► •*♥*•◄ اخبار باشگاه استقلال تهران ► •*♥*•◄

mohammad5mousavi

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
[h=1]شرکت در تست پزشکی و امضای قرارداد با بایرن توسط لواندوفسکی[/h]
به گزارش خبرگزاری فارس، روبرت لواندوفسکی که از ماه‌ها قبل تصمیم حضور در پرافتخارترین تیم آلمان‌ را دارد، طبق نوشته یک روزنامه چاپ مونیخ در روزها‌ی آینده در تست پزشکی باوارایی‌ها شرکت کرده و قرارداد منعقد خواهد کرد.

مطابق این گزارش گلزن درخشان دورتموند که از سال گذشته برای انتقال به بایرن تلاش کرد، تفاهم‌نامه کاری 4 ساله امضا خواهدکرد.
 

mohammad5mousavi

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
[h=1]بازیکن برزیلی با ام‌صلال قرارداد بست، منتظری نبست/ پژمان برمی‌گردد؟[/h]
بازیکن برزیلی الاهلی عربستان قراردادش را با ام‌صلال قطر امضا کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، ام صلال قطر موفق شد در ادامه فصل نقل و انتقالات زمستانی که در تعطیلات نیم فصل این کشور در جریان است رسماً با ویکتور سیموئس برزیلی بازیکن الاهلی عربستان قرارداد امضا کند.

سیموئس قرارداد یکساله خود را روز گذشته در جده امضا کرد و قرار است از امروز پنجشنبه به تمرینات تیم جدید خود بپیوندد.

نکته قابل توجه اینکه قرار بود پژمان منتظری، بازیکن استقلال هم که دو روز پیش حتی در تمرینات پزشکی ام‌صلال هم شرکت کرده بود روز گذشته به همراه این بازیکن برزیلی با ام صلال قرارداد امضا کند که این امر روز گذشته محقق نشد.
 

mohammad5mousavi

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
[h=1]گل‌محمدی: رضا نوروزی فردا غایب است/ امیدواریم از پرسپولیس امتیاز بگیریم[/h]

به گزارش خبرگزاری فارس، یحیی گل‌محمدی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار مقابل پرسپولیس گفت:‌ فردا بازی حساس و سختی برای هر دو تیم پیش‌رو است. کسب امتیاز در این مسابقه بسیار مهم است. پرسپولیس در 4 هفته گذشته 4 پیروزی کسب کرده و از لحاظ جسمی و روحی در اوج خود قرار دارد.

وی افزود: ما تمرینات خوبی را انجام دادیم و تاکنون شکست نداشتیم، این مسئله اعتماد به نفس تیم را افزایش داده است. مقابل تیم‌های بزرگ مثل پرسپولیس نشان دادیم که خوب بازی می‌کنیم و امیدوارم فردا بازی تماشاگرپسندی را ارائه کنیم و این مسئله با کسب امتیاز همراه باشد.

گل‌محمدی در مورد وضعیت رضا نوروزی و هادی نوروزی عنوان کرد: رضا نوروزی قطعا به این بازی نمی‌رسد، اما هادی نوروزی از ناحیه دست دچار مشکل شده ولی برای بازی مشکل خاصی ندارد. بهرام دباغ و حسین امامیان نیز دیگر مصدومان ما هستند.

سرمربی نفت تهران در پاسخ به این سؤال که آیا فردا در صورت گل زدن تیمش خوشحالی می‌کند، یادآور شد: ترجیح می‌دهم در این ارتباط صحبت نکنم. دفعه قبل خبرنگاری این سؤال را از من پرسید و گفتم که خوشحالی نمی‌کنم که باعث ناراحتی علی دایی شد، این بار دیگر در این مورد صحبت نمی‌کنم.
 

mohammad5mousavi

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
[h=1]برهانی: از هواداران استقلال معذرت می‌خواهم[/h]
به‌گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، آرش برهانی در گفت‌و‌گویی با سایت رسمی باشگاه استقلال در خصوص وضعیت خود صحبت کرد.
*در خصوص این اتفاقاتی که صورت گرفته چه نظری داری؟
هنوز هم باور نمی‌کنم که این اتفاقات افتاده، اما باور کنید آن لحظه متوجه هیچ‌چیز نبودم و واقعاً کنترلم را از دست داده بودم. همیشه سعی کردم آدم صبوری باشم و هیچ‌وقت هم حاشیه‌سازی نکردم، اما آن لحظه خیلی ناراحت بودم و اصلاً‌ حواسم به اطرافم نبود.
*ناراحتی‌ات از تعویضت بود؟
نه، به خاطر تعویضم ناراحت نبودم، به هر حال کادرفنی تصمیم می‌گیرد که چه کسی بازی کند و چه کسی بازی نکند. ناراحتی من به خاطر این بود که خیلی در این بازی انگیزه داشتم و می‌خواستم برای استقلال گلزنی کنم. در این چند روز هم تمرینات خوبی را پشت‌سر گذاشته بودم وقتی نتوانستم برای استقلال گل بزنم ناراحت شدم. تابلوی تعویض را که دیدم انگار همه آرزوهایم درون زمین را از دست رفته می‌دیدم. خیلی ناراحت بودم، خیلی...
*واقعا به کلمن از روی ناراحتی ضربه زدی؟
متاسفانه درمورد این قضیه، خیلی بزرگ‌نمایی شد. من مطمئنم کادرفنی این فیلم را که ببینند متوجه می‌شوند من اصلاً لگد محکمی به کلمن نزدم. خیلی امیدوار هستم که امیر قلعه‌نویی با تماشای فیلم متوجه شود که من ضربه محکمی به کلمن نزدم و اصلاً از روی ناراحتی شدید این کار را نکردم.
*پس هدفت چه بود؟
می‌خواستم بروم روی نیمکت بنشینم. آن موقع هم اراده نداشتم و وقتی دیدم کلمن مقابلم است به آن ضربه زدم تا از جلوی پایم بردارم و بعد بروم روی نیمکت بنشینم. من ضربه شدیدی به کلمن نزدم که متاسفانه آن را بزرگ جلوه دادند.
*معتقدی یکسری شیطنت کردند؟
متاسفانه رقیبان ما دوست ندارند استقلال آرامش داشته باشد و به خاطر همین به این مسئله خیلی دامن زدند. یکسری حاشیه‌ساز هستند که می‌خواهند با شیطنت‌های خود آرامش تیم را از ما بگیرند، اما مطمئنا ما این آرامش را به راحتی از دست نمی‌دهیم.
*امیر قلعه‌نویی هم در مصاحبه‌ای اعلام کرده برهانی را ممنوع‌التمرین نکرده‌ام!
من همیشه استقلالی بودم و هستم و به هر تصمیمی هم که برایم بگیرند احترام می‌گذارم و تابع تصمیم سرمربی تیم و باشگاه هستم.
*از پیروزی استقلال چه احساسی داشتی؟
خیلی خوشحال شدم، آنقدر که همه ناراحتی‌ام را از یاد بردم. مخصوصاً اینکه فورواردمان موفق به گلزنی شده بود مطمئناً کسی که خیلی می‌توانست نظری را درک کند، من بودم. قبل از بازی و در تمرینات هم با او خیلی حرف زده بودم و از نظری می‌خواستم تا روحیه‌اش را از دست ندهد. خدا را شکر که او گل زد تا از این فشار خارج شود. از گلزنی نظری خیلی خوشحال شدم و امیدوارم بتواند به همین روند ادامه بدهد.
*چه صحبتی با هواداران استقلال داری؟
هواداران استقلال همیشه به من لطف داشتند و هیچ‌وقت لطف و محبت‌هایشان را از یاد نمی‌برم. از آنها بابت ناراحتی‌ام بعد از بازی عذرخواهی می‌کنم.
اگر همیشه بدون قید و شرط قراردادم را با استقلال تمدید کردم به خاطر استقلال و هوادارانش بوده است. همه دارایی من این پیراهن استقلال و هوادارانش هستند و این پیراهن برایم از هر چیزی باارزش‌تر است.
 

mohammad5mousavi

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
[h=1]فتح‌الله‌زاده: رویانیان از دربی می‌ترسد/ از درون باشگاه استقلال، تیم را به‌هم می‌ریزند[/h]

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: اینکه رویانیان گفته استقلالی‌ها هم می‌دانند پرسپولیس برنده دربی خواهد بود به خاطر ترسش از این بازی است.
به گزارش خبرگزاری فارس، علی فتح‌الله‌زاده در حاشیه تمرین امروز تیم استقلال در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت آرش برهانی پس از اتفاقات دیروز بازی تیم‌های استقلال و راه‌آهن و اینکه تکلیف او چه می‌شود، گفت: متأسفم برای کسانی که قلعه‌نویی را تحریک می‌کنند تا آرش برهانی را اخراج کند، این کار جوانمردانه نیست، قلعه‌نویی گفته باید فیلم بازی را ببیند و بعد درباره این مسئله تصمیم‌گیری کند.

وی ادامه داد: آرش گفته که چون در این بازی گل نزده و برای استقلال مفید واقع نشده ناراحت شده و این موضوع خیلی با بحث‌هایی که دیروز و امروز منتشر شده، فرق می‌کند و شاید اگر من هم جای قلعه‌نویی بودم و این صحبت‌ها را می‌شنیدم این برخورد را می‌کردم البته من دیروز از میرشاد ماجدی پرسیدم که داستان چه بوده و او هم گفته که برهانی به خاطر عصبانیت از تعویض به کلمن لگد نزده و چون برای استقلال مفید واقع نشده ناراحت بوده است اما در هر حال من از سرمربی تیمم حمایت می‌کنم و حامی تصمیم قلعه‌نویی هستم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد اینکه نظری بازیکن استقلال هم چند هفته پیش مشابه چنین کاری را انجام داده اما با او برخورد نشده، تصریح کرد: من همین الان این موضوع را از شما می‌شنوم و چنین صحنه‌ای از مهدی نظری ندیدم اما بهتر است بیایم و به هم کمک کنیم تا در خبرنویسی، مدیریت و مربیگری به استاندارد برسیم. این مسائل به سرمربی و سرپرست تیم برمی‌گردد و اگر چنین موضوعی هست باید آنها با این بازیکن برخورد کند. مدیرعامل که وظیفه برخورد بر روی نیمکت را ندارد اما من به عنوان مدیرعامل استقلال هر نوع بی‌انضباطی در هر رده‌ای را محکوم می‌کنم.

وی درباره اینکه اگر سرمربی یا سرپرست چنین صحنه‌ای را نبیند، تکلیف چیست، ادامه داد: شاید مدیر در لحظه بازی جلسه داشته باشد و او هم این صحنه را نبیند. باید کار را تقسیم کرد، مدیرعامل که برای تیم بازیکن انتخاب نمی‌کند، هر که را بگویند من به عنوان مدیرعامل می‌آورم.

