلیغات ماهواره ای ، ماجرای پول دادن بابت تغییر تابعیت و ..........
بیشتر پرس و جو کنید متوجه میشید ........... این حرفتونو کاملا قبول دارم بله گفتم که اینکه بگن حزب خودشون بهتر و بیشتر کار کرده که بماند از هر دو حزب این چنینه .:(
در آینده خواهیم دید .شخصی که شخصیت مدیریت داشته باشه از ابتدا معلوم میشه . مثلا کسی که میگه من تو کمیته فقط کارم امضا بوده معلومه که ............. .:mad:
واقعا فکر میکنی مهم نیس . پس متاسفم برای دادکان که نتونس با بلازویچ به تفاهم برسه و البته نفر قبلیش که به خاطر یک باخت 6-1 از رم ایوانکوویچ رو اخراج کرد . اما به نظر من هیچکدومشون تقصیر نداشتن قطعا جراید و فشار اونها و اصحاب رسانه و تعامل نداشتنشون سبب این اتفاقات شد . کفاشیانم وضعی ............. البته شاید اینبار بترسن که بعد از برکنار شدن بعضیها فوری بره شکایت کنه ............. . تعلیق
پیش بینیها تساوی یا برد برابر مکزیک و برد برابر آنگولا بود با توجه به اینکه رنکیکنگ ما به 16 جهان هم رسید اگه اشتباه نکنم ، خداییش بچه ها با مکزیک خوب بازی کردن با اشتباهات بچه گانه بازی رو وادادیم با آنگولا هم برامون دیگه مهم نبود و البته اختلافات وسیعی در کادر فنی و بازیکنان ایجاد شده بود .
عزیز من فوتبال ایران یه مدت تعلیق شد که رییس فدراسیونم نداشت !
شما همه چی رو مسخره بگیر اون موقع حسابی این مسئله قابل توجه بود مثل اکثر مسائلی که ابتدای امر خیلی مهمه و بعدش فراموش میشه . بازرسی ایران سبب این تغییرات شد که الآن آقای پور محمدی سکان دارش هستن . پس اگه اینطوره حاج حبیبیم نباید میومد ولی به عشق پرسپولیس و البته سالم کردن فوتبال ایران بازم اومد .
انسانیکه بترسه که کسی نذاره کارشو انجام بده بهتره انتقادم نکنه چون خودش هم همفکر با اونای بقیه است و براش چیز دیگه ای مهمه .
شما یه سرچ تو اینترنت بکن معلوم میشه . ابتدا بانکوک بعدش سئول کره بعدشم دوحه قطر و حالا هم گوآنگ جو چین کم کن ببین به چه عددی میرسی . اون تیم کره هم حتی اگه منظورت باشه جواد کاظمیان ، نکونام ، میرزاپور و.......... توش بودن که اولم شدن البته کاظمیان هنوز شرایط امید داشت و البته مبعلی . وگرنه تیم منصور خان گفتم کریمی توش بود که اون موقع دو سال بعد از محرومیتش بابت اون حرکت زشت در بازیهای .... ( شاید این جمله رو متوجه نشدید نخواستم بازش کنم اتفاق بدی که افتاد و کریمی به داوری در مسابقات ........ انقدر این عمل زشت بود که بازم نمیخوام بگم اتفاقا خیلی هم خوش درخشید ( علی کریمی بعد از این بازیهای درخشان لقب مارادونای ایران را تصاحب کرد) و بازی فینال اون مسابقات با کویت بود البته یه گلم فکر کنم باقری زد یکیشو که قطعا کریمی زد .
این چنین بخوای بگی ادامه بحث نمیدم . نه آقا مشکل اینجا شروع شد که باشگاه هی میگفت کریم بایستی مربی بشه که او امتناع میورزید . علی داییم هیچی در این باره به او نگفته ولی بهش گفته آماده حضور در ترکیب اصلی نیستی . کریم از نیمکت نشینی خسته شده بود شایدم دوباره برگرده . نود و البته دوربین خبرساز این هفته رو میدیدی انقدر صریحا این چنین بد به علی دایی نمیگفتی .

تنها چیزی که خیلی بدم میاد توهینه اگر چنین مواردی مشاهده کنم قطعا پاسخگویی به شما رو ادامه نخواهم داد .
حرف من در خصوص علی دایی و البته رضازاده است .

( اما اینکه چرا این حرف رو زدم کریم باقری خودش بلده از خودش دفاع کنه و وقتی خودش میگه ربطی به حاج حبیب و علی دایی نداره نمیدونم چرا عده ای و به خصوص همون جراید قصد دو به هم زنی دارن .
خدا رو شکر کذب بودن خیلی از حرفاشون معلوم شده همین امروز دوربین خبرساز دیدم که با مجتبی جباری مصاحبه میکرد و جباری گفت 6 ماهه با هیچ کدام از جراید مصاحبه ای نکردم اون وقت چقدر خنده داره که بعضی روزنامه ها با من مصاحبه خیالی میکنن و میگن جباری گفته از فوتبال خداحافظی میکنه و...... .
البته گفت که دیگه حوصله شکایت کردن از اینها رو ندارم )
کریم باقری هم علنا گفت عی آقا دوست منه و خداحافظی من خواست خودم بود )





 
آخرین ویرایش:

reynolds_nike

عضو جدید
کاربر ممتاز
من فقط اینو بگم که فقط جواب دادید.بدون اینکه فکر بکنید.جمله بندیاتون اکثرا مشکل داره و مواردو همینطوری گفتین که من نمیدونم مربوط به کدوم بحثمونه!!!!

