کلوپ آبیدلان.

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
مظلومی : "مهر سکوت به احترام هواداران استقلال"
سرمربی سابق استقلال که در حال پیوستن به تراکتورسازی تبریز است،برای استقلال و هوادارانش آرزوی موفقیت دارد و می‌گوید به احترام هواداران آبی پایتخت قصد مطرح کردن بسیاری از مسائل را ندارد.
پرویز مظلومی ، درباره در دست گرفتن هدایت فصل آینده تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: فعلا توافقات اولیه صورت گرفته است اما باید یک سری شرایط هم فراهم شود. به هرحال تراکتورسازی تیمی است که نایب قهرمان لیگ شده است و باید تلاش کنیم که مقام بهتری را کسب کنیم. باید تیم خوبی برای فصل بعد بسته شود و مسوولان باشگاه نیز در این رابطه قول داده‌اند. وضعیت تا چند روز آینده مشخص می‌شود.
وی همچنین درباره شرایط تیم تراکتورسازی گفت:‌ وضعیت این تیم بد نیست و می‌توان تیم خوبی برای فصل آینده تشکیل داد. باید چند بازیکن جذب شود ضمن این که هواداران پرشور این تیم انتظار دارند که وقتی به آنجا می رویم عملکرد بهتری داشته باشیم وبتوانیم حداقل یک جام برای آن‌ها کسب کنیم. تلاش من هم این است که یک جام بگیریم اما قولی نمی‌دهم.
مظلومی در پاسخ به این سوال که آیا به مسوولان باشگاه تراکتورسازی لیست بازیکنان مدنظرش را داده است یا خیر گفت: هنوز لیستی نداده‌ام. باید کارها جور بشود پس از آن لیست بدهم البته گفته‌ام که با یکسری از بازیکنان خود تیم صحبت کنم و نام چند نفر دیگر را داده‌ام که با آن‌هاوارد مذاکره شوند اما به صورت کتبی لیستی نداده‌ام.
وی با اشاره به هواداران تراکتورسازی گفت: هواداران پرشور تبریزی نعمتی هستند یار دوازدهم این تیم محسوب می‌شوند. تراکتورسازی مانند استقلال و پرسپولیس در هر شهری که بازی می‌کند طرفداران خودش را دارد. هر چند که در همه جای فوتبال ایران وقتی تیمی نتیجه نگرفت حواشی به وجود می‌آید و پس از نتیجه گرفتن این حواشی از بین می‌رود.
وی ادامه داد: تبریز پتانسیل خوبی دارد و جوانان خوبی هم دارند که می‌توان روی آن‌ها سرمایه گذاری کرد. چند سالی است که تبریزی‌ها در بازیکن سازی افول کرده‌اند و د رحال حاضر خبری از بازیکنان جوان نیست. بنابراین باید روی جوانان سرمایه گذاری شود. اگر عمری باقی ماند و در خدمت مردم تبریز بودیم روی جوانان سرمایه گذاری می کنیم و تلاش می‌کنیم تا بازیکنان خوبی را پرورش دهیم.فکر می کنم که اینجا تماشاگران از تیمشان به خوبی حمایت می‌کنند و تعصب خاصی روی آن دارند.
سرمربی سابق استقلال در پاسخ به این سوال که شرایط کار کردن در استقلال و تراکتورسازی چه تفاوتی با هم دارد، گفت: تیم‌هایی که هواداران زیادی دارند تفاوت چندانی با هم ندارند فقط گاهی سلایق در این تیم‌ها با هم متفاوت است. به هر حال من هم با تیمی که پر طرفدار باشد کار کرده‌ام و تجربه کنترل حاشیه‌هایی که در این شرایط بوجود می‌آید را دارم. هر چند که در تراکتورسازی شرایطی وجود دارد که همه پشت سر هم هستند و وفاق خوبی بین مسوولان و هواداران وجود دارد. و این مسئله از نحوه حمایتشان مشخص است.
مظلومی ادامه داد: تراکتورسازی امسال در سه جام درگیر خواهد بود. سال گذشته این تیم در دو جام حضور داشت که خیلی زود از جام حذفی کنار رفت و تمرکزش را روی لیگ برتر گذاشت. اما امسال در سه جبهه کار کند هر چند که تکلیف سهمیه آسیایی مشخص نیست و نمی‌توان گفت که این تیم به صورت مستقیم در لیگ قهرمانان شرکت خواهد کرد یا باید از مرحله پلی‌آف شروع کند. بنابراین در صورتی که حضورم در تراکتور قطعی شود باید شرایط را طوری مهیا کنم که با حضور در سه جام کم نیاورند و با قدرت کار کنند. همه انتظار دارند که این تیم حداقل از گروهش صعود کند و این انتظاری است که برای رسیدن به آن تلاش کرد.
وی همچنین با بیان این‌که از طریق تلفن همراه با مردم تبریز وهواداران تراکتورسازی در ارتباط است گفت: در این چند روزه همراهم را روشن کردم و نقطه نظرات هواداران تراکتورسازی تبریز را می‌شنوم و تا حدودی متوجه شدم که چه می‌خواهند وچه انتظاراتی دارند. ضمن این که باید زبان ترکی‌ام را تقویت کنم تا با زبان خودشان با آن‌ها ارتباط برقرار کنم.
مظلومی در پاسخ به این سوال که ذهنیت مردم تبریز نسبت به حضور او در تراکتورسازی چگونه است گفت: ذهنیت خوبی دارم اما به هر حال عده‌ای حواشی ایجاد می کنند وخود جعفری هم در صحبت‌هایش گفته بود که عده‌ای قصد ایجاد حاشیه دارند و تا نگذارند مظلومی به تراکتورسازی بیاید به هر حال همیشه این مسائل وجود دارد و فوتبال ما پر از حاشیه‌ها است.
او همچنین درباره جابه‌جایی خودش با قلعه‌نویی در تیم‌های استقلال و تراکتورسازی نیز گفت: مسئله خاصی نیست و ما مربیان حرفه‌ای هستیم و چنین جابه‌جایی‌ها انجام می‌شود. ضمن این که برای باشگاه استقلال وهواداران این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم.
پرویز مظلومی که به نظر می‌رسد پس از جدایی از استقلال قصد دارد از صحبت کردن درباره‌ی تیم سابقش امتناع کند، ادامه داد: من مهر سکومت بر لبانم زدم و این کار را هم به خاطر استقلال و به دلیل این‌که هواداران این تیم از من خواسته‌اند انجام داده‌ام. به خاطر هواداران استقلال چیزی نمی‌گویم. خیلی حرف‌ها وجود دارد که اگر بزنم مشکلاتی را ایجاد می‌کند. از همین رو بهتر است که صحبتی انجام نشود. این مسئله را هواداران از من خواسته‌اند وبه احترام آن‌ها صحبتی نمی‌کنم. به فکر آینده هستم و برای استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم.