فتح‌الله‌زاده افزود: همین حالا برای یک بازیکن برزیلی که بدون واسطه و مستقیم آورده‌ایم حدود 120 هزار دلار خواهیم پرداخت اما اگر قرار بود با واسطه این انتقال انجام شود مجبور بودیم بالای 200 هزار دلار بپردازیم البته اینطور هم نیست که بگوییم برای خرید بازیکن جدید پول نداریم، این حرف ظلم به من است. من تا 500هزار دلار برای خریدن بازیکن خوب آمادگی دارم. ما در پست هافبک نفوذی مشکل داریم و هر طور باشد باید بازیکن بگیریم اما من که بازیکن انتخاب نمی‌کنم و باید تشکیلات تیم این کار را انجام دهد.

مدیرعامل استقلال در خصوص هجمه‌هایی که علیه پژمان منتظری پس از جدایی او از استقلال و حضورش در لیگ قطر اتفاق افتاده، اظهار داشت: اگر به مطالب چند روز قبل بازگردیم برای خود من هم تعجب‌آور است و شاید من نمی‌دانم و نمی‌فهمم که در سایر نقاط دنیا شرایط چگونه است اما هیچ کجای دنیا مدیرعامل یک تیم درباره قرارداد بازیکنانش توضیح نمی‌دهد.

وی ادامه داد: این مدیر باشگاه است که تشخیص می‌دهد یک بازیکن چک بگیرد، یکی پول نقد و دیگری هم بدون پول و یا اینکه هر زمان پول داشته باشیم به یک بازیکن بدهیم. آدم‌ها با هم فرق می‌کنند و شما نمی‌توانید به یک بازیکن بگویید با من قرارداد 3ساله ببند و از من هیچ پولی هم نگیرد و وقتی هم از تیم جدا شدی 70 درصد قراردادت را به من بده! به زور که نمی‌شود بازیکن در اختیار گرفت. باید منطقی فکر کنیم. پژمان منتظری قراردادش تمام شده بود و این موضوع در قرارداد او هست و ما نمی‌توانستیم از او حق ترانسفر بگیریم اما بازیکنانی مثل مهدی پاشازاده، فرهاد مجیدی، علی موسوی و آندرانیک تیموریان چون با ما قرارداد داشتند حق ترانسفرشان 50 - 50 با ما تقسیم کردند اما بازیکنی که آزاد است نمی‌توان از او پول گرفت.

فتح‌الله‌زاده افزود: قرارداد پژمان با ما تمام شده بود. در ابتدای فصل هم پیشنهاد دو میلیون و 200 هزار دلاری داشت اما ما به او گفتیم که مشکل داریم و در آسیا با ما بمان که او گفت تا نیم‌فصل با استقلال می‌مانم که من از او تشکر کردم و گفتم همین خوب است، او به ما لطف کرد و در آسیا با ما ماند اما حالا که قراردادش تمام شده اخلاقی نیست که علیه او صحبت کنیم. البته باید این را بگویم که منتظری به ما اعتماد کامل داشت و چون فدراسیون فوتبال قرارداد نیم فصل را قبول نداشت با ما یک ساله بست و من به عنوان مدیرعامل نمی‌توانستم زیر حرفم بزنم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد اینکه از پژمان منتظری دلخور است، گفت: از او دلخوری کوچکی دارم چرا که اگر در نیم فصل به صورت قطعی می‌گفت که می‌خواهد از استقلال برود ما می‌توانستیم برای تیم دفاع بگیریم اما بهرحال او برای استقلال زحمت کشیده و نباید پژمان را اذیت کرد. همین برخوردهای من باعث می‌شود او روزی که برگردد با استقلال سفید امضا کند.
وی در خصوص اینکه گفته می‌شود 900 میلیون به پژمان منتظری پرداخت شده، افزود: مگر کل قرارداد او چقدر بوده که 900 میلیون هم به پژمان منتظری پرداخت کنیم، اگر قرارداد پژمان را یک میلیارد و 200 میلیون هم در نظر بگیریم باید 600 میلیون به او پرداخت کنیم نه 900 میلیون. متأسفانه عده‌ای در باشگاه خودمان هستند که تیم را بهم می‌ریزند و سر نخ‌شان هم در خود باشگاه است.

فتح‌الله‌زاده ادامه داد: در آستانه دربی آدم باید به شرفش رجوع کند و دعوای خودش را به کل تیم مرتبط نکند. ما نصف قرارداد پژمان را دادیم اما انگار پول بدهیم یا ندهیم باز هم گیر هستیم. من بعد از دربی برای اینکه بازیکنان ناراحت نشوم اعلام می‌کنم که چقدر بازیکنان پول گرفته‌اند اما قاطعانه‌ می‌گویم ما بهتر از پرسپولیس به بازیکنانمان پول داده‌ایم و فقط به 4 نفر به نام‌های سیاوش اکبر‌پور، هاشم بیک‌زاده، امیرحسین صادقی و یک بازیکن دیگر که نامش در ذهنم نیست پولی پرداخت نکرده‌ایم که من به آنها پطروس فداکار می‌گویم اما سایر بازیکنان بالاتر از سایر تیم‌ها دریافتی داشته‌اند، دوستان در پرسپولیس می‌گویند 20 تا 25 درصد قراردادشان را گرفته‌اند اما ما بیشتر از 25 درصد به بازیکنانمان پرداخت کرده‌ایم.

وی افزود: بی‌پولیم اما همین بی‌پولی‌ هم باعث نشده به فکر بازیکن گرفتن نباشیم. به طور مثال وقتی جباری رفت ما آندرانیک تیموریان را گرفتیم. باید منصفانه با استقلال و ما برخورد کرد. دیروز تیم ما در دفاع تغییراتی داشت که این بی‌سابقه بود و هر تیمی نمی‌تواند با این شرایط به نتیجه برسد اما ما به جز بازیکنان یک برند ایرانی به نام قلعه‌نویی بالای سر تیم داریم که خودش یک تیم است. او مربی باهوشی است و با تعویضی هم که در بازی دیروز انجام داد نتیجه خوبی رقم زد. امیدوارم که هواداران ما بیایند و در بازی با استقلال اهواز از ما حمایت کنند تا برای دربی آماده شویم البته امیدوارم دوستان دیگر برای ما حرف درنیاوردند و نگویند که ما گفته‌ایم تیمی قهرمان می‌شود و بازی را می‌برد البته هم اگر بگویم قهرمان آسیا می‌شویم و یا به فینال می‌رویم حتما این اتفاق می‌افتد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص صحبت‌های رویانیان که گفته بود استقلالی‌ها هم می‌دانند که این تیم به پرسپولیس در دربی می‌بازد، گفت: کسی که می‌ترسد این حرف‌ها را می‌زند.

فتح‌الله‌زاده درباره انتقادات حسن روشن در جشن 50 سالگی باشگاه پرسپولیس از باشگاه استقلال اظهار داشت: حسن روشن تند حرف می‌زند اما تا زمانی که اسم پیشکسوت روی کسی باشد من به او احترام می‌گذارم و توهین‌ها را تحمل می‌کنم اما هواداران ما آگاه هستند و اینکه گفته می‌شود پرسپولیس باشگاه شده و ما نشده‌ایم را خوب می‌فهمند. همین کمپ باشگاه استقلال 200 میلیارد تومان قیمت دارد که من از سازمان تربیت بدنی آن را نگرفته‌ام و از یک وزارتخانه دیگر آن را انجام داده‌ایم و همین کار بزرگی است و اگر کاری هم نکرده باشم با کسب اجازه از آقای قلعه‌نویی 7 قهرمانی دارم و ژنرال 7 ستاره استقلال هستم!

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص ارزانی بلیت‌های ورزشگاه‌ها و حضور تماشاگران تصریح کرد: همین آدم‌هایی که می‌گویند بازیکنان پول‌های میلیاردی می‌گیرند و از بیت‌المال ارتزاق می‌کنند با همین حرف‌هایشان باعث می‌شوند وقتی یک تیم خارجی به بازیکن پیشنهاد خوبی بدهد، او برود و اگر به من هم این پیشنهاد بشود من هم بروم. باید این الفاظ را از روی فوتبال برداریم و به فوتبال کمک کنیم.

وی ادامه داد: من تلاش کردم تا قیمت بلیت پایین بیاید اما در هوای سرد دیروز هم با همین اقدامات 5 هزار هوادار به ورزشگاه آمد البته من جلسه دیگری با‌ آقای تاج دارم چرا که بلیت باید 5 هزار تومان بشود تا هوادار با استادیوم بیاید. ما به عشق هواداران کار می‌کنیم . بارها شده که من ساعت 2 صبح به کمپ استقلال آمدم و از آنجا بازدید کردم به طوری که بعضی‌ها می‌گویند من اینجا شریکم! اما باور کنید که من یک متر هم اینجا ندارم. اگر هوادار به ورزشگاه نیاید فوتبال خراب می‌شود.

فتح‌الله‌زاده در پاسخ به این سؤال که برای گرفتن طلب محمد قاضی از باشگاه پرسپولیس برنامه‌ای دارید یا نه، گفت: اجازه بدهید او در ابتدا طلبش را از ما بگیرد بعد به فکر گرفتن طلبش از باشگاه پرسپولیس بیفتیم! البته باید بگویم سید صالحی از ما طلب دارد و قاضی از پرسپولیس و می‌خواهیم طی جلسه‌ای با رویانیان این موضوع را حل کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پایان در خصوص پیشنهادات رسیده برای حنیف عمران‌زاده تصریح کرد: او تنها کسی است که بارها مصاحبه کرده و از ما دفاع کرده است. من به او گفته‌ام که او فراتر از فوتبال ایران است ولی او حرف من را قبول نکرد. حالا که از چین برای او پیشنهاد آمده باز هم حرف من را قبول ندارد و انگار باید از بارسلونا از او پیشنهاد بیاید که حرف من را باور کند!
 

mohammad5mousavi

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
[h=1]فتح الله زاده: خودم به برهانی گفتم به کلمن لگد بزند!/سردار جان تیمت را ببر آسیا تا اسپانسر بگیری[/h]
ورزش لیگ برتر - علی فتح الله زاده می گوید رویانیان هم اگر تیمش را به آسیا برده بود حتما اسپانسر ها به او پول می دادند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی فتح الله زاده مدیرعامل استقلال می گوید رقیبش در پرسپولیس نباید از این ناراحت باشد که شهرداری تهران اسپانسر این تیم شده است. او در این گفت و گو با خبرآنلاین هم از تیمش سخن گفته هم از تیم رقیب. البته سعی کرده پاسخ هایی داشته باشد به گفته های محمد رویانیان.