پس سعی کنید یکبار دیگه جوابارو دقیق تر بدید تا بفهمم ی مربوط به کجاست
البته اگرم طاقت شنیدن واقعیت رو ندارید مشکلی نداره پیام ندارید ولی سعی کنید مثل سران مملکت انتقاد ناپذیر نباشید!!!!
 

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
من فقط اینو بگم که فقط جواب دادید.بدون اینکه فکر بکنید.جمله بندیاتون اکثرا مشکل داره و مواردو همینطوری گفتین که من نمیدونم مربوط به کدوم بحثمونه!!!!

پس سعی کنید یکبار دیگه جوابارو دقیق تر بدید تا بفهمم ی مربوط به کجاست
البته اگرم طاقت شنیدن واقعیت رو ندارید مشکلی نداره پیام ندارید ولی سعی کنید مثل سران مملکت انتقاد ناپذیر نباشید!!!!
بله حرف شما درست بود متاسفانه عجله داشتم و به همین خاطر اشتباهات زیادی ایجاد شد . از این بابت معذرت میخوام و از شما تشکر میکنم .
به همین دلیل پست قبلیمو ویرایش کردم و جاهایی که لازم به ویرایش بود رو با رنگ نارنجی نوشتم .
نه خیر عین حقیقت گفتم و برام عجیبه که این چنین میگید گویا از تنها یه رسانه خاص پیروی میکنید و احتمالا از خارج ایران . در مورد بانکوکم گفتم بارها هم گفتم نیما نکیسا دروازه بان بود و اصلا میرزاپور اگر اشتباه نکنم نبود .
مشکل اینجاس فرق بسیاری بین انتقاد و توهینه . شما علنا داری طوری میگی که آقا کریم قدرت دفاع از خودشو نداره و به خاطر مصلحتها دروغ گفته . از این بابت واقعا از دس شما ناراحتم .
اگه اینطور باشه میخواید بگید فردا حتما منم تحت فشار کسی دروغ مینویسم یا اصلا دروغگویم . خواهشا انتقاد کنید نه توهین نه دو به هم زنی
در مورد مسئولینم بماند خیلی از انتقادها انتقاد نیست توهینه .
ولی انتقادی که بایستی مثلا به سازمان لیگ و البته سردار عزیز محمدی داشت قطع کردن تلفن برای پاسخ ندادن به سوالات خبرنگاران شبکه خبر .
قرار بود در مورد تعطیلی مسابقات به دلیل آلودگی هوا بپرسن که تا 10 صبح تنها مسئولین تلفنهاشونو قطع میکردن !.
 

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
در جواب به شما

در جواب به شما

1998- بانکوک: فوتبال ایران بعد از تجربه جام جهانی 1998، اکنون یکی از تیمهای قابل احترام در قاره آسیا شده بود. ایران با مربیگری منصور پورحیدری راهی جنوب شرق آسیا شد. قزاقستان و لائوس حریفان مقدماتی ایران با شکست از تیم ملی کنار رفتند. در مرحله گروهی مسابقات، ایران پس از شکست 4-2 از عمان مقابل تاجیکستان و چین پیروز شد. در مرحله یک چهارم نهایی نیز با درخشش علی دایی ازبکستان را 4- صفر کنار زد و در بازی نیمه نهایی با تک گل علی موسوی از سد چین گذشت. در بازی فینال نیز با درخشش علی کریمی 2- صفر کویت را برد و برای سومین بار مدال طلای فوتبال بازیهای آسیایی به ایران آمد.

بله ایران در این مسابقات با بازیکنان بزرگسال اومد ولی کریمی اون موقع خیلی بزرگسال نبود و امید نیز نبود در ضمن بازم تاکید میکنم نکیسا دروازه بان بود نه عابدزاده .
در ضمن تمامی تیمها به استثنا ژاپن با ترکیب اصلیشون بودن چون این مسابقات بلافاصله بعد از جام جهانی بود و مخصوصا کره میخواست ناکامیهاشو جبران کنه .
2002- بوسان: از این دوره به بعد فقط تیمهای زیر 23 سال حق شرکت در مسابقات را داشتند. ایران با تیم امید به رهبری برانکو ایوانکوویچ راهی کره جنوبی شد، در حالی علی دایی، یحیی گل محمدی و ابراهیم میرزاپور را نیز به عنوان 3 بازیکن بزرگسال در ترکیب داشت. علی دایی در همان روزهای اول به دلیل فوت پدرش به ایران بازگشت. اما تیم ملی امید در این دوره مقابل افغانستان و لبنان پیروز شد و با قطر 1-1 مساوی کرد. در مرحله یک چهارم نهایی با ضربه آزاد مبعلی کویت را پشت سر گذاشت و در بازی نیمه نهایی حریف کره جنوبی میزبان شد. پس از تساوی بدون گل، در ضربات پنالتی 5-3 پیروز شد و در بازی فینال نیز با دو گل جواد کاظمیان و محسن بیاتی نیا ژاپن را شکست داد و برای چهارمین و آخرین بار قهرمان شد.
 
