کسب و کار پرورش میلورم

sajjadbaghban

عضو جدید
پرورش میلورم با هدف تولید میلورم تازه و میلورم خشک شده انجام میشه و هدف نهایی تولید پروتئین هست که در صنعت دام ، طیور و آبزیان موردنیازهست. اما نکته مهم اینه که میلورم یک پروتئین گرون محسوب میشه و همین موضوع باعث میشه که نشه میلورم رو جایگزین منابع پروتئین هایی مثل سویا کرد.اما به علت تاثیری که بر شادابی و تقویت سیستم ایمنی پرنده ، دام و آبزیان داره گزینه خوبی محسوب میشه.
UK-team-awarded-250K-to-optimize-mealworm-production-for-chicken-and-fish-feed.jpg
 

sajjadbaghban

عضو جدید
کرم میل ورم یک ماده غذایی برای انواع پرندگان، خزندگان، ماهیان زینتی و دیگر آبزیان است که مصرف آن در سراسر دنیا دیده می‌شود.

در ایران نیز پرورش این کرم شروع شده و افراد بسیاری از آن برای تغذیه جانورانی که دارند، استفاده می‌کنند. حتی در مرغداری‌ها میل ورم به عنوان یک وعده اصلی غذا به مرغ‌ها داده می‌شود تا میزان پروتئین آن‌ها افزایش پیدا کند.

ارزش غذایی این حشره تنها به پروتئین محدود نمی‌شود و می‌توان به موارد دیگری چون کربوهیدرات و چربی نیز اشاره کرد. دقت داشته باشید که همین موضوع، سبب شده است در بسیاری از کشورهای آسیایی، به‌ویژه جنوب شرقی آسیا از کرم میل ورم به عنوان خوراکی انسان استفاده کنند.


میل ورم از آن دست موجوداتی هست که پرورش آن رو به افزایش است درست مثل آیام سمانی که نام یک پرنده است و می‌توان از گوشت آن استفاده کرد ولی مردم درباره آن ها اطلاعاتی ندارند.
images.jpg
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

sajjadbaghban

عضو جدید
با دارا بودن فضای 30 متری میتوانید پرورش حشرات را در انبار یا روستا آغاز کنید
بدون احتیاج به آب
بدون آلودگی محیطی
با کمترین فضا
بیشترین بازدهی
دوره پرروش این حشره (کرم میلورم) ماه می باشد و مولد این حشره سوسک تاریکی استTenebrio_molitor_A_male_km.jpg
 

Similar threads

بالا