آقای رویانیان شاکی است و می گوید چرا شهرداری به شما پول داده و به پرسپولیس نمی دهد؟

اولا که شهرداری به ما پول نداده . آنها با ما قرارداد بستند و اسپانسر ما شده اند. نمی بینید اسم «بانک شهر» را روی شانه های مان زدیم؟ تازه مگر آنها همین بانک شهر اسپانسرشان نبود؟ مگر ورزشگاه امام رضا را شهرداری به پرسپولیس نداد؟ اصلا همین جشن دو شب پیش شان را هم که مجانی در برج میلاد برگزار کردند. این ها همه کمک است دیگر.

اما الان شما در این بی پولی قرارداد مهمی بستید.

بله ما دو میلیارد از این قرارداد پول گرفتیم. یک میلیارد برای بازی های لیگ و یک میلیارد هم برای بازی های آسیایی مان. تازه مگر بانک گردشگری فقط اسپانسر پرسپولیس شده ، ما رفتیم گلایه کردیم که چرا به ما آگهی ندادند؟ رویانیان هم که خدا را شکر قدرتش بالاست و می تواند از شورای شهر میلان برای تیمش یورو بگیرد. تازه سردار جان به جای اینکه هی جشن تولد بگیری تا از اسپانسرها بتوانی پول بگیری ، می توانی تیمت را قوی کنی که بروید آسیا ، آن وقت خود اسپانسرها می آیند تا پول به تیم تان بدهند.

این کری های لیگی تان هم که سر جایش هست.

آره دیدم گفته آرزو بر جوانان عیب نیست. بابا سردار جان هنوز من 2 بر یک جلو هستم. باز هم ما می بریم. فعلا که پیشکسوت های مان بردند ، بازی برگشت را هم ما می بریم!( می خندد) ولی راستی یادم رفت از سردار برای اجرای خوبش در جشن پرسپولیس تشکر کنم. شنیدم علی ضیا گفته سردار میکروفن مراسم را هم با خود به خانه شان برده است. یادمان باشد اگر در مراسم مختلف ، میکروفن خواستیم ، از سردار قرض بگیریم چون یکی دارد!

ولی آنها که به یک بردتان اعتراض دارند. می گویند بردتان را فتو شاپ کردید...

سردار می گوید یا شما می گویید؟ اگر گل ما به پرسپولیس فتوشاپی بود ، گل این هفته نفت به آنها چه بود؟ سردار جان در دربی می بینی چطور تیمم تیکی تاکا بازی می کند( می خندد) تازه شما هم که بدجوری در کار تیم ما هستید.

ما؟

بله. تیم ما می آید صدر جدول . از صدرنشینی مان چیزی نمی گویید و تا می توانید عکس کلمن روی جلدتان کار می کنید.

یعنی نباید عکس آن صحنه را کار می کردیم؟

اهمیتش از صدرنشینی ما هم بیشتر بود؟ اصلا من خودم به آرش گفته بودم که به کلمن لگد بزند.(می خندد) یا سر قصه پژمان منتظری چنان مقاله هایی نوشتید که نگو و نپرس. شماهم انگار دست تان در دست یکسری از نزدیکان تیم ماست!« او اسم هایی را می گوید که دوست ندارد نام شان رسانه ای شود»

این ها که از خود شما حکم گرفتند؟

من این طور مسئولی هستم . به دشمنانم هم می گویم به سیستم بیایند و اصلا خنجر هم دست شان می دهم اما ترسی ندارم چون حسابم پاک است. می دانم که کلی هم سناریو برایم ساختند تا در 90 دوشنبه شب(دیشب) علیه ام استفاده کنند.
 

mohammad5mousavi

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
[h=1]فتح‌الله‌زاده:نکونام بازیکن استقلال است، دیگر نیازی به جلسه نیست/ عجله‌ای برای رفتن او نداشتم[/h]
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: از صحبت‌هایی که شب گذشته نکونام انجام داد وارفتم.
علی فتح الله زاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد صحبت هایی که شب گذشته جواد نکونام در برنامه ۹۰ انجام داد اظهار داشت: وقتی صحبت های نکونام را شنیدم وا رفتم و کلی تعجب کرده بودم. او ۳،۴ روز بود که می گفت میخواهم از استقلال بروم و ما می گفتیم که نرو اما دیشب به یکباره گفت که به من می گویند برو. مگر می شود که من بخواهم این بازیکن از استقلال جدا شود. اگر می خواستم او برود که رضایتنامه اش را همین دیروز به او می دادم ولی چنین کاری نکردم من چرا باید به راحتی رضایتنامه این بازیکن را بدهم؟

وی در پاسخ به این سوال که مگر امیر قلعه نویی در جریان جدایی نکونام نبوده است، اظهار داشت: من سوالم از نکونام همین است که چه کسی از قول امیر به او این حرف را زده است. من از علی امیری پرسیدم که جواد نکونام چه خواسته ای دارد و او گفت می گوید می خواهد از استقلال جدا شود. وقتی دلیل این مسئله را از امیری پرسیدم که آیا امیر قلعه نویی در جریان این موضوع هست گفت که با امیر حرف زده و گفته چرا می خواهد برود و اگر اصرار به رفتن دارد و منافع باشگاه حفظ می شود برود. در واقع امیر قلعه نویی به خاطر اصرار جواد این حرف را زده است و تازه شب گذشته از صحبت های نکونام متوجه شدم که امیر قلعه نویی اصلا در جریان نیست.

مدیرعامل باشگاه استقلال تاکید کرد: من حتی از عادل فردوسی پور هم تعجب می کنم. شب گذشته در همان ابتدای صحبت هایم گفتم که نکونام می گوید از باشگاه های ترکیه، چین، قطر پیشنهاد دارد اما هر چه جلوتر رفتیم دیدم که فردوسی پور می گوید جالب است که مدیرعامل استقلال نمی داند نکونام از کدام تیم های پیشنهاد دارد. می خواهم این را به عادل بگویم که او به عنوان یک مجربی با تجربه دچار اشتباه می شود و این طبیعی است که در صحبت ها و انتقال آنها اشتباهاتی صورت بگیرد. من متناقض صحبت نمی کنم اما گاهی خبرگزاری ها در برداشت صحبت های من با هم تفاوت دارند.

فتح الله زاده ادامه داد: اصول این را می گوید اگر بازیکنی می خواهد از تیم جدا شود اول نزد سرمربی برود و وقتی رضایت او را گرفت نزد مدیرعامل بیاید. ما اصلا راضی به جدایی نکونام نیستیم و خوشحالم که شب گذشته خودش هم گفت دوست ندارد از استقلال برود. می خواستم امروز جلسه ای بین او، خودم امیر قلعه نویی بگذارم اما وقتی خود نکونام می گوید که می خواهد بماند و استقلال را دوست دارد من چه جلسه ای بگذارم؟ ما هم راضی به رفتن او نیستیم.

وی تصریح کرد: من در این چند روز که نکونام بحث رفتن را پیش کشیده ۴ بار برای او جلسه گذاشتم. همین دیروز از ساعت 6 صبح در جلسه بودن تا ساعت 23 شب. در همین اثنا نکونام به دفتر من آمده و می گوید رضایتنامه ام را بدهید بروم و برای گرفتن نامه عجله هم داشت اما من به او گفتم کجا بروی. من اول باید با امیر قلعه نویی صحبت کنم و سپس تصمیم بگیرم و خیلی تعجب می کنم که می گوید ما دوست داریم که برود. البته من ریشه اینکه چه کسانی حرف اشتباهی منتقل کرده اند را در می‌آورم و به آن رسیدگی می کنم. قدم نکونام هم روی چشم ما چون نمی خواهیم برویم.

فتح الله زاده در مورد اینکه نکونام از اینکه باشگاه در نوشتن رضایتنامه عجله داشته ناراحت شده،گفت: اولا که این طور نیست و شاهد هم داریم ولی مثل اینکه مدیران وسیله ای برای امتحان کردن بازیکنان شده اند تا میزان محبت کردن ما به آنها مشخص شود. این کارها در اصول حرفه ای نیست. بازیکنی که خوب باشد هواداران او را دوست دارند و هوادار که اسیر حرف های قشنگ نمی شود. فرهاد مجیدی چرا محبوب هواداران است چون با جان و دل برای استقلال بازی کرده است.
 

mohammad5mousavi

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
[h=1][/h]
[h=1] در پی اعلام خبر جدایی جواد نکونام از جمع آبی ها/سرپرست استقلال با پیامک تهدید شد
[/h]
در پی انتشار خبر جدایی هافبک تیم استقلال از جمع آبی پوشان،سرپرست این تیم مورد تهدید قرار گرفت.
به گزارش خبرنگار اوج،میرشاد ماجدی طی دو ماه گذشته با اس ام اس های عجیبی روبرو شده بود که از طرف یک شماره ایرانسل به تلفن او داده می شد.
این اس ام اس ها در روزهایی که بحث رفتن پژمان منتظری از استقلال مطرح شد به اوج خود رسید و فرد صاحب خط ایرانسل،در زمانهای عجیب مانند ساعت 3 و 4 صبح به ماجدی اس ام اس می داد و از وی با الفاظی نه چندان مودبانه انتقاد می کرد اما در پی اعلام احتمال وداع جواد نکونام با آبی ها،دوشنبه شب از همین شماره تلفن ایرانسل،اس ام اس های متعددی به میرشاد ماجدی ارسال شد که در آن بوی تهدید سرپرست استقلال به مشام می رسید.
سرپرست استقلال در این باره به خبرنگار اوج عنوان کرد:در دو ماه گذشته از این خط بالای 600 اس ام اس به من رسیده بود که در همه آنها نوعی بی احترامی وجود داشت اما دوشنبه فرد صاحب خط،در اس ام اس های مکرر خود الفاظ رکیکی به من نسبت داد و حتی در ادامه کار را به تهدید من کشاند که فلان کار و بهمان کار را با من انجام می دهد.
ماجدی افزود:جالب این است که وقتی از انواع و اقسام تلفن ها با او تماس می گیرم،کسی پاسخ نمی دهد و در واقع این موضوع خیلی مشکوک است.به همین دلیل این موضوع را از طریق مراجع مربوطه پیگیر شده ام تا مشخص شود این فرد چه کسی است و با چه هدفی دست به چنین کاری می زند.
 