 

*mohsen_24

عضو جدید
کاربر ممتاز
رحمتی و جباری در لیست قلعه‌نوعی هستندفتح‌اله‌زاده: تکلیفم امشب مشخص می‌شود
به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، دکتر علی‌ فتح‌اله‌زاده،‌ مدیرعامل باشگاه استقلال گفت که تکلیف ماندن یا رفتنش از این باشگاه امشب مشخص خواهد شد.
«فارس» در این‌باره نوشته است: علی فتح‌اله‌زاده که پس از جلسه امروز با امیر قلعه‌نوعی در وزارت ورزش حضور پیدا کرده بود در جمع خبرنگاران درباره حضورش در این وزارتخانه گفت: جلسه‌ای که در وزارت ورزش داشتم ارتباطی به باشگاه استقلال نداشت و برای پیگیری کارهای فراتر از باشگاه با حمید سجادی، معاون وزارت ورزش جلسه‌ داشتم که مربوط به پیشنهادهایم به AFC بود.
وی افزود: قرار است امشب جلسه‌ای با اعضای هیأت مدیره داشته باشیم و آنجا مشخص می‌شود که می‌مانم یا خیر. شما خبرنگاران خودتان کارشناس هستید و می‌دانید حرف‌هایی که می‌زنم روی اصول است. امیر قلعه‌نوعی را قبول دارم اما هر سیستمی اگر درست پایه‌ریزی نشود، به مشکل می‌خورد.
فتح‌اله‌زاده عنوان کرد: تا آخرین لحظه که در باشگاه استقلال باشم به کارم ادامه می‌دهم و دیدید که امروز هم با هاشم بیک‌زاده کار را تمام کردم و با بقیه بازیکنان هم امشب صحبت می‌کنم. اگر امشب جواب استعفایم مشخص نشود با دو، سه بازیکن گردن کلفت جلسه دارم. اگر در استقلال هم نباشم، نمی‌گذارم استقلال در نقل و انتقالات زمین بخورد و از این جهت هواداران نگران نباشند و بدانند که تیم خوبی را می‌بندیم.
مدیر عامل باشگاه استقلال در پاسخ به این سؤال که دوست دارد بماند یا خیر، گفت: اگر کسی بگوید دوست ندارد، دروغ گفته است. من برای استقلال زحمت کشیده‌ام. تازه کمپ را ساخته‌ام و می‌خواهم فاز دوم آن را به انتها برسانم. ما باید یک ستاره دیگر می‌گرفتیم اما خودمان به خودمان ضربه زدیم. باید دید ماندن به چه قیمتی است. این مسئله خیلی مهم است.
وی درباره اینکه گفته می‌شود در سمتش ابقا شده، اظهار داشت: این سؤال را باید از دوستانی که ابقا می‌کنند، بپرسید. تا این لحظه با آقای رسولی‌نژاد هیچ جلسه‌ای نداشتم و همانطور که گفتم در مورد مسئله‌ دیگری در وزارت ورزش حضور پیدا کردم. برای ماندن شرایط خاصی ندارم. حرفم این است که دیگران میلیاردها تومان پول دارند و بازیکن می‌گیرند اما من دست خالی هستم و نمی‌توانم با دست خالی مبارزه کنم.
یکی از خبرنگاران به فتح‌اله‌زاده گفت: شما مصاحبه کرده بودید که حرف مرد یکی است و دیگر به استقلال بازنمی‌گردید که وی پاسخ داد: من چنین صحبتی نکردم که حرف مرد یکی است. اتفاقا حرف مرد دو تاست. قرار است امشب همه چیز مشخص شود. یک جلسه خصوصی با هیأت مدیره داریم و پس از اینکه به جمع‌بندی رسیدیم تکلیف مشخص می‌شود.
فتح‌اله‌زاده در جواب این پرسش که چرا استعفایش را به وزیر ورزش داده و آیا این استعفا به او رسیده یا خیر، گفت: من از مدیر عاملی باشگاه استعفا کردم. بنابراین باید استعفای خود را به رئیس هیأت مدیره بدهم نه وزیر ورزش. در این دو روز تعطیلی هم رئیس هیأت مدیره را ندیدم اما فکر می‌کنم تا یکی، دو ساعت دیگر استعفایم به دست هیأت مدیره برسد.
مدیر عامل استقلال در خصوص اینکه رسولی‌نژاد گفته یک ساعت قبل از استعفای فتح‌اله‌زاده حرفی از این مسئله نبود، عنوان کرد: این مسئله‌ بماند برای بعد.
فتح‌اله‌زاده درباره اینکه فکر نمی‌کند احساسات هواداران با چنین تصمیماتی به بازی گرفته شده، گفت: چنین چیزی نیست. هواداران استقلال می‌دانند که تا فتح‌اله‌زاده زنده است، یار و یاور استقلال است و امشب هم می‌بینید که با دو، سه بازیکن گردن کلفت قرارداد امضا می‌کنیم.
وی در این باره که چه طور می‌خواهد با بازیکنان صحبت کند، عنوان کرد: درست است که از اسب افتاده‌ام اما از اصل نیفتاده‌ام. من اعتبار دارم. اسم بازیکنان را نمی‌گویم چون قیمت‌شان بالا می‌رود. احساس کردم هواداران استقلال فکر کردند این تیم را تنها گذاشته‌ام و یا عده‌ای فکر می‌کنند من نمی‌خواهم یارگیری کنم چون می‌خواهم کنار بروم. به همین دلیل هواداران بدانند که من یک تیم خوب می‌بندم و از آن لذت می‌برند.
فتح‌اله‌زاده درباره اینکه آیا با حضور امیر قلعه‌نوعی بازیکنانی مثل جباری و رحمتی در استقلال می‌مانند یا خیر، گفت: من همیشه حرفه‌ای فکر کرده‌ام. نه از بالا دست خود زیاده خواستم و نه به زیر دست خود ظلم کرده‌ام. اعتقاد دارم تیم را سرمربی باید مشخص کند. من نمی‌توانم هیچ بازیکنی را به او تحمیل کنم و در این خصوص اختیار تام را به امیر قلعه‌نوعی دادم. وظیفه من گرفتن بازیکن است اما به شرط اینکه قلعه‌نوعی آنها را تأیید کند. در لیست امیر قلعه‌نوعی هم جباری و رحمتی هستند.
وی درباره اینکه آیا نام وحید طالب‌لو در فهرست قلعه‌نوعی هست یا خیر، گفت: من اسم او را تا به حال ندیدم.
 

