الان چه حسي داري؟

yas87

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
آقا
من برام دیگه اهمیتی نداره کیو دارن میارن پایین ! حتما خودشون اینطور می‌خوان ! یا کیو دارن بزور یا ... شوهر یا زن خود میکنن، اما از نظر انسانیت درست نیست من یا دیگری این وسط آسیب ببینیم ! مارو سنن ..؟
 
آخرین ویرایش:

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
یه املاکی توی ساری از غروب تا حالا گیر داده، هی ملک معرفی میکنه،اعصابم رو خورد کرده، ولم کن آقا😒😒😒
 

yas87

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
دلم میخواست واقعا آف شم و دیگه هیچوقت آنلاین نشم ، شاید اینکارو کردم ...
 

yas87

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
غمگینم ، سردرد هستم ، زبون ک نیست بلانسبت نیش ماره ! خودشون نیش میزنند اونوقت دوست دارن در برابر شون همه ساکت باشن ، جوابم ک میدیم آدم بده من میشم ؟
 

yas87

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
اله ! اه اه ..
...
تو ذهنمون هم امنیت نداریم !
 
آخرین ویرایش:

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
خسته‌م، با پدر و مادر من اومدیم تهران، تند تند وسایل جابه‌جا کردم و شام خوردیم و ظرفهای شام رو شستم،بقیه رفتن خوابیدن، من تا حالا داشتم دستمال‌کشی و تی‌کشی میکردم، فقط جاروبرقی موند برای فردا، تازه دراز کشیدم، کمرم بدبخت صداش در اومده بود انقدر که خسته شد🙄
 

yas87

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
اله ...
بعد اون همه بلاهایی ک سرم آوردن هنوزم طلبکار هستن ! آدم چقدر باید پرو باشه .. ؟
 

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
آره تا شنبه همینه🙄
حالا من برم خونه کلی باید شستشو کنم، توی عید رفته بودیم تهران، رادیاتورها روشن بود لباس‌های استفاده شده رو میشستم و میزاشتم روی رادیاتور چند ساعته خشک میشد، این سری خشک‌شدن طول میکشید منم حوصله نکردم که بشورم لباس‌ها رو، همه رو نگه داشتم ببرم گرگان تا بشورم، فکر کنم دو سه تا ماشین باید لباس بشورم🙄🤦‍♀️
 

Bahar5746

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
حالا من برم خونه کلی باید شستشو کنم، توی عید رفته بودیم تهران، رادیاتورها روشن بود لباس‌های استفاده شده رو میشستم و میزاشتم روی رادیاتور چند ساعته خشک میشد، این سری خشک‌شدن طول میکشید منم حوصله نکردم که بشورم لباس‌ها رو، همه رو نگه داشتم ببرم گرگان تا بشورم، فکر منم دو سه تا ماشین باید لباس بشورم🙄🤦‍♀️
چقدر ما گناه داریم 🫤
 

yas87

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
نمی‌دونم چرا اصرار دارن ک زنه وحید بشم ؟ آقا جان دوسش ندارم مگه زوریه ؟ اه اه . خیلی این موضوع عجیب شده !
 

Similar threads

بالا