mohammad5mousavi

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
[h=1]اختصاصی استقلالی - او اسطوره است
[/h]
اختصاصی استقلالی - بی انصافی بود اگر در این شرایط یادی از بزرگواری هایت نشود .
دوست داشتنی ترین پسر استقلال چند وقتی است غمگین است . غمگین نه بخاطر اینکه مانند خیلی ها دستمزد کلانی از باشگاهش نمیگیرد ، نه بخاطر اینکه با 6 سال سابقه و 220 بازی برای استقلال هنوز کاپیتان نیست ، نه بخاطر اینکه در استقلال نیمکت نشین است ، نه ! این شرایط یک عاشق را غمگین نمیکند . او غمگین است چون نتوانسته برای تیمش مثمر ثمر باشد . نتوانسته به کمک تیمش بیاید . اینها دلایلی است که هر فوتبالیستی برایش غصه نمیخورد مگر یک عاشق !
در فوتبال دنیا از این قبیل بازیکنان که عاشقانه تیمشان و هواداران رو دوست دارند کم پیدا میشود . کم پیدا میشود کسی مانند دلپیرو و مالدینی و توتی و کاسیاس و ... باشد . ( البته در نظر داشته باشید که این بازیکنان هیچگاه تیمشان دچار مشکلات مالی نبود ! ) با اینکه خیلی ها ادعای وفاداری و عشق واقعی به تیم خود را دارند ولی وقت عمل که میرسد پا پس میکشند. مانند آن فوتبالیست هایی که شاید در زندگی فوتبالی خود ده ها تیم عوض کرده باشند ولی به هر تیمی میرفتند بعد از گلزنی لوگوی روی پیراهن آن تیم را میبوسیدند ! بقول معروف اینها عاشق مدعی اند ! عاشق واقعی به تیم خود وفادار می ماند .
کسی به یاد ندارد که این پسر سر به زیر استقلال برای بستن قرار دادش ادا و اطوار های جور و واجور دربیاورد یا به دنبال بازوبند باشد یا برای بالا پایین کردن رقم قراردادش چندین روز چانه بزند یا قید وشرطی تهدید آمیز در قرارداد هایش ذکر کند!
وجدانا در حال حاضر کدام بازیکن در لیگ ایران با چنین خصوصیات اخلاقی یافت میشود ؟
از ابتدای متن تا بحال هیچ اسمی از اون نبردم اما بی شک میدانید که درباره چه کسی مینویسم ! " آرش برهانی "
شماره 9 تیم محبوبم که بی منت 99 گل برای استقلال زده چند روز است که دارد تاوان اشتباه کوچکش را میدهد . البته این اشتباهات از نظر مربی بزرگی همچون امیر قلعه نویی پنهان نمی ماند .
در هر صورت بی انصافی محض بود اگر در این برهه حساس یادی از از خود گذشتگی ها و معرفت بی حد و اندازه آرش برهانی نکنیم .
همه ی ما ارزو داریم او هر چه زودتر به شرایط آرمانی اش برگردد و بتواند شمار گلهایش را 3 رقمی کند و نامش را در تازیخ 68 ساله ی سرتاسر افتخار باشگاه استقلال در کنار دیگر بزرگان این باشگاه پر افتخار بگنجاند .
 

mohammad5mousavi

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
[h=1]خبري خوشحال‌كننده براي قلعه‌نويي در آستانه دربي[/h]

بانك ورزش – چندي پيش خبري كار كرديم در مورد اينكه امير قلعه نويي به شدت از ميزان دوندگي بازيكنانش در زمين گلايه دارد و اين ناراحتي را با كادر فني هم مطرح كرده است. به گزارش بانك ورزش، ديروز در جلسه قلعه نويي با كادر فني، ميزان جديد دوندگي بازيكنان اعلام شد كه نسبت به قبل 30% رشد داشته است. اين خبر امير قلعه نويي را به شدت خوشحال كرده و او معتقد است همين موضوع مي تواند برگ برنده آنها در دربي باشد. آناليزورهاي استقلال به دنبال اين هستند تا با تماشاي فيلم بازي‌هاي پرسپوليس، ميزان دوندگي رقيب را هم متوجه شوند و يك مقايسه بين خودشان و آنها انجام دهند.
 

mohammad5mousavi

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
[h=1]نه گندم فروشي نه وام 100 ميلياردي
[/h]

محمدکريم روزبه
مسير باشگاهداري ما از مسير اصلي منحرف شده است. بي‌پولي، کمبود بودجه و البته هزينه‌هاي سرسام‌آور تيمداري باعث شده تا مديران باشگاه دست به هر کاري بزنند ظاهرا پس از آنکه وزارت ورزش آب پاکي را روي دست دو باشگاه استقلال و پرسپوليس ريخته آنها به تکاپو افتادند از همين الان براي فصل بعد برنامه‌ريزي کنند تا از نظر بودجه به خودکفايي برسند.
آقاي رويانيان که معمولا شفاف حرفش را مي‌زند پيشنهاد داد وزارتخانه کشاورزي با تسهيل شرايط اجازه واردات گندم را به باشگاه پرسپوليس بدهد تا آنها به سود حاصله بتوانند بخشي از هزينه‌هاي خود را به دست آورند.
«سردار» پا را از اين فراتر گذاشت و خواهان دريافت مجوز براي واردات اتومبيل هم که شده تا با سود آن مابقي مشکلات مالي باشگاه پرسپوليس را برطرف سازد. اگر چه مي‌دانيم آقاي رويانيان از سر ناچاري مجبور شده به دنبال گندم فروشي و اتومبيل فروشي باشد اما آيا واقعا اين راه مناسب درآمدزايي يک باشگاه فوتبال است؟
آيا باشگاههاي بزرگ دنيا از اين طريق صاحب سرمايه مي‌شوند؟
البته در فوتبال ما اين اتفاقات کاملا طبيعي است زيرا وقتي سالها از جيب دولت ارتزاق کرده‌اند حالا نمي‌توانند ايده‌هاي منطقي و حرفه‌اي را براي پولسازي ارائه دهند به همين خاطر به گندم فروشي و واردات اتومبيل روي مي‌آورند.. سئوال اين است:
چنانچه دولت در برابر درخواست آقاي رويانيان نرمش نشان دهد و مجوز لازم را به آنها بدهد و در ادامه باشگاههاي ديگر چنين درخواست مشابه‌اي را ارايه دهند آنوقت تکليف چيست؟
اصولا اين شيوه پول درآوردن با اين سبک و سياق به اقتصاد کشور ضرر مي‌زند براي مثال اگر ورود اتومبيل خارجي با اين شکل باب شود عملا باعث افزايش کاذب قيمت‌ها مي‌شود.
به آقاي رويانيان و تمامي مديران عامل باشگاههاي بي‌پول توصيه مي‌کنيم به مطالعه باشگاههاي معروف و متمول دنيا بپردازند و ببينند آنها چگونه توانسته‌اند روي پاي خود بايستند سپس با الگوبرداري وايرانيزه کردن آنها حتي به فعاليت اقتصادي بپردازند. اما باور کنيد با گندم فروشي نمي‌توان باشگاهداري کرد. حتي با دريافت وام صد ميليارد توماني با بهره چهار درصد هم نمي‌توان به خودکفايي رسيد زيرا بايد برنامه‌اي عملي براي سرمايه‌گذاري و درآمدزايي داشته باشند وگرنه هيچ بانکي حاضر نيست اين همه پول را به راحتي وام بدهد.
 

mohammad5mousavi

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
یم فوتبال استقلال از ساعت 15 امروز در حالی تمرینات خود را پیگیری کرد که مهمترین اتفاق حضور جواد نکونام بود. این بازیکن به محض آنکه به همراه مهدی رحمتی به کمپ زنده یاد حجازی آمد مستقیما وارد زمین شد و در حالی که پیش‌بینی می‌شد قبل از شروع تمرین نزد قلعه‌نویی برود اما بدون مشکل در کنار دیگر بازیکنان تمرین کرد.

* امیر قلعه‌نویی امروز در کمپ زنده یاد حجازی حاضر بود اما بعد از گذشت دقایقی ورزشگاه را ترک کرد. وی به همراه میرشاد ماجدی راهی شهرداری منطقه 18 شد تا با یکی از نزدیکانش دیدار کند.
* نیکو مربی بدنساز تیم ملی امروز در تمرین حاضر بود و با اعضای کادر فنی استقلال به گفت‌وگو پرداخت.
* در کافی‌شاپ کمپ مرحوم حجازی یک هوادار خردسال با همت خانواده‌اش جشن تولدی را برگزار کرد. در این جشن تولد تعدادی از بازیکنان استقلال مانند تیموریان و ساموئل حضور داشتند و در جشن تولد این کودک خردسال شرکت کردند.
* آندرانیک تیموریان پیراهن خود را به یکی از هواداران استقلال اهدا کرد و البته دیگر هواداران این تیم نیز با آوردن یک توپ از بازیکنان می‌خواست تا روی آن را امضا کنند.
* آرش برهانی مطابق معمول روزهای گذشته زودتر از سایر بازیکنان در کمپ حجازی حاضر شد و سپس محل تمرین را ترک کرد. علاوه بر او جمشیدیان، کبه، اولادی و غلام‌نژاد نیز از دیگر غایبان تمرین امروز بودند.
* یک هوادار خردسال یک شاخه گل آبی‌رنگ برای مهدی رحمتی آورده بود که به این بازیکن اهدا کند.
* یکی از دوستان نزدیک آندرانیک تیموریان که روز گذشته با لباس الوصل در تمرین حاضر شده بود، امروز نیز با همین لباس با دیگر استقلالی‌ها به تمرین پرداخت.
* آندرانیک تیموریان با وجود آنکه در تمرین روز گذشته آسیب جزئی دیده بود امروز بدون مشکل در کنار بازیکنان تمرین کرد.
* تونی کاروالیو بازیکن جدید استقلال امروز در ابتدای تمرین با لباس مشغول کارهای تاکتیکی شد اما بعد از گذشت دقایقی ورزشگاه را ترک کرد. به گفته دکتر ستوده وی برای انجام تست‌های نهایی کمپ حجازی را ترک کرده است.
* تعداد 5 نفر از گزارشگران و خبرنگاران ژاپنی در پایان تمرین امروز با دوربین مستقیما سراغ جواد نکونام رفتند که با وی مصاحبه کنند اما این بازیکن به درخواست آنها پاسخ منفی داد و اعلام کرد در شرایط کنونی قصد مصاحبه ندارد.
* در غیاب سرمربی استقلال تمرینات تاکتیکی استقلال زیر نظر مجید صالح و متفاوت‌تر از روزهای گذشته برگزار شد.
به گزارش فارس، تمرین تیم استقلال فردا از ساعت 15 مجددا پیگیری خواهد شد.
تیم فوتبال استقلال روز شنبه میزبان استقلال خوزستان خواهد بود.
 