gharybeh

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام به همه آبیدلان
هاشم بیگ زاده انگاری قطعی شده
امروزم انگاری قراره سید جلال بیاد و صحبت کنه
دیروز اما یه خبری خوندم که یه مهاجم پرتغالی هم با استقلال تمام کرده
پارسال دسته 2 پرتغال بازی کرده ،اما تو 17 تا بازی یه گلم نزده :surprised:
تو سایت نوشته بود که به نقل از رسانه های پرتغال پیوستنش به استقلال قطعیه
 

jahan pahlevan

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام به همه آبیدلان
هاشم بیگ زاده انگاری قطعی شده
امروزم انگاری قراره سید جلال بیاد و صحبت کنه
دیروز اما یه خبری خوندم که یه مهاجم پرتغالی هم با استقلال تمام کرده
پارسال دسته 2 پرتغال بازی کرده ،اما تو 17 تا بازی یه گلم نزده :surprised:
تو سایت نوشته بود که به نقل از رسانه های پرتغال پیوستنش به استقلال قطعیه

کلا ایتم فصل خدا به فریادمون برسه.:w06:
 

*Blueboy

عضو جدید
[h=1]فتح‌الله‌زاده: از پرسپوليس وسپاهان جلوتر هستيم[/h]
[h=2]مديرعامل استقلال تاکيد کرد اين باشگاه در نقل و انتقالات از سپاهان و پرسپوليس جلوتر است.[/h]


علي فتح الله زاده درباره اينکه چه زماني با سيد جلال حسيني قرار داد امضا مي‌کنند، گفت: از فردا مذاکرات با حسيني را جدي مي‌کنيم. مي‌خواهيم تيم قوي ببنديم. با دهنوي و اکبرپور هم صحبت کرده‌ايم.

وي درباره تمديد قرارداد مهدي رحمتي اظهار داشت: رحمتي که دستيار مديرعامل است. به او ماموريت داده‌ايم يک بازيکن را براي ما بياورد و اگر نتواند بياورد بايد نصف قراردادش را به ما بدهد.

مدير عامل استقلال درباره اينکه حسيني با همه تيم‌ها مذاکره مي‌کند و در آخر در سپاهان مي‌ماند گفت: سيد جلال پسر خوبي است. درست است که سال گذشته ما را سر کار گذاشت اما به ما قولي نداده بود. امسال هم اگر نمي‌تواند به استقلال بيايد بايد زودتر بگويد تا ما در خط دفاع دچار مشکل نشويم.

فتح الله زاده در پاسخ به اين سؤال که در نقل و انتقالات از پرسپوليس و سپاهان جلو هستند يا خير عنوان کرد: از سپاهان و پرسپوليس جلوتر هستيم. اگر امروز با اين 5 بازيکن قرارداد امضا نمي‌کرديم چه غوغايي مي‌شد اما ما توانستيم بازيکنان خودمان را نگه داريم و از سپاهان و پرسپوليس جلوتر هم مي‌زنيم.