آخرین ویرایش:

majid_mz

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام ...
تو بازیهای آسیایی بانکوک دروازه بان اصلی ایران نکیسا بود .. بعد از بازی با عمان که ایران 4-2 باخت , بهزار غلامپور شد دروازه بان و تا آخرشم تو دروازه موند .. البته غلامپور تو بازی با لائوس در مرحله مقدماتی هم بازی کرد ...علی کریمی هم برای اولین بار به تیم دعوت شد و اتفاقا تو اون بازیها پیستون چپ بازی کرد .... از بازیهای بوسان قرار شد که تیمهای فوتبال با زیر 23 ساله ها بازی کنن ...
من تقریبا تمام پست های شما دو عزیز رو خوندم ... کمی به محممد آقا . کمی هم به reynolds-nike حق میدم ...
تو ورزش نه دولت اصلاحات خیلی موفق بود و نه دولت فعلی ... من فکر میکنم همیشه و همه جا نمیشه گفت فقط مدیریت مهمه .. تخصص در کنار مدیریت هم لازمه ... وقتی میبینیم آقای علی آبادی بعد از تربیت بدنی برای پست وزارت نیرو انتخاب میشه و بعدشم که رای اعتماد نمیاره میره واسه ریاست سازمان شیلات باید حق داد که ایشون رو فرد لایقی واسه ورزش ندونیم .. فکر میکنم ایشون قبلا هم استاندار بودن ...مطمئنا یه نفر نمیتونه هم مدیر خوبی واسه ورزش باشه هم عمران و شهرداری .. هم وزارت یه وزارت خانه مهم و هم سازمان شیلات ...تو دولت اصلاحات هم آقای مهر علی زاده مناسب ریاست سازمان تربیت بدنی نبود ...
اما آقای سعید لو رو من خیلی نمیشناسم .. نمیشه موفقیت نسبی ایران در بازیهای آسیایی رو به اسم ایشون نوشت .. باید صبر کنیم و ببینیم در آینده چه اتفاقاتی میافته ...
در مورد ساخت و ساز اماکن ورزشی هم که هر دو دولت ناکام بودن .. البته هر کدوم کارهایی کردن .. اما خیلی از کارها هم نیمه کاره رها شده ... برنامه 90 هر از گاهی تو قسمت دوربین 90 یه چیزایی از استادیومهایی نشون میده که فقط در موردش سالهاست که وعده وعید میدن ...چه دولت اصلاحات چه دولت اصولگرا ...
در مورد دادکان ... یادم میاد قبل از ریاستش تو فدارسیون همیشه به عنوان یه کارشناس و منتقد میومد تو اخبار 22:30 شبکه 2 کلی انتقاد میکرد .. اما وقتی رییس شد .. یه بار یادمه اخبار سر یه جریانی میخواستن ازش مصاحبه بگیرن که با توهین و بی ادبی قطع کرده بود ... بعد اخبار گو میگفت این همون رسانه ای هست که ایشون سالها درش انتقاد کردن ولی حالا .... (خودم اون اخبار رو دیدم اما یادم نمیاد کی بود)
تو جام جهانیم ما به عدم جسارت برانکو باختیم .. من کاری ندارم که ایشون به عنوان بهترین مربی خارجی 20 سال اخیر ایران انتخاب شده .. اما تو بازی با مکزیک ایشون روی نیمکت تیم ملی یخ زده بودن ... اینم خیلی از کارشناسا گفتن و انتقاد کردن ..
به هر حال هنوزم خیلی کار داریم .. تو ورزش و تو جاهای دیگه .. که اینجا جاش نیست ...
ببخشید که وارد بحثتون شدم ..
موفق باشید ....
 

