milad82
عضو جدید
یه سوال
یه سوال
سلام
اول ممنون از موضوع و بحث جالبتون
یه سوالی که برام پیش اومد تو بخش رضایت مشتری تو فرم امتیازدهی هستش.اونم اینه که عواملی مثل استقبال و برخورد پرسنل از شمابعنوان بازدیدکننده،، اطلاع اپراتور هر ایستگاه ازفرآیند بعدی و ... که اومده چه ارتباط مستقیمی با رضایت مشتری دارن.اگر چه همه فعالیتهای سازمان به نوعی با رضایت مشتری در ارتباط هستن اما آیا مثلا عاملی مثل اطلاع اپراتور هر ایستگاه ازفرآیند بعدی اونقدر تو بحث رضایت مشتری مهم است که ما بخوایم بررسی کنیم.اونم وقتی که موضوع ارزیابی سریع کارخونه مطرحه.
خلاصه کلام اینکه آیا عوامل مهمتر و ملموس تری تو بحث رضایت مشتری نیست(یکیش مثلا وجود گواهینامه های کیفیت که باهاش موافقم).
یه سوال
سلام
اول ممنون از موضوع و بحث جالبتون
یه سوالی که برام پیش اومد تو بخش رضایت مشتری تو فرم امتیازدهی هستش.اونم اینه که عواملی مثل استقبال و برخورد پرسنل از شمابعنوان بازدیدکننده،، اطلاع اپراتور هر ایستگاه ازفرآیند بعدی و ... که اومده چه ارتباط مستقیمی با رضایت مشتری دارن.اگر چه همه فعالیتهای سازمان به نوعی با رضایت مشتری در ارتباط هستن اما آیا مثلا عاملی مثل اطلاع اپراتور هر ایستگاه ازفرآیند بعدی اونقدر تو بحث رضایت مشتری مهم است که ما بخوایم بررسی کنیم.اونم وقتی که موضوع ارزیابی سریع کارخونه مطرحه.
خلاصه کلام اینکه آیا عوامل مهمتر و ملموس تری تو بحث رضایت مشتری نیست(یکیش مثلا وجود گواهینامه های کیفیت که باهاش موافقم).