وي درباره اين شايعه که گفته مي‌شود وزارت ورزش قصد دارد پس از بسته شدن تيم وي را برکنار کند گفت: حتي اگر وزارت ورزش اين منظور را هم داشته باشد مهم اين است که تيم را خوب ببندم و اگر هم کنار بروم همين که هواداران بابت بستن تيم خوب شاد مي‌شوند مهم است.

فتح الله زاده در مورد اينکه آيا با مجتبي جباري براي تمديد قرارداد تماس گرفته است يا خير گفت: خير،‌ من هنوز با بازيکنان ملي پوش خود صحبت نکردم. اگر با مهدي رحمتي هم صحبت کردم به اين دليل بود که مي‌خواست به من بگويد که پسردار شده است. جباري در ليست قلعه نويي است.

مدير عامل استقلال در مورد اينکه آندرانيک تيموريان از باشگاه قطري پيشنهاد دارد اظهار داشت: شايد يک تيم قطري او را بخواهد ولي اگر قرار باشد در ايران بماند در استقلال خواهد ماند. ما مي‌خواهيم تيم قدرتمندي ببنديم.

وي درباره جدايي هنکه از استقلال و اينکه گفته مي‌شود بيش از 400 هزار يورو از استقلال طلب دارد گفت: کل قرار داد هنکه 400 هزار يورو نيست. او قرار داد 260 هزار يوروي با استقلال داشت و 50 هزار يورو از ما طلب دارد. ايشان رفتني است و امير قلعه نويي دستياران خود را معرفي مي‌کند.

فتح الله زاده درباره بازيکناني مثل امير آبادي، شريفات و عزيززاده گفت: قلعه نويي هنوز ليست مازاد خود را به ما اعلام نکرده و فردا اين ليست را مشخص مي‌کنيم. من آدم با مرام و با معرفتي هستم و هر چه زودتر تکليف اين بازيکنان را مشخص مي‌کنم. همه مي‌گفتند استقلال کيانوش رحمتي را به دليل آسيب ديدگي نمي‌خواهد اما ما او را حفظ مي‌کنيم.


 

*Blueboy

عضو جدید
[h=1]برهاني:استقلال پتانسيل قهرماني درآسيا را دارد[/h]
[h=2]مهاجم تيم فوتبال استقلال گفت: اميدوارم با حضور امير قلعه نويي سال متفاوتي داشته باشم.[/h]


آرش برهاني پس از تمديد قرارداد با استقلال در جمع خبرنگاران گفت: کل زماني که براي تمديد قرارداد صرف کرديم دو سه دقيقه بيشتر نشد. پنجشنبه با آنها صحبت کرده بودم و امروز صحبت هاي نهايي شد.

وي در خصوص حضور امير قلعه نويي در استقلال عنوان کرد: اميدوارم امسال با حضور اين مربي سال متفاوتي داشته باشيم و خودم هم بتوانم در کنار قهرماني استقلال تعداد گل هايم را بيشتر و توقعات هواداران را برآورده کنم. استقلال پتانسيل قهرماني در آسيا را هم دارد.


 

*Blueboy

عضو جدید
آخرين اخبار از نقل و انتقالات باشگاه استقلال
[h=1]ميداودي و عمران‌زاده تمديد کردند[/h]
[h=2]مديرعامل باشگاه استقلال از تمديد قرارداد ميلاد ميداودي و حنيف عمران‌زاده خبر داد.[/h]


باشگاه استقلال روزهاي شلوغي را در فصل نقل و انتقالات پيش روي خود مي‌بيند و علي فتح الله زاده در اولين اقدام خود براي تمديد قرارداد با بازيکنان فصل گذشته اين تيم قرارداد ميلاد ميداودي را به مدت يک فصل ديگر تمديد کرد.

مديرعامل باشگاه استقلال در گفتگويي با اعلام اين خبر گفت: همچنان در حال مذاکره با سيدجلال حسيني و کريم انصاري فرد هستيم و مذاکرات خوبي داشتيم. روند مذاکرات رو به جلو و قابل پيشرفت بوده و از همين رو به هواداران مي‌گويم انصاري‌فرد را استقلالي بدانند. اين بازيکن دوست دارد در استقلال بازي کند و ما هم تمايل داريم در خدمت استقلال باشد و از همين رو مذاکرات با اين بازيکن خوب پيش رفته است.

فتح الله زاده همچنين با اشاره به تمديد قرارداد حنيف عمران زاده گفت: با وجود پيشنهاداتي که اين بازيکن داشت قرارداد او را تمديد کرديم تا يکي ديگر از مهره‌هاي خود را حفظ کرده باشيم.

گفتني است، باشگاه استقلال تاکنون ميثم بائو و هاشم بيک زاده را به خدمت گرفته و قرارداد ميلاد ميداودي، حنيف عمران‌زاده و پژمان منتظري را تمديد کرده است
 

*Blueboy

عضو جدید
[h=1]برادر انصاري فرد در باشگاه استقلال[/h]
[h=2]به نظر مي رسد کريم انصاري فرد به باشگاه استقلال خيلي نزديک شده است.[/h]


سايت گل- کريم انصاري فرد يکي از بازيکناني است که در فصل نقل و انتقالات مشتريان زيادي دارد. به نظر مي رسد مهاجم تيم ملي بيش تر از گذشته به باشگاه استقلال نزديک شده و سه شنبه شب برادر کريم به دفتر باشگاه استقلال رفت تا مذاکرات نهايي را درخصوص پيوستن اين بازيکن سايپا انجام دهد. نتيجه اين جلسه که تا ساعات پاياني شب طول کشيده، مي تواند بمب بزرگ فتح اله زاده در فصل نقل و انتقالات باشد.

