چشم
اره ریسکه واقعا، من بابام اولش خیییییلی مخالف بود ولی الان خیلی حوای ماشینو داره
اینقد خوشتیپم ؟؟؟
چه مدل فولکس واگنی؟
عکست که اینو میگه!!خخ

چشم
اره ریسکه واقعا، من بابام اولش خیییییلی مخالف بود ولی الان خیلی حوای ماشینو داره
اینقد خوشتیپم ؟؟؟
چه مدل فولکس واگنی؟
چشم
اره ریسکه واقعا، من بابام اولش خیییییلی مخالف بود ولی الان خیلی حوای ماشینو داره
اینقد خوشتیپم ؟؟؟
چه مدل فولکس واگنی؟
ای آقا شما متوجه نشدی ماشین چیه ؟؟ایول ...
چه داستانی بود
نگفتی ماشینت چی بود
بقیشم بنویس لطفا
پ.ن: هنوز همه ی نوشته هاتو نخوندم اما در کل عالی بود تاپیک
جان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تا بوشهر؟؟؟؟؟؟؟
ولی تقریبا جالب نوشته بودی...
اون حس بد هم که می گی احتمالا واسه اینه که باید یه تنظیم فرمون بری....البته اگر زیر و بند ایراد نداره....
حالا اینکه چیزی نیست ، من هفته قبل با همین ماشین از اصفهان اومدم تهران!
حساب کن ماشین 5 سال خواب بوده
ساعت 1 شب راه افتادم و شش و نیم رسیدم تهران
اتفاقی که افتاد این بود که فی الطریق دو بار ماشین خاموش کرد موقع معکوس کردن دنده که البته وقتی کلاچ رو رها کردم و چرخ ها و موتور درگیر شدن با هم دوباره موتور روشن شد...!
ولی دیگه تا خود تهران اتفاقی نیفتاد....
از سمت دلیجان هم رفتیم....جاده اش خیلی افتضاحه...
دو نفر بودم...تنها نبودم...جالبه که ترمزها هم ایراد داشت ، سیلندرهای ترمز جلو خراب بود و فقط چرخ های عقب ترمز می گرفتاستارت هم که خراب....ماشین رو با ناله روشن می کنه و امروز هم که کلا مرخص شد!!
کاربراتور هم مشکل داشت و خوب نمی سوزوند....فکر کنم تا تهران حدود 50 تا سوزوند ، خوب سوزونده به نظرت؟
ماشین چجوری از پارکینگ ترخیص شد؟
این ماشین شما فکر کنم خیلی بد لوازم باشه. نه؟
خدا صبرت بده
اره واقعا اون کسی(+ 2 یا سه نفر دیگه) که اومد بالای سر ماشین و نقش اوسای تعمیرگاه را داشت واقعا نمیدونست ماشین چیه!!!! دقیقا این جمله رو گفت: " ما کار شِوِلِت نمیکنیم! " ( با لهجه شیرازی!) . شایدم با شورلت نوا اشتباه گرفته بود!!!!!! اینو که گفت کلا بی خیال شدم! خب این بنده های خدا معلوم بود کارشون ماشینهای تولید داخل پراید و پژو و...بود. یه آقای نسبتا جوانی بود شاید اگر سن و سال دارتر بود میفهمید
واقعا اینجور ماشینها رو دست هر کسی نمیشه داد، بر عکس اون طرف که تعمیر کار حرفه ای امریکایی بود. حتی پیچ های واتر پمپ را با آچار تورک متر دار سفت کرد. و اینکه پیچ ها تا چه میزان باید سفت بشن تو دستش بود!
سلام.
آقا من اگر اشتباه نکنم( از روی دو عکس مربوط به بازسازی)، این ماشین شما توسط آقای سیاوش سرسپار و تیم متخصصی که در تهران دارند بازسازی شده. باید بگم واقعا کارشون حرف نداره
الان ماشینهای با ارزشی مثل دوج چارجر 1969 زیر دست این تیم در حال بازسازیه...
آقا این حرفا رو ول کن ، بگو چقدر می گیرن واسه بازسازی
یه ماشین رو بخوان لخت کنن چقدر میشه هزینه اش؟ جوری که لوازمش رو خودت بخری و فقط بخوای یه اونا دستمزد بدی
خب خب خب...
این ماشین با تمام ارزش و خاطرات خوبی که برای من داشت رفت!!!!
بهله1 به قول معروف هر اومدنی رفتنی هم داره!!!
ماشین رو با یه شورلت کامارو 1974 معامله کردم!
خداییش خیلی خیلی رانندگی باهاش جذاب تره. ماشین تمیز و روپایی هم هست ولی از نظر نویی و تمیزی هنوز کار داره تا به پای بیوک نازنین برسه...