sara20012

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
در رده‌بندی سایت فدراسیون بین‌المللی آمار و تاریخ که در آغاز سال میلادی جدید منتشر شده، باشگاه استقلال از ایران در رده سوم بهترین باشگاه‌های آسیا قرار گرفت.در این رده‌بندی استقلال در بین تمام تیم‌های باشگاهی جهان نیز در رده 67 قرار گرفته است.در رده بندی منتشر شده تیم گوانگجو چین که به مقام قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا دست یافت بهترین تیم آسیاست و اف سی سئول نایب قهرمان این رقابت‌ها در رده دوم قرار گرفته است.همچنین در رده‌بندی بهترین باشگاه‌های جهان بایرن مونیخ قهرمان لیگ قهرمانان اروپا، جام جهانی باشگاه‌ها در رده نخست قرار گرفته است.
رده‌بندی فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار فوتبال
فدراسیون بین‌المللی تاریخ و آمار فوتبال استقلال را سومین باشگاه برتر آسیا در سال 2013 اعلام کرد. به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال و به نقل از ایسنا، در رده‌بندی سایت فدراسیون بین‌المللی آمار و تاریخ که در آغاز سال میلادی جدید منتشر شده، باشگاه استقلال از ایران در رده سوم بهترین باشگاه‌های آسیا قرار گرفت.در این رده‌بندی استقلال در بین تمام تیم‌های باشگاهی جهان نیز در رده 67 قرار گرفته است.در رده بندی منتشر شده تیم گوانگجو چین که به مقام قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا دست یافت بهترین تیم آسیاست و اف سی سئول نایب قهرمان این رقابت‌ها در رده دوم قرار گرفته است. همچنین در رده‌بندی بهترین باشگاه‌های جهان بایرن مونیخ قهرمان لیگ قهرمانان اروپا، جام جهانی باشگاه‌ها در رده نخست قرار گرفته است.10 تیم برتر آسیا:
1- گوانگجو چین 178.5 امتیاز
2- اف سی سئول کره جنوبی 161 امتیاز
3- استقلال ایران 148 امتیاز
4- الشباب عربستان 134.5 امتیاز
5- پوهانگ استیلرز کره جنوبی 130.5 امتیاز
6- چومبوک موتورز کره جنوبی 128.5 امتیاز
7- کاشیوا ریسول ژاپن 126 امتیاز
8- الهلال عربستان امتیاز 124
9- بوریرام تایلند 120 امتیاز
10- الاهلی عربستان 119 امتیاز


10 تیم برتر جهان:

1- بایرن مونیخ 370 امتیاز
2-رئال مادرید 290 امتیاز
3- چلسی 273 امتیاز
4- اتلتیکو مادرید 251 امتیاز
5- بارسلونا 247 امتیاز
6- پاری‌سن ژرمن 240 امتیاز
7- اف سی بازل 239 امتیاز
8- اتلتیکو مینیرو 238 امتیاز
8- تاتنهام 238 امتیاز
10- بنفیکا 232 امتیاز


 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
[h=1] قلعه‌نویی: خدا کمک کرد توپ میداودی گل نشد!/ از نکونام دلخورم

[/h]

» سرویس: ورزشي - فوتبال، فوتسال

کد خبر: 92102112035
شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۲



سرمربی استقلال با انتقاد از رفتار نکونام می‌گوید که از کاپیتان تیم ملی انتظار نداشته که بچگانه رفتار کند.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی تیمش مقابل استقلال خوزستان در نشست خبری پس از این بازی گفت: باید بگویم استقلال خوزستان در این بازی با یک بازی بسته چشم به ضد حملات داشت که تا حدودی موفق بود. ما باتوجه به حساسیت بازی هفته بعد‌مان که بسیار حساس است طبیعتا آن گونه که می‌خواستیم خوب نبودیم اما در نیمه دوم تغییراتی ایجاد کردیم که خیلی بهتر شدیم و خدا به ما کمک کرد تا گل زدیم و البته جای دیگر هم کمک کرد که توپ میداودی به گل تبدیل نشد. با این حال از نتیجه بسیار راضی هستیم به بازیکنان هم خداقوت می‌گوییم چرا که واقعا تلاش می‌کنند ان‌شاءالله مصدومان هم برسند شرایط ما متفاوت‌ خواهد شد.
او درپاسخ به سوالی در مورد نکونام اظهار کرد: من از نکونام دلخورم. کارهایی که این چند روز انجام داده نباید به عنوان یک کاپیتان تیم ملی انجام می‌داد. اگر بازیکنی می‌خواهد برودباید شرایطش را بگوید. برایم عجیب است که تمرین کرده اما به هتل نیامده، توکل‌مان به خداست و از جواد واقعا انتظار نداشتیم این حرکت بچگانه را انجام دهد.
سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که گویا او توافقاتی را به دست آورده بیان کرد: من اطلاعی ندارم و باشگاه و خود نکونام می‌دانند که ماجرا چیست. من نه اجازه داده‌ام که برود و نه گفته‌ام که بماند. من صحبت‌هایم را با فتح‌الله‌زاده درباره مجیدی، منتظری و نکونام کرده‌ام ولی درباره نکونام هم باید به جمع‌بندی برسیم.
او در پاسخ به این سوال که آیا نتیجه امروز تیمش با پرسپولیس در داربی موثر است یا خیر گفت: طبیعتا بر اساس تجربه می‌گویم بازی قبل از داربی مهم است. وقتی با برد به داربی می‌روید خیلی مهم است. داربی خیلی مهم است. یک عده از این هفته تلاش می‌کنند تا به استقلال و پرسپولیس لطمه بزنند. خبر هم داریم که نوع سوال‌ها و قلم‌هایشان در این هفته چگونه خواهد بود. امیدوارم یک بازی تماشاگر پسند شود تا کسانی که از تلویزیون بازی را می‌بینند یا در اینجا هستند لذت ببرند. درباره مصدومان هم باید بگویم که کلینیک استقلال نهایت تلاشش را می‌کند تا بازیکنان را به ما برساند. از فردا یکی دو نفرشان به ما اضافه خواهند شد.
امیر قلعه‌نویی پس از پایان دیدار تیمش برابر استقلال خوزستان در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره جدایی بازیکنان تیمش در حالی که فصل تمام نشده و یا در مورد نقل و انتقالات نیم فصل نیز گفت: به هر حال برای من هم جای تعجب دارد که این اتفاق رخ می‌دهد. لیگ ما حرفه‌ای شده و اگر پیشنهادی وجود دارد باید در ابتدای فصل یا نیم فصل مطرح شود. در مورد ماجرای فرهاد مجیدی، خود آقای بابایی شاهد هستند که من به او گفتم چرا می‌خواهی از فوتبال خداحافظی کنی و مجیدی به من گفت خسته هستم و به او گفتم اگر خسته هستی حاضرم تو را بازی‌های شهرستان نبرم و در تهران هم تنها در ورزشگاه آزادی برای‌مان بازی کنی اما او به من گفت می‌خواهم در اوج خداحافظی کنم و من هم در پاسخ به این حرفش گفتم پس حداقل صبر کن تا بازی برگشت‌مان با تراکتورسازی که در تهران است از فوتبال خداحافظی کن و او نپذیرفت و خداحافظی کرد.
او افزود: درباره منتظری هم واقعا هنوز نمی‌دانم چرا از جمع ما جدا شد و چه شد که این اتفاق افتاد. با این حال من برای هر دوی آن‌ها آرزوی موفقیت می‌کنم. هر کس یک روز هم برای استقلال کار کرده باشد، باید از او تشکر کنیم و قدردانش باشیم. من مربی نیستم که از بازیکن به خاطر ترانسفر شدنش پول بگیرم و خیلی در جریان قرارداد منتظری نبودم. اما ای کاش او زودتر به ما می‌گفت تا ما یک مدافع به جایش جایگزین می‌کردیم.
سرمربی استقلال در ادامه با اشاره به نکونام بیان کرد: یک روز فتح‌الله‌زاده به من زنگ زد و برای نکونام پیشنهادی آمده است. من به او گفتم آیا وضعیت قرارداد نکونام هم مثل منتظری است که او گفت، نه جواد نکونام با ما یک سال قرارداد دارد. من به فتح‌الله‌زاده گفتم به هر حال از جمع‌مان چند بازیکن جدا شده‌اند و حتما باید شرایط باشگاه، هواداران و بازیکن را در نظر بگیریم و بعد از آن به یک جمع‌بندی برسیم. به هر حال من از دست نکونام دلخورم. این بازیکن پریروز و دیروز با ما تمرین کرده اما به هتل نیامده است.
قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال که مگر در قراردادهای بازیکنان استقلال مواردی این چنین پیش‌بینی نشده که تیمش دچار مشکل شده است، گفت: از این سوال‌تان متشکرم. من مربی‌ هستم که نه از وضعیت قرارداد بازیکن اطلاع دارم و نه از وضعیت قرارداد دستیارانم. من فقط به باشگاه می‌گویم که مثلا مجیدصالح را به عنوان دستیار می‌خواهم و یا سه بازیکن را برای پست مورد نظرم معرفی می‌کنم تا باشگاه یکی از آن‌ها را جذب کند. طبعا بازیکنی که دوست ندارد با ما ادامه دهد می‌تواند جدا شود. من در ریز قرارداد بازیکنان نیستم.

او در پاسخ به سوالی درباره وضعیت برهانی گفت: من نمی‌توانم به یک بازیکن بگویم تو اخراجی. اصلا من چنین اختیاری ندارم. من فقط می‌توانم او را به باشگاه معرفی کنم و مانع از تمرین کردنش شوم. به هر حال اگر برهانی از سوی باشگاه محروم شده و برایش جریمه‌ای در نظر گرفته شده است می‌تواند از فردا در تمرین‌ها شرکت کند.
 

sara20012

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
علی‌رغم میل باطنی مسئولان استقلال، نکونام جدا شد علی‌رغم مخالفت مدیرعامل و سرمربی باشگاه استقلال و با اصرار شخصِ جواد نکونام برای جدایی از استقلال، باشگاه استقلال علی‌رغم میل باطنی با جدایی این بازیکن موافقت کرد
بعد از سه ساعت جلسه که میان دکتر علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال، منصور پورحیدری عضو هیات‌مدیره استقلال، علی نظری‌ قائم‌مقام باشگاه، علی امیری معاون ورزشی،‌ هاشم ساعدی سخنگوی باشگاه استقلال و سیدمهدی علوی معاونت فرهنگی و آقای جواد نکونام برگزار شد، علی‌رغم مخالفت مدیرعامل و سرمربی باشگاه استقلال و با اصرار شخصِ جواد نکونام برای جدایی از استقلال، باشگاه استقلال علی‌رغم میل باطنی با جدایی این بازیکن موافقت کرد.