کريم سال پيش هم مذاکراتي جدي با يکي دو باشگاه پرطرفدار داشت اما عاقبت در سايپا ماندني شد ولي به نظر مي رسد او ديگر در ليگ آينده پيراهن نارنجي را بر تن نخواهد کرد.

 

*Blueboy

عضو جدید
[h=2]مهدي رحمتي، دروازه بان تيم استقلال مورد تاييد مسئولان قرار دارد اما وي با چند پيشنهاد قابل توجه روبرو شده است که در حال بررسي اين چند پيشنهاد است تا بهترين تصميم را در مورد آينده اش اتخاذ کند.[/h]


به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مهدي رحمتي در مقطعي با امير قلعه نوعي دچار مشکلات شد که شرايط را براي حضور وي در تيم سخت کرد، اما در حال حاضر وضعيت براي اين دروازه بان ايده ال تر از قبل است.

مهدي رحمتي، با پيشنهاد قابل توجه چند باشگاه بزرگ روبرو شده و اين موضوع عاملي است که وي را براي حضور در استقلال با مشکل روبرو مي کند.

مهدي رحمتي پيشنهاد قابل توجهي را از تيم تراکتور سازي و مس کرمان دريافت کرده که قرار است آن ها را مورد برررسي و ارزيابي قرار دهد و به نتيجه مورد نظر برسد.

دروازه بان تيم استقلال، مبلغ قابل توجهي را از مسئولان تيم تراکتورسازي و مس کرمان دريافت کرده است.

اين دروازه بان با شرايطي روبرو شده است که قدرت تصميم گيري ندارد.

شايان ذکر است ، اين دروازه بان پيشنهاد يک ميليارد توماني دريافت کرده است و به همين دليل شرايط خود را مورد بررسي قرار مي دهند تا بهترين تصميم را بگيرد.

مهدي رحمتي مورد نظر امير قلعه نوعي قرار دارد اما هنوز مشکلات طرفين مطرح نشده است تا در نهايت تصميم اصولي در اين خصوص اتخاذ شود.

گفتني است، اين دروازه بان با شرايطي روبرو شده است که قصد دارد بهترين تصميم را گرفته تا بتواند فصل متفاوتي را آغاز

 

jahan pahlevan

عضو جدید
کاربر ممتاز
فتح‌الله‌زاده: از پرسپوليس وسپاهان جلوتر هستيم


مديرعامل استقلال تاکيد کرد اين باشگاه در نقل و انتقالات از سپاهان و پرسپوليس جلوتر است.



علي فتح الله زاده درباره اينکه چه زماني با سيد جلال حسيني قرار داد امضا مي‌کنند، گفت: از فردا مذاکرات با حسيني را جدي مي‌کنيم. مي‌خواهيم تيم قوي ببنديم. با دهنوي و اکبرپور هم صحبت کرده‌ايم.

وي درباره تمديد قرارداد مهدي رحمتي اظهار داشت: رحمتي که دستيار مديرعامل است. به او ماموريت داده‌ايم يک بازيکن را براي ما بياورد و اگر نتواند بياورد بايد نصف قراردادش را به ما بدهد.

مدير عامل استقلال درباره اينکه حسيني با همه تيم‌ها مذاکره مي‌کند و در آخر در سپاهان مي‌ماند گفت: سيد جلال پسر خوبي است. درست است که سال گذشته ما را سر کار گذاشت اما به ما قولي نداده بود. امسال هم اگر نمي‌تواند به استقلال بيايد بايد زودتر بگويد تا ما در خط دفاع دچار مشکل نشويم.

فتح الله زاده در پاسخ به اين سؤال که در نقل و انتقالات از پرسپوليس و سپاهان جلو هستند يا خير عنوان کرد: از سپاهان و پرسپوليس جلوتر هستيم. اگر امروز با اين 5 بازيکن قرارداد امضا نمي‌کرديم چه غوغايي مي‌شد اما ما توانستيم بازيکنان خودمان را نگه داريم و از سپاهان و پرسپوليس جلوتر هم مي‌زنيم.

وي درباره اين شايعه که گفته مي‌شود وزارت ورزش قصد دارد پس از بسته شدن تيم وي را برکنار کند گفت: حتي اگر وزارت ورزش اين منظور را هم داشته باشد مهم اين است که تيم را خوب ببندم و اگر هم کنار بروم همين که هواداران بابت بستن تيم خوب شاد مي‌شوند مهم است.

فتح الله زاده در مورد اينکه آيا با مجتبي جباري براي تمديد قرارداد تماس گرفته است يا خير گفت: خير،‌ من هنوز با بازيکنان ملي پوش خود صحبت نکردم. اگر با مهدي رحمتي هم صحبت کردم به اين دليل بود که مي‌خواست به من بگويد که پسردار شده است. جباري در ليست قلعه نويي است.

مدير عامل استقلال در مورد اينکه آندرانيک تيموريان از باشگاه قطري پيشنهاد دارد اظهار داشت: شايد يک تيم قطري او را بخواهد ولي اگر قرار باشد در ايران بماند در استقلال خواهد ماند. ما مي‌خواهيم تيم قدرتمندي ببنديم.

وي درباره جدايي هنکه از استقلال و اينکه گفته مي‌شود بيش از 400 هزار يورو از استقلال طلب دارد گفت: کل قرار داد هنکه 400 هزار يورو نيست. او قرار داد 260 هزار يوروي با استقلال داشت و 50 هزار يورو از ما طلب دارد. ايشان رفتني است و امير قلعه نويي دستياران خود را معرفي مي‌کند.

