قاتل در دادگاه: براي حفظ آبرو مجبور به قتل شدم

کاپلو

عضو جدید
کاربر ممتاز
قاتل در دادگاه: براي حفظ آبرو مجبور به قتل شدم


قاتل در دادگاه:
براي حفظ آبرو مجبور به قتل شدم
خبرگزاري فارس: قاتل در دادگاه گفت: مقتول مقابل خانه‌ام شروع به فرياد زدن كرد و من مجبور شدم او را به خانه ببرم؛ داخل خانه باهم درگير شديم كه او به قتل رسيد.




به گزارش خبرنگار حوادث فارس، 10 آذر سال گذشته، خانواده زن ميانسالي با حضور در دادسراي جنايي تهران، مدعي شدند كه دخترشان به نام مريم از چند روز قبل ناپديد شد است.

تحقيقات پليس براي يافتن سرنخي از مريم آغاز شد تا اينكه حدود يك ماه بعد، مردي به نام مجيد در اين‌رابطه بازداشت شد و در جريان تحقيقات به ارتكاب قتل مريم اعتراف كرد.

مجيد مدعي بود كه مريم كه زني معتاد بود، بر سر موادمخدر با يكي از دوستانش درگيري داشته و از مجيد خواسته طلبش را از مهرداد بگيرد كه در جريان اين اتفاق با هم درگير شده و او را به قتل رسانده است.

قرار مجرميت مجيد از سوي دادسراي جنايي صادر و پرونده براي رسيدگي به دادگاه كيفري استان تهران ارجاع شد كه صبح امروز در شعبه 113 و به رياست قاضي محمدرضا محمدي‌كشكولي برگزار شد.

نماينده‌دادستان با اشاره به مدارك موجود در پرونده مانند اعترافات صريح متهم، بزه انتسابي به وي را محرز دانست و خواستار مجازات وي شد. اولياي‌دم نيز خواسته خود را قصاص متهم عنوان كردند.

در ادامه متهم در جايگاه قرار گرفت و گفت: مقتول با يكي از دوستان بر سر موادمخدر درگيري داشت و از من خواست پولش را از مهرداد بگيرم. روزهايي كه همسرم با من قهر بود، مقتول به خانه من آمد و گفت تا زماني كه پولم را از مهرداد نگيري از اينجا نمي‌روم.

وي ادامه داد: شب قبل از قتل او را از خانه بيرون كردم اما روز بعد دوباره مقابل خانه من آمد و شروع به فريا د زدن كرد، من هم براي حفظ آبرو مجبور شدم او را به خانه ببرم. داخل خانه با هم درگير شديم كه ناگهان سرش به ديوار خورد و فوت كرد.

مجيد گفت: جسدش را به پشت‌بام بردم و داخل انباري مخفي كردم اما بعد از گذشت 20 روز بوي تعفن جسد بلند شد و مجبور بودم فكري براي آن بكنم. به همين دليل جسد را در پشت‌بام به آتش كشيدم و بعد به بيابان‌هاي اطراف مهرآباد بردم.

بعد از اظهارات متهم، قاضي محمدي‌كشكولي ختم جلسه را اعلام و صدور حكم را به آينده موكول كرد.
 
بالا