کل کل سونی با اپل بر سر آیفون های جدید

Major Geologist

کاربر فعال تالار موبایل ,
کاربر ممتاز
سونی در اکانت رسمی فیس بوکش اقدام به رقابت با آیفون های جدید کرده است.

تقریباً 1 ساعت پیش سونی اقدام به پخش 1 ویدئوی کوتاه 17 ثانیه ای در باب دوربین های 23 مگاپیکسلی گوشی های جدیدش کرده است. همچنین به عنوان تیتر ویدئو عبارت: "12 مگاپیکسل در برابر 23 مگاپیکسل. آیا زمان آن نیست به سونی مهاجرت کنید؟" درج شده است.
در زیر می توانید این ویدئوی کوتاه راه مشاهده کنید. در این ویدئو به قابلیت های برتر دوربین گوشی های سری Z5 از جمله قابلیت فوکوس سریع و عکاسی واضح و روشن در شب اشاره شده است.

[video]http://s6.picofile.com/file/8211344592/11738827_1667838920160587_701234176_n.mp4.html[/video]

همچنین سونی در سایتش که از زبان فارسی هم پشتیبانی می کند به قابلیت های برتر اندروید و گوشی های سونی پرداخته. همچنین راهنمای مهاجرت از ios به اندروید و سونی آورده شده است.
اطلاعات بیشتر در لینک زیر:


تهیه و تنظیم: Major Geologist
 

HaMiD.TcI

مدیر تالار موبایل متخصص سیستم عامل Apple
مدیر تالار
یارو رو به ده راه نمیدادن سراغ کدخدا رو میگرفت!
 

Major Geologist

کاربر فعال تالار موبایل ,
کاربر ممتاز
شوخی سونی با اپل درباره عمر باتری آیفون 6 اس و 6 اس پلاس

شوخی سونی با اپل درباره عمر باتری آیفون 6 اس و 6 اس پلاس

اپل در جریان کنفرانس دیشب خود به معرفی نسل جدید آیفون‌ها پرداخت. در آیفون‌ ۶ اس و ۶ اس پلاس از لحاظ ظاهری تغییری نسبت به گذشته نمی‌بینیم اما تغییرات بسیاری درون گوشی و در مشخصات فنی مشاهده می‌کنیم.
سونی که چند روز قبل از اپل سه گوشی پرچمدار جدید خود با نام اکسپریا زد ۵، زد ۵ کامپکت و زد ۵ پریمیوم را معرفی کرده است حتی قبل از معرفی آيفون‌ها هم اپل را به رقابت دعوت کرده بود و حالا با انتشار تصویری جدید عمر باتری پرچمداران اپل را به چالش کشیده است. در این تصویر جمله‌ی «هی سیری، در مورد عمر باتری چکار کنیم؟» را مشاهده می‌کنیم و سیری نیز در جواب می‌گوید «گوشی‌های سونی را خریداری کنید»
پس از سامسونگ حالا سونی نیز وارد رقابت تبلیغاتی با اپل شده است و سعی دارد خریداران احتمالی اپل را به سمت گوشی‌های خود جلب کند. سونی که قول دوام باتری تا دو روز را برای گوشی‌های پرچمدار خود داده است این نکته را دلیل کافی برای جلب توجه کاربران گوشی‌های هوشمند می داند.
644e40e598f368188304a406f27fccd9_XL.jpg

منبع: زومیت
 

HaMiD.TcI

مدیر تالار موبایل متخصص سیستم عامل Apple
مدیر تالار
فقط یک بار
یک بار به من نشون بدین که اپل از این بچه بازی ها در اورده باشه
والا به خدا :دی
 
بالا