فتح الله زاده درباره بازيکناني مثل امير آبادي، شريفات و عزيززاده گفت: قلعه نويي هنوز ليست مازاد خود را به ما اعلام نکرده و فردا اين ليست را مشخص مي‌کنيم. من آدم با مرام و با معرفتي هستم و هر چه زودتر تکليف اين بازيکنان را مشخص مي‌کنم. همه مي‌گفتند استقلال کيانوش رحمتي را به دليل آسيب ديدگي نمي‌خواهد اما ما او را حفظ مي‌کنيم.





بی خود نیست می گیم فتح ا.. فتح ا.. دوست داریم به مولا
 

just mechanic

عضو جدید
کاربر ممتاز
عضای کادر فنی استقلال انتخاب شدند
به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال اعضای کادر فنی استقلال انتخاب شدند.
بر این اساس مجید صالح ، کریم بوستانی و ستار همدانی به عنوان مربیان استقلال در این فصل انتخاب شدند همچنین حمید بابازاده به عنوان مربی دروازه‌بان‌های استقلال فعالیت خواهد کرد. ایمان عالمی به عنوان مربی آنالیزور و نیما رسولی به عنوان آنالیزور حضور خواهند داشت.
گفتنی است؛ پیش از این نیز میرشاد ماجدی به عنوان سرپرست منصوب شده بود.
 

just mechanic

عضو جدید
کاربر ممتاز
تاریخچه باشگاه



باشگاه دوچرخه سواران در چهارم مهر سال 1323 در خيابان فردوسي تهران پايه ريزي شد. بنيانگذاران اين باشگاه چند جوان نظامي و دانشجوي دوچرخه سواري بودند. اين باشگاه در ابتدا فقط به ورزش دوچرخه سواري اختصاص داشت، اما با گذشت زمان ساير رشته هاي ورزشي از جمله فوتبال در اين باشگاه شروع به فعاليت كردند. دوچرخه سواران از بازيكنان معروفي چون علي دانايي فر تشكيل شد و اين تيم از همان ابتدا پيراهن آبي را براي خود برگزيد، اين تيم به تدريج قدرت خود را به نمايش گذاشت و رقيبان اصلي آن روز دوچرخه سواران، دارايي، سرباز و شاهين بودند كه پيش از تشكيل دوچرخه سواران، رقابت باشگاهي در انحصار اين سه تيم بود. دوچرخه سواران در سال 1328 به نام( تاج) تغيير نام داد كه موسس آن سپهبد پرويز خسرواني و مدير باشگاه، سروان پرويز شيخوان و اولين مربي خارجي تيم نيز رايكوف از يوگسلاوي بود. نوع لباس تاج: پيراهن آبي با آستين سفيد، شورت ورزشي سفيد، جوراب سفيد با برگشت آبي . تيم تاج تا بهمن ماه 1357 كه انقلاب به پيروزي رسيد ، يعني در مدت 30 سال به عنوان يكي از تيم هاي طراز اول ايران و آسيا شناخته شد. پس از پيروزي انقلاب، نام تيم( تاج) به ( استقلال) تغيير كرد. اولين ديدار رسمي تيم دوچرخه سواران در 15 اسفند 1328 برابر شاهين و در حضور بيش از 20 هزار تماشاگر در ورزشگاه امجديه(شيرودي) برگزار شد كه در آن تيم دوچرخه سواران اولين گل و اولين پيروزي رسمي خود را به دست آورد. گل تيم دوچرخه سواران به اين شكل بود: توپي كه توسط بيوك جديكار، از روي نقطه كرنر بر روي دروازه شاهين فرستاده شد، وارد دروازه اين تيم شد تا دوچرخه سواران اولين بازي رسمي خود را با پيروزي 1-0 پشت سر بگذارند. اولين مربي تيم دوچرخه سواران مرحوم علي دانايي فرد بود، تيم فوتبال( تور) توسط وي تشكيل شده بود و همه بازيكنان آن تيم شاگردان وي بودند. پس از اينكه اين تيم، توانست تيم قدرتمند كارگران آبادان را شكست دهد ، مورد توجه باشگاه دوچرخه سواران قرار گرفت و قرار شد از آن پس تيم تور با نام دوچرخه سواران وزير نظر باشگاه دوچرخه سواران در مسابقات شركت كند. اولين سفر خارجي تيم تاج در سال 1329 به كشور افغانستان بود كه اين تيم توانست در يك بازي دوستانه تيم ملي افغانستان را 3-2 شكست دهد. از نكات بسيار جالب در اين سفر، خوابيدن نوبتي بازيكنان بر روي سقف اتوبوس بود، كه ( هشيار نژاد) بازيكن تاج از روي سقف اتوبوس به زمين افتاد ، اما بعد از 20 كيلومتر كه نوبت به تغيير خواب بازيكنان بر روي سقف اتوبوس شد، بازيكنان و راننده متوجه اين اتفاق شدند. آنها در بازگشت اين بازيكن را سالم در كنار جاده در حالي كه به خواب رفته بود، ديدند. خاطره ديگر در اين مسافرت، خرابي اتوبوس تيم تاج در دشت( دل آرام) افغانستان وگرسنگي بازيكنان اين تيم در اولين سفر خارجيشان بود.
 

abolfaZZzl

عضو جدید
کاربر ممتاز
فتح الله زاده:تمدید قراردادبا برهانی بمب نیست


پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۲۲


مدیر عامل استقلال می گوید تمدید قرار داد با ستاره های استقلال خودش مثل ترکاندن بمب است.



