گربه های محل را بکشید، جادوگر با گربه جادو می کند/ تصاویر!!!!

babak 123

عضو جدید
کاربر ممتاز
دیده بان حقوق حیوانات: ظاهرا در روزگار سیاست زده فعلی حتی حیوانات هم از گزند برخوردهای سیاسی در امان نیستند. در همین راستا اخیرا عده ای اقدام به نوشتن جملاتی بر در و دیوار شهر کرده اند با این مضمون که با کشتن گربه های محل، جادوی جادوگر را باطل کنید. اینکه جادوگر کیست و مقصود نویسنده/ نویسندگان از چنین اقدامی کدام شخص یا گروه است به مقوله حقوق حیوانات مرتبط نیست ولی تبلیغ خشونت با حیوانات و کشتن آنها نقض صریح حقوق حیوانات است.



به گزارش آینده یکی از این نوشته ها بر وضوخانه نماز جمعه میدان انقلاب و دیگری حوالی میدان سپاه درج شده. خواسته نویسنده این است: جادوگر با گربه جادو می کند، گربه های محل را بکشید تا زنده و سلامت باشید!





این اقدام اگر به هر دلیل قابل پیگرد نباشد به جرم ایراد صدمه به تاسیسات و امکانات شهری قابل پیگرد خواهد بود.


http://arw.ir/?p=7170
 

امیر علی. ع

عضو جدید
همه کشور ها پیشرفت می کنند این هم از پیشرفت ما .مملکت خنده داری است حالا دیگه دولتمردان ما صحبت از جادو و رمالی میکنند و همه شان شدند رمال و فالچی. اسفا بر این مملکت.از الان 50 سال اینده این مملکت را میشه حدس زد چی میشه. بقول مختار من فاتحه این مملکت را خواندم شما هم بخوانید.
 

lucky boy

عضو جدید
از الان 50 سال اینده این مملکت را میشه حدس زد چی میشه.

چی میشه ؟ میخوای فال مملکت روبگیری ؟ با گربه میخوای جادوش کنی ؟ ای جادوگر . میام گربه هاتونو میکشم تا کاسبی ات کساد بشه .
 

masoud71

عضو جدید
کاربر ممتاز
تو چین میگن گربه بخورید سالم بمانید اینجا هم اینو میگن......
 

Similar threads

بالا