باشگاه استقلال برای جواد نکونام در تیم جدید آرزوی موفقیت دارد./ش
 

sara20012

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
دکتر علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل باشگاه فرهنگی – ورزشی استقلال، در فراخوانی‌ عام، هواداران تیم فوتبال استقلال را به حضور در ورزشگاه آزادی برای فراهم آوردن فضای پاک و مردانه و رقابتی دعوت نمود در این دعوت عام آمده است:

همه چشم به راه نمایش بزرگند. همه در این اندیشه‌اند که برخورد بزرگان، تبدیل شود به زیباترین مسابقه و قشنگ‌ترین رقابت جوانمردانه. همه خود را متعهد می‌دانند تا هرچه در توان دارند، روی دایره بریزند که تابلوی فوتبال ایرانی، خوشرنگ‌ترین نقش و نگارها را داشته باشد.
هیچکس، در این زمینه کوتاهی نمی‌کند ولی بزرگترین نقش را شما – هواداران، آبیدلان، عاشقان استقلال- برعهده دارید.
دربی 78، هم محل تجلی هنر و مهارت بازیکنان برگزیده و شاخص فوتبال ایران است و هم فرصتی برای به رخ کشیدن اصلی‌ترین ثروت و ماندگارترین سرمایه جامعه جوان ایرانی: ورزش دوستان، فوتبال دوستان، مردم بدون شما، نه هنری شکل می‌گیرد و نه قدرتی اعمال می‌شود.
بدون شما نه لحظه‌ها دیدنی می‌شوند و نه صحنه‌ها ماندگار، چرا که اصل شمایید و همه چیز حول حضو رشما با شرکت شما و در گرمای غوغای شادی شما، معنا پیدا می‌کند.
استقلال عزم پیروزی دارد، اما این روند طی نمی‌شود، مگر با امضای هزاران هزار هوادار که سربازان خود را 90 دقیقه پیش خواهند برد.
بیایید و بیایید و بیایید، تیم خود را به دم گرم و نفس مسیحایی خود بنوازید و نوازش کنید.
توان و قدرت میدانی استقلال بدون شما 100 است با شما صدهزاران است. بیایید که شما را، «چشم در راهیم».
 

sara20012

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
[h=1]صعود استقلال به نیمه نهایی جام حذفی با برد برابر ذوب آهن / سید مهدی رحمتی ناجی استقلال شد[/h]

دیدار استقلال و ذوب آهن با ارائه یک بازی سرد از سوی دو تیم با برتری یک بر صفر آبی پوشان همراه شد تا آنها راهی نیمه نهایی رقابت های جام حذفی شوند

به گزارش آبیته و به نقل از ایسنا، نیمه نخست دیدار ذوب آهن و استقلال از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام حذفی فوتبال ایران با برتری یک بر صفر آبی پوشان به پایان رسید. تک گل این دیدار جی لوید ساموئل از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۴۲ به ثمر رساند. در این دیدار دو تیم بازی سرد و کسل کننده ای را به نمایش گذاشتند و در روزی که آبی پوشان خوب نبودند، از تک فرصتشان به خوبی بهره بردند و راهی مرحله نیمه نهایی جام حذفی شدند.
نیمه نخست:
در این نیمه دو تیم بیشتر سعی در محک زدن یکدیگر داشتند و استقلالی ها تلاش داشتند تا با ارسال از جناحین شانس گل زدنشان را بیازمایند اما مدافعان ذوب آهن مانع از ایجاد موقعیت آنها روی دروازه خودشان می شدند. بهترین فرصت آبی پوشان در نیمه نخست ارسال پاس در عمقی بود که تیموریان از میانه های میدان برای بیگ زاده در دقیقه ۲۶ ساخت و این بازیکن استقلال با تعلل فراوان و درحالی که در مصافی تک به تک با میاتوویچ بو، توپش را با فاصله ای قابل توجه به اوت زد. در آن سوی میدان نیز میلاد غریبی می توانست در دقیقه ۲۹ دروازه آبی پوشان را باز کند. این بازیکن در داخل محوطه جریمه استقلال و در شرایطی بسیار مناسب صاحب توپ شد و ضربه اش با واکنش بسیار خوب مهدی رحمتی راهی به درون دروازه استقلال پیدا نکرد.
در دقیقه ۴۲ این دیدار خطای محمد ایران نژاد روی عمران زاده یک ضربه پنالتی را به سود استقلال به ارمغان آورد که این ضربه را ساموئل با ضربه ای دقیق به گوشه دروازه ذوب آهن فرستاد تا نیمه نخست با برتری یک بر صفر استقلال به پایان برسد.
نیمه دوم:
در نیمه دوم این تیم ذوب آهن بود که بیشتر بر بازی سوار بود. شاگردان تقوی تلاش زیادی کردند تا به گل برسند اما دفاع متمرکز استقلال مانع از تهدید جدی دروازه آنها شد. با این حال فشار ذوب آهنی ها یک بار در دقیقه ۶۳ به نتیجه رسید و حدادی فر در موقعیتی مناسب از پشت محوطه جریمه استقلال اقدام به شوتزنی کرد که ضربه او با اختلاف از کنار دروازه استقلال راهی اوت شد. در ادامه این محسن بیاتی نیا بود که درون محوطه جریمه استقلال اقدام به شوتزنی کرد اما ضربه او نیز با اختلاف زیاد از بالای دروازه استقلال راهی اوت شد.
بهترین فرصت ذوب آهن را در این دیدار در دقیقه ۸۸ قاسم حدادی فر از روی نقطه پنالتی از دست داد. نفوذ پژمان قرمزی به محوطه جریمه استقلال با سرنگونی این بازیکن همراه بود و در این هنگام فغانی یک ضربه پنالتی برای ذوب آهن اعلام کرد که این ضربه را حدادی فر زد و رحمتی با واکنشی مناسب دفع کرد.
در این نیمه آبی پوشان بیشتر تلاش داشتند تا توپ را در میانه های میدان حفظ کنند و در نهایت آنها موفق شدند تا با کسب پیروزی در این دیدار به مرحله بعدی رقابت های جام حذفی راه یابند.
استقلال با این پیروزی راهی مرحله نیمه نهایی شد و باید در آن مرحله برابر مس کرمان به میدان برود.
کارت های زرد: غلام نژاد، صادقی و تیموریان از استقلال و صلصالی، عشوری و تبریزی از ذوب آهن.
ترکیب استقلال: سید مهدی رحمتی،امیر حسین صادقی،حنیف عمران زاده،هاشم بیگ زاده، مجید غلام‌نژاد،خسرو حیدری،پژمان نوری،جی لوید ساموئل، آندرانیک تیموریان،سیاوش اکبرپور (آرش برهانی ۷۵) و محمد قاضی (مهرداد اولادی ۶۵).
ترکیب ذوب آهن: میلان میاتوویچ، محمد صلصالی، کارلوس سانتوس، محمد خانزاده، محمد ایران نژاد (پژمان قرمزی ۸۲)، سینا عشوری، اکبر ایمانی (اسماعیل فرهادی ۶۱)، مرتضی تبریزی، قاسم حدادی فر، میلاد غریبی و محسن بیاتی نیا.
 

sara20012

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
آندرانیک تیموریان در صورت دریافت اخطار، دیدار آینده آبی پوشان در لیگ برتر را هم دست خواهد داد.

آندرانیک تیموریان در صورت دریافت اخطار، دیدار آینده آبی پوشان در لیگ برتر را هم دست خواهد داد.

آندرانیک تیموریان روز گذشته توسط کمیته انضباطی با محرومیت یک جلسه ای رو به رو شد و از همین رو نمی تواند تیمش را در دیدار روز جمعه مقابل مس کرمان در لیگ برتر همراهی کند.

از سوی دیگر تیموریان برای بازی امروز مقابل ذوب آهن 2 کارته است و در صورت دریافت کارت زرد از داور، دیدار آینده تیمش مقابل سایپا را در لیگ برتر را هم از دست خواهد داد.

به این ترتیب اگر تیموریان امروز از داور کارت زرد بگیرد هم در دیدار با مس و هم در دیدار با سایپا در لیگ برتر غایب خواهد بود. البته وی برای همراهی استقلال در دیدار نیمه نهایی جام حذفی که در تهران برگزار می شود مشکلی نخواهد داشت.

 

sara20012

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
منصور پورحیدری پرافتخارترین مربی تاریخ باشگاه استقلال است.

منصور پورحیدری پرافتخارترین مربی تاریخ باشگاه استقلال است.

پورحیدری که متولد 6 بهمن 1324 است و امروز 68 ساله مي شود، فوتبالش را با دارایی آغاز کرد و سپس پیراهن آبی را بر تن کرد و در نهایت در این تیم بازنشسته شد. او از سال 55 مربیگری را در استقلال آغاز کرد و چندین دوره به عنوان سرمربی آبی پوشان روی نیمکت استقلال نشسته است. یک قهرمانی آسیا، دو قهرمانی لیگ، دو قهرمانی جام حذفی، و 3 قهرمانی در جام باشگاه های تهران از مهم ترین افتخارات مربیگری پورحیدری در تیم استقلال است
 

sara20012

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
تساوی استقلال و ذو‌ب‌آهن برای صدرنشینی آبی‌ها

تساوی استقلال و ذو‌ب‌آهن برای صدرنشینی آبی‌ها

تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ذوب آهن اصفهان رفت که بازی با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید.
محسن بیاتی‌نیا در دقیقه ۲۵ در داخل محوطه جریمه استقلال صاحب توپ شد و با یک شوت گل اول ذوب آهن را به ثمر رساند.
در دقیقه ۸۶ روی ضربه کرنر ارسالی حنیف عمران‌زاده با سر ضربه‌ای زد که پس از برخورد به مدافع ذوب آهن توپ وارد دروازه این تیم شد.
خسرو حیدری در دقیقه ۱۸ مسابقه مصدوم شد و جای خود را به مهرداد اولادی داد.
در نیمه اول ذوب آهن تیم برتر میدان بود و چند موقعیت گل بر روی دروازه استقلال ایجاد کرد. در دقیقه ۴۵ هم محسن بیاتی‌نیا یک فرصت عالی گلزنی را از دست داد.
استقلال در نیمه دوم از دقیقه ۶۰ به بعد بر توپ و میدان مسلط شد.
البرز حاجی‌پور داور مسابقه به قاسم حدادی‌فر، سینا عشوری، محسن بیاتی‌نیا از ذوب آهن کارت زرد نشان داد.
استقلال با این مساوی ۴۶ امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به فولاد به صدر جدول برگشت.
ذوب آهن هم ۲۲ امتیازی شد.
ترکیب استقلال:
سیدمهدی رحمتی، حنیف عمران‌زاده، امیرحسین صادقی، پژمان نوری، خسرو حیدری (از دقیقه ۱۸ مهرداد اولادی)، ساموئل، آندرانیک تیموریان، سیاوش اکبرپور، آرش برهانی (از دقیقه ۷۵ ایمان باصفا)، محمد قاضی و تونی کاروالیو (از دقیقه ۴۶ علیرضا نیکبخت واحدی)
سرمربی: امیر قلعه‌نویی