به گزارش افکار نیوز به نقل از خبرآنلاین،علی فتح الله زاده می گوید:« در این مدت تلفن همراهم را دایورت کرده بودم روی کره ماه که کسی دستش به من نرسد.استعفایم را هم داده بودم به آقای رسولی نژاد.البته دیگر خیلی نمی خواهم در این مورد حرفی بزنم.»


او در واکنش به این سوال که امسال زیاد در فصل نقل و انتقالات پر رنگ نبوده است می گوید:«من کاری به این حرف ها ندارم.قلعه نویی یک لیست ۷ نفره به من داده بود که تا اینجای کار ۶ نفر آنها را جذب کرده ام.امین منوچهری،میثم بائو،هاشم بیک زاده،کریم انصاری فرد،سیاوش اکبرپور و یک مدافع از بین سید جلال حسینی و امیر حسین صادقی بازیکنانی هستند که قلعه نویی آنها را خواسته است.»


وقتی به او می گوییم امسال بمبی نترکاندید و سید جلال هم از تور استقلالی ها در رفت و دارد به پرسپولیس می رود فتح الله زاده می گوید:« ما زیاد به دنبال سید جلال نبودیم.چون امیر حسین خودش استقلالی است،اگر هم پرسپولیسی ها او را جذب کرده اند که مبارکشان باشد.

حالا صبر کنید و منتظر بمب های من باشید.البته به نظر شما تمدید قرار داد با آرش برهانی بمب نیست؟من قرار داد آندو،سید مهدی رحمتی و پژمان منتظری را تمدید کردم.آنها ستاره های فصل قبل بوده اند و تمدید قرارداد آنها کار بزرگی است.»
 

h@med_1

عضو جدید
کاربر ممتاز
[h=1]اکبرپور‌ آمد،صادقي‌و‌انصاري‌فرد يکشنبه‌‌مي‌بندند[/h]
[h=2]سياوش اکبرپور به عنوان پنجمين بازيکن استقلال در فصل جديد با مسئولان اين تيم قرارداد بست.[/h]


سياوش اکبرپور مهاجم فصل گذشته تيم تراکتورسازي تبريز که سابقه حضور در جمع آبي‌پوشان را دارد، با عقد قرارداد يک ساله به اين تيم پيوست.

علي فتح‌الله‌زاده با اعلام اين خبر به خبرنگار فارس گفت: با اين بازيکن قرارداد 4 برگي داخلي امضا کرده‌ايم و او فصل آينده در استقلال بازي خواهد کرد.

وي همچنين با تائيد خبر مذاکره با اميرحسين صادقي گفت: با اين بازيکن نيز مذاکرات خوبي انجام داديم و يکشنبه آينده قراردادمان را نهايي خواهيم کرد.

مديرعامل باشگاه استقلال از آخرين مذاکرات با کريم انصاري‌فر خبر داد و گفت: از نظر من انصاري‌فرد 90 درصد استقلالي است و تمام امضاهاي مربوط به اين بازيکن انجام شده و روز يکشنبه پس از صحبت نهايي قرارداد او را رسمي خواهيم کرد.

وي همچنين از جدايي يرکوويچ خبر داد و گفت: اين بازيکن فصل آينده با ما نخواهد بود. ساموئل نيز پيشنهاد بالايي به ما داده و در صورتي که رقمش را پايين بياورد او را مي‌خواهيم.

فتح‌الله‌زاده در پايان گفت: منصور پورحيدري به عنوان رئيس کميته فني و مديرفني تيم انتخاب شده است.

 

h@med_1

عضو جدید
کاربر ممتاز
با پيشنهاد رحمتي انجام مي شود
[h=1]استقلال به دنبال جذب دروازه‌بان ايران‌جوان بوشهر[/h]
[h=2]تيم فوتبال استقلال تهران به دنبال جذب دروازه بان خارجي تيم ليگ يکي ايران‌جوان بوشهر است.[/h]


با تمديد قرارداد سيد مهدي رحمتي به عنوان دروازه بان شماره يک استقلال، قرار است دروازه بان خارجي تيم به درخواست رحمتي دروازه بان دوم تيم شود.

"فابيو کارواليو" دروازه بان فصل گذشته تيم فوتبال ايران‌جوان بوشهر گزينه مورد نظر باشگاه استقلال به عنوان دروازه بان دوم است. قرار است به زودي مذاکرات با اين بازيکن انجام شود تا او براي فصل آينده نيمکت نشين مهدي رحمتي در استقلال باشد.

 

