نکاتی برای بهتر شدن سایت:

sitecup1

اخراجی موقت
شاید بتوان گفت صفحه درباره ما، یکی از پر طرفدارترین بخش های یک وب سایت است. هر فردی که به وب سایت شما علاقمند شود، بدون شک زمانی را برای مطالعه صفحه درباره ما طراحی سایت تان صرف می کند.
وب سایت های بسیاری وجود دارند که به این بخش از طراحی سایت شان توجه نمی کنند. به همین دلیل بازدیدکنندگان نمی توانند تصویر درستی از کسب و کارشان به دست آورند. همین امر موجب از دست رفتن مشتریان بالقوه یک وب سایت می شود.
در این مقاله قصد دارم مواردی را با شما در میان بگذاریم که با کمک آن ها می توانید صفحه درباره ما بهتری را در طراحی سایت خود تقویت کنید. پیشنهاد می کنیم صفحه درباره ما شما محتوایی جذاب داشته باشد.
به صفحه درباره ما خود شخصیت ببخشید
ابن گونه فرض کنیم که سایت شما دارای متن های جالبی درباره محصولات و پست های وبلاگ می باشد که به صورت جذاب و مفیدی نوشته شده اند. از این رو، چرا صفحه درباره ما وب سایت شما باید خشک و بدون جذابیت باشد؟
فرقی نمی کند که وب سایت و یا تجارت شما به طور کلی داری چه شخصیت ها و چه ویژگی هایی می باشد، صفحه درباره ما سایت شما باید با این ویژگی ها و شخصیت ها مطابقت داشته باشد تا بتواند مخاطبین را به خود جذب نماید ( به تصویر بالا از وب سایت Lessfilms نگاه کنید). به طور مثال اگر در وب سایت خود از لحن شوخ طبعانه ای استفاده کرده اید، این لحن را نیز باید در صفحه درباره ما یا در توضیحاتی از تجارت تان نیز به کار ببرید.
در صفحه درباره ما از تصاویر و ویدئو استفاده کنید
کاربران سایت روی صفحه درباره ما سایت شما کلیک می کنند، چون می خواهند درباره شرکت و تجارت شما موارد بیشتری بدانند. آن ها به دنبال دلیلی هستند تا قانع شوند که از وب سایت شما خرید کنند و در این صفحه می خواهند دریابند که فرق شما با رقیبان تان در چه مواردی است. همه این موارد را باید در طراحی صفحه "درباره ما" وب سایت خود رعایت کنید.
یک راه آسان برای این موضوع این است که از تصاویر و ویدئو ها استفاده کنید. برای تاثیر گذاری بیشتر بر کاربران سایت خود می توانید از فیلم بردارها و عکاس های حرفه ای نیز کمک بگیرید. یک ویدئوی 6 دقیقه ای که درباره ویژگی ها و مزایای تجارت تان می باشد، تاثیر بسیار بهتری از متن های خالی می گذارد.
صفحه درباره ما رزومه آنلاین نیست
به طور معمول در این صفحه باید از ویژگی ها خود و اعضای تیم تجاری تان صحبت کنید، اما به یاد داشته باشید که کاربران به وب سایت شما رجوع نمی کنند تا رزومه شما را بخوانند.
موردی که واقعا می خواهند این است که شما چه مواردی را به آن ها در این وب سایت ارائه می دهید. آن ها می خواهند بدانند که شما چگونه مشکل آن ها را حل می کنید. این موارد را در محتوای صفحه درباره ما وب سایت خود قرار دهید تا کاربران بتوانند به راحتی مزیت محصولات و سرویس های سایت و تجارت شما را دریابند.
طراحی صفحه درباره ما باید با هدف باشد
خیلی از وب سایت ها، این صفحه خود را بدون هدف می سازند. باید برای این صفحه از طراحی وب سایت خود نیز هدفی در نظر بگیرید و مطابق با آن پیش روید. آیا کاربران ترغیب می شوند تا بارها و بارها به این صفحه از سایت شما رجوع کرده و مطالب را مرور کنند؟ باید محتوای این صفحه از طراحی وب سایت به گونه ای باشد که کاربران را جذب خود سازد و تمایل داشته باشند درباره تجارت شما مطالبی را مطالعه کنند.
هم چنین با قرار دادن دکمه های دعوت به عمل در بخش های مختلف صفحه "درباره ما" وب سایت خود، می توانید کاربران را ترغیب به خرید از وب سایت کنید.
در صفحه درباره ما بهتر است روایتگر داستان باشید
راویان داستان با تجربه و خوب باید توانایی جلب کردن نظر افراد را داشته باشند و باید آن ها ترغیب کنند تا آخر داستان را گوش دهند. صفحه درباره ما وب سایت شما هم باید به همین شکل باشد.
زمانی که محتوا های خود را بروزرسانی می کنید، از دید نقد گرایانه به آن بنگرید و از خود بپرسید: "چه دلیلی دارد که بازدیدکننده سایت، تمام محتوای این صفحه از سایت من را مطالعه کند؟ " اگر کاربران از ابتدا تا انتهای محتوای موجود در صفحه درباره ما وب سایت شما را نمی خوانند، باید دوباره محتوای خود را بررسی کنید و از دید یک راوی به آن بنگرید و نقاط ضعف خود را یافته و آن را برطرف کنید.
زمانی که این موارد بالا رعایت نکنید، باردیدکنندگان، صفحه "درباره ما" وب سایت شما را بیهوده و نامتناسب درک می کنند. از این رو، از این که بخواهند درباره تجارت شما اطلاعات بیشتری به دست آورند و یا خرید کنند، منصرف می شوند.
خوشحال میشیم از سایت طراحی سایت دیدن فرمایید.
 

Similar threads

بالا