ترکیب ذوب آهن:
میلان میاتوویچ، محمد صلصالی، کارلوس سانتوس، محمد خانزاده، محسن ایران‌نژاد، سینا عشوری، اکبر ایمانی (از دقیقه ۷۵ اسماعیل فرهادی)، قاسم حدادی‌فر، مجتبی تبریزی، میلاد غریبی، محسن بیاتی‌نیا
سرمربی: مجتبی تقوی
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
[h=1] انتقاد عضو هیات مدیره استقلال از امیر قلعه‌نویی

[/h]

» سرویس: ورزشي - فوتبال، فوتسال

کد خبر: 92111611711
چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۷



عضو هیات مدیره استقلال با انتقاد از حذف تیمش در رقابت‌های جام حذفی می‌گوید آبی‌پوشان به تفکرات قلعه‌نویی باخته‌اند.
حسین زمانی در‌ گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با انتقاد از نحوه بازی استقلال برابر مس و حذف این تیم از جام حذفی گفت: استقلال دیروز به تفکرات محتاطانه قلعه‌نویی باخت وگرنه جایگاه استقلال خیلی بالاتر از این‌هاست که برابر یک تیم ته جدولی از میدان به در برود. اصلا از روند بازی استقلال راضی نبودم. ما به تفکرات اشتباه کادر فنی باختیم. یک تیم زحمت می‌کشد و این زحمت باید در یک جا به ثمر برسد. می‌شد خیلی راحت اولین جام را بدون دردسر بدست آوریم اما با بازی دیروز که اصلا در شأن استقلال نبود، دیدیم که هم تماشاگران و هم مجموعه استقلال در روز گذشته ضرر کردند. قطعا هیات مدیره استقلال در جلسه‌ی احتمالی هفته آینده‌اش عوامل این ناکامی را مورد بررسی قرار می‌دهد.
او افزود: استقلال پتانسیل قهرمانی در لیگ برتر را دارد و امیدواریم کادرفنی ما از تجربه بازی دیروز استفاده لازم را برده باشد و در بازی‌های باقی مانده امیدواریم با موفقیت به کارمان ادامه دهیم و قهرمان لیگ برتر شویم.
عضو هیات مدیره استقلال با انتقاد از فشردگی رقابت‌های لیگ فوتبال ایران ادامه داد: این فشردگی‌ای که در لیگ داریم به هیچ وجه به نفع ما نیست. این باعث می‌شود که خیلی از بازیکنانمان با خطر مصدومیت روبه‌رو شوند و فرصت بزرگ جام‌جهانی را با همین مصدومیت‌ها از دست بدهیم. نیاز نیست با فشردگی بالا کار را ادامه دهیم و در بدترین شرایط جوی بازی برگذار کنیم تا خدایی نکرده مشکلاتی برای بازیکنان ایجاد شود. باید به گونه‌ای برنامه ریزی کنیم که تماشاگر بیاید. قطعا در روز برفی و ساعت سرما کسی به ورزشگاه نخواهد آمد.
او در پاسخ به این سوال که وضعیت خصوصی‌سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به کجا رسید، گفت: در بودجه پیشنهاد شده که از طریق سازمان خصوصی‌سازی این دو باشگاه واگذار شوند و امیدواریم با حمایتی که وزیر محترم انجام می‌دهند دو تیم استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی واگذار شوند.

زمانی در پایان و در پاسخ به این سوال که ماجرای طلب استقلال از دولت به کجا رسید، اظهار کرد: این، در راستای بودجه‌ای است که امسال برای این دو باشگاه پیش بینی شده بود و با توجه به مبالغ داده شده ان‌شاءالله مابقی طلب استقلال هم پرداخت شود.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
[h=1] استقلال تیم پنجاه‌وپنجم دنیا شد/ آبی‌های ایران بالاتر از آژاکس و رم

[/h]

» سرویس: ورزشي - فوتبال، فوتسال

کد خبر: 92111913166
شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۸



استقلال ایران در رده‌بندی برترین تیم‌های باشگاه‌های جهان در ماه ژانویه در رده پنجاه و پنجم جهان و سوم آسیا قرار گرفت.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، فدراسیون بین‌المللی تاریخ و آمار فوتبال، رده‌بندی برترین تیم‌های باشگاهی را در ماه ژانویه اعلام کرد که تیم استقلال از ایران با 12 پله صعود در رده 55 جهان قرار دارد. استقلال تنها ایرانی بین 10 تیم برتر آسیا محسوب می‌شود.
استقلال در این رده‌بندی هم‌رده با گالاتاسرای ترکیه و بالاتر از تیم‌هایی نظیر بایرلورکوزن، آژاکس، رم، پورتو و سائوپائولوی برزیل در این رتبه پنجاه‌ و پنجم دنیا قرار دارد.
فدراسیون بین‌المللی تاریخ و آمار فوتبال برترین تیم‌های باشگاه‌های جهان را در ماه ژانویه به این ترتیب اعلام کرد:
1- بایرن‌ مونیخ – آلمان
2- رئال مادرید – اسپانیا
3- چلسی – انگلیس
4- آتلتیکو مادرید – اسپانیا
5- بارسلونا – اسپانیا
6- پاری سن ژرمن – فرانسه
7- تاتنهام – انگلیس
8- بازل – سوئیس
9- اتلتیکو مینیرو – برزیل
10- روبین کازان - روسیه
** 10 تیم برتر قاره آسیا نیز در رده بندی ماه ژانویه به این ترتیب است:
1- گوانگژو – چین
2- سئول – کره جنوبی
3- استقلال – ایران
4- الهلال – عربستان
5- الشباب – عربستان
6- پوهانگ استیلرز – کره جنوبی
7- چونبوک هیوندای – کره جنوبی
8- کاشیوا ریسول – ژاپن

9- بوریرام – تایلند
10- القادسیه – کویت
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
مبعلی:رفتن از استقلال بزرگترین اشتباهم بود/هیچکس قول نداد که فیکس بازی می کنم

هافبک جدید تیم فوتبال استقلال گفت: رفتنم از استقلال به الشارجه و پیکان عجولانه بود و با این تصمیمات بزرگترین اشتباه را مرتکب شدم.





  • Tweet


ایمان مبعلی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص پیوستنش به استقلال و بازگشت به جمع آبی پوشان تهرانی صحبت هایی را انجام داد که در زیر می خوانید:
فارس: ابتدا از استقلال خوزستان و حضورت در این تیم که امسال منجر به درخششت شد صحبت کن.
شاید خیلی ها فکر می کردند حضور من در استقلال خوزستان اشتباه است.خیلی ها این تصور را داشتند که استقلال خوزستان امسال سقوط می کند اما با توجه به اطمینانی که به کادر فنی این تیم داشتم به اهواز رفتم.من با عبدالله ویسی کار کرده بودم و می دانستم که می توانم به این تیم کمک کنم. در همین ابتدای صحبت هایم بگویم که استقلال تهران در نیم فصل هم خواهان من بود ولی نتوانستم به این تیم بروم. بدون تعارف بگویم که من مدیون عبدالله ویسی هستم و از باشگاه استقلال خوزستان هم تشکر می کنم.شاید اگر هر مربی و هر باشگاه دیگری بود در این شرایط با جدایی من موافقت نمی کرد اما آنها نشان دادند نگاهی فرا ملی دارند چون استقلال نماینده ایران است.از هیئت مدیره باشگاه استقلال خوزستان، آقای بختیاری مدیر عامل و شخص ویسی که شرایط حضورم در استقلال تهران را فراهم کردند تشکر می کنم.
فارس:فکر می کنی دو بازی خوب مقابل استقلال تهران در رفتنت به این تیم تاثیر داشت؟
من کلا امسال از عملکردم راضی هستم. مردم امسال دو بازی ما مقابل استقلال و پرسپولیس را دیدند و بقیه بازی ها را ندیدند.مطمئنا آن دو بازی در انتقالم به استقلال تاثیر داشت. دو سال پیش در استقلال بودم و نزدیک به 40 روز در این تیم بدنسازی کردم. روز آخر تصمیم گرفتم به پیکان بروم و در تیم ویسی بازی کنم و تقدیر این بود که باز هم از تیمی که ویسی مربی آن بوده به استقلال برگردم.
فارس:کار با امیر قلعه نویی را چطور می بینی؟
من به جز تیم ملی در جای دیگری با قلعه نویی کار نکرده ام ولی می دانم که خیلی ها بودند که می توانستند به استقلال بیایند. حالا که قلعه نویی به من اعتماد کرده باید جواب اعتمادش را بدهم.
فارس: قرار است چه شماره ای را بپوشی؟
شماره 23. سال اولی که به استقلال آمدم این پیراهن بر تن روانخواه بود و آن سال 32 پوشیدم اما خوشبختانه حالا می توانم 23 بپوشم.
فارس:به دو سال پیش برگردیم. چرا از استقلال رفتی؟ دلت برای آن روزها تنگ نشده؟
چرا دروغ بگویم دلم خیلی برای استقلال تنگ شده است. سالی که در استقلال بودم هنوز با جو این تیم هماهنگ نشده بودم. من 5 سال در امارات در تیم هایی بازی کردم که زیاد پر طرفدار نبودند.از آنجا به تیمی آمدم که هم هواداران زیادی داشت و طبعا حاشیه هایش هم زیاد است.کمی طول کشید که با تیم هماهنگ شوم.در نیم فصل دومِ همان سال خیلی خوب شدم و شرایطم بهتر شد اما در پایان سال بزرگترین اشتباه را مرتکب شدم و از استقلال رفتم.من به شارجه رفتم و فکر می کردم این تیم مثل همیشه است. اصلا قبل از آن قرار بود به قطر بروم.ولی خودم هم نمی دانم چه شد که سر از امارات در آوردم. این را برای اولین بار می گویم حتی وقتی با شارجه قرارداد بستم خانواده ام هم تعجب کرده بودند و می گفتند مگر قرار نبود به قطر بروی؟
فارس: و شارجه هم برایت خوش یمن نبود...
دقیقا. در آنجا مصدوم شدم. من آن تصمیم را عجولانه گرفتم و خیلی اشتباه کردم. البته سال بعد دوباره به استقلال آمدم ولی شب آخر نقل و انتقالات به پیکان رفتم. آن روز هم خیلی فرصت فکر کردن نداشتم و به پیکان رفتم. جایی که هر فکری کردم بر عکس شد. وقتی تیمی سقوط می کند همه را به یک چشم می بینند و نمی گویند فلان مربی یا بازیکن خوب بود. همه را مقصر می دانند.پارسال هم در پیکان خیلی زحمت کشیدیم ولی این تیم تماشاگر نداشت و استرس سقوط داشتیم.

