کلاهبرداری آقازاده جعلی از هنرمندان...

sami1984

عضو جدید
کاربر ممتاز
چندی پیش جوانی بیست ساله با
نام جعلی، خود را برادرزاده سردار احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی معرفی و اقدام به کلاهبرداری از جمعی از هنرمندان و ورزشکاران می‌کند که از جمله آنها می‌توان به مهران رجبی، پولاد کیمیایی، کیانوش گرامی، صدرالدین حجازی، امیر جعفری، سعید آقاخانی از بازیگران و علی کریمی، علیرضا نیکبخت واحدی، حامد کاویانپور از ورزشکاران کشور اشاره کرد که هر یک از آنها پس از اغفال توسط این جوان، چندین نفر دیگر را نیز به وی معرفی کرده‌اند.
این کلاهبردار 20 ساله ابتدا با همکاری شخصی جعل‌کار با ارائه مدارکی از قبیل مجوز طرح ترافیک، شوکر، اسلحه و ... که قانونی جلوه می‌کرده و پرداخت مبالغ خلافی ماشین و فیش تلفن همراه با عنوان حمایت سردار احمدی مقدم در صفر کردن این قبوض، اعتماد سوژه‌های خود را جلب و در مرحله بعدی اقدام به کلاهبرداری از آنها کرده است.
پولاد کیمیایی درباره این اتفاق می‌گوید: چندی پیش از طریق یکی از دوستان با این فرد آشنا شدم، وی با ترفندهای مختلف توانست اعتماد مرا جلب کند و وعده گرفتن مجوزهای مختلفی از جمله داشتن شوکر، موتور هزار، طرح ترافیک و ... را به من داد که متاسفانه من نیز برای دریافت مجوز طرح ترافیک از آن استقبال کردم.
وی افزود: خوشبختانه سرانجام این کلاهبردار با تلاش نیروی انتظامی به سرعت دستگیر شد و این اقدام جای تشکر دارد. از مردم نیز می‌خواهم به محض مواجه با چنین شرایطی به سرعت نیروی انتظامی را درجریان بگذارند تا مورد پیگیری قرار گیرد.
همچنین حمید ماهی‌صفت نیز در ارتباط می‌گوید: به واسطه یکی از دوستان نزدیک با این فرد که خود را برادرزاده سردار احمدی مقدم معرفی کرده بود، آشنا شدم که ضمن درخواست از من برای حضور در یک مراسم، با شگردهای مختلف از گرفتن مجوزهای مختلف تا صفر کردن خلافی ماشین به صورت قانونی و با حمایت سردار احمدی مقدم صحبت کرد و آنقدر جدی بود که من که همه را سرکار می‌گذارم، اغفال وی شدم.
امیرجعفری، مهران رجبی، پولاد کیمیایی، کیانوش گرامی، صدرالدین حجازی و چندین تاجر بازار نیز که در این ماجرا مورد کلاهبرداری قرار گرفته بودند، در گفت‌وگوهایی جداگانه در مستند "مکث" به کارگردانی اسلام فتحی به شرح ماجرا پرداختند و همگی معتقد بودند آنچه در این ماجرا سبب نفرت و خشم آنها شده، ضرر مالی که متحمل شده‌اند نیست بلکه اغفال شدنشان در این اتفاق است که ضربه‌ای عاطفی به آنها زده و موجبات بی‌اعتمادی آنها به جامعه را فراهم کرده است. همچنین بیان داشتند باید نهادی بوجود آید که مردم بتوانند به راحتی با مراجعه به آن مکان از صحت نام و ادعاهای افراد و قراردادهایی که بسته می‌شود مطلع شوند.
سردار احمدی مقدم نیز که نام و شهرتش دستمایه این جوان برای اقدام به کلاهبرداری بوده است، عنوان می‌کند: برادرزاده من هنوز 2 سالش نشده است و متاسفانه از این دست کلاهبرداری‌ها به اسم دفتر مقام معظم رهبری، دفتر ریاست جمهوری و دیگر نهادها و اشخاص بسیار اتفاق می‌افتد. اما این‌بار مشاهیر سوژه این کلاهبرداری قرار گرفته‌اند که خوشبختانه با اقدام نیروی انتظامی این فرد دستگیر شده است. بنده شخصا شکایتی ندارم و تاکنون از هیچ شخصی در هیچ محکمه‌ای شکایت نکرده‌ام اما چنین اتفاقاتی سبب بی‌حیثیت شدن دستگاه‌های دولتی مانند دستگاه پلیس و بی‌اعتمادی مردم در جامعه می‌شود که امیدواریم مردم کشورمان و به ویژه مشاهیر از جمله هنرمندان و ورزشکاران گرفتار دام چنین افرادی نشوند.
منبع:http://www.tabnak.ir/fa/news/164806/کلاهبرداری-آقازاده-جعلی-از-هنرمندان+فیلم
 

sami1984

عضو جدید
کاربر ممتاز
واقعا که...............
وقتی الگوی جوانا شهرام جزایری میشه نتیجه همین میشه..............
 

BIGHAM

عضو جدید
کاربر ممتاز
اون یارو تکلیفش معلومه کلاهبردار بوده . ولی هنرمندان و ورزشکاران عزیز خلافکار و کلاهبردار تر هستند که به این آقا پول داده اند تا خلافی شون رو صفر کنه و مجوز طرح ترافیک بگیره و....
 

sami1984

عضو جدید
کاربر ممتاز
اون یارو تکلیفش معلومه کلاهبردار بوده . ولی هنرمندان و ورزشکاران عزیز خلافکار و کلاهبردار تر هستند که به این آقا پول داده اند تا خلافی شون رو صفر کنه و مجوز طرح ترافیک بگیره و....
اونا از احساس زرنگی مفرط رنج می برن
 

زيگفريد

عضو جدید
کاربر ممتاز
هم آقازاده های واقعی دارند مملکت رو میچاپند و می برند هم آقازاده های جعلی !! :surprised:
 

narges-68

عضو جدید
من باور نمیکنم قضیه فقط طرح ترافیک و این چیزا بوده
الهی 3-4 میلیون همه شون میدادن فقط واسه طرح ترافیک!!!
تعداد افرادی که مورد کلاهبرداری قرار گرفتن کم که نبوده این همه آدم مونده یه آرم طرح ترافیک بودن؟؟؟؟
چرا فقط رفته سراغ آدمای معروف؟؟؟؟؟؟؟؟؟
 
بالا