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام ...
تو بازیهای آسیایی بانکوک دروازه بان اصلی ایران نکیسا بود .. بعد از بازی با عمان که ایران 4-2 باخت , بهزار غلامپور شد دروازه بان و تا آخرشم تو دروازه موند .. البته غلامپور تو بازی با لائوس در مرحله مقدماتی هم بازی کرد ...علی کریمی هم برای اولین بار به تیم دعوت شد و اتفاقا تو اون بازیها پیستون چپ بازی کرد .... از بازیهای بوسان قرار شد که تیمهای فوتبال با زیر 23 ساله ها بازی کنن ...
من تقریبا تمام پست های شما دو عزیز رو خوندم ... کمی به محممد آقا . کمی هم به reynolds-nike حق میدم ...
تو ورزش نه دولت اصلاحات خیلی موفق بود و نه دولت فعلی ... من فکر میکنم همیشه و همه جا نمیشه گفت فقط مدیریت مهمه .. تخصص در کنار مدیریت هم لازمه ... وقتی میبینیم آقای علی آبادی بعد از تربیت بدنی برای پست وزارت نیرو انتخاب میشه و بعدشم که رای اعتماد نمیاره میره واسه ریاست سازمان شیلات باید حق داد که ایشون رو فرد لایقی واسه ورزش ندونیم .. فکر میکنم ایشون قبلا هم استاندار بودن ...مطمئنا یه نفر نمیتونه هم مدیر خوبی واسه ورزش باشه هم عمران و شهرداری .. هم وزارت یه وزارت خانه مهم و هم سازمان شیلات ...تو دولت اصلاحات هم آقای مهر علی زاده مناسب ریاست سازمان تربیت بدنی نبود ...
اما آقای سعید لو رو من خیلی نمیشناسم .. نمیشه موفقیت نسبی ایران در بازیهای آسیایی رو به اسم ایشون نوشت .. باید صبر کنیم و ببینیم در آینده چه اتفاقاتی میافته ...
در مورد ساخت و ساز اماکن ورزشی هم که هر دو دولت ناکام بودن .. البته هر کدوم کارهایی کردن .. اما خیلی از کارها هم نیمه کاره رها شده ... برنامه 90 هر از گاهی تو قسمت دوربین 90 یه چیزایی از استادیومهایی نشون میده که فقط در موردش سالهاست که وعده وعید میدن ...چه دولت اصلاحات چه دولت اصولگرا ...
در مورد دادکان ... یادم میاد قبل از ریاستش تو فدارسیون همیشه به عنوان یه کارشناس و منتقد میومد تو اخبار 22:30 شبکه 2 کلی انتقاد میکرد .. اما وقتی رییس شد .. یه بار یادمه اخبار سر یه جریانی میخواستن ازش مصاحبه بگیرن که با توهین و بی ادبی قطع کرده بود ... بعد اخبار گو میگفت این همون رسانه ای هست که ایشون سالها درش انتقاد کردن ولی حالا .... (خودم اون اخبار رو دیدم اما یادم نمیاد کی بود)
تو جام جهانیم ما به عدم جسارت برانکو باختیم .. من کاری ندارم که ایشون به عنوان بهترین مربی خارجی 20 سال اخیر ایران انتخاب شده .. اما تو بازی با مکزیک ایشون روی نیمکت تیم ملی یخ زده بودن ... اینم خیلی از کارشناسا گفتن و انتقاد کردن ..
به هر حال هنوزم خیلی کار داریم .. تو ورزش و تو جاهای دیگه .. که اینجا جاش نیست ...
ببخشید که وارد بحثتون شدم ..
موفق باشید ....
سلام مجید جان اتفاقا وارد شدن شما قطعا لازم بود . ممنون بله من به ایشون میگفتم . من هرگز همه جا با کارهای این آقایون موافق نبودم و نیستم وبارها گفتم . در مورد آقای علی آبادیم هر چه گفتین درست بود و من ردش نمیکنم بله ایشون استاندارد بودن . بله اون آقا هم که دیدید نامزد انتخابات شدند حتی ......... .
بله حرف شما درسته ولی به نظر من کارنامه ابتدایی هم کم مهم نیست . این خودش خیلی شروع خوبی بود انشاالله ادامه دار باشه .
احسنت کاملا قبول است منم که میگم مشکل اینجاس که احزاب محترم دلشون نمیخواد پلهای قبل تر از خودشونو کامل کنن بلکه تصمیم میگیرن پلهای جدید بسازن و اصلا براشون مهم نیست که چه بلایی سر قبلیها بیاد ولی اینبار دکتر سعیدلو در مورد این مساله واکنش نشان داده و اگر پناه برخدا خودشون جهت گیری نکنن یا بعضیها مجبور به تغییر جهتشون نکنن قول میدم که خیلی از مشکلات ما در زمان ایشون رفع خواهد شد . اینو خوبه بعضیها بشنوند .
قطعا مجید جان مخصوصا برای بانوان سرفراز کشورمون
من که به شخصه خوشحال شدم که وارد شدی و کاملا حرف شما صادقانه و از روی دلسوزی بود .
ورود شما قطعا سبب برطرف شدن خیلی بحثا بین من و ایشون خواهد شد .
البته اگر طبق حرف خودشون به انتقاد پذیری معتقد باشند .
که انشاالله هستند .