اوضاع جیب خرابه ولی در نظر دارم در اینده و به مرور ماشین رو دقیقا به روزهای اولش برگردونم...
بدرووود
خب خب خب...
این ماشین با تمام ارزش و خاطرات خوبی که برای من داشت رفت!!!!
بهله1 به قول معروف هر اومدنی رفتنی هم داره!!!
ماشین رو با یه شورلت کامارو 1974 معامله کردم!
خداییش خیلی خیلی رانندگی باهاش جذاب تره. ماشین تمیز و روپایی هم هست ولی از نظر نویی و تمیزی هنوز کار داره تا به پای بیوک نازنین برسه...
اوضاع جیب خرابه ولی در نظر دارم در اینده و به مرور ماشین رو دقیقا به روزهای اولش برگردونم...
بدرووود
شما نباید بیای با صاب ماشین یه صلاح مشورتی کنی بد مال و معامله کنی؟؟
کاماارو!اووووووو
چه اسم خوشگلی..
ماشینت چیه: شورولت کاماروو![]()
نه بابا؟ جدی؟
چند؟
عکس؟ مشخصات؟
راستی من دورسنج رو بالاخره خریدم
اینم عکس:
http://8pic.ir/images/mywrnn6kkcenb266muxb.jpg
تو خانواده تنها کسی که این عمل رو تحسین کرد عیال بود
اره اسمش هم قشنگه. از بین ماشینهای امریکایی یکی دیگه هم است که اسمش خیلی دوست دارم: شورلت مونت کارلو Montcarlo !!
قابل دار هم نیست
اقا از دیزل چه خبر؟؟از من میشنوی فکر کار کشیدن از این ماشین را از سرت بیرون کن!!! حیفه! این ماشین الان باید باز سازی بشه روزهای بازنشستگیش را بگذرانه!!!!
دور سنج هم راه اندازی شد یه خبر بهمون بده
اما در مورد جناب کامارو قیمتشو نپرسید که یاد جیب خالیم میوفتم. بیوک را دادم و 12 تومن هم سر دادم! 2 سال هم بیمه نشده بود جریمه اونم من دادم!! تمام هزینه های نقل و انتقال هم من دادم!!! خلاصه تا به خودمون اومدیم دیدیم با قیمت بیوک جمعا 35 و اندی پیاده شدیم
. البته بین خودمون باشه ها
![]()
عشقه دیگه چه میشه کرد!!!!
در مدت تقریبا 2 سالی هم که بیوک را داشتم چند بار پیشنهاد تعویض بهم شد! کاپریس، کامارو 78! ولی هیچ کدوم به دلم نشنستند یا وضعیتشون خوب نبود...
علی جان فقط همین یه عکس را همینطوری با گوشی گرفتم. ماشین فعلا موتورش پیاده شده و یه چند ماهی خوابه. منم زیاد نمیتونم ببینمش
مشاهده پیوست 229525
این ماشین به طور فابریک از همان موتور v8 - 350 که در بیوک هم بود استفاده میکنه. با این تفاوت که این گیربکسش دستیه. البته اتوماتیکش هم است ولی این دستیه
امااا!!!
نکته اینجاست که این موتورش تعویض شده توسط مالک قبلی! با یک موتور v8 - 454 !! به صورت قانونی!
نوع موتور v8- 454 cbi
حجم موتور 7400 cc
16 سوپاپ
در مورد قدرت و گشتاور و... الان اطلاع دقیق ندارم
صدای موتورش فوق العاده بود، یکم گاز اضافه بدی پشت ماشین از کنترل خارج میشه!!! ولی فعلا موتور مورد داره و باید باز بشه!!!!برنامه ها دارم براش که البته صبر هم می طلبه ...
موتور و گیربکس اورهال و تقویت خواهد شد.
همه جور امپری هم دارهدور موتور،فشار روغن، شارز باطری،بنزین، اب !!!
سلام. ممنونسلام....
خیلی مبارک باشه ؛ ولی من بودم یه کاپریس می خریدم با این پول
خیلی کار داره ماشین؟
گاز می دی تا چند می ره دورموتور؟
ضمنا آمپر فشار روغن چی بهش وصله؟ سیم یا لوله؟ البته فکر نکنم الان دسترسی داشته باشی ببینی چه خبره اون پشت
به به اقا ما المانی ها رو قبول داریماینم عکس رفیقمون
اگر خودش از قبل پلاک ملی باشه، مدارکش نقص و ایراد نداشته باشه، سند و زیر سندها تکمیل باشه. ظاهر ماشین هم روبه راه باشه نه هیچ مشکلی ندارهآقا با توجه به سن بالای ماشین خیلی راحت تعویض پلاک شد؟ گیر ندادن؟
چیزی نیست، از پسش بر میایم