●●● راز یک کرم پودر خوب ●●●

e.L.h.A.m

عضو جدید


کرم پودر پایه اصلی آرایش است و پوست را مثل یک بوم نقاشی برای آرایش روی آن آماده میکند و اگر درست انتخاب نشود نقاشی روی این بوم زیبا در نمی آید .

انتخاب کرم پودر کار آسانی نیست و معمولأ خانم ها چندین کرم پودر می خرند تا رنگ دلخواه شان را پیدا کنند .

برای انتخاب بهترین رنگ که با رنگ طبیعی پوست تان هماهنگی داشته باشد باید رنگی را انتخاب کنید که هم رنگ پوست گردنتان باشد تا کاملأ طبیعی بنظر بیاید .

راز دیگر برای انتخاب رنگ درست این است که اگر پوست تان سبزه است از کرم پودر هایی که تن رنگ زرد دارند استفاده کنید و اگر رنگ پوست شما سفید است کرم پودرهایی را انتخاب کنید که تن رنگ صورتی دارند و اگر پوست شما تیره است کرم پودرهایی که تن

رنگ قرمز دارند برای شما مناسب می باشند .

حتمأ توجه داشته باشید که کرم پودری که می خرید مرطوب کننده باشد و دارای مواد لازم برای تقویت پوست باشد زیرا کرم پودر چیزی است که هر روز روی پوست تان قرار می گیرد پس چه بهتر که پوست را تغذیه کند . کرم پودر بهتر است مات باشد تا براق ولی

دقت کنید که هم مات باشد و هم مرطوب کننده زیرا اکثر کرم پودرهای مات خشک هستند و فاقد ماده مرطوب کننده پوست می باشند .

حتمأ از کرم پرایمر زیر کرم پودر استفاده کنید زیرا پرایمر مثل بتونه ناصافی های پوست را می پوشاند و آنرا صاف و یک دست نشان می دهد همچنین باعث می شود که کرم پودر دوام بیشتری روی پوست داشته باشد .

بهترین وسیله برای زدن کرم پودر روی پوست انگشتان شما می باشند زیرا کاملأ روی آن کنترل دارید .

برای زدن کرم پودر اول از پیشانی شروع کنید سپس روی بینی و گونه ها را بمالید بعد همه صورت را بزنید پشت پلک ها و زیر چشم ها و گوشه های درونی چشم ها را فراموش نکنید .

بعد از مالیدن کرم پودر کمی پودر روی گونه ها و بینی بزنید و اگر جای جوش و خراشیدگی یا ماه گرفتگی دارید روی آنرا با کانسیلر بپوشانید بعد روی آنرا پودر بزنید .

در آب و هواهای مختلف و فصل های متفاوت از کرم پودرهای مختلف استفاده کنید مثلأ در هوای گرم تابستان از کرم پودر های مایع و رقیق استفاده نکنید زیرا در اثر حرارت آب شده روی صورت میدود و در هوای سرد زمستان از کرم پودرهای غلیظ تر و مرطوب کننده

استفاده کنید و اگر پوست شما چرب است در همه فصول از کرم پودرهایی که بدون چربی هستند استفاده کنید .


:gol:
 

Similar threads

بالا