راستی متاسفانه تشکراتم تموم شده وگرنه فرمایش شما صددرصد قابلیت تشکر رو داراست
 

reynolds_nike

عضو جدید
کاربر ممتاز
بله حرف شما درست بود متاسفانه عجله داشتم و به همین خاطر اشتباهات زیادی ایجاد شد . از این بابت معذرت میخوام و از شما تشکر میکنم .
به همین دلیل پست قبلیمو ویرایش کردم و جاهایی که لازم به ویرایش بود رو با رنگ نارنجی نوشتم .
نه خیر عین حقیقت گفتم و برام عجیبه که این چنین میگید گویا از تنها یه رسانه خاص پیروی میکنید و احتمالا از خارج ایران . در مورد بانکوکم گفتم بارها هم گفتم نیما نکیسا دروازه بان بود و اصلا میرزاپور اگر اشتباه نکنم نبود .
مشکل اینجاس فرق بسیاری بین انتقاد و توهینه . شما علنا داری طوری میگی که آقا کریم قدرت دفاع از خودشو نداره و به خاطر مصلحتها دروغ گفته . از این بابت واقعا از دس شما ناراحتم .
اگه اینطور باشه میخواید بگید فردا حتما منم تحت فشار کسی دروغ مینویسم یا اصلا دروغگویم . خواهشا انتقاد کنید نه توهین نه دو به هم زنی
در مورد مسئولینم بماند خیلی از انتقادها انتقاد نیست توهینه .
ولی انتقادی که بایستی مثلا به سازمان لیگ و البته سردار عزیز محمدی داشت قطع کردن تلفن برای پاسخ ندادن به سوالات خبرنگاران شبکه خبر .
قرار بود در مورد تعطیلی مسابقات به دلیل آلودگی هوا بپرسن که تا 10 صبح تنها مسئولین تلفنهاشونو قطع میکردن !.

اولا بنده گفتم که اینطوری نیستم که از حزبی حمایت کنم که هر چی بگه چشم بسته قبول کنم.بلکه بنده دنبال حقیقتم.

در مورد بازی های آسیایی یه مقداری شما داری همه رو قاطی میکنی
تو 98 بازیکنامون بازیکنای فیکس تیم ملی بودند.و ما بهترینامونو اورده بودیم
ولی تو2002 2 تا از بازیکنان تیم ملی بودند که یکیش گل محمدی بود و اونیکی میرزاپور
حالا من نمیدونم سوال شما چیه!!!!

در مورد کریم باقری اینو بگم که چند هفته قبل دایی گفتش که قرار یه بازی خداحافظی با یه تیم بزرگ برای باقری انجام بشه ولی فرداش که از باقری پرسیدند گفتش من قصد خداحافظی ندارم و خبری از بازی خداحافظی ندارم.
و هفته قبلم یه دفعه میاد خداحافظی میکنه!!!این یعنی چی؟؟؟میشه شما توضیح بده؟؟؟!!!
پس تا اینجاش واقعیتو گفتم
اینو قبول کنید که دایی با یازیکنان بزرگ کشورمون خیلی مشکل داره !!!

در مورد عزیز محمدی بگم که اصلا چرا این بشر باید رئیس سازمانم لیگ بشه؟؟؟؟چه صلاحیتی داشته که گذاشتنش این سردارو؟؟؟این آقا بهتره تو زمینه ای که تخصص داره فعالیت بکنه نه فوتبال!!!!
حالا شما هی بگو توهین
وقتی من از حزب مورد نظر شما انتقاد میکنم از دید شما توهین محسوب میشه!!!!!
 

reynolds_nike

عضو جدید
کاربر ممتاز
1998- بانکوک: فوتبال ایران بعد از تجربه جام جهانی 1998، اکنون یکی از تیمهای قابل احترام در قاره آسیا شده بود. ایران با مربیگری منصور پورحیدری راهی جنوب شرق آسیا شد. قزاقستان و لائوس حریفان مقدماتی ایران با شکست از تیم ملی کنار رفتند. در مرحله گروهی مسابقات، ایران پس از شکست 4-2 از عمان مقابل تاجیکستان و چین پیروز شد. در مرحله یک چهارم نهایی نیز با درخشش علی دایی ازبکستان را 4- صفر کنار زد و در بازی نیمه نهایی با تک گل علی موسوی از سد چین گذشت. در بازی فینال نیز با درخشش علی کریمی 2- صفر کویت را برد و برای سومین بار مدال طلای فوتبال بازیهای آسیایی به ایران آمد.

بله ایران در این مسابقات با بازیکنان بزرگسال اومد ولی کریمی اون موقع خیلی بزرگسال نبود و امید نیز نبود در ضمن بازم تاکید میکنم نکیسا دروازه بان بود نه عابدزاده .
در ضمن تمامی تیمها به استثنا ژاپن با ترکیب اصلیشون بودن چون این مسابقات بلافاصله بعد از جام جهانی بود و مخصوصا کره میخواست ناکامیهاشو جبران کنه .
2002- بوسان: از این دوره به بعد فقط تیمهای زیر 23 سال حق شرکت در مسابقات را داشتند. ایران با تیم امید به رهبری برانکو ایوانکوویچ راهی کره جنوبی شد، در حالی علی دایی، یحیی گل محمدی و ابراهیم میرزاپور را نیز به عنوان 3 بازیکن بزرگسال در ترکیب داشت. علی دایی در همان روزهای اول به دلیل فوت پدرش به ایران بازگشت. اما تیم ملی امید در این دوره مقابل افغانستان و لبنان پیروز شد و با قطر 1-1 مساوی کرد. در مرحله یک چهارم نهایی با ضربه آزاد مبعلی کویت را پشت سر گذاشت و در بازی نیمه نهایی حریف کره جنوبی میزبان شد. پس از تساوی بدون گل، در ضربات پنالتی 5-3 پیروز شد و در بازی فینال نیز با دو گل جواد کاظمیان و محسن بیاتی نیا ژاپن را شکست داد و برای چهارمین و آخرین بار قهرمان شد.

