habib_mohamadi
عضو جدید
سلام
من منم.تازه من من یاد گرفتم.
منم تازه اومدم کسی به من تبریک نمی گهههههههههههههههههههههه.
من منم.تازه من من یاد گرفتم.
منم تازه اومدم کسی به من تبریک نمی گهههههههههههههههههههههه.

سلام
من منم.تازه من من یاد گرفتم.
منم تازه اومدم کسی به من تبریک نمی گهههههههههههههههههههههه.![]()
سلام
من منم.تازه من من یاد گرفتم.
منم تازه اومدم کسی به من تبریک نمی گهههههههههههههههههههههه.![]()
سلام
من منم.تازه من من یاد گرفتم.
منم تازه اومدم کسی به من تبریک نمی گهههههههههههههههههههههه.![]()
سلام
من منم.تازه من من یاد گرفتم.
منم تازه اومدم کسی به من تبریک نمی گهههههههههههههههههههههه.![]()
سلام
من منم.تازه من من یاد گرفتم.
منم تازه اومدم کسی به من تبریک نمی گهههههههههههههههههههههه.![]()
ok عزيزم پس يكم بيشتر توضيح بده يا نمونه البته تو تاپيك نما در معماري . اينطوري خيلي بهترهنوشین جون ما تو طرح 1 یه استادی داشتیم که بدجور به خط آسمون حساس بود از اون دانشجوهای شهید بهشتی که خیلی گیرن!!! از اون موقع به بعد ما خیلی رو خط آسمون کار کردیم و الان می فهمم که تو نما بسیار اهمیت داره! اصولا چیزی که مخاطب از کارهای ما می بینه در درجه اول نمای اصلی و بعد خط آسمون در پرسپکتیو انسانیه. من الان معتقدم که خط آسمون مناسب گاهی برای تحت تاثیر قرار دادن بیننده از حجم هم مهمتره .آخه بیننده که قدش در حالت خوش بینانهنهایتا 1.70 می شه که حجم ما رو کامل نمی بینه
نه؟
ok عزيزم پس يكم بيشتر توضيح بده يا نمونه البته تو تاپيك نما در معماري . اينطوري خيلي بهترهنوشین جون ما تو طرح 1 یه استادی داشتیم که بدجور به خط آسمون حساس بود از اون دانشجوهای شهید بهشتی که خیلی گیرن!!! از اون موقع به بعد ما خیلی رو خط آسمون کار کردیم و الان می فهمم که تو نما بسیار اهمیت داره! اصولا چیزی که مخاطب از کارهای ما می بینه در درجه اول نمای اصلی و بعد خط آسمون در پرسپکتیو انسانیه. من الان معتقدم که خط آسمون مناسب گاهی برای تحت تاثیر قرار دادن بیننده از حجم هم مهمتره .آخه بیننده که قدش در حالت خوش بینانهنهایتا 1.70 می شه که حجم ما رو کامل نمی بینه
نه؟
ok عزيزم پس يكم بيشتر توضيح بده يا نمونه البته تو تاپيك نما در معماري . اينطوري خيلي بهترهنوشین جون ما تو طرح 1 یه استادی داشتیم که بدجور به خط آسمون حساس بود از اون دانشجوهای شهید بهشتی که خیلی گیرن!!! از اون موقع به بعد ما خیلی رو خط آسمون کار کردیم و الان می فهمم که تو نما بسیار اهمیت داره! اصولا چیزی که مخاطب از کارهای ما می بینه در درجه اول نمای اصلی و بعد خط آسمون در پرسپکتیو انسانیه. من الان معتقدم که خط آسمون مناسب گاهی برای تحت تاثیر قرار دادن بیننده از حجم هم مهمتره .آخه بیننده که قدش در حالت خوش بینانهنهایتا 1.70 می شه که حجم ما رو کامل نمی بینه
نه؟
ok عزيزم پس يكم بيشتر توضيح بده يا نمونه البته تو تاپيك نما در معماري . اينطوري خيلي بهترهنوشین جون ما تو طرح 1 یه استادی داشتیم که بدجور به خط آسمون حساس بود از اون دانشجوهای شهید بهشتی که خیلی گیرن!!! از اون موقع به بعد ما خیلی رو خط آسمون کار کردیم و الان می فهمم که تو نما بسیار اهمیت داره! اصولا چیزی که مخاطب از کارهای ما می بینه در درجه اول نمای اصلی و بعد خط آسمون در پرسپکتیو انسانیه. من الان معتقدم که خط آسمون مناسب گاهی برای تحت تاثیر قرار دادن بیننده از حجم هم مهمتره .آخه بیننده که قدش در حالت خوش بینانهنهایتا 1.70 می شه که حجم ما رو کامل نمی بینه
نه؟
ok عزيزم پس يكم بيشتر توضيح بده يا نمونه البته تو تاپيك نما در معماري . اينطوري خيلي بهترهنوشین جون ما تو طرح 1 یه استادی داشتیم که بدجور به خط آسمون حساس بود از اون دانشجوهای شهید بهشتی که خیلی گیرن!!! از اون موقع به بعد ما خیلی رو خط آسمون کار کردیم و الان می فهمم که تو نما بسیار اهمیت داره! اصولا چیزی که مخاطب از کارهای ما می بینه در درجه اول نمای اصلی و بعد خط آسمون در پرسپکتیو انسانیه. من الان معتقدم که خط آسمون مناسب گاهی برای تحت تاثیر قرار دادن بیننده از حجم هم مهمتره .آخه بیننده که قدش در حالت خوش بینانهنهایتا 1.70 می شه که حجم ما رو کامل نمی بینه
نه؟