فارس: به نظر تو استقلال امسال می تواند قهرمان لیگ شود؟
البته باید بگویم استقلال شرایطی دارد که بدون من تا اینجا فوق العاده کار کرده است. این تیم تا نیمه نهایی جام حذفی بالا آمده بود و شاید اگر روز بازی با مس برف نمی آمد برنده بازی می شد و حتی به فینال می رفت. حالا هم در لیگ در صدر جدول هستند و مدعی قهرمانی. من فقط امیدوارم کنار بقیه بازیکنان خوب کار کنم.شرایط به گونه ای است که اصلا مطمئن نیستم که فیکس بازی می کنم و هیچکس هم قول نداده حتما بازی می کنم. باید خودم باشم که بتوانم در استقلال بازی کنم. ضمن انکه آمده ام که بیشتر در چشم باشم. من به حضور در تیم ملی امیدوارم و تمام تلاشم را انجام می دهم تا دعوت شوم.کی روش هم روی بازی های استقلال به خصوص در آسیا نگاه ویژه ای دارد.
فارس: فکر می کنی استقلال در آسیا موفق می شود. این تیم سال گذشته تا نیمه نهایی بالا رفت...
فکر می کنم نکته مهم بازی ها همین 6 بازی ابتدایی است. قطعا دور بعد بازی ها به سال آینده می خورد و این تیم می تواند تقویت شود.من با توجه به شناختی که از استقلال و تیم های همگروهش دارم مطمئن هستم می توانیم صعود کنیم.
فارس: برای فصل بعد هم در این تیم می مانی؟
طبعا اولویتم استقلال است ولی باید پایان فصل شود و در این خصوص صحبت کنیم.
فارس:مطالباتت را از استقلال خوزستان گرفته ای؟
فکر می کنم استقلال خوزستان یکی از دو سه تیمی در لیگ امسال باشد که پولها را تا امروز تمام و کمال پرداخت کرده است.حتی یک ریال کم و کاست برای بچه ها وجود نداشت.آنها به همه بازیکنان به یک اندازه پول دادند و همه را به یک چشم نگاه کردند. تا امروز هم پولم را گرفته ام و هر چه هم طلبکار بوده ام به خاطر بازی های آخر فصل است که دیگر در خدمتشان نیستم. از نظر مالی هم با استقلالی های تهران صحبتی نکرده ام و 6 بازی آنقدر هم مهم نیست که بخواهم حرف پول را بزنم. به استقلال آمدم که کمک کنم و دینم را به هواداران این تیم ادا کنم.
فارس:صحبت خاصی باقی مانده؟
از همه کسانی که در استقلال خوزستان به من کمک کردند و به من انرژی دادند تشکر می کنم.از هواداران استقلال هم که در این چند روز استقبال خوبی از من داشتند و پالس مثبت دادند تشکر می کنم.این را هم بگویم که من با پیراهن استقلال موفق به گلزنی نشده بودم اما امیدوارم اولین گلم در آسیا یک گل تاثیر گذار،امتیاز آور و به یاد ماندنی باشد.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
[h=1] قلعه‌نویی آبی‌ها را از هتل ممنوع الخروج کرد!

[/h]

» سرویس: ورزشي - فوتبال، فوتسال

کد خبر: 92112316520
چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۶



سرمربی استقلال به بازیکنان تیمش اعلام کرده که حق خروج از هتل‌شان در جزیره کیش ندارند.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بازیکنان استقلال که از روز سه شنبه در جزیره کیش حاضر هستند امروز تمریناتشان را ساعت 11 آغاز کردند و پس از یک ساعت بدنسازی به هتل رفتند. به دستور امیر قلعه نویی هیچ‌یک از بازیکنان حق خروج از هتل را ندارند و تنها در صورت اعلام او، بازیکنان می‌توانند از هتل خارج شوند. هرچند انگیزه سرمربی استقلال مشخص نیست اما به نظر می‌رسد وقایع رخ داده در اردوی تیم ملی زیر 22 سال در کیش بی تاثیر نبوده باشد.
استقلال امروز در نوبت دوم ساعت 18 هم به تمرین می‌پردازد و احتمالا ایمان مبعلی نیز در آن ساعت به اردوی ابی‌پوشان اضافه می‌شود اما اینکه با سایر بازیکنان به تمرین می‌پردازد یا خیر به تصمیم کادرفنی منوط خواهد بود.
بهرام افشارزاده رئیس سابقه کمیته المپیک با حضور در محل تمرین استقلالی‌ها با آنها عکس یادگاری گرفت.
آبی‌پوشان از فردا تنها در یک نوبت به تمرین مشغول می‌شوند و روز جمعه ساعت 18:30 در دیداری دوستانه به مصاف منتخب کیش می‌روند.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
[h=1] سرمربی الشباب: استقلال مسن و باتجربه است

[/h]

» سرویس: ورزشي - فوتبال، فوتسال
کد خبر: 92120503239
دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۸



سرمربی الشباب با تاکید بر این که تیمش برای سه امتیاز دیدار با استقلال به میدان می‌آید، می‌گوید به بازی کردن جلوی تیم‌هایی که از تماشاگران زیادی برخوردارند، عادت دارد.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، عمار سویه، سرمربی الشباب عربستان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا گفت: از اینکه به ایران آمده‌ام خوشحال هستم. شرایط لیگ قهرمانان آسیا و لیگ عربستان بسیار متفاوت هستند. ما چهار بازی در 13 روز داریم و البته آمادگی خوبی هم داریم و آمده‌ایم به تهران تا بهترین امتیاز ممکن را کسب کنیم.
او در پاسخ به سوالی درباره شکست هفته قبل الشباب با نتیجه 4 بر یک در لیگ داخلی این کشور اظهار کرد: من تیم خودم را می‌شناسم. ما تیم بزرگی هستیم. در آن بازی همه چیز علیه ما بود. قطعا ما نمی‌خواهیم در دو بازی پیاپی شکست بخوریم.
سرمربی الشباب در پاسخ به این سوال که با توجه به دریافت 33 گل از سوی تیمش در رقابت‌های داخلی عربستان آیا قبول دارد الشباب در خط دفاعی دچار مشکلاتی است، عنوان کرد: بله. حرف شما درست است. این تعداد گل خورده برای الشباب زیاد است. یک مقدار از این گل‌ها به خاطر اشتباهات فردی بوده و برخی هم به خاطر بدشانسی بوده است چرا که با توجه به اینکه ما شانس قهرمانی نداریم، انگیزه بازیکنانم بسیار پایین آمده است و در بازی آخر این مسئله مشخص بود. ما جلوی تیم‌های قدرتمند همیشه خوب کار کرده‌ایم و چون استقلال تیم قوی و قدرتمندی است مطمئنم بازیکنانم فردا نمایش بسیار خوبی را ارائه می‌دهند.
اما سویه در پاسخ به این سوال که آیا با تیم کاملش به مصاف استقلال آمده یا اینکه نقاط ضعف و قوت استقلال را چه می‌داند، عنوان کرد: تمام بازیکنان‌مان جز دو نفر که از قبل مصدومیت داشتند، همراه من هستند. با تیم کاملی به مصاف استقلال می‌رویم. اما درباره سوال دوم‌تان باید بگویم هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. میزبانی و حضور تماشاگران خودی پوئن مثبتی است و البته من نمی‌توانم از نقاط ضعف این تیم صحبتی کنم. اگر نقاط ضعفی وجود داشته باشند، من آن را به بازیکنانم منتقل می‌کنم. فقط یک نکته باید بگویم و آن هم اینکه بازیکنان استقلال باتجربه و کمی مسن هستند. این مسئله می‌تواند دو سویه باشد، می‌تواند به ضرر ما باشد و از طرفی می‌تواند به سود ما تمام شود.

سرمربی الشباب در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به حضور تماشاگران پرتعداد استقلال در بازی فردا چیست اظهار کرد: تیم ما به بازی جلوی حریفان پرتماشاگر عادت دارد. ما جلوی دو تیم بزرگ عربستان این کار را انجام می‌دهیم. برای ما این شرایط عادی است و امیدوارم این عادت فردا نشکند.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
[h=1] کاپیتان الشباب: رفتن چند بازیکن از استقلال تاثیری روی روند آنها ندارد

[/h]

» سرویس: ورزشي - فوتبال، فوتسال

کد خبر: 92120503240
دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۱


کاپیتان الشباب عربستان می‌گوید شناخت کاملی از استقلال دارد و البته فکر نمی‌کند جدا شدن برخی بازیکنان از آبی‌پوشان نمی‌تواند تاثیری بر روند آن‌ها بگذارد.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، احمد اطیف، هافبک تیم الشباب در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا درباره این دیدار گفت: ما از استقلال شناخت کافی داریم. چند بازی آن‌ها را دیده‌ایم و ملی‌پوشان آن‌ها را هم می‌شناسیم. چند تن از بازیکنان اصلی‌شان از جمع‌شان جدا شده‌اند اما رفتن آن‌ها نمی‌تواند اثری منفی روی استقلال داشته باشد. ما در آسیا با تیم‌های ایرانی زیاد بازی کرده‌ایم و از این لحاظ باتجربه هستیم. برای باخت به اینجا نیامده‌ایم و حواس ما فعلا به لیگ قهرمانان آسیاست.

او در پاسخ به این سوال که امیر قلعه‌نویی سرمربی استقلال خط حمله الشباب را خطرناک توصیف کرده است و نظر او در این باره چیست اظهار کرد: شرایط هر بازی متفاوت است. سرمربی ما برای این دیدار نقشه دارد و مطمئنا اگر کم‌اشتباه باشیم می‌توانیم به گل برسیم.
کاپیتان الشباب در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به حضور تماشاگران آبی‌پوش در ورزشگاه آزادی چیست عنوان کرد: می‌دانیم که استقلال هواداران زیادی دارد. ما جلوی تیم‌های پرتماشاگر خوب ظاهر می‌شویم و با دیدن تماشاگران روحیه‌ای دوچندان پیدا می‌کنیم.
احمد اطیف در پایان و در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به اینکه امیر قلعه‌نویی یک با در دو سال پیش و در لیگ قهرمانان آسیا با الشباب روبه‌رو شده است چیست و اینکه این مسئله چقدر به آن‌ها شناخت می‌دهد، گفت: به هر حال همیشه حرف اول را در آسیا بازیکنان ایرانی و عربستانی می‌زنند. ما نگاه‌مان به آینده است و شرایط دو سال قبل با الان قابل مقایسه نیست. به هر حال چند بازیکن از جمع ما جدا شده‌اند و عده‌ای هم در تیم مانده‌اند. ما از تیم‌های ایرانی شناخت خوبی داریم و برای سه امتیاز به ایران آمده‌ایم.
 
Similar threads

Similar threads

بالا