پس مشخص شد که تو بانکوک همه فیکس بودند غیر از کریمی و نکیسا!!!
نمیدونم شما الکی سر چی داری چونه میزنی؟؟؟خواهشا در مورد مطالب واضح بحث نکن .چون وقت تلف کردنه!!!!
حالا من نمیدونم شما چی از تیم بانکوک دیدید که براتون مهمه!!!!
 

reynolds_nike

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام مجید جان اتفاقا وارد شدن شما قطعا لازم بود . ممنون بله من به ایشون میگفتم . من هرگز همه جا با کارهای این آقایون موافق نبودم و نیستم وبارها گفتم . در مورد آقای علی آبادیم هر چه گفتین درست بود و من ردش نمیکنم بله ایشون استاندارد بودن . بله اون آقا هم که دیدید نامزد انتخابات شدند حتی ......... .
بله حرف شما درسته ولی به نظر من کارنامه ابتدایی هم کم مهم نیست . این خودش خیلی شروع خوبی بود انشاالله ادامه دار باشه .
احسنت کاملا قبول است منم که میگم مشکل اینجاس که احزاب محترم دلشون نمیخواد پلهای قبل تر از خودشونو کامل کنن بلکه تصمیم میگیرن پلهای جدید بسازن و اصلا براشون مهم نیست که چه بلایی سر قبلیها بیاد ولی اینبار دکتر سعیدلو در مورد این مساله واکنش نشان داده و اگر پناه برخدا خودشون جهت گیری نکنن یا بعضیها مجبور به تغییر جهتشون نکنن قول میدم که خیلی از مشکلات ما در زمان ایشون رفع خواهد شد . اینو خوبه بعضیها بشنوند .
قطعا مجید جان مخصوصا برای بانوان سرفراز کشورمون
من که به شخصه خوشحال شدم که وارد شدی و کاملا حرف شما صادقانه و از روی دلسوزی بود .
ورود شما قطعا سبب برطرف شدن خیلی بحثا بین من و ایشون خواهد شد .
البته اگر طبق حرف خودشون به انتقاد پذیری معتقد باشند .
که انشاالله هستند .

راستی متاسفانه تشکراتم تموم شده وگرنه فرمایش شما صددرصد قابلیت تشکر رو داراست

4 سال دیگه مشخص میشه که سعید لو عمل کرده یا بلوف زده(در زمینه استادیوم های نیمه کاره)
مطمئن باشید اگه بخواد اینکارو بکونه بودجش خیلی راحت ردیف میشه!!
 

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
اولا بنده گفتم که اینطوری نیستم که از حزبی حمایت کنم که هر چی بگه چشم بسته قبول کنم.بلکه بنده دنبال حقیقتم.

در مورد بازی های آسیایی یه مقداری شما داری همه رو قاطی میکنی
تو 98 بازیکنامون بازیکنای فیکس تیم ملی بودند.و ما بهترینامونو اورده بودیم
ولی تو2002 2 تا از بازیکنان تیم ملی بودند که یکیش گل محمدی بود و اونیکی میرزاپور
حالا من نمیدونم سوال شما چیه!!!!

در مورد کریم باقری اینو بگم که چند هفته قبل دایی گفتش که قرار یه بازی خداحافظی با یه تیم بزرگ برای باقری انجام بشه ولی فرداش که از باقری پرسیدند گفتش من قصد خداحافظی ندارم و خبری از بازی خداحافظی ندارم.
و هفته قبلم یه دفعه میاد خداحافظی میکنه!!!این یعنی چی؟؟؟میشه شما توضیح بده؟؟؟!!!
پس تا اینجاش واقعیتو گفتم
اینو قبول کنید که دایی با یازیکنان بزرگ کشورمون خیلی مشکل داره !!!