*Blueboy

عضو جدید
امین منوچهری، مهاجمی با ۱۹۲ سانتیمتر بلندی قامت. بازیکنی متولد سال ۱۳۶۴، بچه تهران، محله ساقدوش. سریع، شمرده و پرانگیزه حرف می‌زند. از سال‌ها پیش اهالی فوتبال می‌دانستند بالاخره او روزی پا به محیطی خواهد گذاشت که به قول خودش آرزوی دوران بچگی‌اش بود. او حالا به استقلال آمده است. تیمی که دوستش داشت. نه این دوست‌داشتن‌های الکی که فلان بازیکن به خاطر فلان مدیرعامل همشهری‌اش تیم انتخاب می‌کند. امین منوچهری را باید به واقع یک استقلالی متعصب دانست. هنوز هیچ کسی به او خوشامد نگفته است اما شاید همین روزها نام امین منوچهری را در ورزشگاه آزادی بشنویم و هواداران استقلال یکصدا تشویقش کنند. آیا منوچهری در استقلال به مهاجمی تاثیرگذار تبدیل خواهد شد؟!
لااقل ۲، ۳ سال است که می‌شنویم تو می‌خواهی به استقلال بیایی اما هر بار به دلیلی از پیوستن به استقلال محروم شدی.
خب پیوستن به استقلال کار بسیار دشواری است. خوشحالم که حداقل شما می‌دانید که من سال‌ها است تلاش می‌کنم به استقلال بیایم اما نمی‌شود. احساس می‌کنم به خانه‌ام آمده‌ام؛ جایی که از دوران بچگی آرزوی آن را داشتم.
الان مد شده هر بازیکنی با هر تیمی قرارداد می‌بندد می‌گوید از بچگی عاشق فلان تیم بودم.
بله اما خودتان هم می‌دانید که من سال‌ها است می‌خواهم به استقلال بیایم و همیشه گفته‌ام که این تیم را دوست دارم. باور کنید سال‌ها است بازی‌های استقلال را دنبال می‌کنم.
این دلبستگی به خاطر بازی در تیم‌های پایه استقلال است؟
نه، من هیچ سابقه بازی در تیم‌های پایه استقلال ندارم. علاقه‌ام به استقلال یک چیز ذاتی بود. استقلال یکی از آرزوهای بزرگ زندگی‌ام بود که حالا به آن رسیدم.
… و دومی‌اش؟
اینکه از استقلال به پیراهن تیم ملی برسم. دوست دارم اینجا سکوی پرتاب من باشد و به نقطه اوج برسم. من خیلی رویایی فکر می‌کنم و مطمئن هستم همین‌طور که امروز به پیراهن استقلال رسیدم روزی به پیراهن تیم ملی هم می‌رسم.
برخی از بازیکنان توانایی بازی کردن مقابل تماشاگران استقلال را ندارند و سطح بازی‌شان به‌طور محسوسی افت می‌کند. خودت را در حدی می‌بینی که بتوانی توقع هواداران استقلال را برآورده کنی؟
من همیشه دنبال روزی بودم که با پیراهن استقلال در ورزشگاه آزادی مقابل هواداران بازی کنم. همیشه بازی در ورزشگاه آزادی با پیراهن استقلال را در ذهنم تجسم می‌کردم. به هواداران استقلال قول می‌دهم مهاجم خوبی برای‌شان باشم.
اما تو یک رقیب قدیمی و جدی داری به نام کریم انصاری‌فرد! شاید او هم به استقلال بیاید.
استقلال نمی‌تواند تنها به من متکی باشد. آنها حق دارند چند مهاجم بگیرند چون بایستی در چند جبهه بجنگند. درباره کریم انصاری‌فرد هم باید بگویم خوشحال می‌شوم دوباره با او همبازی باشم. از آمدن کریم به استقلال استقبال می‌کنم. امیدوارم زوج خوبی با انصاری‌فرد باشم چون ۵ سال است با او در سایپا همبازی هستم.
البته آرش و میلاد هم هستند، بازیکنانی که میان هواداران خیلی محبوبند.
آنها به عنوان بازیکن استقلال برای من هم خیلی محبوب هستند! گفتم که بازی‌های استقلال را خیلی دنبال می‌کردم و بازیکنانش را هم زیرنظر می‌گرفتم. من آرش و میلاد را به عنوان بزرگان استقلال می‌دانم.
رقابت با این بازیکنان تو را نگران نمی‌کند؟
من مثبت فکر می‌کنم. ضمن اینکه امیرخان اعتقاد ویژه‌ای به من دارد. ایشان از نیم‌فصل سال قبل من را می‌خواست.
برای استقلال؟!
نه، ایشان مربی تراکتورسازی بودند و من را برای آن تیم می‌خواستند اما وقتی به استقلال آمدند گفتند که بیا اینجا. من هم که استقلالی بودم، با سر آمدم!
اما با بودن این همه نام بزرگ شاید بازی به تو نرسد.
بازیکنی که خوب باشد هیچ‌وقت بیرون نمی‌نشیند و مربی هم هیچ‌وقت بازیکن خوبش را کنار نمی‌گذارد.
می‌دانی که استقلال فصل قبل در خط حمله مشکل سرزنی داشت.
بله، من هم آمدم این مشکل را حل کنم. آمده‌ام سانترهای خسرو را با سر بفرستم داخل دروازه حریفان استقلال. البته در گلزنی با پا هم تبحر دارم. خسرو عالی سانتر می‌کند و برای من که قد بلندی دارم گل کردن سانترهای حیدری کار راحتی است. فکر می‌کنم سانترهای خسرو برای هر مهاجمی ایده‌آل است.
درباره شماره پیراهن با تو صحبت شده؟
شماره که مهم نیست اما گفتند محسن یوسفی می‌خواهد شماره ۱۳ بپوشد و من هم گفتم شماره ۱۱ را می‌خواهم. با اجازه یوسفی شماره ۱۱ می‌پوشم و سعی می‌کنم قدر این شماره را بدانم.
برای هواداران استقلال حرف خاصی داری؟
بله، این نخستین مصاحبه کاملا استقلالی من است و دوست دارم به هواداران استقلال بگویم خیلی دوست‌تان دارم و آمده‌ام بهترین بازی‌هایم را انجام بدهم، امیدوارم با بازی‌های خوبم حرف‌هایم را با آنها بزنم.
 

Similar threads

بالا