در مورد عزیز محمدی بگم که اصلا چرا این بشر باید رئیس سازمانم لیگ بشه؟؟؟؟چه صلاحیتی داشته که گذاشتنش این سردارو؟؟؟این آقا بهتره تو زمینه ای که تخصص داره فعالیت بکنه نه فوتبال!!!!
حالا شما هی بگو توهین
وقتی من از حزب مورد نظر شما انتقاد میکنم از دید شما توهین محسوب میشه!!!!!
بله کاملا معلومه سال 98 و 2002 رو میگذرم چون شما منکر خیلی چیزها میشی . تو اون تیم خاکپورم نبود و البته خیلیهای دیگه به جرات میتونم بگم 7 بازیکن اصلی بودن و چهارتا بقیه اولین بار دعوت شده بودن از اون هفتا هم خیلی از ذخیره های جام جهانی بهشون بازی رسید مثل علی موسوی . من حرفم اینه . به نظر من اینکه به دروازه بام جوان میدون داده بشه از همه چی مهمتره و همون موقع نیز بایستی به رحمتی که دروازه بان امید بود میدان میدادن تا دروازه بان اصلی . تیم بوسان همشون آشنا بودن ولی خداییش تیم غلام پیروانی چنتاشون بشناس بودن چقدر آرش افشین رو میشناختید و ............ .
کریم باقری همه اینها رو تکذیب کرد و اتفاقا اون موقع گفته شد آقا کریم به خاطر بیماری مادرشون نرفتن البته علی آقا میگفت که چرا ازی خداحافظی کریم از بازیهای ملی این چنین بود . بله البته تقریبا چون خیلیهاش دو به همزنی بوده . علی دایی به فکر جوونگرایی بود و چند سال آینده میگفتن چرا هاشمیان ، مهدوی کیا که اصلا بازی تو لیگ اروپا هم بهشون نمیرسید نیستن . یادتون رفته علی دایی دوباره کریم رو به تیم ملی دعوت کرد . یادتون رفته اهانتهایی که خیلی ها به علی دایی در تبریز کردنو آقا کریم در برابرشون ایستاد و از علی آقا حمایت کرد تا جایی که خود کریم هم مورد لطف اون افراد قرار گرفت . اینا چیزهایی که هیچکی نمیتونه انکار کنه دوستی کریم و علی آقا دیرینه است و کسی نمیتونه این پیوند ناگسستنی رو ریش ریش کنه چه برسه به پاره کردن .
من حمایت نکردم که چرا ایشون بهش این پست داده شده ولی گفتم هر چه بوده نظم خوبی رو پس از سالها تو برنامه های لیگ ایجاد کردن . من اینو میگم شما همه چی رو انکار میکنید . من با این مخالفت میکنم طرف سپاهیه باشه بالاخره نظم خوبی رو ایجاد کرده باید کاری کنیم که این نظم حفظ بشه و راهکارشو بگیریم بعد در اختیار اون متخصص قرار بدیم .
توهین نکردید ..... بگذریم

نه خیر این همه گفتید هیچ کدوم رو توهین ندونستم ولی حرفی که در مورد دایی زدین جز توهین هیچ اسمی نداشت مخصوصا بعد از اینکه سخنان آقا کریم رو شنیدم
 

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
4 سال دیگه مشخص میشه که سعید لو عمل کرده یا بلوف زده(در زمینه استادیوم های نیمه کاره)
مطمئن باشید اگه بخواد اینکارو بکونه بودجش خیلی راحت ردیف میشه!!
اگر دکتر روالی که الآن داره انجام میده رو ادامه بده مطمئن باشید کمک شایانی به پیشرفت ورزش کشورمون خواهد کرد .
انشالله
 

reynolds_nike

عضو جدید
کاربر ممتاز
بله کاملا معلومه سال 98 و 2002 رو میگذرم چون شما منکر خیلی چیزها میشی . تو اون تیم خاکپورم نبود و البته خیلیهای دیگه به جرات میتونم بگم 7 بازیکن اصلی بودن و چهارتا بقیه اولین بار دعوت شده بودن از اون هفتا هم خیلی از ذخیره های جام جهانی بهشون بازی رسید مثل علی موسوی . من حرفم اینه . به نظر من اینکه به دروازه بام جوان میدون داده بشه از همه چی مهمتره و همون موقع نیز بایستی به رحمتی که دروازه بان امید بود میدان میدادن تا دروازه بان اصلی . تیم بوسان همشون آشنا بودن ولی خداییش تیم غلام پیروانی چنتاشون بشناس بودن چقدر آرش افشین رو میشناختید و ............ .
کریم باقری همه اینها رو تکذیب کرد و اتفاقا اون موقع گفته شد آقا کریم به خاطر بیماری مادرشون نرفتن البته علی آقا میگفت که چرا ازی خداحافظی کریم از بازیهای ملی این چنین بود . بله البته تقریبا چون خیلیهاش دو به همزنی بوده . علی دایی به فکر جوونگرایی بود و چند سال آینده میگفتن چرا هاشمیان ، مهدوی کیا که اصلا بازی تو لیگ اروپا هم بهشون نمیرسید نیستن . یادتون رفته علی دایی دوباره کریم رو به تیم ملی دعوت کرد . یادتون رفته اهانتهایی که خیلی ها به علی دایی در تبریز کردنو آقا کریم در برابرشون ایستاد و از علی آقا حمایت کرد تا جایی که خود کریم هم مورد لطف اون افراد قرار گرفت . اینا چیزهایی که هیچکی نمیتونه انکار کنه دوستی کریم و علی آقا دیرینه است و کسی نمیتونه این پیوند ناگسستنی رو ریش ریش کنه چه برسه به پاره کردن .
من حمایت نکردم که چرا ایشون بهش این پست داده شده ولی گفتم هر چه بوده نظم خوبی رو پس از سالها تو برنامه های لیگ ایجاد کردن . من اینو میگم شما همه چی رو انکار میکنید . من با این مخالفت میکنم طرف سپاهیه باشه بالاخره نظم خوبی رو ایجاد کرده باید کاری کنیم که این نظم حفظ بشه و راهکارشو بگیریم بعد در اختیار اون متخصص قرار بدیم .
توهین نکردید ..... بگذریم

نه خیر این همه گفتید هیچ کدوم رو توهین ندونستم ولی حرفی که در مورد دایی زدین جز توهین هیچ اسمی نداشت مخصوصا بعد از اینکه سخنان آقا کریم رو شنیدم



من نمیدونم شما چرا اینقدر چونه میزنی!!!
بازیکنانی که به بانکوک رفتند بازیکنانی بودند که اکثرا تو تیم ملی فیکس بودند.حالا شما میگی خاکپور نبوده و موسوی بوده.ولی به نکته مهمی دقت نمیکنی متاسفانه.اونم اینه که بازی های آسیایی یه تدارک جدی هستش برای المپیک که 2 سال بعدش برگزار میشه.به عبارتی اگه یه بازیکنی 22 سالشم باشه بدرد نمیخوره.چون تو المپیک 24 ساله میشه و نمیتونه شرکت کنه.پس تو بازی های آسیایی سن بازیکن نهایتا 21 سال باید باشه.تو بانکوک موسوی چند سالش بود.اونموقع شرایط سنیش جوری بود که المپیکم نمیتونست بره!!!من نمیدونم چرا خاکپور رو مطرح میکنید!!!!
وقتی تو اون تیم نکیسا .غلامپور.محمد خانی.زرینچه.میناوند.موسوی.دایی.منصوریان.هاشمیان و....حضور داشته باشند دیگه فاتحه شو باید خوند.حالا شما داری با من سر این بحث میکنی که خاکپور نبوده یا موسوی بوده!!!!بحث سر اینه که هیچکدوم شرایط زیر 21 سال رو نداشتند عزیز من.!!!حالا شما بگو اولین باره دعوت کردندو ازین حرفا!!!!!
حالا من نمیدونم گذشت شما از چی بوده و بنده نمیدونم منکر چه چیزایی شدم!!!!!

در مورد تیم پیروانی هم اینو بگم که ما ازین بازیها چیز خاصی بدست نیووردیم.حالا شما میگی آرش افشین.
ولی بنظر من وقتی هدفگذاری اشتباه بوده باشه که بودش پس یعنی بازم پس رفت داشتیم.چون هدف ما این بود که هر طور شده فقط طلا بگیریم!!!حتی اگه میتونستیم کل تیم بزرگسالانو میبردیم!!!!
در تیم پیروانی نصف بیشتر بازیکنا شناخته شده بودند و بقیه که شناخته نشده بودند تو نیمکت ذخیره جا خوش کرده بودند.من قبلا غلام پیروانی رو قبول داشتم ولی تو این بازیها کاری کرد که دیگه قبولش ندارم.
یکی اینکه به جوانانش میدان نداد. و بعدیش این بود که این آقا میگفت که به هیچ دروازبانی اطمینان نداشت که این باعث تاسفم هست که این آقا مربی تیم ملی بود!!!!1
در مورد کریم باقری هم سوالمو جواب ندادی!!!
(((((((در مورد کریم باقری اینو بگم که چند هفته قبل دایی گفتش که قرار یه بازی خداحافظی با یه تیم بزرگ برای باقری انجام بشه ولی فرداش که از باقری پرسیدند گفتش من قصد خداحافظی ندارم و خبری از بازی خداحافظی ندارم.
و هفته قبلم یه دفعه میاد خداحافظی میکنه!!!این یعنی چی؟؟؟میشه شما توضیح بده؟؟؟!!!)))))))
اینو جواب بده

در مورد سردار سپاهم من چی میگم شما چی جواب میدی!!!!
من دارم میگم که این آقا چرا برای این پست که هیچ ربطی بهش نداره انتخاب شده؟؟؟!!!!ولی شما جواب میدی نظم خوبی به لیگ داده!!!!!!!

در آخرم بگم که دایی به ایران خیلی خدمت کرده ولی باید قبول کرد که جای خیلی ها رو هم تو تیم ملی تنگ کرد!!!و الانم ما بعد ایشون مشکل گلزنی داریم .چون اونموقع مربیان تیم ملی به کسی اطمینان نداشتند!!!!
 

reynolds_nike

عضو جدید
کاربر ممتاز
اگر دکتر روالی که الآن داره انجام میده رو ادامه بده مطمئن باشید کمک شایانی به پیشرفت ورزش کشورمون خواهد کرد .
انشالله

منم امدوارم اینطور بشه!!!البته بعید میدونم .چون همیشه همه قول میدن و شعار میدند ولی.....!!!

البته کلا شما هوای سعید لو رو خیلی دارید.و همه موفقیت هارو به اسمش ثبت کردید.در حالی که جوهر وزارتش هنوز خشک نشده!!!
 

reynolds_nike

عضو جدید
کاربر ممتاز
منم امدوارم اینطور بشه!!!البته بعید میدونم .چون همیشه همه قول میدن و شعار میدند ولی.....!!!

البته کلا شما هوای سعید لو رو خیلی دارید.و همه موفقیت هارو به اسمش ثبت کردید.در حالی که جوهر وزارتش هنوز خشک نشده!!!
 
بالا